Update: Willem II speelt eerste achtste finale, laatste wedstrijd in Rotterdam

    Update: Willem II speelt eerste achtste finale, laatste wedstrijd in Rotterdam

    maandag 5 november 2018 om 15:11

    In de achtste finale van de KNVB beker speelt Feyenoord opnieuw een thuiswedstrijd. In eigen stadion is FC Utrecht de tegenstander. Ajax gaat op bezoek bij Roda JC. Dat heeft de loting zaterdagavond bepaald. 

    Bij de laatste zestien in de beker zitten nog drie amateurploegen. AFC gaat op bezoek bij Willem II, terwijl Odin'59 het op eigen veld mag opnemen tegen sc Heerenveen. Kozakken Boys wacht een thuiswedstrijd tegen Vitesse.

    Verder gaat RKC Waalwijk, dat in de afgelopen ronde PSV uitschakelde, op bezoek bij FC Twente en speelt AZ thuis tegen PEC Zwolle. De laatste achtste finale gaat tussen Fortuna Sittard en Cambuur Leeuwarden.

    De wedstrijden worden op dinsdag 18, woensdag 19 en donderdag 20 december gespeeld. Wat het precieze programma wordt, maakt de KNVB later bekend.

    Volledige loting
    Willem II - AFC
    Odin'59 - sc Heerenveen
    FC Twente - RKC Waalwijk
    Feyenoord - FC Utrecht
    AZ Alkmaar - PEC Zwolle
    Roda JC - Ajax
    Fortuna Sittard - Cambuur Leeuwarden
    Kozakken Boys - Vitesse

    Update 05-11, 15:08 uur: De KNVB heeft inmiddels bekendgemaakt wanneer de achtste finales worden gespeeld. Op dinsdag 18 december spelen Willem II en AFC de eerste achtste finale van het bekertoernooi. De laatste wedstrijd gaat donderdag 20 december tussen Feyenoord en FC Utrecht.

    Plaats een reactie

    Splintair +1977
    zaterdag 3 november 2018 om 23:15
    Yes natuurlijk weer thuis!👍
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +9450
    zaterdag 3 november 2018 om 23:16
    Jaaa mooie lotting 👍
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 07:37
    Dickie gaat 2 bussen parkeren in de Kuip en gokken op 1 goedlopende counter. Die heeft Feyenoord in ieder geval nog niet gewonnen.
    Vind ik leuk
    Kaar +851
    zondag 4 november 2018 om 08:09
    Klopt, maar dat zegt ook niemand toch 😜
    Vind ik leuk
    ficusje +2161
    zondag 4 november 2018 om 08:19
    Gun die ploeg ook eens wat,seizoen is al voorbij.mensen gaan heel het jaar,nu voor niets naar het stadion.
    Vind ik leuk
    Kaar +851
    zondag 4 november 2018 om 08:23
    Voor niets? Als je dat zegt, heb je het echt niet begrepen.... Je kent de term ‘successupporter’?
    [Reactie gewijzigd op zondag 4 november 2018 om 10:58]
    Vind ik leuk
    Blindsy +12330
    zondag 4 november 2018 om 08:40
    Dus 90% van alle voetbalfans gaan vanaf november voor niks naar het stadion want 'ze kunnen geen kampioen meer worden'?
    Typisch gelul van een provinciaal met slappe knieen die ooit besloten heeft om de lokale helden links te laten liggen en 'fan' van Ajax te worden want die winnen zo vaak en dan kun je iedereen uitlachen en ben je zelf zogenaamd een topkerel.

    Kortom, een sneuneus die poep praat.
    [Reactie gewijzigd op zondag 4 november 2018 om 08:42]
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 22:04
    Ajax wint veel wedstrijden klopt.
    Maar Prijzen?😉
    Vind ik leuk
    Blindsy +12330
    maandag 5 november 2018 om 06:55
    Daar kun je logischerwijs op wachten. Toch? Qua prijzen gewoon de absolute nr1 van NL. Aantrekkelijk om daar 'fan' van te willen worden en je ego zo een boost te geven 😉.
    [Reactie gewijzigd op maandag 5 november 2018 om 06:58]
    Vind ik leuk
    maandag 5 november 2018 om 15:47
    En daar werd de zogenaamde 'realist' even met zijn neus op de feiten gedrukt door een anti-Ajax supporter. Shame on you!
    Vind ik leuk
    Devoetbalgek +1094
    maandag 5 november 2018 om 16:50
    Hij wees mij er laatst op. Omdat ik uit provincie Groningen kom mag ik niet voor ajax zijn. Heb hem even goed de les gelezen.
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 10:12
    Echt denk je dat voor niets ik zeg maar niks meer fijne dag kerel
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 10:27
    En wij gunnen de neuzen Roda JC. Al 5 jaar geen prijs en ook dit jaar niets behalve misschien de Nederlandse beker.
    Vind ik leuk
    Voebtal +7548
    zaterdag 3 november 2018 om 23:17
    Eerste keer in tijden!
    Vind ik leuk
    River ice +1375
    zaterdag 3 november 2018 om 23:17
    Ja natuurlijk weer tegen eredivisie ploeg. Ook van de laatste 20 wedstrijden 19 keer. Daar hoor je niemand over.
    Vind ik leuk
    Vakkie D +2600
    zondag 4 november 2018 om 01:53
    Zo veel dingen die je kan schrijven en dus kiezen voor de provocerende anti feyenoord kop
    Vind ik leuk
    Blindsy +12330
    zondag 4 november 2018 om 09:14
    Je wéét toch dat die balletjes gemanipuleerd zijn? We schijnen één keer niet betaald te hebben, maar verder is het elke keer gewoon goed gegaan, die loting.
    Vind ik leuk
    Alibaba +470
    zondag 4 november 2018 om 11:28
    Als je Gemert, swift en top oss bij deze ploegen telt, heb je idd gelijk!
    Vind ik leuk
    River ice +1375
    zondag 4 november 2018 om 12:23
    Haha dat klopt, 4 seizoenen en maar 3 wedstrijden niet tegen de eredivisie.
    Vind ik leuk
    Hast57 +1998
    zaterdag 3 november 2018 om 23:22
    Ze betalen niet voor niks
    Vind ik leuk
    Devoetbalgek +1094
    zondag 4 november 2018 om 00:06
    Wordt daar wel moe van. Altijd maar thuis voor jullie.
    Vind ik leuk
    River ice +1375
    zondag 4 november 2018 om 00:08
    altijd maar eredivisie. Enige beker winnaar ooit die in de route alleen maar eredivisie ploegen tegen kwam.
    Vind ik leuk
    Devoetbalgek +1094
    zondag 4 november 2018 om 00:16
    Altijd wel lucky thuis loting goos.
    Vind ik leuk
    J Kiprich +16028
    zondag 4 november 2018 om 00:41
    Hoelang wil je kijken?
    Vind ik leuk
    River ice +1375
    zondag 4 november 2018 om 00:56
    Dat mag dan best als je altijd sterk loot. Loot je amateurs of kkd dan is uit spelen ook geen ramp.
    Vind ik leuk
    Devoetbalgek +1094
    zondag 4 november 2018 om 01:22
    Sterk loot?? Utrecht thuis. Pff. Ajax uit dat was pittig.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22072
    zondag 4 november 2018 om 01:38
    Feyenoord thuis wordt makkie.
    Vind ik leuk
    Kaar +851
    zondag 4 november 2018 om 08:08
    inderdaad, maar daar hoor je gek genoeg niemand over!
    [Reactie gewijzigd op zondag 4 november 2018 om 08:09]
    Vind ik leuk
    Vakkie D +2600
    zondag 4 november 2018 om 08:39
    Ik word er ook moe van, weer geen eredivisie tegenstanders voor jullie. We hebben afgelopen finale nog uit gespeeld kleine calimero.
    Vind ik leuk
    Markus80 +2290
    zondag 4 november 2018 om 07:13
    Ja heel toevallig haha
    Vind ik leuk
    Blindsy +12330
    zondag 4 november 2018 om 08:34
    Ook leuk voor Utrecht, verdienen ze ook nog wat aan een volle Kuip.
    Al was dat voor een Odin natuurlijk intetessanter geweest.
    Vind ik leuk
    Andre As +1114
    maandag 5 november 2018 om 15:16
    Wedstrijd wordt omgedraaid. Geen licht.
    Vind ik leuk
    maandag 5 november 2018 om 15:33
    Die kakkerlakken worden altijd gematst! Alleen zo kunnen ze winnen!
    Vind ik leuk
    Kaar +851
    zaterdag 3 november 2018 om 23:15
    Ja kom er maar in.......warme balletjes zeker? 🤣
    Vind ik leuk
    Filip_FCU +11746
    zaterdag 3 november 2018 om 23:16
    Nee maar wel gewoon heel veel geluk!
    Vind ik leuk
    Kaar +851
    zaterdag 3 november 2018 om 23:19
    Dat is zeker waar!
    Vind ik leuk
    Martinnat +942
    maandag 5 november 2018 om 16:40
    Zonder geluk win je niks
    Vind ik leuk
    Blijdorp010 +9000
    zaterdag 3 november 2018 om 23:17
    Jaja balletjes voor in het vet...lekker die inkomsten uit kaartverkopen:)
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +40811
    zaterdag 3 november 2018 om 23:20
    Jij denkt dat de thuisclub die mag houden?
    Vind ik leuk
    River ice +1375
    zaterdag 3 november 2018 om 23:30
    Nope winst word verdeeld over beide teams.
    Vind ik leuk
    Blijdorp010 +9000
    zaterdag 3 november 2018 om 23:32
    Nee wist ik serieus niet. Weer wat geleerd. Profiteert Utrecht lekker mee van al die Feyenoorders in het mooiste stadion van nl:)
    Vind ik leuk
    zaterdag 3 november 2018 om 23:54
    De eerste 2 rondes van het bekertoernooi zijn de inkomsten voor de thuisploeg en heeft de uitspelende club recht op 2500 euro vergoeding. Vanaf deze ronde moet de netto winst gedeeld worden tussen beide ploegen
    Vind ik leuk
    JohanDerksen +1763
    zondag 4 november 2018 om 00:35
    En als ze verlies zouden draaien op zon avond?
    Vind ik leuk
    Spiegel +10055
    zondag 4 november 2018 om 00:50
    Dan geven ze gratis bier weg, en is iedereen een winnaar :p
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 03:19
    Dan hebben ze het slecht georganiseerd
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +9450
    zondag 4 november 2018 om 08:24
    Wel warme balletje met pinda saus dan 😉
    [Reactie gewijzigd op zondag 4 november 2018 om 08:33]
    Vind ik leuk
    Kaar +851
    zondag 4 november 2018 om 08:35
    Hee lees net je reactie en nu is hij gewijzigd 🙈😉
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +9450
    zondag 4 november 2018 om 08:37
    Hadden je van die eerder al dan gelezen dan 😁😁
    Vind ik leuk
    Kaar +851
    zondag 4 november 2018 om 08:41
    Haha ja las het net en bij verversen pagina stond er ineens heel wat anders 🤣
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +9450
    zondag 4 november 2018 om 08:52
    😂😂😂😂 😊😊😊 je reageerde te laat ik dacht van hmm! Misschien vatten ze het verkeerd .
    Dus dacht verander het effe 😉
    Vind ik leuk
    Kaar +851
    zondag 4 november 2018 om 08:57
    Haha 😀
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +9450
    zondag 4 november 2018 om 09:21
    Hij was leuk iedergeval😜
    Vind ik leuk
    Kaar +851
    zondag 4 november 2018 om 09:29
    Ja en na jouw opmerking las ik mijn bericht nog eens terug en toen dacht ik, ja dat kan ook wel anders uitgelegd worden inderdaad 😂
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +9450
    zondag 4 november 2018 om 09:39
    😂😂😂😂😂 snapje ik las het gisteravond al maar ik dacht van hmmm!
    Ze zal toch niet dat bedoelen ik dacht vanmorgen van hmm toch effe vragen met wat humor 😂
    Toen twijfelde ik nog of je het wel zou snappen 😂 Gelukkig ben je met goede been uit bed gestapt vanmorgen😜
    Vind ik leuk
    Kaar +851
    zondag 4 november 2018 om 11:08
    Zeker te weten 😀👍🏻
    Vind ik leuk
    zaterdag 3 november 2018 om 23:15
    Feyenoord weer thuis, echt ongelooflijk.
    Vind ik leuk
    Lekkerjoh +410
    zaterdag 3 november 2018 om 23:17
    En Ajax mag op kunstgras spelen, wat een feest
    Vind ik leuk
    Rodajc +14637
    zaterdag 3 november 2018 om 23:52
    In de winter op een half afgetrapt en bevroren natuurveld in Werkendam spelen is vast beter ja. Tuurlijk is kunstgras over het algemeen kut, maar dit is makkelijk likes scoren.
    Vind ik leuk
    Spiegel +10055
    zondag 4 november 2018 om 00:50
    Kozakken boys speelt op kunstgras. Groetjes
    Vind ik leuk
    Rodajc +14637
    zondag 4 november 2018 om 09:30
    In Tilburg dan.
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 02:51
    In september liggen de velden er redelijk strak bij hoor
    Vind ik leuk
    Lekkerjoh +410
    zondag 4 november 2018 om 13:21
    Nee daar heb je gelijk in da's ook waardeloos, maar k had ze vooral liever thuis zien spelen. Dan had ik wellicht nog kunnen gaan. Kerkrade is een enndje weg voor me. De likes maken me persoonlijk niet uit trouwens. Tis meer hetzelfde als in het geval van een slecht grasveld. Ben altijd bang voor blessures daarmee. Dat zou ik voor de Europese campagne jammer vinden. Ajax moet wat dit betreft overigens de hand in eigen boezem steken. Wel erg overdreven om de hele competitie aan te willen passen voor je bereid bent om aan goede grasvelden mee te betalen.
    Vind ik leuk
    River ice +1375
    zaterdag 3 november 2018 om 23:18
    Hebben ze bij ajax weer geen eredivisie tegenstander gaat ook opvallen.
    Vind ik leuk
    Vakkie D +2600
    zondag 4 november 2018 om 08:42
    En dan een anti feyenoord kop, ze hebben de finale vam afgelopen seizoen zeker gemis omdat ajax niet meer mee deed
    Vind ik leuk
    BassieN +10934
    zaterdag 3 november 2018 om 23:24
    Ajax weer niet tegen een eredivisie club, nu jij weer.
    Vind ik leuk
    JanTa48 +5519
    zondag 4 november 2018 om 00:32
    Het boeit mij niet.
    Vind ik leuk
    Op afstand +670
    zondag 4 november 2018 om 06:54
    Laatste voor feyenoord, ze vliegen er nu uit.
    Vind ik leuk
    Vakkie D +2600
    zondag 4 november 2018 om 08:40
    De finale was nog uit kleine calimero
    Vind ik leuk
    stratumseind +171130
    zaterdag 3 november 2018 om 23:16
    de feijenoord al weer thuis berichten in .........
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +40811
    zaterdag 3 november 2018 om 23:25
    De 'tegen wie speelt PSV?' berichten zijn inderdaad veeeeeeeeul leuker.
    Vind ik leuk
    stratumseind +171130
    zaterdag 3 november 2018 om 23:27
    ja , er zijn er bij die maken m gewoon , heel vp schaterlachend achter de computer waarschijnlijk
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +40811
    zaterdag 3 november 2018 om 23:28
    Wel een stukkie nagenietend toch?
    Vind ik leuk
    stratumseind +171130
    zaterdag 3 november 2018 om 23:29
    het is ze gegund , veel meer nagenieten is er al jaren niet bij dus....
    Vind ik leuk
    Markus80 +2290
    zondag 4 november 2018 om 07:20
    Nou dat valt wel mee. Het is eerder bedroevend dat je het alleen van een prijs moet hebben die al in de kast staat voordat hij uitgereikt wordt. Waarom altijd die rode loper en een gegarandeerde prijs?

    Ze zijn er een paar jaar mee weggekomen, maar het verbloemt het feit toch niet dat ze lichtjaren achter staan op Ajax en Psv?
    Vind ik leuk
    fedor2501 +4563
    zondag 4 november 2018 om 09:21
    Ach meissie toch. Probeer nou eerst weer een keertje kampioen te worden en dan mag je weer lekker arrogant gaan doen. Tot die tijd is het al jaren helemaal niets in Amsterdam.
    Vind ik leuk
    Markus80 +2290
    maandag 5 november 2018 om 06:17
    Elk jaar op ruime achterstand gezet worden is niet geweldig wijffie. En dan ook nog eens geen geld en geen jeugd hebben is nog erger wijffie.

    Conclusie: Toekomst 0.0, ik snap wel dat je daarom moet huilen.
    Vind ik leuk
    fedor2501 +4563
    maandag 5 november 2018 om 08:09
    De Toekomst is van jullie en wij hebben 1908. Weet je wat niet geweldig is, elke prijs een troostprijs noemen omdat je al jaren niks wint. Geeft niks meid dat hebben wij ook gehad. Klotegevoel.
    Vind ik leuk
    Devoetbalgek +1094
    zaterdag 3 november 2018 om 23:34
    Is toch logisch, wel toevallig dat je elke keer feyenoord als eerste pakt.
    Vind ik leuk
    Roeptoeter +3936
    zaterdag 3 november 2018 om 23:16
    Tegen wie speelt PSV?
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +19562
    zaterdag 3 november 2018 om 23:17
    Ah, die is flauw!
    Vind ik leuk
    Roeptoeter +3936
    zaterdag 3 november 2018 om 23:18
    Hoezo?
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +19562
    zaterdag 3 november 2018 om 23:19
    Omdat niemand weet tegen wie PSV speelt :)
    Vind ik leuk
    Roeptoeter +3936
    zaterdag 3 november 2018 om 23:21
    Is de loting dan in 2 delen vandaag? Komen ze nog?
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +19562
    zaterdag 3 november 2018 om 23:22
    Volgend jaar weer..
    Vind ik leuk
    Roeptoeter +3936
    zaterdag 3 november 2018 om 23:25
    Oh. Wat erg voor ze.
    Vind ik leuk
    AZVork +160
    zondag 4 november 2018 om 01:26
    Jullie gelukkig geen Cambuur geloot.
    Vind ik leuk
    Devoetbalgek +1094
    zondag 4 november 2018 om 01:42
    Wil je even een leuk grapje maken? Mislukt goos.
    Vind ik leuk
    AZVork +160
    zondag 4 november 2018 om 02:00
    Niks mislukt haha.
    Vind ik leuk
    zaterdag 3 november 2018 om 23:19
    Tegen rkc. Replay.
    Vind ik leuk
    ""Mvd"" +526
    zaterdag 3 november 2018 om 23:20
    Dat jij de eerste bent zeg:')
    Vind ik leuk
    zaterdag 3 november 2018 om 23:20
    Hahaha
    Vind ik leuk
    JonathanAjax +7572
    zaterdag 3 november 2018 om 23:22
    PSV kan zich nu VOL gaan richten op Europees voetbal...... hahahahaha
    Vind ik leuk
    Spiegel +10055
    zondag 4 november 2018 om 00:53
    Hahahahahahahaha fucking grappig.

    Jonathan, jouw antipathie naar psv is zoveel groter dan je liefde voor Ajax dat het gewoon sneu is.

    Maar leuk dat je een dolletje maakt over psv. Nu ook niet gelijk in de vlekken schieten als een PSV’er dat over Ajax doet he.
    Vind ik leuk
    JonathanAjax +7572
    zondag 4 november 2018 om 08:22
    Antipathie is nog een slap aftreksel van mijn gevoelens richting PSV. Zelfs nuchter kan ik concluderen dat ik PSV echt heel erg verschrikkelijk vind.
    Vind ik leuk
    Spiegel +10055
    zondag 4 november 2018 om 08:56
    Beetje kansloos niet?
    Ik heb zelf helemaal niks met Ajax, maar ook zeker niks tegen.

    Wel heb ik iets tegen mensen zoals jij. Die alleen maar negatief kunnen zijn over anderen. Er is nog nooit een goed woord over psv uit jou gekomen, terwijl psv ook gewoon zeker goede wedstrijden heeft gespeeld.

    Beetje rivaliteit is leuk, maar daar moet het wel bij blijven, jij en met jou velen anderen (van alle clubs!) zijn echt een enorm kansloos clubje van mensen die alleen maar op elkaars clubje lopen te zeiken zonder ook maar iets te kunnen onderbouwen, puur vanuit haat of angst dat hun eigen clubje zich niet kan meten op dat moment.
    Vind ik leuk
    JonathanAjax +7572
    zondag 4 november 2018 om 11:23
    Ik kan je wel begrijpen. Zat gister in een kroeg in onze schitterende hoofdstad. Daar riep iemand dat het zo uniek is wat PSV nu presteert dat ze dat moeten vieren met de hele selectie met een bedrijfsuitje; een schitterende helicoptervlucht...
    Begrijp 100% die haat en frustratie richting die club maar om zó te denken gaat zelfs mij dan iets te ver!
    Vind ik leuk
    Spiegel +10055
    zondag 4 november 2018 om 12:11
    Ik snap je hele punt niet.
    Vind ik leuk
    JonathanAjax +7572
    zondag 4 november 2018 om 12:22
    Jeetje gap. Onder steentje gelegen afgelopen week? Helicoptervlucht-voetbal-Leicester.....
    Vind ik leuk
    bert +80
    zaterdag 3 november 2018 om 23:43
    Helaas mogen de reserves niet meer mee doen
    Vind ik leuk
    wil +1110
    zondag 4 november 2018 om 01:27
    PSV tegen RKC 3.
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 06:49
    Wat raar psv staat er niet bij
    Vind ik leuk
    Dani82 +1924
    maandag 5 november 2018 om 15:59
    Waarschijnlijk een oefen potje tegen de plaatselijke voetbalclub v.v. Stratum.
    Ik hoop maar dat van bommel inmiddels heeft geleerd dat hij niet al zijn basis 11 aan de kant kan houden
    Vind ik leuk
    Filip_FCU +11746
    zaterdag 3 november 2018 om 23:16
    Hoe kan het nou? Altijd thuis! Jammer had graag Feyenoord thuis geloot, net jammer. Anyways die Kakkies uitschakelen nu :D
    Vind ik leuk
    frhoi +903
    zaterdag 3 november 2018 om 23:20
    Kakkies.. gaaaaap, droom lekker verder
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +9450
    zaterdag 3 november 2018 om 23:20
    Die kakkies die jij op noemt sturen jullie wel elk jaar met de staart tussen de benen naar huis.
    Kijk ik heb helemaal niks tegen FC Utrecht vind het een goede prachtige club goede achterban.
    Maar als er idioten zoals jouw tussen zitten schieten ze niks mee op .
    Vind ik leuk
    zaterdag 3 november 2018 om 23:28
    Oei er is iemand op zijn leuter getrapt
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +9450
    zaterdag 3 november 2018 om 23:31
    Oei er is iemand die aandacht kort thuis komt .... Wat wil je .....
    Vind ik leuk
    zaterdag 3 november 2018 om 23:33
    Ik niet iig want ik postte die comment geen eens 🤣
    Vind ik leuk
    Filip_FCU +11746
    zondag 4 november 2018 om 08:39
    Pff haha mag ik geen kakkies zeggen? Wij zullen de heren van Feyenoord is alle hoeken van het veld laten zien. Beter zo?
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +9450
    zondag 4 november 2018 om 08:50
    Kijk dat is half niet zo kinderachtig dan als wat eerst als Kakkies werdt benoemd nee.
    Ik gun je uitspraak hoor maar even Realistisch gezien Maar zeg eens eerlijk Waneer heeft FC Utrecht Feyenoord nou voor het laatst van de mat gespeeld en gewonnen in de Beker.....
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 09:14
    2003 denk ik...lang geleden. Heb hem nog op VHS liggen dus dat zegt genoeg.
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +9450
    zondag 4 november 2018 om 09:19
    VHS 😂😂😂😂 ZooOo! Bestaat dat nog Yoh😂😂😂
    Vind ik leuk
    McRobbos +788
    zaterdag 3 november 2018 om 23:24
    Hahahaha geniet er nog maar even van. Jullie bekeravontuurtje duurt nog 90min
    Vind ik leuk
    frhoi +903
    zaterdag 3 november 2018 om 23:16
    Ja matchfixing! Weer thuis :')
    Vind ik leuk
    Gewoon Bas +1839
    zaterdag 3 november 2018 om 23:16
    Natuurlijk krijgen wij AZ-uit, dat gaan we nooit winnen...
    Vind ik leuk
    frhoi +903
    zaterdag 3 november 2018 om 23:20
    Zo geweldig is az niet
    Vind ik leuk
    Zalkerboy +401
    zaterdag 3 november 2018 om 23:41
    Dat maakt voor Zwolle helaas niet zoveel uit. Spelen nooit goed uit tegen AZ. Zal dan ook nu weer erg lastig worden.
    Vind ik leuk
    RoKo63 +0
    zondag 4 november 2018 om 08:40
    Ach...we kunnen ons er bijna een jaar op voorbereiden. Kijk maar naar de datum.
    Vind ik leuk
    AZVork +160
    zondag 4 november 2018 om 01:29
    Nou daar ben ik niet zo zeker van. Zal spannend worden iig. Aan elkaar gewaagd.
    Vind ik leuk
    Ramon89 +381
    zondag 4 november 2018 om 13:21
    Nou thuis was er een kans, maar uit....
    Vind ik leuk
    fr1963 +3085
    zaterdag 3 november 2018 om 23:16
    Ik zie een finale Feyenoord- Vitesse aankomen. Of Feyenoord-AZ
    Vind ik leuk
    Koenbres +780
    zaterdag 3 november 2018 om 23:19
    Eerder Vitesse - Feyenoord dan spelen ze weer 'uit' eh
    Vind ik leuk
    zaterdag 3 november 2018 om 23:28
    Nee volgende ronde Ajax Feyenoord waarin wij met 4-0 winnen
    Vind ik leuk
    fr1963 +3085
    zaterdag 3 november 2018 om 23:30
    Dat kan niet, Roda JC wipt ajax met 1-0.
    Vind ik leuk
    Rodapaus +5563
    zaterdag 3 november 2018 om 23:34
    Wijze woorden mijn zoon
    Vind ik leuk
    Rodajc +14637
    zaterdag 3 november 2018 om 23:53
    Zou een ontzettend leuk vervroegd kerstcadeautje zijn.
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 00:14
    Nee man dan gaan ze bij AFC over de knie.
    Vind ik leuk
    Hast57 +1998
    zondag 4 november 2018 om 00:40
    Dat kan helemaal niet want ook voor die ronde is al betaald voor een thuiswedstrijd. Draaien we die cijfers gewoon om is nog leuker ook 0-4.
    Vind ik leuk
    fr1963 +3085
    zondag 4 november 2018 om 10:18
    Haha, laatste bekerwedstrijd Feyenoord-ajax was???
    1-0...
    Heerlijk op de ajax manier gewonnen. Eigen doelpunt in de allerlaatste minuut.
    Was wel terecht overigens, Feyenoord was veel beter.
    Vind ik leuk
    Hast57 +1998
    zondag 4 november 2018 om 10:25
    Nieuwe ronden nieuwe kansen.
    Vind ik leuk
    bert +80
    zondag 4 november 2018 om 13:50
    Née het wordt Az tegen Ajax
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +19562
    zaterdag 3 november 2018 om 23:17
    Toeval is toeval. Geen gezeur! Leuke loting!
    Vind ik leuk
    SCH Fan +147
    zaterdag 3 november 2018 om 23:17
    Gvd weer uit maar wel weer een amateurploeg
    Vind ik leuk
    schfan1920 +5540
    zaterdag 3 november 2018 om 23:31
    Leuk om te doen hoor die amateurclubs bezoeken, echt niks mis mee.
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +14704
    zaterdag 3 november 2018 om 23:18
    Uit naar Roda moet te doen zijn !
    Vind ik leuk
    Rodajc +14637
    zaterdag 3 november 2018 om 23:54
    Wij hebben iig eens de voorpret van tegen een topclub spelen dit seizoen, dus dat is al hartstikke leuk haha.
    Vind ik leuk
    Rodapaus +5563
    zondag 4 november 2018 om 08:00
    Toch twee uur rijden...
    Vind ik leuk
    zaterdag 3 november 2018 om 23:18
    Ik hoop dat kozakken boys van vitesse kozakken maakt 🐒
    Vind ik leuk
    HansVites +4892
    zaterdag 3 november 2018 om 23:25
    Tegen wie heeft Nek geloot ?
    Vind ik leuk
    zaterdag 3 november 2018 om 23:42
    Nek?
    Vind ik leuk
    Team Unknown +2106
    zondag 4 november 2018 om 06:44
    Nek mag tegen JONG- AZ. Strijden om de KeukenKampioenFruitSchaal.
    [Reactie gewijzigd op zondag 4 november 2018 om 06:45]
    Vind ik leuk
    zaterdag 3 november 2018 om 23:18
    Roda. Dat was vroeger uit wel erg lastig, Niet onderschatten dus.
    Vind ik leuk
    fr1963 +3085
    zaterdag 3 november 2018 om 23:29
    Roda Johan Cruyff...gaat met 1-0 ajax wippen...
    Vind ik leuk
    Rodajc +14637
    zaterdag 3 november 2018 om 23:55
    Mag wel!
    Vind ik leuk
    zaterdag 3 november 2018 om 23:18
    September? Volgend seizoen dus!
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26429
    zaterdag 3 november 2018 om 23:19
    Pittige loting voor Utrecht uit tegen Feyenoord. Uiteraard uit tegen Feyenoord!
    Vind ik leuk
    markie +824
    zaterdag 3 november 2018 om 23:44
    Wat is er pittig aan? Misschien het diner voor de wedstrijd?
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26429
    zaterdag 3 november 2018 om 23:48
    Feyenoord uit is een lastige pot. De loting had gemakkelijker gekund! Mooiste was geweest Ajax thuis!
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 00:51
    Let maar op dit jaar met je Ajax fobie! We maken gehakt van jullie zowel uit als thuis, kijk ff naar het niveau verschil man, Nogmaals zowel Ajax als Psv zijn gewoon te goed dit jaar en jullie zijn er niet beter opgeworden. Heb totaal geen zorgen dit jaar bij jullie uit terwijl ik dat de laatste jaren wel heb gehad
    Vind ik leuk
    AZVork +160
    zondag 4 november 2018 om 01:31
    PSV is te goed voor iedereen.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26429
    zondag 4 november 2018 om 08:42
    Aansteller!

    Niks Ajaxfobie. Vind ik de leukste wedstrijden. En we zijn vaak succesvol!
    Vind ik leuk
    zaterdag 3 november 2018 om 23:19
    September wordt het gespeeld pas? Dan hebben we nog even!
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31720
    zaterdag 3 november 2018 om 23:19
    Wat een verrassing.

    😂

    Denneappel experts
    Vind ik leuk
    zaterdag 3 november 2018 om 23:19
    Roda makkie
    Vind ik leuk
    zaterdag 3 november 2018 om 23:20
    Thuiswedstrijd Feyenoord
    Wordt dat echt nog gezien als nieuws ?
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 3 november 2018 om 23:39]
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26429
    zaterdag 3 november 2018 om 23:20
    Feyenoord uit.. Ik hoopte eigenlijk op Ajax thuis!
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 09:15
    En dan weer vuurwerk en een DJ voor de wedstrijd.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31720
    zaterdag 3 november 2018 om 23:20
    De wedstrijden worden op dinsdag 18, woensdag 19 en donderdag 20 september gespeeld.

    😂😂

    December dus. 😊
    Vind ik leuk
    zaterdag 3 november 2018 om 23:20
    En weer mag Feyenoord thuis. Blijft wel erg opvallen.
    Vind ik leuk
    BassieN +10934
    zaterdag 3 november 2018 om 23:21
    FeYeNoOrD wEer tHuiS
    Vind ik leuk
    zaterdag 3 november 2018 om 23:21
    spelen we in september , 18- 19- 20 september ?
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 3 november 2018 om 23:22]
    Vind ik leuk
    poklane +4919
    zaterdag 3 november 2018 om 23:22
    Als ik de loting zou doen zou ik toch vragen of dat mag met een ovenhandschoen
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26429
    zaterdag 3 november 2018 om 23:24
    Bizar!
    Vind ik leuk
    poklane +4919
    zaterdag 3 november 2018 om 23:25
    Sinds het seizoen 2015/2016 19 wedstrijden:
    14x thuis
    3x uit
    2x finale in De Kuip
    hahahaha
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26429
    zaterdag 3 november 2018 om 23:31
    Toeval bestaat niet!
    Vind ik leuk
    River ice +1375
    zondag 4 november 2018 om 01:02
    17x eredivisie ploeg 2 keer een amateur. Tja dan mag je ook wel meer thuis spelen met zulke zware lotingen.
    Vind ik leuk
    rinirat +2648
    zaterdag 3 november 2018 om 23:22
    Deze hele loting is doorgestoken kaart!
    Feyenoord moet thuis en moet de beker winnen...
    Is elk jaar hetzelfde, schandalig KNVB!
    Vind ik leuk
    zaterdag 3 november 2018 om 23:28
    Ik krijg een sterk de'javu gevoel maar als ze de prijs winnen hoor je mij niet klagen,☺️🤔
    Vind ik leuk
    bert +80
    zaterdag 3 november 2018 om 23:41
    Oud voorzitter Feijenoord nu voorzitter knvb
    Vind ik leuk
    zaterdag 3 november 2018 om 23:23
    18, 19 en 20 SEPTEMBER Dit jaar dus geen finale in mei ! Wat een mazzel voor PSV
    Vind ik leuk
    Op afstand +670
    zondag 4 november 2018 om 06:59
    Gaan dan helemaal voor CL-finale
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 11:03
    Haha 😂
    Vind ik leuk
    stratumseind +171130
    zaterdag 3 november 2018 om 23:23
    rkc stoomt zo door naar de finale
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 00:57
    haha het bier stroomt weer rijkelijk in huize Stratum. ;-)
    [Reactie gewijzigd op zondag 4 november 2018 om 00:58]
    Vind ik leuk
    tikkietoe +5254
    zaterdag 3 november 2018 om 23:24
    Nou lekker dan, we mogen ons op de competitie gaan richten.
    Bekerwinnaar Feyenoord in de eigen Kuip tegen mijn cluppie.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26429
    zaterdag 3 november 2018 om 23:32
    Zonde dit. Liever Ajax thuis gehad!
    Vind ik leuk
    Il Gordo +9419
    zaterdag 3 november 2018 om 23:26
    Boeeeeeh, weer thuis wedstrijd fejionoorods, knbkvjb maffia, corruptie,

    fenyrooord inn bekel itrjd geluk



    Prima loting, mooi potje tegen Dick. Ja hoor, kom maar op.
    Vind ik leuk
    zaterdag 3 november 2018 om 23:26
    Fijne loting! Kwartfinales, Twente komt eran!
    Vind ik leuk
    zaterdag 3 november 2018 om 23:43
    Ach jullie mogen hierna nog een rondje erbij horen Dat gevoel hebben jullie nu al een hele poos moeten missen
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 08:26
    Heeft geen zinnvoor twente..mag toch niet europees spelen..
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 08:34
    Jawel, straf loopt dit jaar af. Volgend jaar kunnen we dus gewoon Europa in ;-)
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 08:37
    Dit seizoen af...dus tot einde competitie.
    Vind ik leuk
    zaterdag 3 november 2018 om 23:27
    Is dat volgend jaar september dan, of moet het november wezen????
    Vind ik leuk
    DEWEE +2373
    zaterdag 3 november 2018 om 23:28
    Gelukkige loting voor PSV
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +1010
    zaterdag 3 november 2018 om 23:29
    Feyenoord weer thuis.....
    ADO krijgt toch gelijk Toeval?????

    Neeh Neeh Neeh
    Feyenoord gefeliciteerd met het makkie Utrecht.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 3 november 2018 om 23:34]
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26429
    zondag 4 november 2018 om 00:01
    Makkie? 23 december gaan we dat wel zien!
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +1010
    zondag 4 november 2018 om 00:04
    je weet toch wat is de overeenkomst tussen een kalkoen en Utreg in de beker?

    Ze halen alle 2 de kerst niet.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26429
    zondag 4 november 2018 om 00:13
    Ik dacht eerlijk gezegd aan Marcel Keizer ;-)

    Maar leuk grapje!
    Vind ik leuk
    zaterdag 3 november 2018 om 23:29
    Benieuwd hoeveel strijders er uit Leeuwarden richting het zuiden gaan op een doordeweekse dag...
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 00:55
    De cambuursupporters kunnen beter een hotelletje pakken daar want een paar dagen voor de bekerwedstrijd moeten ze tegen roda.
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 02:25
    Kost je wel een paar vakantie dagen zo.
    Vind ik leuk
    zaterdag 3 november 2018 om 23:29
    In september zeggen jullie. 2019 grapje zeker🤣🤣🤣🤣
    Vind ik leuk
    Camacho +162
    zaterdag 3 november 2018 om 23:33
    ‘September’?!
    Vind ik leuk
    WilcoS64 +1532
    zaterdag 3 november 2018 om 23:34
    Sinds er geen notaris meer bij de loting is speelt Feyenoord altijd thuis. Fijn hoor knvb!
    Vind ik leuk
    bert +80
    zaterdag 3 november 2018 om 23:40
    Oud voorzitter van Feijenoord zit bij de knvb
    Vind ik leuk
    Il Gordo +9419
    zaterdag 3 november 2018 om 23:48
    Ja, boeeeeeeeeh.
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +9450
    zondag 4 november 2018 om 00:15
    😂😂😂😂
    Vind ik leuk
    janssen +124
    zaterdag 3 november 2018 om 23:34
    Ze kunnen in de Kuip inmiddels wat extra wedstrijden bij een seizoenskaart optellen.

    Overall is het een vrij eenzijdige loting met op voorhand een duidelijke schifting richting kwartfinale

    Willem II * - AFC
    Odin'59 - sc Heerenveen *
    FC Twente * - RKC Waalwijk
    Feyenoord * - FC Utrecht
    AZ Alkmaar * - PEC Zwolle
    Roda JC - Ajax *
    Fortuna Sittard * - Cambuur Leeuwarden
    Kozakken Boys - Vitesse *
    Vind ik leuk
    Rodajc +14637
    zaterdag 3 november 2018 om 23:56
    Jij bent wel een man van de verrassingen he?
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +1010
    zondag 4 november 2018 om 00:08
    Ik gooi ze precies andersom.
    Vind ik leuk
    Forza u +1412
    zaterdag 3 november 2018 om 23:36
    In september gespeeld ??
    Vind ik leuk
    Wilkie58 +220
    zaterdag 3 november 2018 om 23:38
    Het balletje was super hot
    Vind ik leuk
    bert +80
    zaterdag 3 november 2018 om 23:39
    Als je nog volledig bij zinnen bent,dan geloof je toch echt niet meer die loting.
    Als ik de andere clubs was zou ik eerst het balletje van Feijenoord willen zien.
    Vind ik leuk
    Gerro +6674
    zaterdag 3 november 2018 om 23:39
    Mooi dat Ajax en Feyenoord elkaar niet geloot hebben de kans op de klassieker in de finale blijft dus aanwezig.
    Vind ik leuk
    Simon +1
    zondag 4 november 2018 om 00:39
    Dan staat de uitslag ook al weer van tevoren vast, gezien de uitslagen in de laatste jaren...
    Vind ik leuk
    Ropa +147
    zaterdag 3 november 2018 om 23:41
    De wedstrijden worden op dinsdag 18, woensdag 19 en donderdag 20 september gespeeld???
    Dat gaat dan nog wel even duren, haha.
    [Reactie gewijzigd op zondag 4 november 2018 om 10:31]
    Vind ik leuk
    markie +824
    zaterdag 3 november 2018 om 23:41
    En weeeeeer is de finale in de kuip...
    Vind ik leuk
    zaterdag 3 november 2018 om 23:42
    Kan iemand uitrekenen hoeveel procent kans je hebt om zo vaak achter elkaar thuis te spelen als Feyenoord nu heeft geloot Dat kan toch niet boven de 20 % komen ?
    En toch denk ik nog steeds dat het daar eerlijk gaat bij de loting Naïef?
    Vind ik leuk
    Copr +183
    zondag 4 november 2018 om 09:33
    Zal het alvast verklappen. Indien Feyenoord doorgaat is de kans dat ze thuis spelen weer 50%
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 09:35
    Beter lezen !
    Vind ik leuk
    Copr +183
    zondag 4 november 2018 om 09:53
    Je wilt toch weten hoe groot de kans is dat Feyenoord thuisspeelt? Daarnaast hebben ze vd laatste 3 bekerwedstrijden er 2 uitgespeeld dus zo vreemd is dat niet.
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 10:13
    Nee
    Vind ik leuk
    HanV +4351
    zondag 4 november 2018 om 13:23
    Als die telling van Poklane klopt, dan tel ik de finales niet mee (altijd thuis) en 1 wedstrijd tegen de amateurs niet omdat die altijd thuis zou spelen kom je tot 14 thuiswedstrijden in 16 lotingen.
    Dat kan met 120 (16x15 / 2!) combinaties van de 2**16 (65536) mogelijkheden, dus ik zou zeggen 120 / 65536 is ongeveer 0,002%.
    Maar als een ander iets wint moet je niet gaan klagen dat die ander maar een kleine kans had.
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 13:26
    Dank U
    Conclusie: zéér geringe kans
    Ben ik naïef wanneer ik geloof dat alles eerlijk gaat : ???
    Vind ik leuk
    HanV +4351
    zondag 4 november 2018 om 13:43
    Ik wacht even af of iemand anders een berekening durft te maken. Ik zag nog nergens anders een berekening.
    Maar ik vertrouw op een eerlijke KNVB, die het een zorg zal zijn of een bepaalde club uit of thuis loot. De loting wordt door steeds verschillende mensen gedaan (die houden het vast niet stil als ze opdrachten meekrijgen) en alle balletjes worden getrokken.
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 13:57
    Nou de KNVB heeft natuurlijk wel belang bij een uitverkochte KUIP tijdens de finale 🤔 al geloof ik nog steeds dat het wel eerlijk gebeurt
    [Reactie gewijzigd op zondag 4 november 2018 om 13:58]
    Vind ik leuk
    janssen +124
    zaterdag 3 november 2018 om 23:42
    Cambuur mag binnen een paar dagen op visite in Sittard en Maastricht..
    Vind ik leuk
    schfan1920 +5540
    zaterdag 3 november 2018 om 23:49
    Dan kunnen ze daar beter paar nachtjes in een hotel blijven hangen, ipv 2x absurd lang eind te rijden.
    Vind ik leuk
    Wim59 +106
    zaterdag 3 november 2018 om 23:45
    En ja hoor, fnoord weer thuis manman hoe is het mogelijk.
    Vind ik leuk
    Bud Spencer +2538
    zondag 4 november 2018 om 03:29
    Pas op voor je hart
    Vind ik leuk
    zaterdag 3 november 2018 om 23:46
    AZ speelt ook weer thuis. Daar hoor je dan niemand over.
    Vind ik leuk
    AZVork +160
    zondag 4 november 2018 om 01:36
    Ssssssssst. Geen slapende honden wakker maken.
    Vind ik leuk
    zaterdag 3 november 2018 om 23:47
    Of je nou met balletjes, papier, karton, computer, met de hand draaimaschientje ENZ...... Loot het maakt niets uit. Zonder geluk vaart niemand wel al kun je het afdwingen!!?? Hoe moet het anders???!!!
    Vind ik leuk
    Hakbal +990
    zaterdag 3 november 2018 om 23:49
    Iedereen maakt zich druk om de malafide thuis loting van feyenoord. Dit wordt toch hun laatste wedstrijd in de beker. Dua maak jullie niet druk. :)
    Vind ik leuk
    zaterdag 3 november 2018 om 23:50
    18 19 en 20 september pfff wordt een lang bekerseizoen
    Vind ik leuk
    zaterdag 3 november 2018 om 23:53
    Weer een eredivisieclub, en uiteraard niet de minste.
    Vind ik leuk
    zaterdag 3 november 2018 om 23:53
    Wat een zure titel hahahah
    Vind ik leuk
    poklane +4919
    zaterdag 3 november 2018 om 23:55
    Maar zonder geinen, iedereen heeft het over het feit dat we bijna altijd thuis loten maar je hoort niemand over het feit dat we sinds het seizoen 15/16 slechts 3 teams uit een lagere divisie hebben geloot.
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 00:02
    Die gasten die ook echt geloven dat het doorgestoken kaart is, die zijn niet wijs, die hebben last van waanideeën, jullie hebben gewoon vaak mazzel met thuisloten, maar der zal echt wel eerlijk geloot worden!
    Vind ik leuk
    poklane +4919
    zondag 4 november 2018 om 00:10
    Je zou het nog eventueel kunnen geloven als de loting telkens door iemand van de KNVB word verricht, maar het zijn altijd spelers, ook spelers uit lagere divisies en zelfs amateurs. Als er echt mensen zijn die denken dat tientallen spelers betrokken zijn bij het fixen van de lotingen zou ik die mensen graag willen doorverwijzen naar het plaatselijke gekkenhuis.
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 00:18
    Die dat denken die denken ook vaak wanneer een speler een eigen knullige goal maakt dat het matchfixing is haha, die zijn gewoon niet helemaal lekker in die bovenkamer van ze.
    Vind ik leuk
    AZVork +160
    zondag 4 november 2018 om 01:37
    Al de loting door de knvb werd verricht moest Ajax altikd thuis tegen een amateur club.
    Vind ik leuk
    zaterdag 3 november 2018 om 23:57
    September 2019??
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +1010
    zondag 4 november 2018 om 00:06
    Overeenkomst tussen Utreg in de beker en een kalkoen???

