Update: Ajacied vervangt Koopmeiners en is tiende debutant bij Jong Oranje

    Update: Ajacied vervangt Koopmeiners en is tiende debutant bij Jong Oranje

    dinsdag 13 november 2018 om 14:03

    Erwin van de Looi heeft de bezem door Jong Oranje gehaald. De bondscoach van het beloftenelftal verwelkomt maar liefst negen nieuwe spelers voor het oefenduel met Jong Duitsland.

    Dani de Wit, Kaj Sierhuis (Ajax), Nathangelo Markelo (Everton), Deyovaisio Zeefuik, Jan Hoekstra (FC Groningen), Tahith Chong (Manchester United), Armando Obispo (PSV), Deroy Duarte (Sparta) en Jay-Roy Grot (VVV-Venlo) mogen zich voor het eerst melden bij Jong Oranje. 

    Van de Looi werkt met een heel nieuw team aan de toekomst van Oranje. "Voor ons betekent deze wedstrijd de start van de voorbereiding op een nieuwe EK-kwalificatiecyclus", vertelt Van de Looi op de site van OnsOranje.

    "We hebben hiervoor afscheid genomen van een vorige generatie en gaan verder met spelers die na 1 januari 1998 geboren zijn. Dit zijn spelers die allemaal nog op het EK 2021 kunnen spelen."

    "Deze eerste wedstrijd tegen Duitsland is direct een mooi affiche en een geweldige uitdaging voor ons. Duitsland speelt deze oefenwedstrijd in hun voorbereiding op het EK 2019. Zij zullen dus met een wat ouder elftal aan de aftrap verschijnen. Voor ons is dit iets om naar uit te kijken en we zullen ook vol de strijd aangaan. Als team kijken we natuurlijk met een goed gevoel terug op de laatste twee interlands, tegen Letland en Oekraïne. Deze lijn willen we tegen Duitsland doortrekken."

    Update 14:03 uur: Teun Bijleveld vervangt de zieke Teun Koopmeiners in de selectie van Jong Oranje. Ajacied Bijleveld is daarmee de tiende speler die in de selectie van Jong Oranje debuteert.

    Ook Dani de Wit, Kaj Sierhuis, Nathangelo Markelo, Deyovaisio Zeefuik, Jan Hoekstra, Tahith Chong, Armando Obispo, Deroy Duarte en Jay-Roy Grot zitten voor het eerst bij de selectie van Jong Oranje, dat vrijdag een oefenwedstrijd speelt tegen Jong Duitsland.

    Lees meer over:NederlandNederland

    Plaats een reactie

    vrijdag 9 november 2018 om 13:09
    De toekomst voorspelt veel goeds! Mooi om te zien
    Vind ik leuk
    J R Riquelme +1363
    vrijdag 9 november 2018 om 13:31
    Nu nog de trainer vervangen.

    Wat is die van de Looi toch een pannekoek.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 13:39
    Veel goeds?! Vind het maar een matig team.. En wie de f is Jan Hoekstra
    Vind ik leuk
    Roger Otten +1117
    vrijdag 9 november 2018 om 13:46
    Haha inderdaad nog nooit van gehoord. Voor wie speelt die?
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 13:48
    Groningen blijkbaar zal wel de 3e keeper zijn ofzo, heb zijn naam nog nooit gehoord..
    Vind ik leuk
    JoTaPe +890
    vrijdag 9 november 2018 om 14:16
    Misschien zoon van Peter Hoekstra? Geen idee verder
    Vind ik leuk
    JoTaPe +890
    vrijdag 9 november 2018 om 14:18
    Ff gekeken.
    Idd een keeper
    Vind ik leuk
    Hektor +369
    vrijdag 9 november 2018 om 16:17
    Wel een heerlijk aanval:
    Kluivert - Malen - Chong
    Vind ik leuk
    0260165 +662
    vrijdag 9 november 2018 om 16:52
    Koopmeiners - Kadioglu - Duarte
    Malacia - v Drongelen - Schuurs - Zeefuik
    Bijlow

    Deze zijn ook wel aardig.
    Vind ik leuk
    Topdrie +2818
    dinsdag 13 november 2018 om 16:26
    Zou me niets verbazen als hij er 1 of meerdere op de bank laat beginnen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 15:12
    Haha ik heb er nog nooit van gehoord is wel goede vraag!!
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 15:12
    Loop jij 4 dagen achter?? ;)
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 15:14
    Hahahaha +1 zie het nu pas
    Vind ik leuk
    Tsubamba +671
    vrijdag 9 november 2018 om 14:18
    Wel jammer dat Michel Breuer er niet bij zit
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 14:28
    😂😂😂
    Vind ik leuk
    Bruno Conti +1136
    dinsdag 13 november 2018 om 15:21
    waar zie je dat dan aan, ik zie nixxx....
    Vind ik leuk
    FC Treurwilg +5807
    vrijdag 9 november 2018 om 13:10
    Kluivert zal wel balen dat ie met de kleuters op stap mag
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89604
    vrijdag 9 november 2018 om 13:11
    Afgelopen wedstrijd heeft hij met verve meegedaan met de mannen.
    Vind ik leuk
    FC Treurwilg +5807
    vrijdag 9 november 2018 om 13:12
    Juist daarom, was zelfs man of the match
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89604
    vrijdag 9 november 2018 om 13:19
    Speelde een goed potje ja, veel dreiging.
    Vind ik leuk
    Mari +9392
    vrijdag 9 november 2018 om 13:43
    Misschien, maar hij vindt zich niet te groot en meldt zich niet af.
    (Al dan niet met een fake blessure).
    Maar ja, als je CL speelt en goed dan ben je nog niet goed genoeg voor het Nederlands elftal
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 17:33
    Het is zelf ook nog een kleuter alleen een kleuter met een goed salaris
    Vind ik leuk
    zwollie +7950
    dinsdag 13 november 2018 om 14:25
    Heeft die rioolrat toch maar mooi geregeld
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89604
    vrijdag 9 november 2018 om 13:10
    Geen Indy Groothuizen. Haha
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 13:14
    En terecht. Wat een slechte keeper is dat zeg!
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89604
    vrijdag 9 november 2018 om 13:20
    Zat er eerst wel altijd bij maar die heeft zijn raampjes ingegooid. Viel vorig jaar trouwens goed in voor Robert. Dit jaar is zeer matig tot slecht. Zwinkels staat dit weekend weer onder de Haagse lat.

    Zeker terecht maar het was sarcasme.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 9 november 2018 om 13:21]
    Vind ik leuk
    BarcAjax +2557
    vrijdag 9 november 2018 om 13:31
    Zwinkels zou jullie goed doen. Is dat al zeker?
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 13:49
    Ja
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89604
    vrijdag 9 november 2018 om 13:56
    Yep, en gelukkig maar. Moet wel zeggen dat Indy vorig jaar Zwinkels goed verving. Jammer dat hij niet door heeft gepakt en dat er nu veel misgaat. Potentie heeft hij wel.
    Vind ik leuk
    BarcAjax +2557
    vrijdag 9 november 2018 om 14:00
    Dat wou ik net zeggen. Vorig seizoen deed hij het wel goed bij jullie wat me al verbaasde, jammer dat hij het niet vast kon houden.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89604
    vrijdag 9 november 2018 om 14:02
    Verbaasde? Dus hij is eigenlijk helemaal niks, kunnen we wegdoen dus?
    Vind ik leuk
    BarcAjax +2557
    vrijdag 9 november 2018 om 14:06
    Nu leg je me woorden in de mond (toetsenbord) Midden Noord. 😉

    Verbaasde in de zin van bij Ajax vond ik hem niet zo best en vorig seizoen bij jullie was hij echt goed. Die ontwikkeling verbaasde me.

    Of hij nu een dipje heeft of dat hij gewoon even boven zichzelf uitsteekt zal de toekomst uitwijzen. Ik hoop het 1e.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89604
    vrijdag 9 november 2018 om 14:07
    Oooh gelukkig, dan houden we hem nog even en hoop ik mee met jouw eerste stelling.
    Vind ik leuk
    BarcAjax +2557
    vrijdag 9 november 2018 om 14:12
    Haha Ado zou sowieso niet moeten beslissen op de mening van een Ajacied op VP. 😂

    Ik denk net als de rest hier dat ik er verstand van heb haha.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89604
    vrijdag 9 november 2018 om 14:16
    Feedback moet je altijd naar luisteren. Uit welke hoek het ook komt.
    Vind ik leuk
    BarcAjax +2557
    vrijdag 9 november 2018 om 14:20
    Nou wie weet waarderen ze m'n mening bij Ado. 😉
    Vind ik leuk
    younited +4021
    vrijdag 9 november 2018 om 13:24
    wat een kutkeeper
    Vind ik leuk
    Chielus +131
    vrijdag 9 november 2018 om 13:22
    Is een van die te oude spelers
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89604
    vrijdag 9 november 2018 om 13:29
    Maar wel een van de zekerheidjes. Indy kost ons teveel punten.
    Vind ik leuk
    Dub_Rtd +651
    vrijdag 9 november 2018 om 13:15
    1 nieuwe coach zal meer helpen.
    Vind ik leuk
    Wijndalum +565
    vrijdag 9 november 2018 om 13:17
    Koopmeiners er niet bij? Wat een onzin.
    Vind ik leuk
    MiloZandt +1804
    vrijdag 9 november 2018 om 13:19
    Hij staat er gewoon bij. VP is scheel.
    Vind ik leuk
    Wijndalum +565
    vrijdag 9 november 2018 om 13:46
    Dank! Ik ging inderdaad af op de tekst.
    Vind ik leuk
    Shelbourne +4708
    vrijdag 9 november 2018 om 13:17
    Een hoop middelmaat
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 16:04
    Obispo is toch wel de toekomst
    Vind ik leuk
    Shelbourne +4708
    vrijdag 9 november 2018 om 16:07
    Fijne toekomst is dat dan
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 16:31
    Idd, koop maar alvast popcorn.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 13:18
    Ben toch wel benieuwd naar Tahith Chong en Markelo.
    Kunnen we ze lekker van dichtbij zien.
    Mooi teampje maar ik hou nog een slag om de arm aangezien jong Oranje altijd weet te falen op de 1 of andere manier met een mooie selectie.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 13:20
    En geen Feyenoord spelers erbij? O wacht effe, ik zie het helemaal verkeerd volgens velen op VP wat van Geel en van Bronkhorst aangaat. Mijn oprechte excuses aan die velen.
    Vind ik leuk
    Leozao +4240
    vrijdag 9 november 2018 om 13:22
    Van mij hadden er ook 2 F'noorders bij mogen zitten... alleen maar goed!
    Vind ik leuk
    fedor2501 +4645
    vrijdag 9 november 2018 om 13:23
    Je bent een sukkel.
    Vind ik leuk
    Dub_Rtd +651
    vrijdag 9 november 2018 om 13:44
    Kijk nog een keer het lijstje na en kom dan weer terug met excuses aanbieden aan velen op VP die het inderdaad beter weten dan jij.

    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 13:49
    Je hebt gelijk Dub_Rtd, langs deze weg mijn oprechte excuses aan velen op VP die het inderdaad beter weten dan ik.............Maar dit geld alleen maar voor dit onderwerp mag ik hopen?
    Vind ik leuk
    Dub_Rtd +651
    vrijdag 9 november 2018 om 13:54
    Je moet gewoon lekker je accountje sluiten en stoppen met je als Feyenoord fan voor doen.

    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 14:00
    76 Like,s tot nu toe. Ach ik neem het je niet kwalijk dat je dit schrijft want je bent of net nieuw op VP of het is je zoveelste account op VP..............#
    Vind ik leuk
    Dub_Rtd +651
    vrijdag 9 november 2018 om 14:10
    3de inmiddels. 2x ban (DubRtd en RtdDub) rond de 15.000 likes elk.
    Verder nog vragen, trol?
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 9 november 2018 om 14:11]
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 14:14
    O jee, weer iemand die het niet kan hebben dat de waarheid gezegd wordt en daarom iemand anders voor trol uitmaakt. Maar dit heb je vast niet zelf verzonnen dit aangaande je 3e account inmiddels..............#
    Vind ik leuk
    Dub_Rtd +651
    vrijdag 9 november 2018 om 14:19
    Er zit een verschil tussen de waarheid zeggen en echt absoluut niets anders doen dan je negatief uitlaten over de club waar je zogenaamd fan van zou zijn.

    Je doet niet anders dan de hele dag off topic zitten pissebedden (zie de VP voetbalkantine van vandaag maar weer) op bestuur en trainer.
    We weten het nu wel zo langzamerhand. Je gimmick is over. Sluit je accountje en ga een andere hobby zoeken, trol.
    Vind ik leuk
    Emnu +3637
    dinsdag 13 november 2018 om 14:36
    Ach, jij als Rotterdammert moet toch weten dat gasten van zijn leeftijd zijn opgegroeid met niet alleen de successen maar dat er als kind wrs thuis bij hem niet eens gevreten werd als Feyenoord verloren had.

    Ik vind t wel mooi, zo’n echte ouwe zeur.
    Vind ik leuk
    Kaar +889
    vrijdag 9 november 2018 om 14:32
    Even een vraagje 'off topic' hoor. Maar ik heb begrepen dat het aantal achter een accountnaam het aantal berichten is wat men gepost heeft en dat het niets met likes te maken heeft.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 14:40
    Deze vraag moet je eigenlijk persoonlijk stellen aan o.a. Dub_Rtd, want hij doet zich voorkomen alsof hij echt verstand heeft van voetballen alsmede een kenner is van jouw vraag.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 13:51
    Ze willen kwaliteit bij het NL elftal he. Geen rommel.😎
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 13:52
    Van jouw ken ik dit hebben.........;-)
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 13:55
    Zou het jou persoonlijk gunnen als ze eens goed de bezem er doorheen halen daar in 010. Kan me voorstellen dat het een lijdensweg is om daar supporter te zijn.
    Overigens bij ADO ook niet best, maar daar zie ik momenteel positieve berichten van langskomen die hopelijk het tij gaan keren.😎
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 14:01
    Ik hoop het oprecht voor jouw cluppie, helaas ken ik dat van mijn club nog niet zeggen.
    Vind ik leuk
    rexxo +1306
    vrijdag 9 november 2018 om 13:20
    Iedere keer als je die selectie ziet hoop je dat er ook een bezem door de trainingstaf is gehaald. Met dit tactisch onbenul op de bank ga je het niet redden.
    Vind ik leuk
    Daaniet123 +359
    vrijdag 9 november 2018 om 14:10
    Ehhm hij is net begonnen. Het zou je sieren hem een kans te geven. Bij Groningen heeft deze trainer geen slechte resultaten behaald (oa winst KNVB beker). Daarnaast zit ook Kruzen erbij op de bank, niet bepaald een tactisch onbenul, maar die ken je waarschijnlijk niet.
    Vind ik leuk
    rexxo +1306
    vrijdag 9 november 2018 om 15:41
    OMG, Als jij van der Looi zo een geweldige trainer vind ga ik die discussie met je stoppen. Dit is een forum en ik bepaal zelf wel wat ik post. Met je idiote suggestieve opmerking dat ik Kruzen niet zou kennen, dit kan ik echt niet serieus nemen. Gesproken door een echte Noob.
    Vind ik leuk
    Daaniet123 +359
    vrijdag 9 november 2018 om 16:52
    Eerlijk gezegd weet ik niet of hij een goede trainer is, jij schijnt het te weten.... Vertel dan maar eens inhoudelijk waarom hij technisch/taktisch niet goed genoeg is voor deze functie, als je wilt in ieder geval. Bij zijn mediaoptreden komt ie wel eens wat nors over, maar dat wil niet zeggen dat het geen goede trainer is. Als je met Groningen de beker wint, moet je toch iets kunnen. En daarnaast, met Kruzen ernaast zit er zowiezo een sterke tacticus in de staf waar jij de bezem door wil halen, en dit terwijl ze er pas enkele maanden bezig zijn. Heel goed dat je je eigen mening hebt, ik ben benieuwd naar je argumenten waar je je mening op baseert. Misschien word ik er wel wijzer van.
    Vind ik leuk
    BarcAjax +2557
    vrijdag 9 november 2018 om 13:28
    Genoeg talent in deze selectie.
    Vind ik leuk
    rexxo +1306
    vrijdag 9 november 2018 om 13:40
    Klopt, maar met van der Looi als coach is hetzelfde als Patty Brard laten rijden in de Red Bull van Max Verstappen wordt niks dus.
    Vind ik leuk
    BarcAjax +2557
    vrijdag 9 november 2018 om 13:41
    Dat hij de coach is dat is dan wel weer jammer inderdaad.
    Vind ik leuk
    Kim Jung-On +3486
    vrijdag 9 november 2018 om 13:36
    Volgens mij roept Van der Looij al twee wedstrijden lang dat dit de start van een nieuwe lichting is...
    Vind ik leuk
    Daaniet123 +359
    vrijdag 9 november 2018 om 14:01
    De laatste twee wedstrijden van de vorige kwalificatie wist men dat men al uitgeschakeld was voor het EK, en nu richt men zich volledig op de volgende kwalificatiemogelijkheid en dus moet de nieuwe lichting nog starten inderdaad, zo moeilijk is dat toch niet?
    Vind ik leuk
    rexxo +1306
    vrijdag 9 november 2018 om 14:25
    Wat wil je nu eigenlijk zegen?
    Vind ik leuk
    Daaniet123 +359
    vrijdag 9 november 2018 om 15:03
    Wat begrijp je niet?
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 13:50
    Nu van de Looy nog
    Vind ik leuk
    HJR +7876
    vrijdag 9 november 2018 om 13:54
    Jan Hoekstra van FC Groningen. Hoe Nederlands wil je het hebben :)
    Vind ik leuk
    harryheck +1446
    vrijdag 9 november 2018 om 14:28
    nu alleen nog een nieuwe trainer!!!!!
    Vind ik leuk
    JarnoV +1
    vrijdag 9 november 2018 om 14:33
    Ik zou de tegenstander toch maar niet laten schieten met bijlow in de goal. Wat een prut keeper is dat zeg, hebben we niks beters?
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 16:57
    Bijlow wordt de beste van allemaal.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 15:27
    Ik mis alleen Xavi Simons had hem graag erbij willen hebben.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 16:56
    Iedereen zou het anders doen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 16:55
    Het licht is aangegaan bij van de Looy. Nu nog wat zuurstof.
    Vind ik leuk
    cheeks +3686
    vrijdag 9 november 2018 om 17:08
    Ik mis nog steeds Zirkzee, Gravenbergh , Teze en Itaharen. Wel alle vier nog zeer jong maar bulken van het talent.
    Vind ik leuk
    Het Brein +4125
    vrijdag 9 november 2018 om 17:30
    Inderdaad, of Redan (Chelsea) en Bobby Adekanye (Liverpool)..
    Vind ik leuk
    cheeks +3686
    vrijdag 9 november 2018 om 18:14
    Idd. Ook potentiele toppers. En ook mooi dat deze talenten van PSV, Ajax en Feijenoord zijn of afkomstig zijn. Valt daar tenminste niet over te trollen door alle kindertjes hier op VP.
    Vind ik leuk
    2cents +56639
    dinsdag 13 november 2018 om 14:47
    Itaharen? Ihattaren bedoel je waarschijnlijk?

    Zirkzee laatst gezien tegen Ajax. Viel niet meer op dan de 3 jaar jongere Brobbey aan de andere kant.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 17:10
    Leuk team op papier alleen tja meestal stelt jong oranje terleur ook al hebben ze een leuk team en ja van der looi ik weet niet wat ik daarvan denk misschien wachten ze Tot gio is ontslagen bij Feyenoord of gaan ze cocu nog proberen bij jong oranje?
    Vind ik leuk
    Het Brein +4125
    vrijdag 9 november 2018 om 17:29
    Jan Hoekstra, klinkt toch niet als een profvoetballer. Meer als een tegelzetter uit Veendam..
    Vind ik leuk
    Dionisius +18
    dinsdag 13 november 2018 om 14:32
    Zitten leuke talentvolle voetballers bij, maar ook echt wel een paar waarvan ik niet verwacht dat ze het grote oranje ooit gaan halen.
    Die Zirkzee van Bayern, waarom zou die er niet bij zitten? Doet het daar toch erg goed?
    Vind ik leuk
    2cents +56639
    dinsdag 13 november 2018 om 14:43
    Leuk voor Bijleveld. Onopvallend goed bezig.
    Vind ik leuk
    Rodajc +14737
    dinsdag 13 november 2018 om 16:13
    Bijlow
    Floranus Schuurs vanDrongelen Malacia
    DeWit Kadioglu Duarte
    Chong Malen Kluivert

    Zoiets?
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 18:03
    Waar blijft adekanye?
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws