'Vitesse-aanvoerder moet operatie ondergaan: grote problemen centraal achterin'

'Vitesse-aanvoerder moet operatie ondergaan: grote problemen centraal achterin'

Gepubliceerd: dinsdag 6 november 2018 om 08:39di 06-11-2018 om 08:39

Vitesse-aanvoerder Maikel van der Werff zal iets langer uit de roulatie zijn dan aanvankelijk gedacht. De centrale verdediger kampt al enige tijd met een knieblessure en moet zelfs een operatie ondergaan.

De Gelderlander meldde eind oktober nog dat Van der Werff drie weken absent zou zijn, maar de captain lijkt iets langer te tijd te moeten nemen om te herstellen. Van der Werff ondergaat een kijkoperatie, waarin de schade aan zijn meniscus hersteld zal worden. Volgens de Gelderlander is er sprake van een 'lichte ingreep': vermoedelijk keert de 29-jarige Noord-Hollander nog voor de winterstop terug op het veld.

Vitesse zit ondertussen krap in de centrale verdedigers. Danilo Doekhi kreeg zaterdagavond tegen PSV een rode kaart en heeft het schikkingsvoorstel van één wedstrijd schorsing geaccepteerd. De Arnhemmers hebben voor het thuisduel met FC Utrecht slechts twee centrale verdedigers over: Jake Clarke-Salter en Rasmus Thelander, die tegen PSV na hardnekkig blessureleed pas zijn tweede competitiewedstrijd van het seizoen speelde.

Plaats een reactie

Benniewies +1806
dinsdag 6 november 2018 om 08:43
Minimaal 6 weken out
Vind ik leuk
peesjeevee +2735
dinsdag 6 november 2018 om 08:45
wat heeft onze rus een ontzettende pech daar. bijna iedereen valt daar uit.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 6 november 2018 om 09:19]
Vind ik leuk
dinsdag 6 november 2018 om 08:52
Had ook wel meer van doekhi verwacht als ik eerlijk ben
Vind ik leuk
gerard.. +572
dinsdag 6 november 2018 om 09:55
Dhoeky is een hele goede verdiger maar wel een domme rode kaart. Hij is jong en daar moet hij van leren.
Vind ik leuk
dinsdag 6 november 2018 om 08:54
Heeft wint er geen doeki om.
Vind ik leuk
dinsdag 6 november 2018 om 17:10
Windt
Vind ik leuk
LIO7 +1529
dinsdag 6 november 2018 om 09:10
Goed nieuws!! Wel sneu voor hem zelf. Misschien zijn LinkedIn even updaten in de tussentijd.
Vind ik leuk
dinsdag 6 november 2018 om 09:26
Utrecht moet nu echt kunnen winnen
Vind ik leuk
dinsdag 6 november 2018 om 18:50
Juist hem niet want vd Werf doet niet mee😉
Vind ik leuk
Lexie026 +46
dinsdag 6 november 2018 om 12:20
Mooi klote
Vind ik leuk
dinsdag 6 november 2018 om 17:11
Kruiswijk traint al weken mee. Ik zeg de ring in!
Vind ik leuk
VA1 +2206
woensdag 7 november 2018 om 20:37
Kruiswijk op de linksback positie zou echt top zijn.
Vind ik leuk
Vak-DD +11644
dinsdag 6 november 2018 om 19:08
Doekhi is een goede vervanger zolang guzubuyuk niet fluit.
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 14:08
Ben ik het wel eens
Vind ik leuk
VA1 +2206
woensdag 7 november 2018 om 20:34
Nou dit is toch goed nieuws! Hij is dus al 29 en maakt keer op keer de domste fouten.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws