Vitesse bevestigt opmerkelijke transfer: Berezutsky-broers mee naar Portugal

    Vitesse bevestigt opmerkelijke transfer: Berezutsky-broers mee naar Portugal

    Gepubliceerd: donderdag 15 november 2018 om 08:13do 15-11-2018 om 08:13

    De Russische tweelingbroers Alexei en Vasili Berezutsky gaan hun trainerscarrière inderdaad opstarten bij Vitesse. De 36-jarige ex-verdedigers van CSKA Moskou gaan na de winterstop aan de slag als assistenten van hun voormalige trainer Leonid Slutsky.

    Het Russische Sport24 kwam woensdagavond met het nieuws op de proppen. Vitesse-directeur Marc van Hintum heeft de aanstaande transfer bevestigd tegenover de Gelderlander. Wanneer hun werkvergunning binnen is, gaan de Berezutsky-broers op 3 januari met Vitesse mee op trainingskamp naar Portugal om aan hun eerste stageperiode als trainer te beginnen.

    De overige stafleden Edward Sturing, Nicky Hofs, keeperstrainer Raimond van der Gauw en de Rus Oleg Yarovinsky hoeven niet te vrezen voor hun baan, verzekert Van Hintum. "We krijgen zo een brede staf. Maar dat is Slutsky gewend in Rusland. De broers brengen veel ervaring mee." De iconische voetbaltweeling zal in elk geval tot het einde van het seizoen in de Gelredome blijven.

    Lees meer over:EredivisieVitesse

    Plaats een reactie

    Smithsonian +34567
    donderdag 15 november 2018 om 08:24
    Alsof ze een keuze hebben in Arnhem.
    Vind ik leuk
    VA1 +2102
    donderdag 15 november 2018 om 12:31
    Gaan jullie de energierekening eerst maar eens betalen
    Vind ik leuk
    donderdag 15 november 2018 om 08:34
    heel veel mensen zullen die titel wss anders interpreteren, goede clickbait van VP🙃
    Vind ik leuk
    donderdag 15 november 2018 om 08:51
    Hahah precies wat ik dacht, maar dat doen ze hier wel vaker.. alles voor de click's ;)
    Vind ik leuk
    donderdag 15 november 2018 om 08:57
    Dacht Keizer is alweer ontslagen bij Sporting na een week en Slutsky gaat die kant op met zijn Russische kameraden..
    Vind ik leuk
    donderdag 15 november 2018 om 09:07
    En Gauw!
    Vind ik leuk
    DingDing +166
    donderdag 15 november 2018 om 09:38
    Twee beren bij Vitesse, die zullen de verdediging wel wat kunnen bijleren
    Vind ik leuk
    VA1 +2102
    donderdag 15 november 2018 om 12:33
    Precies wat we nodig hebben
    Vind ik leuk
    Dub_Rtd +2139
    donderdag 15 november 2018 om 09:44
    The Berezutsky brothers.

    Klinkt als een duo "enforcers" uit Lock, Stock and 2 smoking barrels.
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11649
    donderdag 15 november 2018 om 10:29
    Die jongens komen hier gewoon stage lopen, en gelijk verschijnen uit het nijmeegse roddelkrantje de wildste verhalen. Ze hebben in havanna aan de waal de grootste hekel aan ons, maar ze zijn daar dag en nacht bezig met Vitesse ! Zowel met de gelderlander als hier op het forum.
    Vind ik leuk
    robertus +2063
    donderdag 15 november 2018 om 11:04
    Komt uit de Russische krant/blad sport24(niet 024!) en van Hintum bevestigd het. Dus afgeven op de Gelderlander en nijmegenaren is niet fair.
    Vind ik leuk
    NvC +5285
    donderdag 15 november 2018 om 11:29
    Maakt niet uit. Sommige vitessenaren hier hebben echt een obsessie met NEC en Nijmegen en zullen alles doen om een negatieve draai te geven ten nadeel van 024. Neem dat jochie Team Unknown, die staat op en gaat meteen als eerste zuigend posten op NEC topics. 🙈 Om vervolgens te huilen dat je hem met rust moet laten.
    Vind ik leuk
    robertus +2063
    donderdag 15 november 2018 om 11:32
    Ja die gozer is echt niet goed
    Vind ik leuk
    donderdag 15 november 2018 om 15:23
    Een obsessie met nek en schijtmegen? Whahaha!! Jullie zijn echt een stelletje stakkers daar! Get a life suckers! Jullie hebben te veel vrijetijd! Kanslozen!!
    Vind ik leuk
    NvC +5285
    donderdag 15 november 2018 om 18:30
    Ah de boze arnepper. Alweer de zoveelste!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws