Melig NEC-duo geïnterviewd door FOX: 'Doet wel pijn dat je Sven een Belg noemt'

Melig NEC-duo geïnterviewd door FOX: 'Doet wel pijn dat je Sven een Belg noemt'

Gepubliceerd: zaterdag 20 oktober 2018 om 12:15za 20-10-2018 om 12:15

Het NEC-duo Randy Wolters en Sven Braken had na de 0-3 zege bij Telstar alle reden tot lachen. Wolters deelde een dag voor de wedstrijd een filmpje via Instagram: hij stond met Braken in de supermarkt stond en beloofde de spits een grote hoeveelheid chocoladegeld wanneer hij zou scoren.

"Jullie zien ook alles hè?", lacht Braken in gesprek met FOX Sports. De spits wist in Velsen-Zuid zelfs twee keer het net te vinden. De geblesseerde Wolters wordt vervolgens door interviewer Christian Willaert voor de camera gehaald. "We hadden heel wat afgesproken hè? Ik dacht dat hij het niet zou doen, omdat hij vorige week ook niet gescoord had haha." Braken countert. "Ik had liever cash gehad dan chocoladegeld."

Het interview neemt al gauw een melige wending, wanneer Willaert de Maastrichtenaar Braken aanziet voor een Belg. "Ik noem hem ook altijd een Belg. Het doet wel echt pijn dat je hem een Belg hebt genoemd", schatert Wolters. "Maastricht ligt wel vlakbij België. Maar als hier plat Hollands ga praten... Dat klinkt ook niet", herpakt Braken zich.

Plaats een reactie

ja_daarom +362
zaterdag 20 oktober 2018 om 12:21
Randy, geweldig persoon.
Vind ik leuk
NvC +9670
zaterdag 20 oktober 2018 om 12:24
Haha mooi duo dit! Geniaal filmpje! Zo heeft hij er ook een met Achahbar op trainingskamp dat hij zo klein is.
Ben benieuwd wat Wolters gaat brengen na de winterstop als hij weer fit is.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 20 oktober 2018 om 12:25]
Vind ik leuk
NickOs +77
zaterdag 20 oktober 2018 om 13:18
@NvC. Ik vrees meer in de kleedkamer dan op het veld. Matig renpaard.
Vind ik leuk
NvC +9670
zaterdag 20 oktober 2018 om 13:33
Een renpaard kan ook van belang zijn in een wedstrijd. Ik zie het wel, in ieder geval goed dat er straks wat meer concurrentie is op de vleugels.
Vind ik leuk
zaterdag 20 oktober 2018 om 12:35
Kan niet wachten op een nieuwe aflevering van Henniesee
Vind ik leuk
zaterdag 20 oktober 2018 om 13:06
Kan lullen wat je wil, hij gooit er ook een hoop zelfkennis en zelfspot in.
Gozer is supporter van het eerste uur, en blijft maar gaan.
Dit soort gasten, supporter zonder rottigheid en ziek zijn van een degradatie of verliespartij, hij blijft gaan.

Dat hij nu juist een podium kreeg, spreekt alleen maar waardering uit.
topgozer.

[Reactie gewijzigd op zondag 21 oktober 2018 om 10:12]
Vind ik leuk
Shelbourne +6170
zaterdag 20 oktober 2018 om 13:46
Leuk, een beetje humor in plaats van zo’n interview vol clichés.
Vind ik leuk
Edwin1970 +17
zaterdag 20 oktober 2018 om 14:21
Als ik trainert was zou ik zr allebei willen hebben al was het maar voor het moraal 😀
Vind ik leuk
Prof(.) +262