'James is er klaar mee en smeekt Mendes om terugkeer naar Real Madrid'

    'James is er klaar mee en smeekt Mendes om terugkeer naar Real Madrid'

    dinsdag 6 november 2018 om 11:20

    James Rodriguez heeft het hélemaal niet meer naar zijn in Duitsland. Dat meldt het Spaanse ABC. De Colombiaan van Bayern München zou zaakwaarnemer Jorge Mendes aan het werk hebben gezet.

    Bayern München is slecht aan het seizoen begonnen en Rodriguez heeft geen basisplaats onder trainer Niko Kovac. Het leidt tot grote onvrede bij de Colombiaan, die geen perspectief ziet in Duitsland. Hij heeft Mendes 'gesmeekt' om hem terug te brengen naar Real Madrid, meldt ABC.

    Rodriguez speelt sinds de zomer van 2017 op huurbasis bij Bayern, dat hem voor twee jaar huurt van Real Madrid en een optie tot koop heeft van 42 miljoen euro . Mendes heeft nog vier maanden om de aanvallende middenvelder weer naar binnen te praten in Madrid. Het liefst zou Rodriguez al in januari terug willen keren.

    Een maand geleden was het ook al onrustig rond Rodriguez. Hij kreeg in de Champions League-wedstrijd tegen Ajax (1-1) slechts een half uur speeltijd en zou na afloop woest zijn vertrokken uit de Allianz Arena. Het roulatiesysteem van trainer Kovac bevalt hem naar verluidt voor geen meter.

    Plaats een reactie

    Ballotelli +3030
    dinsdag 6 november 2018 om 11:23
    Vaak hebben goede spelers een te hoog zelfbeeld, waaronder deze jongeman!
    Vind ik leuk
    3-5-2 +1628
    dinsdag 6 november 2018 om 11:26
    Klopt... het gaat nu wat moeizaam en i.p.v. een tandje bijzetten gaat hij lopen jammeren dat hij terug naar Madrid wil...

    Totaal geen sympathie voor deze jongen..
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +25011
    dinsdag 6 november 2018 om 11:43
    Alsof hij bij Madrid steevast in de basis komt. Wees blij dat je bij Bayern je kans krijgt en deze blijkbaar niet pakt. Als je beslissend bent, dan sta er gewoon wekelijk in , hoor.
    Vind ik leuk
    Jaap124 +24
    dinsdag 6 november 2018 om 14:10
    Bij real zijn er een aantal spelers uit vorm denk dat james een mooie aanwist zal zijn
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 11:23
    Hij moet een niveautje hoger spelen idd.

    Zou bij Ajax echt niet misstaan ... 😂
    Vind ik leuk
    3-5-2 +1628
    dinsdag 6 november 2018 om 11:26
    Ik hoef hem bij Ajax niet die kwal...
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 11:44
    Een goede speler kunnen we altijd gebruiken ...
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 21:01
    En niemand hoeft veder rekening te houden met wat JIJ wel of niet bij Ajax wil zien🤣! Zeg dan iets van " Dit soort spelers willen we niet zien in Amsterdam of iets van te hoog salaris voor deze vervelende speler.
    Vind ik leuk
    3-5-2 +1628
    vrijdag 9 november 2018 om 07:55
    Zal ik zelf even bepalen wat ik zeg ?

    Dank je wel...
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 14:47
    Nee doe maar niet.

    Graag gedaan
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 11:24
    Risico van het vak!
    Vind ik leuk
    ""Mvd"" +664
    dinsdag 6 november 2018 om 11:25
    Zidane moest hem ook niet, zal niet alleen aan de trainers liggen denk.
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +5129
    dinsdag 6 november 2018 om 11:25
    Is het niet beter om te wachten wie trainer wordt van madrid en dan daar een gesprek mee aangaan om te zien of hij daar wel in de plannen voorkomt
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 12:17
    Het is voor hem denk ik beter het een niveautje lager te zoeken
    Bayern of een Real zijn clubs waarschijnlijk net ietsje te hoog voor hem
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +5129
    dinsdag 6 november 2018 om 12:31
    Liverpool zou mooi zijn vind ik
    Vind ik leuk
    ELD070 +832
    dinsdag 6 november 2018 om 11:27
    Sinds hij de prijs voor mooiste goal heeft gestolen van v Persie mag ik dit mannetje al niet. :P
    Dacht altijd dat dit wel een sympathiek ventje was maar hoor hem toch veel mopperen in de media.
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 11:28
    Bayern heeft een nieuwe trainer nodig
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 11:31
    Overschatte speler
    Vind ik leuk
    remakil +5927
    dinsdag 6 november 2018 om 11:54
    Dan roep je maar wat, zonder gezien te hebben wat hij kan. Stond vorig seizoen geweldig te spelen bij Bayern, maar nu heeft Bayern een trainer die niet het niveau heeft voor Bayern...

    Kijk naar Frankfurt, dat draait zoveel beter zonder Kovac. Aanvallend en leuk spel, met 3 hele goede aanvallers die nu geweldig samen spelen en goed zijn voor 16 goals samen. Vorig seizoen zat er steevast 1 op de bank bij Kovac...

    James is een hele goede speler, met een geweldige techniek, die vorig seizoen keihard werkte, wat hij nooit deed bij Real. Helaas is Kovac een defensieve prutser, die dragende spelers wegzet als kinderen..
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 14:20
    Jij slaat de spijker op zn kop maat. Vind zelf James ook een geweldige speler en 42 milj klinkt best goedkoop ook.
    Vind ik leuk
    Tsubamba +571
    dinsdag 6 november 2018 om 11:53
    Zijn kwaliteiten binnen het veld zouden zeker bij veel grote clubs niet misstaan, maar ik hebt het gevoel dat dankzij zijn ''kwaliteiten'' buiten het veld hij het nooit echt heeft kunnen laten zien. Zonde!
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 17:29
    Daarom mag hij ook voor 42 weg want RM heeft m voor 70 milj van Monaco gekocht toen, 4 of 5 jaar geleden. Was toen de duurste transfer v.e. Colombiaan ooit, meer zelfs dan Falcao...
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 12:03
    Het rouleren moet vanaf en James is een goede speler.
    Die moet altijd in de basis.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89516
    dinsdag 6 november 2018 om 13:21
    Hoop dat hij ooit naar Juve komt, vind het een echte Juve speler.
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 17:15
    Ik vind James wel meevallen..
    Vind ik leuk
    JoTaPe +872
    dinsdag 6 november 2018 om 14:14
    Real heeft al toppers op James zijn positie. Dus daar wordt het ook bankzitten.
    Als hij echt super was speelde hij wel heh
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 14:19
    Weer `n speler voor FC Afvoerput, gaat het niet redden!
    Vind ik leuk
    Cookee +10891
    dinsdag 6 november 2018 om 14:58
    Robben moest er uit en James kwam er in.
    Ja dan wil je als trainer niet echt iets verbeteren.
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 16:25
    Hoop dat hij naar city gaat of naar arsenal
    Vind ik leuk
    Ditsu Roan +289
    dinsdag 6 november 2018 om 19:13
    James moet lekker naar Juventus gaan, denk dat hij daar weer kan opbloeien. Mocht dat niet lukken dan mag ie ook wel richting Groningen komen hoor
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 6 november 2018 om 19:14]
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 08:34
    Dat Kovac hem niet opstelt zegt meer over Kovac zelf uiteraard. Als er wel iemand voor dreiging zorgt is het James wel dus ik vind het op z'n zachts gezegt apart dat hij niet in de basis staat. Mocht ie terug keren bij Real en hij presteert daar geweldig, dan krijg je tuurlijk weer alles over je heen.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws