Benfica-trainer baalt: 'Ajax had geluk, wij hadden de overwinning verdiend'

    Benfica-trainer baalt: 'Ajax had geluk, wij hadden de overwinning verdiend'

    donderdag 8 november 2018 om 08:28

    Benfica-trainer Rui Vitória beseft dat zijn ploeg zo goed als kansloos is voor een plek in de achtste finales van de Champions League. Hij is desondanks tevreden over het spel van Benfica tegen Ajax (1-1) en vond dat een zege op zijn plaats was geweest.

    Door de remise staat Benfica nog altijd vier punten achter op Ajax. "Mathematisch gezien wordt het nu een stuk moeilijker, maar Benfica zal blijven vechten tot het erbij neervalt", zegt de 48-jarige Portugees tegen A Bola, geciteerd door Voetbal International. "Dit is niet het resultaat dat we wilden, maar het team speelde een erg solide wedstrijd."

    "De ploeg speelde met moed, vastberaden en als een eenheid", verklaart Vitória. "Met de kansen die we hadden, hadden we in een andere wedstrijd wellicht wel gewonnen. Ajax had het geluk aan zijn zijde. De slotfase is typerend voor de fase die we als ploeg doormaken. We hadden de overwinning verdiend."

    Benfica wist voor de vierde keer op rij niet te winnen. Dat de aanhang witte zakdoekjes tevoorschijn haalde, kan Vitória weinig mee. "Daar wil ik niet op ingaan, zo denk ik niet. De toekomst van Benfica is het enige dat telt. Ik snap het wel, want voetbal is een sport van emoties. Mensen zijn vaak emotioneel, omdat ze willen winnen. Ik begrijp hun frustratie."

    Plaats een reactie

    imho +998
    donderdag 8 november 2018 om 08:32
    @VP zou jullie pagina https://www.voetbalprimeur.nl/competities/champions-league eens up-to-date gemaakt kunnen worden.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 8 november 2018 om 08:42]
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +40811
    donderdag 8 november 2018 om 08:33
    'Daar wil ik niet op ingaan, ik ga er alleen wel even ruim op in'.

    De man is bang voor zijn ontslag. En terecht.
    Vind ik leuk
    Kopsterk +7275
    donderdag 8 november 2018 om 08:33
    Edit VP: Reactie verwijderd
    [Reactie gewijzigd op donderdag 8 november 2018 om 09:04]
    Vind ik leuk
    3-5-2 +1628
    donderdag 8 november 2018 om 08:34
    Pffff.... en dat zeg jij als PSV-er ????
    Vind ik leuk
    Kopsterk +7275
    donderdag 8 november 2018 om 08:36
    Edit VP: Reactie verwijderd
    [Reactie gewijzigd op donderdag 8 november 2018 om 09:04]
    Vind ik leuk
    FC Treurwilg +5804
    donderdag 8 november 2018 om 08:43
    Wel van Lucy de Jong
    Vind ik leuk
    Kopsterk +7275
    donderdag 8 november 2018 om 08:44
    Edit VP: Reactie verwijderd
    [Reactie gewijzigd op donderdag 8 november 2018 om 09:04]
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 08:49
    Dat menneke van 12 gaat meer opbrengen dan 100 Luuk de Jongetjes bij elkaar...
    Vind ik leuk
    Kopsterk +7275
    donderdag 8 november 2018 om 08:50
    Edit VP: Reactie verwijderd
    [Reactie gewijzigd op donderdag 8 november 2018 om 09:04]
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 08:52
    Daar komen we dit jaar pas achter en het is nog lang niet gedaan.
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 08:53
    Waar heb jij je glazen bolletje gehaald? Die moet ik ook hebben. Het seizoen is verre van over, maat.
    Vind ik leuk
    3-5-2 +1628
    donderdag 8 november 2018 om 08:54
    Ja PSV heeft een ijzersterk team... in Londen, Barcelona en Milaan zullen ze er nog lang wakker van liggen...

    Het is voor Nederland te hopen dat PSV geen kampioen wordt want dan lever je elk jaar het lachertje van de C.L.
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 09:06
    🤣🤣🤣
    Vind ik leuk
    alaaf +1186
    donderdag 8 november 2018 om 09:49
    Beter dan ajax na dit seizoen want dan is het een grote leegloop en kun je van vooraf aan beginnen (met weer twee jaar geen prijs)
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 10:05
    Beetje treurige reactie,vind je niet?🤔
    Vind ik leuk
    MarkvB +22
    donderdag 8 november 2018 om 10:23
    De enige die er om lachen zijn de Ajax supporters. Omdat ze deze poule toevallig doorstaan en PSV het zwaar heeft denken ze zelf heel goed te zijn. Ben realistisch en zie in dat ook Ajax zo ver nog niet is. Tref een tegenstander formaatje Barca en je zult ook geen punt halen. Wat ook geen schande is.
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 11:13
    Speelde Ajax in 2012 en 2013 niet toevallig tegen Barcelona en Manchester City en AC Milan ? Tegenstanders van formaat. Van Barcelona werd thuis met 2-1 gewonnen, van Manchester City met 3-1 en tegen AC Milan werd 2x keer gelijkgespeeld. Dus jouw reactie is onjuist.
    Vind ik leuk
    035 +5827
    donderdag 8 november 2018 om 11:31
    Ik lach er niet om!
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 08:57
    Pffffff.......echt zo sneu weer deze reactie he? Wat ben jij een kleuter. Ik, als neutrale supporter kan wel huilen van die opmerkingen in Eindhoven.

    Jullie hebben ook 4 jaar geen kampioenschap gehad pipo. En in die 4 jaar hebbem die Amsterdammers wel een Europa League finale gehad, en miljoenen binnengehengeld omdat er talent rondloopt wat Cocu nooit op durfde te stellen. Kap met die simpele reacties of meld een keer wat nieuws, want je bent duidelijk alles behalve Kopsterk.
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 08:59
    Hou toch op te zuigen, man. PSV heeft een geweldige ploeg die zich kranig weert in een moeilijke pool, die in deze groepsfase goede wedstrijden (tegen Barcelona) afwisselt met slechte partijen. En laat dat nou precies zo gaan bij Ajax. Wat zegt je dát man? Het is voetbal, een spelletje waar je naar kijkt voor je plezier en omdat je jouw club een warm hart toedraagt. Als je zo graag ruzie wil maken ga naar het vreemdelingenlegioen de held spelen.
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 09:09
    Sorry hoor maar Ajax behaald gewoon goede resultaten en PSV niet. Ajax heeft zo vaak in moeilijke poules gezeten maar haalden toen WEL gewoon goede resultaten. Geef gewoon toe dat Ajax voor NL en ook dus PSV goede zaken doet en beter presteert dan PSV.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 8 november 2018 om 09:38]
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 10:35
    Tjonge jonge, Ajax en PSV zijn de twee topploegen van de Nederlandse competitie. Een paar jaar geleden heeft PSV flink punten verzameld in het miljoenenbal, nu doet Ajax dat. Hou toch eens op met selectief herinneren en boekhouden (voor het broodnodige evenwicht: sommige PSV'ers hebben daar net zo veel last van).
    En overigens reageerde ik op Kopsterk en zijn getier.
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 10:44
    Zo simpel kan je het maken. Met Dumfries en Rosario staat er op rechts Twee groei briljanten in plaats van Arias en van Ginkel.In hun eerste weken iets minder prestatie als een op elkaar ingespeeld duo .En zo zijn er nog meer plaatsen bij psv anders. Ajax is beter geworden. Erg knap ze zijn van ver gekomen 3 voorrondes en nu dit. Maar het is wel een ingespeeld team.En dat kan je zien.psv nog niet.Bij psv is de grote winst dat er toekomst in het elftal zit.En die ziet er goed uit.
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 13:39
    Ben het met je eens 👍
    Vind ik leuk
    JCJWZ +14379
    donderdag 8 november 2018 om 09:38
    Er met 4-0 afgaan tegen Barca, zonder zelf ook maar iets gecreëerd te hebben noem jij een goede wedstrijd? Je lijkt vanBommel wel, die heeft zijn ploeg ook zien domineren tegen Barca, als enige....
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 10:36
    PSV heeft tot de 60ste minuut wel degelijk een sterke wedstrijd gespeeld. Maar ja, je ziet het pas als je het door wilt hebben.
    Vind ik leuk
    MagicFeeling +3881
    donderdag 8 november 2018 om 10:58
    PSV heeft voornamelijk de schade kunnen beperken tot aan de 60e minuut en zelf enkele counterkansjes gehad. Laten we het niet groter en mooier maken dan het was...
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 11:06
    Als je met een jonge, Europees onervaren ploeg Barcelona 60 minuten tegenhoudt, is dat een goede prestatie in mijn ogen. Ik maak niets groot of mooi; ik heb de Europese wedstrijden van Ajax en PSV bekeken en er mijn conclusies uit getrokken.
    Vind ik leuk
    Oeb +93
    donderdag 8 november 2018 om 12:27
    Zoals alle wedstrijden in CL..maar ze kunnen dat gewoon niet volhouden,daar waas Ajax gaandeweg 2e helft nog tandje kan bijzetten,daar breekt bij PSV t tandje eraf. Hoop vurig dat PSV de 3e plek weet te bemachtigen om alsnog te vlammen op een nivootje lager,is allemaal geen schande in die poule waar ze zitten..
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 11:50
    Ja en na 60 minuten ging Barça gas geven
    Vind ik leuk
    pietprecies +6084
    donderdag 8 november 2018 om 09:40
    Je komt niet bepaald kopsterk over als je hier telkens braaksels neergooit die verwijderd worden..
    Vind ik leuk
    035 +5827
    donderdag 8 november 2018 om 11:36
    Als VP reacties weghaalt vanwege grof taalgebruik en automatisch een ban van 24 uren, zal dat snel veranderen.😊
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 11:37
    Kopsterk: kan jij niet gelijk je naam veranderen in 'Edit VP: Reactie verwijderd'. Scheelt weer een hoop werk.
    Vind ik leuk
    deir712 +423
    donderdag 8 november 2018 om 08:44
    Dank voor de introductie dan (^^)
    Vind ik leuk
    jochempje +3189
    donderdag 8 november 2018 om 08:54
    Omdat ze nogal hypocriet zien in Eindhoven.
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 08:59
    Aha, typisch gevalletje dat het ene het andere meteen uitsluit dus... lekkere logica
    Vind ik leuk
    Jozef +38627
    donderdag 8 november 2018 om 08:44
    En Lucky Benfica is erbij gekomen. Onana gaf de 1-0 weg en op slag van rust ging de 1-1 er op miraculeuze wijze niet in.

    Vergeten?
    Vind ik leuk
    Kopsterk +7275
    donderdag 8 november 2018 om 08:49
    Edit VP: Reactie verwijderd
    [Reactie gewijzigd op donderdag 8 november 2018 om 09:04]
    Vind ik leuk
    The Iceman +10283
    donderdag 8 november 2018 om 08:51
    Het gaat niet alleen om die 2 reddingen op het eind. Onana keepte gewoon sterk, behalve in die ene minuut waarin hij de kluts kwijt was.
    Vind ik leuk
    jochempje +3189
    donderdag 8 november 2018 om 08:55
    Je zag zijn voetbeweging niet? Zonder die beweging had de bal via Onana het doel in gegaan.
    Vind ik leuk
    Jozef +38627
    donderdag 8 november 2018 om 08:56
    Tja. Als iemand gaat schieten op jou vanaf 7 meter en jij hebt dan in een split second het besef dat je been gestrekt plat op de grond moet op de goede plek, dan is dat maar normaal.


    Kom op man. Wat zeur je. Wereldredding en ieder die keek weet het.
    Net zoals van zijn 'minute of shame' trouwens.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 8 november 2018 om 08:57]
    Vind ik leuk
    035 +5827
    donderdag 8 november 2018 om 11:38
    De 5e binnen 30 minuten. Triest record.
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 12:27
    Zeg, heb jij n beetje te vaak gekopt of zo?
    Heb je hulp nodig?
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 08:51
    Het zit je weer diep vandaag Kopsterk.

    Vind ik leuk
    Benniewies +896
    donderdag 8 november 2018 om 10:04
    Gewoon aan het trollen. Dus ja, maar al zijn reacties zijn verwijderd door VP dus hij is vast bezig om weer een nieuw account aan te maken
    Vind ik leuk
    Kopsterk +7275
    donderdag 8 november 2018 om 18:09
    Behoorlijke censuur hier op vp moet ik zeggen. Mijn berichten waren.misschien niet pro Ajax maar bevatte net taalgebruik...Dus dit vind ik eerlijk gezegd wel heel raat dat als een bericht veel reacties van ajaciedjes oproept dat deze verwijderd worden
    ....wtf
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 08:51
    geluk dwing je soms af
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 09:00
    Ja PSV heeft daar doorgaans het patent op, gisteren Ajax.
    Vind ik leuk
    Jozef +38627
    donderdag 8 november 2018 om 10:34
    Terecht gelijkspel hoor.
    Vind ik leuk
    3-5-2 +1628
    donderdag 8 november 2018 om 08:34
    Nou Benfica speelde anders ook niet alsof ze écht moesten... die vielen me ook erg tegen... en Ajax had geluk? Benfica had (met name de 2e helft) de scheidsrechter enorm aan hun zijde....
    Vind ik leuk
    Peterfc +1577
    donderdag 8 november 2018 om 08:37
    Die scheidsrechter was uitstekend.
    Benfica was voortdurend aan het duikelen rondom en in de 16. De scheids trapte er geen enkele keer in.
    Vind ik leuk
    Summit +573
    donderdag 8 november 2018 om 10:12
    Scheids was goed. Ajax heeft het zichzelf moeilijk gemaakt, dit komt denk ook door benfica die veel ervaring heeft in europa als club. De verdedigers van Ajax waren gisteren heel goed
    Vind ik leuk
    aphex twin +1371
    donderdag 8 november 2018 om 10:33
    Benfica speelde volgens jou "niet alsof ze echt moesten" Welke wedstrijd heb je zitten kijken dan haha :) Ze speelden met het mes tussen de tanden man!
    Vind ik leuk
    3-5-2 +1628
    donderdag 8 november 2018 om 10:37
    Hoeveel echte kansen hebben ze gehad dan? 3 a 4?

    Niet echt je van het voor een ploeg die thuis speelt en MOET winnen...
    Vind ik leuk
    aphex twin +1371
    donderdag 8 november 2018 om 10:39
    Strijd op het middenveld gezien? Ze waren enorm fel, maar Ajax pareerde dat aardig. Er ontstond een enorme strijd, niemand kon de bal lang vasthouden. Dus ja, met het mes tussen de tanden.
    Vind ik leuk
    Jozef +38627
    donderdag 8 november 2018 om 11:31
    Iets met de verdienste van Ajax te maken. Die Portugezen konden het combinatievoetbal van Ajax niet bijbenen en kwamen telkens een fractie te laat waarbij ze vaak op de voeten van een Ajacied trapten. Ze waren bijzonder fel, maar onmachtig.
    Vind ik leuk
    Kopstootje +9457
    donderdag 8 november 2018 om 08:35
    Edit VP: Reactie verwijderd
    [Reactie gewijzigd op donderdag 8 november 2018 om 09:04]
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 08:39
    Dat is nou klote voor je, nog minimaal 4 x Ajax in de CL.
    Vind ik leuk
    Kopstootje +9457
    donderdag 8 november 2018 om 08:42
    Edit VP: Reactie verwijderd
    [Reactie gewijzigd op donderdag 8 november 2018 om 09:05]
    Vind ik leuk
    Jozef +38627
    donderdag 8 november 2018 om 08:46
    Je hebt er duidelijk last van.

    Kopstootje minder dan maar?
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 08:46
    Maar hij is nog wel in race voor alle prijzen
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 09:01
    Wij zijn ook enorm blij met Blind. Z'n transfersom hebben we er al lang weer uit.
    Vind ik leuk
    Kopstootje +9457
    donderdag 8 november 2018 om 09:03
    Edit VP: Reactie verwijderd
    [Reactie gewijzigd op donderdag 8 november 2018 om 09:05]
    Vind ik leuk
    JCJWZ +14379
    donderdag 8 november 2018 om 09:41
    Hoevaak moet een reactie verwijderd worden voordat iemand gebanned wordt?
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 10:33
    Jij zit hier ook alleen om te zuigen..
    Vind ik leuk
    Jozef +38627
    donderdag 8 november 2018 om 11:08
    Kopstootje?
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 11:29
    Nee jcjw
    Vind ik leuk
    Jozef +38627
    donderdag 8 november 2018 om 11:32
    Ik vind het jammer dat de reacties van onze stoot verwijderd zijn, anders zou je dit waarschijnlijk niet zeggen...
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 11:44
    Die kan ook wel redelijk kort door de bocht zijn ja.
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 11:29
    Nee jij bent lekker objectief.....met je matties van Utrecht samenspannen....en dan mij onderling voor vanalles uitmaken wat ik dan toevallig lees...lekker volwassen gedrag ook. Toetsenbord hooligan...
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 11:30
    Hahahah pussy
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 12:09
    Dat zeg ik, toetsenbord hooligan...
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 12:14
    Wat jij wil.
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 09:03
    Blind speelde gisteren een goede wedstrijd. Dat hebben we allemaal gezien. Ik vond de Ligt af en toe slordig, de jong teveel aan het pingelen, tagliafico weer veel te fel en neres niet eens gezien. Dolberg had er al een kwartier eerder in gemoeten juist om die centrale verdedigers meer achterin te houden en zo de druk meer op Benfica te leggen. Die grote gasten kwamen af en toe helemaal door naar de zestien van Ajax.
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 16:08
    Blind speelde gisteren een goede wedstrijd? Nou moet ik zeggen dat het uit vak hoog was en we ver weg zaten. En na wat biertjes zou het kunnen dat het zicht wat beperkter werd. Maar ik vond hem gisteren echt kut spelen, zo slordig met zijn inspeelpaas heb ik hem nog niet gezien bij Ajax dit seizoen.
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 19:12
    Dan heb ik achter de tv waarschijnlijk beter gezien dan jij. Wel tof dat je er was. Hoop dat je de gevechten hebt kunnen ontwijken.
    Vind ik leuk
    Korm +36559
    donderdag 8 november 2018 om 09:05
    Nee vind ik niet, ze waren wel aggresiever maar ajax was voetballend de betere
    Vind ik leuk
    Benniewies +896
    donderdag 8 november 2018 om 08:36
    Tip! Ga minder snel liggen en gewoon voetballen..... Onee dat had je met 1-3 verloren
    Vind ik leuk
    HupHolland +2570
    donderdag 8 november 2018 om 08:38
    Een ploeg die niet durft te spelen omdat ze voorstaan en alleen een theater-show opvoerd kan nooit een verdiendee winnaar zijn. Benfica had gewoon aardig wat kaarten horen te krijgen.
    Vind ik leuk
    Jozef +38627
    donderdag 8 november 2018 om 11:11
    Er werden inderdaad makkelijk kaarten uitgedeeld voor dingen die niet zo erg zijn, maar kaarten voor continu op de voeten trappen bleven helaas uit. Ik weet niet of ze her bewust deden en denk eerder dat ze telkens te laat kwamen, maar het moet natuurlijk wel gewoon bestraft worden.
    Vind ik leuk
    HupHolland +2570
    donderdag 8 november 2018 om 13:21
    Ik doelde meer op het overdreven gedoe na een kleine tackle of zelfs helemaal geen tackle.
    Vind ik leuk
    Jozef +38627
    donderdag 8 november 2018 om 13:24
    Ook, maar op zich doen ze er niemand pijn mee en een goede scheids heeft dit gewoon door.
    Die van gisteren zag dit soort dingen niet erg scherp vind ik.
    Vind ik leuk
    The Iceman +10283
    donderdag 8 november 2018 om 08:40
    Een pak rammel, dat had je verdiend.
    Vind ik leuk
    Leozao +4150
    donderdag 8 november 2018 om 08:40
    Talk is cheap! Hij mag janken wat hij wil... Zet een fado-muziek op schenk een port in om je verdriet te kanaliseren. Zelfs al het onsportieve gedrag van die portugezen hebben niet kunnen leiden tot een overwinning. Zelfs Ajax in mindere doen kan het tegen deze gasten gewoon rechttrekken. Goed om te zien!
    [Reactie gewijzigd op donderdag 8 november 2018 om 08:46]
    Vind ik leuk
    Korm +36559
    donderdag 8 november 2018 om 08:40
    Heeft deze man een andere wedstrijd gekeken? ik denk dat de eindstand een juiste afspiegeling is geweest :)
    Vind ik leuk
    3Bier +9577
    donderdag 8 november 2018 om 08:54
    Op basis van de eerste helft had Benfica wel meer verdiend. Tweede helft was gelijkwaardig.
    Vind ik leuk
    Korm +36559
    donderdag 8 november 2018 om 09:14
    Ik vond Benfica de eerste helft inderdaad beter maar Ajax vond ik de tweede helft beter. dus 1-1 is voor mij een juiste uitslag
    Vind ik leuk
    Jozef +38627
    donderdag 8 november 2018 om 13:39
    Benfica was hooguit in de eerste 10 minuten beter. Het doelpunt kwam uit de lucht vallen en was een cadeautje van Onana, want Ajax had het na 10 minuten al aardig terug op de rails...
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 08:41
    't Gaat om de punten pik. Als je op basis van hard werken automatisch meer recht hebt om te winnen/overwinteren had iedereen wel een team met Dirk Kuytjes opgesteld.
    Vind ik leuk
    Johan59 +700
    donderdag 8 november 2018 om 08:43
    Nou wie stopt die team, zelfs de wedstrijd waar het niet loopt verliezen we niet. WZAWZDB
    Vind ik leuk
    Maan88 +3897
    donderdag 8 november 2018 om 08:44
    100 procent eens. Maar geluk moet je afdwingen en dat heeft ajax gedaan. Benfica was beter maar Spurs was ook beter dan PSV en toch had PSV net niet het geluk aan hun zijde om zwaaaar tegen de verhouding in 1 of zelfs 3 punten mee te nemen vanuit Wembley.
    Vind ik leuk
    Wilhelmus +465
    donderdag 8 november 2018 om 08:44
    haha wat een lulkoek kunnen trainers toch soms uitkramen.. Een gelijkspel is de verdiende uitslag voor beide partijen. Ajax had de controle en pech dat Onana een blunder maakte. Ajax had geluk dat Benfica bij de enige echte kans en Onana een bal hartstikke goed pakte. Verder was het een wedstrijd van niks met voor Ajax een gunstig resultaat.
    Vind ik leuk
    2cents +56482
    donderdag 8 november 2018 om 08:50
    Deze man vindt al 4 wedstrijden op rij dat zijn ploeg verdiende te winnen. Na zijn ontslag zal dat zijn stokpaardje blijven.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +9418
    donderdag 8 november 2018 om 08:51
    Gelukkig doet z'n ploeg het in de competitie wel goe..... Oh wacht.
    Vind ik leuk
    2cents +56482
    donderdag 8 november 2018 om 08:59
    Precies, daar doelde ik op. ;)
    Vind ik leuk
    Il Gordo +9418
    donderdag 8 november 2018 om 08:51
    Haha, zo waren de geluiden altijd uit het NL kamp na een "onterechte" nederlaag of gelijkspel tegen Portugezen. Slechte verliezers.
    Vind ik leuk
    Leozao +4150
    donderdag 8 november 2018 om 11:33
    Dat bedoel ik al de hele tijd: Voor de overwinning gaan en niet achteraf "we hadden moeten winnen". By the way: die van Donny had er ook wel in gemogen.
    Vind ik leuk
    Jozef +38627
    donderdag 8 november 2018 om 13:41
    Dat wordt inderdaad nogal eens niet vermeld. Veruit de grootste gemiste kans van de wedstrijd .
    Vind ik leuk
    guusje +1182
    donderdag 8 november 2018 om 08:52
    Maar je ziet het, het is helemaal niet zo moeilijk om in een uitwedstrijd een puntje te pakken!
    Blijkt echter toch niet voor iedere club weg gelegd te zijn.............
    Vind ik leuk
    Roy_87_ +1505
    donderdag 8 november 2018 om 09:11
    Als jullie het verdiend hadden.
    Dan hadden jullie nu 3 punten as we speak.

    Gewoon je kansen afmaken heet dat.
    Niet achteraf gaan piepen
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +21437
    donderdag 8 november 2018 om 09:23
    Jullie hadden geluk met de blunder van Onana
    Vind ik leuk
    Het Brein +4118
    donderdag 8 november 2018 om 09:41
    Na de eerste match zei hij precies hetzelfde..
    Vind ik leuk
    ELD070 +832
    donderdag 8 november 2018 om 09:49
    De laatste 16 komt nu wel echt dicht bij. Die paar weken wachten tot de wedstrijd tegen AEK zijn niet goed voor m'n hart.
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 09:56
    Dat zei hij vorige keer ook

    Ajax had ook zowaar kunnen winnen met 1-2
    Vind ik leuk
    TNG +8
    donderdag 8 november 2018 om 10:10
    Ik vond Benfica in de Arena beter spelen, maarja toen waren ze niet zo wanhopig als gisteren met het overdreven theater wat op een gegeven moment zelfs pijnlijk om te zien werd
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 10:10
    Beter, het is maar goed dat wij het anders zagen, na de 1 - 0 heeft Ajax meer kansen gehad en viel terecht de 1 - 1 , na de 1 - 1 kreeg Benfica een aantal kansen maar verdiende het niet om te winnen.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 8 november 2018 om 10:11]
    Vind ik leuk
    El Cazador +6563
    donderdag 8 november 2018 om 11:00
    Natürlich, Rui
    Vind ik leuk
    pietprecies +6084
    donderdag 8 november 2018 om 11:14
    Ach, het zat Ajax niet tegen maar echt beter vond ik Benfica ook weer niet.

    Ze smeten vooral met krachten en vuil spel maar daarom had Ajax ook een deel van de tweede helft de overhand.
    Vind ik leuk
    jayc +18
    donderdag 8 november 2018 om 11:19
    die teletubbie (zoals siert zei) had allang 2x geel moeten hebben. Enige wat die kan is schoppen. dan hadden ze met 10 gestaan. plus kadootje van onana. Ik denk dat deze trainer weinig recht van spreken heeft.
    Vind ik leuk
    rexxo +1253
    donderdag 8 november 2018 om 11:26
    Portugezen zijn met afstand het onsportiefste land en grootste komedianten in het voetbal. Het gehuil van die slechte acteurs is mooi. Het is redelijk zeldzaam dat een NL ploeg in clubverband of nationaal niet van ze verliest. Clubs verliezen altijd van ze en Oranje hebben ze vaak dwars gezeten op grote toernooien. Was Ajax goed gister nee, was die 1-1 verdiend misschien niet, maar is het resultaat prima jazeker wel.
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 11:38
    Zo vaak gezien ajax die beter was dan de tegenstander en met 0-1 verliezen dit gebeurt thats football maar hij was heel fijn die 1-1 van tadic geweldige pass van zyech
    Vind ik leuk
    JanTa48 +5518
    donderdag 8 november 2018 om 11:56
    In de CL gelden totaal andere regels en dan bestaat verdiend en/of onverdiend niet, alleen de punten tellen. Het zijn dus slechte verliezers.
    Vind ik leuk
    Siemjo +295
    donderdag 8 november 2018 om 12:13
    Je moet wat zeggen als je weet dat je op de wip zit om ontslagen te worden. Zijn opvolger staat al klaar.
    Vind ik leuk
    plein19 +2313
    donderdag 8 november 2018 om 12:49
    We waren over 2 wedstrijden nauwelijks de betere. Met 4 punten zijn we rijkelijk beloond.
    Vind ik leuk
    AFCA_Scooby +1031
    donderdag 8 november 2018 om 12:51
    En die eerste goal was geen geluk dan.... ?
    Vind ik leuk
    fr1963 +3085
    donderdag 8 november 2018 om 12:52
    Ja, over 2 wedstrijden hadden ze allebei 2 punten verdiend. Of allebei 3.
    4-1 is niet conform de krachtsverhouding. Deze 2 ploegen zijn aan elkaar gewaagd.
    Geluk was wederom aan lucky ajax kant. Ik snap zijn commentaar wel.
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 12:55
    Wat een zielig mannetje, zo kinderlijk langs de kant doen en ook nog de verkeerde wedstrijd gekeken. Ajax is niet beter, maar spelen benfica wel mooi de el in. En Keizer gaat hopelijk schitteren met de hollandse school
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 15:20
    Hoe ik kan iemand hier zeggen Lucky ajax? PSV vergeten??
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws