Sparta pakt eerste periodetitel, FC Twente wint topper en vernedering NEC

    Sparta pakt eerste periodetitel, FC Twente wint topper en vernedering NEC

    vrijdag 26 oktober 2018 om 22:02

    Sparta heeft de eerste periodetitel in de Keuken Kampioen Divisie veroverd. De ploeg van coach Henk Fraser won met 3-2 van Telstar en hield zo FC Twente achter zich. Go Ahead Eagles versloeg SC Cambuur en blijft koploper in de reguliere competitie.

    Lars Veldwijk hielp Sparta in een tijdbestek van drie minuten met op voorsprong. Beide keren kon de spits binnen koppen uit een hoekschop. In de 54e minuut maakte Telstar uit het niets de aansluitingstreffer via Terell Ondaan en tien minuten later tekende Dylan Mertens met een fraaie volley voor de 2-2. Sparta dreigde even naast de periodetitel te grijpen, maar in de 81e minuut maakte Halil Dervisoglu de winnende.

    FC Twente en Almere City maakten ook nog kans op het winnen van de eerste periode en troffen elkaar in de Grolsch Veste. De Tukkers zegevierden met 1-0 door een goal van Tom Boere, maar genoeg voor de periodetitel was het dus niet. De ploeg van trainer Marino Pusic handhaaft zich wel in de top. Go Ahead Eagles blijft koploper door een 2-0-zege op SC Cambuur. Orhan Dzepar en Jaroslav Navratil braken in de slotfase de ban.

    NEC verloor de aansluiting met de bovenste ploegen door een zeer pijnlijke nederlaag tegen TOP Oss. De Nijmegenaren gingen met liefst 1-5 onderuit tegen de middenmoter.

    Maximiliano Romero maakte zijn eerste doelpunt in Nederland, maar genoeg voor de zege was het niet voor Jong PSV. De Eindhovenaren gaven een 2-0 voorsprong weg tegen laagvlieger FC Dordrecht: 2-2. Ook de beloften van Ajax wisten niet te winnen. Jong Ajax ging met 3-1 onderuit bij FC Volendam, ondanks een goal van Vaclav Cerny.

    Overige uitslagen

    FC Den Bosch - FC Eindhoven 3-1
    RKC Waalwijk - Jong FC Utrecht 3-2
    Helmond Sport - MVV Maastricht 1-1
    Jong AZ - Roda JC 1-1

    Plaats een reactie

    vrijdag 26 oktober 2018 om 22:11
    Die worsten vallen zwaar in Nijmegen
    Vind ik leuk
    vrijdag 26 oktober 2018 om 22:12
    S-P-A-R-T-A ... kom snel terug naar de Eredivisie!
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 26 oktober 2018 om 22:13]
    Vind ik leuk
    Hupfean +4102
    vrijdag 26 oktober 2018 om 22:44
    Eerst gewoon gras nemen, dan zijn jullie van harte welkom.
    Vind ik leuk
    vrijdag 26 oktober 2018 om 22:52
    Das wel een voorwaarde idd.
    Vind ik leuk
    NvC +4236
    vrijdag 26 oktober 2018 om 22:22
    Heel zwaar 😅
    Vind ik leuk
    vrijdag 26 oktober 2018 om 22:23
    Supporter ben je voor het leven, maar dat lijkt mij heel zwaar voor een NEC-supporter...
    Vind ik leuk
    N.E.C. +353
    vrijdag 26 oktober 2018 om 23:19
    Valt wel mee. Ga elke keer met plezier naar het stadion.
    Vind ik leuk
    Counterattack +11594
    vrijdag 26 oktober 2018 om 22:34
    Tot Ons Plezier. :-)
    Vind ik leuk
    Hupfean +4102
    vrijdag 26 oktober 2018 om 22:45
    Top Oss thuis, altijd lastig.
    Vind ik leuk
    vrijdag 26 oktober 2018 om 22:53
    Worst kaas scenario daar in Nijmegen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 26 oktober 2018 om 22:11
    Toen onze Neres meespeelde met jong Ajax, toen schreeuwde de Brabanders hier op het forum moord in brand dat het schandalig is en competitie vervalsing zo'n dure speler. Ik zie net dat er ene Romero een goal scoorde die dezelfde prijsklasse is als Neres en zo vreemd geen PSV'er die ik zie klagen dat het schandalig en competitie vervalsing is zo'n dure aankoop in jong PSV!
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 26 oktober 2018 om 22:12]
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21858
    vrijdag 26 oktober 2018 om 22:17
    Ik vind het wel comeptitievervalsing hoor. Sowieso horen de jong ploegen niet in de Juup vind ik
    Vind ik leuk
    Gearry +617
    zaterdag 27 oktober 2018 om 02:13
    Als ze gewoon met een vaste selectie werken, die ze aan het begin van het seizoen doorgeven, vind ik het niet zo erg. En dus niet regelmatig spelers uit het eerste mee laten doen.
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21858
    zaterdag 27 oktober 2018 om 10:03
    Maar dat doen ze dus niet
    Vind ik leuk
    Gearry +617
    zaterdag 27 oktober 2018 om 12:09
    Vandaar dus dat ik zeg 'Als'.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 27 oktober 2018 om 12:09]
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21858
    zaterdag 27 oktober 2018 om 13:41
    Vandaar dat ik zeg "dus"...
    Vind ik leuk
    Gearry +617
    zaterdag 27 oktober 2018 om 16:41
    Een beetje een overbodige 'dus' dus.
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21858
    zaterdag 27 oktober 2018 om 17:10
    Toen ging ik er nog vanuit dat je het wel kon snappen
    Vind ik leuk
    Gearry +617
    zaterdag 27 oktober 2018 om 18:00
    Blijkbaar begreep je mijn reactie al niet.
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21858
    zaterdag 27 oktober 2018 om 19:23
    Jawel
    Daarom ging ik er ook pp in
    Vind ik leuk
    Gearry +617
    zaterdag 27 oktober 2018 om 19:24
    Als je mijn opmerking begrepen had, dan had je geweten dat die alleen gemaakt kan worden als de situatie anders is dan dat ik zeg, dus is je opmerking overbodig.
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21858
    zaterdag 27 oktober 2018 om 19:27
    Zo te zien snap je dus niet waarom mijn comment er nu staat. Een bevestigende ish dat het duidelijo is dat je verhaal geen enkele belangrijkheid kent wegens dat die ene als dus gebeurt
    Vind ik leuk
    Gearry +617
    zaterdag 27 oktober 2018 om 19:30
    Ik snap dat jouw commentaar overbodig is idd.
    Vind ik leuk
    vrijdag 26 oktober 2018 om 22:22
    das hetzelfde als je Ronaldo bij fcbalophetdak 5laat meedoen.. gewoon weg met die beloftenteams..
    Vind ik leuk
    vrijdag 26 oktober 2018 om 23:44
    Het is schandalig en pure competitievervalsing. :)
    Vind ik leuk
    zaterdag 27 oktober 2018 om 08:31
    Is dat de prijsklasse 100 miljoen plus
    Vind ik leuk
    vrijdag 26 oktober 2018 om 22:11
    kan iemand mij aub uitleggen hoe het komt dat GAE wel koploper is , maar geen periodekampioen
    want de koploper heeft toch de meeste punten op dit moment ??
    Vind ik leuk
    vrijdag 26 oktober 2018 om 22:13
    Ja omdat het pas begint te tellen voor de periode kampioen vanaf de derde wedstrijd wanneer de competitie start!
    Vind ik leuk
    Stack5 +3038
    vrijdag 26 oktober 2018 om 22:15
    Aah logisch. Oh nee niet logisch... Waarom is dat?
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21858
    vrijdag 26 oktober 2018 om 22:16
    Omdat je als je 4 gelijke periodss wilt maken 2 speelronden overhoudt en waar dat vroeger de slotfase was vond de KNVB het eerlijker te doeb aan de start aangezien je dan nog transfers krijgt
    Vind ik leuk
    Peterfc +1603
    zaterdag 27 oktober 2018 om 10:24
    En vergeet niet ;aan het einde gaat het zonder periode voor sommige teams nergens meer over terwijl er nog ploegen zijn die voor een play-offs plaats spelen. Goede beslissing dus van de KNVB
    Vind ik leuk
    vrijdag 26 oktober 2018 om 22:16
    Wow echt haha welke wijsneus heeft dat bedacht.
    Vind ik leuk
    Antonio_4 +1895
    vrijdag 26 oktober 2018 om 22:28
    Dacht vroeger altijd omdat het lag aan de aantal wedstrijden. Toen speelden de clubs 34 wedstrijden en was een systeem met 4 periodes een beetje onhandig. Nu je 36 potjes hebt zou je daar makkelijk 9 wedstrijden van kunnen maken per periode.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 26 oktober 2018 om 22:37]
    Vind ik leuk
    vrijdag 26 oktober 2018 om 22:31
    Dat zou inderdaad nog beter zijn wat jij voorstelt xD
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +19565
    vrijdag 26 oktober 2018 om 22:34
    Als je er nog een keer op drukt gaat het weer weg. In de app dan...
    Vind ik leuk
    Antonio_4 +1895
    vrijdag 26 oktober 2018 om 22:36
    Ah thanks, was eerst niet mogelijk. 👍
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +19565
    vrijdag 26 oktober 2018 om 22:37
    Klopt ;)
    Vind ik leuk
    vrijdag 26 oktober 2018 om 23:02
    Je hebt nu 38 wedstrijden
    Vind ik leuk
    vrijdag 26 oktober 2018 om 23:06
    Alleen heb je 38 potjes en niet 36 potjes
    Vind ik leuk
    Antonio_4 +1895
    zaterdag 27 oktober 2018 om 00:03
    Hey, door jullie kom ik nu over als een mafkees hier. Als Twente destijds de stekker niet uit de beloftenteam had getrokken had ik het aantal van 36 nooit in mijn hoofd gehaald! De schadeclaim is onderweg.
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21858
    vrijdag 26 oktober 2018 om 23:16
    Je hebt er 38 ;)
    Vind ik leuk
    Antonio_4 +1895
    vrijdag 26 oktober 2018 om 23:58
    Oh, tellen die wedstrijden tegen Dordrecht mee dan? :D
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21858
    zaterdag 27 oktober 2018 om 00:01
    Nee maar die tegen NEC tellen dubbel
    Vind ik leuk
    vrijdag 26 oktober 2018 om 22:13
    Eerste 2 wedstrijden telden niet mee voor de periode
    Vind ik leuk
    robertus +2021
    vrijdag 26 oktober 2018 om 22:14
    De periode begon pas vanaf wedstrijd 3 van dit seizoen. Dus de 1e 2 speelronde tellen niet mee in de periode.
    Vind ik leuk
    Grimes +702
    vrijdag 26 oktober 2018 om 22:14
    Omdat de eerste twee wedstrijden van het seizoen niet meededen voor de periode.
    Haha zo zie je, als je iets vraagt krijg je genoeg antwoorden.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 26 oktober 2018 om 22:27]
    Vind ik leuk
    HansVites +4918
    vrijdag 26 oktober 2018 om 22:14
    Vreemd genoeg tellen de eerste 2 wedstrijden niet mee, wie dat bedacht heeft moet je mij niet vragen maar vind het ook raar.
    Vind ik leuk
    vrijdag 26 oktober 2018 om 22:15
    En wanneer je dan vanaf wedstrijd 3 tot 11 het beste presteert ben je dus periode kampioen, makkelijker kan ik het je niet uitleggen xD
    Vind ik leuk
    Wazedde? +62
    vrijdag 26 oktober 2018 om 22:17
    Ik wilde exact hetzelfde vragen, zo vreemd vind ik je vraag niet.
    Vind ik leuk
    Pimman +5016
    vrijdag 26 oktober 2018 om 22:11
    Mooi zo!..hopelijk gaan ze promoveren.
    Vind ik leuk
    Recovery +13
    vrijdag 26 oktober 2018 om 22:12
    Wat maakte Twente het weer onnodig spannend. Nee, dit Twente is er nog lang niet.
    Vind ik leuk
    Micha EL +1009
    vrijdag 26 oktober 2018 om 22:18
    Almere city had ook zeker minimaal 'n punt verdiend. En wat 'n kut scheids zo partijdig in het voordeel van de thuisclub. Het valt me steeds meer op dat de scheidsrechters veel tegen city fluiten.
    Vind ik leuk
    TheRock11 +1128
    vrijdag 26 oktober 2018 om 23:06
    Hoezo in het voordeel van Twente. Hij vergeet een stuk of 6 gele kaarten uit de delen aan Almere en keurt onterecht de goal van Gonzales af voor buitenspel. Dat was net de enige die dat niet stond op het moment van de pass.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 26 oktober 2018 om 23:08]
    Vind ik leuk
    Micha EL +1009
    vrijdag 26 oktober 2018 om 23:11
    Ik zat in het stadion en voor mij was het zo. Ik weet niet of jij in het stadion zat of TV keek. Want in het stadion zie je het natuurlijk slechter. Maar als jij ook in het stadion zat dan kan jet het niet menen wat je zegt.
    Vind ik leuk
    TheRock11 +1128
    zaterdag 27 oktober 2018 om 08:21
    De grap is dus dat ik ook in het stadion zat. En ik heb de wedstrijd blijkbaar anders beleeft.

    Op basis van de kansen was een punt voor Almere ook niet onverdiend. Maar over de scheidsrechter verschil ik echt van mening.

    Die hield heel opzichtig de kaarten op zak voor overtredingen van Almere die duidelijk geel waren.
    Vind ik leuk
    Kuip +7878
    vrijdag 26 oktober 2018 om 22:19
    Twente heeft inderdaad een heel zwak elftal. Er zit totaal geen voetbal in. En er zit geen idee achter. Ik denk dat die trainer ook niet de beste is.
    Bij Almere wordt veel beter gevoetbald. En die trainer lijkt me een hele goeie.
    Uiteindelijk zal Sparta of Go Ahead de titel pakken.
    Vind ik leuk
    Tukkerland +3439
    vrijdag 26 oktober 2018 om 22:42
    Uiteindelijk denk ik wel dat wij kampioen kunnen worden als Assaidi, Vuckic en Brama terug zijn. Drommel begint geweldig te keepen en heeft ons vandaag weer gered. Ik heb er vertrouwen in!
    Vind ik leuk
    Kuip +7878
    vrijdag 26 oktober 2018 om 23:19
    Ik hoop het van harte want Twente hoort in de eredivisie. Maar als ik ze dit seizoen zie spelen dan is er nooit controle over de wedstrijd. De drie die jij noemt zouden , mits fit, een versterking zijn. Echter, ze zijn fysiek heel kwetsbaar en zou er dus maar niet te veel op rekenen.
    Misschien kan Twente in de winterstop nog wat doen.
    Vind ik leuk
    Tukkerland +3439
    vrijdag 26 oktober 2018 om 23:24
    Er gaan in de winter 100% nog spelers komen. Hoop zelf op een Spits en een extra stofzuiger op het middenveld. Boere is waardeloos en Oostenrijk is geweldig als supersub en Hölscher kan nog niet eens mee bij Achilles'29. Op de vleugel is Zekhnini nog best wel onzeker. In principe kunnen wij elke ploeg wel aan in de KKD/Onderkant eredivisie.
    Vind ik leuk
    Kuip +7878
    vrijdag 26 oktober 2018 om 23:34
    Oud Twente speler Bruns terughalen? Zit bij Vitesse meestal op de bank toch.
    Vind ik leuk
    Peterfc +1603
    zaterdag 27 oktober 2018 om 12:45
    Of Den Bosch want die hebben met Sparta de sterkste en breedste selectie en daar kunnen nog spelers gehaald worden van elk gewenst niveau.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 27 oktober 2018 om 17:26]
    Vind ik leuk
    Tukkerland +3439
    vrijdag 26 oktober 2018 om 22:21
    Prachtige goal van Boere, na de goal liep het niet meer en heb je geluk dat je Drommel onder de lat hebt staan. Zo zie je maar weer hoe erg we een stofzuiger op het middelveld missen zoals Brama. Hölscher was weer drama trouwens. Ging het laatste kwartier ook nog geloven in de periodetitel, helaas pakte Sparta de punten nog. Desalniettemin gefeliciteerd Spartanen!
    Vind ik leuk
    Micha EL +1009
    vrijdag 26 oktober 2018 om 22:37
    Kan iemand mij uitleggen waarom er bij Twente alleen Duitse muziek gedraaid wordt? Ik ben half duits dus vind het niet erg maar het viel me we op.
    Vind ik leuk
    Tukkerland +3439
    vrijdag 26 oktober 2018 om 22:40
    Geen idee. Dicht bij Duitsland en we hebben goede banden met Schalke 04.
    Vind ik leuk
    Micha EL +1009
    vrijdag 26 oktober 2018 om 22:50
    Vond het wel grappig de gasten bij mij in de bus (city bus) hadden het steeds ook over dat Twente naar de Bundesliga moet. Trouwens heel veel supporters van andere clubs zeggen dat ook. Kom ik in het mooie stadion van Twente vanavond en dan hoor ik alleen Duitse muziek. Dus je weet wel wat de city supporters zeiden.
    Vind ik leuk
    Tukkerland +3439
    vrijdag 26 oktober 2018 om 22:54
    Heb zelf weinig met Duitsland. Ik denk dat het puur is door ons dialect dat gelijkenissen heeft met de Duitse taal. Als je zo'n accent heb (ik heb het geluk dat ik dat accent niet heb!) en je ook nog enkel het Twente dialect spreekt zou je wel zoiets zeggen ja.
    Vind ik leuk
    zaterdag 27 oktober 2018 om 09:21
    Ho ho, sinds enkele tijd zijn het Twents, Drents, Gronings, Sallands, Achterhoeks en Gelders geen dialect, maar Neder- Germaanse talen! Dialect spreken ze in Amsterdam, Rotterdam, Den Haag etc. Met onze taal kun je je redden tot aan Polen, altijd gemakkelijk!
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 27 oktober 2018 om 09:22]
    Vind ik leuk
    zaterdag 27 oktober 2018 om 08:07
    Tukkerland ik ben het niet geheel eens met de uitspraak "prachtige goal van Boere" Hij raakte de bal totaal verkeerd, maar wie treurt daarom hij telt, maar prachtig was hij niet. Dat we Brama missen lijkt mij duidelijk, maar daar ligt het grote verval dat we gisteren meerdere keren konden zien niet aan. Het is de schone taak van onze geweldige coach om daar iets aan te doen. Van voetballend naar alleen maar de lange bal spelen en op het laatst toch weer voetballend, ligt niet aan de tegenstander, maar zit gewoon in het systeem ingebakken. Het zelfde als de onbegrijpelijke keuze voor bepaalde spelers ( die week in week uit verzaken)dat ligt bij de Coach
    Vind ik leuk
    Mooseair +91
    zaterdag 27 oktober 2018 om 09:42
    Ik heb steeds meer mijn twijfels over Pusic. Hij kan er naar mijn mening geen geheel van maken, geen team. We missen een killer als spits, defensief moet je een sloper hebben lopen en een stofzuiger zou niet verkeerd zijn. Twente , haal Douglas gewoon weer op, die ligt weg te rotten bij het tweede van Sporting Lissabon. Assaidi, Brama en Vuckic, als die eindelijk weer fit zijn, dan heb je zowel voorin, als op het middenveld weer mogelijkheden. Maar Douglas en een goede spits die zijn meer dan welkom.
    Vind ik leuk
    zaterdag 27 oktober 2018 om 13:45
    Douglas is idd een hele goede optie, het bevreemd mij dat hij nog niet benaderd is.
    Vind ik leuk
    Mooseair +91
    zaterdag 27 oktober 2018 om 14:08
    Snap het ook niet. Gast speelt nergens om, alleen de leefomgeving is beter dan Enschede. Alleen je wil toch presteren lijkt me
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 27 oktober 2018 om 14:09]
    Vind ik leuk
    vrijdag 26 oktober 2018 om 22:14
    Ik zag NEC aan het begin als titelfavoriet. Nu is dat wel veranderd. Wat doet die Stegeman het weer fantastisch! Bij Heracles deed hij het fantastisch en nu weer.. GAE had naar mijn mening in eerste instantie niet de selectie ervoor om mee te doen, maar Stegeman heeft het weer geflikt en iedereen presteerd boven hun kunnen.
    Vind ik leuk
    HansVites +4918
    vrijdag 26 oktober 2018 om 22:17
    GAE heeft bijna een compleet nieuw team dit seizoen
    Vind ik leuk
    vrijdag 26 oktober 2018 om 22:22
    Dat is waar, maar ik had niet verwacht dat ze zo goed zouden zijn.

    NEC had wel een aantal spelers waar ik van dacht dat die prima ook in de ED mee zouden kunnen.

    Ook Sparta en Twente hebben goede selecties.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 26 oktober 2018 om 22:22]
    Vind ik leuk
    Mooseair +91
    zaterdag 27 oktober 2018 om 09:46
    Die Stegeman zet wel iets neer daar. GAE gaat heel ver komen. Slim ingekocht en hebben wel een goede spits naar mijn mening.
    Vind ik leuk
    frankn27 +5552
    zaterdag 27 oktober 2018 om 09:58
    Stegeman en Eagles doen het uitstekend maar volgens mij wel alleen maar thuiswedstrijden tegen goede clubs gehad daar moeten ze dus nog allemaal naartoe.. twente overigens ook dus seizoen is nog lang. Maar je bent geneigd te zeggen dat het tussen die 3 zal gaan... geluk voor Eagles dat twente Smith weer mist in onderling treffen dankzij interland (briljant weer knvb)
    Vind ik leuk
    NvC +4236
    vrijdag 26 oktober 2018 om 22:16
    Lekker van NEC! Meer dan verdiend dit! Spelers werden ook goed vernedert door de supporters. Wat een walegelijke vertoning! HEMA worsten waren wel lekker! 😉 😂 😭
    Vind ik leuk
    vrijdag 26 oktober 2018 om 22:29
    En die hema worst is in Oss gemaakt😅
    Vind ik leuk
    NvC +4236
    vrijdag 26 oktober 2018 om 22:34
    Ze waren lekker! Voetbal van Oss minder, maar daar onder zaten wij 😅
    Vind ik leuk
    zaterdag 27 oktober 2018 om 00:31
    Hema wOss?
    Vind ik leuk
    vrijdag 26 oktober 2018 om 22:18
    Ik dacht dat het voor de nec-supporters op dit forum een mooie avond zou worden met worsten en bier?🙁
    Vind ik leuk
    NvC +4236
    vrijdag 26 oktober 2018 om 22:22
    Is het alsnog hoor 😄
    Vind ik leuk
    vrijdag 26 oktober 2018 om 22:23
    heb het helaas niet kunnen zien, schrok wel van de uitslag.. Was het echt zo slecht?
    Vind ik leuk
    NvC +4236
    vrijdag 26 oktober 2018 om 22:28
    Ja. 5-1 is zelfs nog prima. Had ook 8 of 9 kunnen zijn. Om even een indruk te geven, NEC supporters hebben na de 5-1 van Oss 10 10 10 geroepen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 26 oktober 2018 om 22:31
    Jammer dat ze dat niet uitzonden, had wel kunnen genieten van die actie van de nec aanhang.. Maar triest genoeg, een club die thuishoort in de eredivisie die zo hard afgaat.. Waar ligt volgens jou het probleem? 🧐
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 26 oktober 2018 om 22:32]
    Vind ik leuk
    NvC +4236
    vrijdag 26 oktober 2018 om 22:36
    Hele technische vlak. Hebben een prima groep spelers maar geen balans, geen echt team.
    Vind ik leuk
    vrijdag 26 oktober 2018 om 22:39
    en wat ik nooit heb begrepen: waarom tellen die eerste 2 wedstrijden niet mee voor de periodetitel, heb jij daar een antwoord op? Of is dat weer iets waar niemand een antwoord op heeft, evenals de toegevoegde waarde van die jong-teams?
    Vind ik leuk
    NvC +4236
    vrijdag 26 oktober 2018 om 23:01
    KNVB. Alleen zij weten het.
    Vind ik leuk
    NvC +4236
    vrijdag 26 oktober 2018 om 22:29
    Maar de hema worst was wel lekker 😉
    Vind ik leuk
    vrijdag 26 oktober 2018 om 22:32
    en het bier?😉
    Vind ik leuk
    NvC +4236
    vrijdag 26 oktober 2018 om 22:36
    Na de zoveelste ook prima 😉
    Vind ik leuk
    Zalkerboy +409
    vrijdag 26 oktober 2018 om 22:23
    Een Os(s) die gehakt maakt van die NEC worsten.
    Vind ik leuk
    vrijdag 26 oktober 2018 om 22:24
    Eenheidsworsten!!!
    Vind ik leuk
    vrijdag 26 oktober 2018 om 22:29
    De samenwerking met Ajax werpt nu al vruchten af.
    Vind ik leuk
    vrijdag 26 oktober 2018 om 22:31
    N E C Wat een afgang moet heel snel beter gaan anders zijn jullie een middelmatige club in de keukenkampioen competitie behorend tot de grijze middenmoot dus JACK de GIER EN ZIJN MANSCHAPPEN GA ER WAT AAN DOEN OF ANDERS LEVER JE CONTRACT IN // En de DIRECTIE MOET ZICH EENS EVEN ACHTER DE OREN KRABBEN WAT MOETEN WE MET ZO"N ELFTAL
    Vind ik leuk
    Antonio_4 +1895
    vrijdag 26 oktober 2018 om 22:34
    Leuke spelersgroep, prima trainer, top-TD. Zie het helemaal goed komen met Sparta!
    Vind ik leuk
    Rodapaus +5563
    vrijdag 26 oktober 2018 om 22:42
    Gefeliciteerd Spartanen
    Vind ik leuk
    Analyse075 +1857
    vrijdag 26 oktober 2018 om 22:51
    Gefeliciteerd SPARTA.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26482
    vrijdag 26 oktober 2018 om 23:00
    Congrats Sparta! Volgend jaar weer 'gewoon' Eredivisie.
    Vind ik leuk
    SP-AR-TA +1946
    vrijdag 26 oktober 2018 om 23:02
    Wel leuk die periode maar je hebt er verder niks aan. Spel was vooral in de tweede helft om te janken zo slecht. Mooi dat je hem nog pakt maar daarmee is alles gezegd.
    Vind ik leuk
    zaterdag 27 oktober 2018 om 00:32
    Maar toch gefeliciteerd. Binnen is binnen.
    Vind ik leuk
    Henk020 +63
    vrijdag 26 oktober 2018 om 23:06
    Kun je nagaan hoe goed die samenwerking met ajax is
    Vind ik leuk
    tikkietoe +5255
    vrijdag 26 oktober 2018 om 23:36
    Sparta hoort wat mij betreft in de eredivisie. Mooi dat ze de 1e periodetiel pakken en verzekerd zijn van nacompetitie, maar wat mij betreft mogen ze rechtstreeks promoveren.
    Vind ik leuk
    fr1963 +3105
    zaterdag 27 oktober 2018 om 00:31
    Jong ajax heeft het goede voorbeeld gegeven. Ajax 1, wil je dat ff kopieren?
    1-3 zondag, daar kan ik prima mee leven, al "domineert" ajax 80 minuten het hele veld, de hele arena en de scheids incl de VARratjes...
    Vind ik leuk
    Farmer +12299
    zaterdag 27 oktober 2018 om 03:01
    Heh, en Veldwijk heeft er nu al 8 in liggen... 1e Div of niet...

    Vraag me af of Jans de afgelopen weken ook op het Kasteel is wezen scouten ;P
    Vind ik leuk
    Maronk +271
    zaterdag 27 oktober 2018 om 07:11
    Kowet wordt lachend kampioen zo. Wat spelen die goed en verzorgd voetbal.
    Vind ik leuk
    zaterdag 27 oktober 2018 om 08:01
    Gisteren was mijn clubje een kwartier voor het einde virtueel periode kampioen. Zowel SPARTA als Co Ahead hebben daar in de laatste 15 minuten een andere draai aangegeven. Beide clubs en supportersschare maar vooral SPARTA gefeliciteerd daarmee.
    Vind ik leuk
    zaterdag 27 oktober 2018 om 10:23


    Even een serieuze vraag.
    Hoe kan Sparta nou de 1e periode titel hebben gewonnen terwijl Go Ahead Eagles op de 1e plaats staat na de 1e periode titel.
    Vind ik leuk
    Tukkerland +3439
    zaterdag 27 oktober 2018 om 13:56
    En als de eerste twee wedstrijden mee zouden tellen zouden wij al boven Sparta eindigen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 27 oktober 2018 om 13:58
    Ja klopt, dus ergens is het niet eerlijk.
    Vind ik leuk
    zaterdag 27 oktober 2018 om 14:50
    Werdt tijd, laatste plaats af :)
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws