LIVE-discussie: Wormuth wijzigt basiself Heracles, Groningen heeft Mahi terug

    LIVE-discussie: Wormuth wijzigt basiself Heracles, Groningen heeft Mahi terug

    zondag 21 oktober 2018 om 13:48

    Uitgerekend tegen zijn oude club staat Jesper Drost zondagmiddag voor de eerste keer in de basis bij Heracles Almelo. De nummer vier van de Eredivisie trapt om 14.30 uur af tegen FC Groningen. 

    Voor de interlandperiode ging Heracles met 4-0 onderuit bij Vitesse. Ten opzichte van dat duel heeft trainer Frank Wormuth zijn middenveld op twee plaatsen gewijzigd. Mo Osman en Lerin Duarte hebben plaatsgemaakt voor Drost en Yoël van Nieff. Ook Van Nieff speelde in het verleden voor Groningen.

    De gasten, die met vier punten op de zeventiende plaats staan, kunnen weer beschikken over de fitte Mimoun Mahi. Hij vormt met Ritsu Doan en Uriel Antuna de voorhoede. Rechtsback Deyovaisio Zeefuik keert terug in de basiself van trainer Danny Buijs. 

    De opstellingen

    Heracles: Blaswich, Breukers, Rossmann, Van Den Buijs, Van Hintum, Drost, Van Nieff, Merkel, Kuwas, Dalmau en Peterson

    Groningen: Padt, Zeefuik, Chabot, Memisevic, Te Wierik, Handwerker, Warmerdam, Hrustic, Antuna, Doan, Mahi

    Poll

    Wat wordt de uitslag in Almelo?

    (246 stemmen)

    Plaats een reactie

    Kopstootje +9802
    zondag 21 oktober 2018 om 13:55
    Word een hele, hele zware middag voor Groningen.
    Vind ik leuk
    de buffels +696
    zondag 21 oktober 2018 om 13:59
    dit gaat Groningen winnen....
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +22023
    zondag 21 oktober 2018 om 14:08
    2-0 wordt het
    Vind ik leuk
    Tim +4743
    zondag 21 oktober 2018 om 14:16
    2-4, 2xDoan, 1xWarmerdam 1x Mahi. Was getekend, mijn vooruitziende blik.
    Vind ik leuk
    Heralm +101
    zondag 21 oktober 2018 om 14:19
    Zonder duarte en osman weinig creativiteit. Ik hoop dat we de lijn tegen emmen en vitesse niet doorzetten. Word een zware middag.
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 16:04
    Waarom al dat onnodige gewissel ? Het echte Heracles niet gezien vanmiddag
    Vind ik leuk
    Heralm +101
    zondag 21 oktober 2018 om 16:50
    Osman heeft interlands bij syrie achter de rug en duarte weet ik niet waarom die niet speelde. Misschien ziek geweest of een pijntje.
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 14:21
    Ik gun Groningen de overwinning! Prima beleid wordt daar gevoerd door niet meteen trainers te gaan ontslaan enz. Ik vind het materiaal prima met Doan en Mahi, maar iedereen is een beetje uitvorm, maar dat komt allemaal wel weer.
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 16:06
    Die gaan echt niet degraderen, maar heb nooit begrepen wat Jans toevoegt bij dit Groningen Het moet om presteren draaien bij een profclub en het moet geen verzamelplek van "vrienden" worden
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 17:20
    Ik ben wel fan van Jans en vind de aankopen Doan en Cassiera bijv van deze zomer gewoon prima, maar de spelers zijn zelf niet invorm.
    Vind ik leuk
    jamesquinn +3531
    zondag 21 oktober 2018 om 14:29
    Speelt Groningen nou met 6 spelers die eigenlijk verdediger zijn? Avontuurlijk!
    Vind ik leuk
    Tim +4743
    zondag 21 oktober 2018 om 14:50
    Heb jij zoveel buiten gespeeld dat je niet hebt meegekregen dat Warmerdam van origine nooit een verdediger geweest is en dat ook nooit structureel zal zijn? Avontuurlijk!

    Ik geef je een tip: Lul je hier gewoon uit en zeg dat je de doelverdediger bedoelde.
    Vind ik leuk
    jamesquinn +3531
    zondag 21 oktober 2018 om 16:49
    Nou, wat een vriendelijkheid weer. Gaat het wel goed met je?

    Warmerdam heeft anders verdacht veel achterin gespeeld voor iemand die volgens jou nooit een verdediger zal zijn.
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 14:51
    Pfff weer zo'n trainer die zonodig wil laten zien dat hij belangrijker is dan de spelers Man geniet toch gewoon van de vierde plaatst en stel je sterkste team op. Pfff al dat gewissel, hoogmoedswaanzin
    Vind ik leuk
    Argentario +490
    zondag 21 oktober 2018 om 16:33
    Is toch mooi dat de servers ook even mee kunnen doen in de eredivisie .. lijkt mij heel goed voor de teamgeest en de wisselspelers die niet zo vaan spelen doen dan meteen ervaring en wedstrijdritme op voor het geval dat er iemand uitvalt..?
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws