'Fenomeen' Kluivert maakt indruk in Champions League: 'Nooit meer op de bank'

    'Fenomeen' Kluivert maakt indruk in Champions League: 'Nooit meer op de bank'

    woensdag 7 november 2018 om 20:32

    Justin Kluivert heeft woensdagavond zijn visitekaartje afgegeven in de Champions League. In de zeventig minuten die hij kreeg van AS Roma-trainer Eusebio Di Francesco, was de aanvaller uitstekend op dreef. Zo gaf hij een niet te missen kans aan Alessandro Florenzi en versierde hij een rode kaart voor CSKA-verdediger Hordur Magnusson. Een greep uit de reacties:

    Plaats een reactie

    John M. +4784
    woensdag 7 november 2018 om 20:36
    Speelt(de) zeer goed, jammer dat hij gewisseld werd.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 20:53
    Ja hij pakt het goed op in Rome. Vele mensen schreven hem al af, maar veel ook tegen beter weten in.
    Vind ik leuk
    John M. +4784
    woensdag 7 november 2018 om 21:08
    Zoeven verneem ik dat Kluivert MOTM is.
    Vind ik leuk
    Zico Ali +445
    woensdag 7 november 2018 om 20:37
    Je kunt een speld horen vallen haha. Mooi man. Ik hoop dat hij het gaat maken en al die zielenpoten een frustratie rijker maakt.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 20:53
    Zijn probleem is voorlopig nog steeds rendement. Hopelijk weet hij dat nog toe te voegen aan zijn repertoire.
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +1110
    woensdag 7 november 2018 om 20:39
    Volgende week mist hij een grote kans en dan kijken wat die Maffiosi dan zeggen.
    Vind ik leuk
    tikkietoe +5262
    woensdag 7 november 2018 om 20:39
    Ik heb liever dat Ajax goed speelt in de CL, dan een speler die gebroken heeft met die club en nu voor het buitenland uitkomt.
    Vind ik leuk
    Zico Ali +445
    woensdag 7 november 2018 om 20:46
    Aparte logica. Alsof het 1 het ander uitsluit...
    Vind ik leuk
    tikkietoe +5262
    woensdag 7 november 2018 om 20:50
    Dat maak jij ervan.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 20:53
    Wat maak jij er precies van dan? Je opmerking raakt kant nog wal.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 20:54
    Allebei goed spelen zou het best zijn.
    Vind ik leuk
    Bruno Conti +1136
    woensdag 7 november 2018 om 20:40
    Speelde erg gedreven en goed, basisplek verdiend voor volgende wedstrijd alleen bij Di Francesco weet je het nooit..
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 20:40
    Zzzzzz ...
    Vind ik leuk
    Ditsu Roan +289
    woensdag 7 november 2018 om 20:41
    Speelde een flinke pot! Klasse
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 20:45
    He Lozano ook al bij Roma ? 😉
    [Reactie gewijzigd op woensdag 7 november 2018 om 20:46]
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 20:45
    Als ik Ajax was kocht ik hem
    Vind ik leuk
    Ditsu Roan +289
    woensdag 7 november 2018 om 20:50
    Gaat verder alles goed gozer? Onlogische gedachte
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 20:54
    Dat is een grapje.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 20:47
    Het leuke van Twitter berichten is, dat het er zoveel zijn. Dan kun je lekker uitkiezen, waarvan jij vindt dat ze leuk zijn.

    Ik zou dan ook andere berichten uitgekozen hebben.
    Vind ik leuk
    Zico Ali +445
    woensdag 7 november 2018 om 21:21
    Ik weet niet of je de wedstrijd hebt gezien, maar hij speelde oprecht goed. Dat je dan "andere berichten zou kiezen" zegt veel over je. Kennelijk heb je liever berichtjes die niet feitelijk zijn maar jouw wereldbeeld, mening, onderbuik of wat dan ook bevestigen.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 21:25
    Dan nog blijft het jouw mening, tegen de mijne.
    En hebben wij beiden dus gelijk.
    Vind ik leuk
    Zico Ali +445
    woensdag 7 november 2018 om 21:31
    OK, je hebt me.uitgeluld
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 20:47
    Hoe beter hij speelt, hoe beter het is. Als land kun je beter 35 topspelers hebben dan 15 voor je nationale team.
    Vind ik leuk
    Kuip +7905
    woensdag 7 november 2018 om 20:51
    Kluivert is beter dan Bergwijn.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 7 november 2018 om 20:51]
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 20:56
    In potentie zeker!
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 20:51
    Niet te hard van de toren blazen , voor je het weet zit je weer op de tribune .
    Hij heeft wel talent dus hoop dat het wat wordt.
    Vind ik leuk
    pos +8779
    woensdag 7 november 2018 om 21:26
    Dacht even dat Cillessen weer een bal had gevangen maar het gaat nu om een ander fenomeen. Fenomenen zitten nooit op de bank inderdaad.

    Die Onana is ook zo'n fenomeen zie ik.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 7 november 2018 om 21:29]
    Vind ik leuk
    Edenees80 +167
    woensdag 7 november 2018 om 21:50
    Een zwaluw maakt nog geen zomer..
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 21:54
    Wow die is echt beter dan Messi en Ronaldo samen. Die gaat de komende 10 jaar beste speler ter Wereld worden. Wat een fenomeen zeg.
    Vind ik leuk
    HaagieHaag +447
    woensdag 7 november 2018 om 22:13
    Fenomeen, alsjeblieft zeg...
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 00:17
    Idd flauwe kul natuurlijk. Fenomeen is iets heel anders, bv. de Braziliaanse Ronaldo Luiz Nazario de Lima. Dát was met recht een fenomeen.
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 01:53
    Bizar hoe hij telkens weer van blessures terug wist te komen terwijl alles en iedereen er al vanuit ging dat hij nooit meer op niveau zou komen. Was echt een geweldige speler!
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 00:47
    Oh derksen zal wel weer gaan vinden dat dit een matennaaiertje is.. Dat doorrollen.. Echt verschrikkelijk ook dat vragen om een kaart en de scheids beinvloeden..
    Vind ik leuk
    Ron jans +357
    donderdag 8 november 2018 om 05:23
    Hij speelde goed gisteravond, maar om nou gelijk van een fenomeen te spreken vind ik toch een beetje overdreven.
    Vind ik leuk
    NESAFCA +151
    donderdag 8 november 2018 om 06:25
    Heerlijk deze man hoop dat hij zijn talent en kansen goed gebruikt dan gaat het een groot voetballer kunnen worden.
    Vind ik leuk
    hannes +352
    donderdag 8 november 2018 om 08:39
    1e helft niet gezien en de 2e helft in 70e minuut eruit (publiekswissel?) nee Kluivertje moet nog een hoop leren.
    Vind ik leuk
    Romarioo +96
    donderdag 8 november 2018 om 11:32
    Hoe kan Ajax z'n speler mededelen dat ie geen basis plek heeft, waardoor hij een vertrek heeft geforceerd, Kluivert had veel kunnen toevoegen aan dit Ajax, maar ja Ajax had blind voor 20 milj gekocht dus er moest een speler verkocht worden, jammer dat Kluivert werd geslachtofferd
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws