Clubwatcher rekent op tenminste twee PSV-transfers: 'Hij zal niet blij zijn'

    Clubwatcher rekent op tenminste twee PSV-transfers: 'Hij zal niet blij zijn'

    donderdag 8 november 2018 om 18:03

    De kans is groot dat PSV na de winter niet meer actief is in Europa, terwijl de club eerder al werd uitgeschakeld in de KNVB Beker. Clubwatcher Marco Timmer denkt dat de selectie van de Eindhovenaren te groot is en rekent op transfers.

    "Van Bommel geeft zijn spelers vertrouwen en houvast door dezelfde elf spelers op te stellen. Dat betaalt zich in de Eredivisie uit in overwinningen, maar de spelers op de bank zien ook dat ze weinig wedstrijden meer gaan spelen", zegt Timmer tegen VI. "Dan doel ik op mannen als Isimat, Behich en Sainsbury. Dat kan zich gaan wreken."

    Het is aan trainer Mark van Bommel om dat te managen. "Dat is een lastige taak voor een jonge, nieuwe trainer." Timmer ziet wel een paar spelers vertrekken. "Ik denk niet dat er iemand een probleem mee heeft als Isimat vertrekt. Het is schrijnend hoe dat kan gaan. Zo belangrijk zijn voor Cocu in het kampioensjaar, maar bij Van Bommel wordt iets meer gevraagd en Viergever is voetballend gewoon beter."

    Timmer verwacht dat ook Bart Ramselaar in januari mag uitzien naar een nieuwe club, nadat de middenvelder in het laatste half jaar onder Cocu nog was uitgegroeid tot basisspeler. Inmiddels is hij voorbijgestreefd door Pablo Rosario en Erick Gutiérrez. "Ramselaar zal niet blij zijn en ik verwacht dat hij op zoek gaat naar iets anders."

    Plaats een reactie

    Kopstootje +9565
    donderdag 8 november 2018 om 18:08
    Jammer van Bartje.

    Had een beetje meer krediet moeten hebben
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 18:39
    Ja met die parels van jullie bereik je niks.
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +2267
    donderdag 8 november 2018 om 18:45
    Als reserve is hij nog beter dan DvBeek.
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 18:50
    Ik ken wel SvBeek maar DvBeek...???
    [Reactie gewijzigd op donderdag 8 november 2018 om 18:51]
    Vind ik leuk
    Forever Ajax +1023
    donderdag 8 november 2018 om 18:55
    Je kan beter niet reageren op kees (de) Bieman
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +2267
    donderdag 8 november 2018 om 19:20
    Alles beter dan forever Ajax .
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 20:59
    DvBeek is de broer van Sven.
    Vind ik leuk
    pietprecies +6160
    donderdag 8 november 2018 om 19:07
    Ramselaar is symbolisch voor het afbraakvoetbal waar psv voor staat dus als dat jouw referentiekader van “beter” is snap ik het wel.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 8 november 2018 om 19:07]
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +2267
    donderdag 8 november 2018 om 19:14
    In jou ogen ,maar die zijn ook zeer slecht het word tijd voor jampotjes PP.
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 20:02
    Ja, dat bleek wel bij PSV-RKC 😂
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 19:10
    Nee die mazzel club van jou .
    Volgende ronde ook uit gespeeld geniet er nog ff van jochie .
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +2267
    donderdag 8 november 2018 om 19:16
    Dat weet hij wel maar wil het niet inzien.
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 19:18
    Komt nog wel Kees👍
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +2267
    donderdag 8 november 2018 om 19:22
    Als hij ouder word,maar als hij al oud is zal hij het niet meer gaan begrijpen.
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 20:46
    Hahahaha, heb je de komma-man weer. Ja joh, Benfica kan niet eens van een slecht spelend Ajax winnen. Dan gaat het Roda inderdaad wel lukken
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 21:00
    Wij genieten zeker tussen de 16 beste clubs van Europa.
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 21:06
    Jullie stellen niks voor bij de laatste 16 verder is het over en uit .
    [Reactie gewijzigd op donderdag 8 november 2018 om 21:07]
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 21:07
    Wij staan er, en jullie?
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 22:11
    Hahahahaha, bij de beste zestien clubs van Europa komen en dan niks voorstellen? Je bent echt niet goed hè? Waar staat jouw club? Hahahahaha, die stelt dan helemaal, maar dan ook echt helemaal niks voor..
    Vind ik leuk
    fier&koen +585
    donderdag 8 november 2018 om 23:26
    Geloof me wij ajacieden genieten van onze Europese tour dit jaar.😁
    Vind ik leuk
    Kopstootje +9565
    donderdag 8 november 2018 om 23:00
    Wij hebben nog parels, jullie hebben alleen lege oesters.
    Vind ik leuk
    Tsubamba +587
    vrijdag 9 november 2018 om 08:57
    Zonder oesters geen parels, dus bedank ons hier maar voor
    Vind ik leuk
    Kopstootje +9565
    vrijdag 9 november 2018 om 11:50
    Bedanken doe je alleen als iemand iets voor je betekend heeft.

    Vind ik leuk
    Tsubamba +587
    vrijdag 9 november 2018 om 11:51
    Oh, dan wil ik jou bij deze niet bedanken
    Vind ik leuk
    MichPSV +8761
    donderdag 8 november 2018 om 18:08
    viergever mag van mij ook weg hoop.dat we in januari een mexicaan kunnen halen.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 8 november 2018 om 18:09]
    Vind ik leuk
    psvfan1913 +1903
    donderdag 8 november 2018 om 18:09
    Ja of gewoon een goede nederlander
    Vind ik leuk
    Fons1 +14
    donderdag 8 november 2018 om 18:19
    Robben
    Vind ik leuk
    Piet Ajacied +5848
    donderdag 8 november 2018 om 18:29
    Die is vaak geblesseerd maar ik denk dat hij wel een goede linker centrale verdediger zal zijn...
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 22:44
    Robben moet je niet meer aan beginnen. Die had twee jaar geleden terug moeten komen
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 09:50
    Ohhh lulletje weet het ook weer kutje hahaha.
    Vind ik leuk
    Vrolijkje +1105
    donderdag 8 november 2018 om 19:37
    Die zijn er weinig..
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 19:55
    Ja is de Ligt niet wat voor jullie?
    Vind ik leuk
    psvfan1913 +1903
    vrijdag 9 november 2018 om 22:12
    Neuh, die is te ligt.
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21858
    donderdag 8 november 2018 om 18:14
    Viergever doet het prima. Isimat mag voortaan alleen mascotte zijn
    Vind ik leuk
    AS ROMA24 +2579
    donderdag 8 november 2018 om 18:25
    Viergever speelt goed en raar dat Ajax hem laat gaan en dan Blind halen voor zoveel geld
    Vind ik leuk
    Pimman +5044
    donderdag 8 november 2018 om 18:41
    Hahaa Blind en Viergever ..wát een vergelijk = als Messi en Dost! ;)
    Vind ik leuk
    AS ROMA24 +2579
    donderdag 8 november 2018 om 18:44
    Messi is dan Viergever en Blind mag dan nog geen eens de schoenen poetsen van Dost😜
    Vind ik leuk
    Pimman +5044
    donderdag 8 november 2018 om 19:32
    Als je teveel drank op hebt of drugs gebruikt zou dat een fantasie kunnen zijn ;) Van die 4 namen is Blind wél de enige nog International..dat zegt toch óók wel genoeg! ;)
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 19:37
    Dat is normaal bij hem. Hij ziet het allemaal net een beetje anders
    Vind ik leuk
    Pimman +5044
    donderdag 8 november 2018 om 19:41
    Hahaa tja dat wist ik al. Vandaar dat ik het niet serieus neem. Hij ziet het niet ánders...hij ziet het helemáál niet ;)
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 19:50
    Hij heeft een bord voor zijn kop. Of een tik van de mallemolen gekregen
    Vind ik leuk
    AS ROMA24 +2579
    donderdag 8 november 2018 om 20:08
    Ik neem jouw ook niet serieus! Blind is de meest slechtste speler van Ajax! Er zit helemaal niks in
    Vind ik leuk
    Pimman +5044
    donderdag 8 november 2018 om 22:18
    Gelukkig zijn wij bij Ajax evenals Ronald Koeman allemaal hartstikke blij met Blind. Alléén jij niet en dat is jouw probleem prima toch! Dus is nu bekend. Ga jij gewoon lekker genieten van de spelers die jij goed vind. ;)
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 22:46
    Nee, heel analytisch Nederland ziet het verkeerd. De bondscoach ziet het ook verkeerd. De nono’s hier op voetbalprimeur die weten hoe het zit 😂
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 19:57
    Bovenstaande berichten zijn verwijderd vanwege het elkaar opzoeken en over bedreiging hebben. Maar het geldt ook voor Knoerisgeitje om het inhoudelijk te houden en zonder enige vorm van uitlokken te discussiëren.
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21858
    donderdag 8 november 2018 om 22:45
    Maar kan ik dan niet op zn minst geregeld krijgeen dat die daf me eens met rust laat?
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 22:49
    Als je niet op hem reageert dan houdt het vanzelf op en dan krijg je geen heen en weer discussie.
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21858
    donderdag 8 november 2018 om 22:52
    Maar hij reageert dus als eerst offtopic OP MIJ! En dat doet hij vaker dus negeren schijnt niet te helpen.
    Vind ik leuk
    Florian87 +10976
    donderdag 8 november 2018 om 22:56
    Het is wel een vreemd zaakje dat een gast wat een 17 jarige jongen loopt te bedreigen dat ie hem wel even komt opzoeken nog steeds wordt toegelaten op de site! Zo iets is het doodschoppen niet waard, en hoort voorgoed van de site verwijderd te worden!
    [Reactie gewijzigd op donderdag 8 november 2018 om 22:57]
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21858
    vrijdag 9 november 2018 om 18:07
    Hij heeft me weer gevonden hoor topic over Dembele.
    Ik zal m ditmaal negeren maar wordt hij dan wel aangepakt?
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 18:09
    Al gebeurd.
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21858
    vrijdag 9 november 2018 om 18:11
    Top! Dankjewel. Dan zal ik m voorlopig ook proberen te negeren
    Vind ik leuk
    Hast57 +2039
    donderdag 8 november 2018 om 18:26
    Weer één voor op de bank. Wordt nog gezellig, sombrero op.. carnaval in aantocht. Brabantse nachten zijn lang tenslotte.
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +2267
    donderdag 8 november 2018 om 19:18
    Ja bij Ajax hebben ze de reservebank verlengd met zes meter ,bij PSV is het nog ff aanschuiven.
    Vind ik leuk
    Pimman +5044
    donderdag 8 november 2018 om 19:38
    Als psv nou zo'n brede bank had gehad als Ajax..dan had van Bommel ook wat meer kwaliteitskeuze gehad met zijn b-team tegen RKC! ;)
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +2267
    vrijdag 9 november 2018 om 06:59
    Tja niks van te zeggen zit wat in.
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 22:48
    Beide selecties bestaan uit 25 man. Ik snap dat je denkt dat de bank van Ajax veel breder is omdat er veel meer kwaliteit op zit dan bij PSV. RKC was het harde bewijs
    Vind ik leuk
    Jozef +38635
    donderdag 8 november 2018 om 18:47
    Misschien verkoopt PSV Lozano wel. Die ziet het misschien niet meer zitten om nog langer te blijven, omdat het Europees telkens misgaat. Ook aan Zoet zal getrokken worden na zijn prima optreden afgelopen dinsdag. Die zal het ijzer willen smeden nu het nog heet is, anders kan hij waarschijnlijk nooit meer weg...
    Vind ik leuk
    MeAgain +6492
    donderdag 8 november 2018 om 19:09
    Ik hoop dat zoet verkocht word, zijn vervanger staat al onder contract.
    Waarom zou lozano nu halverwege het seizoen vertrekken? Hij is voor PSV al uitgekomen in de cl.
    Vind ik leuk
    Jozef +38635
    donderdag 8 november 2018 om 19:27
    Ach, ik zat een beetje hardop te dromen...:-)
    Vind ik leuk
    stratumseind +171223
    donderdag 8 november 2018 om 21:05
    Je wil echt weer een keer kampioen worden he jozef ,...... geef het maar toe het jeukt
    Vind ik leuk
    Jozef +38635
    donderdag 8 november 2018 om 22:02
    Tuurlijk, dat kan ik wel toegeven.

    Je weet dat ik alleen graag kampioen wordt met mooi voetbal. Alle ingrediënten zijn er inmiddels...
    Vind ik leuk
    Jozef +38635
    donderdag 8 november 2018 om 22:06
    Vamos7 zocht je trouwens. Hij was bezorgd dat je geband was. Er zweven hier wat nep-Stratums rond....
    Vind ik leuk
    stratumseind +171223
    donderdag 8 november 2018 om 22:59
    wat en waar heb ik nou weer iets aan mijn fiets hangen dan?
    Vind ik leuk
    Jozef +38635
    vrijdag 9 november 2018 om 07:49
    Zo gauw je dr effe niet bent nemen de ratten het direct over van je...
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 9 november 2018 om 07:50]
    Vind ik leuk
    stratumseind +171223
    vrijdag 9 november 2018 om 08:36
    ach er is en blijft maar 1 de echte ........

    te evenaren ben ik natuurlijk niet.................
    Vind ik leuk
    Jozef +38635
    vrijdag 9 november 2018 om 11:28
    😂

    Je moet het maar willen natuurlijk...
    Vind ik leuk
    stratumseind +171223
    vrijdag 9 november 2018 om 11:29
    tja , als je speciaal een account aan maakt zoals de mijne en je gaat mij na proberen te doen is er wel iets mis met je lijkt mij
    Vind ik leuk
    Jozef +38635
    vrijdag 9 november 2018 om 11:34
    Als ze het proberen moeten ze in het vervolg wel een beetje beter hun best doen.

    Da Brabants leek nergens naar...moet je ook niet willen om koeterwaals na te doen...
    Vind ik leuk
    stratumseind +171223
    vrijdag 9 november 2018 om 11:36
    ABB is een gave die niet voor iedereen is weggelegd.
    Ik heb gezien dat ze zijn pogingen al verwijderd hebben en das maar goed ook.

    Ik ben wel zltijd benieuwd wat voor een type er achter zo n 1 dagsvlieg qua accountje zit.
    Vind ik leuk
    Jozef +38635
    vrijdag 9 november 2018 om 11:42
    Ach, er zijn zoveel vreemde vogels op de wereld. Je weet wel, van die types die emigreren en terug getrokken gaan leven, lekker drinken en luieren en een beetje dollen op het internet...

    Gods wegen zijn ondoorgrondelijk...😁
    Vind ik leuk
    stratumseind +171223
    vrijdag 9 november 2018 om 12:24
    op zulke types zou je zo maar jaloers kunnen worden.........
    Vind ik leuk
    Jozef +38635
    vrijdag 9 november 2018 om 12:37


    Pas op hè: iederen wordt er ook nog afgunstig bij en de haat voor jou is groter dan de liefde voor hun eigen club....

    🤣🤣🤣
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 9 november 2018 om 12:39]
    Vind ik leuk
    stratumseind +171223
    vrijdag 9 november 2018 om 15:45
    zouder er leden zijn die mij haten denk je?
    Vind ik leuk
    Jozef +38635
    vrijdag 9 november 2018 om 15:45
    Nee joh...
    Vind ik leuk
    stratumseind +171223
    vrijdag 9 november 2018 om 15:46
    gelukkig maar , ik zou anders met mezelf geen raad weten......
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 22:04
    Volgend jaar ook zo reageren als Ajax in de CL zo’n sterke poule loot als PSV dit jaar
    Vind ik leuk
    Jozef +38635
    donderdag 8 november 2018 om 22:27
    Niet te serieus nemen joh.

    Ajax lootte voor het eerst in 10 jaar een poule met mogelijkheden, dat klopt. Zoiets als PSV enkele jaren terug zeg maar...
    Vind ik leuk
    Pimman +5044
    donderdag 8 november 2018 om 22:47
    Jozef kijk uit dat je geen Blaasontsteking van hem krijgt ;)
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 22:50
    Pfff, dat is de laatste jaren vaak genoeg gebeurd en toen liep iedereen te roepen dat Ajax niet CL waardig is. En nu kom je hiermee?
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 18:10
    Achja je ziet het vaak zat met spelers vanuit de subtop. Het is niet altijd een succes, beide het verlies nemen en weer verder gaan.
    Vind ik leuk
    Piet Ajacied +5848
    donderdag 8 november 2018 om 18:32
    Eens maar ondanks dat je niet meer in de beker speelt en ook niet meer in Europa ga je dit soort spelers toch nodig hebben aan het einde van het seizoen.
    En als je ze dan nodig hebt moeten ze wel iets van wedstrijden hebben gespeeld lijkt me. Je kan wel iedereen wegsturen maar je neemt een risico als er meer dan 1 speler geblesseerd of geschorst is. Al vind ik dat niet erg uiteraard haha
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 18:41
    Kan je beter iemand uit de jeugd pakken die gemotiveerd is en wedstrijd ritme heeft. Heb niet het idee, zou ik zelf overigens ook niet hebben denk, dat pak em beet Ramselaar dat heeft naar die verplichte invalbeurt van 3 minuten en het bankje warm houden.
    Vind ik leuk
    Gamewonder26 +1174
    donderdag 8 november 2018 om 18:18
    Is Ramselaar niks voor Feyenoord? In vorm kan ie goed voetballen hoor
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 18:23
    Alles is beter dan wat er nu rond loopt. Misschien moeten ze een x spelers halen die wel in de basis mogen beginnen
    Vind ik leuk
    Pimman +5044
    donderdag 8 november 2018 om 18:43
    Ramselaar leuke voetballer maar niet meer dan gemiddeld. Feyenoord heeft al zat van die spelers lopen.
    Vind ik leuk
    The Rock +1848
    donderdag 8 november 2018 om 18:26
    Type toornstra, alleen jonger en zit nog rek in
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 18:28
    Alsjeblieft niet zeg,selectie van feyenoord is prima zo!
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 18:34
    Grap van t jaar
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 19:30
    Zie hem meer de man zijn bij AZ.
    Feyenoord moet een keer spelers halen die er meteen staan ipv jongens die het net niet gehaald hebben.
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 22:59
    Kan Feyenoord niet betalen
    Vind ik leuk
    Hvdp +1200
    donderdag 8 november 2018 om 18:23
    Ik denk dat Gutti ook verkocht word
    Een miskoop!!
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 18:35
    Gutti? Die staat niet onder contract.
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +46088
    donderdag 8 november 2018 om 18:36
    HvdP vertegenwoordigt de waan van de dag...of vertegenwoordigt hij het dom volk?
    Vind ik leuk
    Hvdp +1200
    donderdag 8 november 2018 om 18:43
    Het gezonde verstand !!
    Spelers die niet spelen verkopen en betere terugkopen
    ( in de jeugd zit ook weinig)
    Vind ik leuk
    De fries +867
    donderdag 8 november 2018 om 18:26
    Hoeveel geld moeten ze erbij leggen om deze spelers kwijt te raken ?
    Vind ik leuk
    WRFM +236
    donderdag 8 november 2018 om 18:49
    Och we hebben een fries hier
    Sinds wanneer wordt jullie provincie hier toegelaten
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 18:57
    Heeft vast iemand de slagboom open laten staan
    Vind ik leuk
    #Keizerout +30163
    donderdag 8 november 2018 om 18:32
    En toch heb ik niet het idee dat hun selectie te groot is.
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +46088
    donderdag 8 november 2018 om 18:38
    Daarom; who the fuck is Marco Timmer?
    Vind ik leuk
    #Keizerout +30163
    donderdag 8 november 2018 om 18:39
    De Freek Jansen van PSV.
    Vind ik leuk
    Hast57 +2039
    donderdag 8 november 2018 om 18:45
    Pereiro die gaat verkocht worden in de winterstop. Dit is ook de reden dat hij nog steeds wordt opgesteld hoe slecht hij af en toe ook speelt. Ze zijn bij PSV ook niet gek, voor een mindere basis speler vang je meer als voor een bankzitter.
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 19:28
    Ramselaar,Pereiro,Room,isimat
    PSV kan beter deze jongens van de hand doen gezien ze toch met regelmaat gepasseerd worden en om het feit psv veel inkomsten mis loopt door de Europese uitschakeling.
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 19:34
    Boeien,wie niet presteerd mazzel,het seizoen is nu al naar de knoppen door gemakzucht.
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 19:34
    Als Viergever iets niet kan, dan is het wel meevoetballen. PSV kan niet onder druk uit voetballen in grote wedstrijden.
    Vind ik leuk
    Vrolijkje +1105
    donderdag 8 november 2018 om 19:41
    Dat kan helaas niet 1 nederlandse ploeg.
    Daarvoor is het kwaliteitsverschil te groot
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 02:54
    Ajax kan het wel. Dat komt door de voetballende kwaliteiten van de Jong en de Ligt.
    Vind ik leuk
    Vrolijkje +1105
    vrijdag 9 november 2018 om 07:09
    Dat zijn er te weinig als je tegen grote clubs komt te voetballen.
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 19:38
    En nog een stuk of 8 die mogen gaan aub, tracht ze maar te slijten waar niemand PSV en RKC kent, Kazachstan, Nieuw Zeeland of de Färöer eilanden....anders raken we dat b Team vrees ik nooit kwijt....
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 19:42
    Rocketscience zoals deze man praat. Jeetje wat een voorspellend vermogen. Lijkt me prima zo, dus geen probleem inderdaad.
    Vind ik leuk
    Fritske01 +3135
    donderdag 8 november 2018 om 19:48
    Terecht
    Vind ik leuk
    Cookee +10894
    donderdag 8 november 2018 om 21:04
    Ik vind het waardeloos dat Ayoub, Ramselaar en Labyad op de bank zitten... haal die spelers dan niet en geef jeugd de kans. Dan was Utrecht weer sterker geweest. Er zitten teveel spelers zinloos op de bank bij onze Topclubs.
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +14724
    donderdag 8 november 2018 om 21:23
    psv heeft aan:
    1 keeper, 8 verdedigers, 2 aanvallers genoeg.
    Vind ik leuk
    j-roen11 +1358
    donderdag 8 november 2018 om 21:28
    Waarom zie ik die guti niet ballen? Past die zich traag aan of is het niet zo’n geweldenaar als men deed voorkomen? Ik zit nog steeds gespannen te wachten op een extra prachtvoetballer op de nederlandse velden?
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 23:15
    Er is al een huur overeenkonst, heereveen en utrecht wordt genoemd. Psv heeft voorkeur voor heereveen omdat sam lammers daar goed aard.
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +1082
    vrijdag 9 november 2018 om 00:35
    Nou nou nou .....
    Loat mij moar lopen;
    loat mij moar goan;
    niks is erger as stille blieven stoan.
    Vind ik leuk
    Korm +36693
    vrijdag 9 november 2018 om 08:54
    Een schoonmaak is niet erg, en van het geld een waardige verdediger erbij halen. MEt Malen, Guti en een goede verdediger heb je meer mogelijkheden en kan je een blessure of schorsing opvangen.
    Vind ik leuk
    ritje +204
    vrijdag 9 november 2018 om 09:04
    hallo Denken ze in lampegat dat Lozano blijft! Ze kunnen beter die valleritis man( luuc de Jong) verkopen vorig jaar konden ze hem voor 2 miljoen aan de straatstenen niet kwijt! misschien dit jaar? mvg ritje
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws