Keeperswissel bij Feyenoord: Rotterdamse ziekenboeg vrijwel volledig leeggestroomd

    Keeperswissel bij Feyenoord: Rotterdamse ziekenboeg vrijwel volledig leeggestroomd

    vrijdag 19 oktober 2018 om 14:37

    Justin Bijlow zal zondagmiddag tegen PEC Zwolle weer onder de Feyenoord-lat staan, liet trainer Giovanni van Bronckhorst weten tijdens de persconferentie van vrijdag. De twintigjarige sluitpost moest de vorige twee wedstrijden tegen Vitesse en Willem II nog overslaan vanwege een knieblessure.

    De voltallige selectie, afgezien van de langdurig geblesseerde Ridgeciano Haps, is nu fit. Ook Nicolai Jörgensen begint steeds fitter te worden. De Deense spits werd niet opgeroepen voor de nationale ploeg, maar speelde onlangs wel negentig minuten mee met Jong Feyenoord en heeft volop aan zijn herstel kunnen werken.

    Van Bronckhorst kreeg tijdens het wekelijks perspraatje ook vragen over het veldspel van zijn ploeg. De Rotterdammers kregen veel kritiek op hun weinig overtuigende positiespel en de trainer heeft daar begrip voor. "Dat vind ik alleen maar goed. Als er één kritisch is, ben ik dat wel", wordt Van Bronckhorst geciteerd door RTV Rijnmond. De trainer vindt dat zijn spelers tot meer in staat zijn dan ze vooralsnog hebben laten zien. "Wij kunnen goed voetballen. Maar als er geen beweging en baltempo is, krijgen wij het moeilijk. Op training doen we dat goed, nu moeten we het vertalen naar duels."

    Lees meer over:EredivisieFeyenoord

    Plaats een reactie

    torinofc +374
    vrijdag 19 oktober 2018 om 14:39
    Als er één kritisch is, ben ik dat wel", Alleen niet op zichzelf.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +29798
    vrijdag 19 oktober 2018 om 15:32
    Deze uitspraak was gewoon aan de beurt op zijn zinloze cliché lijstje
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 16:04
    Hij heeft zichzelf al ter discussie gesteld binnen de selectie, een paar weken geleden. Dus dat valt ook wel weer mee.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31720
    vrijdag 19 oktober 2018 om 14:40
    Klote gio.

    Vermeer deed het prima.
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 14:45
    Hij zat Low Bij de lat (Bijlow)
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 19 oktober 2018 om 14:45]
    Vind ik leuk
    Dexterinho +1305
    vrijdag 19 oktober 2018 om 14:52
    Niet meer doen ;)
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 14:53
    Ik heb betere gehoord tosti😂😂
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 14:56
    Wat zei Bijlow toen hij een tegengoal kreeg? The ball flew Justin.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 19 oktober 2018 om 14:57]
    Vind ik leuk
    J Kiprich +16029
    vrijdag 19 oktober 2018 om 15:25
    Het wordt er niet beter op....
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 15:26
    Jij bent wel van de slechte en geforceerde grappen hé?
    Vind ik leuk
    Deck010 +7746
    vrijdag 19 oktober 2018 om 16:08
    Vind hem wel gezellig die Josti Tosti
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89514
    vrijdag 19 oktober 2018 om 16:32
    Hahaha, ik zie je proberen en proberen. Maar het zit niet mee man.
    Vind ik leuk
    Mr. O +1008
    vrijdag 19 oktober 2018 om 18:21
    Letterlijk om likes vragen gaat hem denk ik meer opleveren😁
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89514
    vrijdag 19 oktober 2018 om 18:22
    Hahaha, en toch zie je het met regelmaat gevraagd worden.
    Vind ik leuk
    Mr. O +1008
    vrijdag 19 oktober 2018 om 19:36
    Triest... het is maar waar je geil van wordt😅
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89514
    vrijdag 19 oktober 2018 om 20:23
    Ik ben zelf voorstander van geen likes. Omdat het verkeerd gebruikt wordt. Meer inhoudelijk zal je krijgen.
    Vind ik leuk
    Mr. O +1008
    vrijdag 19 oktober 2018 om 20:38
    100% met je eens!
    Geen likes is minder bezoekers, Is minder geld. Ach, we weten hoe het werkt..
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 19 oktober 2018 om 20:38]
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 19:21
    Natte tosti
    Vind ik leuk
    J Kiprich +16029
    vrijdag 19 oktober 2018 om 21:47
    Nep Hagenees!
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 22:17
    Ach mijn god. Heb je weer een van die trollaccounts van Stratum. Sneue kakkerlak.
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 14:53
    Denk dat er wel meer nodig is dan alleen de keepers wissel , blijft vreemd hij keepter prima .
    Vind ik leuk
    rinirat +2648
    vrijdag 19 oktober 2018 om 14:55
    Ik vind deze trainer echt van een bedenkelijk niveau..
    Hij moet gewoon met Vermeer verder...
    Met Bijlow gaat hij echt de deur open zetten.
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +3170
    vrijdag 19 oktober 2018 om 15:01
    Maakt mij niet uit hoor !😄
    Vind ik leuk
    Henk020 +63
    vrijdag 19 oktober 2018 om 15:02
    Ja die bijlow is me op dit moment ook een raadsel
    Vind ik leuk
    Rafael +810
    vrijdag 19 oktober 2018 om 15:07
    Bijlow is zeker een keeper met potentie maar je kan een keeper als Vermeer toch niet passeren met zijn internationale ervaringen en dan heb ik het nog niet eens over de binnenlandse prijzen die heeft gewonnen bij de concurrent
    Vind ik leuk
    Deck010 +7746
    vrijdag 19 oktober 2018 om 16:14
    Internationale ervaring of niet, als Vermeer in het doel staat heb ik klotsende oksels en kabbelend kontwater bij elke hoge bal. Laat Bijlow maar lekker groeien in zijn rol. Dit seizoen hieven we toch nergens op te rekenen.
    Vind ik leuk
    Cookee +10854
    vrijdag 19 oktober 2018 om 15:12
    Ik kan niks met trainerspraatjes, dan hoorde ik, ze trainen geweldig!
    En dan was het zondag weer slappe hap. Misschien een optie om door de week iets minder te doen en zondags scherp.

    Je dwingt niet door de week een basisplek af vind ik.
    Maar je laatste wedstrijd, die stelt je plek veilig.
    Vind ik leuk
    Bennie498 +1523
    vrijdag 19 oktober 2018 om 15:13
    Hij werkt al een aantal jaren bij Feyenoord. Het veldspel is na Koeman alleen maar minder geworden. Hebben prijzen gepakt maar niet doorgeselecteerd. Met deze trainer zit het vast en op slot . Aankoop beleid is misschien wel oké maar waarom spelen ze niet ? Dus is het dan wel oké?? Wel een zeer zeer matige Clasie laten spelen die nog niet 1 minuut echt fit is geweest en dan zeggen dat Jorgensen steeds fitter word ? Bijlow heeft 1 maand niet gekeept Vermeer deed het gewoon goed die heeft nog een kans op transfer waarom hem niet laten staan ? Niemand bijna niemand weet waarom Clasie erin staat . Waarom deze trainer nog krediet heeft begrijp ik maar je wil toch verder of niet ?
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 19 oktober 2018 om 16:49]
    Vind ik leuk
    hantayo +1069
    vrijdag 19 oktober 2018 om 15:50
    ik heb last van dyslexie
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89514
    vrijdag 19 oktober 2018 om 16:35
    Overduidelijk telefoongebruik. Niets mis mee, als iemand dat heeft.
    Vind ik leuk
    Bennie498 +1523
    vrijdag 19 oktober 2018 om 16:51
    Was wel heel erg he 😊
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 15:24
    De ommekeer zit er aan te komen, is het niet tegen PEC, dan wel volgende week. Hij is niet meer ver weg. Dat kan haast niet anders.
    Hup Feyenoord.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89514
    vrijdag 19 oktober 2018 om 16:35
    Alleen dit keer gaan wij een ronde verder, Wimpie.
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 19:25
    Slachtûhhhhh die gastûhhhhhh
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 19:39
    Als dat gebeurt, win dan ook maar de beker.
    Vind ik leuk
    wimpert +156
    vrijdag 19 oktober 2018 om 16:38
    zo is dat, ik denk dat het wel goed komt maar vreemd is wel dat we iedere keer de competitie met blessures beginnen. Ik zou, ipv op Gio af te geven(jij niet overigens), eens naar die trainings belasting kijken en dus naar de fysieke trainers en de performance analist. Daar gaat volgens mij iets fout. Misschien moet de opbouw aan het begin van het seizoen wel helemaal anders, of moeten ze eerder starten. Dan maar wat minder vakantie, gaan rond de 35 met pensioen dus tijd genoeg voor vakantie.
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 19:37
    Tapia en Jørgensen kwamen geblesseerd terug. Vermeer was nog geblesseerd. Haps al heel lang. En Botteghin en vd Heijden waren ook nog niet echt fris, na vorig jaar. Clasie kwam laat.
    Soms gaan de dingen zo.

    Waarom? Dat weet niemand en soms is dat maar gelukkig zo.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 19 oktober 2018 om 19:38]
    Vind ik leuk
    Blueman +934
    vrijdag 19 oktober 2018 om 15:32
    Jammer dat Van Bronckhorst weinig kijk heeft op de keepers. Dat was het vorig seizoen al zo en met deze wisseling van de wacht gebeurt het weer.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 19 oktober 2018 om 15:32]
    Vind ik leuk
    Dharmpie +596
    vrijdag 19 oktober 2018 om 16:06
    Hij heeft sowieso weinig kijk.
    Vind ik leuk
    wimpert +156
    vrijdag 19 oktober 2018 om 16:41
    En toen ie kampioen werd deed ie alles goed en liep jij te zingen en te juichen.... wat is dat toch? Volgens mij kun je door verschillende redenen minder presteren en dat komt dan niet altijd door een trainer hoor!
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 16:48
    Schei toch uit man met die verhalen die ik al weet ik hoeveel keer heb gehoor.
    Van Bronckhorst heeft alleen een bijdrage geleverd aan het kampioenschap maar de grootste man was toen Dirk Kuyt.
    Vind ik leuk
    wimpert +156
    vrijdag 19 oktober 2018 om 20:44
    Zoals Pierre het ook alleen deed, laat me niet lachen, dan zou v Persie dat ook doen.
    Vind ik leuk
    Monnikehuize +1214
    vrijdag 19 oktober 2018 om 15:32
    Wat een kutkeeper, wat een ongelooflijke kutkeeper hebben wij toch
    Vind ik leuk
    Deck010 +7746
    vrijdag 19 oktober 2018 om 16:33
    Wat is er nou weer mis met Bijlow man? Gewoon een giede keeper. Geef hem gewoon effe tijd.
    Vind ik leuk
    Ropa +147
    zondag 21 oktober 2018 om 09:39
    Een aantal doelpunten zijn in het geheel te wijten aan verdedigingsfouten niet aan Bijlow.
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 15:47
    Maar van Bronckhorst blijft toch volhouden aan hetzelfde elftal vanaf het begin van het seizoen. Mijnheertje durft geen risico,s te nemen door b.v. Ayoub eens op te stellen i.p.v. de falende Clasie.
    Vind ik leuk
    wimpert +156
    vrijdag 19 oktober 2018 om 16:43
    verander je naam lekker in "fan zolang het goed gaat" kritiek mag best maar je komt steeds met het zelfde en dat is precies waar je Gio van beschuldigd.
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 16:51
    Je lult, dus ik ben helemaal klaar met jou..........#
    Vind ik leuk
    wimpert +156
    vrijdag 19 oktober 2018 om 19:02
    Snap ik. Misschien had ik je niet aan mogen spreken op je fan zijn maar... ik wordt moe van dat Gio out gepraat, dat doen ze in Amsterdamp maar wij toch niet... Let op mijn woorden Ayoupie gaat echt wel minuten krijgen en goed komen doet het ook.
    Vind ik leuk
    Ropa +147
    zondag 21 oktober 2018 om 09:41
    Als hij steeds met hetzelfde komt dan klopt het toch dat hij zijn naam juist niet veranderd.
    [Reactie gewijzigd op zondag 21 oktober 2018 om 09:42]
    Vind ik leuk
    hantayo +1069
    vrijdag 19 oktober 2018 om 15:51
    De beste stuurlui staan soms echt aan wal hè.
    Vind ik leuk
    Nicholas +11
    vrijdag 19 oktober 2018 om 16:02
    Wat heeft dit nieuws met Frenkie de Jong te maken?
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 16:41
    Keepers wissel????? Wat dacht van Bronckhorst eens van een trainers wissel?
    Vind ik leuk
    wimpert +156
    vrijdag 19 oktober 2018 om 16:46
    Ja ja.... je hebt voetbal inzicht echt waar! Jij zou trainer moeten worden of bij de een of ander NOS ajax aanhanger aan tafel moeten gaan zitten en dan precies vertellen hoe het zit! Jij weet namelijk voor iedere fout van een ander een oplossing. Nu nog een oplossing voor de fout die jij bent..
    Vind ik leuk
    Ben +102
    vrijdag 19 oktober 2018 om 17:34
    Het enige dat mij boeit is de vraag of we voor het kampioenschap gaan? Zo niet dan bestuur vervang w n door mensen di ed Feyenoord tenm ijnste de kans vuilnisbak geven km voor het kampioenschap te gaan.
    Vind ik leuk
    Ben +102
    vrijdag 19 oktober 2018 om 17:35
    Door mensen die ons Feyenoord tenminste de kans geven om voor het kampioenschap te gaan
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 20:08
    Volgens mij is beweging en baltempo de taak van de trainer..,,
    Positiespel moet een automatisme zijn waar je altijd op terug kunt vallen, ook als het tijdens de wedstrijd niet loopt.
    Bij Feyenoord is er helemaal NIETS als het niet loopt en dat geeft te denken.
    Basisbeginselen heeft niets met kwaliteit te maken maar met trainen.....
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws