Ramos door het stof op Twitter: 'Het was niet mijn intentie om je te blesseren'

    Ramos door het stof op Twitter: 'Het was niet mijn intentie om je te blesseren'

    donderdag 8 november 2018 om 15:55

    Sergio Ramos heeft zijn excuses aangeboden aan Milan Havel. De verdediger van Real Madrid brak in het Champions League-duel met Viktoria Plzen de neus van zijn Tsjechische opponent door een flinke elleboogstoot uit te delen.

    De Madrilenen wonnen met 0-5 in Tsjechië, maar na afloop was de elleboogstoot van Ramos het onderwerp van gesprek. De Spaanse verdediger biedt the day after op Twitter zijn excuses aan. 'Voetbal leert je dingen en in deze wedstrijd had ik niet zo in mogen komen', zegt Ramos. 'Milan, het was niet mijn intentie om je te blesseren. Herstel snel.'

    Viktoria Plzen-middenvelder Havel brak zijn neus door de actie van Ramos en moest daardoor al in de eerste helft gewisseld worden. Het is niet de eerste keer dat de Spanjaard felle kritiek krijgt op zijn ruwe spel. Ramos pakte in zijn carrière al 24 keer een directe rode kaart.

    Plaats een reactie

    donderdag 8 november 2018 om 15:58
    Deze man komt echt overal mee weg.....zwaar irritant word eens tijd voor een flinke schorsing
    Vind ik leuk
    AlecBlc +945
    donderdag 8 november 2018 om 16:01
    Inderdaad, ook al ziet de scheidsrechter het niet tijdens de wedstrijd, dan mag er alsnog eens een keer een straf worden uitgedeeld door de EUFA. Wat Ramos doet heeft niks met voetbal te maken.
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 16:45
    Jawel hoor. Je mannetje uitschakelen. Daar is hij de beste in
    Vind ik leuk
    bra-m-s +246
    donderdag 8 november 2018 om 17:31
    Bierprofessor doet zijn naam eer aan. “Mannetjes” uitschakelen doe je door een goede dekking, het bezetten van posities waar deze “mannetjes” in kunnen duiken en op sportieve wijze duels aangaan, desnoods met de moed om je eigen lichaam op het spel te zetten. MMA technieken en worstelgrepen zijn natuurlijk alles behalve toegestaan. Stellen dat dit met voetbal te maken heeft vind ik kwalijk voor zowel respect als sportiviteit.

    Hou het maar gewoon bij bier.
    Vind ik leuk
    Nvd88 +5039
    vrijdag 9 november 2018 om 09:16
    Jankerd.
    Vind ik leuk
    bra-m-s +246
    vrijdag 9 november 2018 om 10:56
    Fanboy
    Vind ik leuk
    zaterdag 10 november 2018 om 14:50
    Voetbal is anders gewoon een contact sport. Laat mietjes aub thuis
    Vind ik leuk
    bra-m-s +246
    zondag 11 november 2018 om 14:37
    Dus een contactsport staat gelijk aan ellebogen, worstelworpen en doodschoppen? Volgens mij betekend het dat er contact gemaakt zal worden tussen spelers van beide teams, niet dat opeens al het contact maar toegestaan mag worden. Kun je wel zeggen dat het anders mietjes zijn, maar het is voetbal en geen MMA. Inderdaad een bierprofessor.
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 20:22
    Saluut

    Of gewoon proost
    Vind ik leuk
    bra-m-s +246
    maandag 12 november 2018 om 13:14
    Voorschot nemen op weer een kampioenschap van PSV. Daar proost ik op mee.
    Vind ik leuk
    Zultkop +5387
    donderdag 8 november 2018 om 19:15
    Matthijsje leert snel 😉
    Vind ik leuk
    Psv1989 +2138
    donderdag 8 november 2018 om 16:02
    Beste verdediger! Terwereld al jaren met een prijzen kast waar je u tegen zegt, neemt niet weg dat die irritant kan zijn maar goed dat zijn er wel meer de 1 rolt de 1 huilt de1 speelt soms te hart, dat is voetbal
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 16:06
    3 spelers dit jaar geblesseerd zonder enkele intentie om goed voetbal te spelen, maar spelers blessures toe te brengen.
    Vind ik leuk
    Nietkoeroe +198
    donderdag 8 november 2018 om 16:13
    Ontzettend slimme verdediger. Veel te hard maar vroeger liepen we weg met Israel en Laseroms die schopte mensen ook dwars door midden.
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 16:43
    Feit is dat het over nu gaat en ramos een idioot is. Wat vroeger gebeurd is telt voor de meesten hier niet aangezien ze die spelers niet hebben zien voetballen.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 8 november 2018 om 16:43]
    Vind ik leuk
    Nietkoeroe +198
    donderdag 8 november 2018 om 17:20
    Denk jij dat je Ramos als goede verdediger of als smeerlap zal herinneren? Ik denk in jouw geval het laatste terwijl dat deel is van zijn spel, net zoals dat bij geweldige verdedigers Laseroms en Israel t geval was.
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 18:33
    Maar is dat erg dan dat ik me dat blijf herinneren? Ik erken dat hij een top verdediger is maar ik erken ook dat er een steekje bij hem los zit.
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 16:45
    Of matarazzi. Dat was ook zo’n toffe kerel
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 17:03
    Gattuso, of all time beest Vinnie Jones die was pas erg!!! Vergeleken met Jones is ramos een doetje!
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 17:05
    Roy Keane was ook een sloper
    Vind ik leuk
    dhrwobo +26571
    donderdag 8 november 2018 om 16:08
    Sorry, maar de beste verdediger kan ook fair verdedigen zonder telkens dit soort smerige overtredingen te maken. Hij kan goed voetballen, maar dan vind ik Van Dijk een veel betere verdediger op dit moment. Zo'n smerige rat als Ramos moet echt zwaar aangepakt worden door de UEFA, wat die gast op z'n geweten heeft is meer dan menig complete selectie.
    Vind ik leuk
    Xero +78
    donderdag 8 november 2018 om 16:32
    Iemand moet hem zelf eens voor een half jaar geblesseerd schoppen, dat zal veel meer met hem doen dan 2 wedstrijdjes op de tribune zitten
    Vind ik leuk
    Kevinm +1830
    donderdag 8 november 2018 om 16:28
    Er is een verschil tussen hard en smerig. Ramos behoort duidelijk tot de categorie smerig.
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 16:46
    Smerig goed is die he
    Vind ik leuk
    chicken +11315
    donderdag 8 november 2018 om 17:56
    Probleem bij die vent is dat hij het bewust doet op een hele sneaky manier. Als het hem zelf overkomt gaat die janken als de pest.

    Vond het altijd een wereldverdediger. Maar die mening is flink bijgesteld. De enigste waarvan ik hoop dat hijzelf eens flink in 2en geschopt wordt.
    Vind ik leuk
    Nummer Diez +3006
    donderdag 8 november 2018 om 18:55
    Hard is wel met een d er zijn er nog met vette prijzen maar er is er maar een die er voor zorgt dat je zo gekwetst bent dat het spel voorbij is en dat is de , degoutante Ramos die hier zelfs geen geel voor krijgt , een schande is hij voor het voetbal.
    Vind ik leuk
    Deck010 +7746
    donderdag 8 november 2018 om 16:06
    Ik heb gisteren anders nog iemand horen zeggen "had ie maar niet tegen mijn elleboog aan moeten lopen". Dat was volgens jou wel een goede actie?
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 16:09
    Die spreek ik ook zeker niet goed! Hou wel van een leuke en soms stevige partij. Maar volgens mij ging de Ligt er niet zo in als Ramos deed.
    Vind ik leuk
    Deck010 +7746
    donderdag 8 november 2018 om 16:17
    Nou ja....het was in ieder geval geen St Juste overtreding, maar hij verdiende zeker gen schoonheidsprijs.
    Vind ik leuk
    Zultkop +5387
    donderdag 8 november 2018 om 19:17
    Kreeg hij daar ook een kaart voor? Moment heb ik iig gemist
    Vind ik leuk
    Gerro +6674
    donderdag 8 november 2018 om 16:16
    Ja en dan zegt het was niet mijn bedoeling maar da's niet erg geloofwaardig voor een speler die al tig gele en rode kaarten heeft gescoord in zijn carrière
    Vind ik leuk
    Tsubamba +511
    donderdag 8 november 2018 om 16:19
    Ja moest er ook nog eens bijkomen dat het zijn intentie was om z'n neus door midden te breken
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 16:33
    Mee eens ik zeg minimaal 10 wedstrijden
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 19:15
    Brak ie ook niet bijna salah's arm in de CL finale? Vieze rat is het!
    Vind ik leuk
    meinema +1340
    donderdag 8 november 2018 om 16:00
    Beste elleboog, maar moet hem wel nageven... ook een echte winnaar
    Vind ik leuk
    Hulsink +509
    donderdag 8 november 2018 om 16:09
    meinema: Je kunt ook zeggen winnaar Ten Koste Van Alles!
    Vind ik leuk
    meinema +1340
    donderdag 8 november 2018 om 16:25
    Klopt!
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 16:00
    Wat een Lul tuurlijk was dat wel je intensie anders had je dat niet gedaan
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 16:02
    Als ajax loot tegen real rico opstellen
    Vind ik leuk
    Jeroen Water +2989
    donderdag 8 november 2018 om 16:04
    Gewoon de even door de ligt laten aanpakken.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 8 november 2018 om 16:05]
    Vind ik leuk
    Jeroen Water +2989
    donderdag 8 november 2018 om 16:04
    Sorry dubbel geplaatst.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 8 november 2018 om 16:05]
    Vind ik leuk
    Andre As +1112
    donderdag 8 november 2018 om 16:04
    Een recidivist die excuses aanbiedt.

    Is niets waard.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +29795
    donderdag 8 november 2018 om 16:09
    Het is ook een excuus van niks. Het gaat er niet om of het de intentie is. Als je altijd als een malloot inkomt gebeurt dit.
    Vind ik leuk
    Farmer +12236
    donderdag 8 november 2018 om 16:42
    Is het geen bijbelzinnetje ergens: "Het is beter om te vragen om vergiffenis dan om permissie"?
    Vind ik leuk
    Chielus +131
    donderdag 8 november 2018 om 16:13
    Dat zal ook wel de reden zijn dat ze de var sneller willen invoeren. Zou mooi zijn, is zijn smerig spel over
    Vind ik leuk
    chicken +11315
    donderdag 8 november 2018 om 17:58
    Nee hoor. Real, grote ploeg. Dan is de var ff pissen..
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 16:13
    Hij komt verdomme overal mee weg maar VP heeft al 2 accounts van mij verwijderd omdat ik " lelijke " dingen schreef over het clubje van VP. Tis niet eerlijk meer in deze wereld...........;-)
    Vind ik leuk
    JoTaPe +858
    donderdag 8 november 2018 om 16:20
    De UEAF kan toch de beelden ook zien?
    En hij geeft het nu toe.
    3 wedstrijden dit plus 1 if 2 extra.
    Ramos heeft in La Liga ook al ontelbare rode kaarten gekregen.
    Ben je dan echt zo goed of juist gewoon een echte rat??
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 16:38
    Wat een smerige gozer is die Ramos zeg
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 17:08
    Viezerik die Ramos
    Vind ik leuk
    berwi +452
    donderdag 8 november 2018 om 17:09
    een hele vieze voetballer en dan zeggen ik raakte hem met
    mijn schouder ze moeten zijn benen eens breken
    Vind ik leuk
    Vrolijkje +1051
    donderdag 8 november 2018 om 17:16
    Je kan er niet 1 speler specifiek uit pikken om te straffen.
    Dan moet je ze allemaal pakken,houden we nie veel over.
    Als de scheids het niet ziet ..heeft ie geluk.
    Vind ik leuk
    windforce11 +1924
    donderdag 8 november 2018 om 17:20
    Gewoon ongelukkig. Als je dit bewust kan op die snelheid ben je echt een master
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 17:22
    Ik hoop echt dat er keer een speler komt die ramos compleet door midden schopt. Vieze smeerlap. Een e ht goede verdediger heeft geen ellebogen , judo worpen nodig
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 17:28
    Dat was het wel anders doe zoiets niet.
    Vind ik leuk
    Muscles +813
    donderdag 8 november 2018 om 17:33
    Het is de zoveelste keer dat deze bruut over de schreef gaat. Vele rode kaarten en nog veel meer niet bestraft.......ik zou zeggen op grond van beelden een keer 10 wedstrijden schorsen want deze maniak doet het bewust.....
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 19:32
    Waarom grijpen ze van hoger hand niet een keer in bij die vent.
    Is niet de eerste keer en zeker niet de laatste.
    Wat een belachelijke actie weer en dan ook nog zeggen dat het niet expres was
    Vind ik leuk
    meloen87 +784
    donderdag 8 november 2018 om 21:38
    Echt een geweldige voetballer, maar zo ontzettend onsportief en smerig. De VAR in de CL had gewoon dit seizoen al ingevoerd moeten worden. Dan had hij zeker weten rood gekregen en een schorsing van 3 wedstrijden, minimaal.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws