Kali ontkent opzet bij bij overtreding op Peterson: 'We groeten elkaar gewoon'

Kali ontkent opzet bij bij overtreding op Peterson: 'We groeten elkaar gewoon'

Gepubliceerd: zaterdag 3 november 2018 om 21:54za 03-11-2018 om 21:54

Anouar Kali ontsnapte in de wedstrijd tegen Heracles Almelo aan een rode kaart. Een snoeiharde tackle op Kristoffer Peterson werd door scheidsrechter Danny Makkelie met een gele kaart bestraft.

"Daar zat absoluut geen opzet bij", verklaarde Kali na afloop tegenover het Algemeen Dagblad. Kali en Peterson speelden in het verleden al eens samen bij FC Utrecht, destijds sloeg de NAC-speler zijn ploeggenoot een gebroken kaak. De overtreding van zaterdag had daar volgens Kali niks mee te maken. "Nee, zoals je net ziet groeten we elkaar gewoon. Ik heb 'Kris' nog gesproken toen hij bij Utrecht speelde, alles is allang uitgesproken."

Kali was verder blij met de zege die de Bredanaars boekten. "Naarmate de wedstrijd vorderde, werden zij beter en kwamen wij elke keer te laat. We mogen blij zijn dat we deze wedstrijd hebben gewonnen. We speelden twee keer gelijk, nu winnen we. Er zit een stijgende lijn in, dat kun je niet ontkennen."

Plaats een reactie

Velox +119
zaterdag 3 november 2018 om 21:59
Jaja geloof er niks van
Vind ik leuk
kwartje50 +1015
zondag 4 november 2018 om 09:45
Lagerelftal overtreding , tog niet normaal , meeste mensen moeten maandag werken hebben geen zinin ziektewet door zoon lompegast ;)

Telkens gaat die gast in de fout,en voegt niks toe aan je selectie,

Zo zeggen stuur stuur hem weg rotjoch en ga andere sport zoeken kali bom Bali hond
Vind ik leuk
zaterdag 3 november 2018 om 22:03
De intentie of opzet maakt geen hol uit bij dit soort acties. Op deze manier zo onbesuisd invliegen is gewoon rood op het moment dat je vol je tegenstander raakt. Je neemt immers het risico om iemand stevig te blesseren. Faal momentje van de VAR als je het mij vraagt.
Vind ik leuk
Devoetbalgek +1074
zaterdag 3 november 2018 om 22:10
Ik kijk naar mijn club nu, zag dat het nog 0-0 was. Is az zo slecht? Of jullie zo goed?
Vind ik leuk
zaterdag 3 november 2018 om 22:12
Van beide kanten niet geweldig. Wij verdedigen alleen maar en AZ komt er niet echt doorheen. Hopen op een puntje
Vind ik leuk
Devoetbalgek +1074
zaterdag 3 november 2018 om 22:16
Succes man.
Vind ik leuk
zaterdag 3 november 2018 om 22:21
Thanks! Hopen op een gelijkmaker in de laatste fase
Vind ik leuk
Roodbergen +9297
zaterdag 3 november 2018 om 22:23
Zal dan eigen goal moeten worden 😂
[Reactie gewijzigd op zaterdag 3 november 2018 om 22:24]
Vind ik leuk
zaterdag 3 november 2018 om 22:04
Hm in het stadion dacht ik echt van oef. Nu ik de beelden terug zie, denk ik een beetje hetzelfde. Met een beetje bedoel ik dat het onbesuisder eruit ziet omdat hij ook weg glijdt. Maar hier had makkeliek rood voor getrokken kunnen/mogen worden
Vind ik leuk
zaterdag 3 november 2018 om 22:15
Direct ROOD. VAR????? WAARDELOOS KUT SYSTEEM KNVB
Vind ik leuk
Maan88 +5716
zaterdag 3 november 2018 om 22:16
Gewoon donkerrood. Neemt de kans de speler te blesseren heel simpel! Ongelofelijk dat de VAR nu weer niet thuis gaf, zaterdags avond Chinees avond blijkbaar?
Vind ik leuk
zaterdag 3 november 2018 om 22:21
Edit VP : Reactie verwijderd.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 3 november 2018 om 22:25]
Vind ik leuk
Roodbergen +9297
zaterdag 3 november 2018 om 22:24
Mag niet, maar we denken het bijna allemaal?
Vind ik leuk
zaterdag 3 november 2018 om 22:37
Oké ;-)))
Vind ik leuk
zaterdag 3 november 2018 om 22:25
Hier mag jij dat in ieder geval niet zeggen.
Vind ik leuk
DrDeef +2362
zaterdag 3 november 2018 om 22:23
Ik geloof er geen reet van. Deze idioot heeft al zoveel schandelijke overtredingen op zijn naam. Die hoort niet op een voetbalveld maar in een tbs-kliniek. Nare vent en een smerige speler.
Vind ik leuk
Kopstootje +9643
zaterdag 3 november 2018 om 22:30
Volgens onze beste scheidsrechter is het alleen rood als er sprake is van gepaste snelheid.

Volgens mij komt Kali er met een aardig hoge snelheid in.

Is maar 1 conclusie: diep rood.
Vind ik leuk
Qalsi +428
zaterdag 3 november 2018 om 22:41
Eerste klas randdebiel deze speler. Niks meer en niks minder.
Vind ik leuk
zaterdag 3 november 2018 om 23:05
Als je met zo'n rotgang in komt dan is dat gewoon met opzet. Het is en blijft een naar mannetje.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 3 november 2018 om 23:09]
Vind ik leuk
RtdDub +13437
zaterdag 3 november 2018 om 23:09
Dat is dan de scheidsrechter die vorige week ongeveer door de tv heen schreeuwde dat St. Juste rood moest hebben.
Drol.
Vind ik leuk
zaterdag 3 november 2018 om 23:25
Op zo’n manier inkomen vliegen verdiend een rode kaart en zes wedstrijden schorsing. Als hij hem vol had geraakt had het seizoen er voor Peterson opgezeten. Nu hetzelfde bestraft als protesteren tegen een onterechte beslissing. Wat een VAR hebben we weer.
Vind ik leuk
Jafio +1983
zondag 4 november 2018 om 00:03
Compensatie voor twee strafschoppen
Vind ik leuk
Ton Pol1 +110
zondag 4 november 2018 om 12:25
Huh
Vind ik leuk
zondag 4 november 2018 om 00:18
Smerige tikkie breed voetballer, ik ben blij dat ie weg is bij Utrecht.
Vind ik leuk
Bocajuun +756
zondag 4 november 2018 om 02:27
Donkerrood en het land uit!
Vind ik leuk
zondag 4 november 2018 om 09:51
Op de foto kijkt ie nog verbaasd dat ie een kaart krijgt, was dubbel rood!!!
Vind ik leuk
zondag 4 november 2018 om 11:05
De haat zit diep bij kali
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws