Fenerbahçe reageert op geruchten en verdedigt positie Koeman met clubstatement

    Fenerbahçe reageert op geruchten en verdedigt positie Koeman met clubstatement

    vrijdag 9 november 2018 om 16:33

    Fenerbahçe houdt voorlopig vast aan het trainersduo Erwin Koeman-Chris van der Weerden. De Turkse topclub werd onlangs in verband gebracht met de clubloze Jorge Sampaoli en Basaksehir-trainer Abdullah Avci, maar verwijst deze geruchten naar het rijk der fabelen.

    De huidige nummer 15 van de Turkse Süper Lig, die onlangs trainer Phillip Cocu op non-actief zette, publiceerde vrijdag een statement op de clubsite. Hierin ontkent het bezig te zijn met het binnenhalen van Sampaoli of Avci. 'Deze verhalen zijn niet de waarheid', schrijft men in de bondige verklaring. 'We willen graag benadrukken dat we met geen enkele van de genoemde namen in gesprek zijn.'

    Koeman en Van der Weerden namen na het ontslag van Cocu tijdelijk de honneurs waar, maar staan nog altijd voor de groep. Het duo haalde een punt in de kraker tegen Galatasaray en won de Europa League-wedstrijd tegen Anderlecht. Hoelang ze nog aan het roer blijven, is vooralsnog niet duidelijk.

    Lees meer over:Süper LigFenerbahce

    Plaats een reactie

    Tsubamba +671
    vrijdag 9 november 2018 om 16:35
    Ik denk oprecht dat Koeman het als hoofdcoach gewoon erg goed zou doen
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 17:02
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 10 november 2018 om 02:14]
    Vind ik leuk
    Eimersweide +7480
    vrijdag 9 november 2018 om 18:46
    Ik waardeer je oprechtheid
    Vind ik leuk
    FC Treurwilg +5807
    vrijdag 9 november 2018 om 16:35
    Zo reageerden ze ook toen Cocu volgens de media ontslagen zou worden. 3 weken later....
    Vind ik leuk
    G.Kopf +2030
    vrijdag 9 november 2018 om 16:42
    Die liep wel enorm te prutsen.
    Vind ik leuk
    Fbsk07 +15
    vrijdag 9 november 2018 om 16:49
    Ja en in die 3 weken heeft hij geen enkele wedstrijd weten te winnen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 16:38
    Kom maar naar Groningen Erwin
    Vind ik leuk
    Andre As +1144
    vrijdag 9 november 2018 om 16:39
    Naast het feit dat Koeman het goed doet ook geen geld om af te kopen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 16:42
    Waarschijnlijk blijven ze daar...
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 16:43
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 10 november 2018 om 02:14]
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 16:43
    Het duo die een victory royale gaat halen
    Vind ik leuk
    Gamewonder26 +1199
    vrijdag 9 november 2018 om 16:44
    Doet Koeman t nou echt goed of was t hele team gwn tegen Cocu zoals nu ook met Bayern en Kovac gebeurt: aka dat t team expres kut speelt
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 16:54
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 10 november 2018 om 08:27]
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 23:56
    🤪
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 10 november 2018 om 21:38]
    Vind ik leuk
    zaterdag 10 november 2018 om 08:28
    Klopt, maar ik ben hier geboren...
    Edit: Ik moet het hier gewoon over voetbal hebben
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 10 november 2018 om 09:08]
    Vind ik leuk
    zaterdag 10 november 2018 om 15:39
    😉
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 10 november 2018 om 21:38]
    Vind ik leuk
    zaterdag 10 november 2018 om 15:51
    I'm a loser baby, why don't you kill me...

    Edit : Klaar =)
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 10 november 2018 om 15:52]
    Vind ik leuk
    zaterdag 10 november 2018 om 21:37
    Fucking debieltje met je rare babbels. Mensen zoals jij zouden eerst gekeurd moeten worden hier op vp😆!

    Jij bent uitgelult en klaar dus sst🤫
    Vind ik leuk
    zaterdag 10 november 2018 om 21:40
    Als volwassen kerel smilies gebruiken, serieus..?
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 03:29
    Dat zijn emoticons, met je smilies. Het is dan altijd nog smiley('s) domme ' Engelsman.😆!

    Als volwassen man overal op happen? Als volwassen man proberen te provoceren en ineens een andere taal spreken om ' the bigger man ' te spelen.

    Jou gedrag is alles behalve dat van een volwassen man!

    Dag kleine man.
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 10:03
    Het is 'jouw gedrag en niet 'jou gedrag'. Dat gedrag komt van jou is dan wel weer zonder 'w'.

    Officieel is het emoji. Officiele meervoud is smileys zonder apostrof. Smiley's met apostrof dus is Nederlands meervoud. Ik had het ook Vernederlandst door het smilies te noemen. Je mag het trouwens ook smileys noemen.

    https://emojipedia.org/people/
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 16:50
    Wat deed Fener ook alweer bij Cocu eerst zo'n statement toch, zien Koeman en Van der Weerden snel terug op Nederlandse bodum denk ik zo.
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +1110
    vrijdag 9 november 2018 om 17:03
    Tja wat moet je hier nu weer mee?
    Vind ik leuk
    Omam-Biyik +232
    vrijdag 9 november 2018 om 17:05
    Ik vind het wel een stunt hoor. Fener doet het sinds Koeman het voor het zeggen heeft helemaal niet slecht. Voor je het weet is Koeman een blijvertje daar.
    Vind ik leuk
    stratumseind +171418
    vrijdag 9 november 2018 om 17:05
    Dus ook Koeman is binnenkort weer terug op hollandse bodem
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 17:17
    Hey je bent er gelukkig nog, zag van de week een stalker van je. We zijn het nooit eens maar ben blij dat je nog aanwezig bent
    Vind ik leuk
    stratumseind +171418
    vrijdag 9 november 2018 om 17:19
    ik las het gisteren inderdaad.

    iedereen wil mij zijn...........................................................................
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 17:27
    neenee, ik blijf mezelf! denk ik......of was dat iemand anders......
    Vind ik leuk
    stratumseind +171418
    vrijdag 9 november 2018 om 17:28
    Je nickname is al van toepassing op mezelf dus.............
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 17:14
    Gewoon nog geen geschikte trainer gevonden ! Duurt nog even
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 17:36
    We weten allemaal wat deze woorden waard zijn
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31841
    vrijdag 9 november 2018 om 18:03
    Zoals eric meijers zou zeggen: Kutclub.

    En dat is het ook.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 18:56
    Ik wens ze nog veel kleedkamer- en voetbalplezier....

    Wellicht dat van Egmond een boekje kan schrijven over het wel en wee...
    Vind ik leuk
    Ropa +148
    vrijdag 9 november 2018 om 19:08
    Bij Cocu gaven ze eerder ook een statement af en dat hebben ze ongeveer 4 weken volgehouden en toen bleek het uiteindelijk toch minder waard te zijn voor Cocu, toch?
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws