Superieur Ajax werkt tegen Excelsior aan doelsaldo en haalt hard uit in Rotterdam

    Superieur Ajax werkt tegen Excelsior aan doelsaldo en haalt hard uit in Rotterdam

    Gepubliceerd: zondag 11 november 2018 om 16:18zo 11-11-2018 om 16:18

    Op het kunstgras van Excelsior heeft Ajax zondagmiddag een monsterzege geboekt: 1-7. Qua doelsaldo zijn de Amsterdammers daardoor ingelopen op koploper PSV. Het gat tussen de twee titelkandidaten is bovendien weer teruggebracht naar vijf punten. 

    Ajax-trainer Erik ten Hag koos er in Rotterdam voor om 'gewoon' met Frenkie de Jong te beginnen. De middenvelder kampte na het uitduel met Benfica (1-1) met pijntjes. Kasper Dolberg keerde terug in de spits. David Neres zat door die aanpassing op de bank. 

    Na een rustig begin en gemiste kansen van Matthijs de Ligt en Donny van de Beek opende laatstgenoemde de score in de 31e minuut. Op aangeven van Dusan Tadic tikte de middenvelder rustig binnen. Op slag van rust werd het 0-2. Met een geweldige vrije trap zorgde Lasse Schöne voor het hoogtepunt van de middag.  

    Vrijwel direct na de pauze was het over en sluiten voor Excelsior: invaller Rasmus Kristensen bediende Van de Beek, die rustig raak schoot. Na die 0-3 nam Ajax wat gas terug. Excelsior pakte het initiatief en scoorde zowaar. Ali Messaoud ontsnapte aan buitenspel en bleef oog in oog met André Onana koel. 

    Ajax raapte zich na die tegenvaller bij elkaar en besloot daarna aan het doelsaldo te werken. Eerst scoorde Dolberg op aangeven van Van de Beek en Excelsior-middenvelder Jerdy Schouten werkte daarna de bal ongelukkig achter zijn eigen doelman: 1-5.

    In de absolute slotfase liepen de gasten uit Amsterdam zelfs uit naar een monsterscore. Hakim Ziyech schoot snoeihard raak en invaller David Neres maakte op aangeven van de linkspoot de zevende Ajax-treffer. De ploeg van trainer Erik ten Hag heeft nu een doelsaldo van +32. PSV staat op +38.  

    PSV won zaterdagavond al met 4-1 bij De Graafschap. Na de interlandperiode gaat Ajax op bezoek bij hekkensluiter NAC Breda. PSV ontvangt sc Heerenveen in Eindhoven. 

    Poll

    Wie wordt kampioen?

    (1258 stemmen)

    Plaats een reactie

    Fritz Korbach +24754
    zondag 11 november 2018 om 16:19
    De mooiste opmerking van vandaag werd gemaakt door de verslaggever van Fox bij een 1-6 tussenstand.

    “Excelsior moet oppassen dat het niet uit de klauwen gaat lopen. 1-6 is al een flinke uitslag maar 1-7 staat echt slordig”

    Wat ook mooi was, in de 88ste minuut bij een 1-7 tussenstand, de spreekkoren “alles of niets” van het thuis publiek. Ik heb me echt vermaakt vandaag!

    Ach ja, in Rotterdam spelen is voor Ajax toch net als een thuiswedstrijd. Verliezen is bijna onmogelijk hier
    Vind ik leuk
    Pvdsluis +3591
    zondag 11 november 2018 om 16:20
    Had die commentator een lichte voorkeur voor excelsior?
    Vind ik leuk
    Retweet +569
    zondag 11 november 2018 om 16:34
    Denk dat minstens 60% van Nederland een voorkeur voor Excelsior had vandaag.....
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 16:37
    Na uitgebreid onderzoek..
    Vind ik leuk
    RebelVox +8537
    zondag 11 november 2018 om 16:56
    Draak van een wedstrijd, verschil was veel te groot. Had Ajax geen 90% balbezit?
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 16:39
    80%
    Vind ik leuk
    pietprecies +7826
    zondag 11 november 2018 om 16:41
    Eindhoven en Rotterdam is niet heel Nederland
    Vind ik leuk
    Pimman +6316
    zondag 11 november 2018 om 16:50
    Retweet dát kan.. Ik denk ook dat die minstens 60 %van Nederland zag dat Excelsior 100% kansloos was tegen Ajax. ;)
    Vind ik leuk
    groninger +1753
    zondag 11 november 2018 om 16:59
    Hahahaha. Jij gelooft nog in sprookjes
    Vind ik leuk
    Settler11 +43
    zondag 11 november 2018 om 16:45
    Maakt het dan uit of een commentator een voorkeur heeft voor een club?
    Vind ik leuk
    Pvdsluis +3591
    zondag 11 november 2018 om 18:18
    Nou ja, fox sports pretendeert objectief te zijn, dus dan horen commentatoren ook objectief te zijn. Daar was duidelijk geen sprake van vandaag.
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 16:20
    Aan de andere kant moest Leo 10 keer benadrukken hoeveel kansen Excelsior wel niet had. Alsof het 7-7 had moeten worden volgens hem.
    Vind ik leuk
    Fritz Korbach +24754
    zondag 11 november 2018 om 16:21
    Dat was niet geheel onterecht geweest...

    We hebben de laatste minuut gewonnen met 1-7, we kwamen goed weg vandaag
    [Reactie gewijzigd op zondag 11 november 2018 om 16:24]
    Vind ik leuk
    Mo +11813
    zondag 11 november 2018 om 16:29
    De 3 punten gestolen vandaag uit Kralingen, dat zijn immers de lekkerste.
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 16:29
    verdiende overwinning maar wat geeft ajax veel weg
    Vind ik leuk
    Pimman +6316
    zondag 11 november 2018 om 16:51
    Het had óók zomaar 2-17 kunnen worden vandaag!
    Vind ik leuk
    groninger +1753
    zondag 11 november 2018 om 17:00
    Leek die andere Leo wel. Leo Driessen
    Vind ik leuk
    HaagieHaag +1138
    zondag 11 november 2018 om 17:37
    Deed Leo twee wedstrijden tegelijkertijd dan? want hij zat ook al om 14:30 bij ADO-AZ
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 18:17
    Leo Driessen en Leo Oldenburger, 2 commentators, zelfde voornaam.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +22211
    zondag 11 november 2018 om 16:22
    Wat ie ook zei was dat Excelsior dit niet verdiende...
    [Reactie gewijzigd op zondag 11 november 2018 om 16:24]
    Vind ik leuk
    Fritz Korbach +24754
    zondag 11 november 2018 om 16:23
    Nee 1-2 was meer verdiend geweest denk ik
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +22211
    zondag 11 november 2018 om 16:25
    Ajax was inderdaad net iets beter ;-)
    Vind ik leuk
    appeltje +1677
    zondag 11 november 2018 om 16:28
    Nee, klopt. 10-3 was meer verdiend geweest.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +22211
    zondag 11 november 2018 om 16:31
    10-1
    Vind ik leuk
    appeltje +1677
    zondag 11 november 2018 om 16:32
    Niet overdrijven. Ik ben coulant en bied 2-10
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +22211
    zondag 11 november 2018 om 16:33
    We slaan af op 2-11
    Vind ik leuk
    appeltje +1677
    zondag 11 november 2018 om 16:34
    Eenmaal, andermaal...
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +22211
    zondag 11 november 2018 om 16:37
    Verkocht
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 16:24
    Wat een zeik-verhaal om op het laatst even te scoren.....hoe oud ben je?
    Vind ik leuk
    PSV mexico +1133
    zondag 11 november 2018 om 16:27
    gek als Ajax wint zijn ze superieur
    als PSV wint
    Den Haag - PSV 0-7
    is den haag niet thuis
    zegt genoeg over de titel boven de topics hier
    Vind ik leuk
    appeltje +1677
    zondag 11 november 2018 om 16:30
    Verschil is natuurlijk wel dat 5 van de 7 goals van PSV in Den Haag het gevolg waren van directe fouten van ADO, waar de meeste van de goals van Ajax gewoon gecreëerd zijn door Ajax zelf.
    Vind ik leuk
    PSV mexico +1133
    zondag 11 november 2018 om 16:36
    ha ha ha wat een domme reactie Appeltje
    Vind ik leuk
    appeltje +1677
    zondag 11 november 2018 om 17:06
    Nee, dit is pas een slimme reactie. Geef dan op z'n minst argumenten waarom mijn reactie dan zo zogenaamd dom is.
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 17:18
    Nee heeft hij gelijk in.Waren bijna allemaal blunders bij ADO.
    Vind ik leuk
    PSV mexico +1133
    zondag 11 november 2018 om 21:56
    7 blunders ha ha ha ha
    Exelsior liep de hele wedstrijd te blunderen
    en ook nog een eigen doelpunt
    Vind ik leuk
    appeltje +1677
    zondag 11 november 2018 om 22:44
    ADO - PSV:
    1-0 foute terugspeelbal van Immers. 2-0 balverlies van Hooi rond eigen 16. 3-0 penalty nadat Meijers De Jong omver trekt. 4-0 prachtige assist van Gutierrez op Lozano. 5-0 prachtige uithaal van Gutierrez. 6-0 balverlies Immers in eigen 16. 7-0 penalty nadat Malone Malen vasthoudt.

    Bij Excelsior - Ajax was alleen de eigen goal het directe resultaat van een fout van Excelsior. Tenminste, voor zover ik kan beoordelen op een samenvatting van 8 minuten.
    [Reactie gewijzigd op zondag 11 november 2018 om 23:01]
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +27626
    zondag 11 november 2018 om 16:37
    Met deze opmerking doe je je avatar wel eer aan! Appels en peren vergelijken.
    Vind ik leuk
    appeltje +1677
    zondag 11 november 2018 om 17:04
    Hey, ik ben niet diegene die deze wedstrijden begint te vergelijken. Dat doet toch echt de gebruiker genaamd PSV mexico. Waarom zeg je niet dat zijn vergelijking mank loopt, maar reageer je wel op mij?
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +27626
    zondag 11 november 2018 om 17:31
    Hey, omdat jij appels en peren vergelijkt. En jij reactie op PSV Mexico vind ik er eentje in de catagorie van je avatar. Daarom.

    Wees gewoon blij met de grote zege van Ajax! Laat PSV voor wat t is. Het seizoen is nog lang.
    Vind ik leuk
    appeltje +1677
    zondag 11 november 2018 om 17:56
    Lekker makkelijk hè. Iemand begint over PSV bij een ruime zegen van Ajax, daar reageer ik dan op, en dan voel jij je genoodzaakt om MIJ aan te spreken dat ik over PSV praat.

    En hoezo is mijn reactie wel 'calimero' en die van PSV mexico niet? PSV mexico suggereert dat de titels van VoetbalPrimeur meer pro-Ajax zijn dan pro-PSV. Daarbij noemt hij voorbeelden. Ik leg vervolgens uit waarom er bij de titels die hij als voorbeelden geeft waarschijnlijk is gekozen voor de desbetreffende titel.

    Als je mijn reactie 'calimero' vindt omdat ik zeg dat 5 van de 7 goals van PSV in Den Haag het resultaat zijn van fouten van ADO, dan moet je die wedstrijd toch nog eens even terugkijken. 1-0 foute terugspeelbal van Immers. 2-0 balverlies van Hooi. 3-0 penalty nadat Meijers De Jong omver trekt. 4-0 prachtige assist van Gutierrez op Lozano. 5-0 prachtige uithaal van Gutierrez. 6-0 balverlies Immers. 7-0 penalty nadat Malone Malen vasthoudt.
    [Reactie gewijzigd op zondag 11 november 2018 om 18:07]
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +27626
    zondag 11 november 2018 om 18:52
    Je avatar heb je al.. nu je naam nog!

    Calimero.

    Nu tandjes poetsen en na studio sport snel naar bed!
    Vind ik leuk
    appeltje +1677
    zondag 11 november 2018 om 18:57
    Na heel mijn uitleg is dit je antwoord? Wat een frustratie. Heb ik je iets misdaan?

    Je maakt het algemeen niveau van VP wel heel erg duidelijk op deze manier.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +27626
    zondag 11 november 2018 om 19:37
    Ik heb geen frustratie. Het is maar VP! Hier moet je je niet druk maken. Want waar gaat het over?? Om niks.

    Heb je overigens je eigen epistels al eens teruggelezen?

    Zo te zien ben je nog vrij nieuw hier! Doorgaans is het niveau veel lager ,-)

    Kortom.. rustig aan!
    Vind ik leuk
    appeltje +1677
    zondag 11 november 2018 om 20:00
    Dankzij gasten zoals jij ja. 'Het gaat nergens om, maar alsnog ben ik super gefrusteerd en roep ik calimero. Zeker als iemand durft een inhoudelijk reactie te maken, dan ben je helemaal een calimero.' Feiten bah. Het meest trieste is nog wel dat het merendeel van de mensen die zo reageren nog volwassenen zijn ook.

    Het is inderdaad van de zotte dat hier nog mensen reageren die wel objectief ergens naar kunnen kijken. Dat zijn diegene die zich druk maken, dat zijn diegene die gefrusteerd zijn. Niet diegene die calimero zitten te roepen en elkaar uitschelden en niks gunnen.
    [Reactie gewijzigd op zondag 11 november 2018 om 20:10]
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +27626
    zondag 11 november 2018 om 21:10
    Je bent een betwetertje. Dat mag.

    Je reacties staan vol aanames. Mag ook.

    Je hebt ook moeite met begrijpend lezen. Je bent hier in goed gezelschap.

    Het beste pikkie!
    Vind ik leuk
    appeltje +1677
    zondag 11 november 2018 om 21:34
    Welke aannames doe ik dan?
    Vind ik leuk
    Mo +11813
    zondag 11 november 2018 om 16:30
    Maak je daar niet druk om joh, om de titel van een topic op VoetbalPrimeur. Als je je daar al druk om kan maken...
    Vind ik leuk
    PSV mexico +1133
    zondag 11 november 2018 om 16:41
    nou niet dat perse maar ik heb wel gelijk Mo
    Vind ik leuk
    Jozef +40203
    zondag 11 november 2018 om 16:54
    Pff...

    Ja hoor.
    Vind ik leuk
    Pimman +6316
    zondag 11 november 2018 om 17:22
    Mo juist hahaa..waar gaat het over ;)
    Vind ik leuk
    Jozef +40203
    zondag 11 november 2018 om 16:31
    Afgesproken dan. Volgende keer gebruiken we exact dezelfde woorden, dan hoef je je niet benadeeld te voelen...

    Gohgoh...
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 16:32
    ADO deed niks tegen PSV en Excelcior wel!
    Vind ik leuk
    PSV mexico +1133
    zondag 11 november 2018 om 16:34
    wat deden ze dan? ja kijken wie er op de bank zat bij Ajax
    maar voetballen heb ik niet zien doen
    Vind ik leuk
    Jozef +40203
    zondag 11 november 2018 om 16:36
    Waar maak jij je druk om, man...
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 17:24
    Ha ha ha helemaal niets in lampengat, geen beker en geen Europees en straks ook geen kampioen, heerlijk!!
    Vind ik leuk
    PSV mexico +1133
    zondag 11 november 2018 om 21:50
    dat kunnen jullie al 4 en een half jaar zeggen
    BartWillemll
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 15:15
    hou je bek man jood
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 18:36
    gek
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 16:33
    Jammer dat Sparta in de KKD speelt, anders konden we negen punten ophalen in R'dam
    [Reactie gewijzigd op zondag 11 november 2018 om 16:35]
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 16:44
    appelpunten
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 20:33
    Óók lekker !
    Vind ik leuk
    Cruijfffan +1126
    zondag 11 november 2018 om 16:39
    Tja, nee ik heb me niet vermaakt, op 70% spelen en nog met 1-7 winnen. Zonder spanning en bevlogenheid is voetbal geen reed aan! Ik hoop dat andere clubs gaan vechten en sterker worden en niet gelijk hun beste spelers verkopen, NL voetbalclubs zijn eerder handelshuizen dan voetbalclubs.

    Ik hoop dat de clubs weer hun grenzen gaan opzoeken.
    [Reactie gewijzigd op zondag 11 november 2018 om 16:41]
    Vind ik leuk
    BarcAjax +9393
    zondag 11 november 2018 om 16:19
    Kleine zakelijke overwinning.
    Vind ik leuk
    Ajax.nl +215
    zondag 11 november 2018 om 16:19
    Heerlijke wedstrijd, waar we makkelijk de 3 punten hebben binnen gesleept. We bleven maar gaan, jammer van de tegentreffer. 3 punten binnen gelopen en 3 doelpunten ingelopen op psv!! Jammer dat er een interlandbreak is maar zie eindelijke een stabiele ajax.
    Vind ik leuk
    appeltje +1677
    zondag 11 november 2018 om 16:25
    Tegengoal zat er een keer aan te komen hè. Liever in zo een wedstrijd dan een wedstrijd waar Ajax wat moeilijker scoort.

    Ajax heeft genoeg commentaar vanuit de eigen achterban gehad dat het moest blijven aanvallen, inlopen op PSV qua doelsaldo. Dat hebben ze vandaag goed gedaan. Gevolg is dan wel dat Excelsior ook wat meer mogelijkheden krijgt.

    Die Omarsson maakte het De Ligt nog knap lastig om sommige momenten. Vond ik persoonlijk wel mooi om te zien.
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 16:32
    iedereen maakt het de ligt moeilijk hij is traag en niet wendbaar
    Vind ik leuk
    appeltje +1677
    zondag 11 november 2018 om 16:34
    Hahaha, Omarsson deelde gewoon op de juiste momenten een duw uit. Qua snelheid heeft hij het zeker niet van De Ligt gewonnen. Wat betreft wendbaarheid in combinatie met die goed getimede duwen was hij wel gevaarlijk.
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 16:43
    Ik nam aan dat je je nick name bewust hebt verbasterd. Na dit commentaar ben ik er niet zo zeker meer van.
    Vind ik leuk
    groninger +1753
    zondag 11 november 2018 om 17:03
    Natuurlijk. Daarom zit heel Europa achter hem aan
    Vind ik leuk
    Niels92 +29393
    zondag 11 november 2018 om 16:19
    Kantje boord gewonnen :)
    Vind ik leuk
    Ginovanni +20746
    zondag 11 november 2018 om 16:19
    Was weer een mooi trainingspotje op 60 %, ondanks dat belabberde veld.

    En, niet te vergeten...een paar goaltjes ingelopen....😜

    Gefeliciteerd Ajacieden en miljoenen Ajax sympathisanten!
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 16:21
    Dit leek meer op een uitloop potje .
    Gefeliciteerd miljarden Ajax sympathisanten het was weer uitmuntend
    Vind ik leuk
    Ginovanni +20746
    zondag 11 november 2018 om 16:44
    Dank je wel (Ajax)geile rinussie!😜
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 16:24
    Wel de uitslag is prachtig, maar Excelsior heeft toch een paar prima kansen gehad en dat mag gewoon NIET gebeuren! Overigens speelde Ziyech verschrikkelijk slecht vandaag.. maar ja we hebben in ieder geval met ruime cijfers gewonnen!
    Vind ik leuk
    AllAdIn +19344
    zondag 11 november 2018 om 16:26
    Precies!
    Vind ik leuk
    Mo +11813
    zondag 11 november 2018 om 16:31
    Je kan in dit soort kutwedstrijden echt niet voorkomen dat de tegenstander kansen krijgt. Als je met 1-4/5 voorstaat ga je automatisch nonchalant spelen, zo zit de mens in elkaar.
    Vind ik leuk
    Ginovanni +20746
    zondag 11 november 2018 om 16:43
    Vandaar die 60 %, Jens.

    Dat is mijn kritische noot in mijn reactie.😉

    Je moet altijd 100% geven, zelfs op de training.

    Geen excuus, maar begrijp (soms) dat het missen van scherpte erin kan sluipen.
    [Reactie gewijzigd op zondag 11 november 2018 om 17:29]
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 17:29
    Maar waarom 100.procent geven als 60 procent meer dan genoeg is. We moeten nog een paar potjes geloof ik. Ik heb liever dat ze er vol voor gaan tegen AEK, zodat je zeker bent van de CL. En de centjes die daar bij horen. Zodat je volgend jaar weer goed voor de dag kan komen. En zodra Psv punten verspeelt dan is het moment om 100 procent toe te slaan.
    Vind ik leuk
    Ginovanni +20746
    zondag 11 november 2018 om 17:31
    Omdat bijvoorbeeld Excelsior toch de (on)nodige kansen heeft gecreëerd.
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 16:45
    De statistieken geven je geen gelijk wat Zyech betreft.
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 16:37
    Nog maar 5 punten en 6 doelpunten
    Ik heb er vertrouwen in 💪
    Vind ik leuk
    PSV mexico +1133
    zondag 11 november 2018 om 16:47
    is dat niet elke week zo?
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 17:05
    Ja ik heb er elke week nog vertrouwen in !
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 16:19
    Ten hag wat een wereldcoach!
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 16:33
    kan jij hem verstaan dan
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 16:19
    Mooi gewerkt aan het doelsaldo
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 16:38
    Heb je niets aan!




    We eindigen toch boven de anderen !
    Vind ik leuk
    Roeptoeter +7249
    zondag 11 november 2018 om 16:19
    Een makkelijkere overwinning, met betere cijfers, uit bij een tegenstander die hoger op de lijst staat. De scorebordjournalist in mij verklaart Ajax duidelijk de winnaar van dit weekend.

    Bij Ajax is het team juist gegroeid in verhouding tot begin van het seizoen. Het enige wat er nog aan ontbrak waren doelpunten.

    Donny MOTM.
    Vind ik leuk
    MN223 +1184
    zondag 11 november 2018 om 16:28
    Dat kan dan mooi in die prijzenkast waar ook de balbezitbokaal en de alvierjaaroprijtweedemedaille te bewonderen zijn.
    Vind ik leuk
    appeltje +1677
    zondag 11 november 2018 om 16:31
    En de 'Neerlands hoop in bange dagen'-award
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 16:34
    vergeet de fictieve transfersommen niet
    Vind ik leuk
    Dani7 +133
    zondag 11 november 2018 om 16:20
    Alles of niets. Niets it is. Ff aan het doelsaldo gewerkt ❌❌❌
    [Reactie gewijzigd op zondag 11 november 2018 om 16:20]
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 16:20
    Lekkere overwinning op dit afschuwelijke kunstgrasveld. Grootste thuisnederlaag ooit. Prima gedaan!
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 16:39
    Weer een record erbij !
    [Reactie gewijzigd op zondag 11 november 2018 om 16:40]
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 16:40
    Zo is 't!
    Vind ik leuk
    N.E.C. +450
    zondag 11 november 2018 om 16:20
    jezus wat is ajax goed
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 16:36
    erres tv/ in huis
    Vind ik leuk
    Mo +11813
    zondag 11 november 2018 om 16:20
    De tijden dat Ajax en PSV in dit soort potjes nog wel eens punten verspeelde liggen inmiddels achter ons.
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +15560
    zondag 11 november 2018 om 16:20
    1-7 is natuurlijk een prachtige uitslag.
    Goed aan het doelsaldo gewerkt.
    Heer en meester, de nieuwe aanstaande kampioen heb ik echt zien spelen.
    Vind ik leuk
    Ron83 +386
    zondag 11 november 2018 om 16:24
    Ik ook gisteravond😉
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 16:21
    Je kunt lullen wat je wilt maar wat een spannende competitie.
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 16:21
    Ik hoop dat Excelsior degradeerd! 😁🤘
    Vind ik leuk
    Analyse075 +1835
    zondag 11 november 2018 om 16:21
    Dit was te verwachten. Ajax en PSV zijn zo goed dat de rest niet eens een vuist kan maken.
    Vind ik leuk
    Gamewonder26 +1463
    zondag 11 november 2018 om 16:37
    Ik zou wel benieuwd zijn waar dit Ajax in de Premier League zou eindigen, ik denk net achter de top 6 vechtend met Everton en co
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 16:40
    onderaan blind speelde daar toch af en toe ze noemde hem daar een wijf met een baard
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 18:48
    Heeft Daley veel van je vrouw weg?
    Vind ik leuk
    rexxo +2846
    zondag 11 november 2018 om 16:21
    Als je mekaar de bal gunt speel elke week zulke wedstrijden. Met alle respect voor Excelsior dit soort tegenstanders moet je gewoon compleet afmaken.
    Doelsaldo kan op het einde een factor zijn.
    Vind ik leuk
    richard37 +1345
    zondag 11 november 2018 om 16:22
    Las hier vanmiddag dat het 2-2 zou worden.. hahahahahhaa
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 16:22
    Het lijkt dat PSV en Ajax niet eredivisie waardig meer zijn. Veel te ver weg van de andere.
    Vind ik leuk
    Forever Ajax +2285
    zondag 11 november 2018 om 16:22
    Wat een mooie club is dat Ajax toch! Het plezier straalt eraf! Ons mooie, mooie warme Ajax!


    ❌❌❌WZAWZDB❌❌❌
    Vind ik leuk
    Kletsmajoor +1600
    zondag 11 november 2018 om 16:24
    Nou, zo kan ie wel weer
    Vind ik leuk
    Ron83 +386
    zondag 11 november 2018 om 16:26
    🤮
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +6281
    zondag 11 november 2018 om 16:26
    Nr 2 is niet de beste. Nog steeds niet.
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 16:30
    Neerlands nr1 in Europa wel!
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 17:04
    Hoe gaat het internationaal, knul?
    Alles lekker op schema zeker..........
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +6281
    zondag 11 november 2018 om 17:08
    Goed, ook mooi dat wij wél serieuze tegenstanders hebben.
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 17:17
    De grote mond van jou in het begin:
    Inter was de zwakke broeder.
    Spurs was vermoeid, voor de WK12 spelers geleverd en zware Premier League......
    Barcelona was over de top, "ons" PSV zou zelfs in Barca de
    punten wel even pakken...…
    Tsja, over arrogantie gesproken...….
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +6281
    zondag 11 november 2018 om 17:32
    Ik denk dat je mij verward met iemand anders. Tsja, die arrogantie zit in het DNA van jouw club. Nu het een keer mee zit denken jullie bij de top van Europa te horen.
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 17:41
    Nee, die flauwekul kraamde jij uit...…
    Je zei nog net niet dat ze de C.L. zouden winnen......
    Maar toch knap 1 puntje, met zeer veel hulp van de scheidsrechter..........

    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +6281
    zondag 11 november 2018 om 17:55
    De frustratie maakt je een beetje blind. Zit er geen Specsavers bij die betonnen ufo, dat is toch één groot commercieel gebeuren daar?
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 18:04
    Nou, wat een frustratie voor dat ene puntje.....
    In het buitenland: psv, psv, psv? oh wacht, die club uit het land van AJAX........
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +6281
    zondag 11 november 2018 om 18:08
    Dat jullie met die geldsmijterij niks winnen. #schaamjekapot.
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 18:11
    Niks winnen knul, als het voor jou tegen zit, winnen we een kleine 80 miljoen...…..
    #schaamjekapot dat je internationaal niets voorstelt..........
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +6281
    zondag 11 november 2018 om 18:15
    Geld is voor jullie belangrijker dan prijzen. Dat zit in jullie dna, handel en geld pakken. De geschiedenis spreekt voor zich.
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 18:19
    Je bent in de war, jongen, met al die gemeente leningen in Eindhoven......
    geld, geld, geld pakken.
    Het heden spreekt voor zich.
    En prijzen hebben we genoeg, ga maar vergelijken, ben je met jullie prijsjes gauw klaar.....
    Vooral Internationaal.........

    [Reactie gewijzigd op zondag 11 november 2018 om 18:22]
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +6281
    zondag 11 november 2018 om 20:19
    Jullie gemeente en de Meer. Kijk maar eens na wat er allemaal teveel in de zakken van jouw club is terecht gekomen.
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 09:13
    Jullie en de Philips-oplichters...……
    Prijsjes al geteld?
    Zo gebeurd zeker...…...
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +6281
    maandag 12 november 2018 om 10:09
    Philips = PSV. Ik kijk liever hedendaags voetbal dan naar de prijzen van voor de oorlog. Clubliefde is er altijd ook al is er geen succes.
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 12:43
    Prima, het gaat om het totaal...…
    En het hedendaagse Internationale succes van Grote Broer niet te vergeten......
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +6281
    maandag 12 november 2018 om 13:37
    Wat dat succes betreft is een kinderhand snel gevuld. Blijkt grote broer dus een vage achternicht.
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 19:20
    Hoe gaat het Internationaal, knul?
    Alles lekker op schema?
    Zo, zo, al 1 puntje gehaald, met forse hulp van de scheidsrechter?
    Tsjonge, echt het visitekaartje van Nederland.......
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +6281
    maandag 12 november 2018 om 23:28
    De laatste die de 2e ronde heeft gehaald in de CL. Zo is het ook.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 15:39
    Dat is verledentijd Tjoep, waar jij zo'n hekel aan hebt...…..
    Maar goed, het was niet onplezierig om met je te argumenteren.....
    We staan allebei achter ons cluppie, houden zo...…
    Jij neemt een Colaatje, ik een glaasje wijn, proost...…..
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 13 november 2018 om 15:40]
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +6281
    dinsdag 13 november 2018 om 23:48
    Recent verleden. Geen verleden waar geen beelden van zijn.
    Neem trouwens geen wijn van zure druiven, zal iets te veel van het goede zijn.
    .......
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 08:08
    Ik heb prima beelden van 1995, de 4e Europa-Cup, de enige C.L. tot nog toe gewonnen door een Nederlandse club....
    In Wenen, alles in kleur, jawel, en ik was erbij......
    Opsturen, samen met een zakje zoete druiven?
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +6281
    woensdag 14 november 2018 om 10:21
    Wenen heb je veel gedaan de laatste jaren. Geen wonder dat je alcohol nodig hebt om het leed te verzachten. Gewoon lekker geld smijten en hopen op een prijs komende jaren, kun je weer denken dat je de beste bent.
    De rest van Nederland geniet van zijn lokale club(je).
    Proost, zure druif.
    ...... (die puntjes vergeet ik wel eens)
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 12:17
    Prijsjes genoeg heb ik al uitgelegd....
    Geld smijten kan, we liggen niet aan het gemeente-infuus, zolang onze wisselspelers meer opleveren dan jullie "Toppers", gaat het Toppie...
    Succes in De Europa-league, misschien kunnen jullie onze finaleplaats uit het recente verleden evenaren, oh, wacht...…...
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +6281
    woensdag 14 november 2018 om 12:29
    Die betonnen bak is van de gemeente, dus wie helpt wie. Die bevalt blijkbaar niet want als de olympische spelen naar de hoofdstad was gegaan (haha!) dan wilden jullie toch een nieuwe (olympische) betonnen ufo om te huren? Volgens mij verkopen jullie elke keer jullie ziel. Maar ja, geld pakken zit in jullie dna.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 16:16
    Wij hebben een ziel, die hebben jullie al lang verkocht aan die Roomse pedofielen.....
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +6281
    woensdag 14 november 2018 om 23:37
    Jullie aan de FIOD....
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 08:10
    Liever dat, dan gek op pedofielen zijn.....
    Dat zit nou eenmaal in jullie DNA......
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +6281
    vrijdag 16 november 2018 om 09:10
    Op dat gebied kijken jullie juist nergens naar. Daar is jullie stad toch bekend om?
    Vind ik leuk
    zondag 25 november 2018 om 21:12
    Zegt een aanhanger van de Pedofiele Seks Vereniging......
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +6281
    zondag 25 november 2018 om 21:47
    Jij zit dus in de doelgroep.
    Vind ik leuk
    donderdag 29 november 2018 om 17:16
    Knap Tjoep, toch een goaltje gescoord....
    Wordt volgnde keer "promotie" naar pot 4.........
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +6281
    vrijdag 30 november 2018 om 10:36
    Heb je nog meer ouwe koeien? Trots ben ik in voor- en tegenspoed.
    Vind ik leuk
    vrijdag 30 november 2018 om 16:23
    Houwen zo, knul......
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +6281
    zaterdag 1 december 2018 om 00:00
    Dan ben je al zo gefrustreerd en dan maakt Johan Derksen ook nog eens jou indirect belachelijk. Reageer je maar eens fijn af hier.
    Vind ik leuk
    zaterdag 1 december 2018 om 07:49
    Goed hoor knul...
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 16:22
    De kampioensmachine uit 020 dendert maar door.
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 17:03
    nu nog tegen het hek aan
    Vind ik leuk
    2-1 +768
    zondag 11 november 2018 om 16:22
    Goede pot van Ajax en ook PSV. Maar die overige ploegen mogen zich kapot schamen. Gewoon lekker blijven aanvallen en je verdediging open zetten. Wat een drama.
    Vind ik leuk
    Het Brein +4355
    zondag 11 november 2018 om 16:22
    Hopelijk degradeert Excelsior uit de Eredivisie...een club die al meer dan 10 jaar geen cm groeit hebben we niks aan!
    Vind ik leuk
    Kletsmajoor +1600
    zondag 11 november 2018 om 16:22
    Dat je wint is prima maar Excelsior kan r met beetje geluk ook 3,4 maken.. aandachtspunt
    Vind ik leuk
    Morris +23315
    zondag 11 november 2018 om 16:23
    Goede invalbeurt van onze reserve rechtsback.

    Ik blijf in hem geloven.
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 17:06
    prima back voor kozakkenboys
    Vind ik leuk
    richard37 +1345
    zondag 11 november 2018 om 16:23
    Waar is stratum? Ook zo genoten vandaag?
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 16:26
    Stratum is aan het vieren dat zijn ploeg nog steeds stijf bovenaanstaat met 5 punten verschil en een beter doelsaldo
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 16:31
    Oh ik dacht z'n verdriet wegdrinken omdat hij in de CL op 1 staat en misschien blijft staan. 2 verschrikkelijke potten worden dat nog!
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 16:33
    Nee die kunnen zich gewoon concentreren op de eredivisie zodat ze daar zoals verwacht met 2 vingers in de neus weer kampioen worden
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 16:35
    Om volgend seizoen weer als opvulling in Europa mee mag doen.
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 17:03
    Ach het levert geld op dat jullie dan weer mislopen
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 17:05
    Dat dachten jullie dit seizoen ook dat je alleen de CL in ging. Lekker 40 miljoen extra ipv Ajax 0.Je had alleen niet verwacht dat wij er 60 binnen halen.
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 17:06
    Ik ben geen PSV supporter, dus jullie? Ken je feiten knulletje
    [Reactie gewijzigd op zondag 11 november 2018 om 17:06]
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 17:08
    Ja ik maak 't tenminste openbaar voor wie ik ben
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 18:11
    Alex Nagy-de Jong wat doe je dan hier bij een Ajax topic, Azijn in de aanbieding?
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 18:15
    Hetzelfde wat Ajaxsupporters doen bij alle niet Ajax gerelateerde topics. Kut he als dat gebeurt
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 18:24
    Alex Nagy, omdat er niets over dat clubje van jou vermeld wordt,je moet toch ergens je mening kwijt,simpele
    [Reactie gewijzigd op zondag 11 november 2018 om 18:26]
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 18:25
    [Reactie gewijzigd op zondag 11 november 2018 om 18:26]
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 18:26
    [Reactie gewijzigd op zondag 11 november 2018 om 18:26]
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 18:26
    Ja
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 18:43
    Dus je noemt nou elke Ajax supporter bij elke niet ajax gerelateerde topic een simpele. Jij durft😋🤣
    Vind ik leuk
    Ajax1967 +26
    zondag 11 november 2018 om 20:01
    Alles draait om AJAX...
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 20:18
    De eeuwige nummer 2
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 16:40
    Beetje sneu he dit... Heb jij psv gefeliciteerd na de dikke overwinning??
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 17:04
    Dikke overwinning op NAC, Ajax of allebei?
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 17:32
    Beide!!
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 18:10
    Ja tegen mijn ploeg vond ik het geflatteerd omdat PSV heel slecht speelde, toen heb ik jullie toch mijn felicitaties gegeven. Tegen Ajax, faar viel niks over te zeggen. PSV heeft Ajax dik verdiend van de mat gespeeld en ook dik verdiend gewonnen. En toen waren mijn felicitaties er ook
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 16:23
    Zeer geflatteerd.
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 16:23
    Mooie uitslag als je bedenkt dat Ajax veel te mak begon.
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 16:24
    Leuke wedstrijd! Ben ook blij dat ze dit keer wel redelijk hebben doorgepakt. Excelsior heeft ook zo nu en dan leuk meegevoetbald. Ook nog een beetje ingelopen op PSV qua doelpunten. Niks mis mee vandaag.
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 16:24

    Een fysiotherapeut aanstellen als een trainer van een ED club, dit had de vader van Gudde jr niet eens kunnen bedenken.
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 16:24
    Niks bijzonders deze overwinning tegen een zeer slecht Exelsior .
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 16:34
    Niks bijzonder die overwinning van Vitesse op de grijze muis Utrecht.
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 16:42
    Vitesse verdient gewonnen van harte Vitesse .
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 16:44
    Ja niemand kijkt daar van op. Een uitzonderlijke prestatie hoef je van jullie niet te verwachten.
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 16:47
    De Ligt zij al we lopen te kloten maar valt niet op tegen Excelsior .
    Tegen PSV werden jullie gelijk afgestraft .
    Sukkeltje .
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 16:49
    Excelsior heeft z'n grootste thuisnederlaag ooit gehad. Zijn vergelijkbaar met Emmen, waar jullie natuurlijk weer van verliezen🤣🤣🤣
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 16:50
    Hahahahaha
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 16:51
    Vindt je verliezen zo leuk? Je bent er iig aan gewend!
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 16:53
    Jullie staan op de tweede plek dus nog steeds niksssssssss .
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 17:30
    Jullie zijn nog nooit op 2 geëindigd. Jullie hebben net zoveel schalen als mijn bierbuikenamateurvereniging, ook 0.
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 17:32
    Zonder onze trainer weg gepikt weer . Stonden jullie nog lager .
    Zullen we het over de begroting maar niet hebben .
    En dan dit jaar weer met lege handen het is eigenlijk een schande .
    Met zo veel geld .
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 17:37
    Het is een schande dat je als club uit de 4e stad van NL nog nooit een schaal hebt gehaald. Kleinere steden als Enschede en Alkmaar lukt wel. En dan heb je nog een suikeroom ook die bijna niemand heeft.
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 17:41
    Je begrijpt ook niks hè wat ben je toch een simpele zeg .
    Wordt er moe van .
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 17:44
    Ja schooieren bij die arme v Seumeren en dan nog niks kunnen winnen.zonder hem wordt 't gewoon KKD voor jullie. Voetbalvisie hebben jullie niet. Jullie kunnen niet eens een speler opleiden.
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 17:51
    Niet steeds in herhaling vallen , heb je geen woorden schat meer .
    Simpele .
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 17:56
    Jawel hoor 33 tegen 0,0.niks,nada in Utrecht.Luxembourgers en Emmen liggen nog steeds dubbel. Zo goed!
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 17:57
    Fijn dat je luistert .
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 18:00
    Tuurlijk ik wijs je daar graag op!
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 18:01
    Zie je dat het best wel gaat tussen ons .
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 18:02
    Jawel, 't kan heus wel!
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 18:03
    Dan komt het misschien toch nog goed en respecteren we elkaars mening.
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 18:06
    Misschien moet je eens druk maken over je eigen club.Of vindt je dat niet belangrijk?
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 18:10
    Zeker maar ik kan dat niet veranderen.
    Steun ze elke week en het is zo als het is .
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 18:13
    Maar jullie zijn zo kritisch naar Ajax toe, maar jullie zijn dat zelden voor jullie ploeg. Voor een club uit de 4e stad breng je te weinig.
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 18:16
    Ik denk als Strieder en Bahebeck terug zijn ook wij wel weer wat meer op de mat leggen .
    Heb er vertrouwen in en is ook hard nodig .
    Vind ik leuk
    richard37 +1345
    zondag 11 november 2018 om 22:11
    Dat weet je niet
    Vind ik leuk
    sundaymanara +1055
    zondag 11 november 2018 om 16:25
    Kunstgras had geen invloed.
    Vind ik leuk
    karnisse +302
    zondag 11 november 2018 om 16:25
    Geweldig gedaan! Best klote voor Excelsior. Mooie club
    Vind ik leuk
    Vinnie J +1788
    zondag 11 november 2018 om 16:26
    De titel alleen al. Zum kotsen. En nog steeds 2e.
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 16:29
    Och och, het is maar waar je je druk om maakt...;)
    Vind ik leuk
    MagicFeeling +3963
    zondag 11 november 2018 om 16:31
    Doet je pijn aan de ogen he?
    Vind ik leuk
    Vinnie J +1788
    zondag 11 november 2018 om 17:02
    Nee die 2e plek zal ze leren waar ze thuishoren.
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 17:08
    nee hoor zijn ze al aan gewend
    Vind ik leuk
    rexxo +2846
    zondag 11 november 2018 om 16:27
    Wat een zaadmedia de nationale sport ''we gaan weer spelers naar het buitenland praten''

    Vind ik leuk
    sundaymanara +1055
    zondag 11 november 2018 om 16:28
    Psv achterhalen is slechts een kwestie van tijd.
    [Reactie gewijzigd op zondag 11 november 2018 om 16:28]
    Vind ik leuk
    JoeyC +2939
    zondag 11 november 2018 om 16:31
    Inderdaad. Bij de start van het volgende seizoen begint iedereen weer op 0.
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 17:09
    klopt die tijd is een eeuw
    Vind ik leuk
    chuckie88 +2542
    zondag 11 november 2018 om 16:28
    Dolberg, Ziyech en De Jong heel matig en dan toch nog gewoon met 7 doelpunten winnen... kan je nagaan als iedereen 100% geeft en in vorm is... blijven lastige potjes op dat kleine kunstgras veld
    Vind ik leuk
    ficusje +2422
    zondag 11 november 2018 om 16:31
    Zo n uitslag kan straks ook tegen psv gebeuren,ajax is cl niveau.psv ed niveau.
    [Reactie gewijzigd op zondag 11 november 2018 om 16:32]
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 17:10
    de jong is altijd matig
    Vind ik leuk
    chuckie88 +2542
    zondag 11 november 2018 om 17:47
    ik weet niet welke De Jong jij nu bedoeld, maar Frenkie de Jong is gewoon normaal heel bepalend, vandaag door blessure niet in zijn goede doen
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 16:28
    Ajax groeit met de week, heerlijk!!
    Vind ik leuk
    JoeyC +2939
    zondag 11 november 2018 om 16:30
    Nette uitslag. Ajax blijft goed in het spoor van PSV. Houdt de druk er zo mooi op en het houdt beide teams scherp. Dat Ajax nu met doelsaldo nadert, is voor PSV ook weer extra motivatie om aan het doelsaldo te blijven werken.
    Gefeliciteerd Ajax met deze ruime overwinning.
    Vind ik leuk
    ficusje +2422
    zondag 11 november 2018 om 16:34
    Tja zo moeten we met psv en ajax omgaan,mekaar feliciteren.moeten samen het europees op niveau brengen,is misschien feyenoord ook mee gebaat.
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 16:47
    Idd laat de spelers het maar uitvechten !
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 16:49
    Kijk zo kan het ook.chapeau
    Vind ik leuk
    Kopstootje +9676
    zondag 11 november 2018 om 16:30
    Volop genoten van Dolberg en de Ligt.

    Foutloos zoals altijd.

    Vind ik leuk
    MagicFeeling +3963
    zondag 11 november 2018 om 16:34
    Eentje teveel gehad?
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 17:11
    eentje de slijterij is leeg
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 16:37
    Grootste thuisnederlaag ooit voor Excelsior. Aan 't doelsaldo gewerkt, gelachen om Utrecht gisteren. 't is een heerlijk weekend!
    Vind ik leuk
    Kopstootje +9676
    zondag 11 november 2018 om 16:45
    Had je al gezegd dat ik gelijk had?

    Zal het nog even terug gaan lezen.
    Vind ik leuk
    Bijgoochem +1206
    zondag 11 november 2018 om 16:32
    Een Rotterdamse schiettent was het.
    Volgend jaar nog even naar die andere dan is het rondje kermis weer voorbij.
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 17:12
    nee je moet nog langs de gay parade
    Vind ik leuk
    Jozef +40203
    zondag 11 november 2018 om 16:32
    Gek, ik vond Ajax vandaag niet eens scherp en gemotiveerd spelen.
    Vind ik leuk
    stratumseind +174729
    zondag 11 november 2018 om 16:33
    Jammer dat excelsior in de dying seconds toch nog de bietenbrug op gaat , er had veel meer ingezeten voor de kralingers
    Vind ik leuk
    ficusje +2422
    zondag 11 november 2018 om 16:36
    Zie ik ook vaak bij wedstrijden van psv,is ook niet goed.
    Vind ik leuk
    Jozef +40203
    zondag 11 november 2018 om 17:04
    Jeetje, menen ze nou echt dat een opmerking over de bietenbrug en boeren beter verwijderd kan worden?

    Dit is hooguit een lichte por geven in de vorm van een klein dolletje...
    [Reactie gewijzigd op zondag 11 november 2018 om 17:05]
    Vind ik leuk
    stratumseind +174729
    zondag 11 november 2018 om 17:06
    ik zag het ja , terwijl de traditionele klaagzang van onze vp pastoor elders weer is losgebarsten....vreemd.

    Je weet dat ik er geen probleem mee heb als je me boer noemt .

    Ik ben ok een eenvoudige boerenlul en daar schaam ik me niet voor.
    Vind ik leuk
    Jozef +40203
    zondag 11 november 2018 om 17:17
    Haha, ik respecteer boeren in alles en ik vond het wel een aardige woordspeling cq sneer richting een club die zich vereenzelvigd met boeren.

    Het is jullie eigen geuzennaam die ver los staat van de beroepsgroep die verantwoordelijk is voor ons dagelijks eten...
    [Reactie gewijzigd op zondag 11 november 2018 om 17:17]
    Vind ik leuk
    stratumseind +174729
    zondag 11 november 2018 om 17:24
    zo ist en nie anders, ik zie hier wel gekkere dingen voorbij komen die blijven staan
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 16:34
    Lucky ajax
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 16:36
    De middenvelders van de anja’s scoren wel erg makkelijk. Zet dat eens af tegen Rosario en Hendrix. Zucht
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 16:49
    f de jong ha ha ha
    Vind ik leuk
    JoeyC +2939
    zondag 11 november 2018 om 16:49
    Bij PSV scoren andere spelers weer makkelijker. Al bij al ligt het allemaal dicht bij elkaar tussen PSV en Ajax.
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 16:37
    Gewoon de hele competitie is hier waardeloos, en ajax wordt jammer genoeg geen kampioen , door de beginners fouten van een ajax onwaardige trainer.
    Vind ik leuk
    Jozef +40203
    zondag 11 november 2018 om 16:41
    Er staat nog een hoop te gebeuren.
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 16:46
    Oh ja , wat dan vertel
    Vind ik leuk
    Jozef +40203
    zondag 11 november 2018 om 17:20
    Nog 22 wedstrijden die beide clubs echt niet allemaal zullen winnen...

    Er zijn momenteel weinig blessures en ik weet zowat zeker dat die nog gaan komen en nog invloed gaan hebben op een dus nog onzeker vervolg....
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 17:51
    Ik hoop het PSV geeft misschien nog wel5 punten af ,maar dan moet ajax alles winnen , en dat was niet nodig als we een andere trainer hadden gehad
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 16:38
    Edit: foutje
    [Reactie gewijzigd op zondag 11 november 2018 om 16:54]
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 16:46
    Goede overwinning van concurrent Ajax.
    Mooiste goal vond ik toch van Luuk dit weekend, gezien de actie vooraf.

    Op naar Nac-Ajax & PSV - Heerenveen

    Schat in dat i.i.g 13-39 wordt gehaald door mijn clubke mits Luuk fit blijft want Luuk heeft dit seizoen positief tm heden het verschil al gemaakt en geloof dat hij de 25 goals minimaal gaat halen..waaronder hopelijk de 1-2 & 1-3 (tevens eindstand) ergens eind maart 2019...hoop mag ik toch hebben ondanks dat 63% momenteel anders hoopt en denkt.

    Het is spannend in de ED, nagenoeg over elke club valt wel iets moois te vertellen, alleen bij NAC is er weinig moois te melden tot op heden.

    Iedereen nog een mooie zondag gewenst, met Heracles-Feyenoord & hopelijk straks net zoveel regen in de F1 zoals hier in zuid oost Brabant.
    [Reactie gewijzigd op zondag 11 november 2018 om 16:59]
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 16:47
    NAC en Heerenveen... kijkend naar hun spel dit weekend moeten ajax en psv hier de dubbele cijfers kunnen halen
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 16:48
    Lasse verdient weleens standbeeld hoor. Ik ben niet voor Ajax. Wat is hij vaak belangrijk.
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 16:48
    Lasse verdient wel een standbeeld hoor. Ik ben niet voor Ajax. Wat is hij vaak belangrijk.
    Vind ik leuk
    rexxo +2846
    zondag 11 november 2018 om 17:08
    Kansloos weer die keyboard gangsters met pukkels en beugeltjes van andere clubs die irritant lopen te posten.
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 17:38
    Ik irriteer mij ook aan een aantal posts van ajacieden ja.
    Vind ik leuk
    rexxo +2846
    zondag 11 november 2018 om 18:16
    Heb jij een beugel en pukkels dat je aangesproken voelt?
    Zo niet zou ik mijn post gewoon negeren of heb je de behoefte om bij elk topic van de concurrent een statement te maken?
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 17:30
    En vrienden uit Eindhoven, nog een beetje vermaakt vanmiddag?
    Vind ik leuk
    AS ROMA24 +2760
    zondag 11 november 2018 om 18:47
    Psv wordt kampioen en Ajax tweede! Vind wel dat VP erg geil is van Ajax
    Vind ik leuk
    035 +6400
    zondag 11 november 2018 om 22:33
    Als dat jouw definitie is van ge.....
    Vind ik leuk
    035 +6400
    zondag 11 november 2018 om 22:32
    Het doelsaldo is in ieder geval wat minder dramatisch.
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +2292
    maandag 12 november 2018 om 23:18
    Leo "de ik ben altijd dronken verslaggever" ook weer aanwezig.
    Leo Oldenburger = Leo Driessen incognito???
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws