Feyenoord-talent viel niet op tijdens talentendag: 'Misschien vonden ze dat sneu'

Feyenoord-talent viel niet op tijdens talentendag: 'Misschien vonden ze dat sneu'

Gepubliceerd: vrijdag 9 november 2018 om 10:40vr 09-11-2018 om 10:40

Orkun Kökcü kende een droomdebuut bij Feyenoord: in zijn eerste officiële wedstrijd scoorde de middenvelder in de bekerwedstrijd tegen VV Gemert. En dat terwijl hij niet direct te boek stond als groot talent toen hij werd opgenomen in de jeugdopleiding van FC Groningen.

"Ik was niet opgevallen tijdens de talentendagen. Mijn broer wel. Ozan kon direct aansluiten bij de D1. Ik ging elke keer mee en stond dan in mijn eentje op het jeugdcomplex een balletje te trappen. Misschien vonden ze dat sneu, haha", vertelt hij in gesprek met ELF Voetbal. "Ze dachten: ach, we nemen hem er maar bij. Anders staat-ie ook maar in zijn eentje te ballen."

Kökcü heeft verder lovende woorden voor Robin van Persie. "Van Persie gaf aan dat we met vragen altijd bij hem terecht kunnen. Zowel op voetbalgebied als privé. Prachtig om te horen. Robin probeert ons op allerlei manieren te helpen. Ik denk dat hij daarom nog een jaar extra bij Feyenoord is gebleven."

Plaats een reactie

vrijdag 9 november 2018 om 10:49
Zo jong nog en nu al weten dat hij het eigenlijk alleen moet hebben qua vragen en prive omstandigheden van Robin van Persie. Negatief reageren heeft geen zin want dan krijgt hierbij iedereen gelijk van mij.
Vind ik leuk
fedor2501 +6517
vrijdag 9 november 2018 om 15:00
Je bent een sukkel.
Vind ik leuk
vrijdag 9 november 2018 om 10:50
Heeft hij in de jeugdopleiding van Groningen gezeten?
Vind ik leuk
vrijdag 9 november 2018 om 10:56
.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 9 november 2018 om 10:57]
Vind ik leuk
fedor2501 +6517
vrijdag 9 november 2018 om 15:00
Je bent een sukkel.
Vind ik leuk
vrijdag 9 november 2018 om 11:24
Ik verbaas me over hoe feyenoord supporters Gio af vallen. Die zogezegde sukkel wasr jullie het over hebben. Is wel heel belangrijk geweest voor jullie club en heeft jullie wel de landstitel bezorgd. En omdat het nou even niet lekker loopt is het een kuttrainer. Slaat absoluut nergens op. Hij kan geen wonderen verichten met het materiaal dat hij heeft. Ik zou eerder het scoutingsbeleid aanpakken.
Vind ik leuk
DeanJayden +13712
vrijdag 9 november 2018 om 13:28
Inderdaad, maar bij Feyenoorders is het te danken aan die narcist Kuijt! Dat boek waarin hij zichzelf boven de trainer en de club plaatst is de Feyenoordbijbel onder hun kussen. Laat Kuijt dan gelijk hoofdtrainer worden dan zul je zien helemaal niks!
Vind ik leuk
vrijdag 9 november 2018 om 13:36
Kuijt.......ook echt een vergane glorie, hetzelfde als met van Hooijdonk. Het is een beetje dezelfde fout maken dat NAC gedaan heeft. Oude spelers terughalen terwijl vaak is gebleken dat het niet werkt. Spelers die dan teruggaan kunnen het niet waarmaken en hebben meestal de uitstraling van "ik zal hier de touwtjes wel in handen nemen". Van Hooijdonk was bij zijn terugkeer ook niet meer wat het geweest was, en dan heb ik het nog niet over Boetius. Ik hoor veel mensen praten over Gio, maar kijk eens naar de technische staf......die zijn mede verantwoordelijk, hoor je niemand over.
Vind ik leuk
DeanJayden +13712
vrijdag 9 november 2018 om 13:46
Gio verdiend veel meer respect als mens als oud voetballer en als enige suc6volle trainer in 20 jaar van Feyenoord. Die kakkerlakken zijn nog ondankbare honden ook!!! Die arme man ziet er 20 jaar ouder uit. En die spelers zijn allemaal topsporters zouden die gemotiveerd moeten worden door een trainer???
[Reactie gewijzigd op vrijdag 9 november 2018 om 13:47]
Vind ik leuk
vrijdag 9 november 2018 om 13:51
Ik ben het helemaal met jou eens......op de scheldwoorden na dan😉
Kijk alleen al naar die Larson, die zou ik bij NAC nog niet willen zien. Wat je op het laatst zegt, klopt als een zwerende vinger. Maar je zegt een trainer, ik denk dat van Bronckhorst iets meer respect verdiend als zomaar 'een' trainer
Vind ik leuk
JD85 +676
vrijdag 9 november 2018 om 11:36
Van Bronckhorst is natuurlijk wel een ervaren man in de voetballerij en zal ongetwijfeld wel over trainers kwaliteiten beschikken, die er momenteel mogelijk nog niet allemaal zijn uitgekomen.
Dat geloof ik allemaal wel dat het in potentie een goede trainer is met een visie.

Feit blijft wel dat hij en de TD verantwoordelijk zijn voor de erbarmelijke selectie, en hij is er zelf verantwoordelijk voor dat spelers onder van Bronckhorst gewoon niet beter worden.
Bij Ajax en PSV zie je spelers zienderogen beter worden, dat zie ik bij Feyenoord niet terug (Toornstra, Berghuis, van Beek, Amrabat, .. genoeg voorbeelden te noemen).
Dat is hem persoonlijk aan te rekenen dat spelers niet beter worden onder hem. Tuurlijk heeft dit ook met de mentaliteit van de spelers in kwestie te maken, maar een trainer is er ook om de speler te motiveren om het beste uit zichzelf te halen, en dat zie ik bij van Bronckhorst totaal niet gebeuren.
Vind ik leuk
Korm +40100
vrijdag 9 november 2018 om 12:01
kom op, scoort tegen gemert....

ik ken een speler die debuteerde tegen Ajax, scoorde ook nog en daarna gaat het berg afwaarts..
Vind ik leuk
goreju +130
vrijdag 9 november 2018 om 12:49
Dus een goal tegen Gemert bevestigt dat je een talent bent?
Okaaaaaay

Leuk voor die jongen hoor, maar hij heeft nog niks bewezen.
Vind ik leuk
Mari +13377
vrijdag 9 november 2018 om 13:02
Van Persie heeft het beste met Feijenoord en met het Nederlandse voetbal voor ogen.
Bij hem geldt wel degelijk dat de wijsheid met de jaren is gekomen.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws