'Ik weet zeker dat Van Bommel niet zo zou sollen met Donny van de Beek'

    'Ik weet zeker dat Van Bommel niet zo zou sollen met Donny van de Beek'

    zaterdag 20 oktober 2018 om 21:08

    Mark van Bommel heeft het 'beter op een rijtje' dan Erik Ten Hag. Dat stelt Hugo Borst bij De Eretribune op FOX Sports na de 6-0 overwinning van PSV op FC Emmen van zaterdagavond.

    "Hij heeft het beter op een rijtje dan Ten Hag. Ik weet ook zeker dat Van Bommel niet zo verschrikkelijk zou sollen met Donny van de Beek", zegt Borst. "Dat is een speler die altijd moet spelen, omdat hij zeldzame kwaliteiten heeft voor een Nederlandse voetballer. Ik vind het pijnlijk dat hij zo vaak op de bank terecht komt, maar vanavond (tegen sc Heerenveen, red.) dan niet."

    Ook Ronald de Boer ziet dat PSV het goed voor elkaar heeft. De basiself van Van Bommel staat inmiddels al een aantal maanden vast. "Hij hoeft niet eens na te denken voordat hij tien namen op het lijstje zet. Ik denk dat het heel belangrijk is dat je elkaar leert kennen. De automatismen zijn er. Dat zie je gewoon terug."

    "Er staat gewoon een solideblok, vooral met Viergever en Schwaab in het centrum. Op het middenveld heb je Pereiro en Rosario. Voor de rest is er wat vrijheid. Er zijn ook veel kwaliteiten met De Jong en opkomende backs. Wie had gedacht dat Angelino zich zou manifesteren bij PSV?"

    Lees meer over:EredivisiePSVAjax

    Poll

    Eens met Borst?

    (3084 stemmen)

    Plaats een reactie

    Tjoep Cola +5787
    zaterdag 20 oktober 2018 om 21:09
    Zo is het.
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 21:14
    Type van Bommel hebben we eigenlijk ook nodig bij Feyenoord
    Vind ik leuk
    Blindsy +12376
    zaterdag 20 oktober 2018 om 21:33
    Ach... bij Gio staat de opstelling toch ook al maanden vast? ;-)
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 21:56
    Wat een randdebiel die van Boekel, schouderduw en een penalty geven. Eerste doelpunt ook al overtreding van Blind. VAR is een aanfluiting en niet te weinig.
    Vind ik leuk
    Blindsy +12376
    zaterdag 20 oktober 2018 om 22:16
    Zit die miljoenenploeg duidelijk niet tegen...
    Vind ik leuk
    psvfan1913 +1903
    zaterdag 20 oktober 2018 om 22:31
    De centjes die nog over waren van het miljoenen salaris van Blind zijn naar Pol van Boekel, Manschot en Hahn gegaan.
    Vind ik leuk
    Adjab +962
    zondag 21 oktober 2018 om 00:15
    Hadden jullie die centjes maar he 🤣🤣
    Vind ik leuk
    zwollie +7927
    zaterdag 20 oktober 2018 om 22:17
    Var ook aanfluiting, Hendriks had tweede geel en rood moeten hebben.
    Vind ik leuk
    MeAgain +6492
    zaterdag 20 oktober 2018 om 23:01
    Klopt en PSV had ook een penalty moeten krijgen.
    [Reactie gewijzigd op zondag 21 oktober 2018 om 07:53]
    Vind ik leuk
    Adjab +962
    zondag 21 oktober 2018 om 00:15
    Alweeeeer
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 12:30
    VAR is niet voor (2e) gele kaart. Had wel in kunnen grijpen bij overtreding op Bergwijn (penalty). Hendrix kwam goed weg, slim gewisseld door v Bommel. Duo Chucky Gutierrez weer trefzeker. :)
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9861
    zaterdag 20 oktober 2018 om 22:38
    Hij duwde met de schouder, maar duwde uiteindelijk in tweede instantie met z'n arm ( goed kijken ) en dan en daarom is het terecht een penalty.
    Vind ik leuk
    Smash +3327
    zaterdag 20 oktober 2018 om 23:03
    Aldus een Ajax supporter.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9861
    zaterdag 20 oktober 2018 om 23:05
    Een objectieve Ajax supporter.....de beelden spreken voor zich.
    Vind ik leuk
    Gordito +513
    zaterdag 20 oktober 2018 om 23:42
    Laat dat objectieve maar achterwege.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9861
    zondag 21 oktober 2018 om 00:50
    nee.
    Vind ik leuk
    Wim Horst +81
    zaterdag 20 oktober 2018 om 23:47
    smash die dit starte is een PSV fan dus waar is het verschil die ziet het met een PSV bril
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 20 oktober 2018 om 23:48]
    Vind ik leuk
    Smash +3327
    maandag 22 oktober 2018 om 13:04
    Nee hoor! Ik zie gewoon wat er gebeurd. Zo geef ik ook ruiterlijk toe dat Hendriks zijn tweede geel had moeten krijgen.
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 07:48
    Een rustige onbevoordeelde kijker: eerst ging de onderarm schuin naar voren, toen kwam de schouderduw, toen bewoog de onderarm opzij om Dolberg op te vangen.
    De pingel is voor interpretatie vatbaar maar je kunt hem geven. De beslissing is alles behalve 'omgekocht' zoals een paar oververhitte geesten vinden.
    [Reactie gewijzigd op zondag 21 oktober 2018 om 08:27]
    Vind ik leuk
    James655 +889
    zondag 21 oktober 2018 om 18:49
    Netjes.
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 23:48
    😂😂😂 helemaal eens!
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 23:50
    Ja ja bij Ajax is het altijd terecht. Zo ook 3 jaar geleden tegen Utrecht.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9861
    zondag 21 oktober 2018 om 00:49
    He ja..... dan ben je zeker dat incident van 16 jaar geleden vergeten, nou... ik niet hoor !
    Vind ik leuk
    Wim Horst +81
    zaterdag 20 oktober 2018 om 23:45
    2de gele kaart niet gegeven rode kaart niet gegeven, dat is wel normaal? maar idd VAR is een aanfluiting
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 10:31
    Bij het eerste doelpunt was er niks aan de hand. Jij bent een aanfluiting lampie.
    Vind ik leuk
    Renzo +107
    zaterdag 20 oktober 2018 om 21:44
    Het is zo gemakkelijk om te zeggen dat iemand moet spelen.

    Maar noem dan ook een speler die er uit moet in zijn plaats.

    We hebben. Een over bevolkt middenveld op dit moment.
    Kan alleen maar hoor. Dat donny blijft en volgend jaar ze plek claimt.
    Vind ik leuk
    Vrolijkje +1105
    zaterdag 20 oktober 2018 om 21:50
    Schone kan er voor vd beek uit ..

    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 21:52
    Schone heeft maar 3 minuten nodig gehad om je ongelijk aan te tonen...
    Vind ik leuk
    Vrolijkje +1105
    zaterdag 20 oktober 2018 om 22:29
    Dus doet ten hag het goed,dan snap ik al het commentaar niet op hem ..

    Je verspeelt 5 punten ..en ten hag krijgt de schuld ..maar als de jong een geweldige wedstrijd als cv speelt is het een supertalent..

    En als ie door de mand valt als cv is het een slechte trainer .
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 22:32
    Ik begrijp ook niet alle keuzes van ten Hag en je mag best kritisch zijn op een trainer. Ook hij wordt betaald om prestaties te leveren. Tegen PSV had hij natuurlijk op dezelfde manier als tegen Bayern moeten spelen, maar achteraf is altijd makkelijk. Dat doen ze maar bij V. Inside.
    Vind ik leuk
    Vrolijkje +1105
    zaterdag 20 oktober 2018 om 22:49
    Ik bedoel eigenlijk dat tegen aek de jong een alleskunner en grootste talent van europa is.
    En tegen psv was het een fout van ten hag om hem daar neer te zetten.
    Vind ik leuk
    psvfan1913 +1903
    zaterdag 20 oktober 2018 om 22:35
    je geeft je fout al aan in je eigen reactie. Je baseert je mening op 3 minuten. Oke hij scoort nu in 3 minuten maar wat zijn z'n statistieken over bijvoorbeeld 20/30 wedstrijden. Ik denk zelf ook dat je het beste met Van de Beek- Ziyech-Frenkie op het middenveld kan spelen. Tadic-Dolberg-Neres
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 10:32
    Oké, goed verhaal, lekker kort ook.
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 22:02
    Renzo, welke speler er uit moet?
    Probleem van iedere koopclub.
    Vind ik leuk
    pico323 +6043
    zaterdag 20 oktober 2018 om 21:10
    Borst is anti Ajax probeert alleen onrust te zaaien.
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 21:14
    Borst het wordt tiet dat je van de buis gaat.
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 21:22
    Er valt ook niet te sollen met Fran Sol
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 21:11
    Aldus Rotterdamse Truus.
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 21:12
    Hugo Borst moet zich druk maken om andere dingen. Ons aller Ajax afzeiken kan hij wel, maar misschien moet hij zich meer druk maken om zijn Sparta.
    Van Bommel is een prima trainer, maar er is nog een lange weg en we gaan het allemaal zien of het ook een top trainer wordt. Ten Hag heeft zich goed herpakt en toch zoekt men voor negativiteit.
    Vind ik leuk
    ABAB +146
    zaterdag 20 oktober 2018 om 21:17
    Ten hag zn loopbaan bij Ajax werdt er zelfs door bedreigd. Donny is een publiekslieveling vooral bij de harde kern zijn we gek op maradonnie
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 21:18
    Daar waar menig Ajacied Spartaan Borst afzeikt omdat hij kritiek geeft op hun Ajax, vinden dezelfde Ajacieden het maar al te mooi wanneer Ajacied Spaan PSV afzeikt.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 20 oktober 2018 om 21:19]
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 21:23
    Denk dat je VP niet als voorbeeld kan nemen hoe mensen met mekaar omgaan en of ze mekaars mening respecteren of niet.
    Hie is het met je Mercedes 180 D?
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 23:26
    Die Mercedes 190 AMG is 100% in orde en staat klaar om die Cocu op te gaan halen in Istanbul. Ga je mee?
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 23:38
    Ik wacht op uitnodiging brüür
    Vind ik leuk
    Gordito +513
    zaterdag 20 oktober 2018 om 23:50
    Ons aller PSV wenst Cocu sterkte en een beetje geluk.
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 10:12
    Zodra het zover is, kom ik jou ophalen met die Mercedes AMG met die mooie tüüter.
    Vind ik leuk
    Benniewies +935
    zondag 21 oktober 2018 om 15:46
    Ben het vaak niet eens, eens met Spaan. Maar ook hij valt Ajax aan en heeft ook lof voor PSV.
    Vind ik leuk
    Peterfc +1619
    zaterdag 20 oktober 2018 om 21:18
    Van Bommel zou vd Beek niet opstellen, net zoals hij Gutiérrez niet opstelt.

    Ten Hag probeert vd Beek te laten spelen.

    Wie solt er nu? Ten Hag met vd Beek of Van Bommel met Gutiérrez?
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 20 oktober 2018 om 21:22]
    Vind ik leuk
    Harrie82 +3265
    zaterdag 20 oktober 2018 om 21:28
    Gutiérrez is gekocht en op dat moment stond het team al. Waarom een team veranderen als je 27/9 hebt.
    Van Beek was afgelopen seizoen al belangrijk voor Ajax en een speler uit de eigen jeugd.
    Hoe lang zal dit goed blijven gaan.....
    Vind ik leuk
    Peterfc +1619
    zaterdag 20 oktober 2018 om 21:39
    PSV- Inter 1-2 en Gutiérrez bleef op de bank. Barca- PSV, 9 minuten voor Gutiérrez.
    Hendrikx speelt, Gutierrez niet.
    Dat is geen sollen maar piepelen.

    Vd Beek hoeft niet te klagen en Borst heeft ongelijk. Het is geen sollen met vd Beek die ook nog eens op zijn eigen positie mag spelen. Met Neres wordt gesold, dan bank dan basis, dan links dan rechts dan achter de spits. Meestal prima spelend en vanavond toch op de bank.

    [Reactie gewijzigd op zaterdag 20 oktober 2018 om 21:41]
    Vind ik leuk
    Bruurke +432
    zaterdag 20 oktober 2018 om 21:49
    Petertje maak je niet zo druk! Het is maar een spelletje en wij verdienen er toch niets mee, het kost ons alleen maar geld.
    Vind ik leuk
    Peterfc +1619
    zaterdag 20 oktober 2018 om 21:52
    Bij ons niet haha .
    Bij Den Bosch betaal je niks als Den Bosch verliest.
    Vind ik leuk
    Bruurke +432
    zaterdag 20 oktober 2018 om 21:53
    Hahahaha Oke maar dan nog je moet je bier betalen en zorgen dat de vrouw er thuis warmpjes bij zit als je avondje weg bent. Of heb ik
    Gewoon een verkeerde getroffen 😉
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 21:20
    PSV heeft het inderdaad goed voor mekaar dat klopt, maar ook dit PSV houd dat niet tot na de winterstop vol en zullen nog punten gaan verliezen net als Ajax.
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 21:23
    Hugo borst weet zogenaamd alles beter.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +17790
    zaterdag 20 oktober 2018 om 21:23
    PSV doet het voorlopig uitstekend, ze winnen alles en qua doelsaldo lopen ze ook steeds verder uit.
    Helaas, dat dan weer wel... ;-)
    Vind ik leuk
    Benniewies +935
    zondag 21 oktober 2018 om 15:48
    Barcelona uit, Inter thuis? Gewonnen?
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 21:26
    Wat een onzin voor wie moet die erin?
    Sowieso dit jaar is donny alles behalve goed als die speelt zo ook vandaag weer niet.
    Ten hag doet niet veel goed maar donny op de bank houden wel.
    Vind ik leuk
    yabba1000 +1045
    zaterdag 20 oktober 2018 om 21:34
    wat zijn dan die zeldzame kwaliteiten? niet om te treiteren maar ben heel benieuwd
    Vind ik leuk
    WilcoS64 +1550
    zaterdag 20 oktober 2018 om 21:37
    Vraag Borst even waarom Van Bommel zo met Gutierez en Romero solt. Wat een lul is die Borst, ook dementie?
    Vind ik leuk
    Gordito +513
    zaterdag 20 oktober 2018 om 23:55
    Van Bommel verspeelt geen punten dus richt Borst zijn pijlen op ten Hag. Mocht PSV punten gaan verspelen dan krijgt van Bommelj van onder uit de zak van Borst. Lekker makkelijk dat scorebordjounalistje uithangen.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 20 oktober 2018 om 23:55]
    Vind ik leuk
    gerard.. +260
    zaterdag 20 oktober 2018 om 21:40
    wat een gelul Psv heeft geen Schone van Beek Ziech Tadic Neres enz enz die je niet allemaal tegelijkertijd kan opstellen
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 22:09
    Probleem van een koop club gerard..
    Vind ik leuk
    gerard.. +260
    zaterdag 20 oktober 2018 om 22:51
    Nee van een opleiding en goed verkopen bedoel je.
    Vind ik leuk
    Gordito +513
    zaterdag 20 oktober 2018 om 23:58
    Noem eens de zelfopgeleide spelers uit de basiself?
    Tadic is gekocht en houdt vd Beek uit de basis. Zo moeilijk is dat niet te begrijpen.
    Vind ik leuk
    gerard.. +260
    zondag 21 oktober 2018 om 00:40
    het is geen sollen je kúnt geen precies 11 spelers hebben en van beek komt te kort bij de concurentie het is geen speeltuin. Het is het beste Ajax van de laatste 20 jaar.
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 09:51
    Het beste Ajax van de laatste 20 jaar blijft ook maar achter PSV aanhobbelen.
    Niet eens goed genoeg om kampioen te worden in onze Mickey Mouse League.
    Vind ik leuk
    Bas49 +21
    zaterdag 20 oktober 2018 om 21:49
    Wat een flauwe kul van die Borst.Met deze selectie zitten altijd potentiële basisspelers op de bank. Van Beek laat goede dingen zien ,maar overstijgt niet het niveau van zijn medespelers ' ook in deze eerste helft niet. Hij laat ook nu nog niet zin dat hij altijd opgesteld moet worden.
    Vind ik leuk
    gerard.. +260
    zaterdag 20 oktober 2018 om 21:54
    helemaal met je eens
    Vind ik leuk
    Benniewies +935
    zondag 21 oktober 2018 om 15:49
    Beek heeft een mindere periode

    Vorig seizoen... De eerste 10 schoten op doel waren raak.
    [Reactie gewijzigd op zondag 21 oktober 2018 om 15:51]
    Vind ik leuk
    Bas49 +21
    zondag 21 oktober 2018 om 18:35
    Helemaal waar . Maar Hugo Borst kletst uit zijn nek als hij de technische staf blameert wanneer hij deze periode niet elke week in de basis staat. In topvorm passeert ten Hag hem echt niet. De normen bij deze selectie zijn echt veranderd. Als deze grote talenten daar niet aan wennen zullen zij niet meer dan talenten worden.
    Alleen ...... onze zo deskundige analisten moeten dit ook nog door krijgen .
    Vind ik leuk
    rexxo +1287
    zaterdag 20 oktober 2018 om 21:58
    Het is af en toe net de neef van Henk Hoytink en Donny vind ik vandaag zeer matig
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 20 oktober 2018 om 21:59]
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 22:20
    Alleen flutclubs gehad tot nu toe in de eredivisie op Ajax na dan en als ze tegenstand krijgen zoals in de cl dan verliezen ze
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 09:54
    Ronny Ajax verliest zelfs van clubs uit de ere-divisie. Dat heb ik PSV nog niet zien doen/
    Vind ik leuk
    mason +1898
    zaterdag 20 oktober 2018 om 22:24
    Ik vond die van de beek toch echt zwaar te kort komen bij het nederlands elftal. Dus lul niet.
    Vind ik leuk
    Birdiemann +371
    zaterdag 20 oktober 2018 om 23:43
    Hij gaf wel de beslissende voorzet waaruit gescoord werd 😂
    Vind ik leuk
    Staaijman74 +1054
    zaterdag 20 oktober 2018 om 22:34
    Van beek speelt al 3 wedstrijden op rij in de basis Borst. Wake up vent.

    Daarnaast loopt bommel die guiterez
    toch te sollen?

    Daarnaast presteert ajax europees veel beter dan psv en speelt ajax bepalend voetbal. Psv speelt afwachtend a la atletico madrid. Niks mis mee maar wel de makkelijke weg.

    Geef mij ten hag dus maar
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 20 oktober 2018 om 22:35]
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 23:22
    Waarom staat Ajax tweede?
    Vind ik leuk
    Nashua +6911
    zaterdag 20 oktober 2018 om 23:53
    Bloemen aan de finish
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 00:28
    Ja eerste bosje enkele weken geleden al ontvangen van onze vrinden uit adam.
    Vind ik leuk
    Nashua +6911
    zondag 21 oktober 2018 om 07:09
    En de eerste wedstrijd een rouwkrans uit Rotterdam ?
    [Reactie gewijzigd op zondag 21 oktober 2018 om 07:10]
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 09:58
    Dat is het resultaat van bepalend voetbal, volgens Staaijman dan.
    Vind ik leuk
    Gordito +513
    zondag 21 oktober 2018 om 00:00
    Kijk even naar het doelsaldo, maat.
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 09:56
    Bepalend voetbal?
    Wat is bepalend voetbal dan saai zeg zo saai. (boring Ajax).
    Vind ik leuk
    Staaijman74 +1054
    zondag 21 oktober 2018 om 10:31
    Hahahahahaha.
    Vind ik leuk
    WilcoS64 +1550
    zaterdag 20 oktober 2018 om 22:40
    Van Bommel vol ongeloof dat Bergwijn geen strafschop krijgt, maar lekker z'n mond houden als Hendrix rood moet hebben. Scheinheilige mafkees.
    Vind ik leuk
    Gordito +513
    zondag 21 oktober 2018 om 00:07
    Dus Lukkien is ook een schijnheilige mafkees dat hij vol ongeloof is over geen tweede geel van Hendrix en met geen woord rept over de niet gegeven strafschop.
    En ten Hag ook omdat hij voorbij gaat aan het feit dat Ajax een ontterecht gegeven strafschop krijgt.
    Welkom in de wonderbaarlijke wereld van het profvoetbal. Relax.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9861
    zaterdag 20 oktober 2018 om 22:41
    Borst begrijpt niet dat met het talent aanwezig bij Ajax en het onverwachte aanblijven van Hakim v.d. Beek een beetje in de knel komt, je mag er maar 11 opstellen.
    Dat wil niet zeggen dat van Bommel & Schoonvader BV het niet uitstekend doen bij PSV, een fantastische Trainer.
    Vind ik leuk
    Foebele +54947
    zaterdag 20 oktober 2018 om 22:42
    Wat een portie onzin zeg.
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 10:00
    Geen onzin.
    Talent op de bank en maar kopen, kopen en nog eens kopen.
    Vind ik leuk
    Foebele +54947
    zondag 21 oktober 2018 om 13:02
    Over onzin gesproken...
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 13:45
    Aankoop mag een talent niet in de weg zitten.
    En maar kopen, kopen, kopen.
    Vind ik leuk
    Foebele +54947
    zondag 21 oktober 2018 om 14:04
    Gooi er anders nog meer onzinnige oneliners in, dat maakt je verhaal stukken geloofwaardiger...
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 16:55
    Dat een aankoop een talent niet in de weg mag zitten is geen onzinnige oneliner van mij maar geblèr van Cruijff.
    Vind ik leuk
    Foebele +54947
    zondag 21 oktober 2018 om 17:23
    Je pakt een willekeurige oneliner en gaat vervolgens zelf blerren.
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 17:32
    Ik pak geen willekeurige oneliner.
    Dit is gewoon een citaat van Cruijff. (letterlijk)

    Cruijff was meer van de jeugd een kans geven en minder van het kopen, kopen, kopen.
    Vind ik leuk
    Foebele +54947
    zondag 21 oktober 2018 om 18:53
    Je lult zo intens slap uit je nek, blijf vooral door gaan jongen, blijf vooral een oneliner eruit pikken terwijl een visie nooit en te nimmer in een oneliner samen te vatten valt..

    Lekker bezig knul.
    Vind ik leuk
    Bokkum013 +302
    zaterdag 20 oktober 2018 om 23:19
    Wel raar dat ie zo zeker van Zoet is...Wat een kneus is dat zeg! Zie nog liever die zwartrijder uit Groningen als 2e keeper bij Oranje dan deze grabbelende slaapzak..
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 13:49
    Duidelijk Bokkem.
    Die grabbelende slaapzak heet er ook al 3 doorgelaten in pas 9 competitie wedstrijden.
    Vind ik leuk
    Bokkum013 +302
    zondag 21 oktober 2018 om 20:16
    Dat ligt niet aan hem hem natuurlijk maar aan de gruwelijk goede verdediging. Of zou het komen omdat het mindere tegenstanders zijn...CL kan ie namelijk niet aan 🤔
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 21:06
    Mindere tegenstanders natuurlijk.
    Tegen een ploegje als Ajax is het simpel om de 0 te houden.
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 23:25
    nee van Bommel zet Guiterez , die 3 keer heeft meegespeeld , en niet eens 1 hele wedstrijd , en daarin 3 keer scoort gewoon op de bank
    Vind ik leuk
    Bertus Ruk +1197
    zaterdag 20 oktober 2018 om 23:28
    Donny van de Beek kan binnen deze selectie geen vaste basisplaats eisen.
    Het is een harde werker, een Klaassen 2 in wording, meer niet.
    Bij Feyenoord zou hij basis staan, bij Ajax hebben we gewoon een luxeprobleem met middenvelders.
    En waarom moet Schöne er nu ineens uit?
    Donny van de Beek moet zelf gaan bewijzen dat ze niet meer om hem heen kunnen, en niet via een zaakwaarnemer gaan lopen zeiken.
    En theatraal met z'n armen over elkaar gaan staan als hij scoort is ook niet erg slim, vier een doelpunt met je team, niet als eenling die zijn gelijk wil bewijzen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 23:36
    Houd lekker je kanis joh Borst!
    Vind ik leuk
    Birdiemann +371
    zaterdag 20 oktober 2018 om 23:39
    Hahaha , hoeveel punten heeft PSV in de Champions League ? En in de eredivisie komen de nederlagen ook nog wel . Trouwens als we van de Beek vergelijken met Guti , die nieuwe mexicaan dan heeft van de Beek het beter . Trouwens iedereen lult mekaar na om Ten Hag de stront in te duwen . Bah
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 20 oktober 2018 om 23:40]
    Vind ik leuk
    Nashua +6911
    zaterdag 20 oktober 2018 om 23:51
    Van Bommel bakt er tegen Feyenoord, Barcelona, Inter niets van. Volgende week weer een pak rammel tegen de Spurs.

    Dan maakt ie iedereen daar weer wijs dat ze goed gevoetbald hebben.
    Vind ik leuk
    Lulookmee +1366
    zondag 21 oktober 2018 om 00:06
    Welkom in ehv donny.....😁
    Vind ik leuk
    gerard.. +260
    zondag 21 oktober 2018 om 00:33
    ha ha noem jij een de zelf opgeleide bij psv ha ha.
    bij Ajax hebben ze zelf opgeleid zoals de rechtsback bv zoals de ligt zoals blind zoals eitink of heel vroeg en jong gehaald zoals neres of zoals dolberg of Feenky de jong wober Kristensen. -Zullen nu eens bij psv kijken dan komen we uit op rasario en hendriks en bergwijn waarvan bergwijn ook nog bij andere club gespeelt heeft in de opleiding net als Malen. Bovendien verdwijnt Hendriks zo uit de basis vanwege de andere Mexicaan.
    [Reactie gewijzigd op zondag 21 oktober 2018 om 00:37]
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 10:05
    gerard..,
    Quote "heel vroeg en jong gehaald zoals neres of zoals dolberg of Feenky de jong wober Kristensen."

    Heel vroeg en jong gehaald. De nieuwe Ajax term dus voor kopen, kopen en nog eens kopen.
    Vind ik leuk
    gerard.. +260
    zondag 21 oktober 2018 om 10:50
    vroeg halen is niet kopen hoor is overnemen en de opleiding bij Ajax afmaken.dan zijn ze 17 18 jaar. Wil je champions leage spelen en eventueel overwinteren dan moet je inderdaad spelers als Ziech en Tadic Blind kopen en dst geld haal je er met de inkomsten van champions leage weer uit.
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 11:01
    gerard.., Leg het me nog eens uit.
    Ajax betaalt 12 miljoen (op dat moment de duurste buitenlander ooit) voor Neres maar hebben hem niet gekocht?
    Als Ajax 12 miljoen voor een speler betaalt heet dat vroeg halen. Betaalt VVV 2 ton voor een speler is het een koop club.
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 02:41
    Van Bommel solt met Gutiérrez!
    [Reactie gewijzigd op zondag 21 oktober 2018 om 02:43]
    Vind ik leuk
    HupHolland +2599
    zondag 21 oktober 2018 om 03:50
    Van Angelino had ik het juist wel verwacht, van dumfries eigenlijk niet.
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 08:19
    Waarom waren er vooraf vragen over Angelino bij de heren analisten? Daar snap ik dus geen kloten van. Kijken de analisten alleen naar PSV en Feyenoord om hun Ajax verleden maar enigzins te camoufleren en slaan ze de rest over?? Het verbaast me ook dat er in NL bijna geen analist vorig jaar over Manu Garcia sprak. Geweldige speler. Helaas niet meer in NL actief.
    Vind ik leuk
    gerard.. +260
    zondag 21 oktober 2018 om 10:54
    ok jij denkt dat psv Kampioen wordt. Ik denk dat Ajax overwinterd in de champions leage en psv niet. Bovendien is het kampioensschap nog lang niet beslist. Ajax heeft psv Heerenveen uit gehad az gehad vitesse uit gehad en volgende week Feijnoord en psv heeft een veel minder moeilijk programma gehad.
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 12:52
    Ja psv heeft inderdaad makkelijker programma gehad m.n. Ajax thuis was een makkie. 🤔🤣😂😆
    Vind ik leuk
    gerard.. +260
    zondag 21 oktober 2018 om 13:02
    en daar mag je nog even van genieten hoor . Wie het laatst ......
    Vind ik leuk
    Napolitanos +9486
    zondag 21 oktober 2018 om 15:12
    Geweldig. Ze schreeuwen al 5 jaar over de titel. Nou volgend jaar dan maar weer. Gheghe
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 11:39
    Als ajax fan had ik ook een type 10000 keer liever dan ten hag
    Vind ik leuk
    MOKUM*** +1327
    zondag 21 oktober 2018 om 11:50
    Wie neemt die goeroe Borst nou nog serieus? Zelfs bij Sparta doen ze dat niet meer.
    Vind ik leuk
    Napolitanos +9486
    zondag 21 oktober 2018 om 15:10
    Nee, zo ga je niet met helden om. Maar patertje is ook geen trainer. Bommel is de nieuwe topcoach onder de coaches. Geweldig wat hij nu al presteert met een nieuwe selectie. Als ik vd beek was vertrok ik in de winter. En zeg nou zelf die schone kan echt niet meer ondanks zijn goaltje van gister.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws