Groep G: Real Madrid heeft na 'Ramos-incident' geen kind aan Viktoria Plzen

    Groep G: Real Madrid heeft na 'Ramos-incident' geen kind aan Viktoria Plzen

    woensdag 7 november 2018 om 23:10

    Titelverdediger Real Madrid is hard op weg naar de knock-outfase van de Champions League. De Koninklijke had in groep G geen kind aan Viktoria Plzen en won met ruime cijfers in Tsjechië: 0-5.

    Interim-trainer Santiago Solari beleefde zijn vuurdoop in het miljardenbal en zag zijn ploeg met de nodige opstartproblemen kampen. Na de openingstreffer van Karim Benzema na 21 minuten was het Tsjechische verzet echter gebroken. Niet veel later stond het al 0-2: Casemiro kopte raak uit een hoekschop van Toni Kroos. Via nog eens Benzema en Gareth Bale liep Real Madrid nog voor rust uit naar een 0-4 voorsprong.

    In de tweede helft liet Real Madrid de teugels vieren. Toch maakte Toni Kroos er nog 0-5 van. De Duitser profiteerde van voorbereidend werk van Vinícius Júnior. Enig smetje op de zege was een actie van Sergio Ramos, die bij een 0-0 stand een elleboogstoot uitdeelde. 

    Real stevent desondanks hard op een plekje in de achtste finales af. De Madrilenen hebben nu negen punten, net zo veel als AS Roma. De Romeinen wonnen eerder op de avond van CSKA Moskou. De Russen hebben al vijf punten achterstand.

    Plaats een reactie

    woensdag 7 november 2018 om 23:24
    Ramos... weer ramos... kap er nou is mee, vieze smerige draak
    Vind ik leuk
    MVD +701
    woensdag 7 november 2018 om 23:25
    Vond die Pepe nog 6 x zo erg, wat een kwal is dat..
    Vind ik leuk
    Aal +22122
    woensdag 7 november 2018 om 23:30
    Ik neem nog een Plz
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21911
    woensdag 7 november 2018 om 23:29
    Verdomme ik had op 1-5 gezet :/
    Vind ik leuk
    SimonSays +6212
    woensdag 7 november 2018 om 23:50
    Ik had gewed op een kopstoot van Ramos, verdomme!
    [Reactie gewijzigd op woensdag 7 november 2018 om 23:51]
    Vind ik leuk
    LFCWARRIOR +178
    woensdag 7 november 2018 om 23:51
    Gore kutspeler die Ramos. Keer op keer mag hij dit soort belachelijke dingen doen. Heeft absoluut NIETS met voetbal te maken.
    Hoe kunnen mensen zo'n wanspeler nog verheerlijken ook? Reacties dat hij een winnaar is zijn niet serieus te nemen. Waar is de fair play bij zo'n persoon? Heeft hij nog nooit van gehoord. En ga niet zeggen dat dit soort brute acties bij zijn spel passen. Hij kan goed voetballen en heeft dit niet nodig.
    Hij is een zeer slecht voorbeeld voor zijn (jonge) medemens. Zou zich rot moeten schamen!
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +1110
    donderdag 8 november 2018 om 00:19
    Ramos komt er weer mee weg.
    Kan geen toeval zijn. Of het is zoals de Ligt zei: "Moet hij er niet tegenaan lopen"
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +9484
    donderdag 8 november 2018 om 07:16
    Lekker bezig Madrid 💪 trots op jullie
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 08:06
    Ik ben blij dat er teminste nog zo'n harde verdediger als Ramos is. Klapt er altijd bovenop maakt niet uit wanneer of hoe hij toont zich altijd.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 9 november 2018 om 10:45]
    Vind ik leuk
    LFCWARRIOR +178
    donderdag 8 november 2018 om 09:59
    Gewetenloos
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 10:47
    Weet eerst maar is te winnen in Servië, kom dan maar praten. Met Lovren en Gomez heb je echt 2 wereldtoppers hoor, echt wel
    Vind ik leuk
    LFCWARRIOR +178
    zaterdag 10 november 2018 om 20:31
    Daar gaat dit volgens mij niet over. Ik zeg dat Ramos' acties niet door de beugel kunnen, hij debiele acties heeft en deze niet nodig heeft. Dat hij zich altijd toont, vat ik op als 'hij toont zich ook in negatieve zin als de scheidsrechter niet kijkt'. Ik ben geen fan.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws