Hoeness keihard over Bayern-vertrekker: 'Alleen door hem lagen we er bijna uit'

    Hoeness keihard over Bayern-vertrekker: 'Alleen door hem lagen we er bijna uit'

    vrijdag 19 oktober 2018 om 20:55

    Bayern München nam op de laatste dag van de zomerse transferdeadline afscheid van Juan Bernat. De Spaanse linksback werd verkocht aan Paris Saint-Germain en daar is Uli Hoeness allerminst rouwig om.

    De voorzitter van Bayern beweert dat al in april werd besloten dat Bernat moest vertrekken. De oud-speler van Valencia speelde toen een slechte eerste helft tegen Sevilla, in de eerste kwartfinale van de Champions League. "Op die dag besloten we dat we hem moesten verkopen", zegt Hoeness in Duitse media. "Tegen Sevilla was hij er bijna in zijn eentje verantwoordelijk voor dat we op de rand van uitschakeling terechtkwamen. Door hem lagen we er bijna uit."

    De 25-jarige Bernat werd halverwege de wedstrijd bij Sevilla naar de kant gehaald door toenmalig trainer Jupp Heynckes. Op dat moment stond het 1-1, waarna Bayern uiteindelijk met 1-2 won. De return in de Allianz Arena eindigde in een doelpuntloos gelijkspel. Bernat zat voor dat duel niet bij de wedstrijdselectie.

    Voor PSG kwam Bernat tot dusver tot vier optredens in de Ligue 1, waarvan drie keer als basisspeler.

    Plaats een reactie

    NvC +4409
    vrijdag 19 oktober 2018 om 21:05
    Warme club dat Bayern.
    Vind ik leuk
    Vamos7 +4229
    vrijdag 19 oktober 2018 om 21:07
    Haha en dan zegt die hypocriete zak dat media geen kritiek mogen hebben op zijn spelers. Wat doet hij zelf? Juist!
    Vind ik leuk
    Verratti +2030
    vrijdag 19 oktober 2018 om 21:24
    Wat weg is mag je afbranden. Natuurlijk Uli, jij wel.
    Vind ik leuk
    Thobar +4384
    vrijdag 19 oktober 2018 om 22:15
    Wat hij zelf doet
    Worst verkopen en de belasting tillen
    Witteboorden crimineel

    Jammer dat hij dat ook niet Bayern deed, hadden ze ook aan de afgrond gestaan.
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 21:09
    Niet echt chic dit
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 19 oktober 2018 om 21:10]
    Vind ik leuk
    Vamos7 +4229
    vrijdag 19 oktober 2018 om 21:10
    En huilen ze omdat media kritiek uit op Bayern wat een stelletjes hypocriete sulletjes.
    Vind ik leuk
    JonathanAjax +7568
    vrijdag 19 oktober 2018 om 21:11
    Modder gooien is vaak al ranzig maar dit slaat alles... Wat een triest mannetje toch! Verdient een roggel in zijn nek...
    Vind ik leuk
    stratumseind +172084
    vrijdag 19 oktober 2018 om 22:10
    wij hebben er 1 die dat prima kan
    Vind ik leuk
    COYG +6189
    vrijdag 19 oktober 2018 om 21:11
    Hoeness laat zich wel kennen hoor. Allereerst had hij maar eens moeten bedenken waarom hij Bernat heeft gehaald. Ten tweede kan je wel lekker je oud-spelers bekritiseren, wat overigens wel lekker de aandacht weggehaald bij zijn eigen presteren, want zelf heeft hij er ook een potje van gemaakt.
    Vind ik leuk
    Wouta80 +941
    vrijdag 19 oktober 2018 om 21:12
    Blijven moffen, niet te vertrouwen en nog schop nageven. Reden is dat ze al jaren geleden hadden moeten beginnen met doorselecteren. Zelfde probleem is nu in Madrid...
    Vind ik leuk
    Dj Storm +140
    vrijdag 19 oktober 2018 om 21:26
    Enne 🐽 kop?, blijven hangen in 45', dwaas. Vertrouw liever een mof als zo'n hersenloos stuk vreten als jij, idioot
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 19 oktober 2018 om 21:27]
    Vind ik leuk
    Wouta80 +941
    vrijdag 19 oktober 2018 om 22:00
    Lol. Kijk je eigen reactie cokehoofd.
    Vind ik leuk
    Dj Storm +140
    vrijdag 19 oktober 2018 om 23:40
    Zwijnekop ben je
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 19 oktober 2018 om 23:41]
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 21:20
    Een giga miskoop dus
    Vind ik leuk
    Thobar +4384
    vrijdag 19 oktober 2018 om 22:20
    Dat kan maar dan moet je kijken naar wie hem gehaald hebben en daar hoorde hij zelf ook bij.
    Dus de hand in eigen boezem steken had ook gekund.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31903
    zaterdag 20 oktober 2018 om 05:40
    Bayern, chelsea. Bah
    Vind ik leuk
    Blindsy +12482
    zaterdag 20 oktober 2018 om 08:39
    Sympathieke man, die Hoeness.
    Nog even lekker in iemands rug trappen, engnek.
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 13:09
    Als dat zo was Hoeness dan kon je heel de selectie verkopen, Müller, Boateng en nog meer raakte toen ook al geen pepernoot. Misschien moet je die dan ook verkopen ofniet.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 20 oktober 2018 om 13:09]
    Vind ik leuk