Blessure Messi grote domper op ruime Barcelona-zege op Sevilla

    Blessure Messi grote domper op ruime Barcelona-zege op Sevilla

    zaterdag 20 oktober 2018 om 22:50

    FC Barcelona is door een 4-2 zege op Sevilla de nieuwe koploper van de Primera Division, maar waarschijnlijk praat iedereen na de wedstrijd over hoe het met Lionel Messi is. De Argentijn moest de strijd in de eerste helft staken met een op het oog zware blessure.

    Op het moment dat Messi zich moest laten wisselen stond Barcelona al met 2-0 voor. Philippe Coutinho zorgde met een snelle 1-0 voor een droomstart, waarna Messi de score verdubbelde. Daarna hield heel Camp Nou de adem in. Messi viel op de grond en leek een zware armblessure op te lopen. Hij kon niet verder en liet zich vervangen door Ousmane Dembélé. 

    In de tweede helft zocht Barcelona nadrukkelijk naar de beslissende 3-0, zodat de voet van het gaspedaal kon met het oog op de Champions League-wedstrijd tegen Internazionale van komende woensdag. Sevilla gaf zich echter niet gewonnen en was regelmatig gevaarlijk, maar Barcelona kon leunen op de klasse van Marc-André Ter Stegen, die zijn ploeg met meerdere reddingen op de been hield.

    De beslissende 3-0 kwam van Luís Suarez. De spits lokte een penalty uit, die hij zelf benutte. Sevilla deed tien minuten voor tijd nog wat terug. In de blessuretijd besliste Luis Muriel de eindstand op 4-2. Barcelona gaat met achttien punten uit negen duels aan kop in de Primera Division. Alaves volgt met zeventien punten.

    Plaats een reactie

    power +5840
    zaterdag 20 oktober 2018 om 22:54
    Mooi wedstrijd van Barca,, verdediging was weer matig....jammer dat Messi was geblesseerd. Ik hoop dat mee valt.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 20 oktober 2018 om 23:08]
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +22006
    zaterdag 20 oktober 2018 om 22:56
    Ik ook. Hij moet de goals maken tegen Inter!;)

    Leek pijnlijk natuurlijk zwaar klote en hoop voor hem op n spoedig herstel
    Vind ik leuk
    power +5840
    zaterdag 20 oktober 2018 om 23:02
    IDD, hij moet nog goals maken dat lukt hem ook op dit goed. ik denk dat mee valt.
    Vind ik leuk
    Riszh +257
    zaterdag 20 oktober 2018 om 22:59
    Aanstaande week staat ie er gewoon weer tegen Inter
    Vind ik leuk
    Bruurke +476
    zaterdag 20 oktober 2018 om 23:03
    Zal hij evht zon wonder zijn? Leek op een breuk. Nu ben ik geen arts gelukkig dus hoop dat het meevalt.
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 23:10
    Wat een reddingen van Ter Stegen! Heeft echt 2 prachtige dubbelsaves gemaakt

    Domper op de avond is natuurlijk dat Messi geblesseerd uitvalt. Nog 2 hele zware wedstrijden aankomend. Laten we hopen dat het meevalt, al leek het wel echt ernstig

    Dembele wederom weer een slechte pot en datgene dat me het meest irriteert van hem, is zijn inzet/instelling. Het lijkt hem niet te boeien als hij die verkeerde passjes geeft of als hij de bal op de meest domme manieren verliest. Doet ook nog eens af en toe te nonchalant en denkt dat die tegenover spelers van de kelderklasse staat. Coutinho heeft veel en veel meer laten zien dan Dembele en elke keer dat coutinho de bal kwijtraakt, dan probeert die ook meteen zijn fout goed te maken en dat is een prachtige inzet van hem. Blijft maar lopen en zelfs als die kapot is, geeft die dat laatste beetje gas om zijn fouten goed te maken
    Vind ik leuk
    Nummer Diez +3018
    zondag 21 oktober 2018 om 10:49
    Dembele leert echt niets bij , hij wordt slechter met de dag waarom probeert valverde Malcolm niet ?
    Hij selecteert hem gewoon niet , en wat ik al gegoogeld heb van deze Braziliaan leek mij toch geen slechte speler. Ik begrijp Valverde zijn keuzes soms niet, en ik hou mijn hart vast voor de 2 matchen die er aankomen, hoeveel pech kan je hebben Visca 😪
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 17:41
    Ik blijf me maar verbazen hoe Malcom geen enkele kans krijgt. Het is zeker een goede speler en dat heeft die bij Bordeaux ook al laten zien. Jammer dat ze zo met hem omgaan

    Worden hele moeilijke wedstrijden Diez. Ik denk dat de wedstrijd tegen Inter nog wel eens moeilijker kan worden dan tegen Real. Real is natuurlijk niet goed bezig, maar het blijft een classico. Brengt een speciaal iets met zich mee voor de spelers
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 23:42
    Een groot gemis voor elke voetballiefhebber!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws