Bizarre beelden: laffe aanval van Benfica-hooligans op hotel met Ajax-fans

    Bizarre beelden: laffe aanval van Benfica-hooligans op hotel met Ajax-fans

    donderdag 8 november 2018 om 06:46

    Tientallen Ajax-supporters zijn woensdagavond na afloop van het Champions League-duel met Benfica aangevallen door hooligans van de Portugese club. Dat gebeurde in een hotel op steenworp afstand van Estádio da Luz.

    Dat meldt De Telegraaf. Zo'n honderd Ajax-fans zaten het 1-1 gelijkspel te vieren met een wijntje en een biertje, toen opeens een glasbak omgegooid werd. Vervolgens vielen tientallen 'capuchonnetjes' de Amsterdamse aanhang op het terras van het hotel aan met scherven van halve flesjes bier én met stenen.

    Ook werd er terrasmeubilair door de ruiten van het hotel gegooid door de hooligans, schrijft de ochtendkrant. De Ajax-fans renden vervolgens zo snel mogelijk het trappenhuis in richting hun kamers, een plek waar de hooligans niet konden komen. Onder hen bevond zich ook De Telegraaf-verslaggever Mike Verweij.

    Er zijn enkele gewonden gevallen, maar het aantal is nog onduidelijk. Een gewonde is met een ambulance afgevoerd.

     
     
     
     
     
    Dit bericht bekijken op Instagram
     
     
     
     
     
     
     
     
     

    ‪De beelden van de laffe aanval op het hotelterras met supporters van #Ajax in Lissabon @afcajax #benaja

    Een bericht gedeeld door Mike (@mike_verweij) op

    Plaats een reactie

    MojoRisin +12720
    donderdag 8 november 2018 om 06:53
    Idioten..
    Vind ik leuk
    Arvin +4297
    donderdag 8 november 2018 om 07:03
    Echt. Heeft niks meer met voetbal te maken dit. Zieke lui, bah.
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +25240
    donderdag 8 november 2018 om 07:11
    Met kapot glas bewapend ja? Wat n klootzakken. Ik zou serieus bang zijn.
    Vind ik leuk
    dhrwobo +26917
    donderdag 8 november 2018 om 09:19
    Inderdaad, wat een kansloze actie. Laat de Portugese overheid hier maar actie op ondernemen, maar als Ajax zijnde zou ik het echt goed aankaarten.

    En als hooligans willen ruzieën, val dan andere hooligans aan, fine by me. Maar zo te zien waren dit niet de Ajax-supporters die zich in het stadion hebben misdragen en met de politie op de vuist gingen...
    Vind ik leuk
    HupHolland +2635
    donderdag 8 november 2018 om 09:54
    Als Ajax zijnde? Hier mag de Nederlandse regering zelf wel een punt van te maken! Een hotel met Nederlandse 'toeristen' wordt in Portugal bestormd met snij-'wapens'
    Vind ik leuk
    PSV mexico +1010
    donderdag 8 november 2018 om 07:31
    Edit VP: Reactie verwijderd
    [Reactie gewijzigd op donderdag 8 november 2018 om 07:40]
    Vind ik leuk
    pietprecies +6210
    donderdag 8 november 2018 om 07:37
    Drol
    Vind ik leuk
    Clutchy +737
    donderdag 8 november 2018 om 08:18
    Meteen afschieten ter plekke nog
    [Reactie gewijzigd op donderdag 8 november 2018 om 08:18]
    Vind ik leuk
    Patrickj3 +3343
    donderdag 8 november 2018 om 06:54
    Mafketels.
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 06:54
    In Portugal hebben ze ook een steekje los eerst sporting nu benfica ik zeg opsluiten. Die bandieten en de aankomende 5jaar geen Europees voetbal voor benfica en sporting!
    Vind ik leuk
    Werner1913 +8161
    donderdag 8 november 2018 om 07:07
    Roep dat nou niet te hard. Kan me ook nog een aanval van Ajax- hooligans op een kroeg met Celtic fans in Ansterdam herinneren... Ajax ook 5 jaar eruit??

    Los daarvan natuurlijk een misselijke aanval. Oppakken en de bak in dat soort figuren.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 8 november 2018 om 07:07]
    Vind ik leuk
    MR - +116
    donderdag 8 november 2018 om 10:36
    Je moet inderdaad de fans aanpakken, niet de club
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +2267
    donderdag 8 november 2018 om 07:11
    Edit VP : Reactie verwijderd.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 8 november 2018 om 09:07]
    Vind ik leuk
    Obl93 +2405
    donderdag 8 november 2018 om 07:16
    Zoiets lok je nooit uit. maar dit kan wel eens de beperkte gedachtegang van sommige "supporters" aanduiden...
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +3184
    donderdag 8 november 2018 om 07:36
    Haha uitgelokt ,grappenmaker biman
    Vind ik leuk
    langeGek +845
    donderdag 8 november 2018 om 07:52
    Edit VP : Reactie verwijderd.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 8 november 2018 om 09:08]
    Vind ik leuk
    pico323 +6049
    donderdag 8 november 2018 om 08:01
    Edit VP : Reactie verwijderd.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 8 november 2018 om 09:08]
    Vind ik leuk
    langeGek +845
    donderdag 8 november 2018 om 08:03
    Edit VP : Reactie verwijderd.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 8 november 2018 om 09:09]
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 08:36
    Ja een hotel waar die Mike Verweij zit zal bruisen van de Amsterdamse hooligans.
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 09:04
    haha 😂
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 11:07
    Reactie verwijderd van ene Kees Bman... Het ging vast niet over het verlies van die club uit Eindhoven... ;-)
    Vraag me af... schreef hij dit voor of nadat hij zijn boterhammetjes gesmeerd had.
    Vind ik leuk
    langeGek +845
    donderdag 8 november 2018 om 11:19
    Die had ie de avond vtv al gesmeerd. Zo is Kees.
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 11:40
    Haha!!
    Vind ik leuk
    DeanJayden +8826
    donderdag 8 november 2018 om 12:41
    Een echte Smeerkees die Kees
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +2267
    donderdag 8 november 2018 om 16:07
    Nee doe ik altijd smorgens.
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +2267
    donderdag 8 november 2018 om 16:05
    Nee over de supporters van Ajax die weer aan het vechten waren meer niet.
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 06:55
    Zo zo wat een stoere jongens toch weer. Heeft niks met voetbal te maken.
    Vind ik leuk
    Ehv-er +1033
    donderdag 8 november 2018 om 06:59
    Dit is nooit goed te praten, helaas zijn er bij Ajax ook simpele die dit verheerleken.. als je wil knokken doe dat dan tegen gasten die dat ook willen.. laatt normale supporters met rust 🤨
    [Reactie gewijzigd op donderdag 8 november 2018 om 07:40]
    Vind ik leuk
    langeGek +845
    donderdag 8 november 2018 om 07:54
    "helaas zijn er bij Ajax ...."
    Waarom toch altijd weer dit moeten roepen. Serieus, jullie dorpelingen hebben echt een minderwaardigheids complex. Moet je es over gaan praten met iemand. Misschien kunnen jullie collectief met een bus of 50 naar een psycholoog, krijg je groepskorting.
    Vind ik leuk
    Ehv-er +1033
    donderdag 8 november 2018 om 13:59
    Ajax supporters zijn toch de stoerste 🤦🏼‍♂️Maarre 16 accounts is 16 likes lange gek! De naam past wel precies
    Vind ik leuk
    langeGek +845
    vrijdag 9 november 2018 om 07:04
    18!
    Vind ik leuk
    Ero +357
    donderdag 8 november 2018 om 14:01
    Serieus Voetbalprimeur. Werkelijk elke reactie onder dit artikel die niet heeft gezegd dat het zo zielig is voor de Ajaxsupporters (die volgens beelden gisteren het halve stadion afgebroken hebben) wordt verwijderd.

    Maar deze langeGek die als stadse persoon die zich schijnbaar boven alle niet-randstedelijken verheven voelt mag op een doodnormale reactie reageren met pure discriminatie tegenover een ieder die in een dorp woont?
    Vind ik leuk
    mvr +224
    donderdag 8 november 2018 om 07:02
    Elke keer krijgen andere supporters de schuld van Ajax maar Ajax supporters zijn echt geen lievertjes die kunnen ook uitdagen en natuurlijk beginnen met vechten.
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 07:08
    Elke keer?
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 07:48
    🤨
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 09:37
    Dat bedoel ik. Die laffe honden uit Amsterdam hebben ook de KIDS-CLUB van Den Haag aangevallen met 100 man.
    Dat is nog iets lager, om als volwassenen kinderen te mishandelen.

    Neemt niet weg dat dit niet normaal is. Jammer dat hier ook nette supporters getroffen worden.
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 11:12
    Het zijn lieverdjes.
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +2267
    donderdag 8 november 2018 om 07:06
    Ze zullen het er zelf wel naar gemaakt hebben waar twee vechten hebben er meestal twee schuld.
    Vind ik leuk
    Andre As +1144
    donderdag 8 november 2018 om 07:12
    "Ze zullen wel" ... prutser
    Vind ik leuk
    FCHeineken +846
    donderdag 8 november 2018 om 07:07
    "Iets met karma" "Remember februari 2006"

    Niet goed te praten, maar een karma gevoel heb ik hier wel....
    In 2006 vielen Ajax fans ook het home van de FCDH fans aan, waar op dat moment zelfs jongere aanwezig waren.
    Het gebeurt over en weer in alle landen, dus geef er gewoon niet zoveel aandacht aan. Simpel.
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 07:12
    Het is gewoon nieuws. Daar wordt over bericht. Voorlopig is er geen sprake van veel aandacht of heb je er al drie diepte-interviews en een reportage van drie kwartier over *moeten* lezen?
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 07:13
    Niet goed praten zeg je, maar je wilt het wel even rechtvaardigen.
    Of zou jij ook een incident van FCDH kunnen opnoemen want die zijn er zeker wel.
    Kansloos om over iets te beginnen wat niet relevant is.
    Vind ik leuk
    Andre As +1144
    donderdag 8 november 2018 om 07:13
    Oh, dus dan is het niet erg? Ben jij een neanderthaler ofzo?
    Vind ik leuk
    DeanJayden +8826
    donderdag 8 november 2018 om 12:45
    Er zijn ook blanke Nederlandse mannen pedofiel, ben jij een Pedo Andre?
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 07:13
    Nog even en je refereert aan de oorlog met Spanje!
    Wat een onzin.
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 07:49
    Dit zijn waarschijnlijk toch hele andere gasten dan die toen in 2006 daarbij waren? Dit is een beetje de huidige Duitsers de schuld geven van het bewind dat hun voorouders hebben gevoerd.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +21512
    donderdag 8 november 2018 om 08:00
    Of een fragmentatiebom gooien.... kijk gewoon lekker naar je eigen zooitje.
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 09:09
    schei toch uit, met je karma!
    hoe is dit nou goed te praten? door hersenloze figuren zoals deze zou je altijd op je hoeden moeten zijn bij een uitwedstrijd en niet vrij kunnen genieten van het avontuur!

    Je moet hier juist aandacht aan geven, daardoor zullen instanties nog sneller en nog meer hun best moeten doen om dit soort eencellige aan te pakken!
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 11:40
    Helemaal gelijk, te triest voor woorden dat er mensen zijn die elkaar in elkaar trappen alleen omdat ze een ander shirtje aan hebben.
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 10:37
    Helemaal de gekste
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 11:14
    Heineken Amsterdams biertje als avatar? Oké!
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 07:18
    Tja moet je voor de wedstrijd ook met je poten van hun stadion afblijven he ,Wel sneu voor degene die daar niets aan konden doen .maar je roept het zo wel op je af
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 11:15
    Ga lekker incesten!
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 12:42
    Waar slaat dat nou weer op joh sukkel
    Vind ik leuk
    DeanJayden +8826
    donderdag 8 november 2018 om 12:47
    Weet je dat niet mijnheer Staphorst!
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 12:50
    Nee jij weet wat joh . Dom lullen over staphorst waar slaat dat op .
    Vind ik leuk
    DeanJayden +8826
    donderdag 8 november 2018 om 13:33
    Staphorst is ook vrij kansloos joh! maar begrijp dat je er niks aan kan doen als je er geboren bent.
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 16:39
    Je bent gewoon jaloers dat ik er woon en jij niet ,waarschijnlijk woon jij in één of ander gat .kom maar eens kijken in het mooie staphorst ,kom dan op een zaterdag als ons eerste thuis speelt .je oordeel zal daarna anders zijn .mocht je tijd hebben kijk dan effe op yt naar staphorst-pec (wedstrijd van maand geleden)
    [Reactie gewijzigd op donderdag 8 november 2018 om 16:45]
    Vind ik leuk
    4everfcu +3112
    donderdag 8 november 2018 om 07:28
    wat een schande die lieve ajax supporters aanvallen die zich zo netjes hebben gedragen daar iedereen haat ajax ook zo en onbegrijpelijk dat den haag die lieve jongens niet op bezoek wil hebben.
    Vind ik leuk
    Andre As +1144
    donderdag 8 november 2018 om 08:34
    Simpele
    Vind ik leuk
    4everfcu +3112
    donderdag 8 november 2018 om 11:59
    slaap je naast
    Vind ik leuk
    DeanJayden +8826
    donderdag 8 november 2018 om 12:48
    Haha wat gevat joh! je moet op tv je bent echt goed!
    Vind ik leuk
    4everfcu +3112
    vrijdag 9 november 2018 om 02:02
    kun jij mee als clown
    Vind ik leuk
    Andre As +1144
    donderdag 8 november 2018 om 18:00
    Goede grap sukkel.
    Vind ik leuk
    4everfcu +3112
    vrijdag 9 november 2018 om 02:02
    was het maar een grap
    Vind ik leuk
    Andre As +1144
    vrijdag 9 november 2018 om 06:55
    O ja. Je hebt gelijk. Je bent zelf een grap.
    Vind ik leuk
    4everfcu +3112
    vrijdag 9 november 2018 om 12:42
    als de waarheid een grap is wel ja
    Vind ik leuk
    Tienus +1106
    donderdag 8 november 2018 om 07:33
    Het hotel staat op een “steenworp” afstand van het stadion. Dan vraag je ook om.... 😀
    Vind ik leuk
    ADOswansea +282
    donderdag 8 november 2018 om 07:40
    Niet zielig zitten doen of medelijden hebben! De supporters uit Amsterdam kunnen er zelf ook wat van als het om een laffe aanval gaat! Of zomaar uit het niets ergens opduiken en andere supporters aanvallen of het stadion van celtic verbouwen en met stoeltjes gooien terwijl daar geen aanleiding voor was.
    Vind ik leuk
    Analyse075 +1859
    donderdag 8 november 2018 om 07:51
    Edit VP : Reactie verwijderd.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 8 november 2018 om 09:10]
    Vind ik leuk
    Corse996 +1458
    donderdag 8 november 2018 om 08:19
    Edit VP : Reactie verwijderd.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 8 november 2018 om 09:10]
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +21512
    donderdag 8 november 2018 om 07:58
    Kleutertjes. Helemaal niks in Portugal.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26544
    donderdag 8 november 2018 om 07:59
    Idioten heb je overal.. ook in Lissabon..
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 07:59
    Het ligt nooit aan de Ajax supporters.

    Dat komt ook misschien omdat mijn Portugees niet zo goed is.
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 11:19
    Ik neem ook graag aan dat jouw Nederlands ook niet zo geweldig is.
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 08:19
    Wilt u binnenkort een uitwedstrijd bezoeken? DELA Gaat dat regelen
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 20:13
    Is dat inclusief vingerafdrukken?
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 08:29
    Ik snap het niet, wil het ook niet snappen dat sommige "supporters" dit doen. Kan er met mijn pet niet bij. Dat je niet het resultaat behaald hebt wat je voor je club wilde is vervelend maar laat andere mensen, dus ook supporters van de tegenstander met rust! Klaar! Blijf eens van elkaar af! Gekken zijn het. Op een eiland dumpen, wapens erbij en sla elkaar daar de hersens dan maar in maar laat de onschuldigen met rust!
    Vind ik leuk
    Kevindo +1167
    donderdag 8 november 2018 om 08:30
    Leuke oefeningen voor het leger dit.
    Vind ik leuk
    Guti +17
    donderdag 8 november 2018 om 08:37
    Het ligt nooit aan Ajax supp zelf.
    Vind ik leuk
    Benniewies +937
    donderdag 8 november 2018 om 09:02
    Zegt jou 23 oktober 2018 iets? Iets met een boete. De PSV supporters die zich misdroegen tijdens PSV - Inter?
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 10:21
    Waarom gaan wijzen naar andere clubs?
    Vind ik leuk
    Benniewies +937
    donderdag 8 november 2018 om 10:27
    Guti is voor PSV.

    Met zijn opmerking verwijst hij naar Ajax fans. Als je nu alles weet, moet je uitkijken wat je zegt. Uitdelen is ook incasseren.

    Op het terras zaten ook gewone mensen, die aangevallen zijn. Ik keur al het geweld af
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 10:29
    Dit topic gaat over benfica hooligans die ajax hooligans en ajax supporters aanvallen. Ik mis de link met psv in deze en dus is het onnodig om te gaan wijzen.
    Vind ik leuk
    Benniewies +937
    donderdag 8 november 2018 om 12:23
    De link staat er boven! Guti! En er is een verschil tussen hooligans en supporters! Hier zaten ook gewoon normale mensen die op de vlucht moesten
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 12:42
    Guti zegt toch dat het nooit aan ajax ligt.

    Natuurlijk zitten er normale mensen tussen. Zeg ik ergens van niet dan?laat je niet zo kennen man.

    Wie gooide met die stoeltjes op de tribunes?
    Vind ik leuk
    Benniewies +937
    donderdag 8 november 2018 om 12:47
    Lees eerst... Begrijp dan,

    Ik zeg toch dat het om Ajax-Supporters ging die een normale uitwedstrijd wilden bekijken. Niet hooligans!

    En Guti houdt zich stil. Die weet ook, dat hij erop uit was om de boel op te fokken.
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 13:45
    Waren het dezelfde supporters die ook met de stoeltjes gooide of zaten die in een andere hotel??

