Higuain trekt het boetekleed aan: 'Ik ben geen voorbeeld geweest voor kinderen'

    Higuain trekt het boetekleed aan: 'Ik ben geen voorbeeld geweest voor kinderen'

    Gepubliceerd: maandag 12 november 2018 om 07:37ma 12-11-2018 om 07:37

    Gonzalo Higuain heeft de hand in eigen boezem gestoken na de 2-0 thuisnederlaag van AC Milan tegen Juventus. De Argentijnse spits miste in de tweede helft een strafschop en werd tien minuten voor tijd na aanhoudend commentaar op de leiding van het veld gestuurd.

    Higuain speelde tegen de club waar hij twee seizoenen met succes actief was. Nadat hij een strafschop op de paal schoot liet hij zich in de slotfase helemaal gaan tegen de scheidsrechter. "Ik wil mijn excuses aanbieden aan het team, de trainer en de fans voor mijn houding", reageert Higuain volgens de Gazzetta dello Sport. "Ik neem de verantwoordelijkheid voor wat ik heb gedaan en het zal niet meer gebeuren."

    "Het is waar dat ik geen voorbeeld ben geweest voor kinderen en dat spijt me", vervolgt de 30-jarige aanvaller. "Toch ben ik geen robot, ik ben een persoon die bepaalde emoties voelt. Daar moet de scheidsrechter wel een beetje rekening mee houden. Benatia (de mandekker van Juventus die Higuain moest schaduwen, red.) was walgelijk tegen me."

    Plaats een reactie

    maandag 12 november 2018 om 07:47
    Kijk dat is zelf respect tonen 😜
    Vind ik leuk
    Groen +1604
    maandag 12 november 2018 om 08:01
    Ja want ik ben een grote jongen... En wat ik verder nog wil zeggen: maar hij begon!!
    [Reactie gewijzigd op maandag 12 november 2018 om 08:03]
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +10294
    maandag 12 november 2018 om 08:53
    Dit is gewoon frustratie tonen als je tegen je oude werkgever machteloos staat toe te kijken zonder echt aandeel te hebben op revanche voor de seizoenen dat je daar hebt gespeeld.
    Hij had de kans op een goal maar heeft het zelf verzaagd dus ja.
    Maar ik denk eerlijk gezegd dat hij eind van dit seizoen weer weg wil bij Milan hij is al tijden niet blij op de manier hoe het nu gaat van Juventus naar Ac milan is geen stap hoger voor hem.
    [Reactie gewijzigd op maandag 12 november 2018 om 08:54]
    Vind ik leuk
    Orphen89 +2264
    maandag 12 november 2018 om 08:18
    Ik heb niet de gehele wedstrijd gezien maar als hij de hele wedstrijd dit soort beuken kreeg zonder beschermt te worden door de scheidsrechter dan snap ik dat je uit je pantoffel kan schieten.
    Nog steeds niet goed natuurlijk.
    Vind ik leuk
    Kevinm +1884
    maandag 12 november 2018 om 08:28
    De meest overschatte spits aller tijden.
    Vind ik leuk
    Karakter1 +1333
    maandag 12 november 2018 om 09:12
    HAHA. Real Madrid heeft een onbegrijpelijke keuze gemaakt door hem te laten gaan in plaats van Benzema. Als je het dan toch over overschatte spitsen wil hebben...
    Vind ik leuk
    Kevinm +1884
    maandag 12 november 2018 om 09:20
    Higuain is onder meer persoonlijk schuldig aan het niet winnen van de WK finale tegen Duitsland. Die gozer krijgt werkelijk onbeperkt vrije schietkansen en intikkertjes die hij niet weet te maken. Waanzinnig slecht. Misschien ook doordat hij hetzelfde lichaam heeft als Jeroen Verhoeven.
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 11:54
    Hahahah
    Vind ik leuk
    michelhx +3797
    maandag 12 november 2018 om 12:24
    Dat mensen zo uit z'n plaat kunnen gaan op een voetbalveld zal ik nooit begrijpen.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws