Ramos reageert zich tijdens Real Madrid-training af op onbeholpen talent

Ramos reageert zich tijdens Real Madrid-training af op onbeholpen talent

Gepubliceerd: maandag 22 oktober 2018 om 14:18ma 22-10-2018 om 14:18

Kom niet aan Sergio Ramos, anders zwaait er wat. Dat merkte Sergio Reguilón, die sinds kort meetraint bij de hoofdmacht van Real Madrid, maandag ook. Hij komt er lomp in bij de aanvoerder, die op zijn neus wordt geraakt en tot twee keer zéér gefrustreerd reageert.

Plaats een reactie

RtdDub +13292
maandag 22 oktober 2018 om 14:22
Zou ook lekker zijn als je op zo'n manier je neus zou breken en de Classico mist.
Vind ik leuk
Plattekar bv +35823
maandag 22 oktober 2018 om 14:53
Eindelijk een talent, die snapt wat Ramos nodig heeft
[Reactie gewijzigd op maandag 22 oktober 2018 om 16:07]
Vind ik leuk
maandag 22 oktober 2018 om 15:15
Bikkels spelen dan met een masker. Is Ramos misschien toch beter in uitdelen dan in incasseren? Goed dat ie geen boxer is.
[Reactie gewijzigd op maandag 22 oktober 2018 om 15:16]
Vind ik leuk
RtdDub +13292
maandag 22 oktober 2018 om 15:19
Daar is hij niet zo'n liefhebber van:

https://www.express.co.uk/sport/football/889156/Real-Madrid-news-Sergio-Ramos-face-mask-Borussia-Dortmund-Champions-League

Dan speelt die bikkel gewoon zonder masker, met een gebroken neus.
Vind ik leuk
maandag 22 oktober 2018 om 16:36
Zo hoort het.
Vind ik leuk
Deck010 +10215
maandag 22 oktober 2018 om 15:23
had ie zijn neus maar gebroken die jankmuil. Als je wilt uitdelen moet je ook kunnen ontvangen.
Vind ik leuk
dijkie87 +1445
maandag 22 oktober 2018 om 14:22
zielig figuur
Vind ik leuk
maandag 22 oktober 2018 om 14:35
En altijd maar de onschuld zelve blijven spelen
Vind ik leuk
Kevinm +1897
maandag 22 oktober 2018 om 14:22
Sfeertje hoor
Vind ik leuk
HierDieTitel +4817
maandag 22 oktober 2018 om 14:22
Wat een kut ventje is die Ramos zeg!
Vind ik leuk
maandag 22 oktober 2018 om 14:34
Waarom? Als die jankballen uit Eindhoven zo reageren, praat je dan ook over kut ventjes?
Vind ik leuk
HierDieTitel +4817
maandag 22 oktober 2018 om 14:51
Het is echt ongelofelijk hé, ik reageer hier op een tyfusventje van een Ramos, waarom haal je er dan PSV gelijk bij?

Kan je nog naar voetbal kijken of er over hebben zonder het gelijk over PSV/AJAX te hebben?!

Bij PSV zou zo niemand reageren!
Vind ik leuk
maandag 22 oktober 2018 om 15:07
Edit VP: Reactie verwijderd
Vind ik leuk
HierDieTitel +4817
maandag 22 oktober 2018 om 15:09
Je ouders zullen trots op je zijn! Ga zo door pikkie!
Vind ik leuk
Malawi +1
maandag 22 oktober 2018 om 18:20
Niet op reageren, 't is zo'n minderbegaafde Suc6 supporter😉
Vind ik leuk
maandag 22 oktober 2018 om 15:17
Zeg, beheers jezelf even een beetje.
Vind ik leuk
Malawi +1
maandag 22 oktober 2018 om 18:16
Jankballen komen niet uit Ehoven, maar uit... juist.....
Vind ik leuk
Zultkop +6734
maandag 22 oktober 2018 om 14:37
Laat hem een eind van de sagradia afpleuren zeg!
Vind ik leuk
maandag 22 oktober 2018 om 14:24
Dit is geen nieuws ! Ramos is gewoon onholpen vooral wanneer het niet meezit ! Maar om je af te reageren op een jong talent dat onzettend zijn best doet is wel heel erg laag.Merk aan mezelf dat ik nog steeds woest ben vanwege die overtreding op Salah Grrr
Vind ik leuk
Jeroen Water +4497
maandag 22 oktober 2018 om 14:24
Opgepropte frustratie is niet best voor je...
Vind ik leuk
maandag 22 oktober 2018 om 14:24
Droeftoeter! Bah..
Vind ik leuk
Omam-Biyik +292
maandag 22 oktober 2018 om 14:27
Typisch gevalletje van kortsluiting in de bovenkamer.
Vind ik leuk
maandag 22 oktober 2018 om 14:28
Wat een triest figuur die Ramos.
Vind ik leuk
RtdDub +13292
maandag 22 oktober 2018 om 14:29
Never mind.... dubbel post
[Reactie gewijzigd op maandag 22 oktober 2018 om 14:29]
Vind ik leuk
Boefje +581
maandag 22 oktober 2018 om 14:30
Gebeurt t eindelijk een x andersom
Vind ik leuk
G.Kopf +5739
maandag 22 oktober 2018 om 14:31
En dat is een volwassen man.
Vind ik leuk
maandag 22 oktober 2018 om 14:31
Is er een dokter in de zaal?
Vind ik leuk
COYG +8525
maandag 22 oktober 2018 om 14:33
Lekkere aanvoerder zeg. Voorbeeld voor iedereen.

Als hij ooit heeft opgelet weet hij dat jonge honden soms wat ongecontroleerd zijn. Hij is het zelf zelfs regelmatig nog.
Vind ik leuk
pos +9955
maandag 22 oktober 2018 om 14:44
Hij kan beter die jongen complimenteren voor zijn inzet.
Vind ik leuk
Vinnie J +1911
maandag 22 oktober 2018 om 14:47
Gelijk rechtzetten zo'n talent. Beter dan dat pamperen hier.
Vind ik leuk
MOKUM*** +2165
maandag 22 oktober 2018 om 15:01
Volgende keer gewoon een tackle op kniehoogte, dan mag Ramos janken.
Vind ik leuk
buddha +10729
maandag 22 oktober 2018 om 15:02
had hij bij mij moeten proberen ;) had ie een paar koekies gekregen
Vind ik leuk
SimonSays +7391
maandag 22 oktober 2018 om 15:36
Wel een vreemde reactie, maar best aardig van jou. Wat voor een koekies kan ik dan verwachten? En ook niet onbelangrijk, krijg ik er ook koffie bij?
Vind ik leuk
buddha +10729
maandag 22 oktober 2018 om 19:41
koffie is niet te zuipen. neem een baco. en wat denk je van een Bastogne ?
Vind ik leuk
SimonSays +7391
maandag 22 oktober 2018 om 20:11
Bastogne is lekker👍🏻 Maar toch liever een koekie met koffie dan een koekie met baco.

Mocht je een chippie uitdelen, dan neem ik wel een baco erbij ;)
Vind ik leuk
Ajaxroermond +2272
maandag 22 oktober 2018 om 15:05
Zo is dat budha !! Ouwe mafia baas
[Reactie gewijzigd op maandag 22 oktober 2018 om 15:05]
Vind ik leuk
buddha +10729
maandag 22 oktober 2018 om 19:43
had ie bij mij niet gedaan. weet ik zeker. 1.98 en 130 kilo. laat hem maar komen. lust hem rauw.
Vind ik leuk
maandag 22 oktober 2018 om 15:17
In de wedstrijden ramosje
Vind ik leuk
ELD070 +983
maandag 22 oktober 2018 om 15:45
Een leider zijn is makkelijk als het goed gaat....Bij mindere resultaten niet.
Vind ik leuk
maandag 22 oktober 2018 om 15:51
Angstcultuur ,bah bah
Vind ik leuk
maandag 22 oktober 2018 om 15:52
En dat als kapitein, lekker. Clown
Vind ik leuk
Dunneke +239
maandag 22 oktober 2018 om 16:00
Misselijk manneke
Vind ik leuk
yuuup +11187
maandag 22 oktober 2018 om 16:30
Echte Real sfeer.
Vind ik leuk
maandag 22 oktober 2018 om 16:43
De Keizer is weg: Ronaldo - Best Speler van Real
De Koning is nu Modric - Beste Speler WK
De Koning vindt hij zelf is Varane - WK gewonnen
En God is Ramos - vindt tie vooral zelf, Meeste Gewonnen prijzen
En de rest zijn onderdanen bij de Koninklijke Real (Perez)
Vind ik leuk
Fussball +378
maandag 22 oktober 2018 om 16:51
Geeft een goed beeld van de persoon die Ramos is. Talentvolle jongen die zich met zijn hele ziel en zaligheid probeert te bewijzen en dan doe je als aanvoeder dit. Wat een trieste vertoning.
Vind ik leuk
maandag 22 oktober 2018 om 18:30
Ach hijs gek man! Was een goeie voor mij geweest die ramos kneusje
Vind ik leuk
Bokkum013 +470
maandag 22 oktober 2018 om 20:10
Helaas raakte hij hem niet vol op die lege kop van em. Wat is die Ramos kansloos zeg.
Vind ik leuk
maandag 22 oktober 2018 om 23:11
suarez is kut gozer
Vind ik leuk
maandag 22 oktober 2018 om 23:51
Talent met ballen had hem in een volgende aktie gepoort.... of nog een knal op zijn neus. Denken ook allemaal god te zijn.
Vind ik leuk
dinsdag 23 oktober 2018 om 01:35
Jammer dat ie zn frustratie zo moet uiten, blijkbaar zit ie ermee van al dat verlies afgelopen weken en nu afreageren op een talent die hard wilt werken.
Vind ik leuk
dinsdag 23 oktober 2018 om 06:49
Precies wat ik verwachte verschrikkelijke persoonlijkheid deze ramos
Vind ik leuk
dinsdag 23 oktober 2018 om 08:57
Ben ik de enige die de commotie om deze actie overtrokken vind? Natuurlijk heerst er hiërarchie binnen een team als Real Madrid. Daarbij heb je meerdere soorten voorbeeldspelers nodig. De ene is de mentor en de begeleider en de andere is de baas en degene die de jongens op zijn plek zet wanneer dat nodig is. Dit is de eerste reactie die we nu zien, maar geloof me dat hier heus wel kort over gepraat word en dat ramos echt wel een goed leidend voorbeeld voor deze jongen is.
Vind ik leuk
dinsdag 23 oktober 2018 om 11:16
Gelijk aanvoerder af wat mij betreft. Laat hier duidelijk zien geen leider te zijn.
Vind ik leuk
dinsdag 23 oktober 2018 om 12:10
Altijd al een hond gevonden die Ramos...
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws