Van Bommel over late invalbeurt Ramselaar: 'Wedstrijd vroeg om een wissel'

Van Bommel over late invalbeurt Ramselaar: 'Wedstrijd vroeg om een wissel'

Gepubliceerd: zaterdag 3 november 2018 om 21:30za 03-11-2018 om 21:30

PSV won zaterdagavond moeizaam van Vitesse (1-0). Hoewel de Eindhovenaren een groot deel van de wedstrijd met een man meer speelden, vond trainer Mark van Bommel dat zijn ploeg het goed heeft gedaan. Verder verklaarde hij de late invalbeurt van Bart Ramselaar.

"Ik vind dat ze gedisciplineerd gespeeld hebben, zeker nadat we tegen tien man kwamen", aldus Van Bommel voor de camera van FOX Sports. "Je ziet vaak dat je dan andere dingen gaat doen dan je normaal doet. Dat hebben we geduldig gedaan en dan moet je proberen hetzelfde doen als tegen tien man. En dat is niet zo makkeljk." Van Bommel erkende dat PSV niet tot heel veel kansen kwam, maar vond wel dat PSV de beste kansen kreeg. "Ik ben blij dat we gewonnen hebben", concludeerde de oefenmeester.

Opvallend was dat Van Bommel vlak voor het einde van de wedstrijd besloot om Ramselaar nog te brengen, de man die hij eerder deze week in de bekerwedstrijd tegen RKC Waalwijk nog naar de kant haalde. "Bart heeft dinsdag een ongelukkige wedstrijd gespeeld, net als alle anderen en ik heb Bart eruit gehaald. Dan kun je vragen: waarom laat je hem anderhalve minuut invallen? De wedstrijd vroeg erom om een wissel te plaatsen, om de wedstrijd over de streep te trekken", aldus Van Bommel.

Plaats een reactie

zaterdag 3 november 2018 om 21:35
Haha denk ja. 1.5 minuut invallen. Minderwaardiger kun je het niet maken. Klasse Mark. Ouwe aansteller.
Vind ik leuk
Chucky +846
zondag 4 november 2018 om 18:22
Nou Ten Hag deed dat anders ook met die Duitse kabouter...
Vind ik leuk
zondag 4 november 2018 om 21:16
Ja dus? Ik heb niks met ten Hag te maken geloof ik.
Vind ik leuk
Chucky +846
zondag 4 november 2018 om 21:56
Geloven doen we in de kerk...
Vind ik leuk
dutch3421 +289
zaterdag 3 november 2018 om 21:35
Ongelukkig geformuleerd, maar wel tekenend. Ramselaar is ook gewoon een goede voetballer
Vind ik leuk
Roeptoeter +18678
zaterdag 3 november 2018 om 21:36
Dat was gewoon een strafwissel.
Vind ik leuk
M +211
zaterdag 3 november 2018 om 21:37
Het ging wel erg makkelijk vandaag. Ze hebben zelfs ruim voor tijd al gescoord.
Vind ik leuk
John Garp +5260
zaterdag 3 november 2018 om 21:37
Het lijkt wel alsof Bommel niet ontevreden durft te zijn voor de camera. Ondanks het idioot hoge puntenaantal, is het toch geen geheim dat de neerwaartse spiraal zich al een paar weekjes geleden heeft ingezet.

Zou weleens een instructie van Bertje kunnen zijn.
Vind ik leuk
ficusje +3036
zaterdag 3 november 2018 om 21:41
Heel het jaar op kop gestaan,maar net geen kampioen.
Vind ik leuk
tikkietoe +6431
zaterdag 3 november 2018 om 21:41
Behoorlijk jammer dat Ramselaar bij PSV niet verder lijkt te komen dan tijdrek middel.
Ik zeg niet dat hij iemand op het middenveld uit de basis kan houden, maar verhuur hem dan een half seizoen.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 3 november 2018 om 21:42]
Vind ik leuk
Chucky +846
zaterdag 3 november 2018 om 22:27
Dat betaalt Mark
Vind ik leuk
Der Monarch +2187
zaterdag 3 november 2018 om 21:42
Typisch een Bommelding.
Vind ik leuk
Vak-DD +12742
zaterdag 3 november 2018 om 21:42
Ja wat hebben we goed gespeeld tegen tien man, en dat met een miljoenenploeg. Die van Bommel dankt dat hij god is, totdat hij ook naar het buitenland gaat en op zijn bek gaat zoals veel Nederlandse trainers de laatste tijd.
Vind ik leuk
Chucky +846
zaterdag 3 november 2018 om 22:24
Net als Frons de Boer
Vind ik leuk
WilcoS64 +4772
zaterdag 3 november 2018 om 21:42
Idioot die Van Bommel, moet zonodig Ramselaar even voor lul zetten, wat een dwaas.
Vind ik leuk
Chucky +846
zaterdag 3 november 2018 om 22:27
Wat een baas bedoel je
Vind ik leuk
pietprecies +12428
zaterdag 3 november 2018 om 21:43
Van Bommel weet feilloos dat 80% van de psvers alleen teletekst kijken dus kan hij gerust roepen dat ze zo goed gespeeld hebben en een knappe 1-0 winstpot hebben behaald tegen Vitesse.
Vind ik leuk
Joey_S +164
zaterdag 3 november 2018 om 21:45
De wedstrijd vroeg om een wissel.. is dat zijn verkapte uitleg om te zeggen dat ie ging tijdrekken? 😂
Vind ik leuk
zaterdag 3 november 2018 om 22:18
BOMMEL = PANNEKOEK
Vind ik leuk
Chucky +846
zaterdag 3 november 2018 om 22:25
Nee dat was Marco...niet vergissen
Vind ik leuk
10Wijnaldum +1152
zaterdag 3 november 2018 om 22:19
De wedstrijd vroeg al heel de tijd om een wissel. Wat een dramatisch middenveld. Zo traag en zo onzuiver naar voren. Guti moet echt een miskoop zijn wil je een van deze drie ( Pereiro Hendrikx of
Rosario) er niet uit kunnen spelen. Volgens mij pas rond de 80ste minuut de vaste wissel van Malen. Maar serieus? Ziet van Bommel niet dat het erg zwak was
Vind ik leuk
Chucky +846
zaterdag 3 november 2018 om 22:26
33 punten....5 voor
Vind ik leuk
WilcoS64 +4772
zaterdag 3 november 2018 om 23:32
En dan word je kampioen en sta je weer voor lul in de CL.
Vind ik leuk
Chucky +846
zondag 4 november 2018 om 00:34
En de poen is binnen...
Vind ik leuk
lenard +44
zondag 4 november 2018 om 09:01
omdat PSV andere tegenstanders heeft als 010. en over geluk gaan we het maar niet hebben met die 500 miljoen club van je.
PSV geeft voor de winter stop echt geen punten weg. gr met je clubje
Vind ik leuk
WilcoS64 +4772
zondag 4 november 2018 om 10:15
Wellicht speelt er een fijn darmvirusje op, zou leuk zijn.
Vind ik leuk
zondag 4 november 2018 om 16:45
Zodat ze die endeldarm van jou beter kunnen bereiken achterom ?
Vind ik leuk
WilcoS64 +4772
zondag 4 november 2018 om 19:03
Nou nou Claude, pittige reactie hoor, ik schrik man!
Vind ik leuk
zondag 4 november 2018 om 19:43
Haha, dus met de billen bij elkaar door deze reactie 🤔
Vind ik leuk
zaterdag 3 november 2018 om 22:45
Tactisch sterke wissel door Rammelaar nog een half minuutje mee te laten hobbelen. Hij liet trouwens nu net zoveel zien als tegen RKC ook niks.
Vind ik leuk
zondag 4 november 2018 om 18:42
Von bommel ding..?
Bedoel je van Bommel zijn leuter daar mee?

En dan nog een foto erbij ook..wat is dat toch, die mensen hier die de identiteit van mensen uit het voetbal aan nemen.
Vind ik leuk
zondag 4 november 2018 om 20:13
Liefhebber van azijn zeiken zul je bedoelen. Trouwens over leuteren gesproken.
Vind ik leuk
zondag 4 november 2018 om 20:34
Liefhebber van je zuster. Dat had je niet door want jij bent gefocust op von bommels "ding"..

Wel goed je tanden poetsen zometeen en naar bed! Morgen weer naar school.
Vind ik leuk
zondag 4 november 2018 om 21:13
Succes roeptoetertje ik hoor het wel als je nog ooit iets met inhoud hebt te melden tot die tijd sta je op negeren trollenkoning.
Vind ik leuk
zondag 4 november 2018 om 22:01
Roeptoetertje? Is dat de zoon van " roeptoeter" ?

Inhoud? Je blik Schultebrau heeft meer inhoud dan jij.

Fijne avond oma duck
Vind ik leuk
bert +664
zaterdag 3 november 2018 om 22:58
Ojee is maar goed dat het ten hag niet was dan viel heel Nederland over hem heen ( lees younes )
Vind ik leuk
Wim59 +664
zondag 4 november 2018 om 00:07
Wat een gelul van die van bommel pfffff
Vind ik leuk
zondag 4 november 2018 om 02:06
PSV komt weer van geluk onder de trein, tegen 10 man kunnen ze die wedstrijd wel winnen. Duurt niet lang meer, dan krijgen ze die deksel op hun neus...
Vind ik leuk
Harry.f +415
zondag 4 november 2018 om 02:21
Het word steeds moeilijker om te winnen, de nederlagen komen eraan!
Vind ik leuk
ritje +741
zondag 4 november 2018 om 07:49
hallo Die ZGN talenten van PSV? IK heb ze niet gezien! BERGWIJN is geen talent! en MALEN en ROSARIO Hebben ook niks laten zien! Tegen !) man van Vitesse Waren die ZGN talenten niet thuis! PSV heeft geluk gehad , want tegen 11man had ik het nog moeten zien? Dank zij dank zij de scheidsrechter? Want zo vroeg in de wedstrijd een rode kaart geven! was overdreven! Die LOZANO lokt het gewoon uit! Moet PSV zo kampioen worden? Ja in lampegat interesseerd het ze niet hoe ze kampioen worden! Maar er komt een eind aan, dat kun je wel voorspellen. Want de druk wordt steeds groter! Alleen Ajax heeft wederom verzaakt om aan het doelsaldo te werken? Dat gaat ze opbreken? Want de volgende moeilijke? wedstrijd tegen feyenoord in de kuip.DIe mogen zij PSV net als vorig jaar winnen! Want Als Ajax maar geen kampioen wordt! Maar we zullen het zien? mvg ritje
Vind ik leuk
Chucky +846
zondag 4 november 2018 om 12:32
Veel tijd besteed aan deze reactie....
Vind ik leuk
10Wijnaldum +1152
zondag 4 november 2018 om 20:16
Volgens mij te weinig. Staat namelijk vol spelfouten :-)
Vind ik leuk
zondag 4 november 2018 om 16:45
Rustig jonge
Vind ik leuk
lenard +44
zondag 4 november 2018 om 08:57
dat moet je met zo een speler niet doen die wil meer maar niet dit.
Vind ik leuk
zondag 4 november 2018 om 10:23
Topic ging toch over wissel?
Vind ik leuk
zondag 4 november 2018 om 13:33
En weer wordt er niet consequent gefloten.
Waarom wordt de klap die Bergwijn uitdeelde aan Ödegard niet met rood bestraft.
Vind ik leuk
Chucky +846
zondag 4 november 2018 om 16:11
Misschien ff langs Eyelove👀
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws