Van Bommel geeft toe bij PSV: Bij iedere keuze twijfel ik

    Van Bommel geeft toe bij PSV: "Bij iedere keuze twijfel ik"

    vrijdag 9 november 2018 om 14:47

    Mark van Bommel rekent aankomende zaterdag op veel lawaai op De Vijverberg, waar De Graafschap het opneemt tegen PSV. Op Wembley, waar PSV tegen Tottenham Hotspur speelde in de Champions League, waren vooral de Eindhovense supporters in vorm.

    "Van Wembley naar De Vijverberg. Ik denk dat daar meer lawaai is dan op Wembley, buiten onze eigen supporters om. Die zijn altijd in vorm. Als wij niet in vorm zijn, hebben ze kritiek, zoals het hoort. Ze weten ook precies wanneer we onze steun nodig hebben. Dat doen ze goed. De wisselwerking tussen de spelers en fans is aanwezig. Van beide kanten voel je dat. Op Wembley kregen ze heel veel complimenten, ook van de tegenstander en de pers. Dat was mooi om te zien."

    Van Bommel kiest al wekenlang voor dezelfde opstelling, maar toch twijfelt hij telkens. "Ik twijfel altijd over mijn opstelling. Anders denk je niet meer na. Bij iedere keuze twijfel ik. Je moet er goed over nadenken. Dat is hetzelfde als wanneer je een auto koopt. Daar moet je ook over nadenken. Wil je leren bekleding? Pak je een automaat?"

    De Graafschap-trainer Henk de Jong probeert zijn spelers met het juiste gevoel de wedstrijd in te sturen. "We moeten PSV tegenhouden, maar willen ook voorin iets brengen. Als je zelf de bal hebt, is dat de beste verdediging. Dat geeft rust in het spel", zegt hij op de clubsite van De Superboeren.

    PSV heeft dit seizoen nog geen punt verspeeld. "Maar natuurlijk gaan we vol voor een resultaat. We stonden er ook tegen Feyenoord. Compact spelen en zorgen voor defensieve zekerheid: dat is het belangrijkst."

    Plaats een reactie

    FC Treurwilg +5804
    vrijdag 9 november 2018 om 14:48
    Hup Superboeren
    Vind ik leuk
    Bosch +58
    vrijdag 9 november 2018 om 15:02
    Nee maat... wij gaan er het kampioenschap niet verspelen ; P
    Vind ik leuk
    ajaksiet +370
    vrijdag 9 november 2018 om 16:27
    Tegen Inter, tottenham, barca alles al verspeeld he
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +1009
    vrijdag 9 november 2018 om 16:32
    Ajacied.... geen Ajaksiet leer eerst eens schrijven voor je met je kut-commentaren komt.
    Alsof wij het beter hadden gedaan in zo'n poule...
    Hou toch op.
    Vind ik leuk
    Vvgimmurt +526
    vrijdag 9 november 2018 om 16:58
    Zo je maakt kortemette met hem zie ik😋
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +1009
    vrijdag 9 november 2018 om 17:08
    Ja ik heb het niet zo op die roeptoeter; alleen maar bezig met PSV; Feyenoord en wat daar allemaal misgaat. Eerst in de spiegel kijken en dan naar een ander.

    Heb hier al vaker tegen menigeen geroepen dat het heel makkelijk is om de splinter in het oog van een ander te zien; maar dan moet je ook die balk in je eigen ogen zien. En bij sommigen is het zelfs een complete houtindustrie in hun ogen.
    Vind ik leuk
    ajaksiet +370
    vrijdag 9 november 2018 om 17:34
    eikeltje denk ik. blijf weg van dit soort forums, als je er niet tegen kan. Kijk mijn reacties mbt. ajax ook even na. Als die slecht spelen zeg ik het ook. Over Feyenoord zeg ik haast niets, eerst alles goed lezen voordat je onzin schrijft, triest ventje
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 9 november 2018 om 17:50]
    Vind ik leuk
    Vvgimmurt +526
    vrijdag 9 november 2018 om 22:53
    Waarom moet hij weg blijven als hij gelijk heeft hierin
    .. en hij scheld je nog niet eens uit??? Waarom ga jij niet van deze forum af!!! Je bent altijd wel bezig tegen psv en af en toe tegen feyenoord. Kijk eerst naar je ajaks zoals jij het noemt;)
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +1009
    zaterdag 10 november 2018 om 00:45
    Vraag je nog vriendelijk om een serieuze reactie; groet je hem nog vriendelijk en dan wil hij niet meer reageren....

    Ik zeg: "en dat noemt zich dan een fan van Ajax".

    Wou schrijven: "Ajaksiet" maar die humor had hij waarschijnlijk niet begrepen.

    Ajacied.
    Vind ik leuk
    Vvgimmurt +526
    zaterdag 10 november 2018 om 21:53
    Haha jaa joh jammer niet iedereen begrijpt sarcasme of humor;)
    Vind ik leuk
    ajaksiet +370
    zaterdag 10 november 2018 om 08:52
    He huilebalk, gelukkig weer een nieuwe trol! Zeg even in welke reactie ik het woord "ajaks" gebruik huilebalk. Ga aub verder huilen met je vriendje de meeprater koekie.
    Vind ik leuk
    Vvgimmurt +526
    zaterdag 10 november 2018 om 21:52
    Tenminste een echte ajacied niet zo een nepperd als jij....
    Vind ik leuk
    ajaksiet +370
    zondag 11 november 2018 om 09:21
    Nou, ik ben wel een echte, maar heb ook een mening. Spelen ze slecht, dan zeg ik het ook. Dus wie is hier de nepperd?
    Vind ik leuk
    Vvgimmurt +526
    vrijdag 9 november 2018 om 22:51
    Ja je hebt er een aantal hier van elke club wel 2 van die zielige mensen. Maar geef je wel gelijk daarom kijk ik liever eerst naar me eigen club voordat ik over andere begin...
    Vind ik leuk
    ajaksiet +370
    vrijdag 9 november 2018 om 17:32
    scheldwoorden voor je houden aub, leer zelf effe spellen voordat je commentaar geef analfabeet.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 9 november 2018 om 17:48]
    Vind ik leuk
    Polly11 +3898
    vrijdag 9 november 2018 om 17:53
    Commentaar geeftttttt
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 9 november 2018 om 17:53]
    Vind ik leuk
    ajaksiet +370
    vrijdag 9 november 2018 om 18:16
    geeeeeffffffttttttt, goedzo pppoooollllllyyyyy1111111
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +1009
    vrijdag 9 november 2018 om 18:31
    Fijn dat je vindt dat je scheldwoorden hier weg moet houden; jammer dat je mij dan een eikeltje noemt. En ook nog eens een triest ventje. En dan moet ik leren spellen omdat ik analfabeet schijn te zijn.

    Zegt de man die het werkwoord geven niet eens op de juiste manier kan vervoegen. En danook nog niet eens weet hoe men het woord Ajacied dient te schrijven.

    Lachwekkend.
    Vind ik leuk
    ajaksiet +370
    vrijdag 9 november 2018 om 19:01
    danook?? perfect Nederlands ventje. Groetjes ajaKSieT

    Daarna ook nog een zin met En beginnen....Goed Nederlands. Je gaat vooruit!
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 9 november 2018 om 19:04]
    Vind ik leuk
    ajaksiet +370
    zaterdag 10 november 2018 om 08:56
    Zegt een lachwekkende meeprater. Meeprater is iemand die met alle winden meegaat, ook wel wuivend riet genoemd. Nu wordt het te moeilijk voor je denk ik.
    Vind ik leuk
    WRFM +228
    vrijdag 9 november 2018 om 17:47
    Prima opmerking
    Trollen genoeg hier
    Vind ik leuk
    ajaksiet +370
    vrijdag 9 november 2018 om 18:17
    zegt een trol
    Vind ik leuk
    WRFM +228
    vrijdag 9 november 2018 om 19:22
    Kleutertje
    Vind ik leuk
    ajaksiet +370
    zaterdag 10 november 2018 om 08:54
    Zegt een kleuter trol
    Vind ik leuk
    MeAgain +6468
    vrijdag 9 november 2018 om 21:41
    Mooi dat je hem aanspreekt.
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +1009
    zaterdag 10 november 2018 om 00:33
    Omdat hier de reacties nogal eens door elkaar staan; je hebt het tegen mij (koekie1970) ???
    Vind ik leuk
    ajaksiet +370
    zaterdag 10 november 2018 om 09:34
    Hoe zielig kan je zijn om iemand aan te vallen op een naam die hij in een forum gebruikt. Voor jou info, de naam ajacied was al vergeven Koekie. Koekie??? ha, jij bent de chauffeur van Bertje en suikeroompje van Markske. nou kan ik je reacties beter plaatsen...Voortaan ga ik je chauffeur Bertje noemen.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 10 november 2018 om 10:59]
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +1009
    zaterdag 10 november 2018 om 11:26
    Naam Ajacied is al vergeven zeg je!
    En dan niet bedenken dat er nog andere mogelijkheden zijn zoals bijvoorbeeld:
    De enige Ajacied;
    Ajacied for life.
    Of iets met een geboortejaar en het woord Ajacied.

    Feit is en blijft dat op het moment iemand hier een andere mening heeft dan "de grote welbespraakte; zeer intelligente Ajaksiet" ; deze welbespraakte zeer intelligente persoon zijn of haar werkelijke niveau laat zien en zich verlaagt tot schelden enz.
    Vind ik leuk
    ajaksiet +370
    zaterdag 10 november 2018 om 12:11
    goed gesproken chauffeur Bertje! Had het niet beter kunnen verwoorden. Geweldig profiel van jezelf!

    Even herhalen wat je zegt, als je het niet erg vindt:

    "Feit is en blijft dat op het moment iemand hier een andere mening heeft dan "de grote welbespraakte; zeer intelligente Chauffeur Bertje" ; deze welbespraakte zeer intelligente persoon zijn of haar werkelijke niveau laat zien en zich verlaagt tot schelden enz.
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +1009
    zaterdag 10 november 2018 om 15:45
    Je moet je gelijk halen hè....

    Nogmaals get a life. Als jij nu alles ff terugleest zul je zien dat jij toch echt een reactie van mij uitlokt. En je alleen maar reageert op de zaken die meneer niet welgevallen.

    Veel plezier in je verdere leven.
    Vind ik leuk
    ajaksiet +370
    zaterdag 10 november 2018 om 16:12
    Volgens mij begin jij met "kut"reacties als reactie. Maar lezen kan je dus niet begrijp ik. Je valt nu ook in herhalingen.

    Veel plezier verder me je bestaan Chauffeur Bertje!

    [Reactie gewijzigd op zaterdag 10 november 2018 om 16:18]
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31720
    vrijdag 9 november 2018 om 18:04
    Ajax had in die groep ook niets klaar gespeeld.
    Vind ik leuk
    ajaksiet +370
    vrijdag 9 november 2018 om 18:19
    haha, zo zou ik ook reageren als wij maar 1 punt hadden in onze poule.
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +1009
    vrijdag 9 november 2018 om 18:28
    En nog steeds het woord Ajacied niet kunnen schrijven.
    Vind ik leuk
    ajaksiet +370
    vrijdag 9 november 2018 om 19:01
    nee, het ajaKSieT, Koekie???
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +1009
    vrijdag 9 november 2018 om 19:07
    Woordenboekje aanschaffen en dan vooral naar de schrijfwijze kijken van de meervoudsvorm van woorden die eindigen op een x.

    Of beter nog Google ff hoe je Ajacied schrijft.
    Vind ik leuk
    ajaksiet +370
    vrijdag 9 november 2018 om 19:10
    ff en Ajacied?? Nu ga je toch weer achteruit, leren ze je echt niets in groep 4???

    Ik stop nu met reageren, wordt namelijk erg moe van dit soort stompzinnige figuren
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +1009
    vrijdag 9 november 2018 om 20:14
    Toch jammer...
    Nu ik je op alle feiten tegenspreek ben ik inene een groep 4 leerling.

    En jij vond het niet netjes wanneer er gescholden werd.

    🤣🤣🤣🤣 Weer een trol ontmaskerd.
    Vind ik leuk
    ajaksiet +370
    zaterdag 10 november 2018 om 08:45
    Sorry jongen, het verschil tussen jou en mij is nou net, dat ik wel met feiten kom en jij met iedereen meepraat. Dat is helaas weer een feit.
    Vind ik leuk
    ajaksiet +370
    zaterdag 10 november 2018 om 09:00
    Er is hier maar 1 echte trol gelukkig. Volgens mij ben jij begonnen met raar te reageren, niet ik. Wil je de feiten weten? Lees je 1e reactie maar eens na, als je nog kan begrijpen wat je hebt geschreven.
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +1009
    vrijdag 9 november 2018 om 20:28
    De enige die hier stompzinnig is dat ben je zelf.
    Op het moment dat je wordt tegengesproken en met feiten wordt geconfronteerd; ga je lopen schelden.

    Beetje het grote bek achter het hek idee als je het mij vraagt.

    Nogmaals google maar eens: is het Ajaxied; Ajaksiet??
    Let op het antwoord kan voor jou zeer verrassend zijn.
    Met zeer veel Ajax groeten en hopende op een serieuze reactie.
    Vind ik leuk
    ajaksiet +370
    zaterdag 10 november 2018 om 09:02
    Haha, je kan alleen mijn reacties maar omdraaien. Dus feiten heb je al helemaal niet. Ontmaskerd heet dat.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31720
    vrijdag 9 november 2018 om 18:38
    *ajacied.
    Vind ik leuk
    JCJWZ +14379
    vrijdag 9 november 2018 om 19:43
    Ajax heeft in het verleden al bewezen in dergelijke groepen minstens EL te kunnen halen. Psv had in de poule van Ajax ook niks klaar gespeeld, misschien een puntje tegen AEK.
    Vind ik leuk
    ardesch +3
    zaterdag 10 november 2018 om 10:58
    glazen bol?
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 19:46
    Overwinteren jullie maar en de eerste goede tegenstander eruit en dan weer uitgespeeld en weer niks
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 19:58
    Geen schande om van Tottenham Barca en Inter te verliezen. Jij ziet het dramatisch in. Je goed recht. Wij PSVers zien het realistisch in. Alle 3 de clubs hebben budgetten die vele male groter zijn dan die van PSV. Niks bijzonders aan. Echter een kampioenschap op de laatste speeldag verliezen van degradatie kandidaat de Graafschap die een budget heeft een fractie wat Ajax hanteert is een grote schande. Een grote schande dat zijn weerga niet kent.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 9 november 2018 om 20:02]
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +1009
    vrijdag 9 november 2018 om 20:16
    Piep piep hoi daar is Calimero al.
    Get a life. Je maakt je druk.
    Denk aan je hart.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 20:27
    Lik me harige reet graftak.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 9 november 2018 om 20:34]
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +1009
    vrijdag 9 november 2018 om 20:32
    As je het niet erg vindt liever niet. Waarom houd je je niet bezig met je eigen cluppie scheelt een hoop ergernis. Of ga dan met je mede supporters over dit soort zaken (anti Ajax bedoel ik dan) praten.
    Vind je vast meer begrip dan hier. Zeker na je opmerking over dat wat ik met je harige reet zou moeten doen. 🤢🤢🤢🤢
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 22:23
    Wat een niveau kerel. Een beetje nederigheid zou op zijn plaats zijn. Hoog van de toren blazend maar als het straks weer ouderwets tegenzit nergens te bekennen.
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +1009
    zaterdag 10 november 2018 om 00:40
    Het ging mij om de laatste regels. Voor de rest heeft hij een punt. Want ik heb hier al eerder aangegeven dat Ajax in een poule met Barça en Inter en Tottenham waarschijnlijk ook geen potten had kunnen breken.

    Jammer dat hij dan de Graafschap erbij haalt. Ik zeur ook niet over het seizoen dat PSV een straatlengte voor stond en uiteindelijk het kampioenschap nog liet lopen.

    Dat bedoel ik dus met houd je bezig met je eigen falen.

    Daarom ook een excuus voor het aanhalen van bovengenoemd voorbeeld.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 10 november 2018 om 00:46]
    Vind ik leuk
    Il Gordo +9419
    vrijdag 9 november 2018 om 20:32
    Ja, dat had ik ook niet verwacht tegen deze ploegen. Jij wel?
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +25002
    zaterdag 10 november 2018 om 06:51
    Bosch heeft het over het kampioenschap Ajaksiet. Kom jij weer met de CL tegenstanders....ken je t verschil niet ?
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +25002
    vrijdag 9 november 2018 om 15:24
    Met Pereiro koop je een Nissan Micra...met Guti een Ferrari. Dus niet lullen, Mark.
    Vind ik leuk
    dijkie87 +1216
    vrijdag 9 november 2018 om 15:45
    guti nog niks laten zien is een zoethoudertje voor lozano om nog even te blijven bij psv
    Vind ik leuk
    tannat +14010
    vrijdag 9 november 2018 om 16:04
    Hahaha niks laten zien? Zijn gemiddelde aantal goals per gespeelde minuut is erg hoog.
    Vind ik leuk
    dijkie87 +1216
    vrijdag 9 november 2018 om 16:20
    tegen ado en rkc nou nou
    Vind ik leuk
    Werner1913 +8043
    vrijdag 9 november 2018 om 16:24
    Daar zou Huntelaar voor tekenen ;-)
    Vind ik leuk
    dijkie87 +1216
    vrijdag 9 november 2018 om 16:26
    goeie grap die scoort liever in de cl voorrondes
    Vind ik leuk
    ajaksiet +370
    vrijdag 9 november 2018 om 18:19
    sorry, mag Huntelaar zijn schoenen niets eens strikken, Als hij 10% vd carriere van Huntelaar haalt heeft hij het al goed gedaan. Dat van Bommel hem niet in de basis zet, zegt genoeg.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 19:48
    Heeft totaal niets bereikt die lama
    Vind ik leuk
    ardesch +3
    zaterdag 10 november 2018 om 11:01
    huiswerk béter doen
    Vind ik leuk
    ajaksiet +370
    vrijdag 9 november 2018 om 17:35
    klopt, hij is geweldig! vandaar ook elke week basisplaats in de Mickey Mouse competitie toch?
    Vind ik leuk
    tannat +14010
    vrijdag 9 november 2018 om 18:14
    never change a winning team
    Vind ik leuk
    stratumseind +171128
    vrijdag 9 november 2018 om 16:12
    al lang aan beidenogen blind?
    Vind ik leuk
    dijkie87 +1216
    vrijdag 9 november 2018 om 16:19
    tegen rkc en ado niks apparts vrije doorgang staat niet voor niks wissel een pereirro in vorm is veel beter
    Vind ik leuk
    R2 +5111
    vrijdag 9 november 2018 om 16:53
    Pereiro is alleen zelden twee wedstrijden achter elkaar in vorm.
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +25002
    zaterdag 10 november 2018 om 06:48
    2 assists en 3 goals in 4 invalbeurten...nee hoor, nog niks laten zien
    Vind ik leuk
    ajaksiet +370
    zaterdag 10 november 2018 om 09:07
    Waarom heeft hij dan geen basisplaats?
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +25002
    zaterdag 10 november 2018 om 11:07
    Omdat Bommel wil laten zien dat hij zich niet laat intimideren en onverstoorbaar wilt zijn
    Vind ik leuk
    ajaksiet +370
    zaterdag 10 november 2018 om 11:12
    Of omdat hij toch (nog) niet goed genoeg is......
    Vind ik leuk
    dijkie87 +1216
    zaterdag 10 november 2018 om 11:19
    idd nog niks tegen ado rkc dat zijn amateurs
    Vind ik leuk
    Tsubamba +511
    vrijdag 9 november 2018 om 14:49
    Misschien als ze aan het stadion aan het werk zijn, maar anders moet Mark nog eens even goed nadenken
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 15:03
    Klopt gewoon wat hij zegt, op Wembley hoorde je niemand behalve de PSV supporters.. dus denk dat er inderdaad meer te horen is op de Vijverberg.
    Vind ik leuk
    Tsubamba +511
    vrijdag 9 november 2018 om 15:05
    Hmm oke oke, sorry. Dat was waarschijnlijk omdat alle engelse supporters dachten een potje NFL te zien kregen op dat veld
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 15:07
    Zou kunnen, maar de sfeer in Engeland is sws niet echt geweldig bij een wedstrijd.. met liverpool als uitzondering
    Vind ik leuk
    ajaksiet +370
    zaterdag 10 november 2018 om 09:09
    Dan ben je nog nooit bij arsenal geweest denk ik.
    Vind ik leuk
    Andre As +1113
    vrijdag 9 november 2018 om 14:50
    De trainer was in ieder geval niet in vorm op Wembley.

    Waarom moet hij trouwens altijd zo klef doen met de vierde man?
    Vind ik leuk
    Kopstootje +9458
    vrijdag 9 november 2018 om 14:52
    Ligt niet zozeer aan de trainer.

    Van Bommel is op dit moment de beste trainer in de Eredivisie.
    Vind ik leuk
    MOKUM*** +1303
    vrijdag 9 november 2018 om 15:34
    Ik geef je een like omdat dit echte humor is.
    Vind ik leuk
    Bullshit +1280
    vrijdag 9 november 2018 om 16:10
    Jij kent het verschil tussen humor en de waarheid niet.
    Geeft niet hoor, je komt er vanzelf wel achter.
    Vind ik leuk
    Jeroen Water +2990
    vrijdag 9 november 2018 om 16:23
    Jij doet je naam ook eer aan!
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 9 november 2018 om 16:25]
    Vind ik leuk
    Bullshit +1280
    vrijdag 9 november 2018 om 16:29
    Speciaal gekozen voor velen hier op de site.
    Er wordt zoveel bullshit gedeponeerd op VP.
    Kun je niet ontkennen toch?
    😂😂
    Vind ik leuk
    Jeroen Water +2990
    vrijdag 9 november 2018 om 16:40
    Whaha zeker waar!
    Betekent alleen niet dat je er zelf aan mee hoeft te doen hé ;)
    Vind ik leuk
    Bullshit +1280
    vrijdag 9 november 2018 om 17:42
    Klopt, maar soms word je er in meegezogen.
    Vind ik leuk
    Jeroen Water +2990
    vrijdag 9 november 2018 om 18:22
    Ik snap wat je bedoeld man heb ook absoluut niks tegen jou💪
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 18:43
    Bommel is ook de beste trainer! Staat boven aan met alleen maar slechte spelers, die allemaal 20 klassen minder zijn dan de goden zonen.

    Je zou dan ook denken dat die kale met een spraakgebrek ook de beste trainer is.

    Uuueeeh ueeeh ueeeh toen ging de ajax wekker.
    Vind ik leuk
    MOKUM*** +1303
    vrijdag 9 november 2018 om 21:25
    Jij zal wel nooit achter komen dat je schrijft zoals je nick-name luidt.
    Vind ik leuk
    Bullshit +1280
    zaterdag 10 november 2018 om 12:41
    Lees je eigen bericht nog eens terug. 😩
    Vind ik leuk
    Wim59 +105
    vrijdag 9 november 2018 om 15:55
    Uhhhhh of is Bertje de trainer en van bommel de loopjongen?(vooral naar de 4e man)
    Vind ik leuk
    Just dekler +1747
    vrijdag 9 november 2018 om 16:22
    Hahaha die is echt goed, ik ga helemaal stuk hier, de tranen lopen mij over de wangen.

    Maar effe serieus nou, ik hoop dat je in het echte leven niet zulke slechte grappen maakt. Mijn hemel wat slecht.
    Vind ik leuk
    ajaksiet +370
    zaterdag 10 november 2018 om 09:10
    Op basis waarvan vindt je dalt? Naar resultaten kijkende heeft hij nog helemaal niks laten zien. Advocaat is verreweg de beste trainer in de Nederlandse competitie, daarn denk ik van Bronckhorst.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 10 november 2018 om 09:12]
    Vind ik leuk
    FC Treurwilg +5804
    vrijdag 9 november 2018 om 14:53
    Heeft ie van Luuk geleerd, altijd mekkeren tegen de scheids/4e man
    Vind ik leuk
    Vrolijkje +1054
    vrijdag 9 november 2018 om 14:56
    Is mode tegenwoordig...
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 15:04
    Gelukkig doet Tadic dit niet
    Vind ik leuk
    Andre As +1113
    vrijdag 9 november 2018 om 15:11
    Daar krijg ik (Ajacied) ook jeuk van ja.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 9 november 2018 om 15:13]
    Vind ik leuk
    appeltje +755
    vrijdag 9 november 2018 om 15:16
    Nice whataboutism
    Vind ik leuk
    Hast57 +1998
    vrijdag 9 november 2018 om 15:23
    De juf vraagt waarom ben jij zo ondeugend???? Nou juf omdat hij het ook doet.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 15:33
    Rare reactie??? Of zeg je dat Tadic dit doet, omdat van Bommel en de Jong het doen??
    Vind ik leuk
    appeltje +755
    vrijdag 9 november 2018 om 16:16
    Hast57 bedoelt dat je als een basisschoolleerling gedraagt die is aangesproken op zijn gedrag, en als reactie daarop naar iemand anders wijst.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 9 november 2018 om 20:40]
    Vind ik leuk
    Aaltje93 +208
    vrijdag 9 november 2018 om 16:28
    Misschien moet je iemand dan ook niet aanspreken op iets dat elders ook gebeurd alleen door andere personen.
    Vind ik leuk
    Hast57 +1998
    vrijdag 9 november 2018 om 16:44
    Dan zou nooit iemand terecht gewezen kunnen worden. Is erg makkelijk als het over van Bommel gaat om gelijk naar een ander te wijzen. Alleen maar om de aandacht te verleggen. Zo goedkoop discussiëren om gelijk naar een ander te wijzen.
    Vind ik leuk
    appeltje +755
    vrijdag 9 november 2018 om 16:53
    Nee, dat is niet hoe een normale discussie werkt.

    Veel PSV'ers vinden het niet normaal hoe Van Bommel, Luuk de Jong en Lozano zich soms gedragen. Daarentegen zijn er ook te veel PSV'ers die deze kritiek niet kunnen hebben, en dan maar blijven wijzen naar voornamelijk Ajax. Gisteren was er zelfs een die zei dat het in beeld brengen van Van Bommel die tegen de arbitrage aan het praten was een complot van de media tegen Van Bommel is.
    Vind ik leuk
    Hast57 +1998
    vrijdag 9 november 2018 om 17:17
    Geloof jij dat niet dan???? Hahaha. Droefies.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 18:45
    Moet je je eigen volk eens zien bij topic van benfica en de stoeltjes gooiers.. Wijzen wijzen wijzen je volk doet niet anders.
    Vind ik leuk
    appeltje +755
    vrijdag 9 november 2018 om 19:11
    'je eigen volk'? Ben jij zo iemand?

    Wel grappig dat je reageert op mij die zegt dat veel PSV'ers naar Ajax wijzen, door, juist ja, te wijzen naar Ajacieden die wijzen. Ik hoop dat je deze reactie volledig ironisch bedoelde...
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 19:52
    Heb je topics met stoeltjes gooien gelezen en het topic hotel.

    Volgens mij zijn het toch echt de ajacieden die wijzen.
    Vind ik leuk
    appeltje +755
    vrijdag 9 november 2018 om 20:13
    Je wijst naar Ajacieden die wijzen om te bewijzen dat Ajacieden diegene zijn die wijzen. Snap je die ironie echt niet?
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 20:20
    Nee snap de ironie niet.

    Als elke ajacied nu eerst eens de hand in eigen boezem zou steken.. Ipv te wijzen naar andere..

    Elke x is het zo. Maar jij wil dat niet inzien.
    Vind ik leuk
    appeltje +755
    vrijdag 9 november 2018 om 20:45
    Je wijst nu naar Ajacieden die volgens jou de hand in eigen boezem moeten steken. Misschien een idee om daar zelf mee te beginnen? Je beschuldigt mensen van precies hetzelfde wat je momenteel aan het doen bent. Zonde dat je dat niet door hebt, want zo blijft dit gedrag maar voortbestaan. Hopelijk kun je nu wel zien dat je berichten redelijk ironisch zijn.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 20:50
    Wat jij wil... 99% van de ajacieden hier zijn alleen maar aan 't wijzen naar andere clubs. Als iemand 1 negatiefs over ajax zegt dan komen ze als rioolratten uit hun holen.

    Ajax supporters / hooligans / ajacieden. Maakt mij niet uit hoe je ze noemt gaan met stoeltjes gooien.

    Er wordt eerst gewezen naar psv, Utrecht ado of feyenoord. En dan nog vinden ze het aanvallen van een hotel erger dan hun eigen gedrag.

    Dus ja ik wil ze daar op attenderen. Dat jij het ironisch vind mag. Ik vind hrt uitermate triest dat ik ze daar attent op moet maken..

    Fijne avond nog want hier komen wij niet uit.
    Vind ik leuk
    Psv1989 +2138
    vrijdag 9 november 2018 om 15:43
    Haha volgens mij heeft van Bommel een carrière gehad waar je u tegen zeg, plus dat zijn eerste jaar in de ED nog steeds ongeslagen is Beetje respect voor deze man
    Vind ik leuk
    Bullshit +1280
    vrijdag 9 november 2018 om 16:15
    Net zoals, Tadic, Huntelaar, Schone en nog wat Ajacieden.
    Ook ten Hag praat nog al eens en vraagt zelfs om gele kaarten.
    Vind ik leuk
    appeltje +755
    vrijdag 9 november 2018 om 16:17
    Maar geen van deze zijn zo erg als Van Bommel.
    Vind ik leuk
    Bullshit +1280
    vrijdag 9 november 2018 om 16:20
    Klopt, een graadje erger zijn ze.
    Tadic maakt zelfs schwalbes tegenwoordig en speelt de grote jongen.
    Schone is helemaal erg constant met zijn gemekker en ten Hag vraagt om kaarten, iets wat van Bommel niet doet.
    Je moet je niet zoveel laten meeslepen door de media.
    Vind ik leuk
    appeltje +755
    vrijdag 9 november 2018 om 17:40
    Van Bommel vraagt niet om kaarten? Kijk jij wel naar PSV?
    Vind ik leuk
    Bullshit +1280
    vrijdag 9 november 2018 om 17:43
    Yep, van Bommel probeert er alles aan te doen om een wedstrijd te winnen maar vraagt niet om kaarten.
    Goed kijken.
    Vind ik leuk
    appeltje +755
    vrijdag 9 november 2018 om 17:54
    Och houd op. Vorig jaar bij O19 deed hij hetzelfde. Heb ik vaak genoeg met eigen ogen mogen aanschouwen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 21:25
    Wijzen naar psv terwijl ajacieden minimaal net zo erg zijn. De ironie!!
    Vind ik leuk
    Iggy +3826
    zaterdag 10 november 2018 om 01:03
    Ach jochie toch!
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 19:50
    Je bedoelt tadic
    Vind ik leuk
    Leozao +4150
    vrijdag 9 november 2018 om 14:51
    We gunnen de Superboeren de volle 3 punten vanuit ons warme hart! Ik verwacht van jullie gien wonderen, gewoon deurdonderen. Dat moet tegen psv voldoende zijn!
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 9 november 2018 om 15:28]
    Vind ik leuk
    COYG +6111
    vrijdag 9 november 2018 om 15:01
    Nu wel heh😅
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 9 november 2018 om 15:02]
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 15:05
    2.5 jaar terug gunden jullie hen ook een puntje of niet??
    Vind ik leuk
    Leozao +4150
    vrijdag 9 november 2018 om 15:17
    Mikey: blijf niet in het verleden hangen, hup voorwaarts
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 15:31
    Het verleden??? PSV'ers worden keer op keer herinnerd aan de prijzen die Ajax in het verleden halen.... Terwijl de laatste jaren toch echt voor ons zijn
    Vind ik leuk
    Hast57 +1998
    vrijdag 9 november 2018 om 16:46
    Zijn laatste jaren geen verleden?? Of is dat toekomst?
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 18:13
    Daarom kijken we naar vandaag en daar staan wij toch 5 punten los..
    Vind ik leuk
    Hast57 +1998
    vrijdag 9 november 2018 om 18:19
    Praat dan vanaf vandaag niet meer over de drie titels de afgelopen vier jaar.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 19:16
    Ajacieden praten over hier en nu als het ze uitkomt en zo niet dan wijzen ze naar die kast vol stof.
    Vind ik leuk
    Hast57 +1998
    vrijdag 9 november 2018 om 19:29
    Is dat die zelfde stof die de laatste vier jaar drie keer jullie kast heeft gevuld waar jullie dagelijks een orgasme van krijgen??
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 19:33
    Geen idee waar de psv supporters een orgamse van krijgen.
    Vind ik leuk
    Iggy +3826
    zaterdag 10 november 2018 om 01:02
    Ow ja joh?!
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +1009
    vrijdag 9 november 2018 om 16:36
    Ja hoor zolang als PEC dan ook zijn werk maar deed en die deden dat niet; net zoals jou grote voorbeeld op het moment ook geen dart in een pakkie boter gooit. En die blijft ook maar arrogant roepen dat hij de beste is. Valt ook vies tegen op het moment.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 18:11
    Hahaha is nie mijn voorbeeld de laatste sport die ik kijk is darte
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +1009
    vrijdag 9 november 2018 om 18:38
    Het is darten en niet darte; maar vooruit kan typfoutje zijn. Maar dan mag je me effe uitleggen waar dat MightyMike dan voor staat.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 15:17
    De (super) boeren zijn wij
    Vind ik leuk
    Leozao +4150
    vrijdag 9 november 2018 om 15:18
    Maar als ik het heb over bsv wordt er verontwaardigd gereageerd. leg me dat dan even uit:
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 19:18
    Ja dat is zelfde als ik jullie joden noem. Terwijl dat een geuzennaam is. Vervolgens krijg ik een ban omdat dat oo1 of andere manier in 1x antisemitisme is..
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +1009
    vrijdag 9 november 2018 om 16:37
    Der is moar een Superboer bij jullie (geweest) en dat is een Graafschapper onze Guus Hiddink.
    Vind ik leuk
    volharding +712
    vrijdag 9 november 2018 om 15:41
    Elke Eindhovenaar zal de Graafschap punten toewensen, behalve morgen dan...Uiteindelijk stonden zij aan de basis, van een gigantisch feest in Eindhoven!
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 16:11
    Die hebben liever dat wij kampioen worden dus 0-1 ;-)
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 14:52
    Eerste punt verlies??
    Vind ik leuk
    BarcAjax +2077
    vrijdag 9 november 2018 om 14:55
    Mooie herinneringen, de Vijverberg.😅
    Vind ik leuk
    Vamos7 +4035
    vrijdag 9 november 2018 om 14:58
    Mooie herinnering de 1-1 ...
    Vind ik leuk
    BarcAjax +2077
    vrijdag 9 november 2018 om 15:01
    Daar doelde ik op ja. 😅
    Vind ik leuk
    appeltje +755
    vrijdag 9 november 2018 om 15:16
    No Shit Sherlock
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 14:55
    Hup de Graafschap
    Vind ik leuk
    Andre As +1113
    vrijdag 9 november 2018 om 14:57
    "We weten dat het een mooi stadion is, met gras."

    Zal je net zien dat er zaterdag ijs ligt.
    Vind ik leuk
    Peterfc +1577
    vrijdag 9 november 2018 om 15:04
    Hahaha. Het was niet eenvoudig om er achter te komen. Ze hadden er een spion naar toe gestuurd en hebben het aan Henk de Jong gevraagd.
    " Gravel" : probeerde Henk nog.
    Maar Van Bommel gaf opdracht door te vragen, waarop Henk brak en toegaf dat er gras ligt.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 9 november 2018 om 15:09]
    Vind ik leuk
    alaaf +1186
    vrijdag 9 november 2018 om 14:58
    Bryan Smeets ole ole
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 15:00
    Vermoedelijk zal hij nu de tegenstander overklassen in plaats van zoals afgelopen dinsdag totaal overklast te worden, 1-3.

    Vind ik leuk
    jari11 +734
    vrijdag 9 november 2018 om 15:04
    Een bijna net zo een pijnlijke 1-1 lijkt mij een mooie uitslag:)
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 15:05
    Dan zal hij wel weer heel dicht bij de vierde man gaan staan om te zeuren.
    Vind ik leuk
    KvhZ +920
    vrijdag 9 november 2018 om 15:17
    Ja want die 4e man zorgt er altijd voor dat PSV wint. Lekker belangrijk zeg. Als Mark tegen die 4e man wil lullen, dan laat hem doen. Dat jij en anderen daar last van hebben, daar plaats ik dan weer mijn vraagtekens bij. Op het veld wordt het spel gespeeld, niet ernaast.
    Vind ik leuk
    Vrolijkje +1054
    vrijdag 9 november 2018 om 15:32
    Wel frappant dat het altijd over het mark en de vierde man gaat..of luuk de jong..st juste ..etc etc.

    Nooit over jammermeisje tadic.
    Kaartenzeurder frenkie de jong.
    Of de schandalige overtreding van mazraoui.

    Beter van 2 kanten bekijken.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 19:53
    Kunnen ze niet ivm die grote neuzen die ze hebben
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 15:14
    Engelse fans zijn overrated klaar
    Vind ik leuk
    Radaje +743
    vrijdag 9 november 2018 om 15:27
    Jesus wat een slijmjurk die van Bommel als trainer. Kon hem dan als speler meer waarderen.
    Vind ik leuk
    Leozao +4150
    vrijdag 9 november 2018 om 15:30
    Bij twijvel: schoonpa bellen!
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 15:43
    Wat is twijvel?
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 15:48
    Denk dat hij daar nog over twijfelt.
    Vind ik leuk
    Joey2000 +351
    vrijdag 9 november 2018 om 16:06
    Geen enkele twijfel mogelijk!
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 15:30
    Hebben de PSV-supporters op Wembley complimenten gekregen?
    Dan zeker alleen die zijn toegelaten !
    Overal lees ik over PSV-supporters die uit het stadion zijn gezet en niet zijn toegelaten.
    Nu begrijp ik het ff niet meer ?
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 15:49
    Niet alleen lezen wat je wilt lezen zou ik zeggen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 17:05
    Het is toch schandalig hoe sommige supporters buiten het stadion zijn gehouden !
    En dan daarna complimenten uitdelen ???
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 10:19
    Denk dat degenen die de complimenten uitdelen en degenen die supporters buiten het stadion hebben gehouden niet dezelfde zijn, denk je ook niet?
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 16:57
    Nee maar wel van dezelfde club !
    Vind ik leuk
    Bhj +1598
    vrijdag 9 november 2018 om 15:35
    Beste Leeuw.

    Zie ook dit topic wederom.

    Maakt me verder niet zoveel uit hoor, maar verwijt de pot niet als de ketel zwart ziet.

    Deze wedstrijd zal PSV denk ik toch wel winnen, zij het moeizaam zoals zovele, maar dat geeft niet. De makkelijke helft van het seizoen voor PSV was de eerste getuige het programma.

    De lastigere uitwedstrijden zijn bijna alle in de 2e helft van het seizoen, op zich best opvallend eigenlijk. Dat is wel de helft dat PSV geen Europees meer heeft en door de arrogante gedachte dat de selectie in de breedte net zo sterk is als die van Ajax, ook geen beker meer.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 15:50
    Wie is hier nu arrogant? Brede selectie? Vandaar dat ze vanwege 1 blessure kansloos ten onder gingen tegen dat PSV met dat makkelijke programma zeker?
    Vind ik leuk
    040bovenaan +1779
    vrijdag 9 november 2018 om 15:59
    Hij is zich nu al aan het indekken.......
    Vind ik leuk
    stratumseind +171128
    vrijdag 9 november 2018 om 17:15
    Maar verder maakt het je niet uit?
    Vind ik leuk
    G.Kopf +1995
    vrijdag 9 november 2018 om 15:43
    Keuze? Welke keuzes?
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 16:03
    Mooiste wedstrijd van het weekend is vanavond natuurlijk al:

    RKC- Jong PSV.....zou wat zijn als het vanavond 0-6 wordt...

    Man man wat was mijn clubke toch ongelooflijk slecht vorige week in de beker.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 17:40
    Om je kapot te schamen. En onze trainer presteerde het om een totale off-day te hebben door dat lamme zooitje op te stellen.
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +1009
    vrijdag 9 november 2018 om 16:30
    Twijfel ff lekker door en dan vooral Isimat niet opstellen.
    Man toch vreemd dat die er inene niets meer van kan.
    En dat zegt een Ajacied dus...
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 16:33
    Zal je helpen,guti erin voor perreiro,wordt gek van een voetballer die soms wel soms niet presteerd,dat noem ik russisch roulette met mijn hart,dat gaat al jaren zo,het is nu klaar,nu kan guti nog met chucky samen voetballen,straks heb je die kans niet meer,want alles op de competitie na is verneukt dit seizoen,dus waarom zou chucky nog langer blijven,topscorer worden jahooeeee,zegt niks in nederland,dat kreeg vincent jansen nog voor elkaar. Weer kampioen worden is leuk,maar de lat ligt een beetje hoger bij chucky,daar kan psv een voorbeeld aan nemen.
    Een speler vervangen in de basis kan makkelijk,maar het andere uiterste 11 vervangen,is onmogelijk,zeker tegen rkc,rkc is geen dhc delft.
    Perreiro laten staan omdat zijn contract afloopt is echt geen optie,hij wordt nooit een goudmijn,lekker verkopen in de winterstop,de lat moet hoger bij psv,een wel nietes presterende voetballer hoort niet thuis in eindhoven.
    Die teren zieltjes moeten aangepakt worden,want in het buitenland hoor je ze namelijk niet,neem locadia als voorbeeld,doodstil op de bank,het ligt aan de instelling,als spelers niet tot aan het gaatje durven te gaan om een overwinnig te behalen is er wat mis,heb nog geen psv speler met kramp gezien,dat ligt niet alleen aan dat ze topfit zijn,ze durven hun grenzen niet op te zoeken.
    Je zal alleen maar beter worden als je je grenzen opzoekt,anders zal je stagneren in je ontwikkeling,lat moet omhoog,en als de trainer al niet hard kan zijn,waarom zullen de spelers het dan wel,psv 1 is geen vrienden team,er moet gepresteerd worden,anders moet je lekker bij dhc delft gaan voetballen met twee bitterballen in je wangzak.
    Dus meneer van bommel,in het veld kon je een klootzak zijn,durf dat ook als trainer,harde beslissingen horen erbij,niet tevreden zijn met een zesje,dat deed je als voetballer ook niet,dus waarom nu wel.
    Het maximaal aantal punten in de competitie is het doel,DE BEUK ERIN EN GAAN,tweede plaatsen tellen niet,anders hadden we wel ajax geheten,dat ajax in de cl door is,dat moeten we relativeren,dat kregen wij onder cocu ook voor elkaar,niks bijzonders,meneer van bommel,die lat moet omhoog,en ik denk dat jij dat kan maar dan moet je wel jezelf blijven en ook de klootzak durven zijn.
    Succes,godszegen!!!!!
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +1009
    vrijdag 9 november 2018 om 16:41
    Ik zou mijn nickname veranderen. Jij pretendeert regelmatig een hekel te hebben aan de neuzen uit Amsterdam. Oftewel de Joden.

    Beetje bijbelkennis had je doen concluderen dat jezus ook een Jood is.
    Grote kans dat wanneer hij van voetbal houdt hij voor een Joodse club zal zijn. Kans dus groter dat hij voor Ajax is of Maccabi Haifa ofzo.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 16:45
    Als je echt de bijbel kent,dan noemt Jezus bepaalde mensen joden wat niet echt joden zijn,laat daar nou net ajax onder vallen,jammer joh,je moet een beetje beter je best doen.
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +1009
    vrijdag 9 november 2018 om 16:53
    Ik zou zeggen begin is met lezen in het boek en dan vooral bij het moment dat hij gekruisigd wordt.
    Wat stond er ook al weer op het bordje boven zijn hoofd?
    INRI = Koning der Joden.

    Vindt sowieso dat je deze nickname moet veranderen. Jij spot op deze manier met het geloof (van jezelf???)
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 17:36
    Dat klopt dat weet iedereen,maar lees het nieuwe testament is,dan legt hij uit over een groep mensen die zichzelf voordoen als joden maar het niet zijn. Tadaaaaa o dat had ik je al eerder verteld,begrijpend lezen is wel een dingetje blijkt aan jou reactie te zien.
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +1009
    vrijdag 9 november 2018 om 18:36
    Man man man.... Ajax opgericht als de club van Oost, waar zo ongeveer alle joodse Amsterdammers woonden.

    Weet niet hoor maar lijkt me toch dat.....

    Of kun je dit niet begrijpen...
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 18:58
    Openbaringen 2 vers 9.
    En openbaringen 3 vers 9 zegt genoeg.
    Wie oren heeft die horen.
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +1009
    vrijdag 9 november 2018 om 19:04
    Zou zeggen gebruik ze eens die oren en dan ook meteen je ogen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 17:38
    Er valt weinig te twijfelen Mark want met uitzondering van Gutti, Ramselaar en eventueel Malen is de rest ver verwijderd van het niveau voor een basisplek.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 19:37
    Guti / gaston / Rosario.

    Dat moet ons middenveld zijn.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 22:23
    En Jorinde lekker op het banksu
    Vind ik leuk
    erikv78 +145
    vrijdag 9 november 2018 om 17:45
    We stonden er tegen Feyenoord ook.. Gaat Henk de Jong, Psv nu met Feyenoord vergelijken ???
    Vind ik leuk
    pietprecies +6085
    vrijdag 9 november 2018 om 20:25
    Hahahahaha, wat een bak onzin dit weer, heeft feilloos het parochiegedrag van Gebrands over genomen... nergens een artikel te lezen over de psv supporters op Wembley.. Bommeltje kruipt ze alsnog graag in hun kont.

    De supporters zelf ondertussen slikken het als zoete koek (van de pastoor) want die komen niet verder dan Teletekst en moeten het met dit soort retoriek en propaganda doen. Whahahahaha
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 21:01
    Heeey kijk eens naar antwoord hier onder.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 21:00
    Wil elke ajacied hier weg gaan..

    Piet precies vind dat iemand van een andere club niet mag reageren op een topic wat niet over zijn eigen club gaat.
    Vind ik leuk
    Unitas'59 +19
    maandag 12 november 2018 om 04:41
    En omdat Piet dat vindt moet dat maar gebeuren? Laten we beter zijn dan Piet ;). Er zijn genoeg Ajacieden die gewoon normaal doen. De kunst is gewoon op hen reageren en die andere links laten liggen. Sommigen verdienen een ignore knopje waardoor je hun berichten niet meer kan zien. Maar als we eerlijk zijn, zijn dat niet alleen Ajacieden.
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 09:56
    Dat klopt precies!!
    Vind ik leuk
    Teamgeest +1926
    vrijdag 9 november 2018 om 21:57
    Mark trots op P.S.V Team 👍🏻 keep on going ,.. focus next game 👊🏼
    Vind ik leuk
    Gerro +6674
    zaterdag 10 november 2018 om 00:28
    Keuzes worden pas moeilijk als je gaat verliezen en dat is in de competitie dichterbij dan iedereen denkt.
    Vind ik leuk
    zaterdag 10 november 2018 om 00:44
    De Superboeren tegen de boeren!
    Vind ik leuk
    Cookee +10847
    zaterdag 10 november 2018 om 12:15
    Ik zou graag zien dat een club als Graafschap echt meekan, maar helaas zorgen onze top-2 wel dat de kleintjes geen geld hebben om een gevaar te zijn.
    Henk is realist, maar jammer is 't wel, bij Cambuur had hij een veel betere selectie die de topclubs pijn kon doen. Helaas koopt het grote geld al je talentjes weer weg... zo blijven de huidige verhoudingen in stand.
    Vind ik leuk
    Unitas'59 +19
    maandag 12 november 2018 om 04:33
    Helemaal mee eens, nu iedereen het eens is over dat de jeugd zo belangrijk is worden overal de talenten weg geplukt. Terwijl PSV (niet onbegrijpelijk) ook zo de vruchten wil plukken als Ajax doet. Vooral nu de Ligt en de Jong waarschijnlijk veel geld op gaan brengen is dat zeer begrijpelijk. Echter denk ik dat dit ten koste gaat van het niveau in de eredivisie. Ik lees hier dat het voor veel Ajax supporters een natte droom is om het Bayern van Nederland te worden. Terwijl er niets slechter is voor de competitie dan dat. Het ontbreken van een concurrent maakt de competitie minder spannend. Het gebrek aan redelijke transfers van de subtop zal uiteindelijk resulteren in een saaie competitie. En mocht PSV niet meer met het niveau van Ajax mee kunnen lijkt me dat nog erger. Ik neem aan dat spelers 8/10 potjes op hoog niveau in de CL als alles goed gaat niet genoeg vinden. Want nu zit alles mee bij Ajax in de CL maar dat had zomaar anders kunnen zijn. Een late goal thuis en uit de redding van Onana zorgen ervoor dat je 8 punten hebt. Zit het tegen stond je op 5 punten Benfica op 6 en moet je misschien punten halen tegen Bayern om de tweede ronde te halen. Wat overigens niet wil zeggen dat ik niet onder de indruk ben van Ajax in de CL. Maar het had ook zomaar even anders kunnen lopen.
    Vind ik leuk
    Cookee +10847
    maandag 12 november 2018 om 20:16
    Je mening is verfrissend vind ik. De meesten lullen de media na hier.

    Bayern koopt zodra Dortmund een goede speler heeft die weg, zo houden ze de afstand, het is zo saai. En Ajax doet dat ook, zo dom, ze hebben niet door dat ze de competitie vermoorden.
    Omdat Utrecht gevaarlijk voor hun is kopen de top-3 Ramselaar, weg en Labyad en Ayoub, maar die jongens spelen niet eens. Allemaal om nog meer verschil te maken.

    Feijenoord hoopt straks meer geld te hebben, maar als dat over 10 jaar pas lukt dan zijn Ajax en PSV al zo ver weg.

    Ik denk wel eens laat ze maar een beneleague of met schotland samen doen die top-2.
    Dan wordt het hier een stuk spannender zonder die 2.
    Onderin is het al leuk, maar bovenin is niks aan.

    Ajax, heeft in de CL 5x een goal gemaakt die van richting veranderde, dan zit het dus heel erg mee. Voorin dwingen ze heel weinig af.
    Natuurlijk vind ik het ook leuk dat Ajax met al dat geluk weer een beetje meedoet, maar laat ons wel realistisch zijn, ze dwingen heel weinig af.

    Valt ook op dat die top-2 in de CL echt keihard werken.
    In de competitie lopen ze op 70% denk ik.
    Das jammer, ik ben ervoor als alle clubs ongeveer even veel geld hebben, maar de top-3 pikt het merendeel van het tv-geld.

    Als wij beide monopoly willen spelen en jij zegt dat je omdat je al 30x gewonnen hebt dat jij daarom 10x meer geld verdient te krijgen bij de start... dan doe ik niet eens mee, en jij zult dat andersom ook vinden, toch?
    Maar in de ED is dat elk jaar de praktijk.
    [Reactie gewijzigd op maandag 12 november 2018 om 20:18]
    Vind ik leuk
    Unitas'59 +19
    maandag 12 november 2018 om 20:43
    Klopt Helemaal, al zouden ze eens kunnen beginnen met geld af te staan zodat die kunstgrasvelden eens weg kunnen. Daar hebben ze in ieder geval zelf ook profijt van. Maar feit blijft dat in 12 wedstrijden maar 2 verliespunten zijn gehaald. Mocht je ze tegen elkaar niet mee tellen. En ik wijt dat aan het leeg plukken van jeugdopleidingen van de kleine clubs, terwijl er maar 2/3 per jaar kunnen doorbreken. Anders krijg je een te onervaren selectie. Dat geeft dus aan dat die andere jongens die net iets minder zijn dan een De Ligt bv in bij Jong Ajax zijn wedstrijden speelt ipv bij Heerenveen ofzo. Ik weiger te geloven dat dat goed is voor het Nederlandse voetbal. Daardoor heb ik de stempel koopclub voor mijn club ook nooit als slecht ervaren. Er is niks mis met manier waarop Ziyech is opgeklommen tot de voetballer die hij nu is. Daar profiteren meerdere clubs van die weer kunnen investeren om zelf weer beter van te worden. Dat is een stuk beter dan een kleine opleidingsvergoeding te krijgen die weer opgaat om afvallers van PSV en Ajax (terug) te halen.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws