Büttner (28) doet open sollicitatie bij Oranje: 'Ik laat het nu zien'

    Büttner (28) doet open sollicitatie bij Oranje: 'Ik laat het nu zien'

    woensdag 7 november 2018 om 12:44

    Vitesse-back Alexander Büttner heeft een droom: hij wil het Nederlands elftal halen. De vleugelverdediger vertelt dat in gesprek met Voetbal International.

    "Mijn droom is ooit in het Nederlands elftal te spelen. Ik ben van plan dat ook te gaan halen, dus waarom niet? Oranje is het mooiste wat er is. Ik kijk nu niet naar anderen, ik kijk naar mezelf en vind dat ik nu laat zien dat ik een aardig hoog niveau haal in de wedstrijden", zegt de voormalig speler van onder meer Manchester United en Anderlecht. 

    Het contract van Büttner in Arnhem loopt komende zomer af. "Ik heb al met de club om de tafel gezeten en weet dat ze tevreden zijn. Ik ben ook tevreden. Als ik hier over tien jaar nog ben, is dat prima."

    Lees ook: 'Ik ben nu echt blij dat ik een halfjaar geleden niet naar PSV ben gegaan'

    Poll

    Gaat Büttner het Nederlands elftal halen?

    (1099 stemmen)

    Plaats een reactie

    Polska +1521
    woensdag 7 november 2018 om 12:47
    Lol.
    Vind ik leuk
    Hyena +29636
    woensdag 7 november 2018 om 12:48
    Hahaha.
    Vind ik leuk
    Thobar +4350
    woensdag 7 november 2018 om 13:31
    Gaat Ard van Peppen toch een waardige opvolger krijgen
    Vind ik leuk
    Team Unknown +2069
    woensdag 7 november 2018 om 12:51
    Laat je eerst een keer zien bij Vitesse, voorlopig ben je nog een renpeerd zonder doel.
    Vind ik leuk
    Polska +1521
    woensdag 7 november 2018 om 12:55
    Maar ik ben ook geen voetballer he. Maar als Slutsky mij zo erg nodig heeft, dan speel ik wel een wedstrijdje voor jullie. Zodat je eindelijk wint. (;
    Vind ik leuk
    Team Unknown +2069
    woensdag 7 november 2018 om 12:59
    Dankje, een Pool hebben we nog niet:)
    Vind ik leuk
    Tsubamba +510
    woensdag 7 november 2018 om 12:59
    Hij gaat zijn deBüttner voor het grote Oranje nooit maken nee
    Vind ik leuk
    HJR +7871
    woensdag 7 november 2018 om 13:43
    pooee die komt van ver ;)
    Vind ik leuk
    Tsubamba +510
    woensdag 7 november 2018 om 13:48
    hahahah ja ik kreeg hem nog net uit mn vingertoppen geperst
    Vind ik leuk
    Ditsu Roan +287
    woensdag 7 november 2018 om 12:48
    Droom lekker verder Alex.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89512
    woensdag 7 november 2018 om 12:48
    Doet het even leuk nu maar voor Nederland spelen is niet aan de orde. Zal ook nooit meer worden opgeroepen.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 7 november 2018 om 12:48]
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 12:49
    Hopelijk voor hem een vlaag van verstandsverbijstering, wel lullig dat het nu in de media staat en hij zo uitgelachen wordt.
    Vind ik leuk
    Daaniet123 +360
    woensdag 7 november 2018 om 14:33
    Uitgelachen door wie? Door een paar anonieme sukkeltjes die hun dag vullen met het spuien van onbetekende meninkjes op een nietszeggende voetbalsite - omdat hun leven niets maar dan ook niets voorstelt. Laat ze lachen zou ik zeggen
    Vind ik leuk
    Il Gordo +9413
    woensdag 7 november 2018 om 12:49
    Ik vind dat Van Aanholt en Kongolo ook een hoog niveau halen.

    In Engeland.
    Vind ik leuk
    Ditsu Roan +287
    woensdag 7 november 2018 om 13:40
    Mwa ben persoonlijk niet zo'n fan van Kongolo. Van Aanholt is een goede back, maar ook geen wereld klasse.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +9413
    woensdag 7 november 2018 om 14:08
    Beiden nog altijd beter dan Büttner.
    Vind ik leuk
    Ditsu Roan +287
    woensdag 7 november 2018 om 14:09
    Dat klopt zeker
    Vind ik leuk
    Analyse075 +1809
    woensdag 7 november 2018 om 12:49
    Die prachtige blunder van zaterdag hoort daar ook bij. Kansloos voor oranje.
    Vind ik leuk
    Importbrabo +1505
    woensdag 7 november 2018 om 14:51
    Ja prachtig was dat, gebeurde vlak voor mijn neus. Normaliter kom je dat soort moves alleen tegen op het achterste veld op zondag 9.45u.
    Vind ik leuk
    RtdDub +13611
    woensdag 7 november 2018 om 12:49
    Die jongen lijdt aan de chronische ziekte genaamd Zelfoverschatting.

    Toch eens kijken of ik dat clipje van afgelopen zaterdag nog ergens weet te vinden. net voor tijd was hij dat toch die alleen lucht raakte toen er een voorzet moest komen?
    Vind ik leuk
    Tsubamba +510
    woensdag 7 november 2018 om 12:50
    Hij had beter ook voor Marokko kunnen kiezen
    Vind ik leuk
    zwollie +7899
    woensdag 7 november 2018 om 12:50
    Beetje zelfkennis zou beter zijn, wat je laat zien is niet goed genoeg.
    Vind ik leuk
    Eddy T67 +1716
    woensdag 7 november 2018 om 12:50
    Waarom zou hij dat niet kunnen? Als ik zie wie er allemaal de kans gekregen hebben is dat zo gek nog niet .
    Vind ik leuk
    RtdDub +13611
    woensdag 7 november 2018 om 13:32
    Ben jij vanaf 2012 ingevroren geweest?
    Want rond die tijd is Buttner gestopt met goed voetballen en begonnen met zichzelf zwaar te overschatten.
    Vind ik leuk
    Jozef +38627
    woensdag 7 november 2018 om 13:51
    Alles goed en wel, hij mag de ambitie hebben natuurlijk.

    Vind dat wel mooi aan sportmensen. Of het realistisch is, is natuurlijk maar de vraag, dat wel natuurlijk...
    Vind ik leuk
    Eddy T67 +1716
    woensdag 7 november 2018 om 14:06
    Ik kijk elke wedstrijd van Vitesse. En dit seizoen doet hij het over algemeen prima. Is fit. Bestrijkt te hele linkerkant. Heeft een goede trap en voorzet. Af en toe mag het allemaal wat makkelijker. Maar hij is bezig aan een behoorlijk seizoen.
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11388
    woensdag 7 november 2018 om 19:48
    Hij speelt bij Vitesse, en Vitesse spelers worden nooit opgeroepen voor het Nederlands elftal. Ze kijken hier niet verder dan de top drie en het buitenland.
    Vind ik leuk
    jari11 +732
    woensdag 7 november 2018 om 12:50
    Waarom zou hij klaar zijn voor Oranje? hij had dit weekend nog een lekkere blunder.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 12:51
    Nee.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 12:52
    Je bent zo goed als je laatste wedstrijd. In dat geval zou de G-tak van de KNVB nog niet eens naar Büttner kijken.
    Vind ik leuk
    Multatuli +115
    woensdag 7 november 2018 om 19:02
    Logisch want die kijken alleen naar G-sporters.....
    Vind ik leuk
    remakil +5920
    woensdag 7 november 2018 om 12:52
    Wat een idioot!! Meneer denkt al tijden dat hij verschrikkelijk goed is, maar hij is in niveau zo ver achteruit gegaan. Hij blijft grossieren in rare beweginkjes op het verkeerde moment, verkeerde ingeschatte passeeracties op het verkeerde moment en een goede voorzet komt er nauwelijks. Deze jongen overschat zichzelf schromelijk en de intelligentie druipt er niet van af... bescheidenheid kent hij niet, maar hij mag nog geen veters strikken bij Oranje. Over het paard gevallen egootje...
    Vind ik leuk
    AllAdIn +17707
    woensdag 7 november 2018 om 12:53
    Hahaha, wat een waus!
    Struikelde tegen PSV over zijn eigen benen toen hij een voorzet wilde geven..

    #realitycheck
    Vind ik leuk
    chuckie88 +2285
    woensdag 7 november 2018 om 12:53
    Type speler die zichzelf overschat... en niet zo n klein beetje ook
    Vind ik leuk
    PSVBertus +52
    woensdag 7 november 2018 om 12:53
    Die vent is 29
    Vind ik leuk
    rinirat +2647
    woensdag 7 november 2018 om 12:54
    hahahaha heeft hij zijn hoofd gestoten... zag afgelopen zondag nog een prachtige actie van hem..
    Nog niet goed genoeg voor het plaatselijke cafe elftal
    slikt hij medicijnen?
    Vind ik leuk
    Markieee +958
    woensdag 7 november 2018 om 12:55
    😂😂😂😂😂😂. Dit is die zelfde gozer die zaterdag in de laatste minuut de bal voor ze eigen voet wegtikte en toen een koprol maakte😂😂😂.
    Vind ik leuk
    Jur74 +8915
    woensdag 7 november 2018 om 12:55
    Blijven dromen en anders misschien gaan bridgen?
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 12:56
    Dream on.
    Vind ik leuk
    JD85 +615
    woensdag 7 november 2018 om 12:56
    Laat deze man eerst eens een fatsoenlijke wedstrijd bij Vitesse afleveren. Het is niet omdat je een bal 3x kan hooghouden dat je in het Nederlands Elftal komt te spelen.
    Hij laat het wekelijks afweten bij Vitesse, valt echt uit de toon zelfs bij Vitesse... hoe maak ik mezelf belachelijk?
    Vind ik leuk
    Eddy T67 +1716
    woensdag 7 november 2018 om 13:05
    Hij draait anders een heel behoorlijk seizoen. Dus levert zat fatsoenlijke wedstrijden af bij Vitesse. Valt helemaal niet uit de toon bij Vitesse.
    Vind ik leuk
    Andre As +1108
    woensdag 7 november 2018 om 12:58
    Jammer voor Alex. De actie waarbij ballenjongens werden gezocht voor Oranje was tot en met 14 jaar.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 12:59
    Heeft eindelijk de draai wat te pakken (paar blunders). Maar heeft het nog nergens laten zien! Ik zie hem niet snel voor Oranje uitkomen. Gewoon de wedstrijden op tv kijken, denk niet dat hij dichter bij Oranje zal komen dan dat.
    Vind ik leuk
    Ballotelli +3019
    woensdag 7 november 2018 om 13:00
    Nim dr nog jinne!
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 13:01
    Hij heeft afgelopen weekend 30 seconden meegedaan en toen maaide hij langs de bal heen. Als dit het is dat hij laat zien kan hij beter alsnog voor Curacao gaan spelen ofzo.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 13:02
    Volendam denk ik? Die spelen ook in Oranje. Sommige voetballers zijn echt van 't padje af
    Vind ik leuk
    Staaijman74 +1053
    woensdag 7 november 2018 om 13:03
    Onvoorstelbaar. Komt die buttner weer aan met zijn zoveelste sollicitatie naar oranje. Wanneer snapt die gozer zijn niveau eens.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 13:07
    Hahahaha droom maar lekker verder buttnertje..
    Vind ik leuk
    Fons1 +14
    woensdag 7 november 2018 om 13:09
    Met zo'n achternaam zou ik het bij die Mannschaft proberen,die kunnen wel een goeie back gebruiken.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 13:17
    Een goeie back ja.. met de naam alleen kom je er niet ;)
    Vind ik leuk
    NvC +4226
    woensdag 7 november 2018 om 13:09
    Hahahaha 😂
    Vind ik leuk
    Leozao +4147
    woensdag 7 november 2018 om 13:10
    Er heeft nooit veel Vitesse in Oranje gezeten.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 13:12
    Hij heeft wel humor die Buttner. 😂😂😂😂 wat een grap
    Vind ik leuk
    0343 +443
    woensdag 7 november 2018 om 13:15
    Hou nou toch op man. Die gast heeft totaal geen idee van zijn eigen niveau.
    Vind ik leuk
    Bas Bus +43
    woensdag 7 november 2018 om 13:16
    Hij heeft wel heeeele rare opmerkingen de laatste tijd.
    Hij is ws toch hard terechtgekomen na die technische schuinbeweging waar niemand intrapte behalve hij zelf in het Philpsstadion.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 13:19
    Ik denk dan voor het nl g elftal
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 13:19
    Zo veel mensen hier die enkel samenvattingen kijken... bekijk deze jongen eens wekelijks 90min dan zie je wat anders dan hier allemaal beschreven wordt. Bij man u speelde hij 40 wedstrijden in de een seizoen, dan ben je een pannenkoek? In Rusland heeft hij ruzie gekregen met bestuur omdat de club failliet dreeg te gaan en buttner geen salaris wou inleveren daardoor mocht hij zelfs niet meer op de training komen. Anderlecht was zeker niet slecht, gewoon een prima speler die zijn plafond nog niet heeft bereikt. Oranje? Als reserve zeker een kans, vaste basis twijfel
    Vind ik leuk
    Decimius +365
    woensdag 7 november 2018 om 13:30
    Sorry Alex, we wisten niet dat je boos werd.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31714
    woensdag 7 november 2018 om 13:21
    Bij de oud internationals ben je welkom, bel pierre maar op.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 13:28
    Hahahah..wat een gekkie..zie nog eerder Haps,Kongolo,Pieters etc eerder in Oranje dan deze sleutelhanger🤣
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 13:28
    Sorry maar ik zie het hem niet halen, te wisselvallig en in mijn ogen gewoon niet goed genoeg!
    Vind ik leuk
    Ron83 +299
    woensdag 7 november 2018 om 13:34
    Nou Alex ga nog maar veel pindakaas eten...
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 13:38
    Hij is niet helemaal nuchter lijkt mij vandaag als ik lees wat hij allemaal aan het vertellen is.
    Vind ik leuk
    DuWijk +317
    woensdag 7 november 2018 om 14:23
    Vreselijke plaat voor je kop als je zoiets roept. Aan de andere kant staat nu vaak een spelers linksback die bij zijn club centraal achterin speelt (Blind of Ake).

    Armoede dit eigenlijk haha.
    Vind ik leuk
    Drobtine +2520
    woensdag 7 november 2018 om 14:24
    Ja hij laat het zeker zien waarom hij niet wordt opgeroepen
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 17:01
    Renpaard of niet!

    We missen hem wel getuige dat matt clarke stukken minder is al ben ik niet gecharmeerd van buttner vanwege z'n attitude hij heeft wel de juiste wedstrijdinstelling...
    [Reactie gewijzigd op woensdag 7 november 2018 om 17:03]
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 17:33
    Misschien kan hij uitkomen voor de antillen
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 19:28
    Humor kan hem niet ontzegt worden HAHAHA Maakt nog geen kans bij de Oranje dames, of bedoelt hij er Volendam mee?
    Vind ik leuk
    Mi amigo +137
    woensdag 7 november 2018 om 20:45
    Laatste actie van psv vitesse staat mooi op je cv
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 22:32
    Wanneer leer je het nou een keer Büttnertje...
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 15:54
    Whahaha
    Vind ik leuk
    Wouter018 +225
    vrijdag 9 november 2018 om 19:50
    Whahahaha!! Wat een mafketel die Bütnner. Vooral na die mislukte voorzet van vorige week😅 Laat ie lekker in de mosterdfabriek gaan werken volgend jaar.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws