Spelersrapport: Onana valt op, een onvoldoende en twee zevens voor Ajax

Spelersrapport: Onana valt op, een onvoldoende en twee zevens voor Ajax

Gepubliceerd: woensdag 7 november 2018 om 23:00wo 07-11-2018 om 23:00

Ajax heeft een punt overgehouden aan de uitwedstrijd tegen Benfica. André Onana leek de schlemiel te worden, maar vertolkte in de slotfase alsnog een heldenrol. Bekijk de cijfers na het 1-1 gelijkspel in Lissabon. 

André Onana – 6: Twee fouten in een minuut bezorgden Benfica de openingstreffer. Regelmatig houdt de Kameroener zijn ploeg op de been, maar in Lissabon faalde Onana opzichtig. In de tweede helft was alles anders. In de slotminuut redde hij twee keer héél fraai. Het spoelt de nare nasmaak grotendeels weg voor Onana. 

Nicolas Tagliafico - 5,5: Het was bepaald niet de avond van Tagliafico. De Argentijnse back pakte een onnodige gele kaart en kwam aanvallend niet uit de verf. Dit kan hij beter, zo weten we uit ervaring.

Matthijs de Ligt - 7: Een nieuwe wedstrijd, een nieuwe avond Matthijs de Ligt-heerschappij. Het is al vaak gezegd, maar het gemak waarmee de negentienjarige Ajax-aanvoerder zich staande houdt op Champions League-niveau is opzienbarend.

Daley Blind – 6,5: Een aantal keer was Blind slordig aan de bal, maar de centrale verdediger herstelde zich van een aantal mindere momentjes. Blind stond zijn mannetje.

Noussair Mazraoui – 6,5: Mazraoui is af en toe belangrijk in vlotte aanvallen over de rechterkant, maar nog net iets te vaak maakt hij onbegrijpelijke keuzes die soms tot veel gevaar leiden. Tegen Benfica ging het, gelukkig voor hem en Ajax, vaak net wél goed. 

Lasse Schöne - 6: De Deense controleur had bij vlagen moeite om aan te haken, maar stond zijn mannetje wel. Meer dan dat was het ook niet. Een krappe voldoende voor Schöne.

Donny van de Beek - 6: Ook Van de Beek was niet in grootse vorm woensdagavond. Het Ajax-middenveld wist het verschil niet te maken. Kort voor rust had hij De Jong moeten voorzien van een assist voor de 1-1, maar hij ging ogenschijnlijk voor eigen succes. Zonde.

Frenkie de Jong - 7: Frenkie de Jong wilde voor rust heel graag, maar had simpelweg te weinig opties om in balbezit het verschil te maken. Typerend daarvoor was zijn frustratie over de enorme kans die hij een minuut voor rust had móeten krijgen, maar niet kreeg van Van de Beek. Ook na rust was De Jong sterk aan de bal. Hij was de beste middenvelder van de Amsterdammers. Ging in de slotfase geblesseerd naar de kant. 

Hakim Ziyech – 6,5: Een kwartier na rust kwam het Ziyech-moment waar je elke wedstrijd op wacht. Met een geweldige pass zette hij Tadic voor de Benfica-doelman, die knap afrondde. Zonder twijfel het hoogtepunt van de avond van Ziyech.

Dusan Tadic – 6,5: Heel indrukwekkend was het niet, ook niet van Tadic' kant. Maar zoals vaker was de Serviër wel goud waard voor Ajax. Hij zette een fraaie pass van Ziyech op zeer knappe wijze om in de 1-1, waardoor Ajax nog altijd ongeslagen is in de poulefase.

David Neres - 5: In de eerste helft was Neres praktisch onzichtbaar, maar dat veranderde in de tweede helft. De Braziliaan, die woensdag aan de linkerflank geposteerd werd door Ten Hag, was na rust dreigend. Tot een doelpunt leidde het echter niet.

Invallers
Kasper Dolberg - : Speelde te kort voor een beoordeling.

Maximilian Wöber - : Speelde te kort voor een beoordeling.

(Emile van de Sande / VoetbalPrimeur)

Plaats een reactie

Aal +22905
woensdag 7 november 2018 om 23:01
Trots op onze Amsterdamse broeders!
Vind ik leuk
Niels92 +30825
woensdag 7 november 2018 om 23:02
Zwaar bevochten 1-1 maar erg trots op Ajax, en wat een geweldige redding op het laatst van Onana, dat maakt zijn fout goed :)
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 23:10
en terecht! gefeliciteerd ajacieden!! maakt mn kater van gisteren toch weet betet
Vind ik leuk
Niels92 +30825
woensdag 7 november 2018 om 23:10
Thnx gozer :)
Vind ik leuk
D0mmeLFCT65 +19407
woensdag 7 november 2018 om 23:02
Aal, een keer wat positiefs uit jou mond? Moet niet gekker worden😋
Vind ik leuk
AlecBlc +1443
woensdag 7 november 2018 om 23:03
Maar wat is deze beoordeling? Psv verliest kansloos van de Spurs en er valt 1 onvoldoende. Neres was helemaal niet zo slecht als Pereiro en krijgt hetzelfde punt.

Hoe kan het zijn dan een team dat kansloos verliest zulke hoge punten krijgt, en een team dat goed speelt, ongeveer dezelfde punten krijgt....
Vind ik leuk
Blijdorp010 +9519
woensdag 7 november 2018 om 23:09
Huh speelde Ajax goed dan?
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 23:21
Nee, ik vind die beoordelingen ook altijd vaag. Volgens mij krijgen ze voldoendes als ze uit minimaal een punt behalen
Vind ik leuk
chicken +13027
woensdag 7 november 2018 om 23:24
Wij gingen iig voor de winst en kregen een gelijkspel. Goed was het niet, zal wel met de druk te maken hebben gehad.
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 23:50
En? Hoe voelt je 'shine-moment' ?
Voedertijd weer gehad. Verdwijn je weer onder de keukenkastjes, kakkerlak?
Vind ik leuk
Blijdorp010 +9519
donderdag 8 november 2018 om 07:02
Wat is dit voor een reactie joh? Leg eens uit wat je dwarszit...
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 23:10
Je myopische 'analyse' is uiteraard even kansloos.
Vind ik leuk
pietprecies +9419
donderdag 8 november 2018 om 00:26
Heeee Laufpensum, weer terug?
Vind ik leuk
Jozef +40863
donderdag 8 november 2018 om 00:46
Nee, volgen mij is het Schlachtenbummler....😄
Vind ik leuk
M +149
woensdag 7 november 2018 om 23:12
Bij Ajax zijn we kritischer en niet snel tevreden. Dat zie je terug in de beoordeling 😉
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 23:19
Door het niveau verschil van de tegenstander.
Vind ik leuk
volharding +1052
woensdag 7 november 2018 om 23:23
Omdat jij te veel met je Ajax bril zit te kijken, en in Europa waarschijnlijk T.H.veel hoger aangeslagen is als Benfica.
Vind ik leuk
murmur27 +1605
woensdag 7 november 2018 om 23:31
Dat is zeker waar, Spurs heeft een hoger aanzien als Benfica.

Maar wat zijn die Portugezen toch leep, denk dat spelen tegen zo'n club meer professionaliteit om de wedstrijd enig sinds over de lijn te trekken.

Maar jongens wat ben ik blij, schorre stem kan er ook wel nog bij!
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 23:31
Ik als Ajacied en Spurs-supporter moet bekennen dat PSV veel beter speelde en ook echt als team. Tuurlijk werden ze zoek gespeeld, maar we spelen ook op zijn tijd Engelse topclubs zoek, dus geen schande. Ajax daarentegen was dramatische slecht. Ziyech, Tadic en Blind hadden van mij ook wel veel lager mogen krijgen.
Vind ik leuk
ForzaVVV +929
woensdag 7 november 2018 om 23:44
Het punt was gewoon verdiend!
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 23:46
Mwah.... Qua kansen miss wel, maar qua vechtlust absoluut niet.
Vind ik leuk
ForzaVVV +929
woensdag 7 november 2018 om 23:55
Ik vond het voetbal vandaag juist niet goed maar op basis van vechtlust hebben ze dit punt juist gepakt.
Vind ik leuk
pietprecies +9419
donderdag 8 november 2018 om 00:29
Wat ForzaVVV zegt, voetballend was het niet sprankelend al werd dat door Benfica ook hardhandig onmogelijk gemaakt..

Op vechtlust met name 2e helft terechte uitslag en redelijk gedaan.

Je merkte 2e helft dat Benfica met krachten had gesmeten want Ajax werd een periode met de minuut sterker dan zij.

Dat had Ajax trouwens veel beter uit kunnen spelen een paar keer maar met een punt kan ik wel leven opzich.
Vind ik leuk
AlecBlc +1443
donderdag 8 november 2018 om 08:05
Jij hebt duidelijk niet naar psv gekeken. Bij Ajax liep het niet vlot, maar bij psv al helemaal niet. Psv stond met 10 man te verdedigen, en speelde totaal niet als een team. Elke bal die ze kregen ramde ze gewoon naar voren in de hoop dat Lozano kon counteren.

Dat is niet echt hoe een goed team speelt.
Vind ik leuk
donderdag 8 november 2018 om 08:26
Idd ze stonden met 10 man te verdedigen, maar als ze dat niet deden werden ze helemaal weggespeeld met 6-1. Ze gingen in iedergeval vol voor het punt en speelden als team. Bij Ajax speelden vooral Ziyech en Tadic alleen voor zichzelf.
Vind ik leuk
3Bier +11545
donderdag 8 november 2018 om 09:59
Ja man. PSV speelde heerlijk. Met z'n allen voor de pot liggen en dan nog zoveel schoten tegen krijgen. Netjes hoor.
Zowel PSV als Ajax hebben geknokt voor wat ze waard zijn. Verschil is dat Ajax probeerde uit de druk te voetballen terwijl PSV de bal naar voren roste en achterin bleef hangen. Ajax speelde niet goed maar werd niet volledig weggespeeld. Dat er nog een punt is gehaald is juist omdat ze als een echt team speelden.
Vind ik leuk
donderdag 8 november 2018 om 10:43
Ajax heeft meer kwaliteit dan Benfica daarom hebben we gewonnen. Spurs is een paar klasses beter dan PSV, dus niet zo gek.
Vind ik leuk
3Bier +11545
donderdag 8 november 2018 om 10:53
Hmm Benfica en Ajax lijken mij redelijk gelijkwaardig.
Nederlands ploegen spelen over het algemeen wel aardig tegen Engelse ploegen. Maar dan moet je wel voetballen en slim druk zetten. Uiteraard is Spurs een paar klasses beter, maar echt zoveel verschil is het nou ook weer niet. Zeker het Spurs van dinsdag was ronduit matig. Dit keer waren ze te pakken.
Ik denk dat jij een iets te hoge pet hebt van Spurs en een te lage dunk van Benfica. Beide clubs ontlopen elkaar minder dan jij denkt. Staan op de coëfficiënten ranglijst ook vlak bij elkaar.
Vind ik leuk
donderdag 8 november 2018 om 13:40
Dat jij die coefficientenlijst serieus neemt zegt genoeg. Paar maanden terug stond Dominicaanse Republiek boven Nederland...
Vind ik leuk
3Bier +11545
donderdag 8 november 2018 om 14:07
UEFA coefficientenlijst geeft de resultaten aan van de clubs in de laatste 5 jaar. Is de basis van lotingen potindelingen etc. Uiteindelijk bepaald die lijst ook hoeveel Europese deelnemers per land mogen meedoen.

Is heel wat anders dan de FIFA ranglijst waar je punten kunt halen met oefenwedstrijden etc.

Benfica presteert de laatste 5 jaar gemiddeld iets beter in Europa dan Spurs. Dat zijn de feiten. Ik schat Spurs qua spelersmateriaal wel hoger in maar het verschil tussen die 2 clubs is niet zo groot als dat jij denkt.
Vind ik leuk
Vowtar +5867
woensdag 7 november 2018 om 23:39
Vrind. Tottenham heeft minder gecreëerd dan Benfica. PSV meer dan Ajax. Tottenham is ondertussen een paar klassen beter dan Benfica. Je kan een bril ophebben, maar het is logisch dat PSV minstens zulke cijfers krijgt als Ajax. Enige gekke is dat De Ligt en De Jong weer hoger krijgen dan de rest, maar dat is letterlijk altijd op VP. Je moet iets doen om de transfersom op te drijven.
Vind ik leuk
ForzaVVV +929
woensdag 7 november 2018 om 23:46
De jong speelde ook gewoon goed
Vind ik leuk
Vowtar +5867
donderdag 8 november 2018 om 13:50
Niet beter dan zijn teamgenoten
Vind ik leuk
ForzaVVV +929
donderdag 8 november 2018 om 14:14
Ik vond hem gisteren echt wel beter dan schone en van de beek.
Vind ik leuk
Niels92 +30825
woensdag 7 november 2018 om 23:51
'' Je moet iets doen om de transfersom op te drijven.''

De clubs en de scouts kijken natuurlijk na iedere wedstrijd van Ajax wat voor cijfers ze krijgen en gaan daar de transfersom aan aanpassen? :)
Vind ik leuk
dhrwobo +35744
donderdag 8 november 2018 om 06:50
Hahaha ik dacht exact hetzelfde haha
Vind ik leuk
donderdag 8 november 2018 om 00:20
Als je de Ligt geen hoge waardering waard van moet je morgen zo snel mogelijk naar de oogarts.
Vind ik leuk
Vowtar +5867
donderdag 8 november 2018 om 13:52
Gister wel, maar bijvoorbeeld in de thuiswedstrijd tegen Benfica werd hij regelmatig te kijk gezet door Seferovic. Toen had hij ook het hoogste cijfer van het team, ook gedeeld met De Jong. Kijk het er maar op na, die 2 hebben altijd de hoogste cijfers op VP, ookal speelt de rest van het elftal beter.
Vind ik leuk
donderdag 8 november 2018 om 14:07
Hij moest ff omschakelen naar een hoger niveau verleden week. Heel soms zie je nog dat hij in de NLse competitie speelt. Maar gisteren was hij bij tijd en wijlen fenomenaal, 19 jaar en dan al spelen als Stam in de beste dagen.
Vind ik leuk
Vowtar +5867
donderdag 8 november 2018 om 14:11
Oh De Ligt is nu al een topper, met potentie om nog veel beter te worden. Dat staat wat mij betreft buiten kijf. Ik vind het alleen opmerkelijk dat hij van VP ook een hoog cijfer krijgt na een zeldzame zwakke pot.
Vind ik leuk
donderdag 8 november 2018 om 14:22
Verleden week was hij wat onwennig maar zeker niet zwak. Hij weet toch als hij niet lekker in de wedstrijd zit, een voldoende te halen. Zeer knap op die leeftijd.
Vind ik leuk
Rectificatie +1204
donderdag 8 november 2018 om 00:30
Tottenham had in ongeveer de 65ste minuut 25 schoten gelost ????? Die hebben veeeeeel meer gecreert hoor.
Vind ik leuk
pietprecies +9419
donderdag 8 november 2018 om 00:31
Hahahaha.

Nee Tottenham? Daar had Benfica gehakt van gemaakt met hun instelling vandaag.

Tottenham is maybe op papier beter maar ik hoef jou hopelijk niet uit te leggen dat wedstrijden doorgaans op gras worden gespeeld i.p.v. papier...
Vind ik leuk
Chucky +822
donderdag 8 november 2018 om 00:58
Lul niet zo dom...
Vind ik leuk
dhrwobo +35744
donderdag 8 november 2018 om 06:51
Leuke woorden pietmprecies. Maar je lult zoals gewoonlijk uit je nek.

Dit Benfica gehakt gemaakt van spurs.. ga je mond spoelen grappenmakert
[Reactie gewijzigd op donderdag 8 november 2018 om 06:52]
Vind ik leuk
zoroman30 +105
donderdag 8 november 2018 om 05:17
Tottenham creëert minder dan benfica??? Tottenham heeft 29 X geschoten! En dat waren een hoop kansen van dichtbij. Psv heeft 7x geschoten, waarvan 3 geblokte schoten van lozano. Benfica heeft net als ajax 10 X geschoten. Ik weet niet wat voor wedstrijden hebt zitten kijken maar daar klopt niet veel van.
Vind ik leuk
donderdag 8 november 2018 om 08:28
Haha! Benfica beter dan Spurs😂😂😂 Ik kom niet meer bij sorry. 🤣
Vind ik leuk
NunoGomes +37
woensdag 7 november 2018 om 23:44
Niveau van de tegenstander';)
Vind ik leuk
donderdag 8 november 2018 om 06:54
PSV speelt tegen wereldteams dat is het verschil
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 23:01
5.5 voor Onana wat een grap dikke 8.5!
Vind ik leuk
Ruud40 +12815
woensdag 7 november 2018 om 23:05
6,5 lijkt me meer redelijk.

Lachen is de 6,5 voor Blind, afgelopen weekend de man of the match van Overmars, nu met afstand de slechtste op het veld.
Hele wedstrijd vrijgelaten door Benfica en ja hoor kwam geen fatsoenlijke pass vandaan. Verdedigend alleen maar kopduels verloren en voor de rest opnieuw niet om aan te zien
Vind ik leuk
Twanno17 +108
woensdag 7 november 2018 om 23:35
Ik weet niet of je vandaag naar Schöne en Neres hebt zitten kijken, maar die waren ver ondermaats vond de rest wel prima dus ook Blind... Misschien wat teleurgesteld in Ziyech omdat je zoveel van hem verwacht, maar wel weer beslissend.
Vind ik leuk
pietprecies +9419
donderdag 8 november 2018 om 00:33
Vooral Neres en Schone vielen door de mand, Blind niet foutloos maar alle kopduels verloren is onzin.
Vind ik leuk
Jozef +40863
donderdag 8 november 2018 om 08:41
Blind was niet zo slecht als jij beweert.
Vind ik leuk
donderdag 8 november 2018 om 16:33
Wöbertje is beter
Vind ik leuk
Darter 876 +781
woensdag 7 november 2018 om 23:01
Van schlemiel tot HELD!!!
Onana he he ......
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 23:02
Onana verdient een 10!

Schudt de hele ploeg wakker en maakt nog de beslissende redding
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 23:02
Als dit de slechtste wedstrijd van Ajax was en blijft. Gaan we nog mooie avonden krijgen. Proost iedereen.
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 23:03
Zal wel een andere wedstrijd gezien hebben, maar zo sterk was de Ligt niet
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 23:05
Hij had best veel goede onderscheppingen en won vgm alle 1v1 wedstrijden.
Vind ik leuk
donderdag 8 november 2018 om 00:25
Jij moet geen scout worden, ben je niet geschikt voor.
Vind ik leuk
fr1963 +3721
woensdag 7 november 2018 om 23:04
Ajax krijgt weer teveel. Het zit ze echt niet tegen! Onana , wat een clown....
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 23:05
Lucky ajax he.
Vind ik leuk
Niels92 +30825
woensdag 7 november 2018 om 23:06
Tja dat heb je wel eens, een keeper die een fout maakt, maar ook een paar prima reddingen, vooral 1 seconde voor tijd :)

Zijn fout is hem vergeven!
Vind ik leuk
Blijdorp010 +9519
woensdag 7 november 2018 om 23:23
Fraaie reflex idd
Vind ik leuk
donderdag 8 november 2018 om 00:25
Pieeeeeeep piep piep. Trencin Ole ole
Vind ik leuk
fr1963 +3721
donderdag 8 november 2018 om 12:53
Je hebt een druppeltje olie nodig....
Vind ik leuk
lars Utrecht +1090
woensdag 7 november 2018 om 23:05
Op basis waarvan krijgt Donny vd Beek een 6? Was bij far de slechtste van het veld.

Los daarvan, prima resultaat. plek 1 zit er niet in, dus wordt wel zwaar de volgende ronde, maar plek 2 mag en gaat niet meer weggegeven worden. TOP!
Vind ik leuk
thomp +26
woensdag 7 november 2018 om 23:08
Donny van de beek de slechtste?? Dan heb je niet naar blind gekeken. Slordig, onnodig balverlies en iedere keer te laat. Snap niet dat hij nog een basisplaats heeft. Kunnen beter wöber erin zetten
Vind ik leuk
lars Utrecht +1090
donderdag 8 november 2018 om 02:06
Blind was nog gewoon nuttig achterin. Zetten de mensen op de juiste plek en was gewoon degelijk. Deed echt niet veel fout. Af en toe een foute pass, maar dat was meer omdat spelers zoals vd Beek verstoppertje speelde.
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 23:05
Wie geeft deze punten? Gisteren ook gevraagd. Onana maakt één fout en de 1-0 valt. Daarna heeft hij ALLES tegengehouden.
Goed gevochten en een punt gewonnen.
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 23:06
ziyech en tadic.. allebei onzichtbaar.... op 1 moment na....
schone en vd beek veel balverlies... en toch voldoende??
Vind ik leuk
Pietje2015 +15545
woensdag 7 november 2018 om 23:06
Weer een nietszeggend rapport.
Stop gewoon met deze onzin.
Vind ik leuk
Kuip +9077
woensdag 7 november 2018 om 23:10
Ajax moet in de winterstop nog wel de markt op want de selectie is veel te smal. Het middenveld is te matig. De Jong is fantastisch maar Schone en van de Beek komen echte klasse te kort. Ook achterin zou de komst van Magallan geen overbodige luxe zijn.
De schorsing van Tagliafico levert eigenlijk al problemen op. Zowel Blind als Wober zijn dan verzwakkingen. Een linksback er bij zou ook niet verkeerd zijn.
Vind ik leuk
De Haan +377
donderdag 8 november 2018 om 00:26
Zeker mee eens. Blind op de cvm met de punt naar achter. Nieuwe cv, maar dan wel een hoog segment klasse met oog op mogelijk vertrek de ligt. Volgend jaar zullen wober en schuurs om een plekkie ernaast moeten vechten.
Vind ik leuk
donderdag 8 november 2018 om 00:27
We zijn ook geen City of Real. Niveau Benfica, Lyon wat prima is. En hebben we een goede dag kunnen we verrassen.
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 23:12
Haha Tadic, Ziyech en Blind een 6,5... Miss met ze drieën bij elkaar... Wat waren hun slecht zeg jemig!

Verder wel eens met de cijfers.
Vind ik leuk
pitboss +245
woensdag 7 november 2018 om 23:16
Kan iemand Ziyech verbieden om op goal te schieten?
Vind ik leuk
Lucien1978 +6073
woensdag 7 november 2018 om 23:18
Hoe kan Onana ondanks een gigantische blunder een 6 krijgen. Dan maken 2 reddingen ook niks uit. Een keeper staat ervoor om ballen tegen te houden.

Lachwekkend
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 23:33
Tsja, zo kan je het ook zien.
Vind ik leuk
donderdag 8 november 2018 om 00:29
Hij pakt gewoon die laatste bal en red ons daar mee. Die compenseren we weer met z'n fout.
Vind ik leuk
Oeb +237
woensdag 7 november 2018 om 23:19
de Ligt...pfff vond m vandaag echt heeeeel sterk spelen!!
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 23:32
Frenkie te weinig opties in balbezit? Ja klopt. Alleen was hij daar ook deels schuldig aan.
Vind ik leuk
Kletsmajoor +1598
donderdag 8 november 2018 om 00:13
Onana heeft punt gepakt .. vond vooral blind vandaag minder
Vind ik leuk
De Haan +377
donderdag 8 november 2018 om 00:19
Word wel duidelijk dat als een ploeg op de juiste manier fysiek is en hoog druk zet, Ajax moeite heeft met voetballen. Tegen een sterkere tegenstander ga je het dan afleggen.

Dessalniettemin blij met een puntje uit Benfica! Europa in de pocket, Cl overwintering binnen handbereik!
Vind ik leuk
donderdag 8 november 2018 om 00:31
Denk ook dat 't vandaag te maken had met spanning. Dit was een hele belangrijke wedstrijd. Ajax kan beter, maar Benfica gaf goed druk, daar hadden we veel moeite mee.
Vind ik leuk
De Haan +377
donderdag 8 november 2018 om 00:37
Dat zeker. Goed te zien dat ze ondanks die spanning en druk toch dat ene puntje kunnen pakken.
Vind ik leuk
donderdag 8 november 2018 om 00:41
Ja we zijn geen city of barca die door de poule heen dansen. We zijn van 't niveau Benfica, Lyon en Valencia.Elke wedstrijd knokken en rekenen. En dat hebben we goed gedaan.
Vind ik leuk
donderdag 8 november 2018 om 01:35
Vind alleen dat Ziyech eerder een 7 zou moeten scoren dan Frenkie, die pass op Tadic was echt van wereldklasse wat ajax toch een punt heeft bezorgd.

Ik vind Frenkie de jong een waanzinnige speler en ik ben blij dat we hem nog jaren kunnen bewonderen bij oranje. Ik vind wel dat de jong af en toe 'zijn spel' een beetje opdringt in de wedstrijden, het is vaak wegdraaien,overstapje en lopen met de bal wat niet altijd gunstig of nodig is. Ze zeggen dan wel hij legt risico in zijn spel, maar die bal op Neres tussen 4 man van de tegenpartij was echt waardeloos. Er is niks mis met de bal terug spelen om op te bouwen.

Vind ik leuk
Patje41 +949
donderdag 8 november 2018 om 08:14
En juist de jong viel in negatieve zin op door zijn vertragende spel
Vind ik leuk
Patje41 +949