Groep B: Internazionale dankt held Icardi voor punt tegen FC Barcelona

    Groep B: Internazionale dankt held Icardi voor punt tegen FC Barcelona

    dinsdag 6 november 2018 om 22:57

    Internazionale heeft FC Barcelona in Milaan knap op een gelijkspel te houden. In het Giuseppe Meazza stadion kwam de ploeg van Luciano Spalletti vlak voor tijd langszij: 1-1.

    Barcelona beet zich in het Giuseppe Meazza stadion lang stuk op Inter, dat moest winnen om kansen op overwintering in leven te houden. De Spanjaarden waren via Luís Suarez twee keer gevaarlijk. Inter kon in de eerste helft weinig gevaar stichten. Ook Philippe Coutinho was dicht bij een Spaanse treffer.

    In de tweede helft waren Inter en Barcelona gelijkwaardig aan elkaar. Ivan Rakitic zag een hard schot gekeerd worden door Samir Handanovic, waarna Matteo Politano namens Inter een grote kopkans miste.

    De wedstrijd leek in 0-0 te eindigen, maar invaller Malcom schoot Barcelona zeven minuten voor tijd op voorsprong. De Braziliaan passeerde twee spelers en schoot in de verre hoek raak. Inter zou via topschutter Mauro Icardi in de 87e minuut alsnog langszij komen. De spits stond op het juiste moment op de juiste plek en verschalkte Marc-André Ter Stegen met een hard schot. Inter staat na vier duels op zeven punten. Barca leidt met tien punten.

    Plaats een reactie

    power +5774
    dinsdag 6 november 2018 om 22:59
    Mooi voetbeweging van Malcom, lekker goal gemaakt. Het is zo jammer dat hij mag niet op basis beginnen.
    Vind ik leuk
    Herendivisie +1744
    dinsdag 6 november 2018 om 23:02
    De 883e minuut ? Dat is wel heel laat in de wedstriijd.


    Edit: ow het was de 87e minuut , ik dacht al een wedstrijd die lang genoeg duurt om de lord of the rings triologie 4 maal te kijken van begin tot eind.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 6 november 2018 om 23:19]
    Vind ik leuk
    VP Eindbaas +2900
    dinsdag 6 november 2018 om 23:06
    Je zag het ook aan de spelers he? De ene kreeg kramp, de andere moest tussendoor ff gaan schijten, etc. etc. zeer topclub onwaardig dit.
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 23:00
    Is toch geen gezicht dat tenue waar Barcelona in speelde?
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 23:04
    Agja als Feyenoord supporter snap ik dat je hier over klaagt
    Vind ik leuk
    davidben +5270
    dinsdag 6 november 2018 om 23:34
    Ziet er nu naar te kijken en heb niks tegen een roze shirt. Heel tenue in roze ziet er idd niet uit.
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 23:01
    Dat gaat nog spannend worden, zowel de Spurs als Inter nog kans op overwinteren CL!
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +13799
    dinsdag 6 november 2018 om 23:03
    Ach ja. Kon er ook nog wel bij.🤨
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21858
    dinsdag 6 november 2018 om 23:06
    Maakt niet uit man we hebben strijd getoond ons bewezen op CL niveau en in dit soort poules heb je dan vaker pech. Geen Europees is heel jammer maae geen schande zeker wetende dat we met meer geluk 4 ptn meer hadden gehad.
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +13799
    dinsdag 6 november 2018 om 23:08
    Inderdaad.
    Tis bommeltjes eerste seizoen als hoofdcoach, hier leert hij van.
    Volgend jaar hopen op een goede loting.
    Vind ik leuk
    Herendivisie +1744
    dinsdag 6 november 2018 om 23:13
    Hopen op benfica en aek . Dan ben je verzekerd van de volgende ronde.
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 23:11
    Tim ik wil niet moeilijk doen, maar je moet wel beseffen dat jullie met alle geluk van de wereld 2-2 speelde vorige week... Ook vandaag kwamen jullie goed weg dat het geen 6-1 was als alleen Alli al de helft van zijn kansen had afgemaakt.
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21858
    dinsdag 6 november 2018 om 23:13
    Je hebt helemaal gelijk. Vorige pot tegen Tham was dramatisch.

    Dat jullie deze keer sterker waren is niet raar wetende dat de undersog op voosprong komt in minuut 2. Al met al wel een goede indruk gemaakt in de groepsfase alleen tegen dif soort teams is dat vaak niet genoeg.
    Hoop voor jullie dat jullie inter de baas zijn
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 23:23
    Die bal van alli die zoet perfect stopte had nooit mogen gebeuren. Kwam uit een vrije trap die gegegeven werd aan alli terwijl hij schwalbe maakte. Maar ja hij had wel geteld als die gewoon normaal had afgewerkt Ipv een rollertje.

    Psv vorige week geluk gehad en vandaag kwamen ze veel en veel te vroeg op 0-1. Ze hebben lang volgehouden. Gezien kansen heeft spurs gewoon terecht gewonnen. Manier waarop de 2e valt is wel erg zuur. Maar zo voelde benfica zich ook tegen ajax en veel teams in de eredivisie tegen psv. Dat is het mooie en de charme van het spelletje.
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 23:27
    Haha om als PSV-supporter een andere speler aan te spreken op een schwalbe is wel een klein beetje hypocriet, want die Lozano was zoals gewoonlijk weer de hele wedstrijd aan het rollen om tijd te rekken.... Nare speler!
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 23:33
    Dat is natuurlijk grote onzin wat jij nu zegt. Jij zegt dat het 6-1 had moeten staan door alleen al zijn kansen. Ik zeg dat dat niet klopt vanwege die schwalbe. Dus 5-1 had realistischer geweest. Maar ja jij zal het wel geen schwalbe vinden dus. Jij wil denk ik alleen schwalbes van Lozano zien.. (die ik overigens ook afkeur als die ze doet).

    Heb vandaag geen schwalbe gezien van hem trouwens.
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 23:34
    Tuurlijk is Alli een smerige speler en moet je ook bestraffen. Ok 5-1 ook prima!

    Lachwekkend! Die heeft de hele wedstrijd liggen rollen bollen om tijd te rekken.
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 23:37
    Als jij een sprint trekt en je wordt geraakt en raakt uit positie. Dan lig jij exact op de grond waar je geraakt bent?? Nee dan rol je stukje verder. Lozano rolt nog 1 x extra.
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 23:38
    Nee maar hij gaat daarna ook nog een uur blijven liggen, maar toch daarna weer die vrije trap kunnen nemen.... Bah!
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 23:41
    Ja na een uur is de pijn gezakt hé. Dat moet jij toch ook snappen :)
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21858
    dinsdag 6 november 2018 om 23:05
    Dan is Inter al vrijwel door. Gefeliciteerd
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 6 november 2018 om 23:05]
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 23:05
    EINDELIJK! Eindelijk geeft die Malcom weer eens wat minuten en ik vind dit eigenlijk niet eens eerlijk genoeg. Dembele speelde opnieuw een enorm slechte wedstrijd, maar hij laat Malcom pas laatste 9 minuten invallen. Moest veel meer zijn, maar hij heeft toch een hele belangrijke doelpunt voor ons weten te maken. Malcom moest sinds de blessure van Messi veel meer minuten gemaakt hebben, want de rechterkant is vooral zijn positie. Dat is helaas niet gebeurd en Messi speelt zo goed als zeker de volgende wedstrijd. Malcom kon veel meer laten zien, maar ik hoop dat die nu in ieder geval vaker mag invallen. Rafinha en Dembele bleven beide slecht spelen op die positie, maar mochten blijven staan om een of andere reden

    Heel veel kansen gehad, maar ik ben blij met de punt. Wat kan ik toch blijven genieten van Arthur en het middenveld loopt zo enorm veel. Busquets Arthur en Rakitic zijn een geweldige trio
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21858
    dinsdag 6 november 2018 om 23:09
    Nu gun je lsn toch wel een pity win mag ik hopen ;)
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 00:07
    Hahaha sorry misschien zie ik iets over het hoofd, maar wat is lsn?
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21858
    woensdag 7 november 2018 om 00:08
    Ons*
    Leek er njet eens op haha sorry
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 01:47
    Hahahah ik hoopte eerlijk gezegd dat Psv tenminste europa league zou halen, maar het zit er nu niet goed uit. Ik verwacht niet dat we met de basiself zullen spelen tegen jullie, maar Messi is wel hongerig nu die 2 wedstrijden cl heeft gemist en dat is heel gevaarlijk voor jullie
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21858
    donderdag 8 november 2018 om 09:15
    Zeker niet dus nu willrn we zodst we op zn minst iets leuks hebben winnen van barca. Jullie redden het toch wel :)
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 06:54
    We horen gewoon eerste te eindigen, maar er is altijd nog een kans dat Inter eerste wordt als we beide verliezen. Is het niet leuk genoeg om de beste speler aller tijden in Nederland te zien die prachtige dingen zal laten zien?:)
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21858
    vrijdag 9 november 2018 om 09:24
    Nee.
    Wij willen winnen ;)
    Vind ik leuk
    zaterdag 10 november 2018 om 23:57
    Hahahaha succes dan, wordt zeker wel een leuke wedstrijd
    Vind ik leuk
    Nummer Diez +3006
    woensdag 7 november 2018 om 13:50
    Visca, eindelijk mag je nu wel zeggen , en wat een mooi doelpunt van deze hongerige Malcolm.
    Ik mag hopen dat deze kerel wat meer speelkansen van Valverde zal krijgen in de toekomst!
    Vind ik leuk
    FC45 +1
    dinsdag 6 november 2018 om 23:05
    ik zou je handen ook maar voor je gezicht doen na een doelpunt als je met zo'n lelijk tenue speelt bah bah
    Vind ik leuk
    pietprecies +6097