Update: Ajacied vervangt Koopmeiners en is tiende debutant bij Jong Oranje

Update: Ajacied vervangt Koopmeiners en is tiende debutant bij Jong Oranje

Gepubliceerd: dinsdag 13 november 2018 om 14:03di 13-11-2018 om 14:03

Erwin van de Looi heeft de bezem door Jong Oranje gehaald. De bondscoach van het beloftenelftal verwelkomt maar liefst negen nieuwe spelers voor het oefenduel met Jong Duitsland.

Dani de Wit, Kaj Sierhuis (Ajax), Nathangelo Markelo (Everton), Deyovaisio Zeefuik, Jan Hoekstra (FC Groningen), Tahith Chong (Manchester United), Armando Obispo (PSV), Deroy Duarte (Sparta) en Jay-Roy Grot (VVV-Venlo) mogen zich voor het eerst melden bij Jong Oranje. 

Van de Looi werkt met een heel nieuw team aan de toekomst van Oranje. "Voor ons betekent deze wedstrijd de start van de voorbereiding op een nieuwe EK-kwalificatiecyclus", vertelt Van de Looi op de site van OnsOranje.

"We hebben hiervoor afscheid genomen van een vorige generatie en gaan verder met spelers die na 1 januari 1998 geboren zijn. Dit zijn spelers die allemaal nog op het EK 2021 kunnen spelen."

"Deze eerste wedstrijd tegen Duitsland is direct een mooi affiche en een geweldige uitdaging voor ons. Duitsland speelt deze oefenwedstrijd in hun voorbereiding op het EK 2019. Zij zullen dus met een wat ouder elftal aan de aftrap verschijnen. Voor ons is dit iets om naar uit te kijken en we zullen ook vol de strijd aangaan. Als team kijken we natuurlijk met een goed gevoel terug op de laatste twee interlands, tegen Letland en Oekraïne. Deze lijn willen we tegen Duitsland doortrekken."

Update 14:03 uur: Teun Bijleveld vervangt de zieke Teun Koopmeiners in de selectie van Jong Oranje. Ajacied Bijleveld is daarmee de tiende speler die in de selectie van Jong Oranje debuteert.

Ook Dani de Wit, Kaj Sierhuis, Nathangelo Markelo, Deyovaisio Zeefuik, Jan Hoekstra, Tahith Chong, Armando Obispo, Deroy Duarte en Jay-Roy Grot zitten voor het eerst bij de selectie van Jong Oranje, dat vrijdag een oefenwedstrijd speelt tegen Jong Duitsland.

Lees meer over:NederlandNederland

Plaats een reactie

vrijdag 9 november 2018 om 13:09
De toekomst voorspelt veel goeds! Mooi om te zien
Vind ik leuk
J R Riquelme +1373
vrijdag 9 november 2018 om 13:31
Nu nog de trainer vervangen.

Wat is die van de Looi toch een pannekoek.
Vind ik leuk
vrijdag 9 november 2018 om 13:39
Veel goeds?! Vind het maar een matig team.. En wie de f is Jan Hoekstra
Vind ik leuk
Hektor +426
vrijdag 9 november 2018 om 16:17
Wel een heerlijk aanval:
Kluivert - Malen - Chong
Vind ik leuk
0260165 +799
vrijdag 9 november 2018 om 16:52
Koopmeiners - Kadioglu - Duarte
Malacia - v Drongelen - Schuurs - Zeefuik
Bijlow

Deze zijn ook wel aardig.
Vind ik leuk
dinsdag 13 november 2018 om 15:12
Haha ik heb er nog nooit van gehoord is wel goede vraag!!
Vind ik leuk
dinsdag 13 november 2018 om 15:12
Loop jij 4 dagen achter?? ;)
Vind ik leuk
dinsdag 13 november 2018 om 15:14
Hahahaha +1 zie het nu pas
Vind ik leuk
Tsubamba +3485
vrijdag 9 november 2018 om 14:18
Wel jammer dat Michel Breuer er niet bij zit
Vind ik leuk
dinsdag 13 november 2018 om 14:28
😂😂😂
Vind ik leuk
Bruno Conti +1506
dinsdag 13 november 2018 om 15:21
waar zie je dat dan aan, ik zie nixxx....
Vind ik leuk
FC Treurwilg +8696
vrijdag 9 november 2018 om 13:10
Kluivert zal wel balen dat ie met de kleuters op stap mag
Vind ik leuk
Midden-Noord +96272
vrijdag 9 november 2018 om 13:11
Afgelopen wedstrijd heeft hij met verve meegedaan met de mannen.
Vind ik leuk
FC Treurwilg +8696
vrijdag 9 november 2018 om 13:12
Juist daarom, was zelfs man of the match
Vind ik leuk
Midden-Noord +96272
vrijdag 9 november 2018 om 13:19
Speelde een goed potje ja, veel dreiging.
Vind ik leuk
Mari +14719
vrijdag 9 november 2018 om 13:43
Misschien, maar hij vindt zich niet te groot en meldt zich niet af.
(Al dan niet met een fake blessure).
Maar ja, als je CL speelt en goed dan ben je nog niet goed genoeg voor het Nederlands elftal
Vind ik leuk
vrijdag 9 november 2018 om 17:33
Het is zelf ook nog een kleuter alleen een kleuter met een goed salaris
Vind ik leuk
zwollie +10221
dinsdag 13 november 2018 om 14:25
Heeft die rioolrat toch maar mooi geregeld
Vind ik leuk
Midden-Noord +96272
vrijdag 9 november 2018 om 13:10
Geen Indy Groothuizen. Haha
Vind ik leuk
vrijdag 9 november 2018 om 13:14
En terecht. Wat een slechte keeper is dat zeg!
Vind ik leuk
Midden-Noord +96272
vrijdag 9 november 2018 om 13:20
Zat er eerst wel altijd bij maar die heeft zijn raampjes ingegooid. Viel vorig jaar trouwens goed in voor Robert. Dit jaar is zeer matig tot slecht. Zwinkels staat dit weekend weer onder de Haagse lat.

Zeker terecht maar het was sarcasme.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 9 november 2018 om 13:21]
Vind ik leuk
younited +4044
vrijdag 9 november 2018 om 13:24
wat een kutkeeper
Vind ik leuk
Chielus +130
vrijdag 9 november 2018 om 13:22
Is een van die te oude spelers
Vind ik leuk
Midden-Noord +96272
vrijdag 9 november 2018 om 13:29
Maar wel een van de zekerheidjes. Indy kost ons teveel punten.
Vind ik leuk
Dub_Rtd +7284
vrijdag 9 november 2018 om 13:15
1 nieuwe coach zal meer helpen.
Vind ik leuk
Wijndalum +1431
vrijdag 9 november 2018 om 13:17
Koopmeiners er niet bij? Wat een onzin.
Vind ik leuk
MiloZandt +2110
vrijdag 9 november 2018 om 13:19
Hij staat er gewoon bij. VP is scheel.
Vind ik leuk
Wijndalum +1431
vrijdag 9 november 2018 om 13:46
Dank! Ik ging inderdaad af op de tekst.
Vind ik leuk
Shelbourne +6310
vrijdag 9 november 2018 om 13:17
Een hoop middelmaat
Vind ik leuk
vrijdag 9 november 2018 om 16:04
Obispo is toch wel de toekomst
Vind ik leuk
Shelbourne +6310
vrijdag 9 november 2018 om 16:07
Fijne toekomst is dat dan
Vind ik leuk
vrijdag 9 november 2018 om 16:31
Idd, koop maar alvast popcorn.
Vind ik leuk
vrijdag 9 november 2018 om 13:18
Ben toch wel benieuwd naar Tahith Chong en Markelo.
Kunnen we ze lekker van dichtbij zien.
Mooi teampje maar ik hou nog een slag om de arm aangezien jong Oranje altijd weet te falen op de 1 of andere manier met een mooie selectie.
Vind ik leuk
vrijdag 9 november 2018 om 13:20
En geen Feyenoord spelers erbij? O wacht effe, ik zie het helemaal verkeerd volgens velen op VP wat van Geel en van Bronkhorst aangaat. Mijn oprechte excuses aan die velen.
Vind ik leuk
fedor2501 +6723
vrijdag 9 november 2018 om 13:23
Je bent een sukkel.
Vind ik leuk
Dub_Rtd +7284
vrijdag 9 november 2018 om 13:44
Kijk nog een keer het lijstje na en kom dan weer terug met excuses aanbieden aan velen op VP die het inderdaad beter weten dan jij.

Vind ik leuk
vrijdag 9 november 2018 om 13:49
Je hebt gelijk Dub_Rtd, langs deze weg mijn oprechte excuses aan velen op VP die het inderdaad beter weten dan ik.............Maar dit geld alleen maar voor dit onderwerp mag ik hopen?
Vind ik leuk
Dub_Rtd +7284
vrijdag 9 november 2018 om 13:54
Je moet gewoon lekker je accountje sluiten en stoppen met je als Feyenoord fan voor doen.

Vind ik leuk
vrijdag 9 november 2018 om 14:00
76 Like,s tot nu toe. Ach ik neem het je niet kwalijk dat je dit schrijft want je bent of net nieuw op VP of het is je zoveelste account op VP..............#
Vind ik leuk
Dub_Rtd +7284
vrijdag 9 november 2018 om 14:10
3de inmiddels. 2x ban (DubRtd en RtdDub) rond de 15.000 likes elk.
Verder nog vragen, trol?
[Reactie gewijzigd op vrijdag 9 november 2018 om 14:11]
Vind ik leuk
vrijdag 9 november 2018 om 14:14
O jee, weer iemand die het niet kan hebben dat de waarheid gezegd wordt en daarom iemand anders voor trol uitmaakt. Maar dit heb je vast niet zelf verzonnen dit aangaande je 3e account inmiddels..............#
Vind ik leuk
Dub_Rtd +7284
vrijdag 9 november 2018 om 14:19
Er zit een verschil tussen de waarheid zeggen en echt absoluut niets anders doen dan je negatief uitlaten over de club waar je zogenaamd fan van zou zijn.

Je doet niet anders dan de hele dag off topic zitten pissebedden (zie de VP voetbalkantine van vandaag maar weer) op bestuur en trainer.
We weten het nu wel zo langzamerhand. Je gimmick is over. Sluit je accountje en ga een andere hobby zoeken, trol.
Vind ik leuk
Emnu +8913
dinsdag 13 november 2018 om 14:36
Ach, jij als Rotterdammert moet toch weten dat gasten van zijn leeftijd zijn opgegroeid met niet alleen de successen maar dat er als kind wrs thuis bij hem niet eens gevreten werd als Feyenoord verloren had.

Ik vind t wel mooi, zo’n echte ouwe zeur.
Vind ik leuk
Kaar +5991
vrijdag 9 november 2018 om 14:32
Even een vraagje 'off topic' hoor. Maar ik heb begrepen dat het aantal achter een accountnaam het aantal berichten is wat men gepost heeft en dat het niets met likes te maken heeft.
Vind ik leuk
vrijdag 9 november 2018 om 14:40
Deze vraag moet je eigenlijk persoonlijk stellen aan o.a. Dub_Rtd, want hij doet zich voorkomen alsof hij echt verstand heeft van voetballen alsmede een kenner is van jouw vraag.
Vind ik leuk
rexxo +18530
vrijdag 9 november 2018 om 13:20
Iedere keer als je die selectie ziet hoop je dat er ook een bezem door de trainingstaf is gehaald. Met dit tactisch onbenul op de bank ga je het niet redden.
Vind ik leuk
Daaniet123 +421
vrijdag 9 november 2018 om 14:10
Ehhm hij is net begonnen. Het zou je sieren hem een kans te geven. Bij Groningen heeft deze trainer geen slechte resultaten behaald (oa winst KNVB beker). Daarnaast zit ook Kruzen erbij op de bank, niet bepaald een tactisch onbenul, maar die ken je waarschijnlijk niet.
Vind ik leuk
rexxo +18530
vrijdag 9 november 2018 om 15:41
OMG, Als jij van der Looi zo een geweldige trainer vind ga ik die discussie met je stoppen. Dit is een forum en ik bepaal zelf wel wat ik post. Met je idiote suggestieve opmerking dat ik Kruzen niet zou kennen, dit kan ik echt niet serieus nemen. Gesproken door een echte Noob.
Vind ik leuk
Daaniet123 +421
vrijdag 9 november 2018 om 16:52
Eerlijk gezegd weet ik niet of hij een goede trainer is, jij schijnt het te weten.... Vertel dan maar eens inhoudelijk waarom hij technisch/taktisch niet goed genoeg is voor deze functie, als je wilt in ieder geval. Bij zijn mediaoptreden komt ie wel eens wat nors over, maar dat wil niet zeggen dat het geen goede trainer is. Als je met Groningen de beker wint, moet je toch iets kunnen. En daarnaast, met Kruzen ernaast zit er zowiezo een sterke tacticus in de staf waar jij de bezem door wil halen, en dit terwijl ze er pas enkele maanden bezig zijn. Heel goed dat je je eigen mening hebt, ik ben benieuwd naar je argumenten waar je je mening op baseert. Misschien word ik er wel wijzer van.
Vind ik leuk
Kim Jung-On +6353
vrijdag 9 november 2018 om 13:36
Volgens mij roept Van der Looij al twee wedstrijden lang dat dit de start van een nieuwe lichting is...
Vind ik leuk
Daaniet123 +421
vrijdag 9 november 2018 om 14:01
De laatste twee wedstrijden van de vorige kwalificatie wist men dat men al uitgeschakeld was voor het EK, en nu richt men zich volledig op de volgende kwalificatiemogelijkheid en dus moet de nieuwe lichting nog starten inderdaad, zo moeilijk is dat toch niet?
Vind ik leuk
rexxo +18530
vrijdag 9 november 2018 om 14:25
Wat wil je nu eigenlijk zegen?
Vind ik leuk
Daaniet123 +421
vrijdag 9 november 2018 om 15:03
Wat begrijp je niet?
Vind ik leuk
vrijdag 9 november 2018 om 13:50
Nu van de Looy nog
Vind ik leuk
HJR +9280
vrijdag 9 november 2018 om 13:54
Jan Hoekstra van FC Groningen. Hoe Nederlands wil je het hebben :)
Vind ik leuk
harryheck +1629
vrijdag 9 november 2018 om 14:28
nu alleen nog een nieuwe trainer!!!!!
Vind ik leuk
JarnoV +0
vrijdag 9 november 2018 om 14:33
Ik zou de tegenstander toch maar niet laten schieten met bijlow in de goal. Wat een prut keeper is dat zeg, hebben we niks beters?
Vind ik leuk
vrijdag 9 november 2018 om 15:27
Ik mis alleen Xavi Simons had hem graag erbij willen hebben.
Vind ik leuk
Het Brein +5074
vrijdag 9 november 2018 om 17:29
Jan Hoekstra, klinkt toch niet als een profvoetballer. Meer als een tegelzetter uit Veendam..
Vind ik leuk
Dionisius +123
dinsdag 13 november 2018 om 14:32
Zitten leuke talentvolle voetballers bij, maar ook echt wel een paar waarvan ik niet verwacht dat ze het grote oranje ooit gaan halen.
Die Zirkzee van Bayern, waarom zou die er niet bij zitten? Doet het daar toch erg goed?
Vind ik leuk
2cents +67960
dinsdag 13 november 2018 om 14:43
Leuk voor Bijleveld. Onopvallend goed bezig.
Vind ik leuk
Rodajc +19659
dinsdag 13 november 2018 om 16:13
Bijlow
Floranus Schuurs vanDrongelen Malacia
DeWit Kadioglu Duarte
Chong Malen Kluivert

Zoiets?
Vind ik leuk
dinsdag 13 november 2018 om 18:03
Waar blijft adekanye?
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws