PSV maakt kans tegen Tottenham: 'Normaal gesproken is het fifty fifty'

    PSV maakt kans tegen Tottenham: 'Normaal gesproken is het fifty fifty'

    zondag 21 oktober 2018 om 12:24

    Toby Alderweireld verwacht dat Tottenham Hotspur er met de drie punten vandoor gaat, maar is op zijn hoede voor de kwaliteiten van PSV. Komende woensdag staat de Champions League-wedstrijd tussen beide ploegen op de agenda.

    "Normaal gesproken is het fifty fifty, maar ik hoop dat onze kwaliteit uiteindelijk de doorslag geeft", zo wordt Alderweireld geciteerd door het Algemeen Dagblad. "Dan moeten we wel een hoog niveau halen. PSV zit echt in een sterke periode. Maar vanzelfsprekend verschijnen we vol geloof in eigen kunnen aan de aftrap."

    Voor Alderweireld betekent het duel met PSV een terugkeer op Nederlandse bodem. De verdediger was jarenlang actief in Nederland. "Ik kijk er enorm naar uit om terug te keren in Nederland. Dat ze goed bezig zijn, lijkt me duidelijk. Ook Ajax, een ouderwets goed Ajax, een Ajax in vorm, gaven ze thuis met 3-0 klop. Dat zegt natuurlijk wel iets over de sterkte van de ploeg op het moment."

    Poll

    Wie gaat er winnen?

    (1414 stemmen)

    Plaats een reactie

    Reinier86 +1513
    zondag 21 oktober 2018 om 12:27
    0-4 voor Spurs uiteraard. PSV kan er niet zo veel van Europees. Net zoals Feyenoord helaas.
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21954
    zondag 21 oktober 2018 om 12:31
    Het verschil is alleen dat we zonder die scheidsblunders winnen van Inter en jullie al bij rust tegen Trencin in de eerste pot vd 2 zijn uitgeschakeld
    Vind ik leuk
    Reinier86 +1513
    zondag 21 oktober 2018 om 12:32
    Oh ja, tuurlijk. Door de scheids verliezen jullie. Inter en Barca waren beide veel beter dan jullie én hadden terecht gewonnen. Kom niet met onzin
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21954
    zondag 21 oktober 2018 om 12:33
    Ehm ja. Onterecht geen rood geven en de 1-1 uit buitenspel goedkeuren
    Maar tuurlijk het mag hoor want het was tegen PSV en niet tefen Feyenoord....
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 12:37
    Als Lozano tegen NaC rood had gekregen en NAC een penal had je ook niet gewonnen. Als Naaihuis gister gewoon zijn werk had gedaan had iig Hendrix rood moeten hebben! Maar ja, als telt niet....
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21954
    zondag 21 oktober 2018 om 12:38
    Als NAC een pingel had gekregen had de scheids ontslagen geweest zo erg zou hij ernaast zitten. Met Hendrix ben ik het ermee eens maar ik denk wel dat we Emmen (zeker omdat het al 1-0 stond) zouden hebben verslagen
    Vind ik leuk
    pietprecies +6222
    zondag 21 oktober 2018 om 12:46
    He zegt het verkeerd, de scheids zou ontslagen zijn omdat hij psv niet had geholpen
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21954
    zondag 21 oktober 2018 om 12:46
    Hahahaha typisch weer
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 12:59
    Ik denk ook wel dat jullie Emmen hadden verslagen maar dat is het punt niet. Hendrix had rood moeten hebben net als Lozano bij NAC! Rosario had rood gekregen als hij niet bij PSV had gespeeld.... En als het bij NAC geen penal was dan was het voor Handanovic zeker geen rood!
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 13:05
    Daar waar Blom Ajax wel een penalty gaf tegen VVV gaf Blom VVV geen penalty in de blessuretijd voor een zelfde vergrijp. Fluit Güzübüyük de wedstrijd niet af, dan had Heracles wellicht gewonnen in de Arena. Huntelaar had tegen AZ ook rood moeten krijgen en Ziyech ook al eens na een ellenoogstoot. Punt is; niet alleen PSV heeft weleens geluk van scheidsrechtersbeslissingen, maar Ajax ook.
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 13:24
    Die penalty tegen VVV was 110%, anders kunnen er wel een aantal van PSV ook de prullenbak wel in!! VVV had ook een penalty moeten hebben en de afgekeurde goal vond ik ook discutabel, alhoewel het contact er wel is net als waar Kuipers ook een penal geeft aan Utrecht. Dat affluiten tegen Heracles slaat natuurlijk nergens op en dat weet je.... hij was halverwege het veld en op een goeie dag had hij best 3 man kunnen passeren en kunnen scoren ja....over het niet geven van rode kaarten aan Hendrix en Lozano hoor ik niemand! Rosario ontsnapt ook....dat was geen bewuste volgens mij maar speel je bij Groningen kun je gaan douchen! Er is ook niemand die zegt dat Ajax nooit voordeel heeft van de arbitrage. Ajax heeft alleen ook heel vaak nadeel van de arbitrage maar daar hoor je niemand over....die wedstrijd bij VVV is echt 6 wedstrijden schorsing voor die overtreding op Frenkie! Bij Utrecht vorig jaar hetzelfde voor Görtler! Als die na 20 minuten weggestuurd wordt win je hem waarschijnlijk wel! Bij Groningen, die overtreding van Linsen op Onana waarna hij scoort en je 2 punten verliest... Noem maar eens 3 discutabele beslissingen in het nadeel van PSV waarna er puntverlies is opgetreden....
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 13:36
    Nijhuis die FC Groningen een penalty geeft omdat Luuk de Jong, die met zijn rug naar de tegenstande staat , Pé ongeluk een bal tegen zijn arm krijgt. Uitslag 3-3. Blom die 50 meter van Lozano staat en Lozano rood geeft terwijl hij uitglijdt in Heerenveen. Higler die Lozano onterecht rood rood geeft bij PSV Heerenveen toen PSV met 2-0 voorstond. Na de rust maakt Heerenveen tegen 10 PSV’ers nog 2-2.
    [Reactie gewijzigd op zondag 21 oktober 2018 om 13:37]
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 13:45
    Die eerste heb je een punt alhoewel Luuk de Jong al geel en een penalty tegen moet krijgen bij het betreden van het veld... :-)!
    Die andere 2 voorbeelden slaan natuurlijk nergens op....Lozano doet niks per ongeluk! En die wedstrijd in Heerenveen had Hendrix ook rood moeten hebben! Net als in de wedstrijd bij PEC toen Hendrix ook gespaard werd en jullie in de 93e minuut nog onterecht wonnen....En die wedstrijd in Heerenveen hadden jullie met twaalf man ook niet gewonnen zo slecht waren jullie toen! Zelfs Ginkel was toen slecht....
    Maar in beide seizoenen ben je kampioen geworden dus wat is de schade dan precies?
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 13:56
    Deze voorvallen zijn allemaal vorig seizoen geweest waarbij PSV meer dan terecht kampioen werd. Met jouw redenatie o.a. NAC tegen PSV kan een (niet) gegeven rode kaart wel bepalend zijn voor de einduitslag. Bijna werd Ajax in 2016 kampioen omdat Makkelie Ajax hielp in de Arena tegen FC Utrecht. Maar goed dat Ajax dat jaar faalde in de laatste wedstrijd tegen de Graafschap. De laatste seizoenen is geen enkele ploeg onterecht kampioen geworden en ook niet vanwege scheidsrechterlijk voordeel. Dat is mijn punt.
    Vind ik leuk
    AlecBlc +1033
    zondag 21 oktober 2018 om 12:39
    Die Angelino had ook wel eens een kaartje erbij mogen hebben hoor. Die overtreding die hij op het begin maakt was totaal niet op de bal, maar er werd geen kaartje getrokken.
    Vind ik leuk
    Gyrosregime +2468
    zondag 21 oktober 2018 om 12:53
    Geldt voor meer wedstrijden.. de VAR heeft Ajax tenslotte ook 2 doelpunten gegeven :)
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 13:02
    1 goal afgekeurd bij VVV is discutabel inderdaad... die penalty vond jij niet terecht?? Want dan ik heb ik nog wel een stuk of 10 voorbeelden van penalty's die PSV gehad heeft....
    Vind ik leuk
    Gyrosregime +2468
    zondag 21 oktober 2018 om 13:08
    Vond ik inderdaad niet terecht, maar daarmee zeg ik niet dat ik die van PSV wel altijd terecht vond ;)
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 13:11
    Als dat geen penalty was ben ik inderdaad benieuwd wat je van de penalty vindt die Bergwijn kreeg tegen Twente of die Luuk kreeg tegen AZ afgelopen seizoen....
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 13:15
    Liefhebber waarvan niet van voetbal zo te horen. Misschien kun je jezelf opgeven voor de VAR ( Veel Arbiter Roepen).
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 13:26
    PsVAR......

    Nog meer onzin?? Feiten graag.....
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 14:15
    Ik zou je gekleurde bril eens afzetten dat zou ook helpen. Feiten grapjas. 😜
    Vind ik leuk
    PSVnh +136
    zondag 21 oktober 2018 om 13:17
    Tegen VVV was een 100% pingel. Sprong gewoon in z'n rug! Zag zelfs Daley...
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 12:57
    Wat heeft dat met PSV-Tottenham te maken liefhebber?
    [Reactie gewijzigd op zondag 21 oktober 2018 om 12:59]
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 13:00
    Wat heeft PSV - Inter er mee te maken??
    Vind ik leuk
    richard37 +1324
    zondag 21 oktober 2018 om 13:45
    En dat ook zonder 2 blunders van zoet? Als hij die niet had gemaakt had je gewonnen.

    Maar ach ja, het kwam door de scheids
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21954
    zondag 21 oktober 2018 om 13:50
    Klopt ook wel maar als je gelijkmaker niet wordt sfgevlagd en bij 1-0 de keeper mag staan kan je zeker naar de ref kijken
    Vind ik leuk
    HupHolland +2653
    zondag 21 oktober 2018 om 14:16
    Feyenoord verliest van amateurs, dat is een ander verhaal.
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 12:28
    Als PSV nog iets wilt betekenen in Europa, moeten ze aankomende woensdag thuis winnen! Laten we het hopen..
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21954
    zondag 21 oktober 2018 om 12:31
    We gaan ervoor!
    Vind ik leuk
    Mari +9393
    zondag 21 oktober 2018 om 12:29
    Bommel moet nu voor de punten gaan, anders is het over en uit.
    Dat betekent dat Hendrix er naast moet staan.
    De vraag is durft Bommel dit wel?
    Ik vrees van niet, maar hoop van wel.
    Vind ik leuk
    Romario9 +11830
    zondag 21 oktober 2018 om 12:44
    Wie wil je op de plek van Hendrix zien dan? Guti? Lijkt me wat offensief..
    Vind ik leuk
    Mari +9393
    zondag 21 oktober 2018 om 13:09
    Dat moet nu!.
    Als je nul of slechts 1 punt haalt lig je eruit.
    Uit haal je geen punten
    Vind ik leuk
    Dezeun +5050
    zondag 21 oktober 2018 om 12:48
    Waarom Hendrix ernaast?
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 12:55
    Omdat die niet kan voetballen...
    Vind ik leuk
    Quareck +7159
    zondag 21 oktober 2018 om 14:15
    Gisteren zag ik ergens een statistiek dat Hendrix na 127 (?) wedstrijden op 100 winst partijen staat. Hij is daarmee de nummer 2 in de eredivisie die zo snel aan de 100 zit. Als hij echt niet kan voetballen, en je dus altijd met 10,5 man speelt was hij toch nooit zo snel aan de 100 geraakt?
    Vind ik leuk
    Mari +9393
    zondag 21 oktober 2018 om 13:07
    PSV MOET meer op de aanval spelen.
    Twee controleurs is er 1 teveel.
    Keuze tussen hem en Rosario. Dan sneuvelt hij
    Vind ik leuk
    dutch3421 +68
    zondag 21 oktober 2018 om 12:30
    Gaat goed komen. Tegen Engelse ploegen vaak een goed resultaat behaald 😎
    Vind ik leuk
    AlecBlc +1033
    zondag 21 oktober 2018 om 12:40
    Vaak?
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +13167
    zondag 21 oktober 2018 om 14:18
    PSV heeft maar 2 van de laatste 15 wedstrijden tegen een Engelse club gewonnen, dat is toch niet zo vaak?
    Vind ik leuk
    AllAdIn +17823
    zondag 21 oktober 2018 om 12:31
    Ik hoop dat PSV wint en uiteindelijk overwintert in Europa.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26558
    zondag 21 oktober 2018 om 12:31
    Ik denk een gelijkspelletje. Beter nog is een stiekeme, onterechte zege!
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21954
    zondag 21 oktober 2018 om 12:35
    Een terechte zege is nog veel leuker. We hebben al bewezen mee te kunnen met het tempo dus waarom niet volhouden?
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26558
    zondag 21 oktober 2018 om 13:56
    Omdat alle tegenstanders in de poule meer kwaliteit hebben dan PSV, helaas.

    Maar een terechte zege zou geweldig zijn!

    Ik laat me graag verrassen!
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21954
    zondag 21 oktober 2018 om 14:01
    Tuurlijk is het jammer maar we laten wel zien mee te kunnen met het niveU dus het is minder erg dan gedacht. Van Bommel is een verademing
    Vind ik leuk
    Analyse075 +1859
    zondag 21 oktober 2018 om 12:39
    PSV moet winnen anders is het over en uit en dat zou zonde zijn voor het Nederlandse voetbal.
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 12:43
    Natuurlijk gaat hij met plezier naar PSV, die hebben al een eeuwigheid niet meer gewonnen in Europa
    [Reactie gewijzigd op zondag 21 oktober 2018 om 12:44]
    Vind ik leuk
    Dezeun +5050
    zondag 21 oktober 2018 om 12:50
    In augustus nog kunnen niet veel Nederlandse ploegen zeggen
    Vind ik leuk
    Quareck +7159
    zondag 21 oktober 2018 om 14:16
    Dan gaat hij vast ook met plezier terug naar Ajax, die winnen al jaren niks meer nationaal.
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 18:00
    Dit heeft toch niets met Ajax te maken Calimero, dit zijn gewoon feiten die van toepassing zijn op zijn uitspraak.
    [Reactie gewijzigd op zondag 21 oktober 2018 om 18:03]
    Vind ik leuk
    Quareck +7159
    zondag 21 oktober 2018 om 18:47
    Zijn uitspraak gaat over de vorm van psv, niet over de resultaten van een “eeuwigheid” geleden. Dus hier sla je de plank aardig mis. En als je een sneer uitdeelt naar psv (want dat was het, al ga je beweren van niet) kun je er een terug verwachten hè.
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 18:50
    Ja en de vorm van psv is dat ze ons structureel europees voor schut zetten, ik licht het alleen maar toe, ga jij nou maar een filmpje kijken van 30 jaar geleden toen wonnen ze nog wat
    Vind ik leuk
    Quareck +7159
    zondag 21 oktober 2018 om 19:06
    Wie overwinterde als laatste in de cl? Het gaat namelijk over de cl, en we moeten bij het artikel blijven van jou hè.
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 19:21
    Oh toen die topper van Bommel Ambrosini liet lopen 13 jaar geleden, waardoor je clubje werd uitgeschakeld?? Bedoel je dat
    Vind ik leuk
    Quareck +7159
    zondag 21 oktober 2018 om 23:26
    Ja die bedoel ik, en dan te bedenken dat het voor jouw clubje nog langer geleden is..
    Vind ik leuk
    El Cazador +6786
    zondag 21 oktober 2018 om 12:45
    Wat een suggestieve kop VP, als of hij morgen weer gaat spelen bij Ajax!!
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 12:51
    Edit VP : Reactie verwijderd.
    [Reactie gewijzigd op zondag 21 oktober 2018 om 14:09]
    Vind ik leuk
    mirkoff +2165
    zondag 21 oktober 2018 om 13:01
    Vanwaar die haat en boosheid?
    Vind ik leuk
    Jaknes +23
    zondag 21 oktober 2018 om 12:56
    PSV verliest weer uiteraard is gewoon de zwakste in de poule had punten moeten pakken tegen inter dit word een kansloze avond ben ik bang
    Vind ik leuk
    Mistered +320
    zondag 21 oktober 2018 om 13:02
    Ik hoop dat ze winnen maar ook deze pot gaat verloren. Ik ben zelfs bang voor een hele dikke nederlaag.
    Vind ik leuk
    Foebele +54946
    zondag 21 oktober 2018 om 13:03
    Zie PSV weinig punten pakken in deze poule, leuk dat in de eredivisie er weinig clubs zijn die weerstand kunnen bieden, maar in Europa hebben ze gewoon geen geweldige indruk gemaakt, thuis hadden ze nooit van Inter mogen verliezen.

    Ik zie ze dan ook voorlopig geen pot winnen in die poule, als je Inter thuis niet kan afmaken dan zit er toch weinig potentie in de komende wedstrijden?
    Vind ik leuk
    SanKev +806
    zondag 21 oktober 2018 om 13:05
    Alles (lees iets) of niks! Nu al.
    Vind ik leuk
    WilcoS64 +1582
    zondag 21 oktober 2018 om 13:11
    Normaal gesproken wint Tottenham dit makkelijk, maar die ploeg is niet in vorm en die luizenploeg uit Eindhoven wel, daarom een gelijkspel.
    Vind ik leuk
    alaaf +1265
    zondag 21 oktober 2018 om 13:54
    Luizenploeg? Heerlijk om naar te kijken, stijf bovenaan en al jaren beter dan ajax!
    [Reactie gewijzigd op zondag 21 oktober 2018 om 13:54]
    Vind ik leuk
    WilcoS64 +1582
    zondag 21 oktober 2018 om 17:08
    Ja, luizenploeg, vooral onder Cocu, dit seizoen iets minder erg.
    Vind ik leuk
    alaaf +1265
    zondag 21 oktober 2018 om 17:37
    Ajax delft wel het onderspit tegen die luizenploeg. Wat moet dat dan wel niet zijn?
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 13:13
    PSV pakt de dubbel dit jaar mooi voor Bommeltje .
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 13:14
    PSV heeft een aanzienlijk zwaardere CL-poule dan Ajax. AEK Athene zou in de ED niet in de top 3 staan en Benfica is ook niet veel. Wanneer Inter Milaan en Tottenham mee zouden spelen in de ED zouden ze boven Ajax en PSV eindigen. Deze ploegen werken ook met een grotere begroting dan PSV. Vergeet niet dat PSV de enige Nederlandse club is die de laatste 10 jaar wel wist te overwinteren in de CL. Echter successen uit het verleden zijn geen garantie voor de toekomst. Zoveel is de laatste jaren wel bewezen.
    [Reactie gewijzigd op zondag 21 oktober 2018 om 14:02]
    Vind ik leuk
    WilcoS64 +1582
    zondag 21 oktober 2018 om 17:10
    Oh ja en toen Ajax met Real Madrid en Dortmund in een poule zat moesten we ons niet aanstellen. Deal with it!
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 17:16
    Met die poule met Dynamo Zagreb en Olympic Lyon daarentegen wel.
    [Reactie gewijzigd op zondag 21 oktober 2018 om 17:19]
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +5210
    zondag 21 oktober 2018 om 13:20
    Psv heeft thuis tegen iedereen kans. Als de scheids niet zo absurd fluit als tegen Inter winnen ze.
    Vind ik leuk
    WilcoS64 +1582
    zondag 21 oktober 2018 om 17:11
    Scheids was prima. Als jullie niet winnen heeft de scheidsrechter het gedaan, wat een zielige stumperd ben je.
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 17:43
    Idd gewoon smoesjes!
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +5210
    zondag 21 oktober 2018 om 19:29
    Hoe duidelijk wil je een rode kaart maken en dan een 2-0
    .
    Overal is er vanalles over gezegd en jij weet het ook. Om te provoceren geef je een andere mening.

    Dan ben je idd een enorme stumperd
    Vind ik leuk
    WilcoS64 +1582
    zondag 21 oktober 2018 om 21:51
    De uitleg van de scheids gemist huilebalkie?
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +5210
    zondag 21 oktober 2018 om 21:54
    Ja de uitleg van de scheidsrechters. Onder welke steen kom jij vandaan 😂😂😂😂
    Vind ik leuk
    WilcoS64 +1582
    zondag 21 oktober 2018 om 21:59
    Ik zit nooit onder een steen.
    Vind ik leuk
    alaaf +1265
    zondag 21 oktober 2018 om 13:52
    Tegen engelse ploegen thuis gaat het vaak goed!
    Vind ik leuk
    Quareck +7159
    zondag 21 oktober 2018 om 14:17
    Omdat het kan. Ik zet je op 1000 likes
    Vind ik leuk
    Kopstootje +9611
    zondag 21 oktober 2018 om 13:59
    PSV 80%
    Spurs 20%
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 14:17
    Ik ben bang dat PSV het tempo van Tottenham niet zal kunnen bijhouden want de Britten gaan 90 minuten voluit. Bovendien heeft Tottenham klasse spelers zoals Eriksen en Kane die het verschil gaan maken. Lloris is ook een klasse beter dan Zoet en denk aan een 0-2 overwinning voor Tottenham onder voorbehoud van .....
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 17:42
    Besef dan wel ff dat Lloris veruit de zwaktste schakel is van Spurs..
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 18:23
    Nou geldt het niet eerder voor Zoet ?
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 18:24
    Nee, want Zoet speelt gelukkig niet bij Spurs.
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 14:26
    Ik reken op 3-0 ...! (Heb je 'm?)
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 17:41
    PSV speelt thuis hé.
    Vind ik leuk
    stratumseind +171535
    zondag 21 oktober 2018 om 14:58
    het is ook 50-50 maar ja dat was het tegen inter ook.
    Details zoals de scheids en tegen inter de falende zoet beslissen zulke potjes.

    Dus gaan we er nu van uit dat zowel de scheids als ook zoetje zijn werk weer normaal gaan doen.
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 17:41
    Laten we hopen op een mooie wedstrijd!
    Vind ik leuk
    Napolitanos +9489
    zondag 21 oktober 2018 om 15:07
    Toby zegt een ajax in vorm gaven ze met gemak klop met 3-0. Maar de Spurs zijn van een ander kaliber . PSV zit gewoon in de mooiste poule. Geweldige ervaring voor deze jonge ploeg om de 3 grootste stadions van Europa te spelen. En het belangrijkste is natuurlijk de competitie en dat kan gewoon niet beter hoe hard ze gaan. Niet normaal dat doelsaldo. Pffff wat een heerlijke selectie. Als je gister de bank zeg en wat hij allemaal liet warmlopen. Chapeau PSV