Nijhuis staat achter veelbesproken beslissingen: 'Gaat als een zwaan neer...'

    Nijhuis staat achter veelbesproken beslissingen: 'Gaat als een zwaan neer...'

    zondag 21 oktober 2018 om 07:56

    PSV won zaterdagavond overtuigend met 6-0 van FC Emmen, maar het optreden van Bas Nijhuis was voer voor discussie. De leidsman besprak na afloop voor de camera van FOX Sports de drie betreffende momenten.

    Nijhuis besloot Jorrit Hendrix te laten staan, toen de PSV-middenvelder met geel op zak even later weer stevig doorging. "Ik zag dat Hendrix in kwam, maar hij ging voor het been van de tegenstander langs. Hij ging hij er wel met een gestrekt been in, maar raakte hem niet vol. Het was een overtreding, maar absoluut geen tweede gele kaart. Ik kan me nog wel voorstellen dat je er een eerste gele kaart voor geeft, maar mijn voorkeur gaat uiteindelijk naar geen gele kaart uit."

    In de eerste helft haalde Nijhuis zich de woede van PSV op de hals toen Steven Bergwijn geen strafschop kreeg. "Ik liep erachter", haalt de arbiter het moment terug. "Het was echt een topje op de schoen van Bergwijn. Dan ga je echt als een zwaan neer… Nee, ik vond het geen strafschop. De VAR steunde mij in deze beslissing."

    Het laatste discutabele moment vond na rust plaats, toen Nijhuis naar de kant werd geroepen voor een vermeende rode kaart van Pablo Rosario. "Ik was echt verbaasd toen de VAR me naar de zijlijn riep, Van Bommel en iedereen op het veld waren ook verbaasd. Ik zag vervolgens dat Rosario inderdaad te laat was, met zijn noppen naar beneden. Ik vond het een gele kaart die ik had gemist. De VAR vond het rood, maar het was mijn beslissing."

    Al met al is Nijhuis tevreden over zijn eigen optreden. Spijt van zijn beslissingen heeft hij niet. "Nee, absoluut niet."

    Lees ookLukkien not amused: 'Als niet Nijhuis, maar een ander had gefloten..'

    Plaats een reactie

    zondag 21 oktober 2018 om 08:13
    Gewoon 3 punten in mindering brengen. Schandalig hoe PSV het heeft gedaan 😉
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +46053
    zondag 21 oktober 2018 om 08:51
    Zelf winnen van PSV was te lastig, dus nu maar janken en zeuren?
    [Reactie gewijzigd op zondag 21 oktober 2018 om 08:51]
    Vind ik leuk
    chicken +11315
    zondag 21 oktober 2018 om 09:26
    Hij zegt het met een knipoog toch...doe dan maar meteen 6 punten ;) ;)

    Het gemak waarmee psv scoort is opvallend evenals de tegenstanders die ze tot nu toe gehad hebben in de competitie.
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 09:29
    Jaja psv kent geen knipoogje.
    Hij is gewoon chronisch boos.
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +46053
    zondag 21 oktober 2018 om 09:30
    Nee hoor, super vrolijk.
    We gaan fier aan kop! 🙆
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 09:32
    Is dat zo? Merk er niks van haha
    Vind ik leuk
    Gordito +486
    zondag 21 oktober 2018 om 13:33
    Wat kom jij een beetje zeiken op PSV-topic? Doe dat bij je eigen clubje.
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 10:16
    Die knipoog was zeker niet duidelijk genoeg voor jou
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +46053
    zondag 21 oktober 2018 om 17:08
    Ik hou niet van mannen die naar me knipogen.
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 18:55
    Ik denk het juist wel...hahahaha
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +46053
    zondag 21 oktober 2018 om 19:29
    Jij en denken...dan gaat het mis :)
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 09:03
    Zou je denken.......;-)
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 10:33
    Hij verdiend de Fifa gouden Zwaan. Beste schwalbe van 2018
    Vind ik leuk
    5697956 +3746
    zondag 21 oktober 2018 om 10:40
    Emmen had sowieso met ruime cijfers moeten winnen.
    Vind ik leuk
    Blindsy +12329
    zondag 21 oktober 2018 om 08:56
    Is U Turkse Amsterdammer met een nieuw account? Miste al een tijd je prikkelende openingsposts ;-)
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 09:02
    Hahaha. Dat komt vanzelf nog wel haha.
    Vind ik leuk
    Blindsy +12329
    zondag 21 oktober 2018 om 09:09
    Deal. ;-) Maar ben je nu de Turkse Amsterdammer of niet?
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 09:28
    Laten we zeggen dat ik dat ben. Ken de leuke onderonsjes van ons nog .
    Vind ik leuk
    Strijp +12722
    zondag 21 oktober 2018 om 09:35
    Jij slijt meer accounts dan schoenen per jaar ;-)
    Vind ik leuk
    Blindsy +12329
    zondag 21 oktober 2018 om 10:14
    Waarom van naam veranderd? Werd het te heet onder je voeten? Kan mij niet voorstellen dat VP je ook maar één keer op onheuze bewoordingen heeft kunnen betrappen ;-)
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 10:42
    Ik kreeg een blok en dus ging ik over naar mijn Facebook account. En je hebt inderdaad gelijk dat ik mensen nooit uitschold.
    Vind ik leuk
    Strijp +12722
    zondag 21 oktober 2018 om 13:13
    Niet schelden, maar wel kampioen provocatie :-)
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 14:34
    Valt reuze mee toch?
    Vind ik leuk
    Strijp +12722
    zondag 21 oktober 2018 om 15:08
    :-)
    Vind ik leuk
    Blindsy +12329
    zondag 21 oktober 2018 om 23:58
    Waarschijnlijk toch paar x gerapporteerd en dan wordt je zomaar geblokkeerd. Kinderachtig, ik zie genoeg reaguurders langskomen met dingen die niet door de beugel kunnen maar dat blijft onbestraft...Lijkt de VAR wel 😉.
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 23:59
    Ah ik maak mij er niet druk om. Klagers winnen nooit 😂😂
    Vind ik leuk
    Blindsy +12329
    maandag 22 oktober 2018 om 00:02
    Goede mentaliteit 👊.
    Vind ik leuk
    5697956 +3746
    zondag 21 oktober 2018 om 10:46
    Maak je niet druk. Ga aan je scriptie werken ofzo.
    Vind ik leuk
    Blindsy +12329
    zondag 21 oktober 2018 om 23:58
    ?
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 10:17
    tja als je als ajaxiet zo weer kampioen wilt worden. wat een lachertje ben jij. Misschien kan sjaak pook nog wat ritselen, anders lukt het jullie niet. Je kunt wel geld hebben, maar kampioen zijn, komt meer bij kijken.
    [Reactie gewijzigd op zondag 21 oktober 2018 om 10:18]
    Vind ik leuk
    Ruud1987 +5257
    zondag 21 oktober 2018 om 10:32
    Dus jij denkt dat je de record kampioen van Nederland moet vertellen dat er meer dan geld.nodig is om kampioen te worden???

    HahahahahahahahahahahahabahanahanNanahahahahahahahajahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha.

    Wat een misplaatste arrogantie
    Vind ik leuk
    Duckiey +60
    zondag 21 oktober 2018 om 10:54
    De laatste jaren zijn ze het anders behoorlijk verleerd in de
    Hoofdstad
    [Reactie gewijzigd op zondag 21 oktober 2018 om 10:54]
    Vind ik leuk
    Vakkie D +2598
    zondag 21 oktober 2018 om 11:21
    Deze post is misplaatste arrogantie 😂
    Vind ik leuk
    masterpsv +16908
    zondag 21 oktober 2018 om 10:44
    Abe heb je nieuwe account😂😂
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 10:46
    Is mijn Facebook account. Die andere moest weg van vp 😂😂
    Vind ik leuk
    masterpsv +16908
    zondag 21 oktober 2018 om 10:48
    Foei vp niet meer doen abe is koele gast.
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 10:51
    Veel geklaagd over mij. Vreemd is dat wel aangezien ik nooit ging schelden. Maar het lag allemaal niet aan mij aangezien ze na mij nog altijd door gingen met schelden en uitdagen.
    Vind ik leuk
    masterpsv +16908
    zondag 21 oktober 2018 om 11:00
    Beetje stoken en elkaar plagen vindt ik allemaal wel goed hoor als het maar netjes blijft!
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 08:13
    Ik wou er eentje vol op zijn gezicht slaan, maar ik sloeg net niet raak....

    Nijhuis is de grootste flop van Nederland met zijn eigen regels!

    En zo lacht het buitenland ons nog veel harder uit!
    [Reactie gewijzigd op zondag 21 oktober 2018 om 08:14]
    Vind ik leuk
    MiloZandt +1801
    zondag 21 oktober 2018 om 08:39
    Weet je waar ze in het buitenland pas om lachen? Om de belachelijke strafschop die onze vriend Van Boekel geeft
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 08:43
    Nee, geen rode kaart durven te trekken....
    Vind ik leuk
    Gordito +486
    zondag 21 oktober 2018 om 13:36
    Nijhuis laat veel meer toe dan de andere scheidsen. Dat is algemeen bekend.
    Vind ik leuk
    Castromann +7184
    zondag 21 oktober 2018 om 08:41
    Het probleem zit hem in de willekeur.
    Kijk naar de 2 penalty momenten van ajax en psv.
    Beide geen penalty waard.
    Ajax krijgt hem wel en psv niet.
    En zo zijn er talloze voorbeelden bij elke wedstrijd.
    Maar geeft bijv een scheidsrechter terecht rood aan vpersie, dan wordt die weer geseponeerd door de tuchtcommissie.
    Wat ga je dan krijgen....dat de scheidsrechter geen rode kaart meer durft te geven. Omdat ze daarna voor lul staan als die kaart geseponeerd wordt.
    Vind ik leuk
    chicken +11315
    zondag 21 oktober 2018 om 09:36
    Constante besluitsondermijning...je hebt wel een aardig puntje ja. Volgende wedstrijd kan het weer andersom wezen. Dan zeggen ze aan het eind vd competitie; onder de streep...
    Vind ik leuk
    Gordito +486
    zondag 21 oktober 2018 om 13:41
    Was het maar willekeur. Onana geeft de Jong duw met elleboog en de Jong krijgt geel. Vorig jaar zelfde speelronde, Lozano krijgt rood omdat hij zich los wilde rukken van Heerenveenspeler en Huntelaar krijgt niets voor elleboog tegen van Polen. Heb ik het niet eens over twee Var-beslissingen van VVV tegen Ajax.
    [Reactie gewijzigd op zondag 21 oktober 2018 om 13:59]
    Vind ik leuk
    chicken +11315
    zondag 21 oktober 2018 om 14:38
    De jong heeft een reputatie opgebouwd afgelopen seizoen en krijgt geel vanwege uitlokken. Bij luc is het simpelweg geen toeval meer.
    Vind ik leuk
    129 +1013
    zondag 21 oktober 2018 om 20:35
    Sowieso zijn de PSV kinderen kampioen Calimero. Haha!
    Vind ik leuk
    Jan Guevara +8211
    zondag 21 oktober 2018 om 10:04
    een duimpje voor je opmerking over willekeur.

    Maar Van Persie was echt geen rood. Je ziet dat hij zijn been terugtrekt, nog voor hij hem raakt. Dat doet een speler met gevaar zelf een blessure op te lopen. Dat is dus geen rood.

    Maar het is inderdaad de willekeur die het nu onmogelijk maakt. en die willekeur ontstaat omdat de regels niet duidelijk genoeg zijn.
    Vind ik leuk
    129 +1013
    zondag 21 oktober 2018 om 20:36
    Gelul natuurlijk. Heel Nederland vond het rood, behalve de onderlaag, die van Feyenoord.
    Vind ik leuk
    Jan Guevara +8211
    maandag 22 oktober 2018 om 16:29
    Totaal niet waar. Ook bij VI vonden ze het geen penalty en die zijn zeker niet voor Feyenoord.
    Vind ik leuk
    Bontscoach +366
    zondag 21 oktober 2018 om 10:13
    Dat is het precies. Als voetballer geef ik Nijhuis in deze gevallen helemaal gelijk. Het probleem daarmee is dat de 'je kunt hem geven' ruimte altijd kan en zal worden misbruikt door slechte of oneerlijke scheidsrechters.

    Je zal naar geheel nieuwe regels toe moeten, waar die ruimte niet meer bestaat. Dus net als bij hockey: bal tegen de voet is bal tegen de voet. Niet van belang of het hard, zacht, de eerste of 8ste keer is.

    De vorige keer was het met Kuipers (geweldige scheidsrechter) die zijn persoonlijke irritatie tegen een speler afreageerde door een penalty te geven die nooit elders wordt gegeven.
    [Reactie gewijzigd op zondag 21 oktober 2018 om 10:14]
    Vind ik leuk
    G.Kopf +1995
    zondag 21 oktober 2018 om 09:10
    Alsof mensen in het buitenland dit wat boeit.
    Vind ik leuk
    Schaar +1532
    zondag 21 oktober 2018 om 10:03
    Fritz uit Wuppertal zat te schelden voor de tv. Jean uit Avignon heeft toch even vreemd opgekeken bij de beslissingen. Pablo uit Valladolid heeft voortijdig de tv uitgezet omdat hij wel wat beters te doen had. John uit Bristol heeft met de Knvb gebeld maar kreeg geen gehoor om zijn beklag te doen omdat het weekend is, hij probeert het maandag weer.
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 10:45
    De grote meneer Cactusshow😂😂

    Wel apart zijn redenatie over mogelijke gele kaart van Hendrix. Vond het wel goed voor een eerste gele kaart maar niet voor 2e. Geel is toch geel?😳😳

    Bassie zal maandag wel weer preek van zn mentor Johan Derksen krijgen.😉 Doet hij het erom om maar met zn kop op buis te komen.😄😄
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 08:13
    Hee, toevallig. Nu PSV.
    Vind ik leuk
    dhrwobo +26566
    zondag 21 oktober 2018 om 08:16
    Hendrix nam onnodig veel risico en had gewoon tegen zn tweede kaart aan kunnen lopen. Rosario was ongelukkig maar zeker niet bewust, dus geel, vreemd dat de VAR het rood vond. En penalty was gemakkelijk geweest. Kortom, Nijhuis deed het beter dan de VAR vanavond
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 08:20
    Het had eens andersom moeten zijn! Nijhuis zet net als PSV ons Nederland weer gigantisch voor lul
    Vind ik leuk
    dhrwobo +26566
    maandag 22 oktober 2018 om 08:40
    Als ik al jouw posts zie, dan ben jij koning in het goed onderbouwen van je roepgetoeter.......... dus laat ik er verder maar niet op ingaan.
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 08:21
    Natuurlijk was de wedstrijd leuk, maar meer tegenstand had de wedstrijd aantrekkelijker gemaakt.
    Ja, ja, ik weet het, het is nooit goed...
    Vind ik leuk
    J de Wit +1583
    zondag 21 oktober 2018 om 08:47
    Je zag ook dat Rosario direct zijn gewicht van de overtredende been afhield. Anders had het slachtoffer langer en kermend op de grond gelegen. Ik kan me voorstellen da dat ook een reden is waarom Nijhuis koos voor geel. Ik zoe hier boven vele reacties van gasten die zeggen dat heel get buitenland ons uitlacht... maar volgens mij is dat niet meer zo.. ik zie tegenwoordig meer vrees dan gekiebel
    Vind ik leuk
    Busk +1412
    zondag 21 oktober 2018 om 08:18
    Hier gaat het Nijhuis juist om. In beeld komen,en voor groot publiek een mening kunnen ventileren.
    Stijlvol gekapt , lotionnetje in het gezicht,strak in het pak.
    Aandachtstrekker eerste klas.

    Ik vindt Nijhuis echt niet een allerberoerdste scheids.
    Maar het is een mediageil persoon.
    Hij vergeet zelf dat hij er ook wel eens naastzit.
    Maar alles voor de aandacht.
    Vind ik leuk
    J de Wit +1583
    zondag 21 oktober 2018 om 09:12
    Ja inderdaad, zet zichzelf boven zijn functie. Een scheids mag dan wel karakter hebben, maar moet alleen naar voren komen als de werkelijke 'sterren' waar de tribunes echt voor vol lopen, zich niet gedragen. Verloopt het spel enigzins vriendelijk, behoort deze man in de vergetelheid tijdens een wedstrijd te geraken
    Vind ik leuk
    mazu +2000
    zondag 21 oktober 2018 om 08:21
    Wat zou Frenkie hiervan vinden?
    Vind ik leuk
    Skkky50 +3955
    zondag 21 oktober 2018 om 10:36
    ''Wegwerpgebaartje''
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 08:23
    Goed punt dat een scheids dergelijk Bergwijf gedrag niet beloont. De Jong en Bergwijn worden regelmatig beroerd maar moeten eens wat mannelijker worden en niet gaan liggen als een jankend wijf. Ik als PSV fan stoor me er ook aan.
    Vind ik leuk
    PSV-WKS +36
    zondag 21 oktober 2018 om 09:49
    Ben ik als mede PSV fan het ook mee eens. Gewoon doorgaan als je kan, niet perse voor de penalty of overtreding gaan. Ik herinner me nog een europese wedstrijd een aantal jaar geleden, waarbij Lens langs de zijkant sprintte en de keeper hem ver buiten de 16 onderuit haalde. Als Lens was gaan liggen had de keeper zeker rood gehad en PSV een vrije trap daar, maar Lens deed dat niet, speelde verder en scoorde prachtig. Daar had ik toen echt veel respect voor en dit zou van Bommel ff moeten laten zien aan de selectie. Dan win je op termijn wel weer de goodwill van de scheids, en zal die eerder in je voordeel fluiten als je onderuit wordt gehaald en je echt niet verder kunt.
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 10:35
    Op zich eens maar nadeel is dat als je verderop wordt afgestopt je vaak niet alsnog een pingel of vrije trap en/of kaart voor tegenstander ontvangt. Ben je weer afhankelijk van kwaliteit en humeur van scheids.
    Vind ik leuk
    Gordito +486
    zondag 21 oktober 2018 om 13:51
    En superwijf Dolberg niet vergeten. Schouderduwtje en gaat gewillig naar de grond.
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 08:26
    Ach, op één avond bij de beide titelkandidaten:

    - twijfelachtige beslissing omtrent een tweede gele kaart
    - een overdreven penalty gegeven
    - een duidelijke penalty niet gegeven

    Laat staan wat voor drama beslissingen door het keurkorps van de KNVB worden genomen in wedstrijden die minder aandacht krijgen. En hoe de VAR in de beide genoemde penalty situatie duidelijk faalde mag de KNVB ook wel eens tot aandachtspunt meenemen.

    Maakt het voor de titelrace iets uit? Welnee. De wet van de grote getallen: soms zit het mee, soms zit het tegen. 34 Wedstrijden van 90(+) minuten bepalen wie er kampioen wordt. Niet dat ene momentje in een geïsoleerde wedstrijd.

    Op naar de volgende ronde.
    [Reactie gewijzigd op zondag 21 oktober 2018 om 08:27]
    Vind ik leuk
    J de Wit +1583
    zondag 21 oktober 2018 om 09:13
    Je zou zeggen, nieuw systeem dus kinderziektes... maar het lijkt wel of ze er geen remedie ophebben en dat de kinderziekte een ware epedimie vormt in NL...
    Vind ik leuk
    Knowitall +238
    zondag 21 oktober 2018 om 10:46
    Niet helemaal met je eens, je hebt een punt als het gaat om het soms mee en soms tegen hebben. Maar sommige ploegen krijgen echt veel meer en makkelijker tegen waardoor het wel degelijk een rol speelt. Sommige krijgen echt meer mee en zeggen dan soms zit het mee soms zit het tegen, maar kan (hoeft niet) zeker bepalend zijn. Voorbeeldje? Pingel van Ajax tegen Utrecht paar jaar terug, bijna bepalend geweest voor het kampioenschap. Het moment waarop het gebeurd telt ook echt mee. Zo kon PSV het gisteren bij 2-0 voor 1ste helft makkelijk accepteren dat hij geen penalty gaf, bij 0-0 80ste min was deze fout echt bepalend geweest.
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 11:41
    Volgens mij is het niet meer dan een gevoel dat de een daar meer in bevoordeeld wordt dan de ander.

    Zou graag hier data/statistieken van zien, maar denk niet dat arbitraire arbitrale besluiten worden bijgehouden.
    Vind ik leuk
    Peterfc +1574
    zondag 21 oktober 2018 om 08:26
    Nijhuis: Het was wel een eerste gele kaart maar geen tweede.
    Nijhuis : Ik ga vanaf nu ook halve corners geven als de bal minder dan drie meter achter de achterlijn was.
    Nijhuis: Bij drie corners geef ik een penalty, tenzij het een corner is voor een linksbenige speler, dan pas bij vier corners want die trappen meer met het topje van de schoen
    [Reactie gewijzigd op zondag 21 oktober 2018 om 08:27]
    Vind ik leuk
    J de Wit +1583
    zondag 21 oktober 2018 om 09:14
    Hahaha, je zou bijna zeggen dat je Nijhuis citeert😂
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +40811
    zondag 21 oktober 2018 om 08:29
    Nijhuis is veel te vol van zichzelf. Punt is dat het weinig boeit. PSV had deze pot hoe dan ook dik gewonnen.
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 08:45
    Als niet PSV fan snap ik deze arrogante z.. van Nijhuis niet. De overtreding op Bergwijn was een 100% pingel. Het is makkelijk om alles af te doen als zwanenzang, maar hij werd wel degelijk uit balans gebracht door een bewust uitgestoken voet. Eerst laat meneer alles doorgaan ( leek af en toe meer op kickboxen dan op voetbal), dan heet het mannelijk en daarna geeft hij de ene gele kaart na de andere. Ook de gele kaart naar aanleiding van de VAR. De VAR mag alleen ingrijpen als het om rood gaat, en dan toch een gele kaart geven. Of je geeft rood of je geeft niets. het is gewoon marchanderen. Ook bij de overtreding in de 16 van PSV had hij ( en de VAR) een pingel kunnen geven. Zich zelf scheidsrechter noemende narcisten maken het voetbal kapot en daar is meneer er 1 van.
    Vind ik leuk
    Onyx +15
    zondag 21 oktober 2018 om 09:00
    Dan had Bergwijn op dammen moeten gaan. Hij leek Pieter van den Hoogenband wel .. 100 meter vrije slag.
    Vind ik leuk
    Spiegel +10055
    zondag 21 oktober 2018 om 09:27
    Jos, wel ironisch dat je alleen de twee beslissingen in het nadeel van psv benoemt.

    Over de 100% tweede gele kaart van Hendrix hoor ik je niet?
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 11:01
    die heb ik weggestreept tegen de overtreding van Jansen bij de cornervlag, dat had niets met voetbal te maken. Als je dan toch bezig bent, Emmen had ook een pingel kunnen hebben, ook daar zat de VAR en de scheids te slapen. We moeten terug naar af voetbal is GEEN contactsport. Een speler aan de bal mag zich breed maken, maar niet met zijn armen werken, ook mag een aanvaller net als een verdediger niet vast houden. Maar dat is mannelijk schijnt. Laat scheidsrechters volgens de regels van de KNVB/UEFA/FIFA fluiten en als hen dat niet aan staat dan moeten ze maar anderen opleiden. Nu bepaalt de scheids de regels kijk naar de pingel van Ajax degene die de schouderduw toepaste krijgt zelf de vrije trap ( zelfs pingel) hoever kan je als scheids en VAR er naast zitten. Gewoon omdat het een stelletje egotrippers zijn.
    Vind ik leuk
    Onyx +15
    zondag 21 oktober 2018 om 08:57
    Het probleem zit dat scheidsrechters teveel een eigen interpretatie van de regels hebben. En de VAR is echt een drama!! Laat de mensen op het veld dan maar beslissen. Je wint en verliest een keer als club. Persoonlijk vindt ik Nijhuis een van de beteren... Alleen de spelers zijn allemaal watjes...
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 09:04
    Onyx, meneer Nijhuis draait de wereld om. De scheids is in dienst van het voetbal en niet andersom het voetbal is in dienst van meneer Nijhuis!!!!!
    Vind ik leuk
    Onyx +15
    zondag 21 oktober 2018 om 09:26
    Je hebt helemaal gelijk. Exact aan het boekje houden. Dan wordt een potje dammen spannender om naar te kijken! Nijhuis is niet mijn favoriete persoonlijkheid maar daarvoor staat hij niet op het veld
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 11:00
    Mee eens vroeger had je topscheidsrechters als Collina, Frisk en Mikkelsen die dwongen door hun aanwezigheid al respect af.
    Denk dat Nijhuis door zn gedrag van “ik heb schijt aan alle regels dit is de Bas Nijhuis Show”, ook zn eigen glazen heeft ingegooid wat betreft mogen fluiten op een EK of WK.
    Vind ik leuk
    Blindsy +12329
    zondag 21 oktober 2018 om 08:58
    Mooi om te zien hoe die Nijhuis zijn eigen wedstrijdjes blijft fluiten, en ook de VAR trotseert. Wel kan hij een succesvolle voortzetting van zijn loopbaan vergeten, maar dat zal hem inmiddels ook een zorg zijn.
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 09:07
    Blindsy, hoe kan je het mooi vinden dat meneer Nijhuis zijn eigen wedstrijdjes blijft fluiten. Er wordt gespeeld naar de regels van de KNVB en niet naar de regels van meneer Nijhuis. Alleen al het feit dat hij achter zijn beslissing blijft staan en zegt dat ze mar niet zo makkelijk moeten vallen. Dat staat bij hem voorop en niet wat belangrijk is : is er sprake van een overtreding of niet:
    Vind ik leuk
    Blindsy +12329
    zondag 21 oktober 2018 om 09:13
    Ik geloof dat geen énkele scheidsrechter volgens de regels van de KNVB fluit. Ik zie tikjes met geel bestraft worden, maar gestrekt been noppen naar voren, over de bal heen.. onbestraft blijven. Ik zie 2 zogenaamde penalty-momenten, beiden flauwekul... Dolberg krijgt hem, Bergwijn -terecht- niet.... Noem dat maar volgens de KNVB-regels fluiten.
    Nee, dan heb ik liever een vent met een sterk karakter die elke situatie ook in de geest van de wedstrijd behandelt. Rood had Hendrix gewoon niet verdiend, en dus gaf hij hem geen 2e geel. Grote klasse. Met Rosario was er ook niks aan de hand, en gelukkig liet hij PSV ook niet aan een makkelijke penalty komen. Verder fluit hij ook niet voor elk wissewasje.. voetbal is een contactsport, klaar.
    Zou willen dat we meer Nijhuisen hadden.. en minder Van Boekels.
    [Reactie gewijzigd op zondag 21 oktober 2018 om 09:14]
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 11:04
    Blindsy daar zit hem de fout Voetbal is GEEN contactsport. Dat is wat het huidige scheidsrechterskorps je wil doen geloven.
    Vind ik leuk
    Blindsy +12329
    zondag 21 oktober 2018 om 23:54
    Ja, daar zeg je ook weer wat. Maar alles staat of valt met het consequent toepassen van regels. En daar gaat het vreselijk mis. Dit weekend was het weer niet anders.
    Vond trouwens achteraf de actie van Hendrix toch wel een 2e gele kaart waard, en verder weer genoeg dingen gezien die onterecht onbestraft bleven, of onterecht bestraft werden.
    Vind ik leuk
    Hammers96 +2490
    zondag 21 oktober 2018 om 09:03
    Dat Hendrix zijn 2e geel niet pakt is weer typisch iets voor PSV , Ajax Feyenoord.
    De kloof met de rest is al zo groot , en dit soort factoren maken het alleen nog maar groter
    Vind ik leuk
    James655 +887
    zondag 21 oktober 2018 om 09:09
    Kan Voetbal Primeur dit item even inkijken aub. Er zitten "bijdragen" in die, wat mij betreft, ontoelaatbaar zijn. Dank u.
    Vind ik leuk
    Blindsy +12329
    zondag 21 oktober 2018 om 09:10
    Dan moet je op 'Rapporteer' klikken en mag je zelf... nou ja.... klikken... dus.
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 09:16
    Ik weet niet hoe ik moet rapporteren, zie dat nergens in mijn mobiele app. Vind het echt schandalig wat hier gebeurt. die mijnheer Nijhuis doet toch ook zijn best. 🤪
    Vind ik leuk
    Blindsy +12329
    zondag 21 oktober 2018 om 10:16
    Denk dat je op een tablet of smartphone bent ingelogd.. dan kan het waarschijnlijk niet?
    Vind ik leuk
    Counterattack +11581
    zondag 21 oktober 2018 om 23:07
    Telefoon dwars houden.(rapporteer)
    Nijhuis doet inderdaad zijn best, mee eens
    Vind ik leuk
    James655 +887
    zondag 21 oktober 2018 om 09:40
    Ik heb alleen maar de mogelijkheid te klikken op een duimpje of op "reactie". Zoek ik niet goed?
    Vind ik leuk
    Blindsy +12329
    zondag 21 oktober 2018 om 10:13
    Zit jij op een tablet of smartphone? Want dat zou -wellicht- de reden kunnen zijn. Ik ben nu ingelogd op een laptop en links van de button Reactie, heb ik de Rapporteer-button staan.
    Vind ik leuk
    isnake +2421
    zondag 21 oktober 2018 om 10:30
    telefoon kwartslag draaien, dan wordt het scherm breed genoeg om de knop te zien.
    Vind ik leuk
    Phoxy75 +584
    zondag 21 oktober 2018 om 10:04
    Ik vind dat de VAR geraadpleegd moet worden alvorens VP een beslissing neemt.
    Vind ik leuk
    KvhZ +920
    zondag 21 oktober 2018 om 09:14
    Oke dus omdat ie als een zwaan neergaat in zijn ogen is het dan maar geen overtreding? Deze man bepaalt zijn eigen regels
    Vind ik leuk
    isnake +2421
    zondag 21 oktober 2018 om 10:31
    Ach, is niet de eerste keer. Schijnbaar is een overtreding soms geen overtreding als het slachtoffer anders reageert. Nijhuis is niet de enige met dit soort van interpretaties.
    Vind ik leuk
    Kim Jung-On +3463
    zondag 21 oktober 2018 om 09:16
    Marchanderende Nijhuis. Iets is wel een eerste gele kaart waard, maar geen tweede?
    Vind ik leuk
    Godin1 +1009
    zondag 21 oktober 2018 om 09:18
    Die matige slome Hendrickx had er gewoon met rood af moeten gaan. Heeft niet meer in huis dan niveautje ED.
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 09:19
    Wanneer gaat de Knvb eens ingrijpen bij Nijhuis?
    Die doet maar wat, zolang die zelf maar in de schijnwerpers staat lijkt het wel.
    Is elke week onderwerp van gesprek omdat die zijn eigen regels maakt, dit kan niet, gewoon zijn contract verbreken.
    Vind ik leuk
    Vrolijkje +1039
    zondag 21 oktober 2018 om 09:20
    Blijf erbij dat de var niet in het voetbal hoort.

    Voetbal is een spel van fouten ..dus zowel speler als scheids maken ze.
    Zo is het spelletje ooit bedacht .

    Nu met de var mogen spelers wel fouten maken..maar de scheids en var niet .
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 10:18
    Ik mag hopen dat het spel niet op die manier is bedacht. Zou wel erg sneu zijn.
    Vind ik leuk
    Vrolijkje +1039
    zondag 21 oktober 2018 om 10:48
    Nee,maar dat is menselijk toch?
    Dus spelers mogen fouten maken.maar scheidsrechters niet ?
    Beetje krom vind je niet?
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 11:06
    spelers mogen geen fouten maken daarvoor is er een scheids en de VAR om dat te corrigeren. Deze spelen echter hun eigen spelletje en lappen alle regels aan hun laars. Wie corrigeert hen???
    Vind ik leuk
    Vrolijkje +1039
    zondag 21 oktober 2018 om 11:15
    Met fouten bedoel ik foute terugspeelballen.etc

    Ik vind dat je zo de puurheid uit het spel haalt .bij elke corner kan je wel een pingel geven .maar dat is de interpretatie van de scheids.
    Die is altijd anders .
    Evenals bij de var.de ene geeft wel een pingel of rood. De ander niet

    Laat t lekker bij het oude .11 tegen 11 geen var en lkkr ballen .

    Zoniet dan moet je als speler ook niet zeuren als je iets tegen krijgt via de var als je zelf net daarvoor met een verkeerde inspeelpass de tegenstander inspeelt en die maakt 1-0 ..
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 11:34
    Fouten zijn menselijk. Met de VAR kan je fouten oplossen, dus dat is positief. Maar er is geen duidelijk protocol op het naleven van regels zowel door een scheids als de VAR. En dat maakt het erg lastig.
    Vind ik leuk
    Vrolijkje +1039
    zondag 21 oktober 2018 om 11:38
    Dus kun je fouten niet oplossen .
    Anders had de scheids gisteren de eerste goal van ajax af moeten keuren en hendrix zijn 2de geel .

    Feit blijft dat sinds de var er meer gediscussieerd word over de var dan over de rest
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 11:42
    Klopt, er is meer discussie. Maar het is ook net gestart en volle bak in ontwikkeling. Dus dat moet je tijd gunnen
    Vind ik leuk
    Vrolijkje +1039
    zondag 21 oktober 2018 om 11:46
    Ik hoop dat je gelijk hebt ..ben alleen bang dat het voor verwarring blijft zorgen.
    En t is ook wel eens lkkr om een discussie te voeren zonder getrol of ajax/psv commentaren
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 14:25
    De tijd zal het uitwijzen. Inderdaad prettig dat het ook zonder dat gejank kan :)
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 09:20
    Man man man wat een reacties weer. Hoop dat VP dit aan gaat pakken.
    Nijhuis staat al langer ter discussie maar ja de KNVB laat hem nog steeds toe. Actie op Dolberg was lomp maar geen penalty , Bergwijn had hem zeker kunnen krijgen want dat was nog meer dan lomp. Maar wat verwachten de Ajax supporters ? Dat Emmen het PSV lastig gaat maken?
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 11:08
    pietepannekoek, ik ben het deels met je eens maar niet over de zgn overtreding op Dolberg. Dolberg is degene die de schouderduw inzet en niet nadersom.
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 09:26
    Nijhuis doet het beter dan van Boekel en Kuijpers. Zonder van Boekel had Heerenveen gelijk gespeeld tegen Ajax, maar na de 0 - 3 van Tadic was alle geloof in een resultaat bij Heerenveen weg.
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 09:34
    Heerenveen was vanaf minuut een kansloos tegen Ajax
    Vind ik leuk
    Maan88 +3896
    zondag 21 oktober 2018 om 09:48
    Als ie gewoon voor een overtreding fluit bij de 0-1 zoals het hoort! Dan was het zeker anders gelopen. Ondanks dat ie hem geweldig mooi binnen knalt. Scheidsrechterkorps is pure willekeur in NL
    Vind ik leuk
    B. Alrond +1389
    zondag 21 oktober 2018 om 09:29
    Jorrit hield inderdaad in.

    Nog steeds een domme actie en veel scheidsrechters zouden hem wel geven, maar terechte beslissing.
    Penalty was het ook net niet, maar ook hier zouden velen hem geven. Dus wel consequent.

    Sowieso wordt er te vaak Penalties gegeven. Indirecte vrije trappen in de 16 zouden wat mij betreft meer voor mogen komen. Penalty alleen als er een zeer goede kans zou zijn op een doelpunt.
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 09:32
    Ik heb alleen maar naar de samenvatting gekeken want ik kan het niet aan zien hoe de ene duikelaar na de andere duikelaar zich laat vallen.
    Jorrit Hendrix is een levensgevaarlijke voetballer voor tegenstanders
    Vind ik leuk
    Mi amigo +137
    zondag 21 oktober 2018 om 09:32
    Penalty bij ajax gezien?🤐🤐🤐🤐
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 09:36
    Heb ik op gereageerd ,vond het GEEN strafschop
    Vind ik leuk
    Maan88 +3896
    zondag 21 oktober 2018 om 09:46
    Penalty ajax: absoluut niet
    Penalty PSV: geen twijfel mogelijk
    Rood Hendrix: Ja zeker, enorm dom met al geel op zak
    Geel Rosario: geel is terecht, absoluut geen rood.
    Overtreding goal schone: ja daar ging een overtreding aan vooraf!

    De scheidsrechters en evengoed de VAR in Nederland is een groot mediageil fiasco. Belachelijk!! Al maakt Bergwijn 2 dubbele flikflaks terwijl hij valt, als het een overtreding is dan is het een penalty. Gaat Nijhuis ook bepalen hoe iemand loopt of ademt?
    Vind ik leuk
    DOEMAAR133 +6221
    zondag 21 oktober 2018 om 09:46
    als deze zelfde overtreding van hendrix gemaakt zou zijn door een speler van Heracles of zo ( ik noem maar een club).

    dan had hij zeker wel een tweede gele kaart gegeven.

    maar nijhuis is gewoon pro PSV. weet me vorig jaar nog een wedstrijd te herinneren tegen Sparta waarbij Sparta 0 - 1 voorstaat, Bergwijn ( was het volgens mij) een zuivere overtreding maakt, en daarna de gelijkmaker scoort)

    het is niet de eerste keer dat Nijhuis PSV bevoordeelt
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 11:13
    Doemaar 133. Ik heb gisteren waarschijnlijk een andere wedstrijd gezien dan jij. Het moment Hendrix, daar kan hij hem geven dat klopt en ook Emmen had een pingel moment, maar verder heb ik de scheids niet in het voordeel maar vaak zelfs in het nadeel van PSV zien fluiten. Iedereen heeft het dan wel over Hendrix, maar wat die dolle stier Jansen liet zien was goed voor meerdere kaarten waarvan 1 direct rood. daar hoor je niemand over.
    Vind ik leuk
    DOEMAAR133 +6221
    zondag 21 oktober 2018 om 16:19
    maar bij 1 - 0 een rode kaart voor hendrix. kan je zomaar een andere wedstrijd krijgen toch wel heel erg bepalend. die penalty die PSV zou horen te krijgen bij volgens mij 2 - 0 maakt niet zoveel meer uit
    Vind ik leuk
    Maan88 +3896
    zondag 21 oktober 2018 om 21:35
    Ik zeg ook dat hij gewoon rood had kunnen geven. Maar verder is PSV enkel benadeeld gister. Eigenlijk al vanaf het moment bij Anco Jansen en Dumfries.
    Vind ik leuk
    DEWEE +2373
    zondag 21 oktober 2018 om 09:50
    Gezien de titel dacht ik aan dn Luuk. Maar Bergwijn nu ook al?
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 09:55
    Dolberg, haas Jan, tagliafico en Ziyech zijn. Net zo vaak de jankende vallende zwaan hoor.. Dus niet zo janken nu.

    Alvast bedankt!
    Vind ik leuk
    DEWEE +2373
    zondag 21 oktober 2018 om 10:00
    Wat hebben spelers van Ajax hier mee te maken. Dit artikel gaat over de wedstrijd
    van PSV. Waar het hart van vol is... .
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 09:51
    Duwen, trekken, shoppen, elleboog stootjes, is weer ouderwets psv, en niks nieuws onder deze minachtige coach. Alles om de tegenstander uit de wedstrijd te krijgen. Op deze smerige manier de wedstrijdjes winnen is zo laag als maar kan. Zo voetbalde Duitsland vroeger ook...
    [Reactie gewijzigd op zondag 21 oktober 2018 om 09:52]
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 10:15
    Ach jochie toch. Wel fijn dat de basisschool volgende week weer vakantie heeft, gaan we je nog meer terugzien.
    Vind ik leuk
    Vrolijkje +1039
    zondag 21 oktober 2018 om 10:54
    Huntelaar doet dat in zijn eentje bij ajax.
    T is een contactsport .word een beetje moe van dat gezeik bij elke overtreding.
    Duidelijk is wel dat al die spelers lkkr in nederland moeten blijven .
    In engeland italie word je veel steviger aangepakt.en 12 van de 20 in spanje en duitsland zijn ook fysiek sterk.

    Dus als ze nou bergwijntje..ligtje .. frenkie of hou dan ook heten ..t zijn allemaal leuke voor de ed ..maar ben bang dat op een uitzondering na de meeste gaan banken
    Vind ik leuk
    Jeroen77 +549
    zondag 21 oktober 2018 om 11:12
    Was het weer druk bij de action
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 11:14
    Nee keepers die elleboogstoten uit mogen delen en beloond worden met een gele kaart voor de tegenstander dat verdient de schoonheidsprijs.
    Vind ik leuk
    Hammie +1176
    zondag 21 oktober 2018 om 09:51
    Hij heeft weer super gefloten topper is het👍
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +21425
    zondag 21 oktober 2018 om 09:52
    Naaihuis
    Vind ik leuk
    Romario9 +11791
    zondag 21 oktober 2018 om 09:53
    Bas Nijhuis neemt discutabele beslissingen. Daar kijkt toch niemand meer van op?
    [Reactie gewijzigd op zondag 21 oktober 2018 om 09:53]
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31714
    zondag 21 oktober 2018 om 09:54
    Ach met of zonder nijhuis had psv deze wedstrijd toch wel gewonnen.
    Vind ik leuk
    Phoxy75 +584
    zondag 21 oktober 2018 om 09:54
    De VAR blijft punt van discussie. Scheidsrechters kijken ook naar de intentie van spelers, terwijl de VAR alleen naar de overtreding kijkt. In het hockey wordt de videoscheidsrechter geraadpleegd om te kijken of er een bal op de voet komt en bij rugby of de bal naar voren wordt gespeeld. Dat is met videobeelden goed inzichtelijk te maken. Daarnaast hanteert Nijhuis ook weer andere regels dan zijn collega's waardoor het nog onduidelijker wordt.
    Vind ik leuk
    Analyse075 +1809
    zondag 21 oktober 2018 om 10:09
    Nijhuis had Hendrix zijn tweede gele kaart en dus rood moeten geven. Nijhuis had Een strafschop moeten geven voor die overtreding op Bergwijn en ook Rosario had met rood van het veld moeten gaan. Nijhuis is corrupt en laat de VAR links liggen. Waarom hebben we de VAR. Drie keer de VAR negeren. Oprotten met die corrupte Nijhuis. Scheidsrechters die de VAR negeren moeten de rest van het seizoen amateurwedstrijden fluiten. Ajax kreeg ook weer een cadeautje terwijl de VAR zag dat het geen strafschop was. Hoe vergroot je de voorsprong van de top 2 op de rest van Nederland. Ik heb liever Kevin Blom. Die luistert namelijk naar de VAR. Bas Nijhuis, de Knuffelhomo van Veronica Inside moet lekker met zijn arrogante kop wat anders gaan doen. Fluiten kan hij niet, daar is hij te corrupt voor.
    Vind ik leuk
    pim4ever +1034
    zondag 21 oktober 2018 om 10:11
    Dat massale protesteren van PSV kennen we inmiddels, als scheids zou ik daar al veel klaar mee zijn ongepast afstraffen.
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 10:12
    Aha, dus nu gaat het ineens niet meer over of iemand met gestrekt been inkomt met het risico om iemand invalide te trappen, maar of hij hem wel of niet raakt. Dit is toch niet meer uit te leggen??

    Nijhuis je bent een verwaande arrogante kwast. En zo zijn er meer. Kuipers voorop, en Siemen Mulder sluit de rij - bij hem gaat het ook niet om de intentie maar om zijn onkunde. Higler praten we niet eens over.
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 10:14
    Ook al gaat hij neer met een 3 dubbele salto. Een overtreding is een overtreding, hier had zowel Nijhuis als de VAR een penalty voor moeten geven. Totaal ongeschikt om op een fluitje te mogen blazen .

    Verder hoort hij Hendrix eraf te sturen, gelukkig doet hij dit niet. Maar ook gewoon een dramatische beslissing. En wel zeggen dat hij een 1e gele kaart wel geeft..... Geel is geel, 2x geel is rood.

    Incident rond Rosario terecht geel. Maar onbegrijpelijk dat de VAR het beoordeeld als rood. Gewoon lachwekkend....
    Vind ik leuk
    Hvdp +1181
    zondag 21 oktober 2018 om 10:15
    Wat mij opvalt is dat de “mindere” ploegen tegen Ajax met 11 man voor het doel liggen en tegen PSV gewoon volop meevoetballen
    De eerste goal van PSV tegen Emmen
    7 spelers van Emmen voor de bal!!
    Vind ik leuk
    isnake +2421
    zondag 21 oktober 2018 om 10:37
    Dat je dat aan de hand van één wedstrijd kan zeggen, best knap.
    Emmen voetbalt zoals het voetbalt.
    Vind ik leuk
    Alibaba +470
    zondag 21 oktober 2018 om 10:33
    VAR gewoon afschaffen. Wij zijn de laatste 2 wedstrijden ook genaaid! Maar goed....als we vandaag een onterechte meekrijgen, tegen onze vrienden uit Tilburg, is alles weer vergeten ;-)
    Vind ik leuk
    markie +821
    zondag 21 oktober 2018 om 10:36
    Bas maakt dus zijn eigen regels. Met gestrekt been inkomen maar niet iemand vol raken is dus geen geel?
    Vind ik leuk
    Gyrosregime +2410
    zondag 21 oktober 2018 om 10:37
    Het VAR moment met Rosario was wel heel vreemd, dit was een typisch voorbeeld van een ongelukkig moment.. was zelfs geen gele kaart want hij kon hier echt niks aan doen..
    Vind ik leuk
    plein19 +2313
    zondag 21 oktober 2018 om 10:39
    Met 9 man had PSV ook gewonnen
    Vind ik leuk
    Vinnie J +1418
    zondag 21 oktober 2018 om 10:43
    En we weten van welk clubje nijhuisje fan is...
    Vind ik leuk
    Knowitall +238
    zondag 21 oktober 2018 om 10:49
    Ajax?
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +988
    zondag 21 oktober 2018 om 14:41
    T is een tukkert
    Vind ik leuk
    Hugo59 +2261
    zondag 21 oktober 2018 om 10:47
    Bergwijn krijgt les van lucie de jong.
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 10:51
    Contact in de 16 is gewoon een strafschop.
    Vind ik leuk
    De fries +867
    zondag 21 oktober 2018 om 10:57
    Nijhuis was tevreden over zijn eigen optreden ; hij was de enige.... Bas Narcissus ..
    Vind ik leuk
    pico323 +6017
    zondag 21 oktober 2018 om 11:05
    is PSV toch weer geholpen en de kleine club de grond ingetrapt door die misselijkmakende Nijhuis
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 11:35
    Hendrixs 2x geel moeten krijgen, Rosario donker rood en aapje dummy schop naar alles wat beweegt
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 12:36
    Wat een aanfluiting die nijhuis, t was wel n 1e gele kaart maar geen 2e gele kaart. De overtreding is of geel of niet maar zo een uitrede slaat natuurlijk nergens op, zelfde met rosario, nijhuis kan zonder var, hij weet toch alles beter en is de beste. Wanne kookworst
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 12:37
    DUS 2x rood voor psv!!!!
    Vind ik leuk
    Bent +1
    zondag 21 oktober 2018 om 13:39
    Dat heet marchanderen van onze topscheids Nijhuis
    Wanneer een Emmen speler dit had gedaan stond Emmen met negen man.
    De var is toch hiervoor in t leven geroepen.
    PSV met tien en later met negen had er geen zes ingeschopt.
    Maar ja Emmen is geen topclub en hoort bij de kleintjes.
    Komt zo vaak voor bevoordelen topclubs
    Vind ik leuk
    Mari +9278
    zondag 21 oktober 2018 om 14:08
    Ik heb niets van de wedstrijd gezien, maar
    als er drie discutabele momenten zijn geweest, dan kan je toch ONmogelijk tevreden zijn over je optreden.
    Of je bent altijd wel tevreden over jezelf.
    wat een hansworst
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 14:23
    Aha , zo wil Ajax winnen.
    Smeken om punten vermindering voor PSV .
    Omdat een andere manier wederom een hele zware dobber gaat worden voor hen .
    Eigenlijk uitzichtloos is .
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +988
    zondag 21 oktober 2018 om 14:29
    Zes wedstrijden schorsen die Nijhuis.
    Hij fluit met drank op.
    Quote: "Hendrix komt met gestrekt been in maar gaat er voorlangs dus geen 2e geel; 1e geel kan ik me wel voorstellen voor zo'n situatie."
    Ben ik nu gek of .....

    Geel is geel. Of hij (Hendrix) er nu al een had of niet.
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 14:44
    Scheids die VAR overruled kan gewoon niet.
    Vind ik leuk
    whiskey33 +204
    zondag 21 oktober 2018 om 20:53
    ajax krijgt onverdiende penalty, psv verdient er een maar krijgt hem niet. Scheelt 2 goals in doelsaldo tov elkaar
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 06:20
    Ik wil je vertellen dat het mijn moeder was die me voorstelde aan de dokter, toen ze ontdekte dat ik zo veel problemen had in mijn huwelijk vertelde ze me dat hij haar zo veel heeft geholpen, daarom nam ik contact met hem op om vastgehouden lost hij ook mijn probleem op sinds ik gek ben beloof ik hem dat ik, als loge als ik leef, de getuigenis zal blijven delen, en als er iemand is die problemen met de relatie doormaakt, neem dan alstublieft contact op met DR JAZAZA via zijn e-mail: drjazazasolution @ gmail.com of WhatsApp +1 (209)837-3537
    HIJ SPECIALEERT OOK IN DE VOLGENDE PROBLEMEN
    (1) Als u uw ex terug wilt.
    (2) als je altijd slechte dromen hebt.
    (3) U wilt gepromoot worden in uw kantoor.
    (4) U wilt dat vrouwen / mannen achter u aan rennen.
    (5) Als u een kind wilt
    (6) Je wilt rijk zijn.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws