'Zou de échte top genoegen nemen met Ziyech zoals-ie tegen Benfica speelde?'

    'Zou de échte top genoegen nemen met Ziyech zoals-ie tegen Benfica speelde?'

    donderdag 8 november 2018 om 09:10

    Voor Ajax-spelmaker Hakim Ziyech zou het goed zijn om naar een club als  - bijvoorbeeld - Borussia Dortmund te verkassen. Daar komt hij namelijk onderaan de pikorde te staan en moet hij zich dus weer gaan bewijzen. Dat vindt Kees Kwakman. 

    Op bezoek bij Benfica speelde Ziyech woensdagavond geen sterke wedstrijd. De international van Marokko leverde wél een fraaie assist af op Dusan Tadic. Bij Voetbalpraat op FOX Sports werd na de wedstrijd uitgebreid gediscussieerd over de sportieve toekomst van de linkspoot. "Het zou echt goed zijn voor Ziyech als hij ergens opnieuw geprikkeld gaat worden", aldus de analist. "Wéér zich moeten bewijzen."

    Dortmund is een uitstekende club voor Ziyech, denkt Kwakman. "Ja, ik zou hem halen. 40 miljoen euro? Dát weet ik niet. Dat is ongeveer de prijs tegenwoordig. Dat betaal je voor zo'n speler."

    Commentator Vincent Schildkamp had z'n bedenking bij het optreden van Ziyech in Portugal. "Zou de échte top genoegen nemen met zoals-ie speelde? Ook als je de andere wedstrijden in de Champions League als leidraad neemt. Zou een topclub het dan aandurven?"

    Poll

    Is Dortmund een mooie club voor Ziyech?

    (908 stemmen)

    Plaats een reactie

    Kopstootje +9451
    donderdag 8 november 2018 om 09:19
    Alleen Duitsland zou hem waarschijnlijk passen.
    Vind ik leuk
    Team Unknown +2074
    donderdag 8 november 2018 om 09:20
    Dortmund is Duitsland:)
    Vind ik leuk
    Kopstootje +9451
    donderdag 8 november 2018 om 09:22
    Joh. Ga weg.

    Das een primeur.
    Vind ik leuk
    Korm +36559
    donderdag 8 november 2018 om 09:22
    hahaha zegt weer genoeg over zijn kennis ;-)
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 09:43
    Armoo ook
    Vind ik leuk
    Youri99 +9355
    donderdag 8 november 2018 om 15:58
    Dat is zeker iets van de laatste jaren ofniet want zover ik me kan herinneren ligt Dortmund in Spanje...
    Vind ik leuk
    3-5-2 +1628
    donderdag 8 november 2018 om 09:20
    Vind persoonlijk Dortmund ook wel een mooie club voor hem....

    Maar hij mag ook gewoon blijven :-)
    Vind ik leuk
    Pimman +4968
    donderdag 8 november 2018 om 09:30
    Ik denk dat hij helemaal niet naar Dortmund wil..eerder Italiaanse of Spaanse competitie. Bij Ajax blijven zou ook prima zíjn mits hij dan nog gemotiveerd is.
    Vind ik leuk
    Roger Otten +1000
    donderdag 8 november 2018 om 09:41
    PSV is een mooie club voor hem, net een stapje hoger voor een nieuwe prikkel.
    Vind ik leuk
    AjaxBluf +665
    donderdag 8 november 2018 om 09:47
    Heeft Psv ook in een Europese finale gestaan in de laatste jaren? en staat Psv ook op de drempel van de 2de ronde CL?🤔😉
    Vind ik leuk
    YC93 +213
    donderdag 8 november 2018 om 09:53
    Misschien wil Ziyech wel heel graag een keer binnenlands succes ;)
    Vind ik leuk
    AjaxBluf +665
    donderdag 8 november 2018 om 09:56
    Daar gaat hij ook voor dit seizoen met Ajax😉
    Vind ik leuk
    YC93 +213
    donderdag 8 november 2018 om 09:58
    Haha keurig, succes!
    Vind ik leuk
    DeanJayden +8734
    donderdag 8 november 2018 om 10:04
    Zulk slecht voetbal al weken lang en dan met maar 5 punten voorsprong nog 23 partijen te spelen en dan nu al kampioen zijn! Jullie zijn niet goed daar in Eindje
    Vind ik leuk
    YC93 +213
    donderdag 8 november 2018 om 10:12
    Ik ben niet voor psv maat
    Vind ik leuk
    aimdam +660
    donderdag 8 november 2018 om 10:49
    binnenlands succes? speelt psv dan in de Marokaanse competitie? ;-)
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 09:55
    Nee, Dortmund wel?
    Vind ik leuk
    Mr.Dee +186
    donderdag 8 november 2018 om 11:58
    Ziyech heeft nog nooit een prijs gewonnen. Ik begrijp dat het hem niet uitmaakt of dat binnenlands of buitenlands is....als het maar een prijs is.
    Vind ik leuk
    Roger Otten +1000
    donderdag 8 november 2018 om 12:03
    Nee maar PSV eindigt standaard boven Ajax dus net een stapje hoger.
    Vind ik leuk
    AjaxBluf +665
    donderdag 8 november 2018 om 12:45
    Standaart nog wel, laatste 8 jaar 4x Ajax en Psv 3x kampioen dus ja..
    Arrogantie viert hoogtij in Psvland...
    Vind ik leuk
    DeanJayden +8734
    donderdag 8 november 2018 om 13:36
    Laat ze lekker lullen, hopelijk gaan ze dit jaar op hun platte bek ipv platte kar. Het word tijd dat ze weer eens wat anders gaan zingen daar! Het is jaloers gedrag anders niks, die schaal is hun enige troost want verder is er niks te lachen in Eindje!
    Vind ik leuk
    Bruurke +424
    donderdag 8 november 2018 om 19:36
    Heeft Ajax de laatste jaren iets gewonnen....
    Vind ik leuk
    AjaxBluf +665
    donderdag 8 november 2018 om 21:09
    Ajax valt of staat niet met een paar jaar geen Eredivisie titel.
    Sowieso in Europa word eerder de EL finale en de prestaties in de CL opgemerkt dan een Eredivisie titel.
    Niet voor niks zijn de spelers van Ajax veel meer waard, onze toekomst ziet er goed uit en een Eredivisie titel komt vanzelf weer.
    Vind ik leuk
    Echt? +3507
    vrijdag 9 november 2018 om 06:33
    Gekkie, met je verloren finale😂
    Vind ik leuk
    AjaxBluf +665
    vrijdag 9 november 2018 om 15:29
    Domme opmerking, geen schande van United winnen. Gewoon een knappe prestatie om de finale te bereiken!
    Vind ik leuk
    Echt? +3507
    zaterdag 10 november 2018 om 07:33
    Jullie verloren
    Vind ik leuk
    AjaxBluf +665
    zaterdag 10 november 2018 om 11:19
    Ja en? Dat maakt de prestatie opeens minder dat je een Europese finale haalt? Voor een NL club een geweldige prestatie dus een beetje dom om alleen het verlies te belichten..
    Vind ik leuk
    Echt? +3507
    zondag 11 november 2018 om 07:32
    Nee, een beetje dom om het een prijs te noemen.
    Vind ik leuk
    AjaxBluf +665
    zondag 11 november 2018 om 10:14
    Waar zeg ik dat het een prijs is
    Ik zeg dat een knappe prestatie is
    Vind ik leuk
    DeanJayden +8734
    donderdag 8 november 2018 om 10:02
    In Godsnaam hoe past Hakim met zijn drang naar voren bij PSV? wat een domme opmerking! Alles om maar uit te halen naar PSV he eierdop! Hakim mag gewoon bij ons blijven en dan moeten ze hem maar dubbel betalen!
    Vind ik leuk
    AjaxBluf +665
    donderdag 8 november 2018 om 10:07
    En ze kunnen hem niet dat salaris bieden.
    Vind ik leuk
    DeanJayden +8734
    donderdag 8 november 2018 om 13:37
    Dan is het niet willen, want enkel bij plaatsing is er alweer 60 miljoen verdient. Verder bij uitgaande transfers komen er weer tientallen miljoenen binnen. Zelfs onze reserves brengen meer op
    Vind ik leuk
    Echt? +3507
    zondag 11 november 2018 om 07:33
    Maar prijzen pakken doen ze niet, noem Ajax dan gewoon een handelshuis....
    Vind ik leuk
    DeanJayden +8734
    zondag 11 november 2018 om 10:38
    Wat een slap gelul, hiervoor was Ajax 4 jaar kampioen en wat was PSV toen? Denk je nu echt dat PSV nog 5 jaar achtereen kampioen word en Ajax geen titels meer gaat pakken! Deze uitspraken zeggen meer over de sukkels die erachter zitten. Lekkere is dat jullie paar jaartjes of fame er weer bijna opzit! Ajax komt van ver en er was geen cent meer, mede door het handelen van Overmars kunnen we weer gaan meedoen. Liever deze inhaalslag dan blijven acteren met een net niet elftal. De toekomst ziet er rooskleurig uit, veel talenten in de opleiding en geld genoeg om de selectie stabiel te maken. Dat we een paar jaartjes droog staan zegt me niet zoveel, het verleden leert ons dat dat ook weer overgaat!
    Vind ik leuk
    Echt? +3507
    zondag 11 november 2018 om 11:58
    Dat net niet elftal heeft jullie de laatste twee keer zo enorm vernederd dat het bijna zielig werd.
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 12:34
    Vind ik grappig
    Vind ik leuk
    PinoyDenHaag +5300
    donderdag 8 november 2018 om 11:42
    Vraag ik me af. Als daar de trainer iets zegt wat hem niet bevalt is er gelijk ellende. Onderaan de pikorde staan is al helemaal niks voor hem.
    Vind ik leuk
    Ut Grunn +1133
    donderdag 8 november 2018 om 13:58
    Zoals Ziyech gister speelde past hij nergens, een pass die lukt en waar de goal uit kwam maar verder was het bar en boos.
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 09:19
    Ja, Dortmund is een mooie club voor Dortmund!
    Vind ik leuk
    popiejopie +2684
    donderdag 8 november 2018 om 09:51
    Of niet, Ik vind Schalke 04 op de een of andere manier beter bij Dortmund passen. Goed dat VP hier een poll voor heeft.
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 09:20
    Dortmund is zeker een mooie club voor Dortmund. Goedemorgen VP!
    Vind ik leuk
    HupHolland +2570
    donderdag 8 november 2018 om 09:21
    Poll: Is Dormund een mooie club voor Dortmund?

    Ik heb maar niet meegedaan met deze poll (zoals met vele anderen)
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 09:34
    Nu word het verwarrend; Dormund?😎
    Vind ik leuk
    HupHolland +2570
    donderdag 8 november 2018 om 09:46
    Oh, stond er Dortmund. Misschien ga ik alsnog stemmen. ;-)
    Vind ik leuk
    Korm +36559
    donderdag 8 november 2018 om 09:21
    de wisselvalligheid bij Ziyech is te groot. Voetballen kan hij, inzicht heeft hij ook maar man wat heeft deze man ook veel balverlies.
    Vind ik leuk
    galleys +82
    donderdag 8 november 2018 om 10:02
    Ik denk dat gisteren ook maar eens duidelijk werd waarom de hele top achter de Jong en de Ligt aan zit, en niet achter Ziyech. Op het hoogste niveau laten zij namelijk altijd zien snel te kunnen handelen en minimaal een 6,5/7 te halen. Ziyech heeft te veel pieken en dalen, waardoor topclubs denk ik nog twijfelen bij hem.
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 10:13
    Dat in combinatie met leeftijd. Dat maakt je ook minder kneedbaar.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 8 november 2018 om 10:13]
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 10:30
    Op basis van de eerste helft zullen de topclubs ook hun twijfels hebben gehad bij de jong denk ik. Gelukkig herpakte hij zich in de 2de helft waarin Ten Hag hem verder naar achteren had gezet om de opbouw van achteruit te verzorgen.
    Vind ik leuk
    galleys +82
    donderdag 8 november 2018 om 11:15
    Misschien ligt het aan mij maar ik vond de Jong gisteren veruit de beste Ajacied. Altijd aanspeelbaar, nauwelijks balverlies en altijd een pass naar voren. Hij was dan ook de enige middenvelder die je een bal aan kon spelen, aangezien Schöne en vd Beek echt internationale handelingssnelheid missen.
    Vind ik leuk
    DeanJayden +8734
    donderdag 8 november 2018 om 13:39
    En toch komt de enige treffer weer van zijn voeten, hij mag lekker bij ons blijven dan zingen we hem toe en zit het met de motivatie wel snor
    Vind ik leuk
    Leozao +4150
    donderdag 8 november 2018 om 09:21
    Wie is Kees Kwakman.. Als Zyech op CL-niveau niet geprikkeld zou worden, waar dan nog wel??? Een technische speler zoals Zyech; waarom zou hij niet in Spanje uit de voeten kunnen?
    [Reactie gewijzigd op donderdag 8 november 2018 om 09:36]
    Vind ik leuk
    Korm +36559
    donderdag 8 november 2018 om 09:41
    Kwakman is een ex voetballer die nu vaak als analist op treedt.
    Vind ik leuk
    Leozao +4150
    donderdag 8 november 2018 om 09:44
    Weet ik man.. Komt zeker ook uit Vohlundaam? Ik word een beetje moe van al die ex-voetballers die commentaar geven op wedstrijden... Vroeger gaven ze alleen in hun sigarenzaak commentaar op het voetbal.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 8 november 2018 om 09:47]
    Vind ik leuk
    Zultkop +5387
    donderdag 8 november 2018 om 10:06
    Tijden veranderen he. Komen ze niet op tv, dan hebben ze wel een 1 of ander kut-item op interweb. (Andy bijvoorbeeld)
    Vind ik leuk
    Leozao +4150
    donderdag 8 november 2018 om 10:10
    Andy heeft er alles voor over om zijn leven (aangewend tijdens het voetballen) voort te kunnen zetten. Schaamtegevoelens liggen hem niet in de weg (hoog meelachgehalte zoals bij dat joch van van der Gijp)
    [Reactie gewijzigd op donderdag 8 november 2018 om 10:44]
    Vind ik leuk
    DeanJayden +8734
    donderdag 8 november 2018 om 13:43
    Zeer vermoeiend, beter een oud trainer die wat heeft te vertellen
    Vind ik leuk
    Oeb +93
    donderdag 8 november 2018 om 12:14
    haha indd,tuurlijk is ziyech wel geprikkeld! Al die analisten trappen open deuren in,om er vervolgens een “eigen” draai aan te geven. Ziyech gewoon iets in mindere doen,ook in nederlandse competitie. Ziyech kan overal spelen,alleen in engeland zie ik t hem moeilijk krijgen.
    Vind ik leuk
    Leozao +4150
    donderdag 8 november 2018 om 12:16
    Het is geen beest van een kerel dus Engeland zal fysiek zwaar voor hem worden. Hij oogt laconiek, dat zal in Duitsland niet echt op prijs worden gesteld...
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 09:23
    Wat een onzin.

    Hij heeft met één pass de wedstrijd beslist.
    Vind ik leuk
    groninger +1444
    donderdag 8 november 2018 om 09:23
    En wat heeft Kees Kwakman bereikt met voetballen?
    Vind ik leuk
    Korm +36559
    donderdag 8 november 2018 om 09:41
    Dus als je niks bereikt mag je ook geen mening hebben? wat doe jij dan op een Forum?
    Vind ik leuk
    The Iceman +10281
    donderdag 8 november 2018 om 09:23
    Ze zullen de wedstrijd in München toch ook wel gezien hebben lijkt me.
    Vind ik leuk
    Pimman +4968
    donderdag 8 november 2018 om 09:26
    Mee eens met Kwakman (sowieso een van de betere analisten). Ziyech is een geweldig technische speler en gooit véél energie in de strijd. Gisterenavond prachtige bepalende pass op Tadic. Maar toch dat vele balverlies en veel slechte schoten op doel kost Ajax onnodig veel balverlies. Tegen Bayern speelde hij fantastisch maar de rechtsback van Benfica had weinig moeite met hem en denderde vaak over hem heen. Ziyech is fantastisch voor de NL-competitie of evt middenmoot/subtop Italië/Spanje maar meer ook niet lijkt mij.
    Vind ik leuk
    JAG89 +465
    donderdag 8 november 2018 om 09:34
    Was de linksback die over hem heen denderde, wat ik trouwens ook wel echt goede linksback vind. Die Spanjaard word de opvolger van Jordy Alba bij het nationale elftal.
    Vind ik leuk
    Korm +36559
    donderdag 8 november 2018 om 09:43
    nee, dat wordt onze Angelino ;)
    [Reactie gewijzigd op donderdag 8 november 2018 om 09:43]
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +5098
    donderdag 8 november 2018 om 09:59
    Ja die hebben ze bij barcelona weg laten gaan. Eeuwig zonde
    Vind ik leuk
    Dee79 +2349
    donderdag 8 november 2018 om 09:28
    Nee de top zit niet op hem te wachten anders was hij al weg , ja zijn techniek wel maar de tientallen verkeerde (soms nonchalant ogende) steekpasjes niet echt.
    Daarnaast vind ik hem langszaam.
    Niet erg hoor zie hem graag blijven.
    Vind ik leuk
    renemar +559
    donderdag 8 november 2018 om 09:28
    Ziyech slaagt nooit bij clubs als Bayern, Barca, Real. Gisteren speelde hij gewoon weer waardeloos met een geniale actie. De Ziyech van de laatste weken heeft op voetbalgebied weer veel overeenkomst met die van een groot deel van vorig seizoen. Enorm veel balverlies.
    Alleen dat vervelend trekje heeft hij nu niet.
    Vind ik leuk
    Benniewies +896
    donderdag 8 november 2018 om 09:31
    Kees wie?
    Vind ik leuk
    mcmodd +23955
    donderdag 8 november 2018 om 09:42
    Kwakbol?
    Vind ik leuk
    Benniewies +896
    donderdag 8 november 2018 om 09:45
    Dat verklaart een hoop.
    Dat was toch die speler die met real Madrid de CL won?
    Vind ik leuk
    mcmodd +23955
    donderdag 8 november 2018 om 09:47
    Ja, zat als Nederlandse ex-speler (op vakantie) op de tribune. Achteraf klagen dat de kaartjes zo duur waren.
    Vind ik leuk
    Benniewies +896
    donderdag 8 november 2018 om 09:50
    Dan weet ik wie het is.
    Iets met Volendam, NAC en Groningen....

    Dankjewel voor je hulp :)
    Vind ik leuk
    Zultkop +5387
    donderdag 8 november 2018 om 10:08
    Zeg ken jij de kwakjesman, de kwakjesman? Die woont in sche...Volundaham.
    Vind ik leuk
    Benniewies +896
    donderdag 8 november 2018 om 10:11
    Ik kwam laatst wel een Jamaicaanse eend tegen... Die zei....Kwak-man!
    Vind ik leuk
    Janste +146
    donderdag 8 november 2018 om 09:34
    Hij was gisteren op de assist na, de slechts van ajax
    Vind ik leuk
    Spiegel +10055
    donderdag 8 november 2018 om 09:39
    Roy Makaay en Klaas Jan waren in hun top tijd altijd de slechtste, tot die ene ingeving....

    Ziyech is met 1 pass beslissend geweest.

    Als ik Ajax was zou ik me eerder druk maken om tagliafico. Zoveel overtredingen en kaarten nodig.
    Heb het idee dat hij te snel naar de sliding gaat. Ook op momenten dat het spel ophouden makkelijker is.
    Vind ik leuk
    mcmodd +23955
    donderdag 8 november 2018 om 09:45
    Ik had rood voor hem voorspeld, het werd ‘slechts’ geel. Hij is een heel goede voetballer, maar als je zoveel kaarten moet pakken op momenten dat je iets niet kan, ben je effectief een blok aan het been van de gehele ploeg. Nu kan hij de volgende wedstrijd op de tribune zitten shinen: ‘kijk mij, die jongen die zo goed voetballen kan’. Daar heb je echt wat aan.
    Vind ik leuk
    Hast57 +1998
    donderdag 8 november 2018 om 09:54
    Ajax hoeft zich geen zorgen te maken over Tagliafico. Het gaat er om of je kaarten krijgt of dat je ze verdient. Daar zit nogal een groot verschil tussen want waarvoor hij gisteren een gele kaart kreeg was echt belachelijk. Als een scheidsrechter consequent hiervoor kaarten trekt halen we de rust niet dan staan er te weinig spelers op het veld.
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 09:56
    Tsja, op de positie van Klaas-Jan en Roy kan je je het nog wel veroorloven om totaal niet mee te voetballen, als je die ene kans er maar inschiet. Op de posities waar Ziyech voetbalt, is continue balverlies, verkeerde keuzes etc toch iets dodelijker voor je team.
    Vind ik leuk
    Janste +146
    donderdag 8 november 2018 om 10:01
    Dit is precies wat ik bedoel
    Vind ik leuk
    mcmodd +23955
    donderdag 8 november 2018 om 09:57
    Je vond alle andere Ajacieden beter?
    Vind ik leuk
    Hertogtwan +138
    donderdag 8 november 2018 om 09:34
    Begrijp het wel als je het zegt na aanleiding van gisteravond, alleen is hij dan wel weer "beslissend" met een assist. Ik denk dat dat wel een kwaliteit is van een speler, slecht spelen, maar toch 1 moment hebben die dan 9,5 miljoen waard kan zijn. Mooi de Bundesliga in als tussenstap...
    Vind ik leuk
    Kevindo +1086
    donderdag 8 november 2018 om 09:38
    Gisteren toevallig nog een discussie over gehad met een kameraad (Ajacied). Hij vond dat Ziyech makkelijk het niveau Barcelona en Real Madrid aan kan. Ik zelf vind van niet. Voorlopig niet in ieder geval. Hij kan geweldig voetballen, maar heeft toch nog altijd te veel slordigheden in zijn spel. Bij Ajax kan en 'mag' dat nog, maar bij de absolute top wordt hier geen genoegen mee genomen. Dit moet dan ook echt uit zijn spel als zijn ambitie is om de absolute top te behalen.
    Vind ik leuk
    Talentscout +1122
    donderdag 8 november 2018 om 09:53
    Dan heeft die maat van je er weinig kijk op. Denk dat hij zelfs nog tekort komt voor een club als Sevilla waar Promes zelfs bankzitter is. Nee, Ziyech is een heel beperkte speler, die je ook moeiteloos zal vervangen straks.
    Vind ik leuk
    mcmodd +23955
    donderdag 8 november 2018 om 11:32
    Het ligt in de lijn van de ontwikkeling dat, hoe hoger je komt, des te meer het aanbod zal zijn op het gebied waar je nog gaat leren. Lopen en spraakontwikkeling gingen vroeger langs elkaar heen, als je ergens aan toe bent moet je pas de omgeving hebben waar je dat geboden kan worden. Dus het zit er nog allemaal, alles op zijn tijd. Vandaar dat het niet aangaat om jonge jongens te verwijten wat ze nog niet kunnen, biedt ze de kansen die ze nodig hebben. En vooral: geniet van wat ze wel kunnen, zo’n wereldpass geven bijvoorbeeld.
    Vind ik leuk
    Kevindo +1086
    donderdag 8 november 2018 om 12:07
    Hier haal je inderdaad een goed punt aan. Echter, als we nu kijken naar de huidige Ziyech, heeft hij nog niks te zoeken bij een absolute topclub. Dan zou een subtopper dat tegen de top aanschurkt een betere tussenoplossing zijn. Dortmund zou in mijn ogen een zeer geschikte club zijn. Laat 'ie het daar twee seizoenen zien wat hij kan en worden de slordigheden minder, dan zou hij op basis van zijn talent wellicht nog een stap hogerop kunnen maken.
    Vind ik leuk
    mcmodd +23955
    donderdag 8 november 2018 om 12:49
    Zoiets heb ik ook wel in gedachten Kevin. Komt nog wel goed denk ik.
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 09:38
    Dortmund is inderdaad een mooie club voor Dortmund......VP stagiaire weer snel even een poll bedacht tussen de soep en de aardappelen ?
    Vind ik leuk
    mcmodd +23955
    donderdag 8 november 2018 om 09:39
    Ja hoor, Dortmund is een uitstekende ploeg voor Dortmund. Voor Amsterdam zouden ze zwaar tegenvallen, maar in Dortmund kan het wel, zo’n club.
    Vind ik leuk
    ELD070 +832
    donderdag 8 november 2018 om 09:40
    De echte top legt tegenwoordig ook 60 miljoen op tafel voor spelers die alleen nog maar in de jeugd hebben gespeeld, zie niet in waarom ze dan geen speler met champions league ervaring voor dat geld zouden kopen.
    Vind ik leuk
    Garinsha +4796
    donderdag 8 november 2018 om 09:42
    Zou de échte top genoegen nemen met zoals-ie speelde?

    NEE.. daarom speelt hij nog bij ajax....
    Na een mindere wedstrijd gelijk weer twijfels.. en wie zegt dat hij meteen naar de top wilt? Misschien maakt hij wel een tussenstop. Subtop Duitsland spanje.. Zo zelfkritisch is ziyech wel.
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 09:42
    Hij stond ook te vast op rechts. Omdat Mazraoui z'n handen vol had aan Grimaldo kon hij te weinig in aanvallend opzicht Ziyech ondersteunen.Dan komt Ziyech ook niet in die vrije rol terecht die 'm centraler naar 't middenveld brengt.Maar misschien kunnen we Ziyech op 10 wel als troefkaart gebruiken in de achtste finales.
    Vind ik leuk
    Hast57 +1998
    donderdag 8 november 2018 om 10:01
    Mee eens kwam zelf amper aan voetballen toe, maar wanneer een verdedigende middenvelder links en rechts de gaten niet meer kan dichten omdat hij te traag wordt. Komen de creatieve voetballers steeds meer op posities waar je ze liever niet ziet.
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 10:05
    Klopt ook. Dat is wel een punt waar we in de winterstop naar moeten kijken.
    Vind ik leuk
    Hast57 +1998
    donderdag 8 november 2018 om 10:13
    Liefst voor de winterstop er naar kijken en in de winterstop er wat aan doen. Mag ook al eerder hoor. Het moet geen punten gaan kosten.
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 09:49
    Als ik een PL manager was haalde ik hem op, traptechniek ala Beckham.

    Beginnende bij een PL team iets lager dan top 5 en dan daarna trachten PL top.

    Niet eens met Kees Kwakman om onderaan de pikorde te moeten beginnen, het is beter dat je meteen 1 van de 11 bent. Onderaan de pikorde kan nl tegen je werken.
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 09:50
    Is Dortmund een mooie club voor Dortmund:)
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 10:09
    Ziyech staat er in grote wedstrijden zelden/ nooit
    Vind ik leuk
    Red de Kuip +1799
    donderdag 8 november 2018 om 10:13
    Ziyech is een hele goede voetballer, maar ik denk niet voor de echte grote topclubs. Maar misschien met nog een tussenstap.
    Vind ik leuk
    JoeyC +2523
    donderdag 8 november 2018 om 10:14
    De assist op Tadic zal velen bijblijven, maar Ziyech speelde voor de rest weer echt slecht. Denk dat Ajax zijn plafond is voor een zekere basisplaats.
    Vind ik leuk
    reggie +1735
    donderdag 8 november 2018 om 10:15
    Veel ajax spelers zakten gisteren door het ijs, prijzen zullen hard zakken of niemand wilt ze meer.
    Vind ik leuk
    roelio77 +578
    donderdag 8 november 2018 om 10:18
    Lekkere poll...
    Vind ik leuk
    Hvdp +1181
    donderdag 8 november 2018 om 10:22
    Zyech was erg slecht en dan toch een geweldige assist
    maar bezorgde mij wel bijna een hartverzakking door die domme actie
    3.34 minuten in blessure tijd
    in plaats van de bal in de ploeg te houden ging hij van grote afstand schieten en gaf benfica daardoor nog een mogelijkheid om aan te vallen
    wat een ongelofelijke dombo pffff
    Onana had hem gelukkig
    ben er vannacht nog paar keer wakker van geworden
    wat wel grappig is dat vroeger dit soort dommigheden direct afgestraft werden
    nu zijn ze niet beslissend meer
    het ongrijpbare van voetbal
    Vind ik leuk
    SuperScc +871
    donderdag 8 november 2018 om 10:34
    Hij was op zijn zachtst gezegd niet best..
    Vind ik leuk
    JoTaPe +858
    donderdag 8 november 2018 om 10:44
    Ziyech. Mooie voetballer, maar sub-top. Zeker niet voor de absolute top.
    Sevilla ook mooie club voor hem.
    Vind ik leuk
    Hulsink +509
    donderdag 8 november 2018 om 11:06
    Altijd maar weer een, voor mij ergelijke, Poll. Lekker ja of nee invullen zonder ook maar enige motivatie en in dit geval zonder verstand van Voetbal!
    Vind ik leuk
    Bill +775
    donderdag 8 november 2018 om 11:21
    Woehahahahhahaha!
    Wat denkt vp zelf?
    Nee natuurlijk niet!
    Meest overschatte voetballer sinds jaren!

    Overmars nog 1 keer:
    Verkopen die gast en hondsbrutaal bergwijn wegkopen bij psv.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 8 november 2018 om 11:24]
    Vind ik leuk
    rinirat +2648
    donderdag 8 november 2018 om 11:23
    Kees Kwakman.... who the fuck is... hahahah
    Vind ik leuk
    Ale +4730
    donderdag 8 november 2018 om 12:50
    Zyich speelt zelden een sterke wedstrijd. Ajax is zijn top.
    Vind ik leuk
    Bas49 +21
    donderdag 8 november 2018 om 13:41
    Wat mij betreft is Ziyech al enkele wedstrijden uit vorm. Tegenover enkele briljante passes over lange afstanden staan vele mislukte passes op korte afstand en teveel matige en zelfs slechte schoten. Vrije trappen en hoekschoppen hebben nauwelijks rendement.
    Bij het huidige Ajax moet je hem niet automatisch een basisplaats geven in deze situatie. Laat hem met aanvullende individuele training werken aan het herstel van zijn nauwkeurigheid en geeft hem wat meer rust. Dat moet de huidige selectie toch kunnen opvangen? Als het weer lukt bij hem valt er veel te genieten.
    Vind ik leuk
    nsssssss +16
    donderdag 8 november 2018 om 14:05
    Wat een gelul, bekijk het positief ook als hij beroerd speelt kan hij beslissend zijn, net als dat balletje gisteren. Alsof alle topspelers bij topclubs nooit een offday hebben.
    Vind ik leuk
    joppie +221
    donderdag 8 november 2018 om 15:37
    Ziyech kan ook een mindere dag hebben is geen robot
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 22:47
    Ik wil mijn strik terug...
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 00:18
    Echt jullie zijn echt raar. Hij speelde geen uitstekende wedstrijd nee. Maar heel ajax niet trouwens en wat dacht ja van donny van de beek hij was de slechtste van het veld. Volgens mij hebben jullie nog steeds pijn in jullie hart dat ziyech voor Marokko heeft gekozen en niet voor nl.
    Vind ik leuk
    Bou Bou +1
    vrijdag 9 november 2018 om 02:51
    Hakim ziyech:90minuten gespeeld, heeft 1 assist, 5 dribbels, 2 crossen, 36 accurate passes, 1 tackles/interceptions, uiteindelijk 7,5 als rapport cijfer
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws