VP-voetbalkantine: 'Het gat tussen Ajax en PSV wordt na dit weekend nog groter'

    VP-voetbalkantine: 'Het gat tussen Ajax en PSV wordt na dit weekend nog groter'

    vrijdag 19 oktober 2018 om 17:05

    De voetbalkantine is de ideale plek om na de wedstrijd met je vrienden nog even lekker bij te praten en wat te drinken. De VP-voetbalkantine is een offtopic rubriek waar elk onderwerp mag worden besproken.

    Stelling 1: 'Unnerstall is een betere Zoet-opvolger dan Room' 

    Stelling 2: 'Ten Hag moet Ziyech sparen tegen Heerenveen en niet opstellen'

    Stelling 3: 'Het gat tussen Ajax en PSV wordt na dit weekend nog groter'

    Plaats een reactie

    Jahike +220
    vrijdag 19 oktober 2018 om 11:07
    Hahahaha. Hij is zelfs beter dan Zoet
    Vind ik leuk
    Robby G +1285
    vrijdag 19 oktober 2018 om 11:14
    Geweldenaar die Unnerstall..gaat punten pakken...
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 12:08
    Dit is ook de reden dat hij uitgeleend is, omdat hij beter is dan Room.. Hij moet wekelijks kunnen spelen om volgend jaar in het ritme te zitten als hij het eventueel over moet nemen van Zoet..
    Vind ik leuk
    Jahike +220
    vrijdag 19 oktober 2018 om 12:54
    Hadden ze niet beter Room kunnen uitlenen dan? Unnerstall op doel had misschien wel een punt opgeleverd tegen Inter
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 12:55
    Unnerstall was echt geen eerste keeper geworden tegen Zoet denk ik...
    Vind ik leuk
    Jahike +220
    vrijdag 19 oktober 2018 om 13:00
    Denk het ook niet. Maar zou zeker het overwegen waard zijn. Maar denk niet dat v.. Bommel het had aangedurfd
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 19 oktober 2018 om 20:08]
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 17:14
    Dat had ik dan wel eens willen zien. Hij had in de voorbereiding een indruk kunnen maken, waardoor Bommel niet om hem heen kon. Nu zit ie met een zenuwpees tussen de palen.
    Vind ik leuk
    chuckie88 +2323
    vrijdag 19 oktober 2018 om 17:17
    Je bedoeld die Zoet die al 6 jaar op rij roept dat als er iets interessants langs komt dan hij dat gaat overwegen?.. En hij heeft net bijgetekend omdat hij bij PSV precies wist wat hij heeft en helemaal niet weg wilde..beetje verwarrend allemaal
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 11:39
    Unnerstall doet niet veel Under dan Zoet.
    Vind ik leuk
    Ballotelli +3030
    vrijdag 19 oktober 2018 om 17:22
    Goeie!
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 11:07
    Stelling 1 is een domme stelling, ik denk dat iedereen het daar over eens is.
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 11:08
    Beide zijn beter dan Zoet
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 11:58
    HAHAHA zeg iets nuttigs of zeg niks..
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 12:04
    Hahaha, ten eerste het is iets nuttigs en ten tweede dat bepaal ik zelf wel mike
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 12:09
    Lamprou is beter (en groter) dan Onana
    Vind ik leuk
    Herendivisie +1744
    vrijdag 19 oktober 2018 om 12:17
    Lamprou is beter als onana als lijnkeeper. Vlieg en kunstwerk is onana weer beter in.
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 12:20
    hahah ech nie Lamprou is bagger
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 12:26
    Maher is beter en groter dan pereiro
    Vind ik leuk
    Peterfc +1729
    vrijdag 19 oktober 2018 om 14:13
    Maher is bijna 15 cm kleiner dan Pereiro, die heeft dus meer de lengte van Calimero dan van Pereiro
    Vind ik leuk
    Tfoe +3812
    vrijdag 19 oktober 2018 om 17:10
    Laten ze maar gewoon Zoet houden.....wahaaaahaga😁
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 19 oktober 2018 om 19:03]
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 18:41
    En jullie houden maar Onana. Die stond me toch een geweldige partij te keepen tegen PSV
    Vind ik leuk
    Tfoe +3812
    vrijdag 19 oktober 2018 om 19:04
    Boeit niet.
    Vind ik leuk
    SimonSays +6212
    vrijdag 19 oktober 2018 om 11:24
    Stelling 1: lijkt mij wel. Maar Zoet doet het goed bij PSV, en dat is toch anders dan keepen bij Vitesse of bij VVV. Mocht Unnerstall het nog beter gaan doen dan Zoet, dan krijgt de concurrentie in de ED nog een zware dobber :p
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 11:39
    Jeroen Zoet is toch die keeper die in de afgelopen 4 jaar 3 maal kampioen werd van Nederland? Volgens veel echte voetbalkenners, waaronder ook oud keepers, heeft Zoet vorig seizoen een zeer grote bijdrage gehad in het kampioenschap van PSV. En ook dit seizoen keept Zoet vooralsnog erg goed in de ED, anders was hij niet uit verkozen tot beste keeper van de ED van de maand september. Dat Zoet niet goed gekeept heeft in de CL-wedstrijd van PSV tegen Inter Milaan is ook duidelijk. Maar het is ook een gegeven dat Zoet 2 jaar seizoenen terug wel erg goed keepte in het CL waarbij PSV wel wist te overwinteren. Dat Unnerstall een betere keeper dan Room is, is ook waar. Maar daar is ook niet heel veel voor nodig want Room is een aardige reservekeeper of een eerste doelman voor een Nederlandse subtopper. Niet meer en niet minder.
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 12:29
    Dus wanneer een ploeg kampioen word ligt dat aan de keeper?
    Komop man, bekijk het eens zonder je Psv bril. Zoet is echt een heel matige keeper hoor.
    Ook in kampioensjaar heel veel blunders, in Oranje wanneer hij een kans kreeg niks laten zien en laat ik over de Cl maar niet beginnen.
    Ik hoop dat Zoet nog jaren bij psv blijft. Denk dat dat wel goed komt, want er komt geen club die concreet is
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 12:37
    Noem eens een aantal blunders van vorig seizoen dan??
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 12:40
    Huh? Keek/kijk je geen wedstrijden van Psv?
    Blijkbaar niet, anders vraag je dit niet
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 12:52
    Nee, daarom vraag ik je om een aantal fouten op te noemen?? Maar lukt vgm niet anders kon je dat in eerste instantie ook doen en vgm zaten er geen in die ene wedstrijd eind April waar PSV met 3-0 won en kampioen werd, maar weet ook ff nie meer tegen welke club dat was
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 19 oktober 2018 om 12:53]
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 14:11
    Moet je nagaan hoe dom jij bent. Je weet helemaal niks van je clubbie. Ik ga je niet helpen. Gewoon een keer een wedstrijd volgen van je club, dan weet je wat en hoe
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 14:25
    Hahahah kneus, zit elke week daar dusseh weet er genoeg van
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 14:33
    Hahaha dat blijkt, je weet niks en begint ook meteen met schelden
    Vind ik leuk
    frankje +20
    vrijdag 19 oktober 2018 om 17:47
    Jammer, je zet jezelf behoorlijk voor gek.
    Vind ik leuk
    Senn +7274
    vrijdag 19 oktober 2018 om 21:03
    Kom eens met voorbeelden, of weet je er geen?
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 17:20
    Minder bier drinken en meer opletten dan
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 19:52
    ik ben het met je eens dat zoet geen europese top is
    Zoet is een goede keeper voor de top van de ED , maar dit is ook wel zijn plafond , net als van Onana
    maar veel blunders heeft Zoet niet gemaakt vorig jaar in het kampioensjaar , dus ik ben heel benieuwt over welke fouten jij het nu hebt
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +4063
    vrijdag 19 oktober 2018 om 14:09
    Euh, een tijdje geleden was het Zoet die tot 2x toe PSV op de been hielp tegen Atletico Madrid.
    En dat was echt in de CL hoor.
    Of kijk je alleen naar dit seizoen?
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 14:13
    Goed idd 2 wedstrijden in de Cl. En hoe was de rest van de wedstrijden in de Cl? Idd gewoon drama daar veranderen 2 potjes niks aan.
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +4063
    vrijdag 19 oktober 2018 om 14:26
    Ach het zal mij een worst wezen, maar naar mijn idee had Zoet toen juist een hele goede periode dat velen hem graag in het Nederlands elftal zagen.
    Nu is hij inderdaad een stuk minder maar heeft ook wel zijn goede momenten.
    Zo ook Onana.
    De ene keer grabbeld hij wat en de andere keer is hij weer de baas.
    Welke keeper op Nederlands niveau is dan wel zonder fouten?
    Ook Cillessen niet. Zo had hij bv de 2de goal van de Fransen kunnen (moeten) hebben.
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 14:38
    Elke keeper maakt fouten absoluut. Maar ik vind dat Zoet toch iets te vaak in de fout gaat. Vandaar dat ik het geen topper vind
    In de tijd dat een ieder riep dat Zoet kansen moest krijgen in Nl. Heb je die wedstrijden gezien? Als een keeper iets moet laten zien dat hij er hoort dan was het toen wel. Maakte veel fouten en kwam ook nerveus over.
    De ene fout van cillessen tegen Frankrijk hoor ik je over, maar alle ballen die hij eruit haalde tegen Frankrijk en Duitsland niet?
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +4063
    vrijdag 19 oktober 2018 om 19:55
    Ik zeg niet dat Cillessen niet de beste keeper is die we hebben maar gaf alleen aan dat hij ook fouten maakt.
    Net zoals Zoet dus die jij wel als fouten makende keeper omschrijft.
    En natuurlijk had Cillessen schitterende reacties en reddingen maar zo ook Zoet.
    Ik ben geen voorstander van een van de twee hoor, ben neutraal omdat ik geen club voorkeur heb voor ,e,en van de twee, maar ik vind dat je Zoet gewoon te kort doet in zijn algemeenheid en niet omdat hij nu een paar wedstrijden minder is.
    Zo was Krul ooit een van de betere keepers maar nu niet eens de nr 6 of 7.
    Dat maakt hem geen slechte keeper maar maakt een enorme terugval mee.
    Maar oke, ieder zijn ding en ik respecteer hoe jij er tegenover staat.
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 19:59
    Vind je reactie top, zo kan het ook. Zoet heeft nu wel een leeftijd en daarnaast genoeg wedstrijden in het 1ste gespeeld. Dan verwacht je toch meer van een keeper bij een topclub. Ieder zijn eigen mening idd, en ik respecteer ook jouw reactie
    Vind ik leuk
    Senn +7274
    vrijdag 19 oktober 2018 om 21:05
    Welke fouten? Je lult maar wat...
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 21:17
    Zoet en welke fouten? Hahaha grapjas
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 22:09
    je bent allemaal aan het lullen hier over fouten van Zoet , maar kom onderhand eens met voorbeelden , en anders houd gewoon je mond dicht
    ik ben het met je eens dat Zoet geen europese top is , maar in de ED is Zoet niet op heel veel fouten te betrappen geweest , maar volgens jou dus wel
    dan moet je dus gewoon met voorbeelden komen knul
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 09:49
    Groningen - Psv 1-1 van Mahi
    Ado - Psv 1-1 van 
    Havenaar
    Zwolle - Psv 1-1 crooy
    Daarbij de wedstrijden voor oranje, daarbij de wedstrijden van de Cl.
    🤐🤐🤐🤐🤐🤐
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 12:37
    sow , 3 hele fouten van Zoet , ik denk dat je van Onana ook wel 3 fouten kunt vinden of denk jij van niet
    maar jullie Ajacieden vinden het altijd leuk en makkelijk om foutjes van PSV-ers te zoeken , maar PSV staat al sinds de eerste wedstrijd van vorig seizoen op kop in de ED , dus het zal allemaal wel meevallen met die fouten , en het zullen ook niet zo'n slechte voetballers zijn bij PSV als dat ik hier dagelijks lees
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 14:47
    Je vraagt wat voorbeelden en die geef ik. Nu is het weer niet goed. Zoet is en blijft een matige keeper
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 15:42
    ja net zo goed /slecht als Onana
    maar toch mooi dat jij zo met mijn club bezig bent , dat je zelfs de foutjes van Zoet op kunt noemen
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 18:53
    Eerst voorbeelden vragen, dan worden er voorbeelden gegeven want daar vroeg je net om. En dan antwoord je met mooi dat ik met je club bezig ben, dat ik zelfs een aantel foutjes van Zoet kan opnoemen? Volg je jezelf nog een beetje? Je komt niet echt heel pienter over
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 19:20
    chapeau pik , en dan ondanks zo'n matige keeper en verdediging toch nog gewoon eerste staan met de minste goals tegen
    dan moet de rest van de ED wel heel erg slecht zijn :p
    Vind ik leuk
    Vrolijkje +1120
    vrijdag 19 oktober 2018 om 17:11
    Zoet heeft psv vorig seizoen thuis tegen Heracles en utrecht overeind gehouden..ff uit het blote hoofd
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 14:26
    Geen tijd aan hem meer verspelen als je naar zijn naam kijkt weet je al genoeg..
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 14:38
    Zegt Mighty Mike hahaha. Psv supporter maar weet niks van zijn club...
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 14:45
    Klopt. Chapeau!
    Vind ik leuk
    chuckie88 +2323
    vrijdag 19 oktober 2018 om 17:19
    Tijdje geleden tegen Atletico .. man dat is al weer 3 a 4 jaar geleden
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +4063
    vrijdag 19 oktober 2018 om 19:56
    Dat is toch een tijdje geleden?
    Of is dat voor jou een eeuwigheid?
    Zou niet goed zijn want dan was het een eeuwigheid geleden dat Ajax kampioen is geweest ;)
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 16:16
    Met een matige keeper wordt men geen 3 keer kampioen van NL in 4 jaar tijd of kan men overwinteren in de CL.
    Zoet is zeker geen matige keeper. Alle keepers maken fouten. En dat geldt ook voor Onana, zie afgelopen 23 september met dat rollertje van Gaston Pereiro.
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 16:18
    Blijkbaar wel want jullie zijn 3 keer kampioen geworden en Zoet is gewoon een matige keeper
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 16:21
    Matig is een subjectief begrip. Wat jij als matig beoordeelt, kunnen andere personen als voldoende of zelfs goed beoordelen. Dus zinloze discussie dit.
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 16:27
    Wat een matig antwoord zeg
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 16:35
    Of beter gezegd; een discussie van een matig niveau.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 19 oktober 2018 om 16:36]
    Vind ik leuk
    frankje +20
    vrijdag 19 oktober 2018 om 17:50
    Met een matige keeper grijp je elk jaar naast het kampioenschap @Erismaar1club
    Vind ik leuk
    El Cazador +6813
    vrijdag 19 oktober 2018 om 11:45
    Als ik Room was zou ik eieren voor mijn geld kiezen, weg wezen bij die warme club
    Vind ik leuk
    Hugo59 +2260
    vrijdag 19 oktober 2018 om 14:13
    Tokkelroom
    Vind ik leuk
    Mari +9411
    vrijdag 19 oktober 2018 om 12:00
    PSV gaat achteruit.
    Eerst Zoet, en nu zure room.

    Vind ik leuk
    Janste +167
    vrijdag 19 oktober 2018 om 12:00
    Unnerstal is echt een kanjer die alleen nog maar beter word bij Vvv. Psv heeft voor volgende en kanjer onder de lat staan
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 12:20
    Ik zie Zoet volgend seizoen nog niet vertrekken,die wil nog een seizoen C.L spelen met ons PSV.
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 12:21
    S1 Ben bang dat ze beide het net niet zijn, Room heel leuk bij Vitesse en Unnertall goed bij VVV maar dat is toch wel van een andere orde dan bij een PSV, Feyenoord of Ajax.
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 12:25
    Stelling 1: Die Unnerstal is zelfs een stuk beter dan Zoet. De enige rede dat VVV nu zo hoog staat.
    Vind ik leuk
    Fritske01 +3139
    vrijdag 19 oktober 2018 om 13:48
    Unnerstall heeft absoluut talent en pakt idd punten maar om te stellen dat hij beter is dan Zoet vind ik te ver gaan.
    Die conclusie is toch absoluut nog te voorbarig.
    Dat is toch een heel ander niveau.
    Dat werd ook gedacht van Maher cs.
    Die voorlaatste stap (laatste is Europese top) blijkt erg moeilijk.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 19 oktober 2018 om 13:49]
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 13:58
    Zelfs beter dan Zoet
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +4063
    vrijdag 19 oktober 2018 om 14:12
    Stelling 2
    Ik spaar liever geld
    Vind ik leuk
    Cookee +10892
    vrijdag 19 oktober 2018 om 14:21
    1. Room was prima... maar een jaar wisselkeeper daar wordt niemand een betere keeper van. Het getuigt van weinig ambitie om wissel bij een topclub te willen zijn. Maar zoals Warner Hahn onderin in de ED is ook niks dus zeg het maar.

    2. Ziyech is altijd extra scherp tegen H'veen omdat het publiek daar naar tegen hem deed, dus zie ik hem graag spelen. Zonder Ziyech zal even wennen zijn voor Ajax want alles gaat over hem.

    Stelling 3 moet ook weer eens over Mathijs gaan... lijkt wel of VP hem boycot. :)
    Vind ik leuk
    FSCeara +8729
    vrijdag 19 oktober 2018 om 17:20
    ho ho het is deze maand Frenkie maand dus Matthijs komt wel weer aan de beurt !
    Vind ik leuk
    Cookee +10892
    zaterdag 20 oktober 2018 om 15:08
    Altijd weer die Frenkie...
    Spannend potje voor jullie zeker, succes gewenst.
    Vind ik leuk
    FSCeara +8729
    zondag 21 oktober 2018 om 12:15
    Voor mij ? vandaag tegen de superboeren bedoel je ?
    word echt een pot waar verschil gaat worden gemaakt voor 1 van de 2.
    Vind ik leuk
    Cookee +10892
    maandag 22 oktober 2018 om 19:15
    Ja, dat bedoelde ik.
    Beetje lucky wel hè?
    Maar goed geeft meteen even lucht weer voor jullie.
    Onderin is het spannender dan bovenin.
    Vind ik leuk
    FSCeara +8729
    maandag 22 oktober 2018 om 22:29
    zeker Lucky of eigenlijk ook niet want was Jurjus in zijn doen.
    wat mij bij ons stoort is dat we elke wedstrijd in de eerste 5 minuten na de rust meteen een knullige tegengoal krijgen waar de hele defensie staat te slapen ipv ingrijpen.
    Dit was de wedstrijd van af of aanhaken.
    Vind ik leuk
    Cookee +10892
    dinsdag 23 oktober 2018 om 14:52
    Naar mijn mening zit er meer in Fortuna, ze waren vorig seizoen een makkelijk voetballende ploeg ze waren toen al geschikt voor de ED, ik had verwacht dat ze hoger zouden staan... ik zou zeggen iets meer naar voren iets meer dominant, dan komt jullie kracht er beter uit. Graafschap was 5e of zo.
    Maar ook die kansen van Graafschap, wild en ongecontroleerd afgemaakt. Al kwam dat jullie vast goed uit.
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 14:30
    Stelling 2: Ajax kan beter de beste 25 spelers sparen met het oog op CL volgende week.
    Vind ik leuk
    Zalkerboy +414
    vrijdag 19 oktober 2018 om 14:41
    Stelling twee. Ten Hag spaart Heerenveen en stelt Ziyech niet op.
    Vind ik leuk
    mcmodd +23977
    vrijdag 19 oktober 2018 om 15:13
    Stelling 1. Ja, Unnerstall is de betere keeper.
    Stelling 2. Als Ziyech niet fit is dan natuurlijk niet opstellen. Onderschat zijn blessure niet.
    Vind ik leuk
    meloen87 +787
    vrijdag 19 oktober 2018 om 16:39
    1. Unnerstall is de logische opvolger van Zoet volgend seizoen (mits hij weggaat natuurlijk). Room is een aardige keeper, maar niet in staat om 1e keeper te zijn bij een topploeg. Unnerstall is nu al beter dan hem, en hij is jonger dan Room. Als Room daadwerkelijk aan spelen wilt toekomen, moet hij echt zijn verwachtingen temperen bij PSV en mikken op een transfer naar een subtopper.
    2. Met het oog op de CL wedstrijd tegen Benfica en de klassieker tegen Feyenoord, zou ik hem inderdaad sparen tegen Heerenveen. Ajax is in staat om Heerenveen te verslaan, zonder Ziyech.
    Vind ik leuk
    stratumseind +172084
    vrijdag 19 oktober 2018 om 17:11
    Stelling 3 : daar zou men heel nederland een groot plezier mee doen.
    Dus allemaal fingers crossed
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 17:17
    Samba sam is de naam
    Vind ik leuk
    FSCeara +8729
    vrijdag 19 oktober 2018 om 17:19
    1. Nee, misschien in potentie maar nu nog niet.
    2. Nee, waarom ? is professional en als je wilt winnen moet je je beste spelers opstellen.
    3. Nee, ook al maakt het mij geen reet uit wie er kampioen word zie ik zowel Ajax als PSV geen punten verspelen dit weekend. Heerenveen heeft al jaren niet meer gewonnen van Ajax en heeft nu een slechtere selectie terwijl Ajax een betere heeft dan voorheen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 17:22
    S2, Ligt puur aan het hoe danig de blessure nog is, bij twijfel niet laten spelen.
    S3, Nee kleiner Emmen gaat stunten
    Vind ik leuk
    Alibaba +478
    vrijdag 19 oktober 2018 om 17:35
    Stelling 1: Unnerstall is een goede keeper, maar moet zich nog bewijzen op topniveau. Hij is zeker nog niet het niveau Zoet.
    Stelling 2: Als Ziyech fit is moet hij zeker opgesteld worden. Heerenveen is nou niet echt een tegenstander waar je even overheen loopt (al denken veel Ajacieden van wel).
    Stelling 3: De kans is zeker aanwezig omdat iedereen hier denkt dat ze Heerenveen wel ff pakken, maar ze al met hun hoofd bij Benfica zitten.
    Vind ik leuk
    AS ROMA24 +2626
    vrijdag 19 oktober 2018 om 17:49
    Stelling 3 Ajax gaat punten laten leggen in Heerenveen! Ziyech speelt namelijk niet en de creativiteit is dan weg
    Vind ik leuk
    j-roen11 +1359
    vrijdag 19 oktober 2018 om 17:51
    Boeit niet zoveel, frenkie kan spelen en anders zakt tadic een linie. Geen paniek! Het zijn trouwens geen kippen hè.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 19 oktober 2018 om 17:51]
    Vind ik leuk
    AS ROMA24 +2626
    vrijdag 19 oktober 2018 om 18:21
    Ik denk gelijk spel
    Vind ik leuk
    frankje +20
    vrijdag 19 oktober 2018 om 17:53
    Ajax wint, want ze lijden nauwelijks balverlies.
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 19:20
    Heb je lekker veel aan als je nauwelijks kansen creeert
    Vind ik leuk
    Realistfan +114
    vrijdag 19 oktober 2018 om 18:04
    1 ja 2 nee 3 het gat tussen psv en ajax wordt groter😁
    Vind ik leuk
    Paulus1962 +1263
    vrijdag 19 oktober 2018 om 18:24
    Het gat wordt groter, 4-1 verlies Ajax, competitie gedaan.
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 19:53
    3. Spelen Ajax en PSV na het weekend hun ere divisie wedstrijden? Opvallend.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 19 oktober 2018 om 19:53]
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws