Clubwatcher rekent op tenminste twee PSV-transfers: 'Hij zal niet blij zijn'

Clubwatcher rekent op tenminste twee PSV-transfers: 'Hij zal niet blij zijn'

Gepubliceerd: donderdag 8 november 2018 om 18:03do 08-11-2018 om 18:03

De kans is groot dat PSV na de winter niet meer actief is in Europa, terwijl de club eerder al werd uitgeschakeld in de KNVB Beker. Clubwatcher Marco Timmer denkt dat de selectie van de Eindhovenaren te groot is en rekent op transfers.

"Van Bommel geeft zijn spelers vertrouwen en houvast door dezelfde elf spelers op te stellen. Dat betaalt zich in de Eredivisie uit in overwinningen, maar de spelers op de bank zien ook dat ze weinig wedstrijden meer gaan spelen", zegt Timmer tegen VI. "Dan doel ik op mannen als Isimat, Behich en Sainsbury. Dat kan zich gaan wreken."

Het is aan trainer Mark van Bommel om dat te managen. "Dat is een lastige taak voor een jonge, nieuwe trainer." Timmer ziet wel een paar spelers vertrekken. "Ik denk niet dat er iemand een probleem mee heeft als Isimat vertrekt. Het is schrijnend hoe dat kan gaan. Zo belangrijk zijn voor Cocu in het kampioensjaar, maar bij Van Bommel wordt iets meer gevraagd en Viergever is voetballend gewoon beter."

Timmer verwacht dat ook Bart Ramselaar in januari mag uitzien naar een nieuwe club, nadat de middenvelder in het laatste half jaar onder Cocu nog was uitgegroeid tot basisspeler. Inmiddels is hij voorbijgestreefd door Pablo Rosario en Erick Gutiérrez. "Ramselaar zal niet blij zijn en ik verwacht dat hij op zoek gaat naar iets anders."

Plaats een reactie

Kopstootje +9350
donderdag 8 november 2018 om 18:08
Jammer van Bartje.

Had een beetje meer krediet moeten hebben
Vind ik leuk
donderdag 8 november 2018 om 18:39
Ja met die parels van jullie bereik je niks.
Vind ik leuk
Kopstootje +9350
donderdag 8 november 2018 om 23:00
Wij hebben nog parels, jullie hebben alleen lege oesters.
Vind ik leuk
Tsubamba +3465
vrijdag 9 november 2018 om 08:57
Zonder oesters geen parels, dus bedank ons hier maar voor
Vind ik leuk
Kopstootje +9350
vrijdag 9 november 2018 om 11:50
Bedanken doe je alleen als iemand iets voor je betekend heeft.

Vind ik leuk
Tsubamba +3465
vrijdag 9 november 2018 om 11:51
Oh, dan wil ik jou bij deze niet bedanken
Vind ik leuk
donderdag 8 november 2018 om 18:10
Achja je ziet het vaak zat met spelers vanuit de subtop. Het is niet altijd een succes, beide het verlies nemen en weer verder gaan.
Vind ik leuk
Piet Ajacied +6014
donderdag 8 november 2018 om 18:32
Eens maar ondanks dat je niet meer in de beker speelt en ook niet meer in Europa ga je dit soort spelers toch nodig hebben aan het einde van het seizoen.
En als je ze dan nodig hebt moeten ze wel iets van wedstrijden hebben gespeeld lijkt me. Je kan wel iedereen wegsturen maar je neemt een risico als er meer dan 1 speler geblesseerd of geschorst is. Al vind ik dat niet erg uiteraard haha
Vind ik leuk
donderdag 8 november 2018 om 18:41
Kan je beter iemand uit de jeugd pakken die gemotiveerd is en wedstrijd ritme heeft. Heb niet het idee, zou ik zelf overigens ook niet hebben denk, dat pak em beet Ramselaar dat heeft naar die verplichte invalbeurt van 3 minuten en het bankje warm houden.
Vind ik leuk
Gamewonder26 +1803
donderdag 8 november 2018 om 18:18
Is Ramselaar niks voor Feyenoord? In vorm kan ie goed voetballen hoor
Vind ik leuk
donderdag 8 november 2018 om 18:23
Alles is beter dan wat er nu rond loopt. Misschien moeten ze een x spelers halen die wel in de basis mogen beginnen
Vind ik leuk
Pimman +11401
donderdag 8 november 2018 om 18:43
Ramselaar leuke voetballer maar niet meer dan gemiddeld. Feyenoord heeft al zat van die spelers lopen.
Vind ik leuk
The Rock +1936
donderdag 8 november 2018 om 18:26
Type toornstra, alleen jonger en zit nog rek in
Vind ik leuk
donderdag 8 november 2018 om 18:28
Alsjeblieft niet zeg,selectie van feyenoord is prima zo!
Vind ik leuk
donderdag 8 november 2018 om 18:34
Grap van t jaar
Vind ik leuk
donderdag 8 november 2018 om 19:30
Zie hem meer de man zijn bij AZ.
Feyenoord moet een keer spelers halen die er meteen staan ipv jongens die het net niet gehaald hebben.
Vind ik leuk
donderdag 8 november 2018 om 22:59
Kan Feyenoord niet betalen
Vind ik leuk
Hvdp +2044
donderdag 8 november 2018 om 18:23
Ik denk dat Gutti ook verkocht word
Een miskoop!!
Vind ik leuk
donderdag 8 november 2018 om 18:35
Gutti? Die staat niet onder contract.
Vind ik leuk
De fries +2042
donderdag 8 november 2018 om 18:26
Hoeveel geld moeten ze erbij leggen om deze spelers kwijt te raken ?
Vind ik leuk
#Keizerout +50066
donderdag 8 november 2018 om 18:32
En toch heb ik niet het idee dat hun selectie te groot is.
Vind ik leuk
donderdag 8 november 2018 om 19:28
Ramselaar,Pereiro,Room,isimat
PSV kan beter deze jongens van de hand doen gezien ze toch met regelmaat gepasseerd worden en om het feit psv veel inkomsten mis loopt door de Europese uitschakeling.
Vind ik leuk
donderdag 8 november 2018 om 19:34
Boeien,wie niet presteerd mazzel,het seizoen is nu al naar de knoppen door gemakzucht.
Vind ik leuk
donderdag 8 november 2018 om 19:34
Als Viergever iets niet kan, dan is het wel meevoetballen. PSV kan niet onder druk uit voetballen in grote wedstrijden.
Vind ik leuk
Vrolijkje +2128
donderdag 8 november 2018 om 19:41
Dat kan helaas niet 1 nederlandse ploeg.
Daarvoor is het kwaliteitsverschil te groot
Vind ik leuk
vrijdag 9 november 2018 om 02:54
Ajax kan het wel. Dat komt door de voetballende kwaliteiten van de Jong en de Ligt.
Vind ik leuk
Vrolijkje +2128
vrijdag 9 november 2018 om 07:09
Dat zijn er te weinig als je tegen grote clubs komt te voetballen.
Vind ik leuk
donderdag 8 november 2018 om 19:42
Rocketscience zoals deze man praat. Jeetje wat een voorspellend vermogen. Lijkt me prima zo, dus geen probleem inderdaad.
Vind ik leuk
Fritske01 +5306
donderdag 8 november 2018 om 19:48
Terecht
Vind ik leuk
Cookee +12918
donderdag 8 november 2018 om 21:04
Ik vind het waardeloos dat Ayoub, Ramselaar en Labyad op de bank zitten... haal die spelers dan niet en geef jeugd de kans. Dan was Utrecht weer sterker geweest. Er zitten teveel spelers zinloos op de bank bij onze Topclubs.
Vind ik leuk
Pietje2015 +17865
donderdag 8 november 2018 om 21:23
psv heeft aan:
1 keeper, 8 verdedigers, 2 aanvallers genoeg.
Vind ik leuk
j-roen11 +2347
donderdag 8 november 2018 om 21:28
Waarom zie ik die guti niet ballen? Past die zich traag aan of is het niet zo’n geweldenaar als men deed voorkomen? Ik zit nog steeds gespannen te wachten op een extra prachtvoetballer op de nederlandse velden?
Vind ik leuk
donderdag 8 november 2018 om 23:15
Er is al een huur overeenkonst, heereveen en utrecht wordt genoemd. Psv heeft voorkeur voor heereveen omdat sam lammers daar goed aard.
Vind ik leuk
Korm +40087
vrijdag 9 november 2018 om 08:54
Een schoonmaak is niet erg, en van het geld een waardige verdediger erbij halen. MEt Malen, Guti en een goede verdediger heb je meer mogelijkheden en kan je een blessure of schorsing opvangen.
Vind ik leuk
ritje +740
vrijdag 9 november 2018 om 09:04
hallo Denken ze in lampegat dat Lozano blijft! Ze kunnen beter die valleritis man( luuc de Jong) verkopen vorig jaar konden ze hem voor 2 miljoen aan de straatstenen niet kwijt! misschien dit jaar? mvg ritje
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws