Feyenoord-talent viel niet op tijdens talentendag: 'Misschien vonden ze dat sneu'

Feyenoord-talent viel niet op tijdens talentendag: 'Misschien vonden ze dat sneu'

Gepubliceerd: vrijdag 9 november 2018 om 10:40vr 09-11-2018 om 10:40

Orkun Kökcü kende een droomdebuut bij Feyenoord: in zijn eerste officiële wedstrijd scoorde de middenvelder in de bekerwedstrijd tegen VV Gemert. En dat terwijl hij niet direct te boek stond als groot talent toen hij werd opgenomen in de jeugdopleiding van FC Groningen.

"Ik was niet opgevallen tijdens de talentendagen. Mijn broer wel. Ozan kon direct aansluiten bij de D1. Ik ging elke keer mee en stond dan in mijn eentje op het jeugdcomplex een balletje te trappen. Misschien vonden ze dat sneu, haha", vertelt hij in gesprek met ELF Voetbal. "Ze dachten: ach, we nemen hem er maar bij. Anders staat-ie ook maar in zijn eentje te ballen."

Kökcü heeft verder lovende woorden voor Robin van Persie. "Van Persie gaf aan dat we met vragen altijd bij hem terecht kunnen. Zowel op voetbalgebied als privé. Prachtig om te horen. Robin probeert ons op allerlei manieren te helpen. Ik denk dat hij daarom nog een jaar extra bij Feyenoord is gebleven."

Plaats een reactie

Analyse075 +1823
vrijdag 9 november 2018 om 10:48
Zolang die loser van een van Bronckhorst daar zit gaat het slechter en slechter met Feyenoord. Er loopt genoeg talent rond maar die sukkel van een van Bronckhorst wil daar niet aan.
Vind ik leuk
jari11 +1522
vrijdag 9 november 2018 om 10:49
Ja gek is dat he? toch denk ik dat hij niet ontslagen gaat worden. Of hij moet weer 7 keer achter elkaar verliezen, dan misschien wel.
Vind ik leuk
vrijdag 9 november 2018 om 10:53
Ik denk dat ze hem zijn contract gewoon laten uitdienen en dat er in de winterstop wordt besloten om niet samen verder te gaan .Ben het helemaal net je eens , maar het getuigt ook van respect on op deze manier afscheid te nemen van een trainer die Feyenoord eindelijk weer prijzen heeft bezorgd ( al was in mijn ogen vooral Kuyt daar verantwoordelijk voor)
Vind ik leuk
jari11 +1522
vrijdag 9 november 2018 om 12:44
Ja dat klopt, hij heeft weer is prijzen gepakt. Zou mooi zijn als ze met respect afscheid nemen idd.
Vind ik leuk
Lekkerjoh +696
vrijdag 9 november 2018 om 19:37
Maar ik snap dat niet helemaal, ze staan toch gwn derde of zie ik het nou verkeerd?
Vind ik leuk
vrijdag 9 november 2018 om 19:49
Voor jou misschien "gewoon" maar dat komt niet overeen met de ambities van Feyenoord Vandaar .
Vind ik leuk
Lekkerjoh +696
vrijdag 9 november 2018 om 19:51
Misschien moeten ze die dan wat realistischer bijstellen. Bij PSV zijn toevallig de aankopen en nieuwe trainer goed gevallen, anders hadden ze gwn samen om de tweede plek gestreden.
Vind ik leuk
vrijdag 9 november 2018 om 11:21
7 x verliezen is al eerder gebeurd,hij werd toen niet ontslagen maar toen kwam dick advocaat gio uitleggen hoe het moest,nee gio blijf nog wel ff
Vind ik leuk
MedusAZ +4024
vrijdag 9 november 2018 om 10:50
Wat kan Gio er nu aan doen dat het talent het steeds laat afweten als hij ze een kans geeft? Pak Vente als voorbeeld: kansen genoeg toen Jorgensson eruit lag. Hij gaf geen een keer thuis.
En vergeet niet dat spelers de kans geven makkelijk is als je genoeg punten hebt, maar dat het verdomd lastig is als je niet i een flow zit....
Vind ik leuk
Kristian +220
vrijdag 9 november 2018 om 11:06
Gio kan er inderdaad niet veel aan doen. Heeft tot nu toe het maximale uit Feyenoord gehaald. Hij verdient in mijn optiek veel meer krediet
Vind ik leuk
fr1963 +3721
zaterdag 10 november 2018 om 01:16
Hij mist de kwaliteit om spelers beter te maken en om lijn in het spel te brengen. Het spel ziet er bij menige middenmoter verzorgder uit....
Advocaat en Kuyt zijn zijn redders geweest. Nu zonder die 2 zie je dat hij te kort komt. In zijn commentaren hoor je ook een gebrek aan visie en voetbalverstand. Hij praat echt holle klanken....
Vind ik leuk
Tafkaz +4740
vrijdag 9 november 2018 om 11:22
Vente t laten afweten?
Die jongen heeft 18 wedstrijden gespeeld en de meeste niet meer dan een kwartier.
Heeft in die tijd wel 6 doelpunten gemaakt....
1:3 is geen slecht gemiddelde voor een spits van die leeftijd.... helemaal niet als je t per minuut dat ie gespeeld heeft zou bekijken.

Feit is wel dat Jorgenssen en Van Persie beter zijn, dus logisch dat die spelen als ze fit zijn
Vind ik leuk
fc roodwit +685
vrijdag 9 november 2018 om 11:51
Hallo MedusAZ,jij zegt kansen gekregen???,de meeste talenten mogen meedoen als ze tegen amateurs spelen of 5 minuten voor tijd in de Eredivisie,je moet die jongens gewoon een echte kans geven,zoals toen er geen geld was,onder Koeman,maar Gio zou als Nelom of Bilal er nog waren deze flop spelers nog steeds opstellen,Gio is een aardige man,maar zijn voetbalvisie?,altijd voorspelbaar,nooit verrassend en in al die tijd geen 1 speler beter gemaakt .
Vind ik leuk
DeanJayden +10742
vrijdag 9 november 2018 om 13:22
Tweemaal de beker en een titel noem het maar niks naar 18 jaar helemaal niks
Vind ik leuk
vrijdag 9 november 2018 om 14:14
Je vergeet supercup hahahaha
Vind ik leuk
DeanJayden +10742
vrijdag 9 november 2018 om 14:31
Vind je het heel erg dat ik die niet helemaal serieus neem? maar wel netjes dat jullie wonnen haha, graag dit jaar nog even over PSV heen
Vind ik leuk
Legion73 +183
vrijdag 9 november 2018 om 17:21
MedusAZ je slaat de spijker op z’n kop
Misschien hadden de talenten verder geweest als van Geel niet die blunder had gemaakt om jong Feyenoord niet in te schrijven.
Vind ik leuk
Kristian +220
vrijdag 9 november 2018 om 11:05
Van Bronckhorst heeft het gewoon top gedaan! Ik vind dat hij veel meer krediet verdient. Heeft het maximale eruit gesleept.

En hij heeft genoeg talenten laten spelen zoals: Bijlow, Malacia en Vente.
Vind ik leuk
FSCeara +8753
vrijdag 9 november 2018 om 11:07
Die loser van een van Bronckhorst heeft wel elk jaar een prijs gewonnen tot nu toe. Iets d at Feyenoord al jaren niet meer was gelukt en waarschijnlijk ook iet meer gaat lukken aangezien hij met middelmaat spelers moet doen die hem door van Geel in zijn strot word geduwd. Als Van Bronckhorst 3de word met dit elftal dan heeft hij uitstekend gepresteerd.
Vind ik leuk
Hulsink +526
vrijdag 9 november 2018 om 11:21
Feyenoord mag blij zijn dat er nog altijd "adviseurs" van jouw kaliber rond lopen!
Vind ik leuk
J Kiprich +17756
vrijdag 9 november 2018 om 11:22
Je kunt een hoop zeggen en vinden van Van Bronckhorst maar een loser is het zeker niet.
Vind ik leuk
vrijdag 9 november 2018 om 10:49
Zo jong nog en nu al weten dat hij het eigenlijk alleen moet hebben qua vragen en prive omstandigheden van Robin van Persie. Negatief reageren heeft geen zin want dan krijgt hierbij iedereen gelijk van mij.
Vind ik leuk
fedor2501 +5334
vrijdag 9 november 2018 om 15:00
Je bent een sukkel.
Vind ik leuk
vrijdag 9 november 2018 om 10:50
Heeft hij in de jeugdopleiding van Groningen gezeten?
Vind ik leuk
vrijdag 9 november 2018 om 10:56
.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 9 november 2018 om 10:57]
Vind ik leuk
fedor2501 +5334
vrijdag 9 november 2018 om 15:00
Je bent een sukkel.
Vind ik leuk
Leozao +6086
vrijdag 9 november 2018 om 11:18
Er wordt veel gepraat over van Bronckhorst; wel of niet goed... Los van deze discussie denk ik dat hij (en wat anderen) over hun houdbaarheidsdatum heen zijn bij Feijenoord. Zelfs voor de beste trainers (op 1 of 2 na) is dat een valkuil.
Vind ik leuk
DeanJayden +10742
vrijdag 9 november 2018 om 13:26
Ook voor de beste, met van Gaal voor de groep word het ook niks! Gewoon verkeerd ingekocht en vergist in spelers waarvan iedereen dacht dat ze verder waren!
Vind ik leuk
vrijdag 9 november 2018 om 13:59
Hoe zou deze groep het doen met John Stegeman of Maurice Stein als trainer??
Ze hebben best wel goed spelersmateriaal. Dat hebben we JC schaal gezien. Ze missen alleen type Jan Wouters die binnen veld ook iedereen op zn plek zet. Spelers met vedette neigingen op hun gedrag wijst.
Vind ik leuk
vrijdag 9 november 2018 om 11:24
Ik verbaas me over hoe feyenoord supporters Gio af vallen. Die zogezegde sukkel wasr jullie het over hebben. Is wel heel belangrijk geweest voor jullie club en heeft jullie wel de landstitel bezorgd. En omdat het nou even niet lekker loopt is het een kuttrainer. Slaat absoluut nergens op. Hij kan geen wonderen verichten met het materiaal dat hij heeft. Ik zou eerder het scoutingsbeleid aanpakken.
Vind ik leuk
DeanJayden +10742
vrijdag 9 november 2018 om 13:28
Inderdaad, maar bij Feyenoorders is het te danken aan die narcist Kuijt! Dat boek waarin hij zichzelf boven de trainer en de club plaatst is de Feyenoordbijbel onder hun kussen. Laat Kuijt dan gelijk hoofdtrainer worden dan zul je zien helemaal niks!
Vind ik leuk
vrijdag 9 november 2018 om 13:36
Kuijt.......ook echt een vergane glorie, hetzelfde als met van Hooijdonk. Het is een beetje dezelfde fout maken dat NAC gedaan heeft. Oude spelers terughalen terwijl vaak is gebleken dat het niet werkt. Spelers die dan teruggaan kunnen het niet waarmaken en hebben meestal de uitstraling van "ik zal hier de touwtjes wel in handen nemen". Van Hooijdonk was bij zijn terugkeer ook niet meer wat het geweest was, en dan heb ik het nog niet over Boetius. Ik hoor veel mensen praten over Gio, maar kijk eens naar de technische staf......die zijn mede verantwoordelijk, hoor je niemand over.
Vind ik leuk
DeanJayden +10742
vrijdag 9 november 2018 om 13:46
Gio verdiend veel meer respect als mens als oud voetballer en als enige suc6volle trainer in 20 jaar van Feyenoord. Die kakkerlakken zijn nog ondankbare honden ook!!! Die arme man ziet er 20 jaar ouder uit. En die spelers zijn allemaal topsporters zouden die gemotiveerd moeten worden door een trainer???
[Reactie gewijzigd op vrijdag 9 november 2018 om 13:47]
Vind ik leuk
vrijdag 9 november 2018 om 13:51
Ik ben het helemaal met jou eens......op de scheldwoorden na dan😉
Kijk alleen al naar die Larson, die zou ik bij NAC nog niet willen zien. Wat je op het laatst zegt, klopt als een zwerende vinger. Maar je zegt een trainer, ik denk dat van Bronckhorst iets meer respect verdiend als zomaar 'een' trainer
Vind ik leuk
JD85 +652
vrijdag 9 november 2018 om 11:36
Van Bronckhorst is natuurlijk wel een ervaren man in de voetballerij en zal ongetwijfeld wel over trainers kwaliteiten beschikken, die er momenteel mogelijk nog niet allemaal zijn uitgekomen.
Dat geloof ik allemaal wel dat het in potentie een goede trainer is met een visie.

Feit blijft wel dat hij en de TD verantwoordelijk zijn voor de erbarmelijke selectie, en hij is er zelf verantwoordelijk voor dat spelers onder van Bronckhorst gewoon niet beter worden.
Bij Ajax en PSV zie je spelers zienderogen beter worden, dat zie ik bij Feyenoord niet terug (Toornstra, Berghuis, van Beek, Amrabat, .. genoeg voorbeelden te noemen).
Dat is hem persoonlijk aan te rekenen dat spelers niet beter worden onder hem. Tuurlijk heeft dit ook met de mentaliteit van de spelers in kwestie te maken, maar een trainer is er ook om de speler te motiveren om het beste uit zichzelf te halen, en dat zie ik bij van Bronckhorst totaal niet gebeuren.
Vind ik leuk
Leozao +6086
vrijdag 9 november 2018 om 11:49
Eens een keer wat anders dan een arrogant voetballertje
Vind ik leuk
Korm +37978
vrijdag 9 november 2018 om 12:01
kom op, scoort tegen gemert....

ik ken een speler die debuteerde tegen Ajax, scoorde ook nog en daarna gaat het berg afwaarts..
Vind ik leuk
vrijdag 9 november 2018 om 12:48
Tja. Daar hebben ze wel oog voor in 010. Matige rommel aan boord halen 😎
Vind ik leuk
goreju +123
vrijdag 9 november 2018 om 12:49
Dus een goal tegen Gemert bevestigt dat je een talent bent?
Okaaaaaay

Leuk voor die jongen hoor, maar hij heeft nog niks bewezen.
Vind ik leuk
Mari +10674
vrijdag 9 november 2018 om 13:02
Van Persie heeft het beste met Feijenoord en met het Nederlandse voetbal voor ogen.
Bij hem geldt wel degelijk dat de wijsheid met de jaren is gekomen.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws