Dilrosun: 'Heb nooit aanbieding van Ajax gekregen, snap ik nog steeds niets van'

Dilrosun: 'Heb nooit aanbieding van Ajax gekregen, snap ik nog steeds niets van'

Gepubliceerd: dinsdag 23 oktober 2018 om 17:59di 23-10-2018 om 17:59

Javairo Dilrosun snapt er niets van dat Ajax hem nooit een aanbieding heeft gedaan. Hij verkaste vervolgens naar Manchester City en maakt inmiddels furore bij Bundesliga-club Hertha BSC.

Ajax was tevreden over de ontwikkeling van Dilrosun, die in dezelfde lichting viel als Carel Eiting, Donny van de Beek, Pablo Rosario en Timothy Fosu-Mensah. Een aanbieding bleef echter lang uit. "Ik heb nooit een aanbieding van Ajax gekregen, daar snap ik nog steeds niets van", verklaart Dilrosun in gesprek met Voetbal International.

Dilrosun verkaste vervolgens naar Manchester City, waar hij zich verder ontwikkelde. "Ik heb me bij City op fysiek vlak heel erg ontwikkeld, ik ben sterker en fitter geworden. Maar vooral mentaal ben ik sterker geworden", stelt Dilrosun. "Ik was daar aan het begin erg eenzaam, zeker toen ik een aantal keer geblesseerd raakte. Dat was echt niet makkelijk voor me, maar ik ben erdoorheen gekomen. Daardoor kan ik nu veel meer aan, je krijgt mij niet meer gek."

Plaats een reactie

dinsdag 23 oktober 2018 om 18:11
Zou het kunnen zijn dat BergRamp daar iets mee te maken heeft gehad...dat zou me niet verbazen. Die heeft wel meer verkloot bij Ajax.
Vind ik leuk
Morris +23306
dinsdag 23 oktober 2018 om 18:11
Grappig. Hoe kan hij inschatten of dit ook niet bij Ajax was gebeurt?

Het is maar hoe het hem uitkomt om zichzelf wat wijs te maken..
Vind ik leuk
Mari +10732
dinsdag 23 oktober 2018 om 18:13
Het lag niet aan jou.
Er was sprake van een machtsstrijd en men had te weinig know how
Vind ik leuk
Foebele +53740
dinsdag 23 oktober 2018 om 18:13
Ajax had natuurlijk geen plan, daarom ben je weggegaan natuurlijk.

Dat je nog geen aanbieding had ontvangen betekend toch niet dat je die niet zou krijgen en dat de club het niet in je ziet zitten?

Al die gassies zijn gewoon de weg kwijt, het feit dat ze bij Ajax spelen kunnen sommigen gewoon niet aan, zweven al tijdens hun jaren in de jeugdopleiding.
Vind ik leuk
Topdrie +3326
dinsdag 23 oktober 2018 om 18:22
Ajax weet hoe de markt werkt. Daarna ook niet huilen als zo'n talent voor het buitenland kiest
Vind ik leuk
Foebele +53740
dinsdag 23 oktober 2018 om 18:28
Zijn er zat die wel een aanbieding op zak hadden toen ze weg gingen, de markt is daarbij compleet naar de klote, omdat zaakwaarnemers alles bepalen en alle macht hebben, zo zien we ook maar weer in Belgie, die praktijken worden ook door Raiola toegepast, reken daar maar op.

Dus ga niet over de markt beginnen, er is weinig in deze wereld meer kapot dan de voetbalmarkt.
Vind ik leuk
Topdrie +3326
dinsdag 23 oktober 2018 om 18:32
Zowel Dilrosun als Malen wilden graag een contract tekenen bij Ajax. Dan is het dom om ze niet tegemoet te komen
Vind ik leuk
Foebele +53740
dinsdag 23 oktober 2018 om 18:33
Dat is een aanname van jouw zijde, waar zijn de onderbouwingen met feiten dat Ajax ze geen aanbieding wilde doen?
Vind ik leuk
Arvin +6155
dinsdag 23 oktober 2018 om 18:44
Dit stuk bijvoorbeeld al. En als Ajax het wel had willen doen, hadden ze toch echt wat sneller moeten zijn. Ajax doet een hoop goed, maar als je ziet hoeveel (top) talenten daar zijn weggegaan/gestuurd moet er toch wel iets fout zijn gedaan binnen de club, lijkt me?

Vind ik leuk
Foebele +53740
dinsdag 23 oktober 2018 om 19:49
Dat is geen feit, dat is een eenzijdig verhaal van de speler zelf, hoe vaak niet hebben we al wel niet gelezen dat het onzin is dat de club geen plan had en dat de zaakwaarnemer vooral bezig was met een vertrek.
Vind ik leuk
Stranger +5844
dinsdag 23 oktober 2018 om 18:40
Het ligt nooit aan een partij alleen. In mijn ogen zijn alle betrokken verantwoordelijk.
Vind ik leuk
renemar +635
dinsdag 23 oktober 2018 om 18:24
Snotneuzen willen voor hun 16e een contractaanbieding terwijl ze nog helemaal niks hebben gepresteerd.
Geduld hebben ze niet. Spelers, zaakwaarnemers, familie.
Kijk kleine Kluivert nu. Zou hij lekker in zijn vel zitten?
Vind ik leuk
heur es +810
dinsdag 23 oktober 2018 om 18:27
Tadic Ziyech Neres zijn van een ander nivo dan jij!

Het nivo wat Ajax nastreeft, top nivo’
Vind ik leuk
dinsdag 23 oktober 2018 om 18:41
Dus met andere woorden jullie kunnen ze niet opleiden, terwijl dat altijd geroepen wordt.

Vind ik leuk
Arvin +6155
dinsdag 23 oktober 2018 om 18:45
*niveau,

Het spijt me, dit doet gewoon pijn aan de ogen. Zeker als je het drie keer gebruikt in twee zinnen.
Vind ik leuk
Oeb +237
dinsdag 23 oktober 2018 om 18:30
Dilrosun was op dat moment niet goed genoeg? Beetje zelfreflectie kan geen kwaad bij sommige jongetjes..hoop dat ie zn vorm vasthoud,hard werken,dan komt ie r vast wel. Zelfde geld voor kluivert..ga s aantal seizoenen op nivo presteren en trek dan je mond open!
Vind ik leuk
Vinnie J +1992
dinsdag 23 oktober 2018 om 18:47
PSV heeft er ook een laten lopen en die voetbalt nu in het wonderschone Brugge.
Vind ik leuk
Topdrie +3326
dinsdag 23 oktober 2018 om 19:36
Die had bij PSV toch op de bank gezeten met Bergwijn en Lozano
Vind ik leuk
Het Brein +4532
dinsdag 23 oktober 2018 om 18:49
Waarom was Labyad gehaald?
Vind ik leuk
Koekie1970 +3204
dinsdag 23 oktober 2018 om 18:51
Waarschijnlijk iets met zaakwaarnemer die hem de kop gek maakte; een papa die een baan krijgt en zak geld.
Vind ik leuk
dinsdag 23 oktober 2018 om 19:31
Javairo was op dat moment een van de vele aanstormende talentjes maar net niet goed genoeg om een nieuw contract af te dwingen. Hoe het nu is weet ik niet heb hem niet gevolgd.
Vind ik leuk
Storm015 +278
dinsdag 23 oktober 2018 om 20:10
Jeetje dat is wel een foutje van die geweldige jeugdopleiding van de warmste clup van NL. Zat Wim Jonk er nog maar!, maar ja dat is geen vriend van Edwin Flapmans👎🏿👎🏿
Vind ik leuk
dinsdag 23 oktober 2018 om 20:22
Als hij nu de CL winnende maakt in de CL-finale en het dan zegt, dan heeft hij een punt. maar nu zegt het mij nog niet zo veel.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws