Van 't Schip haalt bezem door basisopstelling: 'De mogelijkheid om iets te doen'

    Van 't Schip haalt bezem door basisopstelling: 'De mogelijkheid om iets te doen'

    vrijdag 9 november 2018 om 16:59

    PEC Zwolle-trainer John van 't Schip verwacht vrijdagavond een lastige thuiswedstrijd tegen Willem II. De 54-jarige trainer is beducht voor de individuele klasse die de Tricolores in de voorhoede hebben lopen.

    Van 't Schip noemt in gesprek met De Stentor de namen van Fran Sol en Daniel Crowley. "En die Avdijaj is een 'lastige flikker', in de positieve zin van het woord", aldus Van 't Schip. "Een echte straatvoetballer. We zullen honderd procent bij de les moeten zijn."

    De Blauwvingers hebben iets goed te maken na de vorige wedstrijd tegen Fortuna Sittard, die een kansloze 3-0 nederlaag opleverde. Van 't Schip zal zijn basisopstelling vermoedelijk overhoop halen. Darryl Lachman en Ouasim Bouy werden in Sittard tijdens de rust al gewisseld en lijken hun basisplek kwijt te zijn, net als Denis Genreau. "Het is niet de bedoeling om het hele elftal op de kop te gooien. We willen niet veranderen om het veranderen. Maar we hebben qua spelers wel de mogelijkheid om iets te doen", aldus Van 't Schip.

    PEC en Willem II trappen vrijdagavond om 20.00 uur af in Zwolle.

    Poll

    Wat wordt PEC-Willem II?

    (635 stemmen)

    Plaats een reactie

    NumbTen +121
    vrijdag 9 november 2018 om 17:05
    Een lastige flikker maar dan in de positieve manier van het woord...
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 17:10
    Goede voetballer dus
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +1110
    vrijdag 9 november 2018 om 17:09
    Ja een niet lastige flikker maar dan in de negatieve zin van het woord is ook niet zo makkelijk te vinden hé Johnny.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22070
    vrijdag 9 november 2018 om 17:11
    Johnny is ook niet zo snugger.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22070
    vrijdag 9 november 2018 om 17:11
    Ook deze flikker gooit het roer om, maar dan in de positieve manier van het woord.
    Vind ik leuk
    1904088 +199
    vrijdag 9 november 2018 om 17:11
    Vanuit verschillende hoeken bekeken maar een lastige flikker in de positieve zin is toch vreemd geformuleerd haha.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 17:13
    Johny ik ben bang voor je dat de directie een keer de bezem door de trainersstaf haalt
    PEC gaat met Johny het schip in !
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 9 november 2018 om 18:09]
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 17:15
    Hup PEC
    Vind ik leuk
    Tossa +2198
    vrijdag 9 november 2018 om 17:17
    Ik ben benieuwd hoe ze vandaag aan de wedstrijd beginnen. Tot nu toe waren juist de eerste helften vaak om te janken.

    En zou Johnny eindelijk hebben begrepen dat Lachman zijn niveau van zijn eerste periode bij Pec by far niet haalt?
    We gaan het straks zien...
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +15132
    vrijdag 9 november 2018 om 17:28
    Ik neem aan dat lachman niet mee doet. Opstelling die ik gister voorbij zag komen kon ik me wel in vinden.

    Van der Hart; Ehizibue, Van den Berg, Lam, Paal; Dekker, Hamer, Flemming; Namli, Van Duinen en Van Crooij.

    Lijkt me op dit moment toch de beste optie.

    Als John het vanavond weer verpest zal hij het wel lastig gaan krijgen.
    Vind ik leuk
    Sooike1208 +4035
    vrijdag 9 november 2018 om 18:13
    Jammer dat lachman niet mee doet 😉
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 9 november 2018 om 18:13]
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +15132
    vrijdag 9 november 2018 om 19:01
    Nou je hebt geluk...
    Vind ik leuk
    Sooike1208 +4035
    vrijdag 9 november 2018 om 19:02
    Haha,
    Jullie ook. Volgens mij zet onde ‘briljante’ trainer onze matige rechtsback weer op rechtsbuiten. Die kloothomnel snapt er niks van....

    Succes zometeen
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +15132
    vrijdag 9 november 2018 om 19:11
    Dankje, jullie ook!
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 19:32
    Lachen man, Lachman doet wel mee !
    Vind ik leuk
    HanV +4373
    vrijdag 9 november 2018 om 17:32
    Van den Berg was toch geblesseerd, dan krijg je vanzelf Lachman er in. Hopelijk is van Crooy nu wat fitter, want toen die vorige week inviel zag je hem niet. Dat Dekker toen niet mee deed is niet te begrijpen.
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +15132
    vrijdag 9 november 2018 om 17:47
    Van den berg heeft maandag 90 min gespeeld bij jong pec volgensmij.
    Vind ik leuk
    HanV +4373
    vrijdag 9 november 2018 om 18:15
    Hij kwam er tegen Fortuna in de rust in. Wel het voordeel van de reservecompetitie, daar is het jong-team eigenlijk meer het reserve-team. Niks leeftijdsgrenzen van de KNVB. Gewoon zelf Boer en bij de tegenstander Nijland.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 18:10
    Succes !
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 17:47
    Denk dat dezelfde bezem gebruikt wordt voor de trainer zelf
    Vind ik leuk
    Blindsy +12421
    zaterdag 10 november 2018 om 05:47
    Hij kan hem in zn reet steken en opflikkeren, in de negatieve zin van het woord.
    Vind ik leuk
    Kopstootje +9566
    vrijdag 9 november 2018 om 17:54
    Moet niet te lang aanhouden anders kan het wel eens exit zijn voor Johnny.
    Vind ik leuk
    Zekur +307
    vrijdag 9 november 2018 om 17:59
    Volgens mij is Johnny zelf de lastige flikker van Zwolle. In de gematigd positieve zin van het woord dan.
    Vind ik leuk
    Nightcrawler +5356
    vrijdag 9 november 2018 om 17:59
    Wanneer flikker jij eens op John?
    Vind ik leuk
    Kevindo +1167
    vrijdag 9 november 2018 om 19:25
    Ik hoop op een goed resultaat, maar ben bang dat we niet verder gaan komen dan een 1-1 gelijkspel.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 19:40
    Het gaat moeizaam bij alle noordelijke clubs. Het zuiden doet het nu beter.

    En zo blijft het maar wisselen.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 9 november 2018 om 19:40]
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 20:59
    Schip zoals ik al vanaf zijn aanstelling roep; drama trainer. Vorig seizoen hing hij van geluk aan elkaar en dacht hij dat hij echt een top trainer was. Nu zie je de ware john als een dood vogeltje zonder enig vertrouwen op de bank. Roept en zwaait wat onzeker als camera fox op zijn bolus staat. Zegt genoeg. Afscheid nemen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 21:26
    Moet je nagaan velen zagen in hem de opvolger van Keizer Je slaat de spijker op zijn kop Dramatrainer
    Vind ik leuk
    kees ee +603
    vrijdag 9 november 2018 om 21:31
    ! ! ! ? ? ?
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 9 november 2018 om 22:38]
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 22:54
    En vervolgens zet hij lachman in basis hij snapt het nog niet einde verhaal van het schipbreuk en laat hem lachman meenemen
    Vind ik leuk
    Blindsy +12421
    zaterdag 10 november 2018 om 05:42
    Die bezem door de selectie heeft geen flikker opgeleverd, in de positieve zin van het woord...
    Vind ik leuk
    zaterdag 10 november 2018 om 19:56
    De bezem erdoor? Wat een gelul. Hij veegt een beetje van links naar rechts, Net zoals Lachman speelt zeg maar...en laten we daar nou net geen ene reet mee opschieten!!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws