'Ontslagen trainers Twente nog altijd doorbetaald: salarisverhoging voor Verbeek'

    'Ontslagen trainers Twente nog altijd doorbetaald: salarisverhoging voor Verbeek'

    woensdag 7 november 2018 om 14:11

    Dinsdag werd bekend dat FC Twente een relatief klein verlies leed in het seizoen 2017/18. Dat kwam onder meer door het ontslag van trainer Gert-Jan Verbeek. De oefenmeester blijkt nog steeds salaris te krijgen.

    Volgens Tubantia is niet duidelijk wat het vertrek van trainers René Hake, Gertjan Verbeek, diens assistent Jan de Jonge en de directieleden Jan van Halst en Eric Velderman heeft gekost. 'Dat is ‘verstopt’ in de salarispost van 18 miljoen euro. Bronnen rond de club melden dat betrokkenen – met uitzondering van René Hake - nog dit seizoen worden doorbetaald', zo schrijft het medium.

    Verbeek zou ondanks zijn ontslag zelfs een salarisverhoging hebben gekregen, omdat dit contractueel zo was vastgelegd. "De inhoud van het contract van Verbeek ken ik niet uit mijn hoofd en als ik het wist, zou ik er nog niets over zeggen", aldus Koen Groenewold, lid van de raad van commissarissen (rvc), tegenover Tubantia. "Verbeek wordt nog doorbetaald, dat klopt. Voor de anderen geldt, dat we conform hun contract hebben gehandeld. Dat betekent niet dat ze nog tot het eind van het seizoen worden betaald."

    Plaats een reactie

    Polska +1521
    woensdag 7 november 2018 om 14:14
    Salarisverhoging bij ontslag. Welk debiel bedrijf gaat daar nou akkoord mee
    Vind ik leuk
    Hvdp +1181
    woensdag 7 november 2018 om 14:16
    twente!
    Vind ik leuk
    GaryGL +397
    woensdag 7 november 2018 om 14:16
    Nee, een salarisverhoging voor het nieuwe seizoen. Ontslagen of niet ontslagen. Dat is geen ongebruikelijke constructie.
    Vind ik leuk
    Spartan +6785
    woensdag 7 november 2018 om 14:43
    Maar ze hebben het wel “verstopt” 😂
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +3954
    woensdag 7 november 2018 om 14:53
    Ah ik dacht al wat heeft Verbeek een puntig hoofd.
    Maar het geld was verstopt onder zijn muts :OD
    Vind ik leuk
    Spartan +6785
    woensdag 7 november 2018 om 15:16
    Alleen al in die wilde haardos van Verbeek kan je de administratie van een multinational kwijt.
    Vind ik leuk
    Youri99 +9355
    woensdag 7 november 2018 om 15:55
    Je zegt het al verkeerd, Verbeek is helemaal niet ontslagen... Hij is op non-actief gezet. Hij is nog steeds in dienst van de club tot zijn dienstverband afloopt.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +29795
    woensdag 7 november 2018 om 14:18
    omdat dit contractueel zo was vastgelegd.
    Vind ik leuk
    remakil +5920
    woensdag 7 november 2018 om 14:24
    Feitelijk gezien is Verbeek niet ontslagen, maar op non-actief gezet. Hij krijgt dus maandelijks salaris doorbetaald, conform zijn contract, zoals dat bij het begin is overeen gekomen. In dat contract stond kennelijk een bepaling over een salarisverhoging per een bepaalde datum. Zo simpel is het!

    Twente was vast niet in staat om het contract in 1x af te kopen. Dus staat Verbeek nog keurig op de loonlijst.

    Twente is dus niet akkoord met salarisverhoging bij ontslag. Twente houdt zich aan het overeen gekomen contract, omdat ze geen andere keuze hebben.
    Vind ik leuk
    Hvdp +1181
    woensdag 7 november 2018 om 14:39
    noemt het maar zoals je het wil noemen maar hij krijgt zijn geld en nu ook nog een verhoging voor niets doen en mag zelfs nog bijverdienen bij fox
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +3954
    woensdag 7 november 2018 om 14:54
    Heeft Verbeek maar effe slim geregeld toch?
    En de meesten hier maar denken dat hij geen verstand heeft..........
    Vind ik leuk
    jamesquinn +3525
    woensdag 7 november 2018 om 15:14
    Hadden ze hem maar niet op non-actief moeten stellen.
    Vind ik leuk
    remakil +5920
    woensdag 7 november 2018 om 17:58
    Tja... dat kan jij raar vinden, maar dan begrijp je gewoon geen reet van arbeidsrecht...

    Verbeek heeft een contract voor bepaalde tijd, Twente kan niet zo maar onder dat contract uit. Dus zit hij thuis en krijgt hij zijn salaris nog. Dat geldt in principe voor elke trainer. Peter Bosz wordt ook nog betaald door Dortmund...

    De enige manier om er van af te komen, is het contract direct afkopen en daar heeft Twente geen geld voor. Er is echt niets geks aan hoor...
    Vind ik leuk
    Hvdp +1181
    woensdag 7 november 2018 om 18:52
    Het arbeidsrecht ken ik echt wel
    Het gaat erom dat Twente het ene gat met het andere gat probeert te dichten
    En dat ze in pure paniek iemand ontslaan en dan verder gaan met iemand die niet veel beter is
    Als je dat normaal vind?,,
    Vind ik leuk
    remakil +5920
    woensdag 7 november 2018 om 19:30
    Dat laatste deel is wat anders hè? Tuurlijk, Twente strooit met trainers en ontslagen van beleidsbepalers. Dat geeft aan dat er nauwelijks een visie is.

    Als je dan ziet dat de selectie heel veel huurspelers bevat, die dus verder geen enkele waarde hebben hebben, dan weet je dat ze bakken met geld weggooien en dat is in hun positie niet normaal nee..

    Over het beleid zijn we het wel eens, maar dat is wat anders dan het gek vinden dat ze zich aan een contract houden. Want daar is niks geks mee...
    Vind ik leuk
    Hvdp +1181
    woensdag 7 november 2018 om 19:57
    Sorry was misschien niet duidelijk
    Het totale plaatje is absurd
    Dat ze zich aan het contract houden logisch
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 15:51
    Verbeek kan toch wel de regionale jeugd gaan rondrijden in zo'n busje? Of Connie helpen in de kantine?
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 18:33
    Of bomen hakken rondom het trainingsveld
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 15:51
    En daar bouwt hij dan weer een huis van. Trainershome, zeg maar...
    Vind ik leuk
    kwartje50 +1028
    woensdag 7 november 2018 om 15:26
    Wanbeleid tot de failliet is ,

    RIP Twente , en bedankt voor de les hoe het niet moet,

    ,dank!
    Vind ik leuk
    Mistered +315
    woensdag 7 november 2018 om 15:40
    Ik denk dat Twente het contract niet kan afkopen. Daarom betalen ze het door met alle gevolgen van dien.
    Vind ik leuk
    Andre As +1111
    woensdag 7 november 2018 om 14:16
    Nog een vacature vrij? Zo'n contract wil ik ook.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 7 november 2018 om 14:17]
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +1007
    woensdag 7 november 2018 om 16:54
    En ik ga ook mee. Rij wel in zo'n busje.
    Vind ik leuk
    abraksas +1340
    woensdag 7 november 2018 om 14:16
    En dan vragen mensen zich af waarom Twente grote financiele problemen heeft...
    Vind ik leuk
    jamesquinn +3525
    woensdag 7 november 2018 om 15:15
    Dit gebeurt bij iedere voetbalclub. Zie Cocu nu bijvoorbeeld. Of Conte bij chelsea.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 16:21
    Zonder goed contract komt er geen enkele trainer.
    In mijn beste jaren als voetballer werd de trainer ontslagen en maakte ik als aanvoerder het seizoen af. Werd onze beste serie ooit, omdat de 'trainer' niet langs de lijn stond, maar in het veld stond.
    Vind ik leuk
    abraksas +1340
    woensdag 7 november 2018 om 21:55
    Heeft Cocu ook een salarisverhoging mee gekregen?
    Vind ik leuk
    jamesquinn +3525
    woensdag 7 november 2018 om 23:24
    Ga je nu bijdehand lopen doen?

    Maar ja, als zijn contract voor het einde van het seizoen niet afgekocht is, krijgt hij waarschijnlijk een salarisverhoging. Vrij gebruikelijk.
    Vind ik leuk
    plein19 +2313
    woensdag 7 november 2018 om 14:16
    Dit kan toch geen verrassing zijn. Een logische manier om de kosten te spreiden
    Vind ik leuk
    Tsubamba +511
    woensdag 7 november 2018 om 14:16
    Als deze man echte clubliefde had, dan had hij dat nooit laten gebeuren bij een club in geldnood
    Vind ik leuk
    Almaniak +78
    woensdag 7 november 2018 om 14:18
    Als je zo aan de kant wordt geschoven is handelen uit clubliefde waarschijnlijk een gepasseerd station
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 14:20
    Onzin. Clubliefde heb je of je zegt het te hebben. Hij zegt het.
    Vind ik leuk
    JoTaPe +858
    woensdag 7 november 2018 om 14:41
    De Gert-Jan liefde is groter dan de Twente liefde
    Vind ik leuk
    Tsubamba +511
    woensdag 7 november 2018 om 14:21
    Echte clubliefde blijft, elk huwelijk heeft zo zijn problemen, liefde is dat je daar weer overheen kan komen
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 14:16
    Lekker voor Verbeek.....echte clubman
    [Reactie gewijzigd op woensdag 7 november 2018 om 14:17]
    Vind ik leuk
    pico323 +6017
    woensdag 7 november 2018 om 14:18
    En Verbeek heeft een hart voor Twente.
    Vind ik leuk
    G.Kopf +1995
    woensdag 7 november 2018 om 14:20
    Verbeek is echt een Twente man zo te lezen..
    Vind ik leuk
    Analyse075 +1811
    woensdag 7 november 2018 om 14:22
    Ha ha ha ha Wat een contract. Ach 44 miljoen in de min wat maakt het uit. Ongelooflijk. Hij is nota bene ontslagen dan stopt toch zijn loon?
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +3954
    woensdag 7 november 2018 om 14:30
    Hij is niet ontslagen.
    Dat is te duur voor Twente (kost ze meer geld)
    Hij is op non actief gezet.
    Is heel wat anders.
    Dus wordt hij gewoon nog betaald conform zijn contract.
    Maar VP en zijn aanhangers zijn niet zo slim dit te weten.


    Effe off Topic:
    @VP
    Waarom alleen negatieve berichten, of daar op lijkende, van Twente?
    Heb een mooi (zeer positief) verhaal van Johan Derksen gelezen over Fred Rutten.
    Waarom dat niet publiceren?
    Rutten wordt automatisch met Twente gelinkt en geeft dus een positiever beeld.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 7 november 2018 om 14:49]
    Vind ik leuk
    Vooruit +35
    woensdag 7 november 2018 om 20:58
    Omdat veel mensen spontaan uitslag krijgen als fred rutten om de hoek komt kijken. Eén van de slechtste trainers ooit.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31719
    woensdag 7 november 2018 om 14:22
    Opdoeken jongens. Opdoeken.
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +3954
    woensdag 7 november 2018 om 14:31
    Wat wil je op doeken hebben?
    Doekje voor het bloeden?
    Vind ik leuk
    Gearry +600
    woensdag 7 november 2018 om 14:44
    opdoeken is wat anders dan op doeken. ;-)
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +3954
    woensdag 7 november 2018 om 14:50
    Hij kon toch een spatie zijn vergeten?
    Vind ik leuk
    Gearry +600
    woensdag 7 november 2018 om 14:51
    In theorie valt dat niet uit te sluiten idd. :-P
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31719
    woensdag 7 november 2018 om 15:46
    opdoeken werkw.Uitspraak: ['ɔbdukə(n)] Verbuigingen: doekte op (verl.tijd ) Verbuigingen: heeft opgedoekt (volt.deelw.) Toon alle vervoegingen voorgoed sluiten; definitief een einde maken aan
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 14:23
    Gewoon heel dom van Twente om dit zo in een contract te zetten.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 14:26
    Oh, heb je het contract gelezen?
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 14:46
    Heb je het artikel gelezen?
    Vind ik leuk
    jamesquinn +3525
    woensdag 7 november 2018 om 15:17
    Want dat is de waarheid, de hele waarheid en niets anders dan de waarheid.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 15:21
    Alles wat er in de media verteld wordt is toch de waarheid?
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 17:05
    Door het artikel weet je precies wat de redenen waren om een contract zoals deze in elkaar te zetten? Als je denkt dat je meer weet over contracten dan mensen die ervoor betaalt krijgen, ze willen vast je hulp in Enschede...
    [Reactie gewijzigd op woensdag 7 november 2018 om 17:05]
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +3954
    woensdag 7 november 2018 om 14:33
    Tja, wist Twente voor die tijd dat Verbeek zou verzaken, hadden ze 'm helemaal geen contract gegeven.
    Verbeek is nog steeds in loondienst van Twente (non-actief).
    Dus wordt hij conform zijn contract doorbetaald totdat deze eindigd.
    Afkopen had Twente waarschijnlijk geen geld voor anders hadden ze dat wel gedaan.
    Vind ik leuk
    El Cazador +6563
    woensdag 7 november 2018 om 14:23
    Waterdichte contracten zijn moeilijk aan te pakken!!
    Vind ik leuk
    tikkietoe +5254
    woensdag 7 november 2018 om 14:25
    Het kan door dat zooitje wanbstuurders allemaal wel contractueel zijn vastgelegd, het voelt heel onredelijk.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 14:36
    Echt belachelijk dat deze trainers twente dit nog aandoen. Ze hebben zo’n groot clubhart he, Hake, Verbeek pfffff allemaal patjepooters...
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +3954
    woensdag 7 november 2018 om 14:56
    ......met uitzondering van Hake, dit seizoen nog doorbetaald.........

    Dus Hake niet meer.
    Vind ik leuk
    Humberto01 +437
    woensdag 7 november 2018 om 14:39
    Ach deze club richt zichzelf te gronde. Malon, een doorsnee verdediger, een contract voor vier jaar aanbieden, tegen een salaris van € 350.000/jaar excl. wedstrijd premies is voor een eerste divisie club buiten proportioneel! Als ze dit of volgend seizoen niet promoveren dan gaat definitief de stekker er uit. Wel of geen grote achterban, wel of geen grote sponsoren. Dan kan de neutrale Twentsche voetballiefhebber gewoon naar Almelo gaan. Helaas niet naar een club met een gestolen naam van de hele regio, naar wel een echte Twentsche club, al meer dan 115 jaar!
    [Reactie gewijzigd op woensdag 7 november 2018 om 14:41]
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +3954
    woensdag 7 november 2018 om 15:03
    Blijf jij toch in die achterbuurt genaamd Almelo

    Malon is nooit gecontracteerd door Twente dus doet het er helemaal niet ter zake hoeveel hij zou verdienen.

    De neutrale Twentse toeschouwer naar Heracles?
    Hoeveel komen er nu dan?
    Want de neutrale toeschouwer heeft FC Twente al de rug toegekeerd of minstens kijken ze er argwanend naar door al die negatieve propoganda waar oa jij ook aan mee doet.
    Alleen de echte Twente supporter gaan naar Twente.
    En die komen van ver.
    Als je bedenkt dat oa Hardenberg, Rijssen, Holten en Nijverdal verder van Enschede af ligt dan van Almelo.
    Ja zelfs spandoeken van Wierden is in de Grolsch Veste te lezen, jullie aangrenzende dorp.

    Dus wie gaat, buiten de Heracles supporters om, dan nog naar Heracles?

    Of denk je dat een Twente supporter dan maar Heraclied wordt?
    Is net zoiets om aan een Ajacied vragen Feyenoorder te worden of andersom
    Vind ik leuk
    Humberto01 +437
    woensdag 7 november 2018 om 20:09
    Laat ik om te beginnen jou er even op wijze dat Nederigheid, als supporter van deze fusieclub met een gestolen naam, op zijn plaats zal zijn. Dat jullie de naam van de regio in 1965 gestolen hebben, heb ik hier al eens uitgelegd!

    Dat jullie een matige speler vier jaar lang € 350.000/jaar willen betalen terwijl het water top aan jullie lippen staat is vreemd en blijkbaar hebben jullie niets van het verleden geleerd! De gemeente Enschede, één van de grootste schuldeisers en dé geldschieter die met de shit zit als jou clubje omvalt, laat dit gebeuren.

    Dat er 19000 seizoenkaarten verkocht zijn is puur uit sentiment. Dat sentiment ben je kwijt als je volgend jaar en eventueel het jaar hierna, niet promoveert. De meeste 'neutrale' voetballiefhebbers in Twente gaan nog naar jullie, maar dat is een kwestie van tijd en we zullen volgend jaar zien wat de gevolgen zijn als promotie geen feit is. En ik heb het over de neutrale voetballiefhebber, dat zijn er veel. Nee een echter Heraclied zal nooit bij jullie komen en andersom zal dat ook niet het geval zijn, dat hoef jij mij niet uit te leggen.

    Bovendien, is zou mij als supporter maar druk maken hoe ze uiteindelijk die 44 miljoen gaan aflossen. Alles is gefocust om binnen 2 jaar te promoveren. We gaan het zien!
    [Reactie gewijzigd op woensdag 7 november 2018 om 20:11]
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +3954
    woensdag 7 november 2018 om 20:37
    In 1965 zijn sc enschede en enschedese boys samen gegaan en ontstond Fc Twente gekozen door mensen die meenden dat de club voor heel Twente bestemd was.
    Ik persoonlijk had het liever als Fc Enschede gezien.

    De ex zaakwaarnemer van Malon kwam met dit verhaal om natuurlijk zoveel mogelijk geld te kunnen vangen.
    Er waren inderdaad contacten met enkele spelers maar stonden on hold.
    Twente had nog geen jawoord van de investeerders en kregen geen toestemming.
    Vandaar dat alle spelers hun heil elders gingen zoeken.
    Ook is de nieuwe visie van twente om maar 1 of2 jarige contracten te verstrekken dus Malon zou nooit kunnen komen.

    En jij zegt dat Twente nu 19000 seizoenshouders heeft uit sentimenten?
    Zeker al 10 jaar zo?
    Heracles heeft nog nooit meer toeschouwers gehad dan Twente, dus wat lul je nou
    Vind ik leuk
    Humberto01 +437
    woensdag 7 november 2018 om 21:17
    Je hoeft mij niet te vertellen hoe de naam is ontstaan, zoals je goed opmerkte was Fc Enschede meer dan terecht geweest en had de hele regio Twente NIETS met deze fusie van de twee Enschedese clubs van doen. Bovendien speelde Heracles in 1965 ook op het hoogste niveau! Je toont grootsheidswaanzin en minachting naar je streekgenoot door de naam van de hele regio te claimen. Wat nog ontbreekt is het Twentse volkslied spelen voor aanvang van een wedstrijd! De naam Twente is voor veel Twentenaren nog omgeven met sentiment. Daar drijft jullie aanwas, wat betreft supporters buiten Enschede, nog flink op. En natuurlijk het feit dat Enschede met 140000 inwoners het dubbele aantal heeft tov Almelo! Met ca 6.000 seizoenkaart houders uit Almelo scoren wij hoger dan Enschede. Als wij 140.000 inwoners hadden verkopen wij ook meer dan 10.000 kaarten.

    Ja ja de zaakwaarnemer van Malon lult uit zijn nek! Alleen al het idee dat je voor een club uit de eerste divisie spelers salarissen gaat aanbieden waar veel eredivisieclubs de hik van krijgen zegt toch veel over de vreemde kronkel die deze Twente onderhandelaar heeft. Terwijl er nog geld van sponsoren moet worden opgehaald en je als club voor miljoenen in het rood staat!

    Ja sentiment omdat, als ze niet komen, de stekker er wordt uitgetrokken! Denk jij dat de mensen een seizoenkaart kopen omdat ze vorig seizoen geweldig voetbal hebben gezien? Met een meer dan terechte degradatie tot gevolg!. Maak dat je mallemoer maar wijs kerel!
    [Reactie gewijzigd op woensdag 7 november 2018 om 21:22]
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +3954
    woensdag 7 november 2018 om 21:58
    Enschede heeft bijna 160.000 inwoners maar dan hebben wij dus na rato meer toeschouwers dan Ajax en Feyenoord samen zoals jouw wiskundige uitleg
    Vind ik leuk
    Humberto01 +437
    woensdag 7 november 2018 om 22:04
    Nee er komen bij jullie nog teveel Twentenaren van buiten Enschede. Maar dat zal na twee seizoenen eerste divisie en een derde in het vooruitzicht, wel anders worden. Sterker een 3e seizoen komt er niet want dan wordt de stekker er uit getrokken😬
    [Reactie gewijzigd op woensdag 7 november 2018 om 22:05]
    Vind ik leuk
    Eanske +70
    woensdag 7 november 2018 om 23:40
    Haha calimero. Met je gemuil over een gestolen naam. Niemand heeft interesse in Almelo buiten dat pauper gehucht. Gaat niet veranderen maat.
    Vind ik leuk
    Humberto01 +437
    donderdag 8 november 2018 om 00:40
    Nog steeds een grote klep opzetten terwijl je in de marge van het betaalde voetbal speelt en een schuldenberg hebt van hier tot Tokio 😀 nog even wachten kerel en de stekker wordt eruit getrokken en kan Jan Smit zijn beroep weer uitoefenen. Als deurwaarder, dat zal hij met veel plezier even willen doen 😂
    [Reactie gewijzigd op donderdag 8 november 2018 om 00:56]
    Vind ik leuk
    Eanske +70
    donderdag 8 november 2018 om 12:07
    Haha het doet je kennelijk pijn dat, ondanks dat Twente is afgedaald en Heracles een goed seizoen draait, alle aandacht nog steeds op de buurman is gevestigd. Calimero Almelo!
    Vind ik leuk
    Humberto01 +437
    donderdag 8 november 2018 om 15:22
    Het doet pas echt pijn als Jan Smit, of een andere vakbroeder, bij jullie aan de deur klopt 😂 Nog even geduld hebben kerel
    [Reactie gewijzigd op donderdag 8 november 2018 om 15:23]
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 14:52
    Volkomen belachelijk,heeft niets gepresteerd
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 15:09
    Echte bikkel die Verbeek. Niks luieren en een uitkering, nee d'ran.
    Blijkt achteraf, dat hij voor z'n wanprestatie gewoon wordt betaald.
    Zal me niets meer verbazen, als hij bij promotie ook nog een bonus pakt.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 7 november 2018 om 15:09]
    Vind ik leuk
    haarlemx +432
    woensdag 7 november 2018 om 15:46
    Mijn hart klopt voor Twente (zolang ik maar doorbetaald wordt).
    Vind ik leuk
    Kopstootje +9451
    woensdag 7 november 2018 om 16:00
    Goeie deal geweest.
    Vind ik leuk
    Mazario +11
    woensdag 7 november 2018 om 16:19
    Als er nog sprake is van salaris uitbetaling kan er nooit sprake zijn van ontslag. Dan is Verbeek gewoon op non actief gezet door FC Twente. Ontslag betekent beëindiging van de arbeidsovereenkomst en alles dat daar uit voortvloeit.
    Vind ik leuk
    Cookee +10846
    woensdag 7 november 2018 om 16:22
    Dus Verbeek hoeft niet naar het CWI of hoe heet dat?
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +3954
    woensdag 7 november 2018 om 19:06
    Ww toch? Uwv? Euh nee, hoeft hij niet heen
    Vind ik leuk
    Cookee +10846
    woensdag 7 november 2018 om 19:23
    Das mooi voor hem, waar heeft u deze maand gesolliciteerd mr Verbeek, bij Spakenburg is een kans als assistent, als u niet gaat krijgt u niets meer. Oh nee, dat geldt alleen voor armoedzaaiers.
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +3954
    woensdag 7 november 2018 om 20:20
    Hij hoeft (nog) niet te solliciteten.
    Anders moet hij het maar eens bij Hornbach proberen....amajajajai jippy yee
    Vind ik leuk
    Cookee +10846
    woensdag 7 november 2018 om 21:40
    haha, blijft wel sneu Lucky... een jongen van de club, het was voor hem de droom en voor supporters ook. Komt hij nu nog wel kijken of is de liefde van beiden over? Zou jammer zijn.

    Ik snap alleen niet dat hij zo als Olifant door porceleinkast ging.
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +1007
    woensdag 7 november 2018 om 16:52
    Wtf nu dit weer....
    Hier kan de RvC toch wat aan doen.

    Vandaar trouwens dat GJ Verbeek nog geen nieuwe club heeft. Kost hem zijn Twentse salaris.
    Vind ik leuk
    Cookee +10846
    woensdag 7 november 2018 om 19:25
    Denk je dat clubs in de rij staan?
    Best jammer, want de man kan wel wat.
    Vind ik leuk
    NACnz +138
    woensdag 7 november 2018 om 19:22
    Klinkt een beetje als de fc Twente bedrijfsvoering

    En dan toch gek vinden dat je club naar de klote gaat?
    Vind ik leuk
    Kinkladze +46
    woensdag 7 november 2018 om 19:39
    Zo word je vanzelf arm...
    Vind ik leuk
    Kinkladze +46