'Man City zet De Jong op exclusief lijstje en overweegt monsterbod op Ajacied'

'Man City zet De Jong op exclusief lijstje en overweegt monsterbod op Ajacied'

Gepubliceerd: vrijdag 19 oktober 2018 om 23:34vr 19-10-2018 om 23:34

Manchester City is serieus in de markt voor Frenkie de Jong. Dat meldt het Algemeen Dagblad vrijdagavond. De 21-jarige middenvelder van Ajax behoort tot een exclusief rijtje 'top transfer targets'.

City heeft De Jong de afgelopen periode meerdere keren laten bekijken door scouts. De rapporten zijn positief en mede daardoor staat hij hoog op het verlanglijstje van The Citizens. City zou bereid zijn om zeventig miljoen euro te betalen voor de Oranje-international.

De Premier League-topclub overweegt om komende zomer een bod te doen op De Jong. Manager Pep Guardiola zoekt naar een mogelijke opvolger van Fernandinho en ziet in De Jong een kandidaat. 'In De Jong ziet Guardiola een soortgelijke ‘deep-lying playmaker’, een regisseur die de lijnen kan uitzetten, maar ook de druk op de defensie kan verlichten. Meer een voetballer dan een breker', schrijft het AD.

City is niet van plan om te overhaasten, maar dat zou kunnen veranderen omdat de interesse in De Jong alleen maar toeneemt. Van alle genoemde clubs lijkt FC Barcelona het meest serieus. Ook Real Madrid, Tottenham Hotspur en Juventus zijn al genoemd. Mocht de concurrentie serieus toenemen, dan zou de technische leiding van City ook een winters bod neer kunnen leggen bij directeur spelersbeleid Marc Overmars.

Plaats een reactie

vrijdag 19 oktober 2018 om 23:36
Halloooooo, is toch niet normaal.
Vind ik leuk
davidben +6802
vrijdag 19 oktober 2018 om 23:38
Wordt nu wel overkill.
We weten nu wel dat hij in trek is.
Moet ik eerlijk bekennen.
Maar goed...
ze kwamen als bijen naar de honing.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 19 oktober 2018 om 23:43]
Vind ik leuk
vrijdag 19 oktober 2018 om 23:45
Bedoelde eigenlijk het kapsel van babel. Maar dat ook idd
Vind ik leuk
zaterdag 20 oktober 2018 om 00:04
Hi, Nee klopt.
Vind ik leuk
Counterattack +11552
zaterdag 20 oktober 2018 om 00:47
Rothschild’s vermogen ook niet normaal.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95372
zaterdag 20 oktober 2018 om 01:45
Die enge familie heeft de wereld in zijn greep. Ik spuug op ze!
Vind ik leuk
Counterattack +11552
zaterdag 20 oktober 2018 om 09:28
Kunnen met hun vermogen elke wereldburger 70.000.000 betalen, begrijp ik. Hebben als een familie meer vermogen dan nr 2-10 bij elkaar op wereldranglijst. Top 10 heeft meer dan armste helft van wereldbevolking bij elkaar....
Vind ik leuk
Midden-Noord +95372
zaterdag 20 oktober 2018 om 11:09
Armoede hoeft er niet te zijn nee.
Vind ik leuk
Counterattack +11552
zaterdag 20 oktober 2018 om 13:29
Klimaatproblemen ook niet.
Armoede weg, vervuiling weg. Oorlog weg...........
Vind ik leuk
Midden-Noord +95372
zaterdag 20 oktober 2018 om 13:30
Die zijn er ook niet, dat laten ze je geloven. Weet je wel hoeveel geld daarin omgaat? Oorlog verdienen ze ook aan, een deel van de Amerikaanse politiek draait op oorlogsvoering.
Vind ik leuk
Counterattack +11552
zaterdag 20 oktober 2018 om 13:41
Ik ben het volledig met je eens mbt de foutieve intenties en de gemiste kansen. Daarentegen is m.i. de klimaatverandering zeker gaande en een zichzelf versterkend fenomeen, bij minder ijs minder afkoeling, meer water etc etc.. kijk naar Groenland etc., daar kan niemand omheen.
Het gaat de beleidsmakers en politici om geld en macht.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95372
zaterdag 20 oktober 2018 om 13:46
Heeft niets met de mens te maken en kunnen wij ook echt niks aan doen. Dit is altijd al geweest, het schommelt van nature.

https://www.carbonbrief.org/guest-post-how-the-greenland-ice-sheet-fared-in-2018

https://www.ninefornews.nl/kouderecord-verse-sneeuw-groenland/
[Reactie gewijzigd op zaterdag 20 oktober 2018 om 13:47]
Vind ik leuk
Midden-Noord +95372
zaterdag 20 oktober 2018 om 13:49
Ik geloof niks van de machthebbers. Heb er 0,0 vertrouwen in. Het gaat ze inderdaad om geld en macht en daarbij gaan ze over lijken.
Vind ik leuk
zaterdag 20 oktober 2018 om 01:25
Is VP nu een site van Ajax of zo? Heel veel dezelfde verhalen En nooit in het nadeel van.
Vind ik leuk
Neuzekneus +2831
zaterdag 20 oktober 2018 om 11:30
Die jongen staat, afgewisseld met de Ligt, bijna dagelijks in de grote sportkranten in Europa. Dus dat er dan hier veel over gaat is logisch toch? Buiten dat, als deze jongen uiteindelijk verkocht wordt voor 70-80M dan is dat voor nederlandse begrippen toch enorm?
Vind ik leuk
Voebtal +7436
vrijdag 19 oktober 2018 om 23:36
Bloebadobiedobledababaledobable
[Reactie gewijzigd op zaterdag 20 oktober 2018 om 00:29]
Vind ik leuk
Johnny Cash +10882
vrijdag 19 oktober 2018 om 23:40
Oud
Vind ik leuk
Streaker +3883
zaterdag 20 oktober 2018 om 00:36
Evenals dit artikel en overige artikels over deze knaap.
Vind ik leuk
vrijdag 19 oktober 2018 om 23:59
Die mag er alleen maar van dromen
Vind ik leuk
Johnny Cash +10882
zaterdag 20 oktober 2018 om 00:40
Wat dacht je ik krijg na een uur nog geen likes ik ga me bericht maar aanpassen 😂
[Reactie gewijzigd op zaterdag 20 oktober 2018 om 00:41]
Vind ik leuk
zaterdag 20 oktober 2018 om 01:19
Wat stond er voordat hij het aan had gepast?🧐
Vind ik leuk
Johnny Cash +10882
zaterdag 20 oktober 2018 om 01:25
Luuk de jong ?

Hij dacht zeker dat die oude grap 100+ likes zou opleveren maar dat viel zwaar tegen 😂
Vind ik leuk
AFCA_Scooby +2316
vrijdag 19 oktober 2018 om 23:37
👌👌
Vind ik leuk
Foden +4526
vrijdag 19 oktober 2018 om 23:37
Oké doei Frenkie lol
Vind ik leuk
vrijdag 19 oktober 2018 om 23:37
Parrenkiiiiiiiiiieeee
Vind ik leuk
vrijdag 19 oktober 2018 om 23:39
in de winter verkopen voor dat geld en proberen jan vertonghen te halen voor het centrum en blind op 6
[Reactie gewijzigd op vrijdag 19 oktober 2018 om 23:40]
Vind ik leuk
vrijdag 19 oktober 2018 om 23:48
Spurs zal Vertonghen niet in januari verkopen.
Vind ik leuk
vrijdag 19 oktober 2018 om 23:56
tadic zou ook niet mogelijk zijn, als spurs voor hem een goede vervanger heeft of kan kopen, waarom niet? niet geschoten is altijd mis
Vind ik leuk
vrijdag 19 oktober 2018 om 23:58
Vertonghen is nu geblesseerd, maar is feitelijk de beste en meest stabiele verdediger van Spurs waar je totaal geen omkijken naar hebt en ook de enige linksbenige centrale verdediger die ze in de selectie hebben; die gaat op z'n vroegst aankomende zomer weg, los van het feit dat hij er zelf waarsch. totaal niet om zit te springen om halverwege het seizoen de Premier League te verlaten en daardoor ook nog eens niet tot nauwelijks in het nieuwe stadion kan spelen dat binnen niet al te lange tijd opgeleverd zal worden.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 20 oktober 2018 om 00:03]
Vind ik leuk
zaterdag 20 oktober 2018 om 00:03
misschien als ajax de volgende ronde cl haalt en tottenham niet dat er kansen liggen om hem te halen.
vertonghen kent ajax, dus zal zich niet hoeven aan te passen wat de keuze toch wel makkelijker maakt en tottenham zal toch ook rekening moeten houden wat een speler zelf wil
Vind ik leuk
zaterdag 20 oktober 2018 om 00:04
Je hoeft het van mij niet aan te nemen, maar het zou je wel een teleurstelling besparen.. Daarnaast realiseer je je blijkbaar niet dat hij toch niet voor Ajax mag uitkomen in de CL dit seizoen.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 20 oktober 2018 om 00:05]
Vind ik leuk
Niels92 +38698
zaterdag 20 oktober 2018 om 00:09
Toch wel, spelers mogen sinds dit seizoen wanneer ze in de winterstop wisselen van club uitkomen in de CL ook al hebben ze al meegedaan in de CL :)
Vind ik leuk
zaterdag 20 oktober 2018 om 00:12
Ben dan niet bekend met die kennelijk nieuwe regel, maar zoals gezegd zal het dit seizoen voor Vertonghen ook niet relevant zijn.
Vind ik leuk
Niels92 +38698
zaterdag 20 oktober 2018 om 00:14
Spelers voortaan speelgerechtigd in Europese competities na wintertransfer

Voetballers die in de winterse transferperiode van club wisselen, mogen in het tweede deel van het seizoen voor hun nieuwe ploeg ook uitkomen in de Champions League of Europa League. De Europese voetbalbond UEFA heeft met ingang van komende voetbaljaargang de regels versoepeld.
Vind ik leuk
zaterdag 20 oktober 2018 om 00:24
ik geloof ook niet dat het makkelijk wordt maar als te niks proberen weten ze het ook niet, overigens zijn de regels dit jaar veranderd dus hij zou voor ajax uit kunnen komen als ze na de winter nog europees spelen. maar goed, de kans zal klein zijn dat het lukt.
Vind ik leuk
zaterdag 20 oktober 2018 om 00:29
Ja zag net dat er dit seizoen voor het eerst andere regels gelden. Je kunt het altijd proberen, maar in alle redelijkheid acht ik de kans heel erg klein dat dat ervan komt in januari, dusdanig klein dat ik persoonlijk het niet zinvol vind om er nog verder over te speculeren.
Vind ik leuk
Neuzekneus +2831
zaterdag 20 oktober 2018 om 11:33
Gebeurt zeker niet in de winter, net zoals de Jong echt niet weg gaat in de winter
Vind ik leuk
HupHolland +4451
zaterdag 20 oktober 2018 om 02:39
Hij zou wel voor Ajax in Europa uit mogen komen dit seizoen.
Vind ik leuk
410hhw +1726
vrijdag 19 oktober 2018 om 23:55
Alderweireld wil graag!
Vind ik leuk
vrijdag 19 oktober 2018 om 23:59
alderweireld is meer een vervanger van de ligt als rechter centrale verdediger, voordeel is natuurlijk wel dat hij jonger is. ik denk dat toby nu nog niet wil komen, nog een klapper voor 3 jaren en dan naar ajax
Vind ik leuk
COYG +8525
zaterdag 20 oktober 2018 om 00:17
Je kan niet iedereen zomaar halen voor geld. Het is geen spelletje. Waarom zou Vertonghen nu al terug willen komen denk je?
Vind ik leuk
zaterdag 20 oktober 2018 om 00:27
misschien omdat hij net als tadic iets meer tijd voor de familie wil hebben en het ook fysiek wat makkelijker is als de PL, dat betekent niet perse afbouwen maar luisteren naar je lichaam en jan is ook al 31.
Vind ik leuk
COYG +8525
zaterdag 20 oktober 2018 om 00:29
Ja dat zou een zeer goede reden kunnen zijn.
Vind ik leuk
HupHolland +4451
zaterdag 20 oktober 2018 om 02:37
Ajax kan beter een speler als Ziyech verkopen en de rest bij elkaar houden.

Frenkie is beter voor dit Ajax dan Verthongen ooit is geweest. Frenkie levert zonder verkoop ook al 40 miljoen UEFA gelden op!
Vind ik leuk
Gyrosregime +2749
vrijdag 19 oktober 2018 om 23:40
Wil City dat echt ? Liever minder lijkt mij..
Vind ik leuk
HupHolland +4451
zaterdag 20 oktober 2018 om 02:42
Jij begrijpt niet waaorm Frenkie bij bepaalde clubs zo erg gewild is. Natuurlijk willen clubs als City en Barca echt.
Vind ik leuk
Johnny Cash +10882
vrijdag 19 oktober 2018 om 23:40
Onder aan het artikel..... snel meer.
Dat geloof ik graag
[Reactie gewijzigd op vrijdag 19 oktober 2018 om 23:41]
Vind ik leuk
kcim +3134
zaterdag 20 oktober 2018 om 01:40
Snel meer... Bayern, PSG, ManU
Snel meer... 70, 80, 90, 100 miljoen :-p
[Reactie gewijzigd op zaterdag 20 oktober 2018 om 10:13]
Vind ik leuk
WilcoS64 +4790
vrijdag 19 oktober 2018 om 23:41
Te weinig, minimaal 100 miljoen.
Vind ik leuk
Mari +13228
vrijdag 19 oktober 2018 om 23:42
Doen!
Vind ik leuk
Henk3 +1296
vrijdag 19 oktober 2018 om 23:44
Wie kiest er City boven Barca? Moet Frenkie gewoon nee tegen zeggen. Als het nou nog Liverpool or Arsenal zou zijn...
Vind ik leuk
firewire2 +845
vrijdag 19 oktober 2018 om 23:47
want Liverpool en Arsenal spelen beter voetbal? beter City voor Frenkie en Barca is echt niet beter dan City, zou een topclub zijn voor hem..
Vind ik leuk
Henk3 +1296
zaterdag 20 oktober 2018 om 00:17
Manchester City is een club zonder bravoure, zonder historie. Gewoon in handen van een rijke arabier, anders had het niet bestaan. Als ik zou kunnen kiezen tussen zo’n club, of een club als Liverpool of Barca, dan zou ik het wel weten.
Vind ik leuk
Johnny Cash +10882
vrijdag 19 oktober 2018 om 23:51
Guardiola of valverde hmmmmmmm 🤔
Vind ik leuk
COYG +8525
zaterdag 20 oktober 2018 om 00:18
Dat is toch geheel ieders eigen keuze?
Vind ik leuk
HupHolland +4451
zaterdag 20 oktober 2018 om 02:42
Liverpool zal zich ook nog wel bij dit lijstje gaan voegen.
Vind ik leuk
Nashua +7233
vrijdag 19 oktober 2018 om 23:44
Kaching !!!!
Vind ik leuk
Niels92 +38698
vrijdag 19 oktober 2018 om 23:50
De Spurs hebben ook interesse, maar wanneer het verhaal klopt dan zijn die gewoon kansloos, die willen tot 40 miljoen gaan en Janssen in de deal betrekken, daar trapt Overmars echt niet in :)
Vind ik leuk
vrijdag 19 oktober 2018 om 23:57
Denk dat het er al mee begint dat het kamp De Jong daar helemaal niet voor open staat.
Vind ik leuk
Niels92 +38698
zaterdag 20 oktober 2018 om 00:06
Ajax heeft zijn prijs en wanneer ze er met Barcelona niet uitkomen, dan zal er toch een andere oplossing gezocht worden wanneer de Jong graag naar het Buitenland wil vertrekken :)
Vind ik leuk
zaterdag 20 oktober 2018 om 00:08
Ja ach, ik denk dat Spurs niet noemenswaardig hoog op dat lijstje zal staan en dat het echt een issue zal worden, die vindt wel een club als Barcelona of desnoods City.
Vind ik leuk
Niels92 +38698
zaterdag 20 oktober 2018 om 00:10
Oh zo haha, ik dacht dat je bedoelde dat ie alleen naar Barcelona vertrekt :)
Vind ik leuk
joppie +230
vrijdag 19 oktober 2018 om 23:58
Frenkie de Jong moet nog 1 a 2 jaar nog bij ajax blijven
Vind ik leuk
Gu3rilla +15877
zaterdag 20 oktober 2018 om 00:11
Waarom? Om zijn ontwikkeling te stagneren? Hij moet volgend seizoen de stap naar de absolute top zetten en hij zal er ook meteen staan let maar op.
Vind ik leuk
Niels92 +38698
zaterdag 20 oktober 2018 om 00:18
Is de interesse van City serieus?
Vind ik leuk
HupHolland +4451
zaterdag 20 oktober 2018 om 02:46
Ja, natuurlijk!
Vind ik leuk
Gu3rilla +15877
zaterdag 20 oktober 2018 om 05:30
Waar rook is is vuur. Er wordt te veel over gesproken dat er wel interesse moet zijn. Als je kijkt naar wat City nodig heeft past De Jong perfect in. Ik denk dat City zeer geïnteresseerd is.
Vind ik leuk
Laliga +2799
vrijdag 19 oktober 2018 om 23:59
Past wel in het voetbal van city maar als je naar barca of real kan tsja ik zou het wel weten. Lekker weer , spelen met messi en co nu het nog kan , altijd meedoen om de cl. Heel erg benieuwd of die het waar kan maken !
Vind ik leuk
Thater +5
zaterdag 20 oktober 2018 om 00:01
Man vity en dan vooral Peps filosofie past wel goed bij de speelstijl van Frenkie, ben alleen benieuwd of hij op dit moment wel al goed genoeg is voor de fysieke premier league.
Vind ik leuk
HupHolland +4451
zaterdag 20 oktober 2018 om 02:49
Frenkie zou niet naar de premier league moeten willen.

Eigenlijk zou Frenkie alleen maar naar Barca moeten willen. Dit gaat ook gebeuren, Frenkie in de zomer naar barca voor 60 miljoen, of na een jaar onderhandelen voor 50 miljoen en een paar handen vol bonus regelingen en door-verkoop percentage voor Ajax. Dit is allang tussen ajax en Frenkie afgesproken.
Vind ik leuk
AS ROMA24 +2652
zaterdag 20 oktober 2018 om 00:01
VP maakt altijd wel goede reclame voor Ajax
Vind ik leuk
Johnny Cash +10882
zaterdag 20 oktober 2018 om 00:03
Jij toch ook
Vind ik leuk
AS ROMA24 +2652
zaterdag 20 oktober 2018 om 20:37
Neehoor
Vind ik leuk
zaterdag 20 oktober 2018 om 00:05
City moet 100 mln betalen en een speler er bij een jonge talent
Vind ik leuk
kees ee +1067
zaterdag 20 oktober 2018 om 00:06
. . de vraag is alleen nog voor en aan wie ??
Vind ik leuk
zaterdag 20 oktober 2018 om 00:11
gelijk doen en een verdediger en als het kan een goede spits erbij
Vind ik leuk
MVD +689
zaterdag 20 oktober 2018 om 00:17
Laat ze er wel wat mee doen dan volgend jaar met dat geld, gaat richting de 100 in ieder geval.
Vind ik leuk
El Cazador +9344
zaterdag 20 oktober 2018 om 00:21
Stel Ajax wint de CL dit jaar, dan is die sowieso onbetaalbaar geworden!!
Vind ik leuk
Johnny Cash +10882
zaterdag 20 oktober 2018 om 00:25
Ja stel dat hij in de finale een doelpunt van eigen helft, een omhaal van buiten de 16 en een volley met ze verkeerde been maakt. Dan is hij helemaal onbetaalbaar
[Reactie gewijzigd op zaterdag 20 oktober 2018 om 00:26]
Vind ik leuk
HupHolland +4451
zaterdag 20 oktober 2018 om 02:51
Het bedrag waar Frenkie voor weg mag, staat allang vast.
Vind ik leuk
pietprecies +12463
zaterdag 20 oktober 2018 om 00:39
Maak er 75 mil van and it’s a deal
Vind ik leuk
Der Monarch +2200
zaterdag 20 oktober 2018 om 00:45
Het AD.. Dan wordt het dus 100+ miljoen.
Vind ik leuk
zaterdag 20 oktober 2018 om 00:51
70 miljoen gelijk op het vliegtuig zetten. Risico veel te groot op dat niet te doen. Kan je Suarez, dat grote braziliaanse talent en nog een extra speler voor halen.
Vind ik leuk
JanTa48 +9253
zaterdag 20 oktober 2018 om 00:52
Als het waar is (ik twijfel nog steeds) heeft Frankie aan Pep een geweldige trainer.
Vind ik leuk
Kingb +45
zaterdag 20 oktober 2018 om 00:55
Ik was fan van Man. City toen Gerard Wiekens er speelde.....Die kostte toen nog f 25.000,00. Kut geld vernielt het hele voetbal
Vind ik leuk
zaterdag 20 oktober 2018 om 02:39
70 miljoen is te weinig doe maar 100
Vind ik leuk
zaterdag 20 oktober 2018 om 05:44
De Jong wil alleen naar Barcelona.
Maar
Vind ik leuk
wattenstaafje +23828
zaterdag 20 oktober 2018 om 06:13
Wel een aardig openingsbod als het waar zou zijn.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 20 oktober 2018 om 06:15]
Vind ik leuk
Tebannet +206
zaterdag 20 oktober 2018 om 07:03
Hou hem binnen tot de zomer. En laat ze dan maar komen.
Vind ik leuk
zaterdag 20 oktober 2018 om 07:44
Ik als psv supporter kan wel genieten van het aankomende talent van psv en Ajax. Goed voor Nederlands voetbal. De bedragen voor welke speler dan ook zijn echt te groot geworden. Daar wordt het voetbal niet beter van maar ja dat is nu eenmaal zo. Ik als voetbalfan hoop dat het gat tussen de Nederlandse clubs niet te groot wordt zoals het internationaal al is
Vind ik leuk
harryheck +1574
zaterdag 20 oktober 2018 om 08:11
Hoeveel berichten en clubs wat betreft Frenkie krijgen we nog.......
Vind ik leuk
zaterdag 20 oktober 2018 om 08:43
Slaat nergens op.
Vind ik leuk
soksa +1814
zaterdag 20 oktober 2018 om 08:47
Natuurlijk een fantastische voetballer. Dat is duidelijk. Maar ik maak mij zorgen om zijn fysiek. Als verdedigende middenvelder in de PL moet je toch echt je duels kunnen spelen. Want je komt bijna per definitie op een krachtpatser te staan.
Vind ik leuk
peinke +2386
zaterdag 20 oktober 2018 om 08:54
Exclusief nog wel. Geweldige journalistiek! Nu nog wachten totdat hij op een geheim lijstje staat van Bayern, PSG, AC, Inter, Juve, Madrid, MU, Liverpool etc. etc. Frenkie, de nieuwe Kluivert van VZ!
[Reactie gewijzigd op zaterdag 20 oktober 2018 om 08:56]
Vind ik leuk
Zinho +117
zaterdag 20 oktober 2018 om 09:00
Ze kunnen 300 miljoen bieden, maar als de Jong naar Barcelona wil, dan gaat ie naar Barcelona. De Jong beslist zelf waar hij heen wil, wie of wat er ook geboden wordt. En ik weet zeker dat het Barcelona gaat worden.
Vind ik leuk
deltiaan +1469
zaterdag 20 oktober 2018 om 09:40
gewoon kontrackt uitdienen en zelf cachen
Vind ik leuk
Demi +337
zaterdag 20 oktober 2018 om 09:45
Het zijn de bedragen die tegenwoordig woorden betaald... maar ik vrees dat als hij naar city gaat hij binnen de kortste keren wordt verhuurd of op de tribune terecht komt.. hij moet lekker naar Spanje of München gaan,daar maakt hij een KANSJE
Vind ik leuk
zaterdag 20 oktober 2018 om 10:45
AUB laat Frenkie zijn Hart volgen . dan komt alles goed,Spanje daar ligt je toekomst,daar word jou spel gespeeld,bij Barca,jammer voor ons,wij moeten naar een betaalzender willen we je nog kunnen zien spelen(grapje) het is je van HARTE Gegund
Vind ik leuk
zaterdag 20 oktober 2018 om 13:28
De jong moet zeggen t is barcelona anders blijf ik lekker bij ajax

Ga niet weg voor een ander club t is ajax of barcelona
Vind ik leuk
zaterdag 20 oktober 2018 om 13:40
de Ligt naar barcelona voor 85 miljoen en Frenkie voor 80 miljoen naar Real madrid. Wat een bedragen of een combi met barcelona 157,5 miljoen voor samen.
Vind ik leuk
zaterdag 20 oktober 2018 om 13:46
Daar is Willem II blij mee brengt leuke cent in laatje
Vind ik leuk
kees ee +1067
zaterdag 20 oktober 2018 om 13:47
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/847781/voormalige-groeibriljant-van-ac-milan-belandt-bij-heracles-voetbal-is-crazy-.html, . . . er is nog een lange weg te gaan, . . maar er is ook hoop !!??
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws