'Manchester City wil bod uitbrengen van 45 miljoen euro op Oranje-international'

    'Manchester City wil bod uitbrengen van 45 miljoen euro op Oranje-international'

    zondag 21 oktober 2018 om 08:43

    In navolging van Manchester United en Tottenham Hotspur heeft ook Manchester City zich in de strijd om Nathan Aké gemeld. Dat melden The Sun en The Mirror. Manager Pep Guardiola zou in januari een bod van 45 miljoen euro willen uitbrengen.

    Aké maakt veel indruk sinds hij vorig jaar definitief de overstap maakte van Chelsea naar Bournemouth. Hoewel manager Eddie Howe de Oranje-international niet zonder slag of stoot wil laten gaan, lijkt een winterse transfer steeds aannemelijker. De boulevardkranten schrijven dat Guardiola al langer de prestaties van Aké in de gaten houdt.

    De Spaanse manager denkt dat de 23-jarige verdediger er meteen kan staan in het Etihad Stadium en op termijn zelfs kan uitgroeien tot een speler van wereldklasse. Zijn veelzijdigheid is een grote bonus, aangezien Aké zowel centraal achterin als op linksback uit de voeten kan. Bovendien wordt hij als home-grown speler beschouwd door zijn opleiding bij Chelsea.

    Voor Guardiola reden genoeg om een bod uit te willen brengen op Aké, die een contract tot medio 2022 heeft bij Bournemouth. Ook Tottenham en United zijn echter nadrukkelijk geïnteresseerd.

    Plaats een reactie

    PDJong +1244
    zondag 21 oktober 2018 om 08:58
    Zou voor de basis van Oranje fantastisch zijn. Vond hem ook erg goed afgelopen periode.
    Vind ik leuk
    Gutierres14 +1029
    zondag 21 oktober 2018 om 09:14
    Welke positie?
    Vind ik leuk
    PDJong +1244
    zondag 21 oktober 2018 om 09:45
    Ik zou ook voor LB gaan. Dan versterk je elftal het meest.
    Vind ik leuk
    AS ROMA24 +2532
    zondag 21 oktober 2018 om 11:51
    Uiteraard LB en Blind er gewoon uit
    Vind ik leuk
    psvfan1913 +1859
    zondag 21 oktober 2018 om 08:58
    Hopen dat die naar Tottenham gaat, daar zou die uiteindelijk misschien nog best basis kunnen spelen.
    Vind ik leuk
    De Haan +326
    zondag 21 oktober 2018 om 09:00
    Eens! net onder de absolute top zou hij het beste uit de verf komen
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 09:03
    Zucht....
    Vind ik leuk
    De Haan +326
    zondag 21 oktober 2018 om 09:12
    Zucht want? Ook al vind ik th een geweldige club.. schaar ik ze nog net even onder city en liverpool in kwaliteit.
    Vind ik leuk
    psvfan1913 +1859
    zondag 21 oktober 2018 om 09:19
    De druk is ook minder groot bij Tottenham.Als je 1 kut wedstrijd speelt bij United of City begin je de volgende wedstrijd vaak op de bank. Bij Tottenham is dit minder.
    Vind ik leuk
    MaxFR010 +1215
    zondag 21 oktober 2018 om 09:03
    Tottenham heeft al Davies en Rose als linksbacks, en Alderweireld, Vertonghen en Sanchez centraal achterin. Dus ik denk niet dat zij hem willen kopen.
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 09:05
    Vertonghen is ook niet meer de jongste. Ik hoop dat Tottenham hem in de zomer koopt en dan nog 1 jaar verhuurt aan Bournemouth en daarna kan hij langzamerhand Vertonghen vervangen.
    Vind ik leuk
    MaxFR010 +1215
    zondag 21 oktober 2018 om 09:07
    Ja, als hij naar Tottenham wil moet dat in de zomer. Maar ik bedoelde dat het in de winter niet gaat gebeuren, tenzij iemand vertrekt.
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 09:08
    Idd, maar miss vertrekt Alderweireld nog.
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 09:04
    Idd zoud op langer termijn Vertonghen kunnen vervangen bij ons.
    Vind ik leuk
    Blindsy +12285
    zondag 21 oktober 2018 om 09:03
    Homegrown... het blijft lachwekkend. Dankjewel UEFA, voor het maximaal bevoordelen van de grote clubs...
    Vind ik leuk
    Hesses +1048
    zondag 21 oktober 2018 om 09:18
    Liverpool zou goed zijn voor hem...achterin met v Dijk....en Liverpool kan wel een goede lb/cv gebruiken
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 09:28
    Een tintje donkerder, een aanvoerdersband, nummer 10 op de achterkant en een kopbal van rond de penaltystip.... Het lukt me maar niet om het beeld van Gullit weg te zappen als ik Aké zie.
    Vind ik leuk
    mazu +1992
    zondag 21 oktober 2018 om 10:31
    Ja echt hè? Is toch stiekem een verloren zoon van Ruud.....
    [Reactie gewijzigd op zondag 21 oktober 2018 om 10:31]
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 10:33
    Haha duidelijk. Een slippertje
    Vind ik leuk
    Analyse075 +1742
    zondag 21 oktober 2018 om 09:30
    Ake speelt goed en verdiend een transfer naar de Engelse top. Ruud Gullit 2.0 in alles.
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 09:39
    Dit team gaat t maken tegen die fransen

    2x winnen en eerste in de poule
    [Reactie gewijzigd op zondag 21 oktober 2018 om 09:40]
    Vind ik leuk
    Kuip +7853
    zondag 21 oktober 2018 om 09:43
    Wordt druk in de achterhoede bij Oranje. Met van Dijk, de Ligt, de Vrij, Ake heb je vier man voor twee posities. Het mooiste is een links-en rechtspoot centraal. Dus de combinatie van Dijk-Ake. Zij spelen wekelijks op het hoogste niveau. Maar ja, de Ligt en de Vrij doen het natuurlijk ook fantastisch. Moeilijke keuze voor de bondscoach.
    Daarnaast hebben we ook Kongolo en Hoedt nog. Beiden zijn ook basisspelers in de PL.

    Wel vind ik dat zowel Blind als Ake geen linksback zijn. Op die positie moet van Aanholt spelen. Die heeft de snelheid om mee op te komen. Is ondertussen al 28 en beschikt over een hoop routine op die positie.
    Vind ik leuk
    Stom +321
    zondag 21 oktober 2018 om 10:09
    Je vergeet Fosu-Mensah nog!

    Laten we blij zijn dat de CV posities in ieder geval dubbel bezet zijn met topniveau en er nog wat van voldoende niveau beschikbaar zijn om te vervangen bij blessures van "de grote vier"!

    Ook in de aanval en het middenveld zit groei en zouden we binnen afzienbare tijd ook wel eens bijna alles dubbel bezet kunnen hebben met wereldklasse spelers. Minste opties zijn er voor die traditionele centrumspits en vleugelverdedigers...
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31702
    zondag 21 oktober 2018 om 09:50
    Ik zou naar de spurs gaan.
    Vind ik leuk
    Bill +775
    zondag 21 oktober 2018 om 09:52
    In engeland zijn zs compleet gestoord. Aan de andere kant: de ligt is nu 145 mln waard.
    Vind ik leuk
    Stom +321
    zondag 21 oktober 2018 om 09:59
    "Bovendien wordt hij als home-grown speler beschouwd door zijn opleiding bij Chelsea."

    Kan iemand mij uitleggen waarom dit belangrijk is? Hebben ze in Engeland tegenwoordig ook een quotum?
    Vind ik leuk
    TheRedMen +3119
    zondag 21 oktober 2018 om 10:33
    Die regel hebben ze in Engeland ook al heel lang. Volgens mij mogen de clubs niet meer dan 17 buitenlandse spelers in hun selectie hebben. Maar buitenlandse spelers die in de jeugdafdeling (van bijvoorbeeld Chelsea) hebben gespeeld gelden ook als homegrown.

    Vind ik leuk
    Gizmo +3873
    zondag 21 oktober 2018 om 12:54
    Nu snap ik het even niet meer.

    Sinds het Bosman arrest mag iedere club toch gewoon 11 buitenlanders opstellen (mits uit EU) ?

    Waaron in Engeland niet ?
    [Reactie gewijzigd op zondag 21 oktober 2018 om 12:55]
    Vind ik leuk
    Gizmo +3873
    zondag 21 oktober 2018 om 12:56
    Nu snap ik het even niet meer.

    Sinds het Bosman arrest mag iedere club toch gewoon 11 buitenlanders opstellen (mits uit EU) ?
    Vind ik leuk
    TheRedMen +3119
    zondag 21 oktober 2018 om 13:28
    Dat klopt. Chelsea doet dat ook regelmatig. Maar er mogen in de selectie niet meer dan 17 buitenlandse spelers zitten. Daarom haalde Chelsea Green afgelopen zomer binnen. Zodat ze zouden voldoen aan die homegrown regel, want hij is gewoon 3e keeper ofzo.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26398
    zondag 21 oktober 2018 om 09:59
    Leuk dat Ake het zo goed doet! Als hii maar niet weer naar Chelsea gaat.. Alles beter dan Chelsea!
    Vind ik leuk
    rexxo +1245
    zondag 21 oktober 2018 om 10:07
    Mooi voor die jongen, goed voor hem en Oranje mocht er doorgaan en hij speeltijd krijgt.
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 10:28
    Krijg je ervan als je te vroeg naar het buitenland gaat.
    Veel centjes maar een mislukte toekomst.
    Vind ik leuk
    mazu +1992
    zondag 21 oktober 2018 om 10:37
    Heb je het nu over Ake? Heb je het bericht verder wel gelezen?
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 10:48
    Yep.
    Hier al tientallen keren gelezen.
    Iedere jeugdspeler die uit Nederland vertrekt kan het verder wel schudden.
    Vind ik leuk
    Te ligt +266
    zondag 21 oktober 2018 om 15:26
    Haha FC knudde!
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 10:42
    Alleen voor het geld moet ake naar city gaan.spelen doet hij maar een paar wedstrijden en beland op de bank of tribune.lekker middennoot engeland of ander groot voetbal land gaan spelen.is prima voor zijn ontwikkeling.en dan over 2 -3 jaar weer kijken
    Vind ik leuk
    mazu +1992
    zondag 21 oktober 2018 om 15:10
    Tuurlijk, daarom staat ie ook in de belangstelling van grote clubs slimmerik
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 10:09
    Kijk eens goed vriend.bijna alles wat city haalt beland op de bank of lenen ze uit aan kleinere clubs.dus kijk eerst eens wie ze allemaal wel niet gehaald hebben en dan kijk je eens wie er daadwerkelijk gemaakt heeft bij city.grote clubs kopen en kopen maar om concurrentie voor te zijn om vervolgens deze spelers van de hand te doen.laat ake maar eerst presteren bij een club als tottenham e.d en nl elftale.daarna maar eens kijken
    Vind ik leuk
    mazu +1992
    maandag 22 oktober 2018 om 15:18
    Tottenham is al de top van Engeland
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 16:22
    Je begrijpt toch heel goed wat ik bedoel
    Vind ik leuk
    mazu +1992
    maandag 22 oktober 2018 om 17:35
    Nee totaal niet kerel. Hij speelt al in de Premier Leaque en doet dat uitstekend, zo goed zelfs dat topclubs als City en Chelsea belangstelling tonen. Bournemouth staat inmiddels in de subtop en Aké is inmiddels international. Een tussenstop is dus niet meer nodig, hij speelt al in de subtop van Engeland. Hoop dat je het nu begrijpt.
    [Reactie gewijzigd op maandag 22 oktober 2018 om 17:35]
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 21:02
    Nee begrijp dat niet.heb je al veel spelers gevonden die ze gekocht hebben die doorgebroken zijn?denknt niet!bournemouth en xity is totaal anders.ajax ia toraal.anders dan heereveen. Bayern is heel anders dan mainz bijv.alsnje goed speelt bij een club heb je atijd belangstelling.maar deze jongen is te licht voor city.is geen toospeler.is een goede speler maar geen messi.bij wijze van.hoop voor die jongen dat hij ziij koppie erbij houd en niet voor het geld gaat.hoop dat jij dat nu inziet en voortaan even.de geschiedenis boeken induikt voordat je je reactie aan mensen geeft.
    Vind ik leuk
    mazu +1992
    maandag 22 oktober 2018 om 21:38
    Je mag wel hoofdletters gebruiken kerel, je betoog is niet te volgen. Ik ga verder geen woorden aan je vuil maken, je begrijpt het toch niet.
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 22:13
    Hahaha.
    Vind ik leuk
    badeend. +1404
    zondag 21 oktober 2018 om 10:49
    En ze hebben al 7 centrale verdedigers....
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 11:00
    Die Ake volg ik al een tijdje bij Bournemouth, dik 2 jaar nu al en vind hem top speler em begreep niet dat Chelsea er niks inzag
    Vind ik leuk
    ritje +198
    zondag 21 oktober 2018 om 11:25
    hallo Ake zou een uitstekende laatste man zijn! Hij heeft de flair, Dus zo vreemd is het niet dat hij op de lijst staat! Na jaren van kommer en kwel, hebben we nu top verdedigers! Goed voor NED, mvg ritje
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 12:06
    Sorry hoor Aké is goed maar niet goed genoeg om meteen in City 1 te staan
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 13:01
    Ake functioneert het best als cv toch? Heeft Man City voor die positie niet al Stones, Laporte, Kompany en Otamendi tot hun beschikking?
    Vind ik leuk
    El Cazador +6534
    zondag 21 oktober 2018 om 13:07
    Gaan de ogen van de clubs nu pas open over deze Gullit II
    Vind ik leuk
    1+1= +9
    zondag 21 oktober 2018 om 13:20
    Niet naar de spurs
    Kom je bijna niet meer weg als speler
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 13:52
    Ze hebben Laporte, Stones, Otamendi en Kompany centraal dus ik denk niet dat ze nog een centrale verdediger nodig hebben.
    Vind ik leuk
    Te ligt +266
    zondag 21 oktober 2018 om 15:28
    Maar die Kompany is toch al bejaard?
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 05:35
    wat een bedrag
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 06:21
    Ik wil je vertellen dat het mijn moeder was die me voorstelde aan de dokter, toen ze ontdekte dat ik zo veel problemen had in mijn huwelijk vertelde ze me dat hij haar zo veel heeft geholpen, daarom nam ik contact met hem op om vastgehouden lost hij ook mijn probleem op sinds ik gek ben beloof ik hem dat ik, als loge als ik leef, de getuigenis zal blijven delen, en als er iemand is die problemen met de relatie doormaakt, neem dan alstublieft contact op met DR JAZAZA via zijn e-mail: drjazazasolution @ gmail.com of WhatsApp +1 (209)837-3537
    HIJ SPECIALEERT OOK IN DE VOLGENDE PROBLEMEN
    (1) Als u uw ex terug wilt.
    (2) als je altijd slechte dromen hebt.
    (3) U wilt gepromoot worden in uw kantoor.
    (4) U wilt dat vrouwen / mannen achter u aan rennen.
    (5) Als u een kind wilt
    (6) Je wilt rijk zijn.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws