De Boer: Je ziet echt dat hij al een volwassen speler van wereldniveau is

    De Boer: "Je ziet echt dat hij al een volwassen speler van wereldniveau is"

    zondag 21 oktober 2018 om 10:22

    Ronald de Boer looft de gretigheid van Steven Bergwijn. Zelfs toen PSV al met 4-0 voor stond tegen FC Emmen, bleef de international zoeken naar een goal. De Boer is blij met het feit dat Bergwijn wekelijks zijn minuten speelt, daar waar Justin Kluivert maar moet afwachten of hij mag spelen.

    "Hij wil goals maken, hij wil belangrijk zijn. Eerst ging Dumfries eruit, die was toen de snelste. Dan zie je ook weer hoe snel Bergwijn is. Als die jongen zich zo doorontwikkelt..Ik vind echt dat hij stappen maakt", aldus De Boer bij FOX Sports.

    Bergwijn krijgt de kans om zich wekelijks te laten zien. Kluivert helaas niet. "Het belangrijkste is dat hij continu speelt. Kluivertje, die is vertrokken naar AS Roma, maakt deze vlieguren niet. Hij ontwikkelt zich door en speelt nu ook in het Nederlands elftal."

    "Hij is toch het meest gevaarlijk vanaf links. Als hij naar binnen komt, heeft hij een geweldig schot. Nu is het een beetje wikken en wegen. Bergwijn doet het goed, maar op rechts is hij gewoon minder. Je ziet echt dat hij al een volwassen speler van wereldniveau is. Zijn echte plek is linksbuiten. Meestal blijft hij toch wel op links spelen."

    Plaats een reactie

    zondag 21 oktober 2018 om 10:28
    Die komt er wel
    Vind ik leuk
    Rodajc +15209
    zondag 21 oktober 2018 om 10:33
    Kluivert wordt wel klaar gestoomd om succesvol te zijn in een topcompetitie, of dat ook gaat gebeuren is een tweede natuurlijk. Maar dat eeuwige geneuzel dat langer in Nederland blijven omdat je daar meer speelt mag wel eens ophouden, dat ligt voor elke speler anders. Bergwijn zal ook gewoon moeten wennen aan een andere competitie, hoe goed hij het in Nederland ook doet.
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 11:09
    Eens maar tegen Duitsland en België zag je dat ie het zichtbaar moeilijk had. Dat niveau ligt nog net iets te hoog voor hem. Zou nog ff blijven als ik hem was.
    [Reactie gewijzigd op zondag 21 oktober 2018 om 11:09]
    Vind ik leuk
    HupHolland +2720
    zondag 21 oktober 2018 om 11:41
    Kwestie van wennen.
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 12:20
    Maar als Bergwijn straks vertrekt komt ie wel ergens binnen als een iets grotere meneer dan Kluivert nu heeft gedaan.
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 10:45
    Ja Kluivertje zal zich nog wel eens achter z'n oren krabben. Trouwens, de kans was groot dat ie nu ook bij Ajax op de bank zou zijn beland. In het huidige Ajax is er ook geen plaatsvoor hem in de basis. Je ziet zelfs dat Neres zo nu en dan op de bank zit.
    Vind ik leuk
    Kim Jung-On +3582
    zondag 21 oktober 2018 om 10:55
    Een volwassen speler van wereldniveau? Zit dat ophemelen in het DNA bij ajacieden?
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 11:09
    Kim,
    Heeft niets met ophemelen te maken.
    Dat zijn dezelfde gasten die al jarenlang tussen juni en september lopen te roepen dat Ajax met 2 vingers in de wel bekende neus kampioen gaat worden.
    Die gasten hebben geen kijk op voetbal.
    Vind ik leuk
    Kim Jung-On +3582
    zondag 21 oktober 2018 om 11:12
    Het zal de botox zijn bij Ronald.

    We hebben net twee interlands gespeeld waar Bergwijn (nog) niet erg uit de verf kwam. Hij kan nog groeien - zeker - maar om nu al te stellen dat hij op dat niveau zit....dan ben je niet lekker.
    Vind ik leuk
    Kopstootje +9802
    zondag 21 oktober 2018 om 11:06
    Bergwijn is momenteel het beste talent van Nederland.
    Vind ik leuk
    plein19 +2340
    zondag 21 oktober 2018 om 12:39
    Tuurlijk. Als je de toppers vergeet. Bergwijn komt niet in de buurt van De Jong en De Ligt qua talent
    Vind ik leuk
    Kopstootje +9802
    zondag 21 oktober 2018 om 13:48
    Die is er al ver voorbij.
    Vind ik leuk
    plein19 +2340
    zondag 21 oktober 2018 om 16:13
    De Ligt is 2 jaar jonger. Lachwekkend te denken dat Bergwijn meer talent zou hebben. Maar ook De Jong gaat zeker bij grotere clubs in de basis spelen
    Vind ik leuk
    Kopstootje +9802
    zondag 21 oktober 2018 om 16:31
    De Ligt is een speler waarvan er veel rondlopen.

    Als je hem zag spelen in Oranje heb je kunnen zien dat hij, en dat was al erg knap, nog minder was dan Blind.

    En dat is op zich al erg knap.
    Vind ik leuk
    plein19 +2340
    zondag 21 oktober 2018 om 16:49
    Van De Ligt lopen er veel rond en Bergwijn is uniek. Mag je vrij rondlopen?
    Vind ik leuk
    Kopstootje +9802
    zondag 21 oktober 2018 om 16:54
    Jij heb Oranje niet gezien neem ik aan?

    Of je wilt het niet zien.
    In dat geval zal ik je in die waan laten.
    Vind ik leuk
    plein19 +2340
    zondag 21 oktober 2018 om 17:08
    Bedoel je de slechte interland waar De Ligt een 5,5 voor kreeg en Bergwijn niet echt meedeed en een 6 kreeg . Of de interland waar De Ligt een 7,5 voor kreeg en Bergwijn te kort speelde om te kunnen waarderen
    [Reactie gewijzigd op zondag 21 oktober 2018 om 17:50]
    Vind ik leuk
    Kopstootje +9802
    zondag 21 oktober 2018 om 17:12
    Ik bedoel de interland waar de Ligt zwaar overgewaardeerd werd en geen knikker heeft geraakt.

    Ik weet dat je het heel pijnlijk vind als er kritiek word geleverd maar zoals gezegd laat ik je in die waan.


    Alleen ff voor jou, de Ligt was man of the match. Had een 10 moeten hebben.
    Vind ik leuk
    plein19 +2340
    zondag 21 oktober 2018 om 18:00
    1 echt slechte helft.
    Als De Ligt de leeftijd van Bergwijn is dan is hij lichtjaren verder in zijn ontwikkeling. Ik ben niet tegen Bergwijn maar talent te vergelijken zal je toch echt de leeftijd mee moeten nemen.
    Nu doet Mephis hey goed in het Nederlandse elftal. Maar heeft ook lange tijd relatief weinig uitgeblonken.
    Ik ben het met je eens dat De Ligt nog net niet een verdedigende Messi genoemd wordt.
    Maar dat hij al heel goed voor zijn leeftijd en weinig verzaakt beloofd een mooie toekomst
    Vind ik leuk
    pico323 +6075
    zondag 21 oktober 2018 om 11:19
    wereld niveau. de volgende die gaat mislukken. Europees nog niets laten zien alleen tegen Emmen en kleine clubs. super wereld speler die Bergwijn
    Vind ik leuk
    JanTa48 +5731
    zondag 21 oktober 2018 om 11:27
    Het verschil zit hem in dat Kluivert in zee gegaan is met Raiola die ieder NL talent om zeep gebracht heeft en Bergwijn niet.
    Vind ik leuk
    El Cazador +6865
    zondag 21 oktober 2018 om 11:27
    VP verandert langzaam aan van Ajax naar een PSV site.
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 11:37
    Goed om te weten, dank je
    Vind ik leuk
    Analyse075 +1858
    zondag 21 oktober 2018 om 11:29
    Botox de Boer heeft gelijk. Heel Nederland geniet wekelijks van deze jongen. Jammer dat hij aan het einde van het seizoen PSV gaat verlaten voor een magistraal miljoenen bedrag. Helaas zijn dit soort spelers niet te behouden voor de eredivisie.
    Vind ik leuk
    HupHolland +2720
    zondag 21 oktober 2018 om 11:48
    Als PSV er maar voor zorgt dat er goed voor gaat worden betaald. Er staat heus wel weer een nieuw talent op en ik denk dat Bergwijn helemaal niet zo snel vertrekt.

    Het leuke is dat er langzamerhand ook een beetje geld bij PSV binnenkomt en ze een brede selectie hebben. Ook zij hoeven onderhand niet meer zo nodig te verkopen.
    Vind ik leuk
    El Cazador +6865
    zondag 21 oktober 2018 om 13:02
    rond de twintig miljoen is realistisch
    Vind ik leuk
    Vinnie J +1709
    zondag 21 oktober 2018 om 11:44
    Tis altijd genieten bij en met de leukste club van Nederland. Qua sfeer, spelers en supporters is het altijd een feest.
    Vind ik leuk
    rexxo +1382
    zondag 21 oktober 2018 om 11:52
    RdB wat zeg je nou?
    Bergwijn speelt in de NL'se competitie dat is geen wereldniveau.
    Misschien in de toekomst in het buitenland want dat hij potentie heeft is duidelijk. Analisten en fans zijn te snel met spelers omhoog te praten en dat geld ook voor spelers van mijn club. Teveel spelers die die stap maakten naar het buitenland hebben het moeilijk.
    Met uitzondering van onze strateeg Ruud Vurmer😁😁😁
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +13235
    zondag 21 oktober 2018 om 11:54
    Heerlijke voetballer om naar te kijken, zorgt altijd voor dreiging met zijn snelheid, hij heeft genoeg scorend vermogen maar ook altijd oog voor zijn medespelers.
    Iedereen heeft het altijd wel over die Lozano, maar wat mij betreft is Bergwijn de grote man bij PSV.
    Vind ik leuk
    plein19 +2340
    zondag 21 oktober 2018 om 12:35
    Kluivert is anderhalf jaar jonger. En bij wereldniveau had hij bij het Nederlandse elftal wel iets meer mogen opvallen
    Vind ik leuk
    Napolitanos +9571
    zondag 21 oktober 2018 om 12:42
    Echt niet normaal wat is hij goed zeg. Alle acties waren goed. Gaat PSV 100 miljoen opleveren . Mooi zeg weer een eigen talent
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 12:58
    Vond Bergwijn afgelopen wedstrijden bij Ned elftal onzichtbaar en ook gisteren niet echt in goede doen. Heeft natuurlijk wel potentie en kwaliteiten om een wereldtopper te worden. Malen is op dit moment in bloedvorm en misschien wel iets beter.
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 13:02
    PSV wordt grossier van Oranje kunnen ze trots op zijn .
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 13:38
    65 mio
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 06:20
    Ik wil je vertellen dat het mijn moeder was die me voorstelde aan de dokter, toen ze ontdekte dat ik zo veel problemen had in mijn huwelijk vertelde ze me dat hij haar zo veel heeft geholpen, daarom nam ik contact met hem op om vastgehouden lost hij ook mijn probleem op sinds ik gek ben beloof ik hem dat ik, als loge als ik leef, de getuigenis zal blijven delen, en als er iemand is die problemen met de relatie doormaakt, neem dan alstublieft contact op met DR JAZAZA via zijn e-mail: drjazazasolution @ gmail.com of WhatsApp +1 (209)837-3537
    HIJ SPECIALEERT OOK IN DE VOLGENDE PROBLEMEN
    (1) Als u uw ex terug wilt.
    (2) als je altijd slechte dromen hebt.
    (3) U wilt gepromoot worden in uw kantoor.
    (4) U wilt dat vrouwen / mannen achter u aan rennen.
    (5) Als u een kind wilt
    (6) Je wilt rijk zijn.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws