'Het is dramatisch. Sommigen laten het gewoon lopen, schandalig'

    'Het is dramatisch. Sommigen laten het gewoon lopen, schandalig'

    zondag 21 oktober 2018 om 17:25

    FC Groningen-aanvoerder Mike te Wierik heeft na de nederlaag bij Heracles Almelo (4-1) hard uitgehaald naar een aantal ploeggenoten. Hij mist een gezonde dosis strijdlust, nu Groningen onderaan de Eredivisie bungelt.

    "Ik vind dat we heel slecht en slap aan de wedstrijd begonnen", zegt Te Wierik tegen FOX Sports. "We hebben maar vier punten. Als je nog niet weet waar het om gaat op dit moment, dan klopt er iets niet. We pakken geen tweede ballen, winnen geen duels... Zo ga je geen wedstrijden winnen."

    "Als je onderin staat, hoeft het niet mooi. Je moet gewoon alles gegeven. Dat kunnen we onszelf wel verwijten. In het begin en in de laatste fase is het dramatisch. Sommigen laten het gewoon lopen, schandalig."

    Sergio Padt vertolkte een negatieve hoofdrol met twee blunders. Te Wierik rekent zijn keeper er niet op af. "Nee, ik zie hem elke dag op de training. Het is een fantastische keeper. Als dat (incident in trein, red.) niet was gebeurd, is hij gewoon de derde keeper van het Nederlands elftal. Het kan een keer gebeuren."

    Poll

    Is Groningen de gedoodverfde degradant?

    (1738 stemmen)

    Plaats een reactie

    Bengelino +12007
    zondag 21 oktober 2018 om 17:27
    Als je moet, moet je. Dan kan je het gewoon laten lopen
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 18:14
    Je bedoeld het gezeik van Patricia Paay?
    Vind ik leuk
    Ekster +241
    zondag 21 oktober 2018 om 17:30
    Volgend jaar een 2 risicowedstrijden erbij in de KKD FCG - Cambuur.. en FSG - FC Twente
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21993
    zondag 21 oktober 2018 om 17:31
    Twente promoveert gewoon
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 18:17
    Nope!
    Vind ik leuk
    Ron83 +306
    zondag 21 oktober 2018 om 17:31
    Als PSV fan ben ik er niet gerust op next week. Of gelijk met een strijdend Groningen(zul je altijd zien) of PSV walst er oven heen... we zullen zien hoe V. Bommel zijn mannen scherp kan maken.
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 17:37
    Dit moeten jullie makelijk kunnen winnen.
    Vind ik leuk
    Ron83 +306
    zondag 21 oktober 2018 om 18:28
    Spelen ze zo slecht dan of hebben ze meer pech?
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 18:30
    Slecht.
    Vind ik leuk
    Ron83 +306
    zondag 21 oktober 2018 om 18:32
    Dus niks te vrezen dan voor zaterdag?
    [Reactie gewijzigd op zondag 21 oktober 2018 om 18:32]
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 18:35
    Ik kan het me niet voorstellen. Ik geloof niet dat Buijs het nog op de rails krijgt. PSV is echt veel te goed op dit moment.
    Vind ik leuk
    Ron83 +306
    zondag 21 oktober 2018 om 18:38
    Zou mooi zijn PSV en Ajax tot het einde zo alles blijven winnen. Ongekend dan...
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 18:46
    Uiteraard hoop ik dat Ajax iets meer wint maar het verschil met de rest is groot.
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 17:36
    Collectief falen heer ter Wierik en niet anders.
    Vind ik leuk
    Peterfc +1729
    zondag 21 oktober 2018 om 21:20
    Precies en was het niet ter Wierik die zijn tegenstander met twee handen naar de grond trok en aanvankelijk een strafschop tegen kreeg?
    Vind ik leuk
    Bocajuun +517
    zondag 21 oktober 2018 om 17:52
    Emmen moeten ze toch wel kunnen pakken in de competitie
    Vind ik leuk
    Peterfc +1729
    zondag 21 oktober 2018 om 21:21
    Emmen en ook de Graafschap. Dat zijn echt de zwakste twee.
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 19:54
    Met de diva's Warmerdam en Hrustic op het veld ga je nooit duels winnen. En daarbij Antuna speel je eigenlijk met 8 man.
    Er is totaal geen middenveld en daardoor staat de verdediging zoveel onder druk, kunnen in balbezit de bal enkel lang spelen en is er aanvallend nooit stootkracht.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9880
    maandag 22 oktober 2018 om 06:16
    Nee....Padt moet stoppen met drinken.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws