Van Bommel over late invalbeurt Ramselaar: 'Wedstrijd vroeg om een wissel'

    Van Bommel over late invalbeurt Ramselaar: 'Wedstrijd vroeg om een wissel'

    zaterdag 3 november 2018 om 21:30

    PSV won zaterdagavond moeizaam van Vitesse (1-0). Hoewel de Eindhovenaren een groot deel van de wedstrijd met een man meer speelden, vond trainer Mark van Bommel dat zijn ploeg het goed heeft gedaan. Verder verklaarde hij de late invalbeurt van Bart Ramselaar.

    "Ik vind dat ze gedisciplineerd gespeeld hebben, zeker nadat we tegen tien man kwamen", aldus Van Bommel voor de camera van FOX Sports. "Je ziet vaak dat je dan andere dingen gaat doen dan je normaal doet. Dat hebben we geduldig gedaan en dan moet je proberen hetzelfde doen als tegen tien man. En dat is niet zo makkeljk." Van Bommel erkende dat PSV niet tot heel veel kansen kwam, maar vond wel dat PSV de beste kansen kreeg. "Ik ben blij dat we gewonnen hebben", concludeerde de oefenmeester.

    Opvallend was dat Van Bommel vlak voor het einde van de wedstrijd besloot om Ramselaar nog te brengen, de man die hij eerder deze week in de bekerwedstrijd tegen RKC Waalwijk nog naar de kant haalde. "Bart heeft dinsdag een ongelukkige wedstrijd gespeeld, net als alle anderen en ik heb Bart eruit gehaald. Dan kun je vragen: waarom laat je hem anderhalve minuut invallen? De wedstrijd vroeg erom om een wissel te plaatsen, om de wedstrijd over de streep te trekken", aldus Van Bommel.

    Plaats een reactie

    stratumseind +171451
    zaterdag 3 november 2018 om 21:32
    sinds 24-9 -2017 al op plek 1


    er is er maar 1 de baas in nederland
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 3 november 2018 om 21:32]
    Vind ik leuk
    Der Monarch +2076
    zaterdag 3 november 2018 om 21:34
    Heb je het nu over Mark Rutte of over Willem-Alexander?
    Vind ik leuk
    zaterdag 3 november 2018 om 21:36
    Lees je even in. Dan weet je het antwoord.
    Vind ik leuk
    Der Monarch +2076
    zaterdag 3 november 2018 om 21:37
    Baas B, je hebt gelijk.
    Vind ik leuk
    John Garp +1805
    zaterdag 3 november 2018 om 21:34
    Dan is het toch op zijn minst ironisch dat ze in Europa hier dan toch weer heel anders tegenaan kijken.
    Vind ik leuk
    stratumseind +171451
    zaterdag 3 november 2018 om 21:35
    nee hoor dat kan niet of ze moeten die stand op zijn kop houden.
    Vind ik leuk
    John Garp +1805
    zaterdag 3 november 2018 om 21:43
    Ja, op dit moment is alleen dat scoreboard nog iets om moed uit te putten. Had ik ook gedaan.
    Succes tegen de Spurs woensdag, die zullen vast ook wel balen dat ze niet tegen de huidige nr. 2 mogen spelen.
    Vind ik leuk
    stratumseind +171451
    zaterdag 3 november 2018 om 21:50
    zoals ik in mijn eerste reactie hier in dit topic al zei : dit is niet "op dit moment " dit is al meer dan een jaar zo
    Vind ik leuk
    John Garp +1805
    zaterdag 3 november 2018 om 21:52
    Vorig jaar? Verleden tijd telt toch niet volgens PSV-supporters?

    Want dan...
    Vind ik leuk
    Maan88 +3898
    zaterdag 3 november 2018 om 21:36
    Ach ach als wij in Europa dezelfde tegenstanders hadden als jullie hadden we daar ook boven aan gestaan! Maar jullie kunnen alleen wijzen naar Europa en de prestaties uit het verleden. Kampioenschappen zijn al weer long way back!
    Vind ik leuk
    John Garp +1805
    zaterdag 3 november 2018 om 21:40
    Ja, dat hadden jullie vast fan-tas-tisch gedaan! Want oei oei oei, met het vertoonde spel van vanavond hadden jullie Bayern natuurlijk helemaal van de mat gespeeld.

    Maar ja, helaas, het is niet zo. Jalallollee!
    Vind ik leuk
    zaterdag 3 november 2018 om 22:46
    Iedereen wint tegenwoordig van Bayern behalve Ajax ;)
    Vind ik leuk
    zaterdag 3 november 2018 om 22:21
    Goede wedstrijden bij jullie ook...
    Vind ik leuk
    zaterdag 3 november 2018 om 21:59
    En jij spreekt voor heel Europa? Indrukwekkend hoor..
    Vind ik leuk
    John Garp +1805
    zaterdag 3 november 2018 om 22:37
    In dit geval durf ik dat wel aan. Komt omdat ik weleens een krantje open sla.

    Moet je es doen (krijg je kennis van!).
    Vind ik leuk
    zaterdag 3 november 2018 om 23:09
    Kennis op doen met een krant? Haha tuurlijk kerel. Veel plezier ermee. Je maakt jezelf belachelijk
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +14747
    zaterdag 3 november 2018 om 21:35
    6 november en al klaar op 2 fronten.

    Wat een Toppers.
    Vind ik leuk
    stratumseind +171451
    zaterdag 3 november 2018 om 21:38
    al wat er al meer dan een jaar achteraan loopt is nog minder , kan je nagaan pietje waar het aan schort....

    Vind ik leuk
    Pietje2015 +14747
    zaterdag 3 november 2018 om 21:39
    Tegen 13 man kun je niet voetballen.
    Vind ik leuk
    stratumseind +171451
    zaterdag 3 november 2018 om 21:43
    nu doe je het weer .... zet die zak met uien toch eens weg pietje , het huilen zal dan wel minder worden .... hoop ik
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +14747
    zaterdag 3 november 2018 om 21:46
    Maak jij uit wat ik doe of niet.
    Zak met uien, fles azijn, de bekende dooddoeners van je.
    Vind ik leuk
    stratumseind +171451
    zaterdag 3 november 2018 om 21:49
    ja ik weet het maar hoe moet je anders dan dat eeuwige gejank van jouw omschrijven?
    Of kan je zelf aangeven waarom je zo n huilebalk bent?
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +14747
    zaterdag 3 november 2018 om 21:50
    Neem nog een biertje en geniet van je zoveelste gekregen 3 punten.
    Vind ik leuk
    stratumseind +171451
    zaterdag 3 november 2018 om 21:52
    nou doe je het weer....
    Vind ik leuk
    Chucky +784
    zaterdag 3 november 2018 om 22:23
    Mallerd/
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +13919
    zaterdag 3 november 2018 om 21:39
    Wedstrijd is nog niet gespeeld Pietje of kan je de toekomst voorspellen?
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +14747
    zaterdag 3 november 2018 om 21:40
    Na FC Groningen - RKC - Vitesse heb ik genoeg gezien.
    Denk 4-0 voor Tottenham en dan mag je je handen dichtknijpen.
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +13919
    zaterdag 3 november 2018 om 21:42
    Kan je de toekomst voorspellen?
    Vind ik leuk
    lenard +37
    zondag 4 november 2018 om 09:10
    dat hoop jij natuurlijk maar we gaan het zien negatieve mongool dat je bent. jij hebt verstand van voetbal maar gunt een ander niks. ik wil jou clubje wel eens zien in portugal. ik hoop dat ze echt op hun bek gaan. en dat wil jij niet uit spreken maar ik wel suc6 met je kut club
    Vind ik leuk
    zaterdag 3 november 2018 om 22:22
    Ajax zou de adgelopen 6 wedstrijden in Europa ook verliezen...
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +1111
    zondag 4 november 2018 om 15:41
    He bah nu niet de Toppers beledigen hé; die zingen toch elke keer de JC Arena vol.
    Vind ik leuk
    richard37 +1324
    zaterdag 3 november 2018 om 21:37
    Heb geduld komt goed dit seizoen met ajax
    Vind ik leuk
    zaterdag 3 november 2018 om 21:43
    Je valt uit je rol. Het Kinderwetje & Kleutermanifest van Primeur dicteert dat je 24/7 bezeten bent van de Amsterdamsche club voor gelegenheidssupporters en abonnee-tv'ers.
    Vind ik leuk
    stratumseind +171451
    zaterdag 3 november 2018 om 21:46
    sorry , ik had beter moeten weten inderdaad .
    Het opsommen van een feitje zorgt er al voor dat diemen eo meteen in de vlekken schiet.
    Vind ik leuk
    zaterdag 3 november 2018 om 21:47
    PSV is een liksteen voor herkauwende betonvlechters.
    Vind ik leuk
    zaterdag 3 november 2018 om 23:03
    Ik herken mij niet in het beeld wat jij schetst...
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 12:11
    Je hoeft je, als je je beroepsmatig onledig zou houden met betonvlechten, niet per se aangesproken te voelen.
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 12:44
    Klopt, want t/m het woord 'herkauwende' ging ik nog met je mee...
    Vind ik leuk
    Lulookmee +1372
    zondag 4 november 2018 om 11:47
    Ajax is een anale vibrator voor megalomane cokessnuivers........😁😉
    Vind ik leuk
    zaterdag 3 november 2018 om 22:27
    Ga jij het nou over opsommen van feiten hebben en de reactie daarop? Als je bij jou met feiten komt reageer je 2 dagen niet! Of je krijgt oneindig domme oneliners...
    Vind ik leuk
    stratumseind +171451
    zaterdag 3 november 2018 om 22:30
    dat komt omdat soorten zoals jij soorten als mij op een internetforum serieus nemen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 3 november 2018 om 22:34
    Het grote probleem is dat jij jezelf serieus neemt! En ook nog net doet of je verstand van voetbal hebt...met hoeveel ging Ajax van Bayern verliezen? En van Benfica?
    Vind ik leuk
    stratumseind +171451
    zaterdag 3 november 2018 om 22:36
    ik noem nooit uitslagen dus.....geen idee waar je het over hebt of het moet zijn dat je op zoek bent naar een pluim
    Vind ik leuk
    zaterdag 3 november 2018 om 22:38
    Niet jokken...
    Vind ik leuk
    stratumseind +171451
    zaterdag 3 november 2018 om 22:39
    laat ff zien dan dat ik uitslagen voorspeld heb van bayern ajax en ajax benfica dan
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 10:01
    Zo, daar ben ik weer. Ik kom namelijk wel weer terug op een voorgaande discussie.....

    Je hebt gelijk, je hebt 582 keer geroepen dat Ajax kansloos was en dik ging verliezen maar geen stand genoemd. Collega PSV'ers gingen zelfs tot 7-0 of riepen 10, 10, 10 na de 1-0.....
    Felicitaties waren er na de wedstrijd (uiteraard) ook niet... van veel PSV'ers dan weer wel, op een paar mongols en Utrecht supporters na... :-)
    Vind ik leuk
    stratumseind +171451
    zondag 4 november 2018 om 10:09
    lang verhaal om je beschuldiging richting mijn persoon dat ik jokte terug te nemen....

    Neem anders nog een dag de tijd dan kan je ook je volgende foute beschuldiging op gaan zoeken : die van die 582 x.


    Tot volgende week dan maar?
    Neem je tijd
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 10:18
    Ik kom er tenminste op terug en erken dat ik een foutje heb gemaakt. Zouden meer mensen moeten doen, de concurrent feliciteren na een goed resultaat in Europa ook trouwens!!

    Ik ga zo naar het stadion dus vandaag geen tijd meer, sorry...
    Vind ik leuk
    stratumseind +171451
    zondag 4 november 2018 om 10:21
    he das nou jammer...................
    Vind ik leuk
    zaterdag 3 november 2018 om 22:55
    Ha ha ik zou me daar maar aan vasthouden.
    Gezien de wedstrijd zul je moeten toegeven ( en ik weet dat je altijd objectief bent) dat Mark eens goed naar PSV moet kijken.
    Nét gewonnen tegen 10 man.
    Het blijft altijd moeilijk tegen 10 man. Zie vorige week maar erken dan wel dat PSV niet goed gespeeld heeft
    Vind ik leuk
    073fa +36
    zaterdag 3 november 2018 om 22:57
    1x Ado tussendoor toen iedereen nog 0 punten had ;) Nee, maar zonder dollen dit is wel echt een super knappe prestatie!
    Vind ik leuk
    Swout +727
    zaterdag 3 november 2018 om 23:09
    De gemeente Eindhoven?
    Vind ik leuk
    stratumseind +171451
    zaterdag 3 november 2018 om 23:10
    zo das knap en helemaal niet afgezaagd ook , chapeau je mag vol trots achter je pctje zitten nu.
    Vind ik leuk
    AjaxRio +65
    zondag 4 november 2018 om 12:08
    Feiten liegen niet. Ajax heeft het in de competitie vaker af laten weten. PSV is fit en kan in de tweede helft vaak het (minieme) verschil maken. De voetballiefhebber staat zelden op de banken in Eindhoven, maar het realisme brengt nationaal wel succes. Ik begin er niet meer aan, te zeggen dat PSV dit nooit volhoudt want dat zei ik vorig jaar ook. Ajax moet haar wedstrijden blijven winnen en thuis PSV pakken. Dan nog moet PSV elders punten laten liggen. We'll see.
    Vind ik leuk
    El Cazador +6678
    zondag 4 november 2018 om 13:22
    Momenteel is het koningshuis nog onverminderd populair. Hele wijken staan tijdens Prinsjesdag met opgeblazen oranje klompen op de kop drie uur lang te wachten op een poppenkastfiguur in een hobbelige koets. En daar is an sich niks mis mee.
    Vind ik leuk
    stratumseind +171451
    zondag 4 november 2018 om 13:26
    iedere gek zijn gebrek, dat maxima in een kleedje met bijpassende hoedje ter waarde van 10.000 euro met een basis jaarsalaris van 800.000 euro weer een nieuwe voedselbank opent gaat volledig aan ze voorbij .....

    Zoek de contradictie
    Vind ik leuk
    El Cazador +6678
    zondag 4 november 2018 om 13:29
    We kunnen republikeinen zijn wat we willen het grote ouwe geld zal altijd regeren, dat is al eeuwen zo en daar veranderen jij en ik niks aan!!! Hoe graag je het mss zou willen …………...
    Vind ik leuk
    stratumseind +171451
    zondag 4 november 2018 om 13:36
    klopt als een zwerende vinger .
    mijn regel is dan ook dat ik het totaal negeer.
    Niet dat dat iets op lost maar toch , gevoelsmatig erger ik me er dan ook niet aan
    Vind ik leuk
    jollyrogers +4913
    maandag 5 november 2018 om 20:04
    klopt helemaal, maar kijk uit, want door dit soort gedrag heeft 020 al jaren niets meer gewonnen. helemaal niets!
    Vind ik leuk
    zaterdag 3 november 2018 om 21:35
    Haha denk ja. 1.5 minuut invallen. Minderwaardiger kun je het niet maken. Klasse Mark. Ouwe aansteller.
    Vind ik leuk
    Chucky +784
    zondag 4 november 2018 om 18:22
    Nou Ten Hag deed dat anders ook met die Duitse kabouter...
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 21:16
    Ja dus? Ik heb niks met ten Hag te maken geloof ik.
    Vind ik leuk
    Chucky +784
    zondag 4 november 2018 om 21:56
    Geloven doen we in de kerk...
    Vind ik leuk
    dutch3421 +68
    zaterdag 3 november 2018 om 21:35
    Ongelukkig geformuleerd, maar wel tekenend. Ramselaar is ook gewoon een goede voetballer
    Vind ik leuk
    Roeptoeter +4625
    zaterdag 3 november 2018 om 21:36
    Dat was gewoon een strafwissel.
    Vind ik leuk
    Topdrie +2819
    zaterdag 3 november 2018 om 21:37
    De wedstrijd vroeg in een veel vroeger stadium al om een wissel. Had Malen & Guti halverwege de 2e helft laten invallen zodat Bergwijn z'n rust kon pakken en Guti kon laten zien dat hij beter is dan Hendrix. Begreep niets van de wissels van van Bommel vandaag. Vooral niet die van Ramselaar in de laatste minuut van de blessuretijd
    Vind ik leuk
    Chucky +784
    zaterdag 3 november 2018 om 22:29
    Mark is ondoorgrondelijk...
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 05:36
    En chucky is een poot.
    Hoe vaak die kut over de grond rolt, daarom ook die twee regenboog ballen als profiel foto ofzo? Wtf moet dat voorstellen.

    Vind ik leuk
    Chucky +784
    zondag 4 november 2018 om 12:30
    Stumpertje...
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 16:03
    Heet je zo van je achternaam? De groeten aan pa en ma stumpertje dan maar.

    Vind ik leuk
    Chucky +784
    zondag 4 november 2018 om 16:09
    Lucht dat op dat schelden...?
    Vind ik leuk
    M +111
    zaterdag 3 november 2018 om 21:37
    Het ging wel erg makkelijk vandaag. Ze hebben zelfs ruim voor tijd al gescoord.
    Vind ik leuk
    John Garp +1805
    zaterdag 3 november 2018 om 21:37
    Het lijkt wel alsof Bommel niet ontevreden durft te zijn voor de camera. Ondanks het idioot hoge puntenaantal, is het toch geen geheim dat de neerwaartse spiraal zich al een paar weekjes geleden heeft ingezet.

    Zou weleens een instructie van Bertje kunnen zijn.
    Vind ik leuk
    ficusje +2213
    zaterdag 3 november 2018 om 21:41
    Heel het jaar op kop gestaan,maar net geen kampioen.
    Vind ik leuk
    tikkietoe +5262
    zaterdag 3 november 2018 om 21:41
    Behoorlijk jammer dat Ramselaar bij PSV niet verder lijkt te komen dan tijdrek middel.
    Ik zeg niet dat hij iemand op het middenveld uit de basis kan houden, maar verhuur hem dan een half seizoen.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 3 november 2018 om 21:42]
    Vind ik leuk
    Chucky +784
    zaterdag 3 november 2018 om 22:27
    Dat betaalt Mark
    Vind ik leuk
    Der Monarch +2076
    zaterdag 3 november 2018 om 21:42
    Typisch een Bommelding.
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11385
    zaterdag 3 november 2018 om 21:42
    Ja wat hebben we goed gespeeld tegen tien man, en dat met een miljoenenploeg. Die van Bommel dankt dat hij god is, totdat hij ook naar het buitenland gaat en op zijn bek gaat zoals veel Nederlandse trainers de laatste tijd.
    Vind ik leuk
    Chucky +784
    zaterdag 3 november 2018 om 22:24
    Net als Frons de Boer
    Vind ik leuk
    WilcoS64 +1573
    zaterdag 3 november 2018 om 21:42
    Idioot die Van Bommel, moet zonodig Ramselaar even voor lul zetten, wat een dwaas.
    Vind ik leuk
    Chucky +784
    zaterdag 3 november 2018 om 22:27
    Wat een baas bedoel je
    Vind ik leuk
    pietprecies +6213
    zaterdag 3 november 2018 om 21:43
    Van Bommel weet feilloos dat 80% van de psvers alleen teletekst kijken dus kan hij gerust roepen dat ze zo goed gespeeld hebben en een knappe 1-0 winstpot hebben behaald tegen Vitesse.
    Vind ik leuk
    zaterdag 3 november 2018 om 21:48
    Ik heb teletekst gevolgd en dankzij van Bommel weet ik nu dat PSV goed gespeeld heeft en een knappe 1-0 winstpot heeft behaald tegen Vitesse.
    Vind ik leuk
    zaterdag 3 november 2018 om 21:54
    Ik heb niet gekeken en zag tóch een heel andere wedstrijd.
    Vind ik leuk
    zaterdag 3 november 2018 om 21:45
    Achterlijke mongool
    Vind ik leuk
    zaterdag 3 november 2018 om 21:48
    Je stelt je netjes voor. Chapeau.
    Vind ik leuk
    Joey_S +55
    zaterdag 3 november 2018 om 21:45
    De wedstrijd vroeg om een wissel.. is dat zijn verkapte uitleg om te zeggen dat ie ging tijdrekken? 😂
    Vind ik leuk
    zaterdag 3 november 2018 om 22:18
    BOMMEL = PANNEKOEK
    Vind ik leuk
    Chucky +784
    zaterdag 3 november 2018 om 22:25
    Nee dat was Marco...niet vergissen
    Vind ik leuk
    zaterdag 3 november 2018 om 22:19
    De wedstrijd vroeg al heel de tijd om een wissel. Wat een dramatisch middenveld. Zo traag en zo onzuiver naar voren. Guti moet echt een miskoop zijn wil je een van deze drie ( Pereiro Hendrikx of
    Rosario) er niet uit kunnen spelen. Volgens mij pas rond de 80ste minuut de vaste wissel van Malen. Maar serieus? Ziet van Bommel niet dat het erg zwak was
    Vind ik leuk
    Chucky +784
    zaterdag 3 november 2018 om 22:26
    33 punten....5 voor
    Vind ik leuk
    WilcoS64 +1573
    zaterdag 3 november 2018 om 23:32
    En dan word je kampioen en sta je weer voor lul in de CL.
    Vind ik leuk
    Chucky +784
    zondag 4 november 2018 om 00:34
    En de poen is binnen...
    Vind ik leuk
    lenard +37
    zondag 4 november 2018 om 09:01
    omdat PSV andere tegenstanders heeft als 010. en over geluk gaan we het maar niet hebben met die 500 miljoen club van je.
    PSV geeft voor de winter stop echt geen punten weg. gr met je clubje
    Vind ik leuk
    WilcoS64 +1573
    zondag 4 november 2018 om 10:15
    Wellicht speelt er een fijn darmvirusje op, zou leuk zijn.
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 16:45
    Zodat ze die endeldarm van jou beter kunnen bereiken achterom ?
    Vind ik leuk
    WilcoS64 +1573
    zondag 4 november 2018 om 19:03
    Nou nou Claude, pittige reactie hoor, ik schrik man!
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 19:43
    Haha, dus met de billen bij elkaar door deze reactie 🤔
    Vind ik leuk
    zaterdag 3 november 2018 om 22:45
    Tactisch sterke wissel door Rammelaar nog een half minuutje mee te laten hobbelen. Hij liet trouwens nu net zoveel zien als tegen RKC ook niks.
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 18:42
    Von bommel ding..?
    Bedoel je van Bommel zijn leuter daar mee?

    En dan nog een foto erbij ook..wat is dat toch, die mensen hier die de identiteit van mensen uit het voetbal aan nemen.
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 20:13
    Liefhebber van azijn zeiken zul je bedoelen. Trouwens over leuteren gesproken.
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 20:34
    Liefhebber van je zuster. Dat had je niet door want jij bent gefocust op von bommels "ding"..

    Wel goed je tanden poetsen zometeen en naar bed! Morgen weer naar school.
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 21:13
    Succes roeptoetertje ik hoor het wel als je nog ooit iets met inhoud hebt te melden tot die tijd sta je op negeren trollenkoning.
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 22:01
    Roeptoetertje? Is dat de zoon van " roeptoeter" ?

    Inhoud? Je blik Schultebrau heeft meer inhoud dan jij.

    Fijne avond oma duck
    Vind ik leuk
    bert +86
    zaterdag 3 november 2018 om 22:58
    Ojee is maar goed dat het ten hag niet was dan viel heel Nederland over hem heen ( lees younes )
    Vind ik leuk
    Wim59 +114
    zondag 4 november 2018 om 00:07
    Wat een gelul van die van bommel pfffff
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 02:06
    PSV komt weer van geluk onder de trein, tegen 10 man kunnen ze die wedstrijd wel winnen. Duurt niet lang meer, dan krijgen ze die deksel op hun neus...
    Vind ik leuk
    Harry.f +322
    zondag 4 november 2018 om 02:21
    Het word steeds moeilijker om te winnen, de nederlagen komen eraan!
    Vind ik leuk
    ritje +205
    zondag 4 november 2018 om 07:49
    hallo Die ZGN talenten van PSV? IK heb ze niet gezien! BERGWIJN is geen talent! en MALEN en ROSARIO Hebben ook niks laten zien! Tegen !) man van Vitesse Waren die ZGN talenten niet thuis! PSV heeft geluk gehad , want tegen 11man had ik het nog moeten zien? Dank zij dank zij de scheidsrechter? Want zo vroeg in de wedstrijd een rode kaart geven! was overdreven! Die LOZANO lokt het gewoon uit! Moet PSV zo kampioen worden? Ja in lampegat interesseerd het ze niet hoe ze kampioen worden! Maar er komt een eind aan, dat kun je wel voorspellen. Want de druk wordt steeds groter! Alleen Ajax heeft wederom verzaakt om aan het doelsaldo te werken? Dat gaat ze opbreken? Want de volgende moeilijke? wedstrijd tegen feyenoord in de kuip.DIe mogen zij PSV net als vorig jaar winnen! Want Als Ajax maar geen kampioen wordt! Maar we zullen het zien? mvg ritje
    Vind ik leuk
    Chucky +784
    zondag 4 november 2018 om 12:32
    Veel tijd besteed aan deze reactie....
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 20:16
    Volgens mij te weinig. Staat namelijk vol spelfouten :-)
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 16:45
    Rustig jonge
    Vind ik leuk
    lenard +37
    zondag 4 november 2018 om 08:57
    dat moet je met zo een speler niet doen die wil meer maar niet dit.
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 10:23
    Topic ging toch over wissel?
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 13:33
    En weer wordt er niet consequent gefloten.
    Waarom wordt de klap die Bergwijn uitdeelde aan Ödegard niet met rood bestraft.
    Vind ik leuk
    Chucky +784
    zondag 4 november 2018 om 16:11
    Misschien ff langs Eyelove👀
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws