NOS: 'Hij wordt genoemd als mogelijke opvolger van Hakim Ziyech bij Ajax'

    NOS: 'Hij wordt genoemd als mogelijke opvolger van Hakim Ziyech bij Ajax'

    Gepubliceerd: zondag 11 november 2018 om 23:16zo 11-11-2018 om 23:16

    Ajax en PSV volgen de verrichtingen van Ritsu Doan op de voet. Althans, dat meldt de NOS in een uitgebreid stuk over de Japanse uitblinker van FC Groningen, die wekelijks zijn stempel drukt op het elftal van Danny Buijs.

    Doan is al in verband gebracht met tal van buitenlandse topclubs, waaronder Manchester City. De NOS laat nu ook de namen van Ajax en PSV vallen. 'Europese topclubs zitten hem op de hielen, hij wordt genoemd als mogelijke opvolger van Hakim Ziyech bij Ajax en is door France Football genomineerd voor de Kopa Trophy, als grootste talent onder de 21 jaar', aldus de NOS.

    Niet alleen Ajax heeft dus interesse in Doan, ook de collega's uit Eindhoven volgen de twintigjarige Japanner. Uit het buitenland zouden naast City ook Atlético Madrid, Borussia Dortmund, Juventus, Bayer Leverkusen en Galatasaray belangstelling hebben. Het is niet duidelijk of de interesse van Ajax en PSV in Doan concreet is. 

    Groningen heeft twee miljoen moeten betalen om Doan definitief over te nemen van Gamba Osaka, de club die hem vorig seizoen al verhuurde aan de eredivisionist. Technisch manager Ron Jans kon Doan afgelopen zomer echter al voor miljoenen verkopen aan CSKA Moskou. Jans weigerde echter, omdat hij niet te veel kwaliteit in wilde leveren.

    Lees ook: 'Speciale' Doan maakt indruk: 'Duidelijk dat zijn carrière elders vervolgd wordt'

    Poll

    Wat moet Doan doen?

    (3298 stemmen)

    Plaats een reactie

    Gerro +7265
    zondag 11 november 2018 om 23:19
    Gewoon lekker naar Ajax als opvolger van Ziyech.
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 23:27
    Ik weet niet of die goed genoeg voor Ajax is.
    Vind ik leuk
    TheArena. +1155
    zondag 11 november 2018 om 23:44
    Ik wel. Wat een talent is dit.
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 23:47
    Ja bij Groningen al die aankopen van Fey zoals een Larson waren ook geweldig bij hun club kijk wat het nu is. Het risico is te groot.
    Vind ik leuk
    TheArena. +1155
    zondag 11 november 2018 om 23:53
    Nee hoor. Voor ons aller ajax is dit geen risico. We have enough money.
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 23:58
    Daarom hoef je het nog niet weg te gooien. Haal liever een goede speler zoals dit jaar met Tadic
    Vind ik leuk
    Farmer +12698
    maandag 12 november 2018 om 02:51
    En welke club heeft Tadic ontdekt?
    Vind ik leuk
    Dejordaan +53
    maandag 12 november 2018 om 06:36
    Je moeder?
    [Reactie gewijzigd op maandag 12 november 2018 om 06:36]
    Vind ik leuk
    Dejordaan +53
    maandag 12 november 2018 om 06:37
    He moeder?
    Vind ik leuk
    Jahike +271
    maandag 12 november 2018 om 10:35
    Weet je nog waar Tadic speelde? Juist! Groningen!Toen vond Ajax um ook niet goed genoeg. Benieuwd of ze met Doan dezelfde fout gaan maken
    Vind ik leuk
    De Hout +1762
    maandag 12 november 2018 om 10:01
    ‘Voor ons aller’ *pakt kotsbakje*
    Vind ik leuk
    TheArena. +1155
    maandag 12 november 2018 om 10:02
    Goedzo jongen.
    Vind ik leuk
    ReneAjax +5185
    maandag 12 november 2018 om 02:09
    Larsson kwam niet van Groningen, maar van Heerenveen.
    Als je nou Zivkovic had gezegd, was jouw reactie beter geweest.
    Overigens zie ik Doan wel een geweldig groot talent, goed genoeg voor Ajax, maar voor Ziyech lijkt mij niet.
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 08:52
    Gaat er omdat de stap van subtop naar top veel groter is geworden dan vroeger.
    Vind ik leuk
    Bosmeister +453
    maandag 12 november 2018 om 06:45
    Waar hadden jullie Suarez ook al weer weggekaapt? Ik zou het voor de eredivisie mooi vinden als ie nog een paar seizoenen in Nederland blijft maar ik ben bang dat dat weinig realistisch is. Voor z’n ontwikkeling is een Bundesliga natuurlijk ook aantrekkelijker.
    Vind ik leuk
    Rodajc +15689
    maandag 12 november 2018 om 09:00
    Over Larsson zijn altijd twijfels geweest, wederom een foute aankoop van Feyenoord.
    Vind ik leuk
    PSV mexico +1146
    zondag 11 november 2018 om 23:27
    de NOS ga ja toch niet serineus noemen
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 23:30
    Ik mag toch hopen dat Ajax voor Zyech een vervanger haalt die er meteen staat. Al hebben we natuurlijk met Tadic zijn vervanger al in huis. Want met die gedachte is Tadic ooit gehaald. Al is en blijft Zyech een fenomeen op zich!
    Vind ik leuk
    Gerro +7265
    maandag 12 november 2018 om 00:04
    Dat klopt deels want Ziyech speelt niet meer op het middenveld en Tadic speelt daar ook niet. Daarnaast hebben ze Neres die Zyech op zijn huidige positie zou kunnen vervangen en de vraag is er die Bande in zijn mars heeft. Maar Dian is denk ik wel een speler die het niveau bij Ajax op termijn aankan.
    Vind ik leuk
    Lampenpit +930
    maandag 12 november 2018 om 06:52
    Waarom? Ze hebben gravenberch nog en neres/ vd beek. Cerny loopt er nog en bande/labyad spelen niet eens
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 23:22
    Gewoon kopen. Omdat het kan. En vervolgens klagen over gebrek aan weerstand.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +32913
    zondag 11 november 2018 om 23:24
    Als Ajax/PSV hem niet koopt vertrekt hij naar het buitenland. Daar wordt de weerstand ook niet hoger van.
    Vind ik leuk
    SimonSays +6097
    zondag 11 november 2018 om 23:52
    En als we nou eens met z'n allen vitamine C innemen?
    Vind ik leuk
    stratumseind +173849
    zondag 11 november 2018 om 23:22
    Goh geen Barca.........?
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 23:31
    Die zijn toch aant uithuilen na vandaag ;)
    Vind ik leuk
    stratumseind +173849
    zondag 11 november 2018 om 23:35
    Real komt er weer aan dus ... die zijn op hun hoede...
    Vind ik leuk
    stratumseind +173849
    zondag 11 november 2018 om 23:24
    Als zelfs de NOS nu ook al begint met zo maar wat te roepen zonder bronvermelding ......
    Vind ik leuk
    ficusje +2383
    zondag 11 november 2018 om 23:31
    Jij roept ook wel eens iets.pfffff
    Vind ik leuk
    stratumseind +173849
    zondag 11 november 2018 om 23:33
    Klopt maar ik heb altijd gelijk .....
    Vind ik leuk
    040bovenaan +1831
    zondag 11 november 2018 om 23:50
    Je fanclub wordt groter en groter😂😂
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 03:51
    Ja, een echte internetster die mafkees.

    Steeds meer mensen die hopen dat zijn nieren het begeven van al die blikken bier.
    Vind ik leuk
    stratumseind +173849
    maandag 12 november 2018 om 09:23
    je bent er druk mee geweest zo midden in de nacht....

    Dit is al het derde topic waarin je je stratumfrustratie niet onder controle hebt en me het graf in wenst......


    Sterkte er mee
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 15:54
    Ga jij het nou hebben over controle hebben??? Je hebt niet eens controle over je alcohol probleem! Daarnaast nog is 3 mislukte huwelijke en bij elk wijf een kind🤣!!

    Ga eerst maar is je eigen leven onder controle krijgen voor je gaat roepen dat andere gefrustreerd zijn.

    Dag kleine man
    Vind ik leuk
    stratumseind +173849
    maandag 12 november 2018 om 16:02
    hey wat leuk daar ben je weer . uitgeslapen?
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 16:04
    Nee kinderen van school gehaald =)

    Jij je roes uitgeslapen? Nee geintje ik weet dat je al weer aan het tanken bent. Wat moet je anders met je leven?
    Vind ik leuk
    stratumseind +173849
    maandag 12 november 2018 om 16:07
    ik hou jou van de straat das voor de maatschappij in zijn algemeen een grote overwinning
    [Reactie gewijzigd op maandag 12 november 2018 om 16:07]
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 16:10
    Whahaha en dan zeg je dat ik een probleem heb dat ik je iets toewens terwijl ik je niet ken.

    Ga je vervolgens zelf dingen roepen om het roepen. Je kent me niet eens. Heb geen persoonlijke informatie losgelaten over mijn leven zoals jij elke dag je zielige leventje deelt hier.

    En nou terug je hok in.
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 23:27
    Knap dat je onderaan staat en toch genomineerd wordt voor talent van het jaar... door een stel Fransen die graag Japans eten
    Vind ik leuk
    badeend. +1456
    zondag 11 november 2018 om 23:31
    Meteen naar de top, zo'n kans kan hij goed nooit meer krijgen.
    Vind ik leuk
    ficusje +2383
    zondag 11 november 2018 om 23:33
    En ajax is de baas hier,dus ophalen.
    Vind ik leuk
    Talentscout +1351
    zondag 11 november 2018 om 23:41
    Hij kan beter worden dan Ziyech, want Ziyech is middelmaat. Daarnaast een Japanner, die spelen altijd voor het team en nooit voor zichzelf. Doen!
    Vind ik leuk
    Ginovanni +20433
    zondag 11 november 2018 om 23:48
    En voor de merchandising....
    zou een goede zet zijn om zo Japan te 'veroveren!' Na China het 2e land voor Ajax om vaste voet aan de grond te krijgen....$$$ 😉
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 23:52
    Ajax heeft het geld ervoor en moet gewoon toeslaan. Wat vorige week al zei, Ajax moet alle grote talenten aan zich gaan binnen uit de competitie en zo de Nederlandse markt helemaal in handen gaan krijgen!
    Vind ik leuk
    AS ROMA24 +2783
    zondag 11 november 2018 om 23:56
    En weer geen prijzen ondanks al dat geld
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 23:58
    De competitie duurt nog lang, weer geen prijzen is dus onzin!
    Vind ik leuk
    AS ROMA24 +2783
    maandag 12 november 2018 om 00:00
    Helemaal niks in Amsterdam!
    Psv laat niks meer leggen! Ajax heeft ook nog CL
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 00:02
    Ja hoor, droom fijn verder, ook PSV gaat nog wel punten verspelen, wanneer jij denkt van niet dan ben je goed van het padje. En voor vandaag is het wel weer genoeg geweest om op jou terug te reageren, je bent geen seconde van mijn tijd meer waard.
    Vind ik leuk
    AS ROMA24 +2783
    maandag 12 november 2018 om 00:05
    Je kan gewoon niet tegen goede kritiek en Psv laat dit niet meer liggen. De CL gaat Ajax op breken
    [Reactie gewijzigd op maandag 12 november 2018 om 07:16]
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 07:31
    Kan niet tegen kritiek? Wat is dan precies de kritiek? Jouw ongefundeerde mening? Als je dan toch je ondeskundige mening ventileert, doe dit dan voortaan alsjeblieft in correct Nederlands.
    Vind ik leuk
    Mr. O +1082
    maandag 12 november 2018 om 01:47
    Forza...
    Dat jochie is gewoon een staatsmongool, niet serieus op ingaan.
    Vind ik leuk
    Iggy +3993
    maandag 12 november 2018 om 00:25
    Leggen??? Ach jochie toch!
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 04:00
    En als psv wel punten verspeelt? Ga je dan eindelijk met pensioen..😆

    Jij spoort niet..dat je echt geloofd dat psv alleen nog maar gaat winnen tot de laatste wedstrijd. 2 weken Lozano en de jong geblesseerd en het hele feest gaat niet door joh🤣!
    Vind ik leuk
    Ginovanni +20433
    zondag 11 november 2018 om 23:56
    Precies Jens!

    En daardoor sowieso niet de concurrentie de kans daartoe laten krijgen!

    Geld genoeg idd....halen die handel!😉
    [Reactie gewijzigd op zondag 11 november 2018 om 23:57]
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 23:59
    Precies, met geld maak je geld, dus het zijn investeringen en je geeft meteen de concurrent geen kans om de speler te halen.
    Vind ik leuk
    AS ROMA24 +2783
    maandag 12 november 2018 om 00:07
    Zelfs de Ajax supporters denken aan geld! Maar waar blijven de prijzen???
    Vind ik leuk
    Ginovanni +20433
    maandag 12 november 2018 om 00:25
    Money rules..... dus wacht maar af lief klein trolletje.😜

    Ook ik ga geen tijd aan jou besteden. Bespaar je de moeite en...chop, chop nu naar bedje, morgen weer naar school!

    Ciao bello!

    [Reactie gewijzigd op maandag 12 november 2018 om 00:34]
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +22035
    maandag 12 november 2018 om 06:12
    Bella denk ik.
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 04:07
    Hier een prijs voor jou!

    Je bent de as (r)oma van het jaar geworden!🧓

    Komende 10 jaar is t Ajax en de rest, moet jij is opletten hoeveel deuren geld kan openen. Ajax word het Bayern München van Nederland.

    Gelukkig voor jou heb je de " mooie " jaren van pisvee mogen mee maken😀.

    Vind ik leuk
    AVDV +726
    maandag 12 november 2018 om 05:27
    Kleuter met je Pisvee.
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 05:29
    Kleuter met je cartoon poppetje.
    Vind ik leuk
    AVDV +726
    maandag 12 november 2018 om 10:37
    Hier heb je een like knul.
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 15:50
    Krijg je deze voor terug vader 🖕
    Vind ik leuk
    AS ROMA24 +2783
    maandag 12 november 2018 om 07:18
    Bayern staat vierde plaats😜
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 09:06
    Gelukkig pakt as roma veel prijzen..... ieder jaar kansloos in de serie A
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 16:17
    Whaha nu ja, moest er een keer van komen. Na dit seizoen is Bayern komende 10 jaar weer de baas =) net als Ajax de komende jaren.

    Dag oma
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +5446
    maandag 12 november 2018 om 00:47
    Vvv heeft Japan allang veroverd. Daar zit zelfs een echte vvv fanclub en in de grote sportzaken hangt het vvv shirt naast die van real madrid en man city.

    Je moet eens die documentaire zien
    Vind ik leuk
    Ginovanni +20433
    maandag 12 november 2018 om 00:56
    Da's knap van VVV.!
    Voornamelijk door Honda denk ik.

    Waar kan ik die documentaire vinden, trouwens?
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +5446
    maandag 12 november 2018 om 10:18
    Zeker knap.

    De documentaire heet The Daruma Doll.

    Kun je zien hoe een kleine club werkt en fantastische dingen kan doen in andere landen.

    Het heeft ons Honda opgeleverd maar ook Yoshida en de wat onbekendere Cullen.

    Ook was de assistent trainer van VVV vorig jaar een japanner.

    Kagawa had al een rondleiding gehad in de Koel maar werd op het laatste moment weggekocht door Dortmund. Dat was dan weer jammer
    Vind ik leuk
    Ginovanni +20433
    maandag 12 november 2018 om 10:20
    Thnx Lucien.👍

    Ik ga de docu opzoeken.
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +5446
    maandag 12 november 2018 om 10:50
    Ik kom natuurlijk uit Venlo dus ben bevooroordeeld, maar heb vanuit buitenstaanders verschillende mooie berichten gehoord.
    Vind ik leuk
    TheArena. +1155
    maandag 12 november 2018 om 15:03
    Die Yoshida was ook een goeie.
    Vind ik leuk
    Sluisje +823
    maandag 12 november 2018 om 06:22
    Haha, nu Nederland nog.......
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 09:08
    Vvv genereert nu nog steeds 2 ton per jaar uit Japan... knap hoor
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +5446
    maandag 12 november 2018 om 10:19
    Kijk maar The Daruma Doll.

    Krijg je misschien wat meer respect voor kleinere clubs
    Vind ik leuk
    vrijdag 23 november 2018 om 12:27
    Tja en wat levert het vvv op verder?
    Vind ik leuk
    Gerro +7265
    maandag 12 november 2018 om 00:09
    Doen of Doan 😀
    [Reactie gewijzigd op maandag 12 november 2018 om 00:09]
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 08:21
    Doen? Doan zul je bedoelen. Ik zie deze wel zitten als opvolger van Ziyech. Goede techniek, wellicht meer scorend vermogen dan Ziyech en goed arbeidsethos. Ziyech zal onvervangbaar zijn, maar qua profiel lijkt mij dit een logische vervanger.
    Vind ik leuk
    Forza ikkuhh +2236
    zondag 11 november 2018 om 23:43
    Heeft hij toch maar mooi e doan😏
    [Reactie gewijzigd op zondag 11 november 2018 om 23:43]
    Vind ik leuk
    Mo +11770
    zondag 11 november 2018 om 23:43
    Denk niet dat hij momenteel goed genoeg is voor Ajax of PSV maar wellicht heeft hij over 1 of 2 jaar een hoger niveau, dan zou het best kunnen.
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21956
    maandag 12 november 2018 om 01:08
    Is deni ik vootal interessant voor commercie
    Japan
    Vind ik leuk
    AS ROMA24 +2783
    zondag 11 november 2018 om 23:54
    Dit wordt een topper en wordt beter dan Ziyech
    Vind ik leuk
    Forever Ajax +2272
    maandag 12 november 2018 om 00:46
    Is je moeder ook een Chinees? Die kijkt ook altijd met van die genepen oogjes als ik haar van achter heb ...,

    Och laat ook maar, je bent mij geen ban waard
    Vind ik leuk
    AS ROMA24 +2783
    maandag 12 november 2018 om 07:17
    Hetzelfde als Neres😜
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 04:09
    Grappig..mijn oma had vroeger ook altijd van dat soort voorbarige uitspraken, en zei had ook totaal geen verstand van voetbal!

    Je deed me even aan mijn (r)oma denken😋
    Vind ik leuk
    Blueman +945
    maandag 12 november 2018 om 00:14
    Ajax wil iedereen hebben zodat hij niet bij de concurrent speelt. Dus als Doan verstandig is kiest hij niet voor Ajax. Ze hebben daar al zoveel bankzitters.
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 04:13
    Vanuit Ajax kan die wel later een mooiere stap maken dan als die bij psv gaat spelen.

    Maar maakt Ajax niet uit joh, die vissen zelf wel ergens een ' doen ' vandaan 😄 of ze ' kweken ' er zelf eentje.
    Vind ik leuk
    Benniewies +1345
    maandag 12 november 2018 om 00:16
    Groningen gewoon 20 miljoen minimaal vragen
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 04:15
    Gekkie, mogen blij zijn met 7,5 met wat bonussen oplopend tot een mil of 10. Als die het dan bij Ajax waarmaakt kunnen we praten over 20 mil.
    Vind ik leuk
    El Cazador +7275
    maandag 12 november 2018 om 00:21
    Ajb zeg niet dezelfde fout maken als Feijenoord met een overschot aan middenvelders.
    Vind ik leuk
    thierryer +1780
    maandag 12 november 2018 om 05:10
    Zyech vertrekt. Frenkie vertrekt. Tadic staat voorin. En Schone is oud.
    Vind ik leuk
    kcim +2940
    maandag 12 november 2018 om 05:49
    Odegaard halen
    Vind ik leuk
    Sluisje +823
    maandag 12 november 2018 om 06:24
    En jij kunt niet spellen.
    Vind ik leuk
    thierryer +1780
    maandag 12 november 2018 om 08:17
    Verklaar je nader.
    Vind ik leuk
    Sluisje +823
    woensdag 14 november 2018 om 21:32
    Hoe spel je de achternaam van Hakim ?
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 00:44
    Met Neres op rechts zou je zijn creativiteit moeten gaan opvangen op het middenveld. Ben benieuwd wie er dan sneuveld.
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 00:57
    Dit wordt cashen voor Groningen
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 01:37
    Geen Ajax materiaal.

    Leuk spelertje voor de eredivisie, maar gaat het helaas niet redden op een hoger niveau.
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 02:32
    Volwassen worden in Engeland.
    [Reactie gewijzigd op maandag 12 november 2018 om 02:33]
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 02:48
    10 miljoen minimaal
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 05:14
    Kan dit niveau niet aan. Ajax zou deze enkel in commercieel belang aantrekken voor de aziatische makt.
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 05:23
    Komt te kort voor europese top.ook niet goed genoeg voor nederlandse top.
    Vind ik leuk
    FCGrunn050 +446
    maandag 12 november 2018 om 06:24
    Is nog maar 20 jaar. Heeft het het echt wel in zich om uit te groeien tot Europese top. Of het er daadwerkelijk uitkomt is natuurlijk altijd de vraag, maar bij welk talent niet! Zijn mentaliteit is er goed genoeg voor.
    [Reactie gewijzigd op maandag 12 november 2018 om 06:27]
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 06:57
    Hij is al 20 en hij laat het niet elke wedstrijd zien.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +22035
    maandag 12 november 2018 om 05:46
    Gewoon lekker laten gaan.
    Vind ik leuk
    FCGrunn050 +446
    maandag 12 november 2018 om 05:54
    Lekker blijven volgen en dan de hoofdprijs betalen!
    Vind ik leuk
    Smithsonian +33846
    maandag 12 november 2018 om 06:30
    Zie hem wel naar psv gaan.

    Vind ik leuk
    Martinus69 +4801
    maandag 12 november 2018 om 07:02
    Beste speler in de eredivisie op die positie. De Top twee overslaan en naar het buitenland.
    Vind ik leuk
    Patje41 +907
    maandag 12 november 2018 om 08:02
    Wekelijks een stempel drukken op een team dat vrijwel onderaan staat is geen echte verdienste
    Vind ik leuk
    ritje +299
    maandag 12 november 2018 om 08:09
    hallo ja dat is een goede vevanger! Maar ik zou ook gaan voor Odegaard! Die heeft toch volgens mijn mening iets meer! maar alle twee is nog beter mvg ritje
    Vind ik leuk
    Sideburnn +3024
    maandag 12 november 2018 om 08:41
    15 milj. En een doorverkoop percentage van een procent of 20 is wel netjes voor Grun lijkt me
    Vind ik leuk
    Asarkan +134
    maandag 12 november 2018 om 10:16
    Ramselaar en Maher waren ook talenten voor de toekomst, beide niks geworden. Dus laat deze Doan maar mooi ergens anders heen gaan.
    Vind ik leuk
    Veteraan +21
    maandag 12 november 2018 om 11:25
    Daar gaan we weer talenten zijn er zat een paar goede wedstrijden en meteen naar een topclub. en dan valt het weer tegen.en dan zeggen ze toch niet goed genoeg laat hem lekker is een paar jaar uitblinken in de subtop en dan kijken of hij er klaar voor is zou zonde zijn als hij op de bank zou belande
    Vind ik leuk
    4everfcu +3514
    maandag 12 november 2018 om 11:44
    als groningen slim is verkopen ze hem gewoon aan het buitenland voor 10 miljoen.
    Vind ik leuk
    ritje +299
    dinsdag 13 november 2018 om 08:28
    Hallo, Goede speler! Maar ik zou gaan voor Odegaard! Of alle twee gelijk een backup! mvg ritje
    Vind ik leuk