    Antwoord: Die halen beide de kerst niet.
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 00:07
    Wij gaan misschien toch overwinteren😉
    Vind ik leuk
    danny117869 +2326
    zondag 4 november 2018 om 00:12
    Jammer weer dat alle amateurs tegen eredivisie ploegen spelen. Evengoed geef ik AFC tegen willem || nog wel een kansje
    Vind ik leuk
    Pds010 +1200
    zondag 4 november 2018 om 00:12
    24-9-15 Feyenoord - PEC 3-0
    28-10-15 Feyenoord - Ajax 1-0
    17-12-15 Feyenoord - Willem II 2-1
    03-02-16 Roda JC - Feyenoord 0-1
    03-03-16 Feyenoord - AZ 3-1
    24-06-16 Feyenoord - Utrecht 2-1
    26-10-16 Feyenoord - Excelsior 3-0
    14-12-16 Feyenoord - Ado 5-1
    26-01-17 Vitesse - Feyenoord 2-0
    25-10-17 Feyenoord - Swift 4-1
    21-12-17 Feyenoord - Heracles 3-1
    31-01-18 Feyenoord - PSV 2-0
    28-02-18 Feyenoord - Willem II 3-0
    22-04-18 AZ - Feyenoord 0-3
    27-09-18 Gemert - Feyenoord 0-4
    01-11-18 Feyenoord - ADO 5-1
    ??-??-?? Feyenoord- Utrecht
    [Reactie gewijzigd op zondag 4 november 2018 om 15:04]
    Vind ik leuk
    Kaar +851
    zondag 4 november 2018 om 08:34
    AZ was 0-3 en vergeet afgelopen donderdag niet tegen ADO 5-1 😀👍🏻
    Vind ik leuk
    Ropa +147
    zondag 4 november 2018 om 10:36
    Thanx voor het overzicht. Mooi staatje om gelijk te laten zien dat ze nu 14x tegen een Eredivisie club geloot hebben en maar 2x tegen een lagere divisie.
    Kan je ook een overzichtje maken van een andere club die ook zo weinig tegen een lagere divisie geloot hebben, dan zijn we gelijk weer van deze discussie af?
    Vind ik leuk
    Kaar +851
    zondag 4 november 2018 om 11:10
    Op Twitter gaat ook een mooi staatje rond waarmee de mondjes hier gesnoerd kunnen worden, maar dat kan ik hier niet plaatsen helaas.
    Vind ik leuk
    Pds010 +1200
    zondag 4 november 2018 om 15:03
    En iedereen maar klagen dat we continue thuis spelen!
    We treffen wel eens een eredivisionist in het beker toernooi in verhouding met Ajax en PSV..
    Dus niet janken en voetballen ;)
    Vind ik leuk
    Pds010 +1200
    zondag 4 november 2018 om 15:15
    Ajax sinds 2015

    Ajax - de Graafschap 2-0
    Feyenoord - Ajax 1-0
    Ajax - Willem II 5-0
    Kozakken Boys - Ajax 1-6
    Cambuur - Ajax 2-1
    Ter Werve - Ajax 0-7
    Ajax - Go Ahead Eagles 3-0


    PSV
    PSV - Cambuur 3-2
    PSV - Genemuiden 6-1
    Heracles - PSV 2-3
    PSV - FC Utrecht 1-3
    PSV - Roda JC 4-0
    Sparta - PSV 3-1
    Excelsior M - PSV 0-4
    PsV - RKC 2-3



    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 00:22
    Ik mis ons PSV'ke. Hebben die een bye?
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 09:44
    Zullie lempke is uitgegaan
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 00:24
    Volgende ronde Feyenoord Ajax dan worden ze weer vernederd en ligt Feyenoord eruit
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 00:38
    September??
    Vind ik leuk
    WRFM +228
    zondag 4 november 2018 om 00:42
    Stelt niks voor
    Ze moeten er maar een flinke geldprijs aan hangen die knvb
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 00:45
    Maakt geen reet uit tegen wie Ajax speelt.. had gehoopt op Feyenoord of AZ.
    Zijn de enige 2 waar tegen Ajax het moeilijker zou kunnen krijgen. Maar wel mooi die bekerstrijd, komen de bankzitters ook nog aan hun minuten.
    Vind ik leuk
    AZVork +160
    zondag 4 november 2018 om 01:40
    Met AZ hebben ze "helaas" geen moeite en we hebben al moeite thuis tegen de Graafschap.
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 01:46
    Dat kan, maar als je het rijtje clubs ziet vind ik dat AZ en Feyenoord dan nog het meeste kwaliteit in huis heeft om der nog een beetje een interessante beker partij van te maken. Die prijs is al niet veel.. spelen tegen Roda maakt dat niet bepaald aantrekkelijker.
    Vind ik leuk
    AZVork +160
    zondag 4 november 2018 om 02:03
    Ik denk ook dat jullie het lastiger hebben uit tegen Roda, dan uit of thuis tegen AZ. Ik was er vanavond en was echt heel slecht allemaal. Voor jullie had AZ echt beter geweest. Wij hebben niet eens een spits. Ja Johnsen en die wordt op de bank gehouden door Seuntjens.
    Vind ik leuk
    Starkoo +618
    zondag 4 november 2018 om 00:47
    Weer thuis voor Feyenoord het is gewoon matchfixing of ze kunnen het beter de Feyenoord cup noemen lol
    Vind ik leuk
    Copr +183
    zondag 4 november 2018 om 09:47
    Weer thuis? Van de laatste 3 bekerwedstrijden speelden ze er 2 uit.
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 10:38
    26 van de laatste 36
    Vind ik leuk
    Copr +183
    zondag 4 november 2018 om 10:56
    Ja en sinds 1956 hebben ze totaal 143 thuis en 141x uit geloot.
    Vind ik leuk
    yabba1000 +1045
    zondag 4 november 2018 om 00:51
    september?
    Vind ik leuk
    rene jong +164
    zondag 4 november 2018 om 01:00
    Hè hè eindelijk thuis
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 01:01
    Toto knvb beker? Straks wallen competitie of wietplantage divisie.

    Alles om het geld binnen te harken. En dan roeptoeteren dat onze normen en waarden worden aangetast als een caissière een hoofdoek op heeft.
    Vind ik leuk
    Micha EL +1009
    zondag 4 november 2018 om 01:06
    Waarom volgende ronde pas volgend jaar? :-)
    Vind ik leuk
    Tebannet +136
    zondag 4 november 2018 om 01:38
    Feyenoord mag altijd thuis voetballen laatste 3 jaar:
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 01:40
    Er zijn in NL dingen die meteen in het oog springen:
    Geen uitsupporters bij de klassieker, kunstgras in de Eredivisie, 3 clubs uit Rotterdam en .. nu we het toch over die stad hebben: Feyenoord en de thuiswedstrijden in de KNVB beker!
    De laatste 3 seizoenen hebben ze van de 12 westrijden er zeggen en schrijven 2 uitgespeeld: 2018 in de bekerfinale tegen AZ in de Kuip (!) en 2017 tegen Vitesse (die ze prompt verloren).
    Is er hier sprake van toeval of doorgestoken kaart!? Je mag het zelf invullen maar is eigenlijk totaal overbodig, toch!
    [Reactie gewijzigd op zondag 4 november 2018 om 01:42]
    Vind ik leuk
    Kaar +851
    zondag 4 november 2018 om 08:22
    Ho ho, je vergeet Roda, Vitesse en Gemert UIT 🤔
    [Reactie gewijzigd op zondag 4 november 2018 om 08:36]
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 02:12
    KNVB Beker Finale Ajax - Feyenoord
    Vind ik leuk
    Ajax1967 +17
    zondag 4 november 2018 om 07:05
    Lijkt me geweldig..... alleen dan wel in de kuip toch...makkie voor ons
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 09:36
    Mogen er dan weer uitsupporters mee? Anders weer lekker een finale over twee wedstrijden spelen. Worden ze twee keer geklopt.
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 10:38
    Nee hoor. Feyenoord altijd thuis
    Vind ik leuk
    Enden +4116
    zondag 4 november 2018 om 02:43
    Toch wel lekker zo'n oefenpot tegen Roda
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 05:47
    De volgende prijs is weer in aantocht :)
    Vind ik leuk
    ficusje +2161
    zondag 4 november 2018 om 06:53
    Ik denk dat feyenoord voortaan bij amateurs horen,die maggen ook thuis spelen.
    Vind ik leuk
    orion73 +1447
    zondag 4 november 2018 om 06:47
    Ach het is maar een loting. Net als rood zwart in het casino. Al valt het balletje 100x op rood de volgende keer is het weer 50% kans daarop. En Feyenoord loot voornamelijk eredivisieploegen dat compenseert weer een beetje.
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 10:37
    Onzin. KNVB’s Corruptiebeker.
    Vind ik leuk
    Markus80 +2290
    zondag 4 november 2018 om 07:12
    Goh wat toevallig. De rode loper wordt weer uitgelegd. Altijd thuiswedstrijden en een gegarandeerde finale in de Kuip. Dan win je de beker met 34 punten achterstand op Ajax en Psv in de competitie. De supporters willen nu toch wel wat meer lijkt me.
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 08:27
    Mooi hoop op winst en kan weer van de mooie Kuip genieten .
    Het is altijd een belevenis om daar te zijn .
    De groene sector we komen er aan .
    [Reactie gewijzigd op zondag 4 november 2018 om 08:31]
    Vind ik leuk
    RoKo63 +0
    zondag 4 november 2018 om 08:41
    Ik wist niet dat de volgende ronde pas in september wordt gespeeld
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 09:01
    De wedstrijden worden op dinsdag 18, woensdag 19 en donderdag 20 september gespeeld ??????
    Vind ik leuk
    Tweey +2144
    zondag 4 november 2018 om 09:21
    Man man man .... en dan nog mensen due geloven dat dit eerlijk gaat.
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 09:33
    Sterke tegenstander voor de Rooms Katholieke Combinatie. Nu moeten ze toch echt een keer voluit gaan.
    Vind ik leuk
    Nel Smol +13
    zondag 4 november 2018 om 09:35
    Er staat dat de wedstrijden op 18 19 en 20 september gespeeld worden ??? En eronder staat december ??
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 09:43
    Die kakkerlakken weer thuis is doorgestoken kaart
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 10:36
    26 van de 36 inderdaad. Bah bah
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 11:04
    Je eerste reactie hier is meteen de stompzinnigsste van de dag. Je verliest uit het oog dat Feyenoord haast alleen maar eredivisieclubs loot. Elke club speelt liever uit tegen een matige KKdivisieclub dan een subtopper uit de eredivisie thuis. Welkom op VP.
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 10:15
    Ik zie zowel Feyenoord als Ajax doorgaan, Heerenveen zou het eventueel zelfs moeilijk kunnen krijgen maar de grootste verrassing vind ik tot nu toe toch Fortuna Sittard.
    Vind ik leuk
    MOKUM*** +1303
    zondag 4 november 2018 om 10:22
    Aan het kaartje van Feijenoord moet iets van een magneetje zitten of zo.
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 10:24
    Feyenoord loot alweer een thuiswedstrijd, jaja.
    Feyenoord loot ook alweer een eredivisieclub.
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 10:36
    26 van de 36 thuus. Pf
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 10:31
    In KNVB’s Corruptiebeker moet en zal Feyenoord thuis loten. Inclusief een eventuele finale. Schande.
    Vind ik leuk
    Hummel +2
    zondag 4 november 2018 om 10:32
    De datum is voor volgend jaar ?
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 11:00
    Feyenoord loot thuis😜 tegen Utrecht leuke wedstrijd 👍
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 12:53
    September?
    Vind ik leuk
    Phiron +150
    zondag 4 november 2018 om 13:04
    Wie is de opponent voor PSV?
    Vind ik leuk
    Ajax1967 +17
    zondag 4 november 2018 om 13:40
    Misschien uitgeloot ... Dispensatie...op grond van eerder behaalde resultaten...kweet niet haha
    Vind ik leuk
    hefbrug38 +514
    zondag 4 november 2018 om 14:28
    18-19-20 september worden de wedstrijden gespeeld nou dan kunnen we nog wel even wachten
    ??????????????????
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 15:59
    September ja??
    Vind ik leuk
    Muscles +813