    Ik weet het niet he is een normale vraag.
    Vind ik leuk
    Benniewies +937
    donderdag 8 november 2018 om 14:33
    Het waren supporters.
    Misschien dat er wel een paar zaten. Maar er zaten voor 80% 90% normale mensen.
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 14:40
    Ik denk dat dat er meer normaal denkende supporters zitten. Helaas verpesten vaak een 10tal het voor de rest.
    Vind ik leuk
    Guti +17
    donderdag 8 november 2018 om 18:47
    Nee hoor ben aan het werk
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 20:18
    Lukt het allemaal wel. Best ingewikkeld al die paperclips.
    Vind ik leuk
    Guti +17
    donderdag 8 november 2018 om 18:46
    Dat zegt me wel wat. Ja psv gooide met bier. Boete betalen en verder.
    Vind ik leuk
    Mablo46 +193
    donderdag 8 november 2018 om 08:48
    Typerend gedrag van de zogenaamde 'supporters' van een voetbalclub. Waarom zie je dit bijna alleen bij voetbal en geen andere sport?
    Vind ik leuk
    Benniewies +937
    donderdag 8 november 2018 om 08:49
    Non de ju ik hoop dat de UEFA hier streng op ingrijpt
    Vind ik leuk
    frhoi +936
    donderdag 8 november 2018 om 09:17
    UEFA kan hier niks aan doen, want het is niet in het stadion
    Vind ik leuk
    mcmodd +23980
    donderdag 8 november 2018 om 09:07
    ...dat meldt De Telegraaf. Mike Verweij. Laten we eerst de echte media met het verhaal achter het verhaal afwachten. Als ik vroeger slecht voetbalde, zei mijn trainer dat ik als een krant voetbalde. Was het echt bar en boos, dan vertelde hij je dat je voetbalde als een natte Telegraaf. Dat is me altijd bijgebleven. Die zgn. krant lag meestal op dezelfde persen als waarop Privé en Story werden gedrukt. Rotkwaliteit papier ook, kutkrant, gewoon een kutkrant. Wat ik je zeg, gewoon kut.
    Vind ik leuk
    Ron777 +102
    donderdag 8 november 2018 om 09:23
    De club uit CL halen plus 5 jaar geen Europacup voetbal als straf dan komt deze confrontatie niet meer voor want er is dan niet meer te knokken
    Vind ik leuk
    Tweey +2147
    donderdag 8 november 2018 om 11:06
    020 uit de CL halen, want politie aanvallen is volgens ons kabinet on-ac-cep-ta-bel. Ik heb ze nog niet gehoord trouwens.
    Vind ik leuk
    DeanJayden +8826
    donderdag 8 november 2018 om 12:53
    Dit zijn Hooligans, Hooligans zijn helemaal niet voor een club maar kiezen er een uit om te kunnen rellen en het liefste dicht bij huis. Hooligans zijn het kanker van het voetbal, deze mensen hebben een steekje los en zouden lekker 5 maal in de week een lokale sportschool op kunnen zoeken. Gaan ze er nog beter uitzien ook!
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 20:21
    Daar hoeven jullie niet bang voor te zijn.
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 10:21
    Hugo en zijn hondje Messi. Al jaren vind ik deze man een zelfingenomen zijlijn keffertje. In de studio met elke aflevering zijn kekke nieuwe schoentjes, te net getrimd baardje en maar loeren wanneer de camera oo zijn quasi relaxed smoeltje komt. Nep ventje .
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 20:24
    Amen!!!
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 10:23
    Belachelijke (re)actie natuurlijk vanuit benfica.
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 11:30
    Dan moet je ook melden wat er voor gebeurde!!
    Kijk maar op dumpert!
    Is hun verdiende loon dit
    Vind ik leuk
    Babelagtig +564
    donderdag 8 november 2018 om 11:40
    3 man gooit stoeltje..gelijk maar iedereen neersteken...
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 18:22
    Dan kan je een reactie terug verwachten toch?
    Vind ik leuk
    Babelagtig +564
    donderdag 8 november 2018 om 22:08
    Dus als ik jouw raam ingooi, mag jij mijn buurman neersteken?
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 22:28
    Blijkbaar vind jij andermans spullen slopen normaal..

    Als daar een vergeldingsactie op komt moet je niet janken.

    Ik vind stoeltjes slopen niet normaal nee en de reactie erop is net zo erg. Maar wel een logische antwoord toch?? Of mogen ajacieden een heel stadion slopen zonder dat er een antwoord komt?
    Vind ik leuk
    Babelagtig +564
    vrijdag 9 november 2018 om 09:18
    Ben jij nou echt zo dom? Of doe je alleen dom...die mensen in dat hotel hadden niks met die stoeltjes te maken. En de mensen die het hotel aanvielen waren niet de eigenaar van de stoeltjes...
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 11:26
    Dus omdat de stoeltjes niet van de supporters zijn mag het wel??
    Vind ik leuk
    Babelagtig +564
    vrijdag 9 november 2018 om 14:49
    Je bent dus gewoon dom...nee stoeltjes mollen mag ook niet. Maar om iemand neer te steken omdat iemand anders spullen heeft gemold die niet van jou zijn slaat gewoon nergens op...dat je dat niet begrijpt zegt voldoende over je niveau
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 15:55
    Ik keur beide dingen al tijdje hier boven af. Maar het lijkt in elke reactie dat je die stoeltjes vind kunnen en alleen maar wilt wijzen naar die van benfica.
    Vind ik leuk
    Babelagtig +564
    vrijdag 9 november 2018 om 16:39
    Nee dit topic gaat over de aanval op het hotel. En niet over de stoeltjes. Die haal jij derbij terwijl die er niks mee te maken hebben.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 18:27
    Dat is een aanname van jouw. Ik denk dat dit dus wel er mee te maken heeft. Hooligans slopen stoelen, hooligans komen verhaal halen.

    Beide is zielig!
    Vind ik leuk
    Babelagtig +564
    vrijdag 9 november 2018 om 22:16
    Aha wat ik zeg is een aann ame en vervolgens zeg jij...ik denk..
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 22:58
    Heb je meerdere accounts?? Ik word nu ook al op een ander topic zonder inhoudelijke reactie aan gevallen. Dus moest direct aan jou of de liefhebber denken. Dat is ook zo'n smerige rioolrat.
    Vind ik leuk
    Babelagtig +564
    zaterdag 10 november 2018 om 00:31
    Jezus wat ben jij een calimero...misschien moet je wat minder onzin uitkramen..heb je wat minder last van " aanvallen" . Lekkere vent bent jij. Je kunt de discussie niet winnen dus ben ik een rioolrat.
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 20:29
    Is Dumpert jouw enige bron Stefan?
    Vind ik leuk
    Gerrykoos +39
    donderdag 8 november 2018 om 11:30
    voor de komende jaren Benfica schorsen voor welke europese wedstrijd dan ook !
    Vind ik leuk
    Tweey +2147
    donderdag 8 november 2018 om 12:07
    Benfica schorsen?😂😂😂
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 22:28
    Stadion slopen is normaal?
    Vind ik leuk
    Jorg Vde +115
    donderdag 8 november 2018 om 11:44
    Verplichte buscombi, dan heb je nergens last van. Op eigen vervoer naar Amsterdam kan ook niet, vraag maar aan de kruikenzeikers.
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 12:41
    Hebben ze weer niks gedaan die lievertjes? En dan toch klappen krijgen, kan toch niet waar zijn. Provocerend gedrag kunnen ze natuurlijk niet?
    Vind ik leuk
    Klopper456 +2743
    donderdag 8 november 2018 om 12:56
    Ik ga al jaren niet meer naar voetbal wedstrijden. Precies om deze reden.
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 13:44
    Haha, die ajax fans doen altijd precies hetzelfde. Niet alleen die van ajax, maar nu worden zelf verrast en is het ineens een laffe aanval. Op de beelden zie je beide partijen met meubilair gooien. Kom op man, als je niet in die situatie wil komen ga je naar binnen en ga je niet met tafels en stoelen gooien.
    Vind ik leuk
    base +2270
    donderdag 8 november 2018 om 18:15
    Ik zie maar 1 kant gooien want er is maar 1 partij buiten maar je kunt altijd je eigen verhaaltje erbij verzinnen.
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 22:33
    In het stadion was ook maar 1 partij aan het gooien met stoelen...

    Ajax moet zwaar gestraft worden voor die misstanden in het stadion.

    Wat er buiten gebeurt is net zo erg maar kan uefa niets tegen doen.

    Het slopen van een stadion moet gestraft worden... 5 jaar uitsluiten is beetje overdreven, maar 3 moet kunnen
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 14:10
    Ik verzin er niks bij en er zijn vast een aantal onschuldige slachtoffers, zoals vaker. Maar als je de volledige beelden ziet (niet alleen de camera vanaf het terras), zie je dat er 2 groepen elkaar aan het uitdagen zijn en klappen uitdelen. Vervolgens trekt 1 groepje zich terug richting hotel/terras en volgt de 2e (grotere) groep. Daarna gaat het even los. Kortom, bedank je eigen mede supporters maar voor hun gedrag.
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 18:20
    tja
    Vind ik leuk
    huppekees +51
    donderdag 8 november 2018 om 20:44
    En iedereen heeft weer zijn mening klaar, alsof ze er bij zijn geweest, ze zullen ook precies weten wat er gezegd is daar tegen elkaar en hoe het tot stand is gekomen, overigens heb ik met niemand medelij, alleen de eigenaar van het Hotel, die, wellicht verzekerd, toch weer met de gebakken peren zit.
    Het is nu eenmaal een feit dat er onder 100 supporters er 10 zijn die niet voor de voetbal er bij zijn, maar om de boel op te ruien, je moet je als supporter gewoon ook zelf maar eens afvragen met welke idioten je op reis gaat en welke malloten er bij je op een terras zitten, ben je ervan bewust en je blijft dan bij dat groepje zitten, moet je niet gaan piepen als het uit de hand loopt.
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +1110
    donderdag 8 november 2018 om 21:02
    Pak je een biertje en 5 minuten later in de Ambulance!
    Beterschap!
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 02:14
    Typisch joden weer in hun slachtofferrol
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws