'In principe geef ik lang vertrouwen aan m'n spelers, maar er moet iets gebeuren'

    'In principe geef ik lang vertrouwen aan m'n spelers, maar er moet iets gebeuren'

    zondag 4 november 2018 om 19:56

    Fons Groenendijk neemt mogelijke maatregelen na de nederlaag van ADO Den Haag bij FC Utrecht (3-0). De trainer is zwaar teleurgesteld.

    "In principe geef ik lang vertrouwen aan mijn spelers", begint Groenendijk in gesprek met Omroep West. "Het punt is genaderd dat er iets moet gebeuren. Het is nu kort na de wedstrijd. Maar het is duidelijk dat we op deze manier in de problemen komen."

    Groenendijk ziet dat het al weken minder gaat bij ADO. "We zitten in een negatieve spiraal. Dat moeten we snel omdraaien. Het is mij in het verleden een aantal keer gelukt. Maar op dit moment pakken we te weinig punten."

    ADO-aanvoerder Aaron Meijers is het eens met zijn trainer. "Het is een repeterend verhaal", verklaart de linksback. "We waren te slordig en we speelden op een te laag tempo. Als we dingen willen ombuigen, moeten we keihard gaan werken."

    Plaats een reactie

    zondag 4 november 2018 om 20:00
    In principe geef ik lang vertrouwen aan mijn spelers", begint Groenendijk...
    Maar de spelers niet in Groenendijk
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 20:03
    Ja Indy je bent je basisplek dus kwijt !
    Vind ik leuk
    De fries +867
    zondag 4 november 2018 om 20:06
    Dit moet je als trainer niet aankondigen/zeggen maar DOEN !
    Vind ik leuk
    Krav +109
    maandag 5 november 2018 om 08:28
    Geeft gem weer wat ruimte. Maw zegt hij: spelers falen. Ik doe zo mn best voor ze.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89512
    zondag 4 november 2018 om 20:10
    Zwinkels erin, anders zal hij Noord tegen zich krijgen.
    Vind ik leuk
    HaagieHaag +373
    zondag 4 november 2018 om 20:14
    Van dat doorgesnoven midden noord tuig moet Fons zich helemaal niets aantrekken...
    [Reactie gewijzigd op zondag 4 november 2018 om 20:43]
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89512
    zondag 4 november 2018 om 20:36
    Moet je wel snuiven. Maar keer jij je maar tegen je eigen mede supporters. Betwijfel of jij wel een Hagenees en supporter ben.
    Vind ik leuk
    HaagieHaag +373
    zondag 4 november 2018 om 20:43
    Jij mag twijfelen wat jij wilt, het is immers een vrij land maar Midden Noord is altijd al een blok met gestoorden aan het been van de club geweest

    Zonder die hersenloze pantoffeldiertjes van midden noord had je een sub topclub in Den Haag kunnen hebben met supporters die niet helemaal doorgesnoven en verwilderd hun eigen spelers kk bruine of kk aap uitschelden

    Ik kom 27 jaar bij Den Haag en ik heb werkelijk 0.0 respect voor die idioten op midden noord, zij hebben werkelijk zoveel verziekt voor het voetbal in Den Haag, en daar zijn ze nog trots op ook, triest volk.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89512
    zondag 4 november 2018 om 20:50
    Wat een generaliseren zeg, doe je dat ook al 27 jaar. Je kan toch niet iedereen over een kam scheren man. Met kk heb ik ook niks en ik omarm zelf een multiculturele samenleving. Naast mij zijn er nog vele die niet zo zijn. Het is overal een klein groepje wat iets verpest. Maar je bent zelf ook totaal verkeerd bezig als je zelf beschuldigd en met dit soort dingen komt aanzette. Kijk eens in de spiegel.

    Het beeld wat jij schets klopt niet, anders moet ik ook zo zijn hier op VP. Ik ben hier gewoon netjes en heb respect voor mensen.
    Vind ik leuk
    HaagieHaag +373
    zondag 4 november 2018 om 20:56
    Dat het is maar een klein groepje die dat doet, is zo'n onzin het is een hele tribune die dat doet.

    Als ik in de spiegel kijk zie ik een vent die nog nooit met rellen bezig is geweest en ook niet met spreekkoren en daar gaat je excuus want voor een beetje spreekkoor heb je al snel een paar 100 man nodig.

    Bij Den Haag zijn zo'n beetje alle spreekkoren doorspekt met kk en ze zingen het allemaal, jij moet eens ophouden met het te bagatelliseren en te claimen dat het maar een paar man is, dat is niet zo.

    Maak gebruik van je eigen advies en kijk zelf eens in de spiegel, jammer dat je het hele argument hoe midden noord het betaald voetbal in Den Haag heeft gesloopt en daar ook nog eens trots op is negeert, maar ja dat zal ook vast maar een klein groepje zijn geweest.


    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89512
    zondag 4 november 2018 om 21:10
    Oke joh, wat jij wilt. Heel Midden-Noord snuift en schreeuwt met kk en is racist. Dat is wat jij doet, is prima toch. Dit is vechten tegen de bierkaai..
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 20:54
    Die gasten die daar staan waren in tijden van nood en toto divisie wel de enige die altijd zijn blijven komen. Als ik jou zo hoor heb je in die 27jaar ook wat jaartjes tussendoor voor de buis gekeken of teletekst
    Vind ik leuk
    HaagieHaag +373
    zondag 4 november 2018 om 21:01
    In de tijd van de toto was er niemand man, ik heb zelf een paar wedstrijdjes gezien en dan stond er 150 man tegen Top Oss of Veendam ofzo.

    Maar als je ze nu allemaal hoort waren ze er allemaal bi, dat stadion helemaal vol moeten zitten in die periode, maar dat was zo troosteloos, dan moet je echt een hekel aan je wijf hebben zou (zou Gijp zeggen)

    Maar dat was wel een gevolg van die fijne jongens op Noord die zo nodig elke week moesten rellen en de gekste van NL moesten zijn, het betaalde voetbal in Den Haag gesloopt en daar zijn ze nog trots op ook.

    Maar ik ben de nep supporter, Zucht.
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 21:25
    Klopt dat was ook maar een man of 150 en soms zelfs nog met minder maar dat waren wel de mensen van middennoord. En is goedkoop om de schuld bij hun te leggen. De club word jaren geleid door wanbeleid zou dat er ook niet mee te maken hebben gehad? En dat jij een nep supporter bent zal je mij niet horen zeggen, in mijn ogen ben je ook een supporter als je niet in het stadion komt maar de club wel gewoon op de voet volgt of dat nu op tv is of in het stadion
    Vind ik leuk
    HaagieHaag +373
    maandag 5 november 2018 om 09:29
    Dat daar zo weinig mensen waren was HUN schuld omdat ze elke week overal de teringzooi in elkaar aan het rammen waren, dat er maar 150 man waren was een direct gevolg van hun gedrag, en nu moet ik ze daarvoor respecteren, fuck off zeg...
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 23:04
    Één van die weinigen hier die normaal tegen mij doet is Midden-Noord dus je hebt het vast niet over hem...
    Vind ik leuk
    TDH +0
    dinsdag 6 november 2018 om 13:14
    Lees al een aantal jaar nieuwsitems hier op VP, maar voel me nu pas genoodzaakt om een account aan te maken om op jouw onzin te reageren.

    Ik heb in het nieuwe (best beveiligde stadion van de EU) nog nooit iemand zien snuiven laat staan op de tribune. Ook heb ik verhalen gehoord van mensen die 5 jaar stadion verbod krijgen voor het zingen van het woord kk niemand die het dus nog in zn hoofd haalt om spreekkoren te zingen. Geen enkele club in Nederland wordt zo hard gestraft op spreekkoren/rellen als Den Haag. Ik sta wekelijks op de tribune met (gekleurde) vrienden op de tribune die ik nog nooit over racisme heb gehoord.

    Volgens mij ben je als sinds de 80s niet meer bij Den Haag geweest en ben je daar blijven hangen. Met je ik kan mezelf in de spiegel aankijken alsof je zelf een heilige ben. Als je je zo erg stoort aan dat “trieste volk” kom je er toch wat aan doen? Spreek ze erop aan zou ik zeggen.

    Jij hebt het over bagataliseren van de omstandigheden maar jij doet net alsof we elk weekend een uitvak en wat treinen slopen hou toch op man. Lekker je eigen supporters zwartmaken wat een enorm triest geval ben jij zeg! Noem is 1 noemenswaardig incident van midden noord de afgelopen 10 jaar zonder je uiterste best ervoor te hoeven doen om het op te zoeken op google?

    Stumper.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22072
    maandag 5 november 2018 om 14:57
    Maat deze kneus is geen Den Haag supporter heb het eerder met hem aan de stok gehad.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89512
    maandag 5 november 2018 om 15:00
    Ik denk dat je gelijk hebt maat, het viel mij ook al op. Van de week reageerde die ook op mij. Voelde me ook niet geroepen om toen te reageren. Had ook direct mijn twijfels, 't zat haar toch niet zijn?
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22072
    maandag 5 november 2018 om 16:07
    Ik sluit het ook niet uit maat. Het is wel een zuurpruim zeg...manmanman... ze had een kut moeten hebben.
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 20:34
    Voel je je dan stoer? Groenendijk heeft ADO weer op de rit gekregen en nu gaat het wat minder bij ze staan in de stand nogsteeds prima in vergelijking met het materiaal. Iets meer respect is miss wel op zijn plaats. Zonder hem zaten jullie wss nu in de KKD.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89512
    zondag 4 november 2018 om 20:35
    Waarom stoer? Je mag je wel laten horen als publiek als je het er niet mee eens bent. Bij jullie vallen ze spelers aan.
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 20:38
    Ja idd bij elke club heb je jammer genoeg hooligans.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89512
    zondag 4 november 2018 om 21:11
    Precies, en bij elke club mag je onvrede uiten. Dat doe je uit liefde en niet uit haat.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22072
    maandag 5 november 2018 om 16:12
    Nee kritiek mag je niet hebben...wat een stel gekken hier joh.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89512
    maandag 5 november 2018 om 16:23
    Ja, ze hebben allemaal een tien gehaald voor het vak overdrijven. Ongelofelijk, maat.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22072
    maandag 5 november 2018 om 16:33
    Als het hun club betreft dan hoor je ze hier niet. Typisch he maat.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22072
    maandag 5 november 2018 om 16:10
    Hoezo in vergelijking met het materiaal? Prima materiaal alleen Fons durft geen wisselingen door te voeren en het team vraagt er al weken om.
    Vind ik leuk
    Tiemen +81
    zondag 4 november 2018 om 23:00
    Misschien heeft hij wat tegen zwinkels en vind hij wel ergens een andere clown.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89512
    zondag 4 november 2018 om 23:08
    Dat durf ik niet te zeggen maar het duurt wel lang eer Zwinkels weer op doel staat. Alles vraagt om de ervaring van Zwinkels. Dit is een fout die Fons maakt. Let maar op, uiteindelijk staat Zwinkels in de goal. Dan had je het eerder kunnen doen, had je punten gescheeld op de ranglijst. Dan kunnen we weer zeggen, een koe in de kont kijken. Doe het nu gewoon, kut voor die jongen maar niemand staat boven de club.
    Vind ik leuk
    HaagieHaag +373
    zondag 4 november 2018 om 20:12
    Ik hoor die onzin nu al weken, wanneer ga je het verdomme dan eens doen Fons?
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89512
    zondag 4 november 2018 om 20:37
    Dan moet je je als supporters laten horen.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22072
    maandag 5 november 2018 om 16:13
    Nee meneertje staat braaf te kijken langs de lijn-;)
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89512
    maandag 5 november 2018 om 16:24
    Hahaha, zal ongetwijfeld.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22072
    maandag 5 november 2018 om 16:34
    Laat gaan die stumper en hij spreekt zich nu ook wel tegen met zo'n reactie.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89512
    maandag 5 november 2018 om 16:34
    Mooi, hahaha.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22072
    maandag 5 november 2018 om 19:20
    Zhang en Bakker zijn hersteld van hun blessure en zullen morgen speelminuten krijgen bij de beloften tegen Eindhoven
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89512
    maandag 5 november 2018 om 19:39
    Da's goed nieuws maat. Die hebben we hard nodig.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22072
    maandag 5 november 2018 om 20:11
    Zeker, maar valt me op dat Goossens bijna nooit wordt ingezet en Fons niet durft te wisselen.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89512
    maandag 5 november 2018 om 20:14
    Ja, heel gek eigenlijk. En dat wisselen is ineens. Als het staat dan wissel je niet zomaar, het stond een tijd goed en het liep. Maar als het erom vraagt grijpt hij niet in. Ja man, dat is wel een probleem.
    [Reactie gewijzigd op maandag 5 november 2018 om 20:15]
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22072
    maandag 5 november 2018 om 20:24
    Hier ff leesvoer van Maurice Noort.


    Goedemorgen bestuur, ook zo lekker geslapen vannacht. Deze morgen kijken jullie waarschijnlijk vol trots naar Teletekst en lezen jullie met plezier de sportgedeeltes van de Telegraaf of het AD. Er is natuurlijk geen sprake van enige paniek, de resultaten zijn dan niet wat het wezen moet maar we staan nog boven die irritante rode streep. Geen vuiltje aan de lucht dus. Het elftal van de week zal gevuld zijn met leuke voetballers dus daar zullen jullie ook wel naar kijken. De cijfers van de eigen spelers lezen jullie vast overheen, dat is geweest en niet belangrijk meer. En lezen jullie ook wat jullie spelers allemaal te vertellen hebben. Neem bijvoorbeeld de keeper, hij geeft zelf al aan dat hij bij te veel doelpunten betrokken is en hij daar schuldig aan is. Hij zegt, ik heb de club punten gekost. De aanvoerder geeft aan dat de ploeg inderdaad wat meer pit in een wedstrijd moet steken en het tempo wel wat omhoog mag. Onze Haags icoon stond voor de camera en vertelde dat we in de hoek zitten waar de klappen vallen en onze spits, ik weet het nog goed tijdens zijn presentatie, er werd hem gevraagd hoe hij het vond om voor Den Haag te voetballen. Weten jullie nog wat hij zei? Ze hebben me gevraagd daarom is hij gekomen. Zo ongeïnteresseerd als hij sprak zo nutteloos is hij ook in het veld. Maar ok bestuur, ik weet het, we zijn nu eenmaal geen topclub en we moeten niet te veel verwachten als supporters, maar bestuur wat verwachten jullie nou van de spelers. Jullie betalen toch die salarissen, wat zijn dan de eisen als jullie die contracten uitdelen. Wandelvierdaagse voetbal, foutenfestivals, inspiratieloos. En dan hebben we natuurlijk nog tikkie terug Troupee. Ja hij heeft een Haagse mat maar brengt toch ook niet die bluf mee het veld op. Hoe gaan jullie nou op een wedstrijddag richting het stadion? Zitten jullie lekker ontspannen met een drankje in de hand te keuvelen met de bestuurders van de tegenstander, zitten jullie met het schaamrood om de lippen of koken jullie van woede? Kijk jullie komen op een werkplek op de maandag en gaan gewoon lekker aan de slag, wij komen op een werkplek waar collega’s ons een troostend schouderklopje geven, want de stevenen op de KKD af. En dan is dat natuurlijk sarcastisch bedoeld. Lopen jullie niet stuiterend door het stadion, willen jullie die werknemers op die roze muiltjes dan niet over het bureau heentrekken en ze vertellen dat als ze zo doorgaan ze lekker in het 2e kunnen gaan ballen. Staan jullie die spelers niet op te wachten na de wedstrijd en schelden jullie ze dan echt niet de huid vol, hoeven ze niet op het matje te komen? En bestuur praten jullie dan ook niet met de trainer, vinden jullie zijn opstelling dan zoals het hoort. Denken jullie niet bij jullie zelf, Fons moet die Becker niet eens op de bank gaan zitten. Ja we zitten in de hoek waar de klappen vallen, geloof me ik voel die klappen elke week weer binnenkomen. Maar als je in een tempo speelt dat de tegenstander rustig naar je toe kan lopen en je die heerlijk uppercut kan geven dan roep je het ook over jezelf af. Ze hoeven niet eens hun best te doen om dit zinkende schip wat jullie zijn nog verder te laten zinken, de spelers doen het zelf wel. En het mooiste is dat ze het zelf zien maar er niets mee doen. Als jullie trainer dit leest, moet hij dan niet bij zichzelf denken he die jongens geven aan dat ze falen, beter haal ik ze eruit. Ja tuurlijk kunnen ze roepen dat het anders moet, dat ziet heel de voetbalwereld ook wel. Fons gaf al aan dat hij signalen zit dat het fout kan gaan, waarom doet hij dan niets met die signalen? Wij zien op de tribunes ook wel wat de zwakke schakels zijn, maar er is maar een iemand verantwoordelijk voor die zwakke schakels. Het is toch simpel, haal die schakels er tussenuit en vervang ze voor anderen. Maar goed ik zal wel een betweter zijn en weet natuurlijk niet wat er zich binnen de muren van de kleedkamer afspeelt, maar al ben ik dan een betweter, jullie lezen toch hetzelfde als dat ik lees. Jullie kunnen ingrijpen, wij zijn maar supporters die de tribunes bevolken. Wij hebben geen inspraak, wij kunnen dingen niet veranderen, maar jullie, waarom grijpen jullie niet in? Ik weet het jullie lezen dit niet, maar ik maak me wel zorgen om jullie. Om die mensen die straks ontslagen moeten worden omdat de spelers niet brengen wat ze moeten en straks in de KKD spelen. Ik denk dan aan de tribunes die een stuk leger zullen zijn, de tegenstanders die wat minder aanspreken dan nu. Dat donkere scenario komt toch echt dichterbij. Bestuur, het wordt tijd dat jullie ingrijpen, China bellen en ze maar een paar spelers moeten zoeken die bijvoorbeeld niet gehuurd zijn maar altijd onderweg met de nationale ploeg of geblesseerd is. Wat levert Zhang ons nou op dan? Genoeg stof tot nadenken bestuur. Misschien kunnen jullie er wel iets mee. Fijne dag verder enne, tot zondag, want ik laat mijn club niet in de steek dat doen de spelers wel voor ons.
    Vind ik leuk
    allround +1657
    woensdag 7 november 2018 om 12:10
    Maurice heeft recht van spreken , wat betreft Beckers. In zijn voetbal tijd, liep hij Beckers er drie keer uit en kon ook nog een voorzet geven, op de spits (genaamd allround) ;)
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22072
    dinsdag 6 november 2018 om 15:00
    DEN HAAG - Ajax-supporters zijn ook dit seizoen niet welkom als ADO Den Haag het in eigen huis opneemt tegen Ajax. Dat heeft de Haagse burgemeester Pauline Krikke dinsdag laten weten. De ontmoeting tussen beide clubs wordt al twaalf jaar zonder Ajax-supporters gespeeld.

    ‘Vanuit de intentie om de stap naar normalisatie dit jaar te zetten, hebben we met de politie, ADO, Ajax, de KNVB en andere betrokkenen gekeken of en hoe we dit jaar weer Ajax-supporters kunnen toelaten in het ADO-stadion en ADO-supporters in de Johan Cruijff Arena’, vertelt Krikke. ‘In die gesprekken de afgelopen maanden bleek dat het draagvlak bij de supporters van ADO beperkt is, zowel voor het bezoeken van de wedstrijd in Amsterdam als voor het ontvangen van Ajax-fans in Den Haag.’

    In 2006 nam toenmalige burgemeester Wim Deetman de beslissing om niet langer Ajax-supporters tijdens ADO – Ajax toe te laten in het Haagse stadion. Dit besluit werd genomen nadat 70 Ajax-hooligans het Haagse supportershonk hadden bestormd. Dit gebeurde een dag voor de wedstrijd tussen beide clubs.

    Deetman was de eerste


    Deetman besloot dat de Ajax-supporters voor een periode van vijf jaar niet welkom waren in Den Haag. Deze periode werd meerdere malen verlengd. Recentelijk bleek uit politiecijfers dat de politie-inzet bij thuiswedstrijden, mede door het weren van Ajax-supporters is gedaald.

    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89512
    dinsdag 6 november 2018 om 17:56
    Goed nieuws maat, wij krijgen toch altijd de schuld.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22072
    dinsdag 6 november 2018 om 18:26
    Dat is zeker zo!
    Vind ik leuk
    Kuip +7856
    zondag 4 november 2018 om 20:16
    Na Groningen, PEC en NAC breekt nu de paniek uit bij ADO. Dit soort clubjes moet niet direct in de stress schieten. Binnenkort zijn Fortuna, Willem 2 en AZ aan de beurt. Slechts Excelsior is verstandig. Daar is nooit paniek. Het zal iemand worst zijn hoe die spelen. Geen hond is geïnteresseerd in Excelsior. Daarom presteren ze daar ook altijd goed.
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 20:36
    Ik ben zeker wel geïnteresseerd in Excelsior. Een van de interessantste ploegen van de ED met leuke spelers als Edwards, Omarsson en Schouten.
    [Reactie gewijzigd op zondag 4 november 2018 om 20:36]
    Vind ik leuk
    Kuip +7856
    zondag 4 november 2018 om 21:15
    Gelukkig toch nog één supporter voor Excelsior.
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 22:19
    Ik ben geen supporter, maar ik vind het wel een leuke ploeg om naar te kijken. Knap dat ze met een klein budget toch elke keer een goed team weten neer te zetten.
    Vind ik leuk
    Kuip +7856
    zondag 4 november 2018 om 22:47
    Zeker, ongelofelijk knap. Zegt ook wel iets over al die andere clubs die er vaak met een budget dat 5 a 6 keer zo hoog is als Excelsior, er niets van bakken.
    Toch vind ik Excelsior voor het aanzien van de eredivisie een aanfluiting. In zo’n ministadionnetje op kunstgras spelen is geen reclame.
    Vind ik leuk
    Nozem +162
    zondag 4 november 2018 om 22:05
    Schouten heeft ado een paar jaar geleden gratis de deur uit laten lopen...
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22072
    maandag 5 november 2018 om 16:22
    Is het niet andersom?
    Vind ik leuk
    Nozem +162
    maandag 5 november 2018 om 20:48
    Jaa hahaha klopt
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22072
    maandag 5 november 2018 om 21:06
    😊
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 20:16
    Hoop dat het goed komt met ADO moet kunnen lukken toch met zo, achterban .
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22072
    maandag 5 november 2018 om 16:25
    Komt ook wel goed, alleen is het doodzonde dat je nu al weken die prutser in het doel hebt staan en ons veel punten gekost heeft.

    Mooi dat je met ons leeft op dit moment..respect man👍
    Vind ik leuk
    Rene80 +2138
    zondag 4 november 2018 om 20:27
    Oké zo moeilijk is het niet. Slechter als dit kan het niet dus wissel wat er wisselen kan.


    Necid eruit en van mij apart nassar op 9.5

    Beugelsdijk mag van mij ook gewisseld worden. Is te lomp en niet meer zo betrouwbaar als 2 jaar terug.

    Zwinkels uiteraard het goal weer in

    Becker eruit

    En verder laat mensen maar moeten vechten voor hun plek.. en niet 10 wedstrijden door sukkelen omdat je de selectie niet voor hun schenen wil schoppen.

    Laat mensen zich 2 wedstrijden bewijzen.. wil het niet hup volgende en kijk meer naar de training hoe men daar is.

    Je gaat mij bijvoorbeeld niet wijsmaken dat necid op de trainingen de sterren van de hemel speelt.
    [Reactie gewijzigd op zondag 4 november 2018 om 20:29]
    Vind ik leuk
    Nozem +162
    maandag 5 november 2018 om 20:51
    Necid word ook niet heel goed instelling gebracht tot nu toe om te scoren als je het mij vraagt. Denk dat we aan hem noh wel veel kunnen hebben beugelsdijk mag van mij eruit malone enige wat me tegenstaat is dat de vervangers ook van matige kwaliteit zijn...
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +1007
    zondag 4 november 2018 om 20:31
    Waarschijnlijk gaat Fons de kerst ook niet halen.
    Vind ik leuk
    Siemjo +295
    zondag 4 november 2018 om 21:02
    Ga beginnen met het wisselen van keeper
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 21:57
    Dit 11 is klaar voor keuken kampioen.
    Maar ADO moet strenger worden en loon na werk. de supporters van den haag betalen vermogen om wedstrijd te zien van ADO en krijgen ze stank voor dank en dat spelers denken dat ze in basis horen
    Ze hebben nog niks laten zien .

    En groendijk met vertrouwen
    1 vertrouwen in Indy Becker aaron Tommie necid dat is bij supporters niet wegens de kk mentaliteit dat ze denken we horen bij grote club als je niet van Emmen NAC Heerenveen Utrecht niet kan winnen hoor je niet thuis in eredivisie
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 22:32
    Fons, snel een aantal wijzigingen toevoegen in je elftal, anders vliegen we eruit.
    ZWINKELS terug op doel
    NICK KUIPERS voor Beugelsdijk
    MALONE voor Trouphee
    JOHN GOOSSENS erbij op middenveld
    GOPPEL voor Hooi
    Volgend seizoen afscheid nemen van Fons (chemie is uitgewerkt) en er alles aan doen om Maurice Stein terug te halen, en (echt) te werken naar een elftal voor de toekomst.
    Vind ik leuk
    allround +1657
    maandag 5 november 2018 om 08:37
    De kwaliteit (loyaliteit) van Fons is ook zijn valkuil. Maar we hebben hier te maken met topsport. Waarin andere wetten gelden. Van Beckers is bekend, dat zijn enige kwaliteit, zijn snelheid is. Wanneer je van Ajax komt en je geen enkele goede voorzet kan geven, dan mis je een essentieel onderdeel in je ontwikkeling. Daarbij heeft Fons wel de pech, dat een stabiele factor (Danny Bakker) is weggevallen. Hierdoor moet Malone noodgedwongen als controlerende middenvelder worden ingezet. Iets wat hij zeker niet kan. Hij heeft teveel balcontacten, om het spel snel te verleggen. Daarbij hebben we een middenvelder, die kwaliteiten heeft rond de 16 van de tegenstander en een middenvelder die box-to-box speelt. Dan heb je een controlerende speler nodig die zich opoffert om dar achter te blijven. De situatie is nu zo, dat het hele middenveld niet goed loopt. Malone had ook nooit met de bal moeten gaan lopen en om op het laatste moment naar Indy te spelen. daarbij blijft de fout uiteraard van Indy, om de bal met rechts aan te nemen.
    Ook in de aanval loopt het niet, omdat Necid niet in zijn kwaliteit wordt gebruikt. Hooi komt iedere keer naar binnen, daarbij heeft hij ook geen voorzet. Van Beckers is het bekend.
    Tommie is een uitstekende vent, maar wanneer je iedere week een verkeerd signaal afgeeft, door blind op de tegenstander in te gaan - nog wel op het middenveld - dan snap je het niet. Het is tijd voor Fons om ook een krachtig signaal af te geven, aan zijn team. Pinas, Goppel erin, met langzaam aangevuld door talenten uit jong ADO. Ricardo en Danny trainen weer met de groep mee, dus dat zal ook niet lang meer duren. Fons mag zich nu niet verschuilen!!!!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws