Kritiek op wissel Van Bommel: 'Ik had eerder een middenvelder gebracht'

    Kritiek op wissel Van Bommel: 'Ik had eerder een middenvelder gebracht'

    woensdag 7 november 2018 om 14:25

    Willy en Rene van de Kerkhof zagen ondanks de nederlaag (1-2) een defensief sterk PSV tegen Tottenham Hotspur. Toch zijn ze het niet eens met een van de wissels die trainer Mark van Bommel besloot door te voeren.

    "PSV speelde met name achterin heel goed", begint Willy positief in het radioprogramma Wakker! van Omroep Brabant. "PSV had een gelijkspel verdiend. Er zat zeker een stuntje in, maar dat is helaas net niet gelukt."

    Alleen de komst van Trent Sainsbury voor Luuk de Jong kan niet op goedkeuring rekenen. "Ik had eerder een middenvelder gebracht. Helaas, het avontuur in de Champions League is voorbij", aldus Willy. De Jong was namelijk een van de uitblinkers, vindt Rene. "Vooral Jeroen Zoet en De Jong waren de grote uitblinkers. Een compliment aan PSV, maar het is in de Champions League met drie topploegen een te zware opgave geweest."

    Plaats een reactie

    Andre As +1169
    woensdag 7 november 2018 om 14:28
    Willy en René.... daarna stopte ik met lezen.
    Vind ik leuk
    3-5-2 +1630
    woensdag 7 november 2018 om 14:28
    Dat was al mooi vlot dan.... :-p
    Vind ik leuk
    dhrwobo +26933
    woensdag 7 november 2018 om 15:56
    Goed dat ie had doorgelezen, voor hetzelfde geld ging het over Willy Overtoom
    Vind ik leuk
    Andre As +1169
    woensdag 7 november 2018 om 16:25
    Is er ook een René Overtoom? :-)
    Vind ik leuk
    Wim59 +114
    woensdag 7 november 2018 om 14:29
    Kreeg je tranen in de ogen van het lachen???
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 14:29
    Willy en René olé olé ... 🙈🙈🙈🙈
    Vind ik leuk
    Ditsu Roan +289
    woensdag 7 november 2018 om 15:10
    Precies dat! Haha
    Vind ik leuk
    Bertus +5789
    woensdag 7 november 2018 om 15:12
    Toch zijn ze dit keer heel realistisch, iets wat je van Sjakie niet vaak kunt zeggen😉
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +40863
    woensdag 7 november 2018 om 15:18
    Ja jij vindt het realistisch dat ze vonden dat PSV een gelijkspel verdiende?
    Vind ik leuk
    dhrwobo +26933
    woensdag 7 november 2018 om 15:57
    Qua werklust had PSV zeker een gelijkspel verdiend. Kwalitatief was Spurs natuurlijk veel beter.
    Vind ik leuk
    mortagon +1222
    woensdag 7 november 2018 om 16:46
    Liechtenstein verdient ook qua werklust altijd een gelijkspel....
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 19:44
    Ge zalt wel nie kenne leze
    Vind ik leuk
    Wim59 +114
    woensdag 7 november 2018 om 14:28
    Psv had niets anders dan een nederlaag verdiend.
    Vind ik leuk
    Op afstand +682
    woensdag 7 november 2018 om 15:47
    Ze eindigen dus gewoon in deze poule op het (van der) Kerkhof.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 14:28
    ""PSV had een gelijkspel verdiend"

    Willy was al weer vroeg begonnen met een borreltje, verder wel vermakelijk hoor zulke clubmensen op leeftijd die geen enkele schaamte meer kennen.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 7 november 2018 om 14:29]
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 14:41
    Die uitspraak kan ik nog overheen stappen, maar dat "PSV speelde met name achterin heel goed." slaat echt nergens op.
    Spurs heeft 30! schoten gelost waarvan 10! op goal waren. Hoewel niet de gehele achterhoede bagger was want de backs en Zoet deden het prima, maar centraal achterin? man man man...

    Moet ook zeggen dat ik een extra man achterin wel snapte, alleen niet op dat moment. Want je had net je voorsprong uit handen gegeven. Doe het dan als je voor staat.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 14:50
    Vooral dat laatste! Die goal zat er al echt even aan te komen. Valt ie eindelijk en dan ga je pas alles op verdedigen gooien. Daar snapte ik ook niets van
    Vind ik leuk
    3-5-2 +1630
    woensdag 7 november 2018 om 14:28
    "PSV had een gelijkspel verdiend. Er zat zeker een stuntje in, maar dat is helaas net niet gelukt."

    Dit is natuurlijk wel gezien met een roze bril op...

    Tottenham was duidelijk de betere partij... na de vroege 0-1 kwam PSV er niet meer aan te pas en hebben ze misschien nog 1 of 2 kansen gekregen...
    Vind ik leuk
    Niels92 +27276
    woensdag 7 november 2018 om 14:29
    Het is jammer voor PSV, verder niks aan te doen en niet over blijven treuren! Volgende keer beter en hopen op een iets makkelijkere loting :)
    Vind ik leuk
    Jalapeno +919
    woensdag 7 november 2018 om 14:58
    Mee eens, enige lastige van deze loting is dat je erg weinig punten pakt om volgende keer weer in pot 3 te zitten. En dus misschien weer zo'n loting zult hebben.
    Vind ik leuk
    La Foca +198
    woensdag 7 november 2018 om 14:31
    Spurs begon te pompen met hoge ballen en llorente won veel kopduels. Extra verdediger was noodzakelijk. Je kunt wel een extra middenvelder brengen maar bracht echt niet de controle. Dus de juiste beslissing van van bommel, alleen had liever Isimat gezien.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 7 november 2018 om 15:04]
    Vind ik leuk
    Stom +332
    woensdag 7 november 2018 om 15:00
    4-4-2 spelen met Guti, Rosario, Hendix en Ramselaar op een lijn en Bergwijn en Lozano er voor kan toch ook? De voorzet er met middenvelders uit halen ipv nog verder achteruit met 5-4-1.

    Malen, Bergwijn en Lozano was eigenlijk te veel aanval. De Jong werkte geweldig op het middenveld, maar miste de pass op maat naar de aanvallers. Da's iets waar echte middenvelders als Guti en Ramselaar beter in geoefend zijn.

    Bergwijn moest zo ver ingezakt spelen dat hij eigenlijk ook middenvelder was ipv aanvaller. Dan is hij ook minder effectief. Malen stond op gegeven moment 10 minuten lang rechtsback naast Dumfries in een soort 6-3-1. Nou blijkt Dumfries een acceptabele centrale verdediger indien nodig, maar dan liever een verdedigende centrale middenvelder die terug zakt dan een pure aanvaller.
    Vind ik leuk
    Leozao +4241
    woensdag 7 november 2018 om 14:33
    Deze heren voldoen altijd aan je verwachtingen heerlijk!
    Vind ik leuk
    Fc hamkel +1299
    woensdag 7 november 2018 om 14:38
    Klopt echter hoor je deze heren zich nooit negatief uitlaten over ajax. En dat is nu waarom mensen een hekel aan sjaak swart krijgen zonder gekheid of om een sneer uit te delen ofzo. Maar meer snap je af en toe waar de frustratie van psv'rs vandaan komt als Sjaak weer wat moet zeggen..
    Vind ik leuk
    Zultkop +5430
    woensdag 7 november 2018 om 14:44
    Die nieuwe trol hier (pietjevdh) kan er ook wat van.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 14:34
    Jammer maar helaas. Misschien heel misschien nog klein kansje voor plek 3. Hoop het toch voor het Nederlands voetbal
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 14:35
    Misschien moet van Bommel zichzelf wisselen. De ranglijst geeft een vertekend beeld van deze dramatische trainer.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 7 november 2018 om 14:35]
    Vind ik leuk
    alaaf +1255
    woensdag 7 november 2018 om 14:39
    Misschien moet jij je uitschrijven om uberhaupt nog reacties te kunnen geven hier. Je teksten geven een beeld van een dramatisch persoon.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 15:58
    Stop lekker je kop in het zand. Van Bommel presteerd dramatisch met deze selectie en begroting die hij voor handen heeft.
    Vind ik leuk
    alaaf +1255
    woensdag 7 november 2018 om 16:19
    We staan bovenaan in de competitie, ajax al dik geklopt, mooie cl wedstrijdjes waar we net tekort komen tegen absolute topploegen met een tienvoudige begroting! Denk eerst na voordat je iets roept hier
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 16:44
    Feitelijk: Doelstelling overwinteren in CL, Finale beker en Kampioen worden. 2 doelstellingen worden al niet gehaald. Dan heb je gefaald met een begroting van 70mio. Denk eerst na voordat je iets roept hier.
    Vind ik leuk
    alaaf +1255
    woensdag 7 november 2018 om 18:00
    Met zo’n poule is de doelstelling niet overwinteren. Beker is niet interessant en de titel is veruit het belangrijkst! Realistisch...
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 19:13
    Scorebord journalist. Succes jongen met deze drama trainer.
    Vind ik leuk
    alaaf +1255
    woensdag 7 november 2018 om 19:39
    33 uit 11 en gewonnen met 3-0 van ajax. Betere trainer vind je niet!
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 22:01
    Zijn maar gewoon drie punten he. En nu van je telefoon andets wordt mama boos.
    Vind ik leuk
    alaaf +1255
    woensdag 7 november 2018 om 22:05
    Het verschil is vijf punten, peuter
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 22:57
    Ja... en... is p$v al kampioen dan?
    Vind ik leuk
    alaaf +1255
    woensdag 7 november 2018 om 23:07
    Jazeker zijn ze kampioen. Ben je vorig seizoen alweer vergeten?
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 05:14
    Resultaten in het verleden ....
    Vind ik leuk
    alaaf +1255
    donderdag 8 november 2018 om 07:38
    Nee hoor, we zijn de regerend kampioen
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 15:13
    Telt niet meer. Leef is in het heden joh. Pfffff en nu naar je moeder je luier verschonen.
    Vind ik leuk
    alaaf +1255
    donderdag 8 november 2018 om 15:30
    Haha sukkeltje: kampioen ben je totdat er een nieuwe kampioen is, maar da’s moeilijk te begrijpen door iemand als jij met een iq van een stoeptegel
    [Reactie gewijzigd op donderdag 8 november 2018 om 15:30]
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 19:24
    😂😂😂 je bent grappig. Lekker je kop in het zand. 2 van de 3 doelstellingen niet gehaald dan is het klaar. Mag hij lekker jong psv gaan trainen.
    Vind ik leuk
    alaaf +1255
    donderdag 8 november 2018 om 19:28
    Liever 1 van de drie doelstellingen wel gehaald dan al jaren helemaal niets in amsterdam! 🤣🤣🤣
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 18:10
    Hoezo beker niet interessant? Is onze prijzenkast al vol??
    JC schaal had ik ook graag gehad.
    Wat onze trainer betreft waarom kan Guti niet vanaf begin spelen? Als je hem toch niet opsteld had je beter ander kunnen kopen. Toen ze gister overlopen werden had Guti perfect gepast om tempo uit wedstrijd te halen. Had je misschien punt over gehouden.
    Vind ik leuk
    Mari +9393
    woensdag 7 november 2018 om 14:36
    Een goede kopper eruit halen. Dat is slim. Zeker als die Engelsen, bij deze achterstand kan je daarop rekenen, lange en hoge ballen gaan pompen.
    En ja hoor: Hoge bal, bijna direct een goal. Hij had de Jong achterin moeten laten.Geen middenveld, daar heeft hij niet te zoeken. Alleen maar weg koppen.
    Zo te lezen waren de heren Kerkhof ook heeeel blij geweest met een puntje.
    Wat heb je daaraan??? Geen ene hol en dan toch blij zijn.
    Net zoiets als je krijgt voor je verjaardag een garagedeur opener.
    Je hebt geen garage, je hebt geen auto wel een fiets
    [Reactie gewijzigd op woensdag 7 november 2018 om 14:38]
    Vind ik leuk
    Zultkop +5430
    woensdag 7 november 2018 om 14:46
    Dat zou echt een kutkado zijn. hahaha. Of iemand heeft een hekel aan je of ze hadden nog rotzooi op zolder liggen .
    Vind ik leuk
    HanV +4373
    woensdag 7 november 2018 om 14:55
    De Jong zal wel op zijn geweest, dat kan best na 81 minuten. Bovendien is Sainsbury ook een goede kopper en had de tegenstander net daarvoor gewisseld door de Llorente te brengen, er had direct een verdediger bij gemoeten na de komst van Llorente, niet pas nadat die binnen drie minuten de gelijkmaker forceerde.
    Vind ik leuk
    michelhx +3698
    woensdag 7 november 2018 om 15:33
    Een garagedeur opener zou hartstikke welkom zijn. Ik ben mijn afstandsbediening van de garagedeur al jaren kwijt, weet je hoe irritant dat is?
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 14:37
    Kansloos van bommel en co
    Vind ik leuk
    Roeptoeter +4637
    woensdag 7 november 2018 om 14:37
    De verlosser blijkt toch een nieuwe Cocu te zijn..
    Vind ik leuk
    mars77 +22
    woensdag 7 november 2018 om 14:38
    Pas op met kritiek daar kunnen ze niet goed tegen in eindhoven..
    [Reactie gewijzigd op woensdag 7 november 2018 om 14:40]
    Vind ik leuk
    wildlife +22
    woensdag 7 november 2018 om 14:53
    Op mars word kritiek ook niet altijd even goed ontvangen.
    Vind ik leuk
    mars77 +22
    woensdag 7 november 2018 om 17:09
    Hebben ze op Mars ook lange tenen??😉
    Vind ik leuk
    wildlife +22
    woensdag 7 november 2018 om 18:52
    Dat is jou terrein, maar zo te zien wle degelijk.
    Vind ik leuk
    soksa +1552
    woensdag 7 november 2018 om 14:38
    Een gelijkspel verdiend.... ongelofelijk. Dan heb je echt een hele grote mooie PSV bril op sterkte op hoor...
    Vind ik leuk
    Tsubamba +682
    woensdag 7 november 2018 om 14:39
    Ik had ook nog een aanvaller erbij gegooid, want PSV was de hele tijd in de aanval dus verdedigers waren echt niet nodig he willy
    Vind ik leuk
    ficusje +2215
    woensdag 7 november 2018 om 14:43
    Zijn schoonvader was erbij,kon er ook niets van.
    Vind ik leuk
    heur es +721
    woensdag 7 november 2018 om 14:42
    Zolang jullie met Hendrix en Rosario blijven spelen maken jullie internationaal nooit faam!

    Schwaab, niet mijn favoriet, deed het zeer goed gisteren. Voorin is het ook prima, met Talent Dalen achter de hand.

    Aangezien Guti ook niet goed genoeg is moet je nieuwe middenvelders halen.

    Van Bommel had weer een Cocu momentje ‘Guti moet wennen aan speelstijl’.
    Bullshit, niet goed genoeg. Romario, Ronaldo, Kezman hoefden ook niet te wennen, dat was kwaliteit, Guti niet.
    Vind ik leuk
    Tsubamba +682
    woensdag 7 november 2018 om 14:45
    Ik denk dat Guti wel goed genoeg gaat zijn, Neres heeft bij Ajax ook een half jaartje moeten wennen voordat ie er echt stond
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 14:43
    Een defensief sterk PSV?

    Je kan beter zeggen een defensief ingestelde gatenkaas.
    Vind ik leuk
    Vamos7 +4200
    woensdag 7 november 2018 om 14:48
    de 1-1 nog gaan verdedigen terwijl je toch al 90 minuten verdedigd.

    Je had niets te vrezen hun beste man Lucas ging eraf en dan nog als halve garen terug plooien vooral die wisselen sloegen nergens op. In plaats van aanvaller erbij omdat je moet winnen gooit hij er nog verdediger bij waardoor druk nog groter wordt op de verdediging. Note bene zijn wissel die eigen goal maakt.


    Van Bommel heeft tactische in mijn ogen gefaald en hij moet nog veel leren. En maar vasthouden aan die Hendrix en Pereiro die alleen tegen Ajax goed speelt omdan hele jaar onzichtbaar te zijn wn het is een slapjanus waar je de oorlog niet mee wint.



    Wat geeft Guti Van Bommel aangedaan vraag ik mij af... We lieten Spurs weer vrijuit voetballen. Je moet ze juist niet laten voetballen ..... Weer geen pressie en ruimtes klein maken kan PSV ook niet ze kwamen makkelijk doorheen....
    [Reactie gewijzigd op woensdag 7 november 2018 om 14:55]
    Vind ik leuk
    Skkky50 +3985
    woensdag 7 november 2018 om 15:20
    Ten eerste is het logisch dat PSV een 1-1 probeert te verdedigen. Spurs waren veel sterker dan PSV, ook zonder Lucas Moura erbij. Dan kun je wel zelf op de aanval willen, maar dan wordt je gegarandeerd eruit gecounterd. Met een gelijkspel hadden beide ploegen op twee punten gestaan en was er nog een degelijke kans op Europa League voetbal.

    Ten tweede snap ik niet hoe je kan zeggen dat Van Bommel tactisch heeft gefaald. Hendrix is gewoon een belangrijke stofzuiger op het middenveld. Daarbij kun je niet zomaar ff Guti een basisplaats geven in een wedstrijd als deze. De laatste keer dat Guti in de basis stond, verloren we met 2-3 van nota bene RKC Waalwijk.

    Ten derde is het nou niet of Sainsbury veel kon doen, op de manier hoe die bal tegen 'm aan kwam.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 7 november 2018 om 15:21]
    Vind ik leuk
    pietprecies +6218
    woensdag 7 november 2018 om 15:03
    Psv een gelijkspel verdiend? Ze kunnen beter van de Jenever afblijven die twee
    Vind ik leuk
    deltiaan +1241
    woensdag 7 november 2018 om 15:08
    de beste stuurlui staan aan wal
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 15:11
    Mijn hoop is dat Ajax vanavond wint,dan word het toch nog spannend,
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 15:19
    Verdedigend stond het helemaal niet zo sterk hoor! Dat het geen 5-1 is geworden komt vooral door Zoet, en de lage efficiëntie van Tottenham.
    Vind ik leuk
    Analyse075 +1859
    woensdag 7 november 2018 om 15:31
    Het eerste jaar van Bommel. Na 3 maanden door iedereen uitgeroepen tot toptrainer. Een maand later en de eerste beginnersfouten zijn zichtbaar. Het zijn voor van Bommel leerzame momenten als beginnende trainer. Hij heeft veel in zijn mars alleen strijd hij dit seizoen nog maar om een prijs. Zaterdag wachten de superboeren voor een lekker potje voetbal in de Achterhoek. Op papier zal PSV deze pot wel winnen maar het blijven superboeren.
    Vind ik leuk
    Siemjo +298
    woensdag 7 november 2018 om 15:41
    Ed en Willem Bever komen ook weer achteraf zeuren.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 15:47
    Hoe kan je een gelijkspel verdienen als je 94 minuten met 11 man voor je eigen doel staat.
    En de tegenstanders 15 doelpunten hadden kunnen maken.
    Vind ik leuk
    Hast57 +2068
    woensdag 7 november 2018 om 16:07
    Italiaanse ploegen hebben ditzelfde spel tientallen jaren gespeeld. Toen werden ze hier in Nederland met de grond gelijk gemaakt, anti voetbal, catenaccio en weet ik veel wat al niet meer. Nu gaat PSV het doen omdat het zogenaamd niet anders kan, dan worden ze de hemel in geprezen. Hard gewerkt en gevochten als leeuwen. Ja en dat mag toch verwacht worden als je wat wilt bereiken.
    Vind ik leuk
    pico323 +6054
    woensdag 7 november 2018 om 16:00
    jaja de kenners aan het woord
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 16:12
    Nee die slappen zakken uit Eindhoven
    Vind ik leuk
    JanTa48 +5580
    woensdag 7 november 2018 om 16:03
    Als PSV wat meer vanuit eigen kracht had gespeeld i.p.v. dat verdedigende schijtbakkenvoetbal dan had ik ze een goede kans gegeven. De Spurs die ik gisteren zag was lang niet zo goed als 2 weken geleden in Eindhoven.
    Vind ik leuk
    Hast57 +2068
    woensdag 7 november 2018 om 16:07
    Dat is toch hun eigen kracht.
    Vind ik leuk
    JanTa48 +5580
    woensdag 7 november 2018 om 16:15
    Daar heb jij weer gelijk in.
    Vind ik leuk
    HupHolland +2652
    woensdag 7 november 2018 om 16:05
    Dat was ook een gekke wissel. Als je op een bepaalde manier aan een wedstrijd begint en vervlgens staat het (weer) gelijk,dan ga je niet ineens van taktiek veranderen.
    Vind ik leuk
    Wong Ho +326
    woensdag 7 november 2018 om 16:11
    wat straalt die man een arrogantie uit,daar kunnen Jongens als Mourinho en Van Gaal nog een puntje aan zuigen, en mischien is Van Bommel in principe niet eens arrogant hij straalt het wel uit en zal bij weinig mensen,op psv´ers na, de gun factor hebben ,iets wat Philip wel had door zijn rustige én sympathieke uitstraling
    Vind ik leuk
    Cookee +10889
    woensdag 7 november 2018 om 16:18
    Er werden vaak zulke slechte keuzes gemaakt, ik kon het niet meer aanzien.
    Zo gehaast als ze de bal hadden... simpel speel die bal, maar soms hard werken om die bal te pakken en dan binnen 7 seconden al weer kwijt, daar ergerde ik me aan.
    En weer veel te veel respect voor T-hotspur. Daar heeft Ajax meestal minder last van.
    Had Ajax nou maar het talent van PSV en PSV het lef van Ajax, maar ja, je ken niet alle hebbe.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 7 november 2018 om 16:19]
    Vind ik leuk
    Rectificatie +1025
    woensdag 7 november 2018 om 16:35
    Met alle respect maar zou alleen dumfries en bergwijn van psv bij ajax willen zien. Voor de rest niemand.
    Vind ik leuk
    ajaksiet +395
    woensdag 7 november 2018 om 17:07
    Bergwijn niet, die Mexicaan is beter, maar wel zonder die vallende ziekte. De rest van PSV kan idd niet mee
    Vind ik leuk
    Rectificatie +1025
    woensdag 7 november 2018 om 17:19
    Ik vind die mexicaan dus helemaal niks en al was hij zo goed als messi. Ik heb helemaal niks met die aanstellerietus.
    Vind ik leuk
    ajaksiet +395
    woensdag 7 november 2018 om 19:47
    Ik ook niet, maar Bergwijn heeft ook nog niets laten zien.
    Vind ik leuk
    Cookee +10889
    woensdag 7 november 2018 om 18:18
    Ze spelen heel anders, daarom past een Lozano niet bij Ajax en Bergwijn en Pereiro als midvelders zou Ajax ook niet doen.
    Vind ik leuk
    ajaksiet +395
    woensdag 7 november 2018 om 17:06
    Talent van PSV?????? Welk talent heeft PSV wat ajax niet heeft??? Noem sowieso eens een speler op die beter is dan de beste 5 van ajax???
    Vind ik leuk
    Cookee +10889
    woensdag 7 november 2018 om 18:35
    Ik herroep het, ze spelen beide anders, kan niet vergelijken.
    Als team sla ik PSV hoger aan, dat zie je in de competitie ook.
    Maar het lef van Ajax zou PSV goed kunnen gebruiken.
    Vind ik leuk
    ajaksiet +395
    woensdag 7 november 2018 om 19:46
    Vergelijk nu aub niets met de competitie, want die gaat helemaal nergens over. Als ajax 10x tegen PSV speelt winnen ze 7 keer. En als team lieten ze het gisteren flink afweten (en meerdere keren al in de CL).
    Vind ik leuk
    Dharmpie +602
    woensdag 7 november 2018 om 16:25
    Ik ben fan van Bommel, ook al stonden ze zwaar onder druk, ik had niet gewisseld. De spelers die erin stonden waren al de hele tijd onder druk en waren zeer alert. Door het inbrengen vd wissels moesten die jongens die erin kwamen van 0 naar 100 km per uur in 3 seconden. Gezien de korte tijd dat er nog restte konden ze onvoldoende warm gedraaid zijn om het moordende tempo en gebeuk van Tottenham te overleven. Ik denk dat dit ook een “leerpunt” is voor van Bomnel. Wel jammer... 😌!!
    Vind ik leuk
    Cookee +10889
    woensdag 7 november 2018 om 18:38
    Moeilijke afweging hè? Als hij niet wisselt dan krijgt hij ook kritiek.

    Ik schrok ervan hoe gehaast PSV was aan de bal, bijna elke keer waren ze na 7 sec de bal alweer kwijt. Dat ergerde me.
    Los daarvan is Tottenham gewoon beter.
    Maar had graag wat meer lef gezien bij PSV.
    Vind ik leuk
    Rectificatie +1025
    woensdag 7 november 2018 om 16:34
    Ze hebben gelijk over die wissel. Maar een puntje verdient is natuurlijk bullshit. We hoopte allemaal dat psv punten zou pakken maar eerlijk is eerlijk tottenham heeft terecht gewonnen
    Vind ik leuk
    ajaksiet +395
    woensdag 7 november 2018 om 17:04
    psv heeft helemaal niks verdiend, ze speelde daar veel te schijterig voor.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 17:33
    Wat bereik je met had kunnen? Tottenham had met 4 -
    1 kunnen winnen (is niet gebeurd) Nederland had van Duitsland kunnen winnen in 1974 (is niet gebeurd). Nederland had van Spanje kunnen winnen in 2010 ( is niet gebeurd). Ik had miljonair kunnen worden, maar ik had geen staatslot gekocht. Ajax had van PSV kunnen winnen, maar de Ligt deed niet mee.
    Vind ik leuk
    Wim Horst +82
    donderdag 8 november 2018 om 00:09
    ja die weten het wel🤣
    Vind ik leuk
    ritje +206