Dilrosun: 'Heb nooit aanbieding van Ajax gekregen, snap ik nog steeds niets van'

    Dilrosun: 'Heb nooit aanbieding van Ajax gekregen, snap ik nog steeds niets van'

    dinsdag 23 oktober 2018 om 17:59

    Javairo Dilrosun snapt er niets van dat Ajax hem nooit een aanbieding heeft gedaan. Hij verkaste vervolgens naar Manchester City en maakt inmiddels furore bij Bundesliga-club Hertha BSC.

    Ajax was tevreden over de ontwikkeling van Dilrosun, die in dezelfde lichting viel als Carel Eiting, Donny van de Beek, Pablo Rosario en Timothy Fosu-Mensah. Een aanbieding bleef echter lang uit. "Ik heb nooit een aanbieding van Ajax gekregen, daar snap ik nog steeds niets van", verklaart Dilrosun in gesprek met Voetbal International.

    Dilrosun verkaste vervolgens naar Manchester City, waar hij zich verder ontwikkelde. "Ik heb me bij City op fysiek vlak heel erg ontwikkeld, ik ben sterker en fitter geworden. Maar vooral mentaal ben ik sterker geworden", stelt Dilrosun. "Ik was daar aan het begin erg eenzaam, zeker toen ik een aantal keer geblesseerd raakte. Dat was echt niet makkelijk voor me, maar ik ben erdoorheen gekomen. Daardoor kan ik nu veel meer aan, je krijgt mij niet meer gek."

    Plaats een reactie

    dinsdag 23 oktober 2018 om 18:05
    Ze jagen al hun talenten weg;-)
    Vind ik leuk
    Leedz +7034
    dinsdag 23 oktober 2018 om 18:09
    En PSV pikt ze allen op
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21958
    dinsdag 23 oktober 2018 om 18:10
    Dilrosun speelt bij Hertha ;)
    Vind ik leuk
    Leedz +7034
    dinsdag 23 oktober 2018 om 18:11
    Nog wel ja
    Vind ik leuk
    Wong Ho +326
    dinsdag 23 oktober 2018 om 19:50
    bij Herta oké, Ik dacht: die Jongen werkt bij de Hema
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 18:11
    Ja bedankt voor Bergwijn en Malen:-)
    Vind ik leuk
    Leedz +7034
    dinsdag 23 oktober 2018 om 18:13
    Vergeet Jozefzoon niet
    Vind ik leuk
    Ginovanni +19859
    dinsdag 23 oktober 2018 om 19:37
    Andy v.d. Meyde...😂😂
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 23 oktober 2018 om 19:56]
    Vind ik leuk
    Guust +5706
    dinsdag 23 oktober 2018 om 20:58
    Kluivert senior
    Vind ik leuk
    B3v3r +645
    dinsdag 23 oktober 2018 om 18:16
    En Rosario
    Vind ik leuk
    SPRKY020 +945
    dinsdag 23 oktober 2018 om 18:17
    je was me voor
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +2267
    dinsdag 23 oktober 2018 om 18:35
    Die wilden uit eigen wil weg uit Amsterdam zal wel iets aan de hand zijn geweest. Ze wilden warmte van ons lempke. En gelijk hadden ze.
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 19:11
    Rosario moest weg bij Ajax, Dilrosun kreeg geen aanbieding, Malen koos liever voor het geld dan voor een toekomst, toch zonde dat jij nooit een serieus antwoord weet te geven.
    Jij volgt het voetbal niet, anders had je het allemaal geweten, en had je niet zo dom gereageerd.
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +2267
    dinsdag 23 oktober 2018 om 19:17
    Dat is niet helemaal waar wat jij suggereert ik kijk meer naar andere met hun lul verhaal en daar reageer ik op ,het meeste is haat en nijd ,van de ene kant leuk maar van de andere kant helemaal niet ik ben voor PSV en jij voor Ajax en wat maakt het uit ,kijk als geintje zeg ik nu vijf punten ik hoop dat je het snapt.
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 19:19
    5 punten boeien mij niet, als echte fan van Ajax zeg ik dat ik me niet alleen maar achter de club sta wanneer het goed gaat, in tegenstelling tot veel anderen wel, ook uit het PSV kamp.
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:57
    Als je een echte fan was geweest had je niet gereargeerd op al deze teksten en had je in het stadion gezeten.
    Dus beetje raar om dan te zeggen als “echte” fan
    Vind ik leuk
    woensdag 24 oktober 2018 om 00:09
    Als echte fan kan ik niet altijd in het stadion zitten, om medische redenen, dus beetje raar dat jij weet te zeggen dat ik geen echte fan ben.
    Vind ik leuk
    Wong Ho +326
    dinsdag 23 oktober 2018 om 19:56
    Rosario zou vervolgens naar Feyenoord willen maar ze kwamen er qua reiskostenvergoeding niet uit, ze hadden die Jongen toch gewoon een treinabonnement geven,zou je denken, maar kennelijk zag Feyenoord ook geen heil in die Jongen
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 20:12
    Bergwijn daar ging het over Wong Ho, maar zo te zien zijn er alweer berichten verwijderd uit het niets!
    Vind ik leuk
    Wong Ho +326
    woensdag 24 oktober 2018 om 12:30
    Klopt,Bergwijn werd weggestuurd omdat Trustfull het aan de stok kreeg met zijn Pa, Steven trainde tot vlak voor zijn doorbraak in Psv 1, weleens bij de Basic Fit Diemen ,het is een Jongen uit zuid oost en Diemen is redelijk dichtbij, hij trainde er in Psv kleding, en diverse mensen spraken er schande van ,Ik ben gewoon op hem afgestapt en vroeg hem of hij soms bij Psv speelde ,hij beaamde dat,vertelde dat hij ook bij de Ajax jeugd had gezeten,was gewoon een rustige vriendelijke gozer,jammer dat hij nu door zulke kinderachtige dingen bij de grootste concurrent speelt,Ik kan me helaas niet aan de indruk onttrekken dat je bij Ajax al gauw wordt weggestuurd.
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 19:15
    Bergwijn daar weten we nu van dat zijn papa het niet eens was dat ie een keertje op de bank moest plaatsnemen, en zo kunnen we doorgaan.
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +2267
    dinsdag 23 oktober 2018 om 19:21
    Gaat over de voetballers dat ze kunnen voetballen maar of het nu Ajax is of PSV dat maakt toch niet uit of wel dan hoe beter hoe mooier ,maar wat ik vind is dat ze van elkaars spelers af moeten blijven. En niet in elkaars vaar water moeten gaan zitten.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 23 oktober 2018 om 19:26]
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 19:25
    Van elkaars spelers moeten afblijven, ik denk dat je het nu over de jeugd hebt. Laat ik dan eens zeggen dat spelers sowieso zelf beslissen en uitmaken waar ze willen spelen en dat zowel Ajax en PSV daar verder niets over te zeggen hebben, de slavernij is al heel lang geleden afgeschaft, moeten we dan nu maar weer een soort slavernij gaan aanschaffen zodat clubs uitmaken waar een jeugdspeler wel of niet heen mag? Het zijn geen hondjes hoor die je wel even aan de ketting kan houden.
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +2267
    dinsdag 23 oktober 2018 om 19:27
    Ja dat zeg ik toch niet dan.
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +2267
    dinsdag 23 oktober 2018 om 19:28
    Maar kijk nu naar HJR wat een zielig type dat is wat ik nu bedoel.
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 19:30
    Waar?
    Vind ik leuk
    Iggy +3846
    dinsdag 23 oktober 2018 om 19:28
    Ow ja joh?!
    Vind ik leuk
    Leedz +7034
    dinsdag 23 oktober 2018 om 18:17
    Of Lens
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +2267
    dinsdag 23 oktober 2018 om 18:37
    Slechte scouting ,gevoel bij jullie aller Ajax hahaha. En zo te lezen doet het jullie behoorlijk pijn .
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 19:09
    Reken uit hoeveel de scouting en de jeugd bij Ajax oplevert en die bij PSV, dan is het bij PSV nog slechter gesteld dan bij Ajax wanneer we jou moeten geloven.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 23 oktober 2018 om 19:11]
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 19:06
    Vanenburg, Koeman, Kieft, Narsing, Menzo, 😁😁
    Vind ik leuk
    SPRKY020 +945
    dinsdag 23 oktober 2018 om 18:16
    En Rosario
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 18:18
    Die heeft Feyenoord opgeleid.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 23 oktober 2018 om 18:51]
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21958
    dinsdag 23 oktober 2018 om 18:19
    En Malen dan van Arsenal 🤦🏻‍♀️
    Vind ik leuk
    patergizmo +283
    dinsdag 23 oktober 2018 om 18:34
    Narshing
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 18:51
    Haal anders ook ff de ligt en frenkie de jong bij ons op. O nee. Dat zijn koekebakkers die passen niet bij jullie talenten.
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 18:54
    Nee die is te vaak geblesseerd.
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 19:17
    Die twee zijn in ieder geval samen nog niet zolang geblesseerd geweest als Romero die bijna 8 maanden van de 10 maanden die hij bij PSV zit in de lappenmand heeft gezeten.
    Vind ik leuk
    Mcbc +36
    dinsdag 23 oktober 2018 om 18:44
    ja want zelf komen jullie niet verder middelmatige voetballers als hendrix , je vergeet rosario trouwens 😉
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 18:50
    Die kwam van feyenoord;-)
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:30
    en dan met al die middelmatige voetballers toch al vanaf de eerste speeldag van vorig jaar op de 1e plaats staan in de ED
    hoe lang is het geleden dat jullie bovenaan hebben gestaan in de ED , met al die toppers .....
    maar dadelijk in Mei komen de echte toppers in de Arena
    4 zingende mannen in een roze pakje ;-)
    Vind ik leuk
    Mcbc +36
    zondag 11 november 2018 om 22:15
    had over maar 1 maar als TEAM doen ze het goed zou er van die hele selectie maar 1 mischien in de basis staan bij ajax lozano de rest is individueel matig
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 19:33
    Geen dank! Dat zijn geen spelers van het niveau dat Ajax wil nastreven.
    Vind ik leuk
    Tfoe +3812
    dinsdag 23 oktober 2018 om 19:49
    Succes ermee.
    1 zwaluw maakt nog geen zomer. Als de mindere fase komt voor Eindhoven, en geloof me ,die komt,geven deze jongens als eerste niet thuis.
    Vind ik leuk
    Wong Ho +326
    dinsdag 23 oktober 2018 om 19:52
    graag gedaan, jullie zijn welkom !, en wellicht: More to Come !
    Vind ik leuk
    woensdag 24 oktober 2018 om 01:13
    En bedankt dat jullie de Jong niet goedkoop hebben opgepikt, de kans was er.
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +2267
    dinsdag 23 oktober 2018 om 18:32
    Liefst niet Leedz we hebben zat goei en daar hebben we Ajax niet voor nodig.
    Vind ik leuk
    Leedz +7034
    dinsdag 23 oktober 2018 om 18:33
    Realiteit spreekt helaas anders
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +2267
    dinsdag 23 oktober 2018 om 18:38
    Waarom al die weglopers het is vast niet gezellig bij jullie in Amsterdam.
    Vind ik leuk
    Leedz +7034
    dinsdag 23 oktober 2018 om 18:58
    Er is anders genoeg talent over gebleven en niet de minste of vind je van niet
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +2267
    dinsdag 23 oktober 2018 om 19:03
    Er zijn een paar goed AANKOPEN gedaan..
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 19:18
    Altijd die grote pleuris bek van je. Veilig achter je schermpje.... Fucking Kees, welk debiel gaat zijn kind nou zo noemen?
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +2267
    dinsdag 23 oktober 2018 om 19:22
    Idioot .
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:35
    jij mag ook niet klagen over een grote bek , veilig achter je computertje anders
    en jij hebt vast zo'n debiele naam , dat jij je eigen naam niet als profielnaam durft te gebruiken
    daarom dacht jij , ik ga de stoere jongen uithangen en ik noem mezelf Killshot
    maar niemand word hier bang van jou hoor , welke profielnaam je ook gebruikt
    net als in het dagelijks leven dus knulletje
    Vind ik leuk
    woensdag 24 oktober 2018 om 10:32
    Komt hij weer.... Hoeveel accounts heb jij ook alweer?

    Waarom spreken wij dan niet af?

    Ik wil wel eens zien wat jij waard ben!

    Altijd stoer te doen tegen de Ajacieden, altijd met je zolderkamertje, simpele ziel.
    Laat mij voor een keer je lampje uit slaan!
    En neem je moeder ook mee, die kankerhoer!

    Wat zou ik jouw graag pijn willen doen, heeeeel graag.

    Maar ja, veilig achter je schermpje he?
    Stoer doen, terwijl je een fucking pussy bent.
    Als je man bent, spreken we af.

    Ik kom graag naar jouw toe, serieus, daar draai ik mijn hand niet voor om.

    Wacht met smart op jouw reactie.
    Vind ik leuk
    woensdag 24 oktober 2018 om 10:38
    Arnaudinaplein in Eindhoven kneusje
    laat maar weten als je er bent
    en dat je weer over mijn moeder begint zegt al genoeg

    maar laat maar weten als je komt , want je moet natuurlijk vrij vragen in die kliniek waar jij zit , samen met die andere pedofielen
    Vind ik leuk
    Leedz +7034
    dinsdag 23 oktober 2018 om 19:32
    de Ligt? Donny? Masraoui? Gravenbech?
    Vind ik leuk
    vrijdag 26 oktober 2018 om 20:49
    Je kan er maar 11 opstellen, helaas altijd jongens die niet op de bank willen zitten. Prima lekker weg met die talenten. Voorlopig zijn frenkie ( goed gescout ) en matthijs samen al veel meer dan 100 miljoen waard. Fuck die paar talenten dan die ze hebben laten gaan. Denk je dat Barcalona nooit talenten kwijt raakt.
    Vind ik leuk
    Tfoe +3812
    dinsdag 23 oktober 2018 om 19:47
    Alle ja?
    Vind ik leuk
    Wong Ho +326
    dinsdag 23 oktober 2018 om 19:49
    wees blij, dan kunnen jullie er van profiteren
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 18:11
    Zou het kunnen zijn dat BergRamp daar iets mee te maken heeft gehad...dat zou me niet verbazen. Die heeft wel meer verkloot bij Ajax.
    Vind ik leuk
    Morris +22865
    dinsdag 23 oktober 2018 om 18:11
    Grappig. Hoe kan hij inschatten of dit ook niet bij Ajax was gebeurt?

    Het is maar hoe het hem uitkomt om zichzelf wat wijs te maken..
    Vind ik leuk
    Mari +9392
    dinsdag 23 oktober 2018 om 18:13
    Het lag niet aan jou.
    Er was sprake van een machtsstrijd en men had te weinig know how
    Vind ik leuk
    Foebele +54941
    dinsdag 23 oktober 2018 om 18:13
    Ajax had natuurlijk geen plan, daarom ben je weggegaan natuurlijk.

    Dat je nog geen aanbieding had ontvangen betekend toch niet dat je die niet zou krijgen en dat de club het niet in je ziet zitten?

    Al die gassies zijn gewoon de weg kwijt, het feit dat ze bij Ajax spelen kunnen sommigen gewoon niet aan, zweven al tijdens hun jaren in de jeugdopleiding.
    Vind ik leuk
    Topdrie +2834
    dinsdag 23 oktober 2018 om 18:22
    Ajax weet hoe de markt werkt. Daarna ook niet huilen als zo'n talent voor het buitenland kiest
    Vind ik leuk
    Peterfc +1710
    dinsdag 23 oktober 2018 om 18:28
    Ajax huilt toch niet?
    Vind ik leuk
    Foebele +54941
    dinsdag 23 oktober 2018 om 18:28
    Zijn er zat die wel een aanbieding op zak hadden toen ze weg gingen, de markt is daarbij compleet naar de klote, omdat zaakwaarnemers alles bepalen en alle macht hebben, zo zien we ook maar weer in Belgie, die praktijken worden ook door Raiola toegepast, reken daar maar op.

    Dus ga niet over de markt beginnen, er is weinig in deze wereld meer kapot dan de voetbalmarkt.
    Vind ik leuk
    Topdrie +2834
    dinsdag 23 oktober 2018 om 18:32
    Zowel Dilrosun als Malen wilden graag een contract tekenen bij Ajax. Dan is het dom om ze niet tegemoet te komen
    Vind ik leuk
    Foebele +54941
    dinsdag 23 oktober 2018 om 18:33
    Dat is een aanname van jouw zijde, waar zijn de onderbouwingen met feiten dat Ajax ze geen aanbieding wilde doen?
    Vind ik leuk
    Arvin +4298
    dinsdag 23 oktober 2018 om 18:44
    Dit stuk bijvoorbeeld al. En als Ajax het wel had willen doen, hadden ze toch echt wat sneller moeten zijn. Ajax doet een hoop goed, maar als je ziet hoeveel (top) talenten daar zijn weggegaan/gestuurd moet er toch wel iets fout zijn gedaan binnen de club, lijkt me?

    Vind ik leuk
    Foebele +54941
    dinsdag 23 oktober 2018 om 19:49
    Dat is geen feit, dat is een eenzijdig verhaal van de speler zelf, hoe vaak niet hebben we al wel niet gelezen dat het onzin is dat de club geen plan had en dat de zaakwaarnemer vooral bezig was met een vertrek.
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +2267
    dinsdag 23 oktober 2018 om 18:40
    Tja dat is Ajax.
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 19:21
    Frenkie in zijn Willem II tijd had interesse om bij PSV te tekenen, maar PSV deed geen normale aanbieding, tja dat is PSV?
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +2267
    dinsdag 23 oktober 2018 om 19:24
    Misschien wel ,maar hij kiest voor Ajax en dat is zijn goed recht. Dat is wat hij wil.
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 19:29
    Hij koos voor Ajax omdat de aanbieding veel beter was, wanneer PSV dat had geboden was ie gewoon naar PSV vertrokken. Zo is het toch ook met Bergwijn gegaan, die kon naar Feyenoord maar koos voor PSV omdat ze daar wel bereid waren om een normale onkostenvergoeding te betalen, geld snap je, zijn de redenen waarvoor ook spelers uit de jeugd hun keuze laten bepalen voor welke club ze kiezen.
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +2267
    dinsdag 23 oktober 2018 om 19:31
    Maar kijk we kunnen ook redelijk praten niet dan.
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 19:36
    Ik heb verder niks tegen je maar ik wordt er vaak erg moedeloos van dat heen en weer gelul over jeugdspelers waar het beter is en waar het warmer is. Gewoon flauwekul allemaal, zowel Ajacieden en PSV'ers die zijn zo onder elkaar.
    Puntje bij paaltje draait het altijd om geld bij die spelers, al zeggen ze vaak van niet, maar wie nadenkt weet wel beter.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 23 oktober 2018 om 19:36]
    Vind ik leuk
    woensdag 24 oktober 2018 om 01:21
    Nee, hij kiest voor Ajax omdat de aanbieding betere was. Blijkbaar zag Overmars meer in hem dan Brands. Zo heeft elke club z'n voltreffers en missers.
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +2267
    woensdag 24 oktober 2018 om 07:33
    Overmars ziet niet zoveel alleen video beelden van zijn scouting mensen.
    Vind ik leuk
    woensdag 24 oktober 2018 om 07:50
    Overmars heeft de Jong zelf aan 't werk gezien tijdens een jeugd interland van Oranje. Na een paar acties wist Overmars genoeg, die moet ik hebben. Dit heeft hij zelf gezegd.
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +2267
    woensdag 24 oktober 2018 om 21:09
    Toen had hij een vrij dagje moest toevallig in Oirschot zijn dus lag op de route.
    Vind ik leuk
    Stranger +5114
    dinsdag 23 oktober 2018 om 18:40
    Het ligt nooit aan een partij alleen. In mijn ogen zijn alle betrokken verantwoordelijk.
    Vind ik leuk
    renemar +561
    dinsdag 23 oktober 2018 om 18:24
    Snotneuzen willen voor hun 16e een contractaanbieding terwijl ze nog helemaal niks hebben gepresteerd.
    Geduld hebben ze niet. Spelers, zaakwaarnemers, familie.
    Kijk kleine Kluivert nu. Zou hij lekker in zijn vel zitten?
    Vind ik leuk
    Peterfc +1710
    dinsdag 23 oktober 2018 om 18:35
    En roddel journalisten
    Kluivert zit alleen op de bank in Rome en dan mag hij tegen het clubje Plzen een keertje meedoen en dan staat de boulevardpers in rijen van drie bij zijn familie voor de deur om van de familie te horen hoe geweldig dat Kluivertje is.
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +2267
    dinsdag 23 oktober 2018 om 18:42
    Misschien moet hij wel van zijn vader om mee tebetalen aan vaders gokschulden.
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 19:37
    Zijn vader heeft een vermogen van 18 miljoen, denk dat het dan wel meevalt, denk jij ook niet?
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +2267
    dinsdag 23 oktober 2018 om 20:01
    Hij is ongeveer failliet ,en 18 miljoen dat zal hij willen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 20:07
    Noem jij dit maar failliet!

    https://www.youtube.com/watch?v=haHezYNFFCU

    25 miljoen Kees, je zou willen dat je het zelf zou bezitten;)
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 23 oktober 2018 om 20:10]
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 20:09
    Op die manier leven wanneer je failliet bent, je geloofd het zelf zeker ook nog dat Kluivert failliet is?
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +2267
    dinsdag 23 oktober 2018 om 20:16
    Ja dat dat had ik ergens gelezen toen ik in Antwerpen was.
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 20:17
    Dan hadden ze het toch verkeerd, wonen in een huis van 4 miljoen een huis van 2 miljoen in de Jordaan, dure auto's et cetera, Kluivert heeft een uitstekend leven, die heeft geen geldzorgen!
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +2267
    dinsdag 23 oktober 2018 om 21:13
    Oké ik las het maar ,maar is ook niet zo interessant.
    Vind ik leuk
    heur es +721
    dinsdag 23 oktober 2018 om 18:27
    Tadic Ziyech Neres zijn van een ander nivo dan jij!

    Het nivo wat Ajax nastreeft, top nivo’
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 18:41
    Dus met andere woorden jullie kunnen ze niet opleiden, terwijl dat altijd geroepen wordt.

    Vind ik leuk
    Arvin +4298
    dinsdag 23 oktober 2018 om 18:45
    *niveau,

    Het spijt me, dit doet gewoon pijn aan de ogen. Zeker als je het drie keer gebruikt in twee zinnen.
    Vind ik leuk
    Oeb +124
    dinsdag 23 oktober 2018 om 18:30
    Dilrosun was op dat moment niet goed genoeg? Beetje zelfreflectie kan geen kwaad bij sommige jongetjes..hoop dat ie zn vorm vasthoud,hard werken,dan komt ie r vast wel. Zelfde geld voor kluivert..ga s aantal seizoenen op nivo presteren en trek dan je mond open!
    Vind ik leuk
    Vinnie J +1476
    dinsdag 23 oktober 2018 om 18:47
    PSV heeft er ook een laten lopen en die voetbalt nu in het wonderschone Brugge.
    Vind ik leuk
    Topdrie +2834
    dinsdag 23 oktober 2018 om 19:36
    Die had bij PSV toch op de bank gezeten met Bergwijn en Lozano
    Vind ik leuk
    Het Brein +4125
    dinsdag 23 oktober 2018 om 18:49
    Waarom was Labyad gehaald?
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +1112
    dinsdag 23 oktober 2018 om 18:51
    Waarschijnlijk iets met zaakwaarnemer die hem de kop gek maakte; een papa die een baan krijgt en zak geld.
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 19:31
    Javairo was op dat moment een van de vele aanstormende talentjes maar net niet goed genoeg om een nieuw contract af te dwingen. Hoe het nu is weet ik niet heb hem niet gevolgd.
    Vind ik leuk
    Storm015 +239
    dinsdag 23 oktober 2018 om 20:10
    Jeetje dat is wel een foutje van die geweldige jeugdopleiding van de warmste clup van NL. Zat Wim Jonk er nog maar!, maar ja dat is geen vriend van Edwin Flapmans👎🏿👎🏿
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 20:22
    Als hij nu de CL winnende maakt in de CL-finale en het dan zegt, dan heeft hij een punt. maar nu zegt het mij nog niet zo veel.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws