Frenkie de Jong kijkt samenvatting PSV en maakt wegwerpgebaartje

Frenkie de Jong kijkt samenvatting PSV en maakt wegwerpgebaartje

Gepubliceerd: zondag 21 oktober 2018 om 00:08zo 21-10-2018 om 00:08

Frenkie de Jong was duidelijk niet blij met de grote zege van PSV op FC Emmen. Tijdens het bekijken van de samenvatting maakt de Ajacied een klein wegwerpgebaartje richting de televisie, waarna hij wegloopt. Grappig!

Plaats een reactie

zondag 21 oktober 2018 om 00:12
Maakt niet uit. Zolang wij PSV fans maar blij zijn!
Vind ik leuk
JonathanAjax +8629
zondag 21 oktober 2018 om 00:19
Frenkie wuift richting Nijhuis. Even voor de wedstrijd op de foto met zijn aanhangers en hen nog trakteren op een cadeautje door partijdig te fluiten en niet de ballen te hebben om Hendrix ervan af te sturen.
Vind ik leuk
Pds010 +1313
zondag 21 oktober 2018 om 00:20
Kampioen worden doe je op eigen kracht en niet door naar tegenstanders te kijken.
Vind ik leuk
JonathanAjax +8629
zondag 21 oktober 2018 om 00:22
Ben je dronken gap? Ik heb het over Nijhuis....
Vind ik leuk
Pds010 +1313
zondag 21 oktober 2018 om 00:24
Altijd de scheidsrechter de schuld geven dat is zo 2014.. net zoals het laatste kampioenschap;)
Vind ik leuk
MaximaalAFCA +14301
zondag 21 oktober 2018 om 01:40
2014 was dat inderdaad, de vierde titel op een rij.
Dat zijn er net zoveel als Feyenoord in de laatste 43 jaar zeg maar.
Vind ik leuk
SirUltionem +3033
zondag 21 oktober 2018 om 14:16
ik vind het wel fijn dat je in een topic over een onsportieve ajacied die een wegwerpgebaar maakt naar Nijhuis bij een wedstrijd van PSV over Feyenoord begint...
Vind ik leuk
MaximaalAFCA +14301
zondag 21 oktober 2018 om 14:20
Ik vind het wel fijn dat jij gezien hebt op wie ik hier reageer, namelijk een Feyenoord-supporter, en dat je daardoor begrijpt waarom ik hier over Feyenoord begin...
Vind ik leuk
SirUltionem +3033
zondag 21 oktober 2018 om 14:43
dus? verklaar je nader? omdat iemand het zwakzinnig vind dat je de scheids de schuld geeft en dat met een knipoogje brengt moet je meteen over Feyenoord beginnen.

ik vind het jammer dat figuren zoals jij nog altijd meteen naar andere clubs gaan wijzen als er een ietwat kritische reactie over jouw club worden genoemd...

ik zou het zelfs kinderachtig willen noemen...
Vind ik leuk
MaximaalAFCA +14301
zondag 21 oktober 2018 om 15:09
Nee omdat iemand een grap probeert te maken over die 4 jaar dat Ajax geen kampioen is geworden, maar aangezien deze grap wordt gemaakt door uitgerekend een Feyenoord-supporter kan ik het niet laten om even terug te reageren.
Dat gezeik over die scheidsrechter heeft er dus niets mee te maken.

Overigens is dit gewoon een beetje plagen en dat gaat over en weer, voor de rest niks serieus.

Ik vind het jammer dat figuren zoals jij alles zo serieus nemen en zich overal mee lopen te bemoeien.
Dus, waar bemoei je je mee?

Ik zou het zelfs kinderachtig willen noemen....

Vind ik leuk
SirUltionem +3033
zondag 21 oktober 2018 om 15:17
tja, als je jezelf wil overtuigen dat je reactie niet kinderachtig was moet je dat vooral doen, mij houd je niet voor de gek...

fijne dag nog verder
Vind ik leuk
MaximaalAFCA +14301
zondag 21 oktober 2018 om 15:27
Hahah wat jij wil jongen, mijn reactie was echt heel kinderachtig.
Ik zou niet durven jou voor de gek te houden, aangezien jij denkt dat ik reageer op dat hele scheidsrechter verhaal, houdt jij jezelf al genoeg voor de gek ;-)

Dankje pik, jij ook nog een hele fijne dag verder.
Vind ik leuk
129 +970
zondag 21 oktober 2018 om 20:44
Het doet jou echt wat hé? Een van jouw soort denkt te moeten bashen, maar bij een antwoord terug ga je tranen. Kinderachtig.
Vind ik leuk
SirUltionem +3033
zondag 21 oktober 2018 om 22:57
nee, ik ben er gewoon een beetje klaar mee dat het hier wederom zo is dat iedereen direct over andermans club begint bij kritiek op je eigen club, ik vind het kinderachtig en van het niveau jantje mag een ijsje dus nu wil ik ook een ijsje...
Vind ik leuk
MaximaalAFCA +14301
maandag 22 oktober 2018 om 17:17
Wat lul je nou telkens met je “kritiek” man? Ik reageer alleen maar op de opmerking, “dat is zo 2014.. net zoals het laatste kampioenschap”, meer niet. Ik weet niet eens over welke kritiek jij het steeds hebt, het interesseert me namelijk ook vrij weinig als een ander kritiek heeft op mijn club, zelf heb ik ook zat kritiek op mijn eigen cluppie.
Pds010 wilde gewoon een beetje narren met deze opmerking en dat vind ik alleen maar geinig, vandaar dat ik hem met deze reactie een beetje probeerde terug te pakken.
Zulke dingen gebeuren over en weer, maar dat moet tot op een zekere hoogte ook gewoon kunnen vind ik.
Overigens snap ik zeker wel wat jij hier bedoelt en ik ben het daarin ook 100% met je eens. Het is erg zwak en kinderachtig om bij kritiek op je eigen club meteen over een ander te beginnen, maar nogmaals dat is hier niet het geval. Dit is gewoon puur een beetje narren, plagen, pesten of hoe je het ook wilt noemen ;-)
Vind ik leuk
129 +970
zondag 21 oktober 2018 om 20:42
En dan voel jij je weer geroepen om daar wat van te zeggen. En zo krijg je een voetbalforum.

Vind ik leuk
Lulookmee +1399
zondag 21 oktober 2018 om 00:45
Hey grap....je had gewoon geen 5 punten moeten verliezen in de competitie....en meer doelpunten moeten maken.....had je je nu niet in allerlei bochten hoeven te wringen voor excuses.....met 10 man had PSV ook wel gewonnen.....denk ik zo....😁
Vind ik leuk
Fritske01 +3953
zondag 21 oktober 2018 om 09:32
Ze nemen de eretitel van ons over......
CALIMEROOOs
Vind ik leuk
Tfoe +3866
zondag 21 oktober 2018 om 12:56
Nee dat is onmogelijk.
Alleen door middel van een referendum...
En zelfs dat word genegeerd
Vind ik leuk
Crufski +19
zondag 21 oktober 2018 om 09:13
Bedoel je die ene Nijhuis die een overduidelijke pingel niet toekende aan bergwijn en hier de var voor wegwuifde?
Vind ik leuk
rpaulp50 +12115
zondag 21 oktober 2018 om 02:19
Nee, hoor...je moet juist leren van je concurrentie.
Hoe kan je het verschil kleiner maken of overkomen als je niet weet wat het verschil feitelijk is....?
Vind ik leuk
ajaksiet +652
zondag 21 oktober 2018 om 08:15
Helaas niet, in Nederland wordt je nooit kampioen op eigen kracht. Kijk de laatste 10 jaar maar na. Vandaar ook de Mickey Mouse competitie. Voorbeeld: In de laatste 10 jaar komt een "sterke" tegenstander vaak met een B-team, omdat ze 1 week later de halve finale of finale voor de beker spelen. Daarnaast zijn er teams die het al vanaf de 5e minuut laten lopen, voorbeelden genoeg van. Competitie hier stelt nog minder voor dan in Luxemburg.
Vind ik leuk
zondag 21 oktober 2018 om 09:41
Ik heb nog nooit zoveel onzin in één post gelezen. Ik zal je vertellen waarom:

1. De kampioen dwingt het altijd zelf af, of dat nou met geluk (volgens anderen) is, of niet. Winnen is winnen en dan doet het veldspel of de verhouding er niet eens echt toe. Als je meer goals scoort dan de ander win je terecht, anders zouden ze de spelregels moeten aanpassen.
2. Je voorbeeld: De beker, voor veel clubs gewoon een heel mooie prijs. Je kunt je best afvragen of het "sportief" is, maar als jij trainer was van bijvoorbeeld een Heerenveen, Vitesse of AZ kan ik me heel goed voorstellen dat je aan het eind van het seizoen toch de belangrijkste spelers rust geeft in de competitie als je verder niet voor het kampioenschap speelt.
3. Misschien zijn er teams die het wat meer laten lopen, kan door een totale offday komen, door een gebrek aan zelfvertrouwen OF omdat de tegenstander ze gewoon niet laat voetballen.

Denk hier maar eens rustig over na, misschien dat het wat verhelderd voor je.
Vind ik leuk
Stack5 +3144
zondag 21 oktober 2018 om 10:45
Er zit heel veel frustratie in die jongen. Denk niet dat je verhaal ook maar voor een deel landt bij hem.
Vind ik leuk
ajaksiet +652
zondag 21 oktober 2018 om 17:10
Frustratie?? Wat is dat?? Een beetje lullen op een forum om reacties op te wekken Wat moet je anders met dit forum??? Iemand met echt voetbalverstand blijft hier erg ver van weg (van voetbalprimeur bedoel ik he).
Vind ik leuk
Lulookmee +1399
zondag 21 oktober 2018 om 13:14
Nee komt niet aan is een excuusajacied.......
Vind ik leuk
ajaksiet +652
zondag 21 oktober 2018 om 17:08
Teveel woorden, dus pure shit wat je verteld. Lees eens goed wat je shrijft. Je gebruikt heel veel excuses om mij gelijk te geven. Het is en blijft een waardeloze competitie, jammer, maar het is zo.
Vind ik leuk
Koekie1970 +3163
zondag 21 oktober 2018 om 15:17
I.d.d. en wie het ook wordt (ik hoop Ajax) alvast gefeliciteerd.
Vind ik leuk
Lucien1978 +6073
zondag 21 oktober 2018 om 00:26
Heb je dat cadeautje genaamd penalty voor Ajax niet gezien dan.

Dat sloeg echt helemaal nergens op
Vind ik leuk
ajaksiet +652
zondag 21 oktober 2018 om 08:17
2 cadeautjes om eerlijk te zijn. Eerste goal ging een overtreding van Blind aan vooraf
Vind ik leuk
zondag 21 oktober 2018 om 00:29
En geen penalty aan Bergwijn geven. Dat was ie ook even vergeten.
Vind ik leuk
Castromann +8293
zondag 21 oktober 2018 om 00:30
Van boekel mag vanavond ook weer zijn ajax pyjama aantrekken.
Hie kan je nu daar een pingel voor geven.
Arbitrage is niet best in nederland.
Zie ook het hendrickx gevalletje. Oa
Vind ik leuk
stratumseind +185553
zondag 21 oktober 2018 om 00:43
doekje nodig?
Vind ik leuk
Fritske01 +3953
zondag 21 oktober 2018 om 02:03
Stil zijn als je zelf een pingel Kado krijgt.
Vind ik leuk
Herendivisie +1980
zondag 21 oktober 2018 om 06:53
Schei toch uit vent , shone scoort nadat er een overtreding wordt gemaakt. En dan niet eens te spreken over die penalty die jullie krijgen ... man man man en de var mogooltjes laten hem niet eens kijken. Misschien als je je anti-psv bril afzet kun je een beter beeld schetsen van de werkelijkheid.
Vind ik leuk
MeAgain +6828
zondag 21 oktober 2018 om 07:59
En dan? Had Emmen punten afgesnoept?
PSV had een penalty moeten hebben maar daar hoor ik je niet over en dat jouw eigen club weer een penalty kado krijgt.
Vind ik leuk
zondag 21 oktober 2018 om 09:07
Die ballen had van Boekel wel toen hij Huntelaar geen tweede geel gaf in Sittard!!!
Vind ik leuk
Spiegel +10296
zondag 21 oktober 2018 om 09:32
Nou hij wuifde toch echt op het moment dat het 5-0 wordt. ook heeft hij nauwelijks iets gezien van de wedstrijd en was dit geen sanenvatting maar gewoon live. Er was nog geen samenvatting op dat moment namelijk.
Vind ik leuk
zondag 21 oktober 2018 om 10:13
dat klopt wat een partijdige scheids die nijhuis ! ook nog super arrogant die vent
Vind ik leuk
Leozao +6086
maandag 22 oktober 2018 om 13:40
Als Theo Maarssen voor jullie optreedt zijn jullie al blij....
Vind ik leuk
Il Gordo +14555
zondag 21 oktober 2018 om 00:12
Wat zou Frenkie morgen bij z'n ontbijt eten? Lees het hier!
Vind ik leuk
Niels92 +30825
zondag 21 oktober 2018 om 00:13
Ik gok op toast met een gekookt eitje en een bekertje yoghurt :)
Vind ik leuk
MR - +166
zondag 21 oktober 2018 om 00:25
Spannend ;-)
Maar, ik geef toe, ik vind die topics wel leuk, hoe vaak gebeurt het dat een ED speler voor (waarschijnlijk) 50+ miljoen naar een andere club kan
Vind ik leuk
zondag 21 oktober 2018 om 00:15
Ik ben ook in spanning je staat op en gaat naar bed met Frenkie Primeur
Vind ik leuk
zondag 21 oktober 2018 om 00:15
Binnenkort paella...
Vind ik leuk
zondag 21 oktober 2018 om 00:39
Beschuit met PSV vlokken
Vind ik leuk
Lulookmee +1399
zondag 21 oktober 2018 om 00:46
Eet hij naast zijn ontbijt nog iets dan?😁
Vind ik leuk
zondag 21 oktober 2018 om 04:04
Een sneetje wit brood met bassie en adriaan worst
Vind ik leuk
Quareck +7223
zondag 21 oktober 2018 om 12:51
En dan bij genoeg zegels een gratis videoband. Those were the days
Vind ik leuk
ajaksiet +652
zondag 21 oktober 2018 om 08:18
Hij koopt voorlopig geen philips tv meer..
Vind ik leuk
Fritske01 +3953
zondag 21 oktober 2018 om 08:49
Da's jammer want we hebben nog wel een "Rijkaard" tv'tje klaar staan.
Vind ik leuk
MVD +691
zondag 21 oktober 2018 om 00:12
Frenkie pankiee ouwe held!!
[Reactie gewijzigd op zondag 21 oktober 2018 om 00:12]
Vind ik leuk
zondag 21 oktober 2018 om 00:12
Haha kan niet genoeg van Frenkie krijgen
Vind ik leuk
zondag 21 oktober 2018 om 00:12
Maakt lekker niet uit! Zolang wij PSV fans maar blij zijn!
Vind ik leuk
zondag 21 oktober 2018 om 00:17
Komt er nog een nummer 3?
Vind ik leuk
Vinnie J +1932
zondag 21 oktober 2018 om 00:13
Hoe zou frenkie zich voelen wetende dat hij weer geen kampioenschap mee gaat maken met ajax?
Vind ik leuk
zondag 21 oktober 2018 om 00:19
Hoogmoed komt voor de val. Ajax heeft twee uitwedstrijden gewonnen waarvan gezegd werd dat ze daar punten gaan laten liggen. PSV heeft nog geen enkele zware uitwedstrijd gehad..
Vind ik leuk
Pds010 +1313
zondag 21 oktober 2018 om 00:21
Lastige uitwedstrijden zijn ook geen probleem voor Ajax.. maar die laag vliegers zoals de Graafschap he..
Vind ik leuk
zondag 21 oktober 2018 om 00:23
Tsja, moet je nagaan hoe vaak we kampioen waren geworden als dat niet gebeurde, dan was het lees voor de eredivisie helemaal niet meer te overzien
Vind ik leuk
Pds010 +1313
zondag 21 oktober 2018 om 00:24
Gelukkig is de bal rond en gebeuren er dit soort wonderen.
Vind ik leuk
Itsese +5656
zondag 21 oktober 2018 om 06:47
Ajax doet het goed, alleen PSV doet het beter😂😂
Vind ik leuk
zondag 21 oktober 2018 om 09:03
Jammer dat er alleen Europees niets van die grote mond overblijft. Barca is ingecalculeerd verlies maar 2de worden we. Ik hoop echt dat jullie bij Tottenham een puntje spelen want anders is het voorbij het Europese avontuur. En jullie moeten sowieso in Europa blijven. Als club, nederlands voetbal en voor de spelers belangrijk
Vind ik leuk
A.I.D.H. +156
zondag 21 oktober 2018 om 08:51
Verklaar je nader ''hoe weet jij zo stellig wat een persoon denktl'' En hoeveel kampioenschappen is hij dan misgelopen met Ajax ''om het hier te vermelden als punt'' Of heb je maar wat woorden bij elkaar gegrabbeld en dacht je lollig te doen?
Vind ik leuk
zondag 21 oktober 2018 om 13:58
Heb jij een glazen bol ? Want als dat zo is mag ik daar dan ook gebruik van maken super handig man 😂
Vind ik leuk
zondag 21 oktober 2018 om 00:14
dat je 5 punten achter staat heb je toch echt aan jezelf te danken Frenkie
je speelt eerst gelijk tegen Heracles , en als je dat dan in een onderlinge confrontatie recht kan zetten , geef je niet thuis
Vind ik leuk
zondag 21 oktober 2018 om 00:17
Idd, vooral Ten Hag met zijn idiote beslissing om 2! Middenvelders de centrale verdediging te laten vormen. Kamikaze in het kwadraat me dunkt.
Vind ik leuk
zondag 21 oktober 2018 om 00:21
ja door de Jong van zijn positie te halen , waar hij word gevolgd door de Europese top , maak je heel het elftal zwakker
zeker omdat Wöber tegen AZ en Bayern heeft bewezen dat ie echt wel cv kan staan
ik als PSV-er was er blij mee hoor , maar echt slim was het niet van ten Hag
dit kan je zomaar het kampioenschap kosten , al gaat PSV echt nog wel meer als 5 punten laten liggen
Vind ik leuk
zondag 21 oktober 2018 om 00:26
Jij als Psver zal hebben staan lachen. Logisch ook. Ik schaamde me als Ajacied onwerkelijk kapot. Ben er nog niet goed van, maar mot er mee leren leven. Idd, Wöber is gewoon een waardige cv’er. Had daar moeten staan tegen Psv. Ik zie Psv en Ajax weinig tot geen punten meer verspelen tot de onderlinge ontmoeting in Amsterdam. Ajax en Psv lopen mijlenver voor op de rest. Het kampioenschap kosten? Eens, is daardoor wellicht al beslist. Jij denkt dat Psv nog 5 punten of meer gaat verliezen. Nou, moet het nog zien. Misschien in de Kuip, wat ik al zei in een ander topic.
Vind ik leuk
Timmiraq +22232
zondag 21 oktober 2018 om 00:14
Waarom pas je dig aan VP? Er stond niks verkeerds

Vanwege alles in hoofdletters.
[Reactie gewijzigd op zondag 21 oktober 2018 om 14:24]
Vind ik leuk
zondag 21 oktober 2018 om 00:16
Wow. Een pak van mijn hart nu ik dit weet. Thanks man.
Vind ik leuk
zondag 21 oktober 2018 om 00:16
En hij is net ook nog naar de wc geweest
Vind ik leuk
zondag 21 oktober 2018 om 00:18
En? Was het een bolus of een straal?
Vind ik leuk
Pds010 +1313
zondag 21 oktober 2018 om 00:22
Heeft zitten Twitteren
Vind ik leuk
zondag 21 oktober 2018 om 01:08
Die grappen over de beste middenvelder van Europa ben ik spuugzat. Frenkie is de Chuck Norris van de Ned. velden. Hij eet kryptonite bij het ontbijt. Ik heb Frenkie op mijn kamer hangen, alleen zijn voetbalshirt heb ik gephotoshopt, want dat zou anders te pijnlijk zijn geweest. Frenkie is mijn Kick Wilstra...
Vind ik leuk
zondag 21 oktober 2018 om 00:15
Frenkie vs Superman............? Ik zeg Frenkie 🤣
Vind ik leuk
zondag 21 oktober 2018 om 00:18
Frenkie is de beste voetballer ter wereld! De rest zijn schoolvoetbaltournooi-spelertjes vergeleken bij Frenkie...
Vind ik leuk
zondag 21 oktober 2018 om 00:15
We eindigen de dag hier met een Frenkie topic en beginnen de nieuwe dag, uiteraard ongestoord, met een Frenkie topic.
Vind ik leuk
zondag 21 oktober 2018 om 00:25
waar kan ik een Frenkie pyama bestellen , zodat ik Frenkie s'nachts ook om me heen heb
Vind ik leuk
zondag 21 oktober 2018 om 00:28
Dit kan door een mail te sturen naar frenkiedebesteenschattigste@dejong.nl
Vind ik leuk
stratumseind +185553
zondag 21 oktober 2018 om 00:21
Het is wachten op de beelden dat frenkie zijn billetjes af veegt na de grote boodschap
Vind ik leuk
Pds010 +1313
zondag 21 oktober 2018 om 00:22
Met een wegwerp gebaar er achter aan he!
Vind ik leuk
MN223 +1274
zondag 21 oktober 2018 om 13:39
Ik heb liever dat hij het WC-papier echt wegwerpt in plaats van net te doen alsof.
Vind ik leuk
Joep Meloen +1418
zondag 21 oktober 2018 om 00:24
Jij kunt niet wachten op die beelden, maken we daaruit op?
Vind ik leuk
stratumseind +185553
zondag 21 oktober 2018 om 00:28
voor mij hoeft het niet maar voor jullie blijkbaar wel met die gluurderstunnel die er binnenkort komt
Vind ik leuk
Joep Meloen +1418
zondag 21 oktober 2018 om 00:33
Ja, dat maakt indruk op je, hè?

Over een jaar over of 10 zal dat ook in Eindhoven mogelijk zijn. Nog even geduld hebben.
Vind ik leuk
stratumseind +185553
zondag 21 oktober 2018 om 00:36
nou dat gaat niet gebeuren kan ik je zeggen
Vind ik leuk
Joep Meloen +1418
zondag 21 oktober 2018 om 00:46
Ik kan nog steeds niet reageren onder "gelijkspelletje".
Heb een week geleden een mail gestuurd naar de mensen die VP mede mogelijk maken, met de vraag hoe lang een ban duurt.

Helaas geen enkele reactie mogen ontvangen.

Gezien al die nare reacties van je, zal jij ongetwijfeld vele bans hebben gekregen van VP dat immers pro-Ajax is.

Hoe lang duurt zoiets, Stratum?
Vind ik leuk
stratumseind +185553
zondag 21 oktober 2018 om 00:48
ik heb werkelijk geen idee maat , iedereen weet dat ik hier vanaf het begin met dit accoutn ben dus ik denk dat je dat beter aan een paar andere ervaringsdeskundige kunt vragen.

Tipje : bij gelijkgezinden van je vind je er genoeg.....
Vind ik leuk
Joep Meloen +1418
zondag 21 oktober 2018 om 00:55
Nooit een ban gehad?

Eigenlijk financier jij VP. hè?
Vind ik leuk
stratumseind +185553
zondag 21 oktober 2018 om 00:57
Niet alleen vp
Vind ik leuk
Joep Meloen +1418
zondag 21 oktober 2018 om 01:09
Was jouw achternaam niet Philips?
Vind ik leuk
Vamos7 +7378
zondag 21 oktober 2018 om 01:18
Hoe weet jij dat hij Philips heet? Ken je hem?
Vind ik leuk
Joep Meloen +1418
zondag 21 oktober 2018 om 01:21
Ja, ik heb Stratum in levende lijve gezien. Hij ziet er ouder uit dat ome Frits.
Vind ik leuk
Vamos7 +7378
zondag 21 oktober 2018 om 01:23
En daar ben je trots op om je held te ontmoeten 😉
Vind ik leuk
stratumseind +185553
zondag 21 oktober 2018 om 13:54
mar still going strong
Vind ik leuk
zondag 21 oktober 2018 om 01:30
Waarom die ban?
Vind ik leuk
Joep Meloen +1418
zondag 21 oktober 2018 om 23:06
Ik zei met een knipoog dat Stratum de pleuris kon krijgen.

Iedereen begreep dat het niet zo bedoeld was, behalve de stagiair bij VP.
Vind ik leuk
Niels92 +30825
zondag 21 oktober 2018 om 00:47
Zeg nooit nooit, in het Buitenland heb je het ook bij club(s). Wanneer m'n in Eindhoven straks ziet dat het geld opleveren gaat, dan gaan ze het ook doen, dat zal jij zien :)

Vind ik leuk
stratumseind +185553
zondag 21 oktober 2018 om 00:49
nee hoor want dan zou het stadion rondom de spelerstunnel compleet verbouwd moeten worden
[Reactie gewijzigd op zondag 21 oktober 2018 om 00:50]
Vind ik leuk
Niels92 +30825
zondag 21 oktober 2018 om 00:50
Dat gaat het niet door inderdaad, er is bij jullie namelijk geen geld voor verbouwing/uitbreiding.
Vind ik leuk
stratumseind +185553
zondag 21 oktober 2018 om 01:11
Wij hebben nergens geld voor maar ach zo lang we nog un pilske kunnen halen is er niks aan de hand
Vind ik leuk
A.I.D.H. +156
zondag 21 oktober 2018 om 09:36
Je zal de opbrengst van die' gluurtunnel'' op jaarbasis als club mogen bijschrijven! Maar hoelang denk je dat ze in Eindhoven wachten om een soortgelijke constructie te verkondigen? Want hoe denigrerend je het ook probeert te brengen! Is het gewoon een slimme zet om nog meer geld in de ''bij ons al uitpuilende'' kluis te genereren!
Vind ik leuk
Tjoep Cola +6575
zondag 21 oktober 2018 om 00:24
Door Sjaakie.
Vind ik leuk
zondag 21 oktober 2018 om 11:19
En deze, zogenaamde grappige opmerking, scoort toch weer ff lekker 14 likes.
De treurnis ten top!
Vind ik leuk
stratumseind +185553
zondag 21 oktober 2018 om 12:58
Een nieuwe dag een nieuwe ergernis over het aantal likes wat een totaal onbekend internet forumlid heeft......


Je zal het maar hebben ...

De treurnis ten top inderdaad.

Sterkte er maar weer mee vandaag
Vind ik leuk
Busk +1404
zondag 21 oktober 2018 om 00:24
Breaking news: het gebaartje van frenkie....
Vind ik leuk
Pds010 +1313
zondag 21 oktober 2018 om 00:25
Enige spannende nieuws uit Amsterdam..
Vind ik leuk
Vamos7 +7378
zondag 21 oktober 2018 om 01:11
Er staat ons nog meer Frenkie nieuws te wachten weet ik uit betrouwbare bronnen..
Vind ik leuk
zondag 21 oktober 2018 om 00:27
De enorme teleurstelling nadat hem duidelijk werd dat PSV thuis van Emmen heeft gewonnen.
Vind ik leuk
zondag 21 oktober 2018 om 00:34
Frenkie de jong primeur
Vind ik leuk
Fc hamkel +1424
zondag 21 oktober 2018 om 00:36
Net goed laat hem maar lekker afgunst hebben. Je kan wegwerp gebaartjes maken maar je kunt ook gewoon accepteren dat er een (team) is dat gewoon momenteel beter is als dat van jezelf.
Vind ik leuk
Vamos7 +7378
zondag 21 oktober 2018 om 00:48
Haha dadelijk is het nieuws Frenkie doet de deur open van zijn eigen huis en wordt dat gefilmd....
Vind ik leuk
Niels92 +30825
zondag 21 oktober 2018 om 00:51
Dat zou jij wel willen zien natuurlijk, weet je meteen waar hij woont en kan je met je maten zijn huis leegroven :)
Vind ik leuk
Vamos7 +7378
zondag 21 oktober 2018 om 01:07
Haha je brengt mij op een idee.
Vind ik leuk
KvhZ +1632
zondag 21 oktober 2018 om 00:53
Frenkie krijgt kapsones. Wat had ie dan verwacht, dat PSV punten liet liggen tegen Emmen?
Vind ik leuk
Vendaron +235
zondag 21 oktober 2018 om 01:15
Ok nou word het wel heel overdreven he.
Vind ik leuk
barry m +460
zondag 21 oktober 2018 om 01:35
Hij is geiriteerd dat psv geen punten laat liggen.
Dat snappen we !
is natuurlijk ook niet leuk. (hahahah)
Vind ik leuk
Eric 1966 +170
zondag 21 oktober 2018 om 02:32
Ach ja en dat frenkie zelf met zijn Ajax een 3-0 nederlaag tegen PSV heeft geleden zal hij wel snel vergeten zijn. Als Ajax al met 3-0 ten onder is gegaan bij PSV dan heeft een promovendus die daar met 6-0 heeft verloren helemaal nog niet zo gek gedaan.
Vind ik leuk
markpark +1008
zondag 21 oktober 2018 om 03:49
Grappig!



Nee, VP, helemaal niks grappigs aan.
Vind ik leuk
zondag 21 oktober 2018 om 06:48
wat zorgt die Frenkie de Jong toch voor veel nieuws(artikelen) moet wel een Ajax topper zijn.
Vind ik leuk
zondag 21 oktober 2018 om 07:10
Basje Nijhuis is noch steeds kneitergeil! Hij zal de jeugdtrainertjes uit Eindhoven wel dankbaar zijn
Vind ik leuk
dezink +1160
zondag 21 oktober 2018 om 07:38
Tuurlijk , hij baalt dat hij niet voor PSV gekozen heeft
Vind ik leuk
Tebannet +175
zondag 21 oktober 2018 om 08:18
Was wel 2 x geel voor Hendriks. Niet dat dat wat had uitegmaakt.
Vind ik leuk
reggie +1903
zondag 21 oktober 2018 om 08:19
Oh ik dacht dat is Freek de Jong
Vind ik leuk
Smiley +40
zondag 21 oktober 2018 om 08:21
Wat een mooi srukje TV
Vind ik leuk
De Gekste +661
zondag 21 oktober 2018 om 08:30
Het blijft toch genieten, het zien van een balende ajacied! Waar heb ik dat eerder gezien?
Vind ik leuk
zondag 21 oktober 2018 om 08:40
In eem bus denk ik na een wedstrijd in doetichem
Vind ik leuk
zondag 21 oktober 2018 om 08:40
Frenkie als je nu wegloopt mis je de mooiste van de avond
Vind ik leuk
zondag 21 oktober 2018 om 09:09
Arrogant voor zo,n groten speler .
Doe er wat aan maar of het lukt PSV van het kampioen schap af te houden zal niet mee vallen , Frenkie .
Vind ik leuk
Hesses +1075
zondag 21 oktober 2018 om 09:22
Dit gedrag en ook de praatjes van sommige jochies bij ajax is precies waarom niemand behalve hun eigen succes publiek ze een kampioenschap gunt....arrogante kwalletjes....en als ze nou nog eens wat winnen daar in die arena maar ze hebben al 4/5 geen enkele prijs gepakt.
Vind ik leuk
Vrolijkje +1566
zondag 21 oktober 2018 om 09:33
Ik zie een de jong die licht gefrustreerd wegloopt.

Var of niet ze winnen de meeste wedstrijden toch wel .
Feit blijft dat ze vaak voordelen krijgen evanals feyenoord .

Cl is een ander verhaal ,ligt puur aan de tegenstanders .
Laat ze beide maar punten halen voor nederland.
Vind ik leuk
zondag 21 oktober 2018 om 10:11
Frenkie de Jong weer een Ajax aankoop die er achter komt dat hij op het verkeerde paard heeft gewed.
Vind ik leuk
zondag 21 oktober 2018 om 10:12
Wat een nieuws
Vind ik leuk
zondag 21 oktober 2018 om 10:48
Was ook een hele beroerde goal die van Lozano! Frenkie heeft er kijk op! Maar kan me de frustratie wel voorstellen. Ajax heeft eindelijk weer een team dat echt om de titel kan spelen en nu doet het veel armere PSV het tegen de verwachting in ook erg goed in de lilliputtercompetitie. 36 doelpunten voor en 3 tegen na 9 wedstrijden. Het is toch om je als land voor te schamen?
Vind ik leuk
Kopstootje +9643
zondag 21 oktober 2018 om 12:15
Ook Frenkie weet dat hij nooit dat niveau zal halen.
Vind ik leuk
zondag 21 oktober 2018 om 12:33
was gewoon dubbel rood voor HENDRIX!!!
Vind ik leuk
Analyse075 +1823
zondag 21 oktober 2018 om 12:59
Ik heb even de eerste regel herschreven.
Steven Bergwijn was duidelijk niet blij met de grote zege van Ajax op SC Heerenveen.

Kom op VP, Ajax en PSV gaan nog meer van dit soort overwinningen boeken. Dat Frenkie niet blij is heeft met winnen te maken. Hij wil die schaal winnen, staat 5 punten achter. Daarom is hij niet blij met de ruime overwinning van PSV op het nietige Emmen. Won Ajax ook niet met 5-0 van Emmen.
Vind ik leuk
zondag 21 oktober 2018 om 20:58
Lucky penalty
[Reactie gewijzigd op zondag 21 oktober 2018 om 20:58]
Vind ik leuk
FACT +2324
zondag 21 oktober 2018 om 22:53
Dat deden wij ook, maar dan zéér terecht, bij de onterecht meegegeven penalty van jouw cluppie, Frankie, de 0-3.....

Cadeautje! Geef toe!
Vind ik leuk
maandag 22 oktober 2018 om 06:18
Ik wil je vertellen dat het mijn moeder was die me voorstelde aan de dokter, toen ze ontdekte dat ik zo veel problemen had in mijn huwelijk vertelde ze me dat hij haar zo veel heeft geholpen, daarom nam ik contact met hem op om vastgehouden lost hij ook mijn probleem op sinds ik gek ben beloof ik hem dat ik, als loge als ik leef, de getuigenis zal blijven delen, en als er iemand is die problemen met de relatie doormaakt, neem dan alstublieft contact op met DR JAZAZA via zijn e-mail: drjazazasolution @ gmail.com of WhatsApp +1 (209)837-3537
HIJ SPECIALEERT OOK IN DE VOLGENDE PROBLEMEN
(1) Als u uw ex terug wilt.
(2) als je altijd slechte dromen hebt.
(3) U wilt gepromoot worden in uw kantoor.
(4) U wilt dat vrouwen / mannen achter u aan rennen.
(5) Als u een kind wilt
(6) Je wilt rijk zijn.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws