'United-ster ongelukkig op Old Trafford: zaakwaarnemer zoekt contact met PSG'

'United-ster ongelukkig op Old Trafford: zaakwaarnemer zoekt contact met PSG'

Gepubliceerd: vrijdag 9 november 2018 om 19:09vr 09-11-2018 om 19:09

Alexis Sánchez wil al na negen maanden vertrekken bij Manchester United. De 29-jarige Chileen heeft zijn zinnen gezet op een transfer naar Paris Saint-Germain, meldt het doorgaans goed ingevoerde The Times.

De Britse kwaliteitskrant pakt vrijdag uit met een groot artikel over de ongelukkige Sánchez. De aanvaller tekende begin dit kalenderjaar een lucratief contract op Old Trafford, maar hij is er niet in geslaagd zich aan te passen aan de club en in het Noordwesten van Engeland. Hij mist onder meer de hectiek van een stad als Londen.

Dat is een belangrijke reden waarom Sánchez graag in Parijs aan de slag wil. Zijn zaakwaarnemer heeft al contact gehad met PSG, dat geïnteresseerd is, maar het is de vraag of United wil meewerken aan een vertrek. Vorig jaar zomer was Sánchez al in beeld bij de Franse club, die echter de kans kreeg om Kylian Mbappé binnen te halen.

United-manager José Mourinho is niet tevreden met zijn sterspeler, die met een vormdip kampt sinds zijn komst van Arsenal. Sánchez op zijn beurt beklaagt zich over de tactische instructies en managementstijl van de Portugees. Sánchez krijgt het gevoel dat meeverdedigen meer wordt gewaardeerd dan voorin het verschil maken.

The Times haalt een verbroken relatie die hem zeer zou hebben aangegrepen verder nog aan als reden voor de matige vorm van Sánchez. Hij zoekt daarnaast nauwelijks contact met teamgenoten buiten het veld en heeft weinig vrienden. Op het veld laat hij zich verbaal juist wél gelden, tot ongenoegen van enkele United-spelers.

Poll

Kan Sánchez beter vertrekken bij United?

(1989 stemmen)

Plaats een reactie

Sanders +4247
vrijdag 9 november 2018 om 19:14
Is voor alle partijen behalve zijn bankrekening gunstig als hij weg gaat. Daarom geloof ik niets van dit artikel.
Vind ik leuk
kerel +2403
vrijdag 9 november 2018 om 19:20
Psg kan dat wel ophoesten joh
Vind ik leuk
Sanders +4247
vrijdag 9 november 2018 om 21:18
True, ze trekken wel weer even een oliepomp los.
Vind ik leuk
vrijdag 9 november 2018 om 19:14
Zijn er op dit moment überhaupt nog spelers gelukkig bij ManU ?
Vind ik leuk
psvfan1913 +7643
vrijdag 9 november 2018 om 22:20
Het ligt denk ii ook aan de media die het heel erg op united heeft. Net zoals die onzin over zogenaamd Tadic en Ziyech die ruzie hadden.
Vind ik leuk
vrijdag 9 november 2018 om 22:22
Nou ik heb echt de indruk dat daar wel iets meer aan de hand is !
Vind ik leuk
Sanders +4247
zaterdag 10 november 2018 om 15:49
Dat mag, weet alleen wel dat de enige basis achter die mening komt van wat je in de media leest (waar alles fake kan zijn) en een vormdip in het begin van dit seizoen. Ik persoonlijk zou niet zo snel mijn conclusies trekken, maar ieder zijn ding.
Vind ik leuk
zaterdag 10 november 2018 om 17:19
Helemaal waar wat je zegt, maar toch heb ik dat gevoel wel ook door wat ik zelf op tv zie, dus zó snel trek ik mijn conclusie niet Maar je hebt gelijk, ieder zijn ding +1
Vind ik leuk
rexxo +11558
vrijdag 9 november 2018 om 19:20
Onnodige aankoop van PSG mocht dit waar zijn.
Vind ik leuk
vrijdag 9 november 2018 om 20:04
Buiten Di Maria, Mbappé en Neymar hebben ze niet veel kwaliteit op de vleugels staan. Als je dan als ploeg de CL wilt winnen en ook in de competitie boven aan wilt eindigen dan zou dit nog best een nuttige aankoop zijn.
Vind ik leuk
vrijdag 9 november 2018 om 20:35
Gelukkig hebben die 3 al verschrikkelijk veel kwaliteit.... Sánchez gaat er denk ik niet heen om de back-up van de back-up te worden.
Vind ik leuk
Lampenpit +1368
zaterdag 10 november 2018 om 01:58
Draxler zit er toch ook nog?
Vind ik leuk
Kim Jung-On +5593
vrijdag 9 november 2018 om 19:21
Greater Manchester heeft bijna 3 miljoen inwoners...toch een aardige stad...
Vind ik leuk
vrijdag 9 november 2018 om 20:03
In england is dat toch wel anders. London alleen heeft hal bijna 10 miljoen inwoners. Maar als greater manchester 3 miljoen inwoners heeft zoals je het aangaf, dan is het wel klein beetje groten dan prijs ik gloof dat er 2.5 miljoen mensen wonen in parijs
Vind ik leuk
zaterdag 10 november 2018 om 03:25
De stad Manchester maakt deel uit van het graafschap 'Greater Manchester', net zoals bijv. steden als Wigan en Oldham daar deel van uitmaken, de stad Manchester zelf heeft ongeveer een half miljoen inwoners en stelt dus niet zo bijster veel voor, een stad als Birmingham heeft al ruim twee keer zoveel inwoners en wat dat betreft ligt Manchester veel dichter bij een Sheffield, Londen is vanzelfsprekend van een totaal andere orde en met geen enkele stad in Engeland te vergelijken.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 10 november 2018 om 03:48]
Vind ik leuk
vrijdag 9 november 2018 om 19:21
Welke club zit daar nou op te wachten??
Vind ik leuk
vrijdag 9 november 2018 om 19:28
ManU
Vind ik leuk
G.Kopf +4997
vrijdag 9 november 2018 om 19:23
Ster qua naam en salaris, verder bij Manchester United niets van dat.
Vind ik leuk
vrijdag 9 november 2018 om 19:28
Ja dat ligt toch aan Man U zelf man... Hij moet bij voetballende teams spelen.
Vind ik leuk
G.Kopf +4997
vrijdag 9 november 2018 om 19:32
Das een feitje.
Vind ik leuk
Dordtenees +1185
vrijdag 9 november 2018 om 19:25
"Sánchez krijgt het gevoel dat meeverdedigen meer wordt gewaardeerd dan voorin het verschil maken." Was hij werlelijk zo naiëf dat hij dacht dat Mourinho aanvallend ging spelen op het moment dat hij aangetrokken werd? Of gewoon toch voor het geld...?
Vind ik leuk
Dj Storm +400
vrijdag 9 november 2018 om 19:48
Mist toch ook het juiste karakter 🤔zouden eigenlijk een perfect koppel vormen
Vind ik leuk
vrijdag 9 november 2018 om 19:53
Nou Mark moet lukken in de winter!! Dan maken we nog kans op die cup ook
Vind ik leuk
vrijdag 9 november 2018 om 20:07
Welke speler wil nou naar psg gaan. Totaal geen competitie daar in frankrijk. Spelers die daar heen gaan willen alleen maar geld. Psg heeft ook niks toe tevoegen in de Champions league 3 van hun grote wedstrijden hebben ze twee keer gelijk gespeeld en 1x verloren van liverpool. Die zitten binnen kort in Europa league joh. Sanchez had maar voor man City moeten kiezen pech!!
Vind ik leuk
Sanders +4247
vrijdag 9 november 2018 om 21:21
Ik d€nk ni€t dat hij €rg veel $pijt h€€ft van zijn k€us hoor.
Vind ik leuk
vrijdag 9 november 2018 om 20:33
Sánchez is gaat amper aan de bak komen bij PSG tegen Neymar en Mbappe.
Vind ik leuk
rexxo +11558
vrijdag 9 november 2018 om 20:58
Die wil gewoon in een grote stad wonen om zijn cash op te maken. Parijs is andere koek vergeleken met Manchester. Veel spelen gaat hij niet , moest notabene weg bij Barca toen Neymar kwam.
Vind ik leuk
vrijdag 9 november 2018 om 20:35
Overschat die sanchez. Martial,rasford,Lukaku staan allemaal eerder in de basis bij mij dan sanchez.

Zegt ook wel wat over wanbeleid bij united zins de komst van Mourinho
Vind ik leuk
Rectificatie +1190
vrijdag 9 november 2018 om 21:01
Ik vind sanchez in vorm toch wel 6 klassen beter dan die 3. Al valt lukaku een beetje erbuiten want dat is een spits.
Vind ik leuk
vrijdag 9 november 2018 om 22:39
Hahaha, ga weg man. Nu al beter,en zeker rasford en martial in potentie. Dat sanchez is gehaald snap ik nog steeds niet.
Vind ik leuk
Smithsonian +43273
vrijdag 9 november 2018 om 21:05
MIskoop. En een grote ook.
Vind ik leuk
vrijdag 9 november 2018 om 22:17
Zo geweldig is hij nou ook weer niet.
Vind ik leuk
zaterdag 10 november 2018 om 21:04
En moeten we dit geloven!😆
Vind ik leuk
Jopi1982 +892
zaterdag 10 november 2018 om 21:48
De enige reden is dat psg zijn exorbitante eisen kan betalen
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws