Gewilde en gevleide Lozano reageert: 'Als kind vond ik Manchester United te gek'

Gewilde en gevleide Lozano reageert: 'Als kind vond ik Manchester United te gek'

Gepubliceerd: woensdag 7 november 2018 om 14:52wo 07-11-2018 om 14:52

Hirving Lozano is gevleid door de complimenten die hij ontvangt uit Engeland na zijn optredens tegen Tottenham Hotspur. De Mexicaanse aanvaller van PSV erkent daarnaast een groot fan te zijn van Manchester United.

"Het is mooi dat de Engelse kranten zo positief over mij zijn. Dat is speciaal", erkent Chucky in gesprek met TalkSPORT. Ondanks de nederlaag in Londen (2-1) maakte Lozano indruk met zijn loopvermogen en techniek. "Ik zal altijd proberen mezelf te verbeteren en iets extra's geven", aldus de Mexicaan.

Lozano stelt dat hij van elke manager leert. "Van iedereen leer ik iets nieuws. Mark van Bommel heeft een grote carrière gehad en je moet van elke manager wat leren", vindt Lozano. Op de vraag van welke teams hij genoot toen hij nog een kind was, was Lozano duidelijk. "Ik vond Manchester United te gek. In Spanje is Barcelona mijn favoriete team."

Poll

Is Lozano aan zijn laatste seizoen bij PSV bezig?

(4298 stemmen)

Plaats een reactie

woensdag 7 november 2018 om 14:54
Zoveel indruk heeft hij toch niet gemaakt?

Hele goede speler hoor, maar tot nu toe vind ik hem in de CL niet heel erg uitblinken om eerlijk te zijn.
Vind ik leuk
Tsubamba +1726
woensdag 7 november 2018 om 14:57
Neuh valt ook wel iets mee
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +14010
woensdag 7 november 2018 om 14:58
Hij is extreem goed in acteren en doorrollen ... dat moet gezegd worden.
Vind ik leuk
DeanJayden +10846
woensdag 7 november 2018 om 15:29
Nou dan lijkt het ongeveer op Neymar das best goed haha! Ik vind hem eerlijk tegenvallen en niet bijzonder net als Tadic een beetje jammer
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 18:02
De sneuheid spat weer van je reactie af.

Maar ja dat gaat zo bij jou volk he.
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +14010
woensdag 7 november 2018 om 18:11
Die Mexicaanse tuinkabouter met epileptische neigingen daar spat de sneuheid vanaf.

Dat jij het daar voor opneemt zegt meer over jou dan dat het wat over mij zegt omdat ik het aankaart. Dat gaat zo bij jouw (met w) volk he.
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 18:13
Het topic gaat over zijn snelheid en en zijn techniek.

Dat jij er epilepsie bij haalt en het negatief gaat maken betekend dat jij een typische arrogante graf snavel bent. Maar zo is jou volk he.
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +14010
woensdag 7 november 2018 om 18:44
Het topic gaat over Hirving Lozano en mijn verhaal sluit daar perfect op aan.

Dat je zo reageert zegt weer genoeg over jouw volk he.
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 18:48
Ik heb je de laatste 2 dagen alleen nog maar op Lozano zien bashen.

Maar dat zal wel weer de jaloezie zijn dan he. Sneu volk he.
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +14010
woensdag 7 november 2018 om 18:52
Nee hoor geen jaloezie.

Sjukkie mag je houden, ik vind het een walgelijk ventje dat continu op zoek is om gele en rode kaarten aan te naaien.

Maar jullie zijn er blij mee toch? Prima dan.

Ik zeg hier niet iets dat niet waar is.

Jij gaat gelijk schelden dus jij bent hier sneu.
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 19:14
Dus Lozano is een tuinkabouter met epilepsie??

Vind ik leuk
Mino Rioolrat +14010
woensdag 7 november 2018 om 19:25
Maak je niet zo druk joh. Is gewoon een grapje ...
[Reactie gewijzigd op woensdag 7 november 2018 om 19:25]
Vind ik leuk
HupHolland +3247
woensdag 7 november 2018 om 15:12
Hij steekt met kop en schouders boven de andere PSV spelers uit. Het is echrt en groots talent, vind ik.
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 15:19
Hij zou mee moeten doen met de olympische spelen bij het turnen. Onderdeel vloer. Zou hij best hoog kunnen eindigen, alleen Neymar is nog beter.
Vind ik leuk
TheRedMen +3441
woensdag 7 november 2018 om 15:24
VP doet het ook lijken alsof de Engelse media zoveel over hem schrijft (en zo positief over hem is), maar dat valt echt reuze mee. Alleen bij The Telegraph heb ik één zinnetje over Lozano voorbij zien komen. Bij de BBC en The Guardian is hij helemaal niet besproken.
Vind ik leuk
volharding +1057
woensdag 7 november 2018 om 17:10
Ja beetje overdreven allemaal , net als die berichten over Frenkie de Jong !
Vind ik leuk
Hyena +30256
woensdag 7 november 2018 om 15:26
Het is als aanvaller ook lastig uitblinken in zo'n defensief ingesteld team. Zeker tegen zulke tegenstanders, waar geen koekenbakkers achterin lopen. Zonder een beetje ondersteuning is het dan bijna niet te doen.

Daarnaast kosten de verdedigende taken vaak zoveel energie, dat er eenmaal aan de bal weinig kracht over is om potten te breken tegen verdedigers als Sànchez en Alderweireld.
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 15:26
Waren dit potjes om echt uit te blinken? Valt denk ik mee, heeft er het beste van gemaakt. Je hoeft van hem niet te verwachten dat hij 4-6man uitspeelt en vervolgens ook nog scoort. Maar ik denk dat de Engelse media wel onder de indruk was van zijn versnelling en instelling.
Vind ik leuk
Korm +38367
woensdag 7 november 2018 om 16:08
Daar heb je het verschil tussen kenners en kjkers ;)
Vind ik leuk
roynba +583
woensdag 7 november 2018 om 14:54
Ik hoop het niet, maar ik denk dat hij deze zomer niet meer te houden is voor PSV. Wordt een hele klus om een goede vervanger voor hem te halen.
Vind ik leuk
Jozef +40970
woensdag 7 november 2018 om 14:55
Kwam wel fel, maar toch te fragiel over in de CL duels eerlijk gezegd.
Vind ik leuk
Aart +188
donderdag 8 november 2018 om 11:24
Voor 80 miljoen mogen ze hem ophalen. Maar als Guti blijft gaat hij toch niet weg.😀😀
Vind ik leuk
Wemberly +332
woensdag 7 november 2018 om 14:54
Niet naar United gaan vanwege Mourinho blablabla incomming
Vind ik leuk
Fce9091 +2778
woensdag 7 november 2018 om 14:55
En dat is gek?
Vind ik leuk
appeltje +2509
woensdag 7 november 2018 om 15:01
Hij past juist prima bij Mourinho's speelstijl.
Vind ik leuk
Jozef +40970
woensdag 7 november 2018 om 14:54
Huh?

Ik vond Lozano gisteren buitengewoon teleurstellen, of ben ik de enige?
Vind ik leuk
DeanJayden +10846
woensdag 7 november 2018 om 15:33
Nee hoor zeer teleurstellend
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 14:56
Ik vind juist dat de wedstrijden in de CL dit seizoen hebben uitgewezen dat hij nog niet klaar is voor een (sub)topploeg in Europa. Zou voor hemzelf en de eredivisie goed zijn als hij hierna nog een seizoen bij PSV blijft. Maar kiest waarschijnlijk helaas voor het geld..
Vind ik leuk
Jozef +40970
woensdag 7 november 2018 om 15:09
Niet omdat hij bij PSV voetbalt en niet om hem af te kraken, maar ik denk dat hij er weinig baat bij zal hebben om nog een jaartje te blijven. Ik zie weinig ontwikkeling t.o.v. toen hij pas kwam en dat maakt dat het me verstandig lijkt om een volgende stap te zetten indien zich een goede club aandient.

Ik vrees echter dat hij al aardig kapot geanalyseerd is door veel topclubs en dat ze geen extreme bedragen in gedachten zullen hebben voor Lozano en dat bedoel ik echt niet lullig hoor. Hij is heel fel en snel, maar mist teveel body om zich te tonen als goede tegenstanders extra op hem letten...
Vind ik leuk
Toets +414
woensdag 7 november 2018 om 14:57
op weg naar de uitgang,..
Vind ik leuk
Forever Ajax +2208
woensdag 7 november 2018 om 14:57
Die heeft in Engeland niets te zoeken! Komt in Nederland al geregeld te kort
Vind ik leuk
Wong Ho +316
woensdag 7 november 2018 om 15:03
jawel, is wel op zijnplaats bij clubs als Hundersfieldtown of Brighton Hove and Albion
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 14:59
Best een leuke voetballer en laat soms ook leuke dingen zien. Maar moet echt afleren anderen een kaart te willen aansmeren. Maakt deze jongen zo bloed irritant
Vind ik leuk
Jozef +40970
woensdag 7 november 2018 om 15:13
Wat dat betreft was die scheids gisteren een verademing. Kreeg sterk de indruk dat hij niet warm of koud werd van een extra buiteling en dat hij Lozano aardig in de smiezen had...
Vind ik leuk
Wong Ho +316
woensdag 7 november 2018 om 15:01
eerst wou Meneer de Duikelaar nog naar Barcelona
Vind ik leuk
Jozef +40970
woensdag 7 november 2018 om 15:11
Tja, welke voetballer niet?
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 15:02
Lozano (reeds 8 doelpunten en 4 assists tot heden) is te goed voor de ED. Voor zijn eigen ontwikkeling is het het beste dat hij na dit seizoen naar een grote competitie (PL, Bundesliga, Serie A of Premiera Division) vertrekt naar een club uit de top 4 - 8.
Vind ik leuk
El Cazador +8114
woensdag 7 november 2018 om 15:04
In een ander competitie dan de ED schoppen ze hem snel de lappenmand in, gaat daar allemaal wat harder aan toe.
Vind ik leuk
Zultkop +5985
woensdag 7 november 2018 om 15:09
Nou dat valt wel mee, zelfs Kluivertje is nog helemaal heel.
Vind ik leuk
DeanJayden +10846
woensdag 7 november 2018 om 15:36
Die zit dan ook op de bank haha en kun je enkel pijn doen als je er per abuis op gaat staan
Vind ik leuk
Zultkop +5985
woensdag 7 november 2018 om 15:40
Klopt, maar hij traint nog wel mee neem ik aan. Een beetje harde verdediger pikt het denk ik niet als dat melkmuiltje gaat lopen kwaken.
Vind ik leuk
Aart +188
donderdag 8 november 2018 om 11:25
Op de reserveband raak je niet zo gauw geblesseerd. Haha.😀😀
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 15:19
Het is aan Lozano om zichzelf daar tegen te wapenen. En Lozano kennende, kan hij dat wel.
Vind ik leuk
El Cazador +8114
woensdag 7 november 2018 om 15:03
Vond hem gisteravond zowaar als een team speler spelen, maar van dat doorrollen na een klein tikkie daar blijf ik misselijk van worden, pure matennaaierij
Vind ik leuk
Jozef +40970
woensdag 7 november 2018 om 15:24
De wedstrijden in de CL zijn voor hem hét podium om te bewijzen dat hij een stap hoger aankan. Kan me moeilijk voorstellen dat hij de wereld overtuigd heeft.
Vind ik leuk
14forever +8911
woensdag 7 november 2018 om 15:07
De manier van spelen van United past wel bij Lozano...
Vind ik leuk
DeanJayden +10846
woensdag 7 november 2018 om 15:37
United is niet in de positie om een talentje van PSV te scoren, de fans willen momenteel enkel gevestigde spelers zien let maar op
Vind ik leuk
14forever +8911
woensdag 7 november 2018 om 19:47
Had het over de manier van spelen.
Vind ik leuk
Ditsu Roan +278
woensdag 7 november 2018 om 15:09
Lozano moet naar Arsenal gaan
Vind ik leuk
Jozef +40970
woensdag 7 november 2018 om 15:22
Moet Arsenal Lozano kopen dan?
Vind ik leuk
Wong Ho +316
woensdag 7 november 2018 om 15:51
zou Ik hem ook aanbevelen,ben er zelf ook voor een wedstrijd geweest en heb een top middag gehad,alleen spelen zij meestal op zaterdag middag en psv op zaterdagavond,zal moeilijk gaan dan.
Vind ik leuk
DOEMAAR133 +6077
woensdag 7 november 2018 om 15:11
volgens mij is het hem beloofd dat hij na 2 jaar een stap naar het buitenland mag maken ( topic van een paar dagen geleden van Gerbrands)

Vind ik leuk
Roeptoeter +9638
woensdag 7 november 2018 om 15:13
Lekker in de schaduw van Martial. Op de bank in de schaduw dan hè..
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 15:14
Hij moet zijn theaterstukjes afleren. Verder prima voetballer voor de Europese (sub)top
Vind ik leuk
stratumseind +187304
woensdag 7 november 2018 om 15:16
Begin eerst maar eens met everton sjukkie , bovendien zal brands niet gaan afpingelen bij johnny de jong
Vind ik leuk
Jozef +40970
woensdag 7 november 2018 om 15:26
Brands weet wat ie maar gekost heeft, want is zelf niet echt van groots uitgeven. Wat verwacht je?
Vind ik leuk
stratumseind +187304
woensdag 7 november 2018 om 17:23
hij heeft nooit knaken gehad , nu ie dat wel heeft zal ie psv echt niet de nek om gaan draaien als ze lozano graag willen hebben.
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 15:21
Geweldige speler,dat zeer zeker.Maar hoe men erbij komt dat hij tegen de Spurs heel goed speelde,begrijp ik niets van.In beide wedstrijden niet en gisteren al helemaal niet.Viel totaal niet op.Dacht heel even dat hij niet mee speelde.Dus zwaar overdreven wederom van de media.Waarschijnlijk andere wedstrijd zitten kijken.Maar is natuurtlijk wel een hele goeie speler.Gisteren helaas m.i.even niet.Zoet,Schwaab en de Jong staken er boven uit.
Vind ik leuk
SuperScc +965
woensdag 7 november 2018 om 15:24
Ik heb gisteren een andere wedstrijd gezien zeker. Als je nagaat dat er gisteren ook bij PSV een vijf a zes internationals in het veld stonden, waaronder Lozano. Dan vond ik het maar een slechte vertoning van PSV. Geen seconde het spel in handen gehad.
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 15:42
Moet alleen van die vallende ziekte af
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 15:45
Lozano is een goor joch. Matenaaier eerste klas! Dat past wel bij die calimero's uit lampengat
[Reactie gewijzigd op woensdag 7 november 2018 om 15:45]
Vind ik leuk
Aart +188
donderdag 8 november 2018 om 11:27
Amsterdamse arrogantie je opmerking. Bluffer 😪😪
Vind ik leuk
donderdag 8 november 2018 om 11:46
Helemaal niets in Eindhoven!!! Geen beker en geen Europees heerlijk!!!
Vind ik leuk
goreju +124
donderdag 8 november 2018 om 12:46
Och och, Ajax doet het ook eens een keertje goed en meteen een grote bek. Geniet er van zo lang het duurt, je hebt het kennelijk nodig.
Vind ik leuk
donderdag 8 november 2018 om 12:50
Ook een keer?! In 2017 hebben wij ook al de finale gehaald
Vind ik leuk
goreju +124
vrijdag 9 november 2018 om 09:48
twee keer dan
Vind ik leuk
donderdag 8 november 2018 om 11:47
Dit zei Johan Derksen ook maandag!
Vind ik leuk
JanTa48 +6768
woensdag 7 november 2018 om 15:45
Geef toe dat Lozano een talent is maar heeft nog veel te leren o.a. dat voetbal een teamsport is en als hij dat door heeft zal er meer rendement van hem komen.
Vind ik leuk
rinirat +3021
woensdag 7 november 2018 om 15:46
Niets voor hem want er ligt nooit ruimte achter de verdedigers
En dat huilen en vallen daar zijn ze daar niet van gediend.
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 15:55
Een uitzonderlijk talent en een van de beste in de eredivisie. Maar komt in mijn ogen tekort voor de absolute top. De laag daar net onder zou mogelijk zijn om naartoe te groeien.

In de eredivisie gaat hij niet veel meer leren. Een vervolgstap naar een Valencia, Everton, Dortmund, Napoli en clubs van dat kaliber zou goed voor zijn ontwikkeling zijn. En vanuit daar kijken hoe ver je kan komen.
Vind ik leuk
Kopstootje +9640
woensdag 7 november 2018 om 15:59
Beste voetballer op de Nederlandse velden.
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 15:59
Iedereen die mij 5 miljoen euro per jaar betaald, vind ik te gek.
Wel ja, ook ik ben gewoon te koop.
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 16:11
Hahaha deze knul zit echt te asen op een transfer naar een grote club vanaf dat hij bij psv binnen kwam! Vorige keer was die al helemaal door t dolle omdat Barça naar hem gekeken heeft en nu, na het spelen tegen Tottenham denkt ie dat hij het niveau aankan en solliciteert hij even openlijk bij man united 🤣!

Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 16:15
Europese sub top, niks meer en niks minder. Geld ook gewoon voor Prinses Memphis.
Vind ik leuk
Tenno +86
woensdag 7 november 2018 om 17:12
Met vallen? Opstaan ging wat moeilijker,misschien?? Jammer dat ik niet tegen hem speelde want dan had je voorlopig je laatste meters gemaakt . Een verschrikkelijke matennaaier