VP-voetbalkantine: 'Angeliño verdient een plek in het nationale elftal van Spanje'

    VP-voetbalkantine: 'Angeliño verdient een plek in het nationale elftal van Spanje'

    donderdag 8 november 2018 om 17:00

    De voetbalkantine is de ideale plek om na de wedstrijd met je vrienden nog even lekker bij te praten en wat te drinken. De VP-voetbalkantine is een offtopic rubriek waar elk onderwerp mag worden besproken.

    Stelling 1: 'Experiment mislukt: Tadic hoort niet in de spits bij Ajax' 

    Stelling 2: 'UEFA moet Mourinho schorsen voor provocerend gedrag'

    Stelling 3: 'Angeliño verdient een plek in het nationale elftal van Spanje'

    Plaats een reactie

    Tsubamba +511
    donderdag 8 november 2018 om 11:12
    1. Zeker niet als vaste spits nee, maar tegen Bayern pakte het toen prima uit, gister was dat wat minder, maar of dat echt aan Tadic lag of gewoon aan heel Ajax dat het lastig had weet ik niet
    Vind ik leuk
    3Bier +9577
    donderdag 8 november 2018 om 11:26
    Lag aan Benfica. Er was voor hem geen ruimte tussen de linies om in te bewegen. Benfica stond goed en zette heel goed druk. Daardoor moest Tadic man tegen man gevechten aangaan en dat is niet zijn sterkste punt.
    Maar dit experiment is zeker niet mislukt. Altijd een optie tegen ploegen met 2 statische centrumverdedigers.
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 12:25
    Precies, wanneer het nodig is kan hij er prima spelen, anders fijn Dolberg er neer zetten..
    Vind ik leuk
    MedusAZ +2117
    donderdag 8 november 2018 om 11:27
    Tegen Bayern werkte het wel, maar die spelen anders dan Benfica, met name centraal achterin is Benfica beweeglijker. Pas toen Dolberg erbij kwam zag je rust, een aanspeelpunt die balvast was en duidelijke looppatronen. Die zag je bij Tadic niet, die bleef maar hollen naar de zijkanten waardoor zijn zijn ploegmaats ook niet wisten wat te doen.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 8 november 2018 om 11:28]
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 17:28
    Stelling 3. Opvolger voor Marcelo...
    Vind ik leuk
    Jesperb1 +244
    donderdag 8 november 2018 om 17:32
    Oh ja, want Marcelo is een Spanjaard..
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 18:41
    Bij Real 😁
    Spaans elftal interesseert mij niet...
    [Reactie gewijzigd op donderdag 8 november 2018 om 18:42]
    Vind ik leuk
    Jesperb1 +244
    donderdag 8 november 2018 om 22:15
    Zolang Jordi Alba niet geselecteerd wordt door het conflict met Enrique, is de kans natuurlijk een keer aanwezig dat hij mee mag doen ja! Destijds heeft Capdevila ook een aantal jaar zo meegelopen..
    Vind ik leuk
    Jozef +38627
    donderdag 8 november 2018 om 18:52
    Vertrekt hij al in januari of pas in juli?

    :-)
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 19:25
    Als hij zo doorgaat, juli...
    Vind ik leuk
    Ginovanni +19748
    donderdag 8 november 2018 om 11:12
    Tadic scoort dus hij hoort idd niet in de spits....😉

    Zonder gekheid..als variant prima.
    Zeker kijkend naar je tegenstander.
    Het is niet verkeerd om gebruik te maken van de diverse opties die je hebt in het team.

    Tadic faalt niet, gezien zijn score gisteravond en de mooie wedstrijd tegen Bayern.

    Mijn voorkeur gaat uit naar een echte spits, een no-noncence killer zoals Dolberg. Zeker straks als ie weer in echte goede doen is en.... bij het krijgen van goede voorzetten van...........Tadic.....
    [Reactie gewijzigd op donderdag 8 november 2018 om 13:46]
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 11:13
    Tegen bayern was het nog “geweldig”
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 11:34
    Een groot verschil was ook dat AJAX tegen Bayern nog kon starten als de underdog Inmiddels heeft AJAX zijn blazoen aardig opgepoetst Bepaalde spelers werden gisteren enorm onder druk gezet, waardoor AJAX nu niet aan zijn eigen spel toe kwam Dat druk zetten houd je geen 90 minuten vol, vandaar dat het in de tweede helft ook beter ging
    Nu andere teams de klasse van AJAX kennen, wordt er ook op een andere manier tegen ze gespeeld
    [Reactie gewijzigd op donderdag 8 november 2018 om 11:35]
    Vind ik leuk
    AjaxBluf +665
    donderdag 8 november 2018 om 11:13
    Onzin, tweede helft ging beter.
    Eerste helft had gewoon heel het team lood in de schoenen. Met Tadic in de spits scoorde Tadic, en tegen Bayern ging het perfect.
    Vind ik leuk
    Zultkop +5387
    donderdag 8 november 2018 om 11:17
    Je bedoelt hopelijk een andere betekenis dan de letterlijke betekenis van het spreekwoord.
    Vind ik leuk
    Sigma +2762
    donderdag 8 november 2018 om 11:15
    Geweldig of niet Tadic is geen spits! en dat heeft hij nu wel 2 wedstrijden laten zien....zijn goal was meer geluk dan wijsheid..
    Vind ik leuk
    Oeb +93
    donderdag 8 november 2018 om 11:55
    Tadic indd geen spits...maar zijn goal was toch echt meer wijsheid dan geluk,uitstekende loopactie,hij startte net een fractie eerder,daardoor kon ziyech die geweldige bal geven. Verder koeltjes,als een spits,afgemaakt. Ben t verder met je eens.
    Vind ik leuk
    Sigma +2762
    donderdag 8 november 2018 om 12:24
    Zijn loopactie en de pass van Ziyech was ook idd goed.....maar vergeet niet dat hij in eerste instantie de bal miste vervolgens goed door ging in de tweede instantie met wat geluk van een hand van de tegenspeler de doel in gerold....hij was wel fraai dat wel .....
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +3954
    donderdag 8 november 2018 om 12:30
    In eerste instantie wilde Tadic de bal over de keeper liften maar raakte hij de bal niet of nauwlijks zodat deze langs de keeper rolde en Tadic daarna richting goal schoot/plaatste en via de hand van de tegenstander erin rolde.
    De aanval vooraf was goed en mooi maar het doelpunt was wel een beetje lucky (niet ik).
    Vind ik leuk
    Oeb +93
    donderdag 8 november 2018 om 12:37
    oke..jullie hebben mss heeeel klein beetje gelijk,maar deze “lucky” was toch echt wel afgedwongen,tis maar hoe je t bekijkt :)
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +3954
    donderdag 8 november 2018 om 12:48
    Oh ik was er niet minder blij om hoor!

    Maar echt afgedwongen? Ja die aanval maar niet door het spel van Ajax
    Vind ik leuk
    Mablo46 +155
    donderdag 8 november 2018 om 19:14
    Nahh, als je goed de herhalingen kijkt zit er een stukje klasse in maar die verdediger raakt em ook net goed met z'n hand. Als die hand er niet tussen zat was de bal wellicht voorlangs gerold.

    Kwaliteit heeft hij, maar ik zie liever Dolberg of Hunter als spits
    Vind ik leuk
    Oeb +93
    donderdag 8 november 2018 om 21:38
    die hand hoef je niet voor te kijken,had al gezegd ook dat ik tadic liever niet in de spits zie,liefste dolberg..verder vond ik die goal afgedwongen geluk,hand of niet
    Vind ik leuk
    Leozao +4150
    donderdag 8 november 2018 om 11:15
    Wanneer Dolberg weer 100% was geweest had Tadic niet in de spits gestaan. KJH kan op dit niveau niet meevoetballen in de Ajax-stijl. Een uit nood geboren oplossing derhalve. En met resultaat. Dus geen "failure"
    [Reactie gewijzigd op donderdag 8 november 2018 om 11:17]
    Vind ik leuk
    rinirat +2648
    donderdag 8 november 2018 om 11:15
    1 experiment geslaagd denk ik!
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 11:28
    Een club als Ajax moet gewoon een killer van een spits hebben.Hopelijk komt Dolberg weer terug op niveau.
    Vind ik leuk
    2cents +56481
    donderdag 8 november 2018 om 11:37
    Dolberg pakt langzaam zijn niveau weer terug. Dat is wel te zien. Maar ook een Dolberg in topvorm kun he soms offeren voor een tactisch plan. Gisteren werkte dat niet optimaal, maar ook dat kan gebeuren. Het zegt verder weinig over Tadic. Ajax was niet in beste doen de eerste helft.
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 11:42
    Nee vind ook dat je Tadic hier niet kan en mag beoordelen op die positie.Voor de rest toch goed dat punt.En ja dat t niet iedere wedstrijd gaat zoals men wil kan gebeuren.
    Vind ik leuk
    2cents +56481
    donderdag 8 november 2018 om 11:47
    Belangrijk is dat je toch een resultaat haalt uit deze wedstrijd ondanks die heel matige helft. Dat is het grote pluspunt deze wedstrijd.
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 11:50
    Precies,en dat heeft Ajax zeer goed gedaan.T geeft Nederlands voetbal weer wat aanzicht.Ook ik als PSV supporter kan hier blij van worden.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +29795
    donderdag 8 november 2018 om 11:59
    Stelling 1: beetje idiote stelling. Na Bayern was iedereen lovend.
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +3954
    donderdag 8 november 2018 om 12:26
    Stelling 1
    Uit tegen Bayern was het DE uitvinding van de eeuw.
    Nu niet meer?
    Ha ha ha ha ha
    'T is ook nooit goed hè
    Vind ik leuk
    Eddy T67 +1716
    donderdag 8 november 2018 om 12:59
    Experiment mislukt? Volgens mij scoorde Tadic de enige goal. Of is dit te kortzichtig?
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +40811
    donderdag 8 november 2018 om 12:59
    Stelling 1: 'Experiment mislukt: Tadic hoort niet in de spits bij Ajax'

    Wie scoorde de 1-1 precies?
    Vind ik leuk
    Ut Grunn +1133
    donderdag 8 november 2018 om 13:49
    Tadic speelt sowieso niet sterk de laatste tijd.
    Vind ik leuk
    Tsubamba +511
    donderdag 8 november 2018 om 14:01
    Stelling 2 is te laat ;p
    Vind ik leuk
    Sanders +3900
    donderdag 8 november 2018 om 14:07
    2. Als klopp dit had gedaan had iedereen simpathie gehad en gezegd “ik had hetzelfde gedaan als het over mijn familie ging”.
    Vind ik leuk
    plein19 +2313
    donderdag 8 november 2018 om 14:14
    1 Tadic in de spits is een bruikbare variant. Neres rechtsbuiten zou een nog bruikbaarder variant zijn
    2 Als het klopt dat hij 90 lang beledigd is zou Juventus bestraft moeten worden. Het Mourinho zonder overtuigende aanleiding geprovoceerd dan is een straf op zijn plaats. Want geheel ongevaarlijk is het niet
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 17:13
    Stelling 1: Tadic hoort op de bank.
    Stelling 2: Die Mourinho moet je niet zo serieus nemen. Rare kwal is het.
    Stelling 3: Hahahaha hij is niet van het niveau: Alba, Marcelo en Tagliafico...
    [Reactie gewijzigd op donderdag 8 november 2018 om 17:14]
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +5148
    donderdag 8 november 2018 om 17:16
    Tagliafico die altijd teveel overtredingen nodig heeft.

    Angelino is nu en in potentie al helemaal veel beter.

    Voor mij de absolute revelatie van dit seizoen bij PSV
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 17:34
    Haha wat een giller! Tagliafico is gewoon een harde verdediger en de meeste gele kaarten zijn helemaal niet terecht, want hij komt wel hard in maar met zijn schouder.
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 17:53
    Angelino beter dan Taglifico?? Nee, bij lange na niet. Ben niet voor PSV en niet voor Ajax, maar Angelino komt op dit moment nog niet in de buurt van Tagliafico. In de CL vind ik hem trouwens ook heel matig, Eredivisie is geen maatstaf.
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 18:47
    Niet in de buurt? Weetniet wat voor glazen je in je bril hebt maar aanvallend is angelino de beste back in de eredivisie.
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 18:54
    Precies, Eredivisie. In de CL bakt hij er niet veel van, tagliafica daarentegen overtuigd elke wedstrijd in de CL, goed WK gespeeld en is basisspeler van Argentinie. Aanvallend goed, dat is Buttner ook, maar als je niet kan verdedigen, wat heb je er dan aan als je naar een topcompetitie gaat? Dan wordt je aan alle kanten voorbij gelopen(zoals 3 weken terug tegen Moura) nogmaals, helemaal geen slechte back, en zit nog genoeg potentie in. Maar het gaat om de stelling if hii al klaar is voor t Nationale team van Spanje. Daar sws al 4 betere. Vind op dit moment Tagliafico veel beter, al heeft Angelino een geweldige voorzet.
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 18:57
    Tagliafico heeft zich bewezen? Tegen opa Ribery? Of tegen een onbekende rechtsbuiten van AEK of Benfica? Lucas Moura ja, een van de snelste spelers ter wereld. Tagliafico heeft t al moeilijk tegen Lozano, laat staan tegen Moura. Daarnaast heb ik Tagliafico niet tegen Messi zien spelen of tegen Perisic. Je kan allemaal zegge dat ie zich heeft laten zien in de CL maar tegen welke directe tegenstanders dan?
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 20:19
    Haha tsja en Angelino had het moeilijk tegen Odegaard. Wat wil je nou zeggen, je kan me niet ompraten. Ribery is nog steeds een topspeler, maar je hebt niet opgelet. Ribery stond tegenover Mazrioui en Tagliafico tegen Robben. Aangezien Robben wereldtop is, en Moura het niet gered heeft bij PSG kan jr verhaal de ijskast in. Een WK spelen telt niet? Ga dan maar voor de gein eens na tegen wie Argentinie heeft gespeeld met Tagliafico in het veld. Salvio van Benfica is trouwens een Argentijns International, maar dat terzijde. Toevallig een maand geleden nog tegen Brazilie, Angelino tegen Odegaard, Perisic, Moura, en alle 3 de keren niet overtuigd. Fijne avond!
    Vind ik leuk
    meloen87 +784
    donderdag 8 november 2018 om 17:17
    1. Het is een goede variant wanneer het kan en nodig is, maar gewoon straks weer met Dolberg in de spits.
    2. Absoluut, het is echt een vervelende man. Een toptrainer, maar je moet gewoon professioneel blijven.
    3. Nog niet, er zijn betere en ervaren linksbacks dan hem. Als hij dit heel het seizoen volhoudt, dan kan hij zomaar een kans maken. Hij zal dan ook zeer waarschijnlijk aan het einde van het seizoen weer weggaan bij PSV, maar ach, dat zal hij dan ook wel verdiend hebben.
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6606
    donderdag 8 november 2018 om 17:19
    Angelino🤣🤣

    Terwijl je Jordi Alba en Grimaldo daar voor hebt

    Angelino kan alleen maar als een blind paard naar voren rennen
    Vind ik leuk
    Mo +11669
    donderdag 8 november 2018 om 17:23
    Haha stelling 3. Uitstekende back voor PSV natuurlijk maar het niveau van het Spaanse nationale elftal heeft hij natuurlijk bij lange na niet.
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 17:39
    S1 Nee want hij scoort en het pakte heel erg goed uit tegen Bayern dus is niet mislukt omdat het 1 keer minder gaat.

    S2 Ja levenslang moet hij krijgen wordt boos wanneer die assistent het deed en zelf is hij geen haar beter.

    S3 Nee heeft nog betere voor zich maar zal daar wel komen denk ik.
    Vind ik leuk
    WilcoS64 +1529
    donderdag 8 november 2018 om 17:47
    Tadic is geen spits, dat het tegen Bayern goed ging was mooi, maar gisteren was het niets. Ik zou het niet snel weer proberen. Mourinho mag inderdaad een stevige schorsing krijgen en ontslag bij United, wat een idiote provocateur. Angelino international bij Spanje? Lijkt me eerder de 4e keus op dit moment.
    Vind ik leuk
    rinirat +2648
    donderdag 8 november 2018 om 17:48
    stelling 2 ja schorsen
    stelling 3 Angelino...hahahaahah nee ook niet in de B keus werd helemaal weggespeeld vd week.
    Vind ik leuk
    Nietkoeroe +198
    donderdag 8 november 2018 om 17:49
    Alba, Alonso, Yuri en Grimaldo zijn nu nog verder. Maar dat zou zomaar is kunnen gebeuren!
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +5098
    donderdag 8 november 2018 om 17:50
    Alba
    Bernat
    Grimaldo
    Gaya

    Die 4 uit het hoofd zijn allemaal beter dan angelino. Waar nederland te weinig linksbacks hebben heeft spanje er te veel
    Vind ik leuk
    BT410 +166
    donderdag 8 november 2018 om 18:02
    Ja precies, plus Marcos Alonso die je ook nog hebt.
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +5098
    donderdag 8 november 2018 om 18:03
    Klopt die heb je ook nog. Dus wordt een moeilijk verhaal voor angelino.
    Vind ik leuk
    Kopstootje +9451
    donderdag 8 november 2018 om 17:51
    Angeliño heeft zeker recht op een plek in de selectie.

    Een speler die enorme progressie gemaakt heeft.
    Vind ik leuk
    BT410 +166
    donderdag 8 november 2018 om 18:01
    Stelling 3: Je kan ook overdrijven he..
    Vind ik leuk
    M477Y +1041
    donderdag 8 november 2018 om 18:08
    vond die linksback van benfica beter
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 18:44
    Half mislukt. Ja. En nee. Serieus, wat heeft Angelino dan al bewezen? Europees nog geen potten kunnen breken. Alleen in de slappe ED. Geduld hebben en dan komt het wel. De potentie is er zeker.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 8 november 2018 om 18:46]
    Vind ik leuk
    myrthewit +1629
    donderdag 8 november 2018 om 19:54
    Hij heeft gescoord: als je spits een goal maakt heeft hij goed gespeeld. Maar ik denk niet dat hij vaste spits wordt.

    2 Natuurlijk moeten ze Mourinho een keer aanpakken maar of dat nu gebeurt?

    3 Ha ha ha, ze hebben in Spanje echt wel betere backs dan Manchester City mislukking Angelino…...
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 20:37
    Angeliño verdient een plaats in het nationale elftal van Spanje
    Vind ik leuk
    Spekholz +528