De Graafschap wint eindelijk weer eens en is te sterk voor VVV

    De Graafschap wint eindelijk weer eens en is te sterk voor VVV

    Gepubliceerd: woensdag 14 november 2018 om 17:43wo 14-11-2018 om 17:43

    De Graafschap heeft woensdagmiddag eindelijk weer eens een overwinning geboekt. In de interlandweek waren de Superboeren met 1-4 te sterk in een oefenwedstrijd tegen VVV-Venlo.

    De Doetinchemmers speelden met nagenoeg dezelfde spelers als afgelopen weekend tegen PSV. Alleen Youseff El Jebli deed niet mee, hij werd vervangen door Mohamed Hamdaoui. VVV speelde volledig met de reserves.

    De thuisploeg kwam door een doelpunt van Martin Samuelsen knap op voorsprong. Nog voor rust tekende Erik Bakker voor de gelijkmaker. Via Jordy Tutuarima (foto), Stef Nijland en Jordy Thomassen liep De Graafschap na rust uit naar een 1-4 overwinning. Henk de Jong was niet bij de wedstrijd aanwezig. Hij bevindt zich in het buitenland, waar hij potentiële versterkingen bekijkt.

    De Graafschap hervat de competitie volgende week zondag met een uitwedstrijd tegen FC Utrecht (14.30 uur). Diezelfde dag speelt VVV in eigen stadion tegen AZ. 

    Plaats een reactie

    Kopstootje +9676
    woensdag 14 november 2018 om 17:47
    Snel Narsingh halen en dan naar het linkerrijtje.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 17:50
    Denk je dat hij van 3m per jaar naar 3 ton per jaar wilt?
    Vind ik leuk
    Kopstootje +9676
    woensdag 14 november 2018 om 17:52
    Niet alles hoeft om geld te draaien.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 18:18
    Kan die mooi met zn broer samenspelen
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 19:02
    Is vaak wel zo helaas. Daarom betwijfel ik het. Anders had hij wel bij PSV gebleven toch?
    [Reactie gewijzigd op woensdag 14 november 2018 om 19:02]
    Vind ik leuk
    elmagico070 +23039
    woensdag 14 november 2018 om 18:51
    Neem aan dat je het hier over de Graafschap hebt die 3 ton per jaar betaald?
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 19:03
    Klopt
    Vind ik leuk
    elmagico070 +23039
    woensdag 14 november 2018 om 19:25
    Die betalen never nooit dit soort bedragen kan ik je wel vertellen.
    Vind ik leuk
    El Cazador +7591
    woensdag 14 november 2018 om 17:47
    Nou zo kom je positief een interland periode door, oefenen en oefen potjes doen
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 17:59
    Superboeren
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 18:11
    Nou, een vriendschappelijke wedstrijd tegen het B team van VVV... als ze dat nog hadden verloren hadden ze eens moeten gaan nadenken over andere carrière opties dan profvoetbal
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 18:21
    Als ze tegen utreg maar rustig aan doen.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 18:32
    Lekker natuurlijk voor de Graafschap maar je zag duidelijk dat VVV niet het eerste elftal erin had gezet en ze het heel letterlijk als oefenwedstrijd gezien hadden
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 18:54
    Noi ja, de doelpuntenmakers Hamdaoui, Thomassen en ook Nijland zijn geen basisspelers bij De Graafschap
    Vind ik leuk
    Smithsonian +34566
    woensdag 14 november 2018 om 19:13
    Heb je veel aan haha.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 21:36
    Hoe doet Frudjel Narsingh het bij de Superboeren?
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws