Video uit supportersvak PSV gaat viral: Wat heb je toch een klotebaan!

Video uit supportersvak PSV gaat viral: "Wat heb je toch een klotebaan!"

Gepubliceerd: donderdag 15 november 2018 om 07:47do 15-11-2018 om 07:47

Een video vanuit een uitvak vol PSV-fans in Doetinchem gaat deze week viraal. Op camera is vastgelegd hoe een steward van de thuisclub twee enthousiaste fans bij de rand van het veld terugstuurt naar de tribune. De supporters uit Eindhoven zetten vervolgens massaal een liedje in: 'Steward, mag ik hier zitten? Steward, mag ik hier staan? Steward, mag ik hier zitten? Wat heb je toch een klotebaan!'

Plaats een reactie

donderdag 15 november 2018 om 07:55
Heerlijk
Vind ik leuk
Pimman +9463
donderdag 15 november 2018 om 08:25
Heerlijk??
Vind ik leuk
donderdag 15 november 2018 om 08:36
Zie je toch staan?
Vind ik leuk
Pimman +9463
donderdag 15 november 2018 om 08:42
Ja natuurlijk zie ik staan. .ik reageer toch?. maar leg uit..wat is heerlijk dat is zo vaag. Bedoel je dat onverstaanbare geschreeuw??
Vind ik leuk
donderdag 15 november 2018 om 08:45
Als je dat niet verstaat kan je wel eens langs gaan bij Schoonenberg.
Vind ik leuk
Pimman +9463
donderdag 15 november 2018 om 08:57
Dát dialect is gewoon onverstaanbaar..snap dat dan!
Vind ik leuk
donderdag 15 november 2018 om 08:58
Ik versta het toch ook?
Vind ik leuk
dhrwobo +40106
donderdag 15 november 2018 om 09:02
Pimman is gewoon een jankbal. Zal hij misschien die steward zijn ;-)
Vind ik leuk
Pimman +9463
donderdag 15 november 2018 om 09:04
Dan ben je de enige..wees blij
Vind ik leuk
Tsubamba +2494
donderdag 15 november 2018 om 12:24
hahaha dit verstaat elke gek
[Reactie gewijzigd op donderdag 15 november 2018 om 12:24]
Vind ik leuk
donderdag 15 november 2018 om 19:22
Zelfs een Fries.
Vind ik leuk
base +2350
donderdag 15 november 2018 om 09:02
Jij denkt dat de a van ABN voor Amsterdams staat?
Jij denkt dat de rest van Nederland met ouwe aangesproken wil worden en dat normaal Nederlands vind ?
Vind ik leuk
AVDV +1216
donderdag 15 november 2018 om 12:45
B staat ook niet voor Beschaafd dan neem ik aan :D
Vind ik leuk
slapss +4039
donderdag 15 november 2018 om 10:12
Welk dialect?
Steward? Mag? Ik? Hier? Zitten? Allemaal Nederlandse woorden. Misschien omdat steward van het Engels afkomt dat je het niet snapt. Maar dat leer je dadelijk op de middelbare school wel.
Vind ik leuk
MedusAZ +4478
donderdag 15 november 2018 om 10:49
Jankerd.
Vind ik leuk
Tjoep Cola +6756
donderdag 15 november 2018 om 12:20
Schoonenberg in de hoofdstad. Dan krijg je zo'n apparaatje in je neus.
Vind ik leuk
Pimman +9463
donderdag 15 november 2018 om 16:30
Spraaklessen dáár begint hét probleem..
Vind ik leuk
AVDV +1216
donderdag 15 november 2018 om 12:43
Speciaal voor de slechthorende onder ons zoals jij staat het in de tekst.
Veel plezier met meezingen nu maatje ;)
Vind ik leuk
Itsese +5936
donderdag 15 november 2018 om 09:16
Is toch mooi man, de jongentjes kennen ook geen ander kampioen dan PSV en Feyenoord. De jeugd gaat de goede kant op😂
Vind ik leuk
MeAgain +7000
donderdag 15 november 2018 om 07:55
Mooi, hoe verzinnen ze het zo snel.
Vind ik leuk
AlecBlc +1543
donderdag 15 november 2018 om 07:56
Toch triest dat dit gebeurt. Zo'n Steward doet ook alleen zijn werk, anders wordt hij ontslagen.
[Reactie gewijzigd op donderdag 15 november 2018 om 07:57]
Vind ik leuk
Korm +39365
donderdag 15 november 2018 om 08:04
tja dan heb je inderdaad een klote baan hahahaha
Vind ik leuk
jochempje +3769
donderdag 15 november 2018 om 08:17
Hij heeft tenminste een baan. En kom op.. iemand uitlachen om het beroep dat hij heeft? Dat is wel heel laag en triest.
Vind ik leuk
Korm +39365
donderdag 15 november 2018 om 08:21
Had hij een vak moeten leren zo is zeggen, ik heb niks te klagen over mijn baan :)

ik had gehoopt door mij hahaha dat men zou snappen dat ik het komisch bedoeld... maar helaas zijn er altijd pessimisten die het anders zien
Vind ik leuk
donderdag 15 november 2018 om 08:30
Toch wel goed dat dit in andere stadions niet gebeurt en daar bijvoorbeeld nooit een scheidsrechter wordt toegezongen omdat hij zijn werk doet. Foei PSV levenslang schorsen en een stadionverbod die supporters
[Reactie gewijzigd op donderdag 15 november 2018 om 08:30]
Vind ik leuk
klaasvaak +177
donderdag 15 november 2018 om 07:56
Carnavalskraker
Vind ik leuk
MN223 +1388
donderdag 15 november 2018 om 07:57
Plaatsvervangende schaamte.
Vind ik leuk
Korm +39365
donderdag 15 november 2018 om 08:04
Voor?
Vind ik leuk
buddha +10480
donderdag 15 november 2018 om 07:57
geinig. en nog niet eens carnaval.
Vind ik leuk
donderdag 15 november 2018 om 07:57
Allemaal leuk en aardig, maar waar is het filmpje?
[Reactie gewijzigd op donderdag 15 november 2018 om 08:03]
Vind ik leuk
donderdag 15 november 2018 om 08:03
(Top het filmpje staat er nu wel op)
Vind ik leuk
pietprecies +10228
donderdag 15 november 2018 om 08:04
Zonder die toelichting versta je geen reet van wat ze zingen 🤣 wel leuk liedje, chapeau!
Vind ik leuk
cornelisse +248
donderdag 15 november 2018 om 08:08
Humor
Vind ik leuk
jochempje +3769
donderdag 15 november 2018 om 08:18
Humor om iemand uit te lachen vanwege zijn beroep. Only in Eindhoven.
Vind ik leuk
DingDing +162
donderdag 15 november 2018 om 09:41
Moet die steward maar niet zo een lul zijn
Vind ik leuk
jochempje +3769
donderdag 15 november 2018 om 11:53
Hij is een lul omdat anderen het veld bijna betreden? Juist ja..
Vind ik leuk
AVDV +1216
donderdag 15 november 2018 om 12:54
Ja inderdaad 3 jochies van nog geen 10 jaar hadden inderdaad de avond ervoor allemaal uitgepland om net te doen dat ze mee zingen en springen met het uitvak om opeens het veld op te gaan rennen!

Wat ben jij een slimmerd dat je dit meteen doorhad! Jij moet detective worden maatje.

Ohja trouwens die jochies zitten net zo dicht op het veld als die mensen die naast de steward zitten ;)
[Reactie gewijzigd op donderdag 15 november 2018 om 12:55]
Vind ik leuk
donderdag 15 november 2018 om 12:03
Precies, in Amsterdam wordt ie uitgescholden ipv uitgelachen
Vind ik leuk
donderdag 15 november 2018 om 08:21
Edit VP : Reactie verwijderd.
[Reactie gewijzigd op donderdag 15 november 2018 om 09:50]
Vind ik leuk
donderdag 15 november 2018 om 08:22
Na een mislukte aardappeloogst snap ik de jaloezie
Vind ik leuk
markie +2327
donderdag 15 november 2018 om 08:27
Kan er wel om lachen. Net als toen ze in de kuip zongen over de scheids die een nare man was..
Vind ik leuk
donderdag 15 november 2018 om 08:33
Wel grappig. Beter dit dan meteen met allerlei scheldwoorden en ziektes te gaan strooien. Of te gaan matten.
Vind ik leuk
donderdag 15 november 2018 om 08:34
Kun je nagaan, zo bijzonder is het al aan het worden. Er wordt een liedje gezongen. Nou nou.
Vind ik leuk
Smithsonian +41052
donderdag 15 november 2018 om 08:41
Sommige mensen kunnen niet beter.
Vind ik leuk
donderdag 15 november 2018 om 08:59
Edit VP : Reactie verwijderd
[Reactie gewijzigd op donderdag 15 november 2018 om 09:51]
Vind ik leuk
Vrolijkje +1845
donderdag 15 november 2018 om 09:10
Kan het ook een keer normaal.
Een iets nuttiger gesprek?

Of is het uitschelden van supporters de norm.

En dat hoef ik al helemaal niet te horen van supportersgroepen die in beverwijk afspreken om te gaan matten.

En daarna moord en brand schreeuwen als er een dode valt.
Want het was zo'n goede kerel.

Als je een goede kerel bent met een heeeeeeell klein beetje verstand,blijf je gewoon thuis van die onzin.

Ik heb liever dat ze inhoudsloze liedjes zingen dan dat ze gaan vechten of vernielen.
Vind ik leuk
ypy14 +24
donderdag 15 november 2018 om 09:25
En VP vindt dit grappig om uit te lichten. Veelal gaat het om vrijwilligers die dit werk voor een kleine vergoeding doen. Door dit soort acties en promotiewerk van VP zullen de vrijwilligers nog minder snel opstaan.
Vind ik leuk
Bruno Conti +1268
donderdag 15 november 2018 om 09:34
vrijwilligers die meestal hun taak een tikje te serieus nemen ook.. , en verder nixxx mis met dit liedje, neem aan dat de betreffende steward hier ook om heeft kunnen lachen anders is ie niet geschikt om steward te zij...
Vind ik leuk
NvC +7284
donderdag 15 november 2018 om 09:44
Haha 😂 Mooi dit!
Vind ik leuk
donderdag 15 november 2018 om 11:32
Ja ook om jullie in toom te houden stelletje zielige supporters
Vind ik leuk
AVDV +1216
donderdag 15 november 2018 om 12:57
PSV fans hoeven niet in toom gehouden te worden hoor, altijd een feestje ipv iedereen aan te willen vallen omdat het minder loopt.
Vind ik leuk
donderdag 15 november 2018 om 13:33
Dat is niet helemaal correct wat u daar zegt.

Vind ik leuk
Fritske01 +4825
donderdag 15 november 2018 om 13:03
Voetbalclubs en supporters moeten heel blij en zuinig zijn op deze veelal onbezoldigde medewerkers. Je kunt dit het best scharen onder echte clubliefde.
Het rapalje moet zo'n steward weer belachelijk maken terwijl hij/zij alleen maar doet wat hun gezegd wordt te doen.
Triest.
[Reactie gewijzigd op donderdag 15 november 2018 om 13:04]
Vind ik leuk
cornelisse +248
donderdag 15 november 2018 om 19:27
Neem nog een slokje azijn
Vind ik leuk
donderdag 15 november 2018 om 13:31
Hahahah moet toegeven deze is goed.......

Laat die jochies lekker.
Vind ik leuk
De Haan +462
vrijdag 16 november 2018 om 09:11
Haha dit vind ik dan weer humor
Vind ik leuk
zaterdag 17 november 2018 om 09:36
Idd een klotebaan als je verplicht bent om naar een klotewedstrijd te kijken. Laat staan dat je er voor gaat betalen.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws