LIVE-discussie: Van Bronckhorst vervangt verdediger, veel afwezigen bij PEC Zwolle

LIVE-discussie: Van Bronckhorst vervangt verdediger, veel afwezigen bij PEC Zwolle

Gepubliceerd: zondag 21 oktober 2018 om 13:35zo 21-10-2018 om 13:35

Calvin Verdonk staat zondagmiddag in de basis bij Feyenoord. De verdediger vervangt Tyrell Malacia, die op de bank zit. Om 14.30 uur trapt Feyenoord af tegen PEC Zwolle. 

Net als twee weken geleden tegen WIllem II (1-1) kiest trainer Giovanni van Bronckhorst voor Nicolai Jörgensen én Robin van Persie in de basis. Jörgensen wordt voorin geflankeerd door Steven Berghuis en Sam Larsson. Justin Bijlow staat weer onder de lat. Kenneth Vermeer keert daardoor terug naar de reservebank. 

PEC-trainer John van 't Schip heeft noodgedwongen diverse wijzigingen moeten doorvoeren. Onder meer Vito van Crooy en Bram van Polen staan niet in de basis. Clint Leemans is nog altijd afwezig. Huurling Gianluca Scammaca staat in de basis. Rick Dekker en Gustavo Hamer hebben een verleden bij Feyenoord. 

De opstellingen

Feyenoord: Bijlow, St,Juste, Botteghin, Van der Heijden, Verdonk, Clasie, Van Persie, Vilhena, Berghuis, Jorgensen en Larsson.

PEC: Van der Hart, Ehizibue, Lachman, Lam, Paal, Flemming, Hamer, Dekker, Namli, Scamacca en Van Duinen

Poll

Wat wordt de uitslag in De Kuip?

(598 stemmen)

Plaats een reactie

ruud wubbers +21851
zondag 21 oktober 2018 om 13:36
Zal lastig worden vanmiddag, maar ik desespereer nimmer!
Vind ik leuk
El Cazador +8945
zondag 21 oktober 2018 om 13:40
Vrees ook dat het een vervelende middag voor Gio & co gaat worden.
Vind ik leuk
Forza ikkuhh +3728
zondag 21 oktober 2018 om 14:09
Teken ik gelijk voor
Vind ik leuk
Voebtal +7450
zondag 21 oktober 2018 om 14:14
Wat een onzin. Pec speelt al het hele seizoen slecht. Feyenoord wint dit met 4-0.
Vind ik leuk
Forza ikkuhh +3728
zondag 21 oktober 2018 om 14:17
Onzin vandaag niet 😋
Vind ik leuk
Brent Ruiter +1092
zondag 21 oktober 2018 om 14:42
Niet het hele seizoen. Ze hebben de draad best keurig opgepakt na hun dramatische begin. Tegen AZ en Psv boden ze ook veel weerstand en ik denk dat dat hetzelfde gaat worden tegen Feyenoord.
Vind ik leuk
Voebtal +7450
zondag 21 oktober 2018 om 14:47
Ik denk het niet.. Feyenoord speelt ze helemaal van de mat. Die moeten wel!!
Vind ik leuk
Brent Ruiter +1092
zondag 21 oktober 2018 om 14:50
Het staat al 1-0 terwijl ik dit typ, maar Pec was ook de mindere tegen AZ, en die wisten alsnog er een gelijkspel uit te maken. Het spel duurt 90+ minuten en de bal is rond.
Vind ik leuk
fr1963 +4368
zondag 21 oktober 2018 om 16:36
weer voor niets gevreesd. Volgende week met iets meer vertrouwen voorbeschouwen. Wordt een vrij eenvoudige 1-2, eindelijk weer eens!
Vind ik leuk
Vrolijkje +2085
zondag 21 oktober 2018 om 13:41
Ben ik de enige die niet snapt waarom hij ayoub geen kans geeft?
Vind ik leuk
zondag 21 oktober 2018 om 13:48
Dat gevoel had ik dus ook. Totdat ik zijn bekerwedstrijd tegen die amateurs zag....Toen werd het pijnlijk duidelijk.
Vind ik leuk
Vrolijkje +2085
zondag 21 oktober 2018 om 13:54
Kunnen we hem al bestempelen als miskoop?
Vind ik leuk
zondag 21 oktober 2018 om 14:12
Ik heb hem zeker nog niet afgeschreven hoor, vind hem een goed ventje met een drive die we zeker kunnen gebruiken. Maar blijkbaar zijn er redenen om hem niet te laten starten.
Vind ik leuk
zondag 21 oktober 2018 om 14:11
Ongeloofijk dat wanneer je al weken zo slecht speelt, andere spelers, en zeker Ayoub, geen kans geeft
Vind ik leuk
Voebtal +7450
zondag 21 oktober 2018 om 14:48
Omdat Ayoub op de training het niet laat zien. Simpel.
Vind ik leuk
zondag 21 oktober 2018 om 15:03
Op de training kun je geen punten verdienen, de andere middenvelders laten het al heel lang in de wedstrijd NIET zien. Het is maar wat je belangrijker vindt
Vind ik leuk
peinke +2313
zondag 21 oktober 2018 om 13:42
Gisteren hoorden ik nog uit betrouwbare bronnen dat op Genreau na, iedereen fit is, er super getraind is deze week en de kans op een resultaat hoog wordt ingeschat. Ben benieuwd of Van Polen, Leemans en Van Crooy disciplinair gestraft zijn of zo of is het daadwerkelijk ziekte/blessures
Vind ik leuk
ruud wubbers +21851
zondag 21 oktober 2018 om 13:47
Als het een disciplinaire straf was dan lieten ze die reijnders niet nog last minute naar Rotterdam scheuren.
Vind ik leuk
peinke +2313
zondag 21 oktober 2018 om 14:00
Nou, juist wel, anders had je hem vanmorgen toch nog in de bus gezet. Die 3 spelers zullen wel niet tijdens het kaarten geblesseerd geraakt zijn toch!
Vind ik leuk
ruud wubbers +21851
zondag 21 oktober 2018 om 14:01
Lijkt me net zo waarschijnlijk als dat ze disciplinair gestraft zijn voor een potje kaarten.
[Reactie gewijzigd op zondag 21 oktober 2018 om 14:01]
Vind ik leuk
peinke +2313
zondag 21 oktober 2018 om 14:03
Ik twijfel niet of je kunt lezen Ruud, maar begrijpend lezen? Waarschijnlijk al vaak een onvoldoende gehad!
Vind ik leuk
HanV +5480
zondag 21 oktober 2018 om 14:08
Dat ze Reijnders nog laten komen klinkt meer alsof er bij de warming-up in de Kuip iets is gebeurd.
Vind ik leuk
ruud wubbers +21851
zondag 21 oktober 2018 om 14:09
Dat bedoel ik, maar ons doemdenkertje begrijpt dat niet natuurlijk.
Vind ik leuk
HanV +5480
zondag 21 oktober 2018 om 13:53
In de voorbeschouwingen is alleen gesproken over de blessures van vdBerg en Elbers, naast Boer en Koppers natuurlijk. Dit is echt opeens, maar om dan te spreken over discipline, gaat wel erg ver. Leemans zit wel op de bank, en die was geblesseerd. Van Crooy is toch de positieve verrassing van het seizoen. Kan het mij niet voorstellen.
Vind ik leuk
peinke +2313
zondag 21 oktober 2018 om 14:00
We gaan het horen zo! Opstelling is ook zo prima toch!
Vind ik leuk
J Kiprich +18999
zondag 21 oktober 2018 om 13:44
Thuis tegen Zwolle mag geen probleem zijn. Maar ik hoop voornamelijk dat Feyenoord weer eens fatsoenlijk spel laat zien.
Vind ik leuk
zondag 21 oktober 2018 om 14:01
Zeker weten man word tijd om te laten zien wat we waard zijn
Vind ik leuk
J Kiprich +18999
zondag 21 oktober 2018 om 14:29
Absoluut, je kunt uit vorm zijn maar wel met het snot voor de ogen!
Vind ik leuk
repeP +2198
zondag 21 oktober 2018 om 14:37
Middenveld met én van Persie én Clasie is vragen om problemen. Kunnen de lopende middenvelders van tegenstanders niet bijhouden.
Vind ik leuk
Gyrosregime +2776
zondag 21 oktober 2018 om 14:49
Jeetje wat is dat centrale duo van Zwolle slecht zeg.. het is feyenoord maar waar ze tegen spelen, geen Ajax of PSV ofzo :s
Vind ik leuk
Smithsonian +43365
zondag 21 oktober 2018 om 14:50
Het is feyenoord maar.

Tsjonge jonge.
Vind ik leuk
HanV +5480
zondag 21 oktober 2018 om 14:55
Gelegenheidsduo, het is teleurstellender dat PEC aanvallend niks kan brengen. Clasie schiet hem mooi in, maar dat is toeval dat hij hem krijgt.
Vind ik leuk
Gyrosregime +2776
zondag 21 oktober 2018 om 15:09
Dat niet alleen.. dat een zeer beperkte speler als Clasie zo'n bal erin schiet gebeurt 1 keer in de 10 jaar
Vind ik leuk
HanV +5480
zondag 21 oktober 2018 om 15:17
Waar zou Feyenoord zijn zonder de spelhervattingen.
Vind ik leuk
Gyrosregime +2776
zondag 21 oktober 2018 om 15:23
Het is moeilijk te accepteren voor de spelers dat ze niets meer dan middenmoot zijn, ik moet ze wel complimenteren dat ze blijven spelen alsof ze bij de top van Nederland horen
Vind ik leuk
Smithsonian +43365
zondag 21 oktober 2018 om 14:49
Weer clasie. Pfff
Verdonk is ook matig.

Had vermeer moeten laten staan.

Gio oprotten na dit seizoen.

Wel een mooie goal van clasie.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws